[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.398 views

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 12:15
Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 18:03:
Ik zie dat bijv. ZZZ sinds ik ze heb verkocht nog mooi verder is gedaald. Maar twijfel om ze weer op te pakken. Wat denken jullie, is de "fork ff snel iets wat je aan DeFi kunt relateren en verdien er dik mee" hype over?

Volgens mij is het aan het afnemen, maar dat kan ook door o.a. de huidige Bitcoin koers komen. Grote kans dat het weer oplaait als de hele markt, incl. BTC en ETH weer positieve ontwikkelingen laten zien. Dan zou dit een prima instapmoment kunnen zijn, want ZZZ staat op <50% van mijn vorige instapkoers.

Ik heb inmiddels weer wat YFI & YFII opgepakt op 39.539 en 6.075. Alle anderen heb ik nóg minder vertrouwen in op het moment :)
Denk dat de hype nog niet over is hoor, zolang BTC niks doet moeten mensen zich ergens mee bezig houden.

Verwijderd

Bij zo'n crypto als YFI zijn er dan echt mensen die hele coins hebben ? Zijn er maar 30.000 en ze werden gratis uitgedeeld als reward maar kan me niet voorstellen dat een lucky bastard zat te holden met bijvoorbeeld 100 YFI..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2020 18:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 18:37:
Bij zo'n crypto als YFI zijn er dan echt mensen die hele coins hebben ? Zijn er maar 30.000 en ze werden gratis uitgedeeld als reward maar kan me niet voorstellen dat een lucky bastard zat te holden met bijvoorbeeld 100 YFI..
Er zijn mensen die tig coins hebben of nog meer.

Je kan geen 125 stuks verzenden als je er geen 125 hebt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 13:10:
YFII en YFI gaan weer. Ff duimen voor @Slux, komt goed zo te zien!

Edit: Goooooo Slux *O* *O* Hopelijk is je buikpijn nu weg ;)

Ik zit overigens nog steeds in YFI en YFII, hopelijk krijg ik geen buikpijn als er zo een enorme rode candle volgt.

Edit 2: Uitgestapt op 41.569 en 6.433.
Eindelijk weer eens een echt lekker crypto weekje voor mij, mag ook wel want ik zat er de laatste tijd flink naast met crypto.
per saldo wel wat winst nu maar ik kom dit jaar nog lang niet aan rendementen die ik hier voorbij zie komen van 500%, op de reguliere beurs doe ik het wel wat beter gelukkig mede dankzij Alfen.

Er is maar een gedeelte verkocht doordat de stoplimit af ging, stoplimtis elke keer wat bijgesteld staan nu erg strak dus grote kans dat ze er uit gaan. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 18:37:
Waarom zouden mensen geen hele coins hebben?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Slux Zou je anderen ook adviseren nog in Alfen te stappen? En hold je of trade je actief? Zie wel een stijgende lijn die x4-x5 is gegaan, kan nu natuurlijk ook prima de top zijn.

Wat voor mij overigens goed werkt is ipv stop losses te plaatsen hogere sell orders in te stellen. In een bull market neem je dan winst ipv verlies en kan je vaak later weer iets lager instappen. Eerder zou ik voor de nacht een stop loss instellen, tegenwoordig stel ik een hogere sell order in, of een Binance OCO order. Meestal word ik daardoor 's ochtends wakker met een hoger ipv lager saldo... In een bearmarket moet je dit uiteraard niet zo doen :)
Machlah schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 18:55:
[...]

Inderdaad, het aantal mensen dat nu een hele YFI kan kopen wordt steeds kleiner, maar er zijn er voldoende die ze nog vasthouden sinds <50 Dollar of die er nu alsnog een hele kunnen kopen.

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 12-09-2020 19:00 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DOT gaat ervoor!

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:57

raq

Toch maar weer in een aantal alts gestapt vandaag, miss een beetje laat, maar kan het niet laten. Zit ook te kijken om m'n stack VIDT te vergoten, heeft een forse daling gehad en lijkt uitgedaald. Maar daarvoor wel 2x een blow-off top net boven 100000sats.

Vraagje: Heb nu mn BNB in stake voor dat launchpad gebeuren, tellen deze BNB dan ook nog mee voor andere holding acties zoals van SXP laatst? Iemand een idee?

De tijd leert of het tij keert

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
raq schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 19:24:
Vraagje: Heb nu mn BNB in stake voor dat launchpad gebeuren, tellen deze BNB dan ook nog mee voor andere holding acties zoals van SXP laatst? Iemand een idee?
Ze tellen in ieder geval mee om je VIP niveau te bepalen, dus wat dat betreft lijken ze gewoon in de normale spot wallet te zitten. Kan niet bevestigen dat je voor dat gedeelte ook SXP ontvangt, maar volgens mij werd eerder deze week aangegeven van wel.

Verwijderd

Machlah schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 18:55:
[...]

Ik dacht omdat er maar zo weinig coins zijn dus dat maakt hoarden moeilijker

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 19:29:
[...]

Ik dacht omdat er maar zo weinig coins zijn dus dat maakt hoarden moeilijker
Als je genoeg geld hebt kan je er tig per dag kopen, zelfs op deze prijzen. Er zitten nogal wat grote jongens in crypto tegenwoordig. Mensen die 100 BTC verkopen of nog meer, dat zie je iedere dag wel. Crypto is geworden wat aandelen ook zijn, een manier voor mensen die miljoenen hebben om nog meer miljoenen te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
PilatuS schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 19:32:
[...]

Als je genoeg geld hebt kan je er tig per dag kopen, zelfs op deze prijzen. Er zitten nogal wat grote jongens in crypto tegenwoordig. Mensen die 100 BTC verkopen of nog meer, dat zie je iedere dag wel. Crypto is geworden wat aandelen ook zijn, een manier voor mensen die miljoenen hebben om nog meer miljoenen te verdienen.
Daarbuiten zullen er ook mensen zijn die er heel vroeg al in zitten en dus veel minder per coin hebben betaald.

edit: was al gezegd door @Taro :z

[ Voor 3% gewijzigd door Machlah op 12-09-2020 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 18:58:
@Slux Zou je anderen ook adviseren nog in Alfen te stappen? En hold je of trade je actief? Zie wel een stijgende lijn die x4-x5 is gegaan, kan nu natuurlijk ook prima de top zijn.

Wat voor mij overigens goed werkt is ipv stop losses te plaatsen hogere sell orders in te stellen. In een bull market neem je dan winst ipv verlies en kan je vaak later weer iets lager instappen. Eerder zou ik voor de nacht een stop loss instellen, tegenwoordig stel ik een hogere sell order in, of een Binance OCO order. Meestal word ik daardoor 's ochtends wakker met een hoger ipv lager saldo... In een bearmarket moet je dit uiteraard niet zo doen :)

[...]

Inderdaad, het aantal mensen dat nu een hele YFI kan kopen wordt steeds kleiner, maar er zijn er voldoende die ze nog vasthouden sinds <50 Dollar of die er nu alsnog een hele kunnen kopen.
Toen die nog op +/- 17 euro stond was het zeker een koop aanrader, ik heb ze toen ook voor de LT gekocht maar merendeel heb ik er nu uit gedaan en speel er nu dagelijks mee, het is bijna een Litecoin 2.0 voor mij :P .

Ik ben zelf van mening dat het een nieuw beurs pareltje is omdat zij ook echt in een groei markt zit die pas net in de kinderschoenen staat, je leest regelmatig dat er een tekort aan laadpalen zijn, maar ook energie opslag is hot, er wordt in NL zoveel energie overdag opgewekt dat ze het niet niet eens kwijt kunnen, ik heb een vriend die werkt bij Vattenfall en als ik hem moet geloven staat er echt een hoop te gebeuren, het huidige netwerkt kan het niet meer aan en ook daar speelt een Alfen op in.

Zoals je ziet kijk er met oogkleppen naar en denk ik dat er nog genoeg groei inzit, maar zoals altijd DYOR ;)
https://alfen.com/nl

De manier van traden is erg wisselend bij mij, soms trade ik weken zo en daarna weer weken compleet anders, de laatste week bijvoorbeeld zit ik alleen op YFI en ben ik er weer dag en nacht mee bezig, maar dat komt ook omdat ik er voor mij doen met redelijk wat centjes inzit, en dan ook nog eens op een Exchange waar ik normaal nooit grotere bedragen opzet, daar krijg ik buikpijn van :P
Moet ook niet te lang duren want voordat ik het weet ben ik weer +/- 18 uur per dag bezig met cryto.

Ben er uit maar nu begint pas de echte stress voor mij, het terug zetten naar mijn vertrouwde exchanges.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56
Dot en Neo zijn lekker gegaan vandaag zeg! *O*

Zero.

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 20:53
Pelox schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:24:
Wanneer gaat link dan?

• Pelox
Ik hoop asap.. heb ze niet voor niets gekocht.. maar je weet het nooit he.. ziet er volgens mij wel positief uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 12-09-2020 20:34 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:47

Liberteh

All your base belong to me

Pelox schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:32:
[...]

Ik hoop asap.. heb ze niet voor niets gekocht.. maar je weet het nooit he.. ziet er voor mij wel positief uit.
Ik hoor het hier wel zodat ik er een long tegen aan kan gooien op bitmex zodat ik meer btc kan binnenharken _/-\o_

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:22
Pelox schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:24:
Ik verwacht van NEO dat hij wel verder stijgt , ze beginnen deze maand met de uitrol van het Flamingo defi protocol , en de 3.0 komt er aan , ben benieuwd

• Pelox
cryptore schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:35:
[...]

Ik verwacht van NEO dat hij wel verder stijgt , ze beginnen deze maand met de uitrol van het Flamingo defi protocol , en de 3.0 komt er aan , ben benieuwd
Ik hoop uiteindelijk, lange termijn, op een prijs boven de 100 usdt.. we gaan het zien.

Zero.

• vortexnl1982
Pelox schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:32:
[...]

Ik hoop asap.. heb ze niet voor niets gekocht.. maar je weet het nooit he.. ziet er volgens mij wel positief uit.
Ik zit maar te wachten en te wachten :) Had beter in yfi of dot mijn euro's in kunnen investeren.

• Pelox
vortexnl1982 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:41:
[...]

Ik zit maar te wachten en te wachten :) Had beter in yfi of dot mijn euro's in kunnen investeren.
Dot had ik gelukkig al en yfi durf ik niet :X

Je zou toch denken dat ADA en Link nog dit weekend een sprintje gaan maken..

Update. DGB en Ankr.. ook interessant wellicht. Ik heb beide niet trouwens.

[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 12-09-2020 20:57 ]

Zero.

• Liberteh

Liberteh

vortexnl1982 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:41:
[...]

Hoe langer ze hem laag houden hoe mee noobs capituleren. Is toch wel de munt waar dit jaar de meeste noobs boven 12 dollar met al hun spaar geld van de kids zijn ingestapt....

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Benieuwd of Bitcoin zo de alts kapot gaat trekken of niet.

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:54:
Benieuwd of Bitcoin zo de alts kapot gaat trekken of niet.
Op een zaterdag ? 8 van de 10x een fakeout, dus als ie flink omhoog gaat is het maar de vraag of ie niet net zo hard weer omlaag gaat.

• Liberteh

Liberteh

PilatuS schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:59:
[...]

Op een zaterdag ? 8 van de 10x een fakeout, dus als ie flink omhoog gaat is het maar de vraag of ie niet net zo hard weer omlaag gaat.
Meestal geen volume maar hier zat toch wel een klap achter. Hourly vlak bij de 10.5k gesloten. Let's go.

• vortexnl1982
Liberteh schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:47:
[...]

Hoe langer ze hem laag houden hoe mee noobs capituleren. Is toch wel de munt waar dit jaar de meeste noobs boven 12 dollar met al hun spaar geld van de kids zijn ingestapt....
Dus? Hij zweeft de hele tijd tussen 10 en 11 euro. Ik word er gek van haha

• Liberteh

Liberteh

vortexnl1982 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:03:
[...]

Dus? Hij zweeft de hele tijd tussen 10 en 11 euro. Ik word er gek van haha
Zoek op wat capitulatie betekent. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vortexnl1982
Liberteh schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:07:
[...]

Zoek op wat capitulatie betekent. 8)7
Haha grapjas _/-\o_

Verwijderd

Pelox schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:42:
[...]

Dot had ik gelukkig al en yfi durf ik niet :X

Je zou toch denken dat ADA en Link nog dit weekend een sprintje gaan maken..

Update. DGB en Ankr.. ook interessant wellicht. Ik heb beide niet trouwens.
DGB aas ik al een tijdje op maar loop de pumps iedere keer net mis omdat m'n buys telkens iets te laag staan :+

Denk wel weer een 250/260 sats pumpje soon, maar dan wil ik ze wel hebben onder de 205 sats. >:)

Hopen dat Bitcoin nog even 10.8ktje doet op de 15m, dat zou wel eens een mooie instap kunnen opleveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:47
Hi allen, tijdje geleden mijn overgebleven "crypto geld" in YFI gestopt omdat ik er wat leuks over had gelezen en wel benieuwd was wat het ging doen. Dat is wel wat meer waard geworden nu :P Apart dat die zo hard gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door mprkooij op 12-09-2020 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YFI morgen 50k? Met dit tempo wel... :Y oOo

Hey @mprkooij, lang niet gezien, welkom terug! En goede keuze YFI :)

[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 12-09-2020 21:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

mprkooij schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:30:
Hi allen, tijdje geleden mijn overgebleven "crypto geld" in YFI gestopt omdat ik er wat leuks over had gelezen en wel benieuwd was wat het ging doen. Dat is wel wat meer waard geworden nu :P Apart dat die zo hard gaat.
Goed verhaal, lekker kort!

• vortexnl1982
Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:30:
YFI morgen 50k? Met dit tempo wel... :Y oOo

Hey @mprkooij, lang niet gezien, welkom terug! En goede keuze YFI :)
Ik had paar weken geleden er drie gekocht. Weg gedaan met wat winst. Had ik maar gehouden...

Ik denk dat yfi de 100k wel gaat aan tikken... Of niet en het klapt in elkaar...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik verwacht dat YFII de 8.9k wel weer aan gaat tikken en YFI zie ik nog wel richting de 100k gaan inderdaad, mooi op 98k een sellorder instellen :)

• vortexnl1982
Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:38:
Ik verwacht dat YFII de 8.9k wel weer aan gaat tikken en YFI zie ik nog wel richting de 100k gaan inderdaad, mooi op 98k een sellorder instellen :)
Ik ga nu niet kopen. Mij te hard gegaan. Er komt nog wel een mooie rode candle. Dan zijn ze de mijnen haha.

Yfv gaat ook als een malle...

[ Voor 4% gewijzigd door vortexnl1982 op 12-09-2020 21:45 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
vortexnl1982 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:42:
[...]

Ik ga nu niet kopen. Mij te hard gegaan. Er komt nog wel een mooie rode candle. Dan zijn ze de mijnen haha.

Yfv gaat ook als een malle...
Ik blijf ermee traden totdat het mis gaat, kwestie van goed risicomanagement. Ze zijn beide wel prima te voorspellen, maar, durf het alleen aan als ik achter de knoppen kan zitten. Dus ze gaan voor de nacht sowieso weer de deur uit.

• vortexnl1982
Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:50:
[...]

Ik blijf ermee traden totdat het mis gaat, kwestie van goed risicomanagement. Ze zijn beide wel prima te voorspellen, maar, durf het alleen aan als ik achter de knoppen kan zitten. Dus ze gaan voor de nacht sowieso weer de deur uit.
Als je wat winst hebt kun je toch een stop loss zetten? Dan slaap je wat lekkerder en als hij door stijgt pak je die winst ook lekker mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:52:
[...]

Als je wat winst hebt kun je toch een stop loss zetten? Dan slaap je wat lekkerder en als hij door stijgt pak je die winst ook lekker mee.
Wat is je stop loss dan ? 3%, 5%, 10% ? Ze bewegen zo hard dat 5% in 10 seconden kan gebeuren. Zelfs al zet je een stop loss op 10% is de kans nog groot dat ie geraakt wordt, dan 2% verder zakt en dan mogelijk weer 30% omhoog gaat. Een stop loss moet je zo extreem los zetten dat je net zo goed kan verkopen of gokken zonder stop loss.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
vortexnl1982 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:52:
[...]

Nee, bij deze 2 coins doe ik dat niet. Ik trade met aanzienlijke bedragen en met een dergelijke spread en volatiliteit ben je zo een paar k kwijt door een stop loss. En grote kans dat hij daarna weer een paar k stijgt.

Nee, dan liever een stijging missen dan fiat verliezen.

• vortexnl1982
Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:54:
[...]

Nee, bij deze 2 coins doe ik dat niet. Ik trade met aanzienlijke bedragen en met een dergelijke spread en volatiliteit ben je zo een paar k kwijt door een stop loss. En grote kans dat hij daarna weer een paar k stijgt.

Nee, dan liever een stijging missen dan fiat verliezen.
Ja dat is ook waar. Wel interessant om te zien dat die coins zo hard gaan. Doet me wel denken aan de vorige bullrun.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Inmiddels hier ook YFI ingeslagen, ook maar iets YFII voor China. Begrijp het project nu helemaal en denk dat het wel lekker kan gaan doen als BTC een beetje meewerkt.

DIA is nu ook bezig aan een mooie pump.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
vortexnl1982 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:58:
[...]

Ja dat is ook waar. Wel interessant om te zien dat die coins zo hard gaan. Doet me wel denken aan de vorige bullrun.
Wat ik laatst al zei: Van mij hoeft Bitcoin geen nieuwe bullrun te laten zien, ik vind dit prima. Nu zijn het DeFi coins of schaamteloze kopietjes van DeFi coins, volgend jaar zijn het WiFi coins, het jaar daarop zijn het XeFi coins die mega stijgingen laten zien. Ik vind het allemaal prima :)

Vooral Bitcoin maximalisten zullen dit mogelijk niet fijn vinden, maar niets is voor de eeuwigheid.

• vortexnl1982
Mooooody schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:00:
Inmiddels hier ook YFI ingeslagen, ook maar iets YFII voor China. Begrijp het project nu helemaal en denk dat het wel lekker kan gaan doen als BTC een beetje meewerkt.

DIA is nu ook bezig aan een mooie pump.
Nu net? Vraag me af of het zo door kan blijven gaan na al zo'n grote stijging. Je moet inderdaad wel achter de knoppen blijven zitten.

Ik wacht nog even af. Ik kijk morgen wel hoe het er voor staat.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

vortexnl1982 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:04:
[...]

Nu net? Vraag me af of het zo door kan blijven gaan na al zo'n grote stijging. Je moet inderdaad wel achter de knoppen blijven zitten.

Ik wacht nog even af. Ik kijk morgen wel hoe het er voor staat.
Ja ik blijf er bij totdat het voetbal voorbij is :+ Beide zijn nu in price discovery, dus verwacht wat procentjes.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Liberteh

Liberteh

Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:00:
[...]

Wat ik laatst al zei: Van mij hoeft Bitcoin geen nieuwe bullrun te laten zien, ik vind dit prima. Nu zijn het DeFi coins of schaamteloze kopietjes van DeFi coins, volgend jaar zijn het WiFi coins, het jaar daarop zijn het XeFi coins die mega stijgingen laten zien. Ik vind het allemaal prima :)

Vooral Bitcoin maximalisten zullen dit mogelijk niet fijn vinden, maar niets is voor de eeuwigheid.
:( -O- (8> }:| :N

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Iets met alle eieren in 1 mandje? :)

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:00:
[...]

Behalve Jpows printers :+

En de ECB, doet vrolijk mee :)

Long Bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:48

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ik denk dit, ik verwacht dat, ik hoop dat dit...
Het is allemaal erg speculatief hier -O-

• vortexnl1982
Maat van mij zit ook alleen in btc en eth want 'veilig' en die gaan zeker naar de moon. Ik zei al tegen hem neem nou wat defi shitcoins om je btc stack wat te vergroten. Maar nee, defi is slecht en bitcoin gaat het worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Woohooo schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:15:
Ik denk, hoop of verwacht is het enige dat je hebt bij crypto. Er is geen enkele zekerheid dat wat dan ook wel of niet gaat gebeuren. YFI kan straks door 1 tweet 70% zakken in 1 uur tijd.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Woohooo schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:15:
Ah, iemand die de toekomst kan voorspellen, vertel, wat gaat het worden? :)

• Woohooo
  • Laatst online: 22:48

Woohooo

Smilie, James Smilie

Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:18:
[...]

Ah, iemand die de toekomst kan voorspellen, vertel, wat gaat het worden? :)
Ik doel alleen op dat posts hier vaak weinig technische inhoud of diepgang hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Woohooo schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:22:
[...]

Ik doel alleen op dat posts hier vaak weinig technische inhoud of diepgang hebben.
Slowchat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 23:43
[...]

Het heeft vaak wel een "lief dagboek" gehalte. En ik doe er graag aan mee :)

Er zijn veel plaatsen waar fundamentals te vinden zijn. En ook hier vind er wel diepgang plaats. Maar over het algemeen is het ook gewoon leuk over crypto te slowchatten

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Verwijderd

vortexnl1982 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:17:
Maat van mij zit ook alleen in btc en eth want 'veilig' en die gaan zeker naar de moon. Ik zei al tegen hem neem nou wat defi shitcoins om je btc stack wat te vergroten. Maar nee, defi is slecht en bitcoin gaat het worden...
DeFi is de speculatie hype, Bitcoin is decentrale peer to peer veiligheid uit handen van derden en overheden.

Tis maar waar je waarde aanhangt... Dollars, Euro's...

Shitcoin hypes zijn leuk en kunnen zeer winstgevend uitpakken met bizarre rendementen.

Maar waar uiteindelijk de echte waarde ligt zullen we meemaken :)

Je kunt Bitcoin niet vergelijken met een erc20 smartcontract token. Toch zijn er mensen die er op dit moment 4 Bitcoins voor neerleggen. Maar ik denk vooral omdat ze hopen dat het er 8 of 10 worden ;)

Van mij mag Bitcoin naar 1k dollar zakken, zal er niet minder waardevol om worden. Wellicht voor investeerders, maar zeker niet als ongecensureerd netwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Je kunt daar uiteraard zelf verandering in aanbrengen door zelf het goede voorbeeld te geven en daarmee het niveau te verhogen. Graag zelfs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Tijd om weer een fail te delen..

5-9: 0.4 yfii gekocht a 3698

Heel snel verkocht omdat hij begon te dalen..

Nu 6700.. fijn.

Zero.

• Daacuso
  • Laatst online: 13-10 01:03
Laat ik er ook eentje delen; Aelf. Van de week hier een aantal, bizarre ritjes op gemaakt en het lijkt alsof de correctie is gestopt. Je kan nog even aankijken of de bodem voor nu is bereikt, maar ik denk het wel en ben daarom opnieuw ingestapt.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• vortexnl1982
Pelox schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:36:

Nu 6700.. fijn.
Bang he ? Ja dat heb ik ook wel eens. Tijdens dump vorig weekend wat domme moves gemaakt. Ik had moeten blijven zitten waar ik zat.

• Pelox
vortexnl1982 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:41:
[...]

Bang he ? Ja dat heb ik ook wel eens. Tijdens dump vorig weekend wat domme moves gemaakt. Ik had moeten blijven zitten waar ik zat.
Ja het ging gelijk even snel omlaag.. dus uitgestapt.. 0.0 vertrouwen in die munten.. enorm bang dus.

Zero.

• vortexnl1982
Daacuso schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:40:
Laat ik er ook eentje delen; Aelf. Van de week hier een aantal, bizarre ritjes op gemaakt en het lijkt alsof de correctie is gestopt. Je kan nog even aankijken of de bodem voor nu is bereikt, maar ik denk het wel en ben daarom opnieuw ingestapt.
Wat is er speciaal aan Aelf dan voordat ik er wat geld in deze shitcoin pomp :) ?

• vortexnl1982
Pelox schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:42:
[...]

Ja het ging gelijk even snel omlaag.. dus uitgestapt.. 0.0 vertrouwen in die munten.. enorm bang dus.
Ja ken het gevoel. Ik heb ook soms dat ik wat teveel in zet (beetje gokkers mentaliteit..). Kan soms extreem goed uitpakken maar je zit dan wel met geknepen billetjes. Vooral als ik ga slapen haha.

Ik heb dat gevoel minder als ik al best wat winst heb gemaakt. Dan mag het van mij wel wat zakken maar verlies staan geeft een rot gevoel..

• Daacuso
vortexnl1982 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:42:
[...]

Wat is er speciaal aan Aelf dan voordat ik er wat geld in deze shitcoin pomp :) ?
Geen idee, maar wanneer is het nut van een coin de prijs gaan bepalen??? Bespaar me aub de moeite om voorbeelden te moeten gaan geven.

Coin zit imo weer tijdelijk op de bodem en ik verwacht binnenkort weer een stijging. Puur gebasseerd op onderbuik gevoel. Doe ermee wat je wil.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:36:

Nu 6700.. fijn.
Maak je als je koopt gebruik van absorption en rejection candles ?

Zie hier met de stippen die candles aangeven op de daily:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vnE_bL5vimtEg-Mc7MFOEOOZEDs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TVyk0WRaCSkxo48jkTwSArVT.jpg?f=user_large

Garantie is er natuurlijk niet, maar zeker op de daily geven deze candles vaak aan wat de richting is. Het geeft puur aan waar er veel wordt verkocht en waar en juist veel wordt gekocht. Als je swings maakt dan zijn deze candles meestal erg handig. Ook op de 4 uur geeft zo'n absorption candle vaak aan dat er weer ruimte omhoog is. De boel zakt flink, maar de dips worden flink gekocht, dat geeft zulke candles. Ik maak er zelf veel gebruik van op de 3 tot 15 minuut als punt om te kopen voor een scalp.

Ik zeg verder niet dat het allemaal makkelijk is hoor, maar misschien je er iets aan :)

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-10 19:41
Daacuso schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:53:
[...]

Geen idee, maar wanneer is het nut van een coin de prijs gaan bepalen??? Bespaar me aub de moeite om voorbeelden te moeten gaan geven.

Coin zit imo weer tijdelijk op de bodem en ik verwacht binnenkort weer een stijging. Puur gebasseerd op onderbuik gevoel. Doe ermee wat je wil.
Aelf is een coin van begin 2018 en de meeste van dat soort 'oudere' coins doen het een stuk minder goed dan de DEFI coins deze bullrun.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
En aanvullend op @PilatuS -> Het feit dat die candles de 1D MA25 (= de lijn die onder de stippen zit) niet eens raken kan je ook als erg bullish zien, de kans dat de koers daarna verder omhoog gaat is erg groot. Raken ze de MA25 wel, gaan ze er met een wick onder, of sluiten ze er ook onder, dan is het in toenemende mate oppassen geblazen.

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 12-09-2020 23:10 ]

• Daacuso
Heisenbug schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 23:08:
[...]

Aelf is een coin van begin 2018 en de meeste van dat soort 'oudere' coins doen het een stuk minder goed dan de DEFI coins deze bullrun.
Klopt helemaal, maar toch een behoorlijk rendement kunnen pakken. En ik denk dus dat de komende dagen er nog een leuk ritje inzit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Daacuso schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 23:13:
[...]

Klopt helemaal, maar toch een behoorlijk rendement kunnen pakken. En ik denk dus dat de komende dagen er nog een leuk ritje inzit.
Wat je als argument zou kunnen gebruiken:

Op de 4H kan de MA25 als support gaan dienen, daarom kan nu instappen een optie zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8jfYgU0y_AWYj9h91cjbhK5BFtA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cngLfdeKICDtZWZK204aem5t.png?f=fotoalbum_large

Op de 1D is er nog ruimte om verder te dalen tot +-1200 sats:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4v9fyueNiX4l2rhUJr_O-amRts0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8g1zuyvZxsSux3c24F3Pglyf.png?f=fotoalbum_large

Op de weekly zie ik een megawick door de MA99 heen met veel volume, maar ook een rejection. Dat kan een positieve start van iets zijn of eindigen in een deceptie (kijkend naar de 4H en 1D vermoed ik dat), maar al met al is de hype rondom AELF ver te zoeken. Mijn gevoel: Er is een pump en dump geweest, verder geen aantoonbare reden voor een verdere stijging (die kan je zelf ook niet benoemen, je hebt het over een onderbuik gevoel). Voornamelijk een emotionele beslissing dus. Misschien valt er iets of een leuk rendement mee te behalen, maar met veel andere coins valt er op dit moment veel meer rendement te behalen.

[ Voor 33% gewijzigd door Taro op 12-09-2020 23:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik lees al zo lang mee. En probeer ook vaak te traden. Meestal is het puur geluk een paar procentjes op coins waar ineens veel over gesproken wordt. Ik ben wel blij met jullie tips PilatuS en taro. Op een dag zal ik het snappen. En dan ga ik voor the big money :) dit is nog steeds mn leergeld.

• Ladonna
Congratulations!!
#TRON total accounts exceeded 8.8 million!

TRON ecosystem has developed rapidly decentralize the web. From 8,813,339 TRON total accounts.
100 TRON accounts active will be Give $15.000 TRX.
Take Here ➡

Appreciation to all #TRONICS #Blockchain

Ik heb dit bericht gekregen op mn fb moet ik dit geloven?

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ladonna schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 23:40:
Congratulations!!
#TRON total accounts exceeded 8.8 million!

TRON ecosystem has developed rapidly decentralize the web. From 8,813,339 TRON total accounts.
100 TRON accounts active will be Give $15.000 TRX.
Take Here ➡

Appreciation to all #TRONICS #Blockchain

Laat me raden, je moet eerst wat TRON sturen en dan verdubbelen ze het?

• Ladonna
Nou ik heb niets aangeklikt, maar die fb pagina heeft mijn profiel foto gedeeld

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ladonna schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 23:42:
Nou ik heb niets aangeklikt, maar die fb pagina heeft mijn profiel foto gedeeld
Ze delen niet jouw foto, jij ziet jouw foto en ik zou mijn foto zien. Tenminste, dat heb ik eerder op FB zien gebeuren.
Ladonna schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 23:46:
Ik moet inschrijven met een privat key.
Helder, negeren of rapporteren dus.

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 12-09-2020 23:49 ]

• Ladonna
Nou t is dat ik daar niet handig in ben.
Bij mij valt niets te halen, ik zal blij zijn als ik ooit voor elkaar krijg om van binance naar mn eigen rekening te storten

• Pelox
Ladonna schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 23:46:
Nou t is dat ik daar niet handig in ben.
Bij mij valt niets te halen, ik zal blij zijn als ik ooit voor elkaar krijg om van binance naar mn eigen rekening te storten
Dat laatste werkt prima, enkel je iban en sepa van je bank invullen en een dag later heb je het binnen ;)

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 23:40:
De zoveelste scam. meer niet helaas.

• Ladonna
Ok. Txs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik vermoed dat YFII morgenochtend op 7.9k staat als ik niet instap en op 5.5k staat als ik wel instap. Ik stap dus niet in. Welterusten lief dagboek :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinquin21
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-10 08:02
Pelox schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 23:47:
[...]

Dat laatste werkt prima, enkel je iban en sepa van je bank invullen en een dag later heb je het binnen ;)
Werkt dat inderdaad zo gemakkelijk bij binance ?

ik gebruik altijd bitonic omdat ik dat de gemakkelijkste manier vond.

[ Voor 1% gewijzigd door pinquin21 op 13-09-2020 00:35 . Reden: zin verkeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat vinden we hier van ? https://ripplechain.finance/stake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-10 18:35
pinquin21 schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:27:
[...]

Je moet voornamelijk uitgaan van tijd hoe urgent en waar krijg je de meeste eur voor je btc, rekening houden met withdrawel kosten btc, misshien beter omzetten naar iets anders.
Als je zoekt op tweakers kun je wel meerdere suggesties vinden die wel kunnen veranderen in de tijd dus altijd de omzetting en verzend kosten bekijken.
Binance was bij mijn laatste check niet erg gunstig naar eur toe.
Edit: zoals ik nu de nieuwe comments bekijk lijkt Binance toch gunstiger dan ik dacht.

[ Voor 6% gewijzigd door EnderQ op 13-09-2020 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Gevaarlijk. Tis geen vastgoed dat je koopt en vervolgens gaat verhuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
pinquin21 schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:27:
[...]

Bij Binance kost het 1 euro voor een SEPA withdrawal. De transactiekosten om je BTC om te zetten naar euro zijn ook erg laag. De BTC/EUR prijs volgt gewoon de normale koers, al is het volume wel aan de lage kant. Ik heb laatst een SEPA withdrawal gedaan op Binance en het geld stond binnen een paar uur op mijn bankrekening.

Ter vergelijking, bij Bitonic krijg je op het moment van schrijven € 8811,93 voor 1 BTC. Op Binance kan ik hem verkopen voor € 8947.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Er komt behoorlijk wat troep bij Uniswap langs. Dat was al wel bekend, maar dit benadrukt dat nog maar weer eens. Pas dus op, al kan iedereen inschatten dat het niet handig is om in bijv. $PONZI of $FOMO te investeren :)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhsKCILWkAAEZyX?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ehu8G5FWAAI_7h_?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Azer schreef op zondag 13 september 2020 @ 09:38:
[...]

Bij Binance kost het 1 euro voor een SEPA withdrawal. De transactiekosten om je BTC om te zetten naar euro zijn ook erg laag. De BTC/EUR prijs volgt gewoon de normale koers, al is het volume wel aan de lage kant. Ik heb laatst een SEPA withdrawal gedaan op Binance en het geld stond binnen een paar uur op mijn bankrekening.

Ter vergelijking, bij Bitonic krijg je op het moment van schrijven € 8811,93 voor 1 BTC. Op Binance kan ik hem verkopen voor € 8947.
Inderdaad even de koers checken vooraf, maar verder werkt het prima. Bij mij duurde het net geen dag voor het op mijn rekening stond.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:08
Goedemorgen luitjes,
Zie wel telkens dat je in de ochtend het beste je Uniswap crap kan kopen dan zijn de fees het laagst. BNB gaat goed zeg heb er maar wat van verkocht. Hele YFI heb ik nog niks mee gedaan. Vooral ETH, BNB, COTI de laatste tijd als handel. De dump van laatst gaf mij paniek en heb ik bijna al het overige verkocht. Ik heb op een briefje geschreven dat ik het zo overzichtelijk als nu moet houden en dat als ik denk mmm deze staat lekker groen ik een deel moet verkopen. Net dus gedaan met BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Geen idee of $Bella ooit iets gaat opleveren, maar het is wel zeker dat de BNB die je ervoor wegzet/staked in een prima stroomversnelling zit de afgelopen dagen. Dus linksom of rechtsom is dat lucratief op het moment.

Ik vermoed dat die stijgende koers veroorzaakt wordt door extra vraag en niet per se een pump is. Hopelijk blijft dit nog even zo doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
En Link is wakker. Meerdere alts gaan lekker zie ik! Dat we er een mooie winstgevende dag van maken vandaag!

[ Voor 72% gewijzigd door Pelox op 13-09-2020 10:14 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 23:43
Taro schreef op zondag 13 september 2020 @ 09:50:
Geen idee of $Bella ooit iets gaat opleveren, maar het is wel zeker dat de BNB die je ervoor wegzet/staked in een prima stroomversnelling zit de afgelopen dagen. Dus linksom of rechtsom is dat lucratief op het moment.

Ik vermoed dat die stijgende koers veroorzaakt wordt door extra vraag en niet per se een pump is. Hopelijk blijft dit nog even zo doorgaan.
De Bella ICO tokenprijs is $0.75

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zondag 13 september 2020 @ 10:33:
[...]

De Bella ICO tokenprijs is $0.75
Oh, dan hoef ik mijzelf niet rijk te rekenen, thx ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Woo bitcoin weer boven de 10.5k :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Hold al een tijdje (paar jaar) BNB, maar de stijging van de laatste dagen is best absurd. Misschien is het al voorbij gekomen, maar is er een duidelijke reden voor deze plotselinge stijging?

Neem aan dat het snel weer corrigeert in ieder geval.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:56
Taro schreef op zondag 13 september 2020 @ 09:50:

Ik denk dat de extra vraag voornamelijk voort komt uit de verwachting dat Bella gaat moonen. Iedereen wil dus wat Bella binnen harken voordat de verkoop start. Verwacht wel een BNB dipje zodra Bella tradeable wordt.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Dikke BNB 40 dollar soon. Yolo pump.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HY_PolRHGB47qiTbTQVAHWd2O9Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/93OHyg8ZR3vkYO2Fg7CBbDgJ.jpg?f=user_large

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2020 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Pelox schreef op zondag 13 september 2020 @ 10:02:
En Link is wakker. Meerdere alts gaan lekker zie ik! Dat we er een mooie winstgevende dag van maken vandaag!
Ja ik merk het ook. Heb er even op moeten wachten. Eens kijken waar de koers eindigt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Laatst online: 23:25
vortexnl1982 schreef op zondag 13 september 2020 @ 11:30:
[...]

Ja ik merk het ook. Heb er even op moeten wachten. Eens kijken waar de koers eindigt..
Hier idem, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Thanks voor de heads up, heb een long geopend op Link. Eens zien waar we stranden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
wacht even, even 10 euro er op sjetten jongens :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Liberteh schreef op zondag 13 september 2020 @ 11:54:
Thanks voor de heads up, heb een long geopend op Link. Eens zien waar we stranden. :)
Hij zakt al weer weg haha. Ik schop link er uit denk ik. Blijft zwaar achter bij de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Laatst online: 23:25
vortexnl1982 schreef op zondag 13 september 2020 @ 11:59:
[...]

Hij zakt al weer weg haha. Ik schop link er uit denk ik. Blijft zwaar achter bij de rest.
Ja, in dat ik het typte triggerde mijn trailing stop-loss
Pagina: 1 ... 36 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!