[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.400 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

djzz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 17:52:
[...]

ik heb 200 miljoen dit is echt een klein bedragje 8)7
Ja denk gooi er eens een vol maandsalaris in voor de grap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 17:54:
[...]

Ja denk gooi er eens een vol maandsalaris in voor de grap.
we hebben de geheime elite gevonden van nederland jongens!
het is jaapio :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

djzz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 17:59:
[...]

we hebben de geheime elite gevonden van nederland jongens!
het is jaapio :'(
Schreeuw het nou niet van de daken, straks zitten ze weer met een boormachine in mijn lever te prikken.

Ik probeer al erg stealth te leven in mijn rijtjeshuis van anderhalve ton.

De belastingdienst weet dit ook niet dusja, enige discretie is wel gewenst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:28:
[...]

Schreeuw het nou niet van de daken, straks zitten ze weer met een boormachine in mijn lever te prikken.

bellalsitingsdienst? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Aluminiumilumfolie?

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
alinimnuniumfolie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
hey bois heeft er iemand al cordano gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Metaalfolie ... zo...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
metlaalfolie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
djzz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:40:
hey bois heeft er iemand al cordano gekocht :P
Je bedoeld carnado?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
ja of cornado

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 12:15
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:28:
[...]

Moeje vooral foto's van je huis gaan posten |:( ;)

Sushi is back baby: https://twitter.com/Sushi.../1304443720759046144?s=20

[ Voor 8% gewijzigd door Machlah op 11-09-2020 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz
heeft even een paar duizend gemaakt
even swappen je weet toch.
girls its all good :D ff 20k eth swappen jwz jonguh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Bizar ook hoe 1 iemand een koers kan beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 02:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:56
Machlah schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:48:
[...]

Moeje vooral foto's van je huis gaan posten |:( ;)

Sushi is back baby: https://twitter.com/Sushi.../1304443720759046144?s=20
De prijs heeft weinig gedaan door die 14k ETH van 'm.. Dus nu is het wachten tot de fomo crowd terug komt en dan doet hij hetzelfde op $ 30?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 02:05
Stokstaart schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:41:
[...]

De prijs heeft weinig gedaan door die 14k ETH van 'm.. Dus nu is het wachten tot de fomo crowd terug komt en dan doet hij hetzelfde op $ 30?
Waarschijnlijk. De cryptocrowd is niet altijd even scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
[...]

14M bedoel je? Geld zit nog in de treasury he dus moet nog in sushi gestopt worden. Ik ben er iig vast uitgestapt haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]
De prijs heeft weinig gedaan door die 14k ETH van 'm..
Ehm, er ging 65% af op 1 dag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 20:06:
[...]

Fud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:56
PilatuS schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 20:06:
[...]

Ik bedoel het terug storten in de treasury :9

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:31
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:18:
Heeft er niemand toen ( Mei ) een gokje gewacht op Houbi Globale met RSR ?

Was toen $ 0,00589 nu $ 0,017...🧐

En is al eventjes....$ 0,0315 geweest.

Verder ; https://www.binance.com/e...e9fb2407fa05ec250e18e7cbe
Werkelijk niemand toen RSR gekocht ?

https://twitter.com/crypt.../1303644863196540928?s=20

YouTube: RESERVE - 100X CRYPTO ALTCOIN BACKED BY PETER THIEL AND COINBASE, WH...

[ Voor 21% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 11-09-2020 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

FijneKerst schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:09:
Puur voor de afwisseling... aangezien ik zoooooveeeeel coins voorbij zie komen de laatste tijd..
Vroeg ik me af wat de top 5 coins zijn die je nu in je pf hebt zitten.
Kijken of mensen nu ook aan het switchen zijn door al die nieuwe altcoins .. of dat jullie top 5 toch nog merendeel de "gevestigde orde" is.

Mijn lijstje:

1. BTC
2. ETH
3. XTZ
4. BAND
5. IOTA
Lijstjes *O*

1. BTC
2. LINK
3. ETH
4. REN
5. CRO

Rest boeit niet zo op dit moment :/

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:29
Mooooody schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 20:46:
[...]

Lijstjes *O*

1. BTC
2. LINK
3. ETH
4. REN
5. CRO

Rest boeit niet zo op dit moment :/
Hier op volgorde van meest naar minst

Eth
Btc
Fet
Ankr
Ada
Ltc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
FijneKerst schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:09:
Puur voor de afwisseling... aangezien ik zoooooveeeeel coins voorbij zie komen de laatste tijd..
Vroeg ik me af wat de top 5 coins zijn die je nu in je pf hebt zitten.
Kijken of mensen nu ook aan het switchen zijn door al die nieuwe altcoins .. of dat jullie top 5 toch nog merendeel de "gevestigde orde" is.
USDT (60%)
YFI (15%)
BTC (10%)
ETH 10%)
BNB (5%, ivm staking)

Kan over 30 minuten weer anders zijn uiteraard.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:18

Woohooo

Smilie, James Smilie

Tominatie schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 17:03:
Neo is wel interessant door de 3.0 en de NEFI. Zie dat 'ie al lekker gained vandaag, daarnaast bleef ie ook vrij sterk in de daling recent.
De 3.0 en de eh watte :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 21:10:
[...]

USDT (60%)
YFI (15%)
BTC (10%)
ETH 10%)
BNB (5%)

Kan over 30 minuten weer anders zijn uiteraard.
Ben zelf meer een hoddler. BTC, ETH, LINK als basis. Paar leuke coins kiezen en gaan met die banaan.
Sta op +301,03% vergeleken met 12 maand geleden. Vooral dankzij LINK en ETH uiteraard (verder BAND, REN, CRO e.d.)

Jij moet over de afgelopen 12 maand +500% hebben gedaan neem ik aan? Just curious.
Ook weer wat gecashed naar fiat? Of doe je daar niet aan?

Blijft interessant om technieken te vergelijken. "Lazy trading" vs "Active trading".

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 11-09-2020 21:33 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

De NEFI. Komop, die ken je toch wel? Is een klasieker.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Deze week beetje shitcoins gecashed om mijn MTB-droom waar te maken. Een (2e handse) Cannondale FSI Carbon 2.
Mijn zoon had al een mooie MTB, nu moest ik nog een upgrade. Samen gaan we de tracks onveilig maken de komende tijd :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hXShYlDmbcsZKbqUvNbzS3MK6Wo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2dq6BBIB15jeZbZK23BeXIZl.jpg?f=fotoalbum_large

Daar doen we het voor mensen *O*
Ik cash niet vaak uit, maar bij dit soort uitgaven ga ik geen spijt krijgen, omdat.....quality time.
En omdat ik mijn geld wel uit crypto moest halen, want ik had al een dure racefiets volgens mijn vrouw :X (beetje gelijk heeft ze wel)

[ Voor 42% gewijzigd door Mooody op 11-09-2020 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooooody schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 21:18:
[...]
Jij moet over de afgelopen 12 maand +500% hebben gedaan neem ik aan? Just curious.
500% als in x5 wel. Al room ik wel regelmatig af zoals eerder aangegeven omdat ik het anders niet meer los kan laten en er 's nachts ook mee bezig ben. Mijn pf is dus nu niet 500% groter dan 12 maanden geleden. Wat ook mooi mee heeft geholpen is dat ik in een saaie crypto periode een deel ervan in TSLA heb gestoken, die van +-280 -> 960 -> 720 -> 920 heb getrade, toen heb gecashed (achteraf veel te vroeg dus, maar afijn) en dat weer deels in crypto heb gestoken en daarna met dat grotere bedrag veel mooie trades met o.a. BTC, ETH, COMP, DOT, YFI/YFII, etc. heb gemaakt. Achteraf had ik veel meer uit o.a. ZZZ (x4 gestaan) etc. kunnen halen, maar te lang gewacht met winst nemen. Daarnaast ook zeker wat fuckups gemaakt hoor, los van vele mislukte trades waar ik snel verlies heb genomen, een dikke BTC >1k drop meegepakt in de nacht na het instappen en daarna verkocht, aantal mislukte shorts, liquidaties, etc. En natuurlijk enorm veel aan ETH fee's betaald.

Maar dit is al met al een prima jaar en zeker niet saai :) En ik moet ook eerlijk zeggen dat ik sinds dit jaar de smaak te pakken heb en de emoties volledig los kan laten. Dat helpt enorm.

Maar is voor jou volgens mij ook een prima jaar? Mag toch aannemen dat hetzelfde voor jou op gaat? Want je calls zijn regelmatig erg goed, met als laatste LRC :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 21:36:
Deze week beetje shitcoins gecashed om mijn MTB-droom waar te maken. Een (2e handse) Cannondale FSI Carbon 2.
Mijn zoon had al een mooie MTB, nu moest ik nog een upgrade. Samen gaan we de tracks onveilig maken de komende tijd :)

[Afbeelding]

Daar doen we het voor mensen *O*
Ik cash niet vaak uit, maar bij dit soort uitgaven ga ik geen spijt krijgen, omdat.....quality time.
En omdat ik mijn geld wel uit crypto moest halen, want ik had al een dure racefiets volgens mijn vrouw :X (beetje gelijk heeft ze wel)
Geniet ervan man! Nu alleen nog een gereviseerde spartamet 2takt hulpmotor erop knutselen en dat ding is perfect. :+

Kan je mooi met een 3 kwart zware op de lip andere wielrenners irriteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 21:49:
[...]

Dat red ik denk ik wel ja, al room ik wel regelmatig af zoals eerder aangegeven omdat ik het anders niet meer los kan laten en er 's nachts ook mee bezig ben. Mijn pf is dus nu niet 500% groter dan 12 maanden geleden. Wat ook mooi mee heeft geholpen is dat ik in een saaie crypto periode een deel ervan in TSLA heb gestoken, die van +-280 -> 960 -> 720 -> 920 heb getrade, toen heb gecashed (achteraf veel te vroeg dus, maar afijn) en dat weer deels in crypto heb gestoken en daarna met dat grotere bedrag veel mooie trades met o.a. BTC, ETH, COMP, DOT, YFI/YFII, etc. heb gemaakt. Achteraf had ik veel meer uit o.a. ZZZ (x4 gestaan) etc. kunnen halen, maar te lang gewacht met winst nemen. Daarnaast ook zeker wat fuckups gemaakt hoor, los van vele mislukte trades waar ik snel verlies heb genomen, een dikke BTC >1k drop meegepakt in de nacht na het instappen en daarna verkocht, aantal mislukte shorts, liquidaties, etc. En natuurlijk enorm veel aan ETH fee's betaald.

Maar dit is al met al een prima jaar en zeker niet saai :) En ik moet ook eerlijk zeggen dat ik sinds dit jaar de smaak te pakken heb en de emoties volledig los kan laten. Dat helpt enorm.
Jij bent een toekomstig (?) miljonair waar ik respect voor heb :)
Kennis heb je (zoals enkele andere in dit topic). Maar om winsten te herinvesteren in dit gekke wereldje moet je vooral lef (cq ballen) hebben.

Tot mijn spijt heb ik iets te weinig ballen om in dat hele yield farm wereldje te stappen. Het lijkt me fundamenteel zo vluchtig, dan blijf ik liever in de overkoepelende projecten zitten (LINK, REN e.d.).

Dat maakt ook meteen het verschil tussen een actieve trader en "luie" trader zichtbaar :D
Maar is voor jou volgens mij ook een prima jaar? Mag toch aannemen dat hetzelfde voor jou op gaat? Want je calls zijn regelmatig erg goed, met als laatste LRC :)
Ja prima maanden. Ga nu ook eerder winst nemen en zelfs uitcashen (zoals deze week).
Grote posities (BTC. ETH en LINK) blijven ongeroerd en geven dividend (5 tot 6% rente). Daaronder schuif ik maandelijks wat gelang de markt dat wil.

Inderdaad laatst Loopring. Maar ik verwacht dat veel ETH scaling solutions mooie gains laat zien, omdat daar gewoon veel vraag naar is. xDAI, Matic, OMG e.d. Bags zijn gevuld, ik wacht het rustig even af :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 21:58:
[...]

Geniet ervan man! Nu alleen nog een gereviseerde spartamet 2takt hulpmotor erop knutselen en dat ding is perfect. :+

Kan je mooi met een 3 kwart zware op de lip andere wielrenners irriteren.
Ik doe al zo'n 10 jaar racefietsen en stoor me enkel en alleen aan e-bikes die denken dat ze op warp speed gaan en en niemand ze ooit never in zouden kunnen halen....en daarom ook als een lambo op het fietspad fietsen :/ Gelukkig heb ik een bel van 20 gram (mag eigenlijk niet op een racefiets, omdat 20 gram 8)7 )

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 11-09-2020 22:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 22:10:
[...]

Ik doe al zo'n 10 jaar racefietsen en stoor me enkel en alleen aan e-bikes die dachten dat ze op warp speed gingen en niemand ze in kunnen halen :/ Gelukkig heb ik een bel van 20 gram (mag eigenlijk niet op een racefiets, omdat 20 gram 8)7 )
Ik kom wel eens een groepje wielrenners tegen als ik naar het werk tuf op m'n metje.

Sommige kijken me dan echt zwaar geïrriteerd aan :+ ik vind dat op mijn beurt wel weer mooi.

Nu wil ik dat kreng gaan reviseren want ik laat een spoor achter van olie en roestige schroefjes. Moet daar echter nog even de tijd voor maken, geen metje betekend namelijk trappen de komende tijd, en daar houd ik niet zo van... Laten reviseren is geen optie, als dat blokje uit elkaar gaat dan zijn het mijn handen die dat blokje splitten.

Frame wordt dan witte poedercoating met 'white trash' stickers. Beetje over het metje, beetje over mij.

En natuurlijk een Bitcoin sticker op het mat zwarte spatbord.

Dat oranje op jouw fiets bevalt me wel. Mooi contrast tegen het zwarte, misschien een optie voor de wielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:11

spok9

Groen...

Mooooody schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 22:05:
Grote posities (BTC. ETH en LINK) blijven ongeroerd en geven dividend (5 tot 6% rente).
Waar stake jij je btc en eth als ik vragen mag? Crypto.com?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 22:25:
[...]

Ik kom wel eens een groepje wielrenners tegen als ik naar het werk tuf op m'n metje.

Sommige kijken me dan echt zwaar geïrriteerd aan :+ ik vind dat op mijn beurt wel weer mooi.

Nu wil ik dat kreng gaan reviseren want ik laat een spoor achter van olie en roestige schroefjes. Moet daar echter nog even de tijd voor maken, geen metje betekend namelijk trappen de komende tijd, en daar houd ik niet zo van... Laten reviseren is geen optie, als dat blokje uit elkaar gaat dan zijn het mijn handen die dat blokje splitten.

Frame wordt dan witte poedercoating met 'white trash' stickers. Beetje over het metje, beetje over mij.

En natuurlijk een Bitcoin sticker op het mat zwarte spatbord.

Dat oranje op jouw fiets bevalt me wel. Mooi contrast tegen het zwarte, misschien een optie voor de wielen.
Je hebt echt een metje :D Dacht dat je een geintje maakte.
20 jaar geleden was je een lozer met zo'n ding, nu ben je onderdeel van het nostaligisch genootschap _/-\o_

Gewoon opknappen dat ding en rijden zolang je geen dikke pens krijgt. Dikke pens en metje gaan niet samen, dan is het tijd voor een zondertje.

Wielrenners die in hun eigen element zitten, zijn niet de meest sympathieke sporters. Ze betalen met hun fiets geen wegenbelasting, maar eisen vaak wel stukken asfalt op. Ik ben daar ook onderdeeltje van (op een vrij gemoedelijke manier), maar ik schurk steeds meer richting het mountainbiken. Daar gaat het niet om pure snelheid, maar op inzet. "Lukt het nu niet, dan lukt het de volgende keer wel". Hele fijne flow om kinderen aan sport te laten doen; vallen en opstaan en altijd postief blijven.

Zit er nu een paar maand in, maar het wereldje is een stuk gemoedelijker. Past meer bij me. Ook prachtige trails in mijn omgeving, dus waarschijnlijk ben ik om en gaat mijn racefiets op Marktplaats :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 11-09-2020 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 22:34:
[...]

Je hebt echt een metje :D Dacht dat je een geintje maakte.
20 jaar geleden was je een lozer met zo'n ding, nu ben je onderdeel van het nostaligisch genootschap _/-\o_

Gewoon opknappen dat ding en rijden zolang je geen dikke pens krijgt. Dikke pens en metje gaan niet samen, dan is het tijd voor een zondertje.

Wielrenners die in hun eigen element zitten, zijn niet de meest sympathieke sporters. Ze betalen met hun fiets geen wegenbelasting, maar eisen vaak wel stukken asfalt op. Ik ben daar ook onderdeeltje van (op een vrij gemoedelijke manier), maar ik schurk steeds meer richting het mountainbiken. Daar gaat het niet om pure snelheid, maar op inzet. "Lukt het nu niet, dan lukt het de volgende keer wel". Hele fijne flow om kinderen aan sport te laten doen; vallen en opstaan en altijd postief blijven.

Zit er nu een paar maand in, maar het wereldje is een stuk gemoedelijker. Past meer bij me. Ook prachtige trails in mijn omgeving, dus waarschijnlijk ben ik om en gaat mijn racefiets op Marktplaats :)
Opzich heeft zo'n metje nog steeds wel een hoog loser gehalte maar dat maakt me niet veel uit, ideaal voor mij. Doet de motor het niet kun je altijd nog trappen, het enige wat je echt kan nekken op zo'n apparaat is een lekke band.

Een pens zal ik niet snel kweken, heb daar geen aanleg voor op 1 of andere manier.

Ik heb ook een blauwe maandag een mountainbike gehad, niet een hele sjieke zoals jij ofzo, gewoon een Giant. Dat ging sneller dan de spartamet maar ik moet op mijn route onder een vrij stijl aquaduct door, mijn topsnelheid was daar 55 km per uur op dat ding naar beneden over het asfalt.

Ik dacht toen echt als ik nu ook onderuit ga dan is het gewoon over en uit :+ levensgevaarlijk.

Dus die heb ik maar aan de buurjongen gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:57

raq

Mooooody schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 22:10:
[...]

Ik doe al zo'n 10 jaar racefietsen en stoor me enkel en alleen aan e-bikes die denken dat ze op warp speed gaan en en niemand ze ooit never in zouden kunnen halen....en daarom ook als een lambo op het fietspad fietsen :/ Gelukkig heb ik een bel van 20 gram (mag eigenlijk niet op een racefiets, omdat 20 gram 8)7 )
Daar heb je de hide-my-bell voor, bel en navi-houder ineen. In de lente ook een mtb gekocht voor mijn nageslacht en mezelf als een voorloopje van de crypto gains. Super leuk om te doen. Racefiets nog nauwelijks gebruikt dit jaar, vind het ook vaak te druk op straat of de dijk om te wielrennen.

Sta nog 80% aan de zijlijn, stap elke week weer voor 5% in de komende periode totdat er richting is gekozen of een totale uitverkoop komt zoals in maart.
Heb geen idee waar het heengaat de komende periode, de 10k houdt het, maar gaf ook geen serieze bounce.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 22:56:
[...]

Opzich heeft zo'n metje nog steeds wel een hoog loser gehalte maar dat maakt me niet veel uit, ideaal voor mij. Doet de motor het niet kun je altijd nog trappen, het enige wat je echt kan nekken op zo'n apparaat is een lekke band.

Een pens zal ik niet snel kweken, heb daar geen aanleg voor op 1 of andere manier.

Ik heb ook een blauwe maandag een mountainbike gehad, niet een hele sjieke zoals jij ofzo, gewoon een Giant. Dat ging sneller dan de spartamet maar ik moet op mijn route onder een vrij stijl aquaduct door, mijn topsnelheid was daar 55 km per uur op dat ding naar beneden over het asfalt.

Ik dacht toen echt als ik nu ook onderuit ga dan is het gewoon over en uit :+ levensgevaarlijk.

Dus die heb ik maar aan de buurjongen gegeven.
Dus jij hebt in feite een fiets met motor om je af te remmen? Een normale fiets zou je te snel van A naar B brengen. Ja shit, de koffie is nog niet klaar, moet je wachten :/ Dan beter met het metje, dan ben je precies op tijd voor de koffie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

raq schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 23:01:
[...]

Daar heb je de hide-my-bell voor, bel en navi-houder ineen. In de lente ook een mtb gekocht voor mijn nageslacht en mezelf als een voorloopje van de crypto gains. Super leuk om te doen. Racefiets nog nauwelijks gebruikt dit jaar, vind het ook vaak te druk op straat of de dijk om te wielrennen.

Sta nog 80% aan de zijlijn, stap elke week weer voor 5% in de komende periode totdat er richting is gekozen of een totale uitverkoop komt zoals in maart.
Heb geen idee waar het heengaat de komende periode, de 10k houdt het, maar gaf ook geen serieze bounce.
MTB is ook leuker toch? Woon je een beetje in een omgeving waar je direct de trails kunt pakken?
Dat is wel essentieel. Je MTB op je auto zetten en eerst een uur rijden, heeft geen zin. Dan kun je beter gaan midgetgolfen ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz
Mooooody schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 23:05:
[...]

MTB is ook leuker toch? Woon je een beetje in een omgeving waar je direct de trails kunt pakken?
Dat is wel essentieel. Je MTB op je auto zetten en eerst een uur rijden, heeft geen zin. Dan kun je beter gaan pokeren ofzo.
ik kan zo de zee in rijden. wel een leuk idee een mtb. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 23:01:
[...]

Dus jij hebt in feite een fiets met motor om je af te remmen? Een normale fiets zou je te snel van A naar B brengen. Ja shit, de koffie is nog niet klaar, moet je wachten :/ Dan beter met het metje, dan ben je precies op tijd voor de koffie _/-\o_
Toch wel voornamelijk omdat ik een fan ben van efficiënt bewegen; alleen indien nodig. ;)

Van sport kan ik zeker genieten, maar het liefst op 4k resolutie vanaf de bank met een ijskoude. :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
We beginnen in dit topic inmiddels toch een aardig leuke lijst te krijgen van spullen die met crypto winst zijn gekocht, goed teken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Traden met YFI bevalt vooralsnog prima, mooie volatiliteit. Ik verwacht sowieso een dikke move op het moment dat Coinbase via Twitter aankondigt dat het traden zal gaan starten (maandag) omdat de bots daarop reageren. Meestal zorgt dat voor een tijdelijke pump, gevolgd door een dump. Erg belangrijk dus om een limit sell order ingesteld te hebben staan voor dat moment. Omdat het orderbook heel dun is, kan dat best hard gaan, kan maar zo 5-10% extra zijn.

Offtopic, maar iets om in de gaten te houden: Over 11 dagen is het Tesla battery day, met een grote kans op positief nieuws. Ik heb er direct na de splitsing weer een aantal ingeslagen en hoop uiteraard op mooie gains richting en op die datum. Ik zal dat hier verder niet meer shillen, maar kan mogelijk interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nice :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Groene candles? :)

Bitcoin sell orders rond 10.485 staan en bij ETH rond 384.

Goed teken:

[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 12-09-2020 00:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marttt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-08 14:15
Dat zou wel een hele grote meevaller zijn :P Alleen waarom wordt dit dan niet opgepakt door Whale Alert op Twitter? Die houd toch de hele blockchain in de gaten? Of alleen adressen die bekend zijn bij hun?

• PilatuS
  • Niet online
Pics or it didn't happen. Laat de TX maar zien zou ik tegen die gast zeggen. Verder wat Marttt zegt, waar is de whale alert hier van ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Marttt en @PilatuS Goed punt, tenzij het natuurlijk een oude transfer of interne exchange transfer betreft. Wat overigens wel zou verklaren waarom hij dit überhaupt opmerkt. Ik heb misschien wel meer dan 15 verschillende ETH private keys met bijbehorende adressen, als daar iets dergelijks zou gebeuren kom ik daar ook pas over enkele maanden achter. En als het op een exchange gebeurt, bijv. Binance, dan zie je dat niet terug op de blockchain.

Maar inderdaad grote kans dat we hem naar het land der fabelen kunnen verwijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YFI is vannacht mooi doorgegaan, o.a. een sellorder van 25% rond 36.000 gehit, maar is al tot 37.700 gestegen. Benieuwd waar die maandag staat als het handelen op Coinbase begint.

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:47

Liberteh

All your base belong to me

Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 07:48:
@Marttt en @PilatuS Goed punt, tenzij het natuurlijk een oude transfer of interne exchange transfer betreft. Wat overigens wel zou verklaren waarom hij dit überhaupt opmerkt. Ik heb misschien wel meer dan 15 verschillende ETH private keys met bijbehorende adressen, als daar iets dergelijks zou gebeuren kom ik daar ook pas over enkele maanden achter. En als het op een exchange gebeurt, bijv. Binance, dan zie je dat niet terug op de blockchain.

Maar inderdaad grote kans dat we hem naar het land der fabelen kunnen verwijzen.
Een address balance check script + mail on change is toch zo gemaakt?
Da's het mooie van de nieuwe generatie financiële tools.... je kan er tegen aan programmeren wat je wil. Ik zie crypto adressen als bankrekening 2.0... gratis en je kan er zoveel van hebben als je wilt en dat maakt allemaal niet uit als je een beetje kan programmeren. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Liberteh op 12-09-2020 08:06 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Liberteh schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 08:05:
[...]

Een address balance check script + mail on change is toch zo gemaakt?
Klopt, maar ik besteed bij voorkeur tijd aan nuttige zaken en de kans dat ik ooit ineens 38.000 stuks ETH in mijn wallet ga vinden acht ik minder dan nihil :)

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 07:53:
YFI is vannacht mooi doorgegaan, o.a. een sellorder van 25% rond 36.000 gehit, maar is al tot 37.700 gestegen. Benieuwd waar die maandag staat als het handelen op Coinbase begint.
Zit zelf ook in YFI en YFIII de laatste week, zit er wel op want heb er niet echt veel vertrouwen in, beetje sushi gevoel.

Hoe is het trouwens met je bot ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 08:25:
[...]

Zit zelf ook in YFI en YFIII de laatste week, zit er wel op want heb er niet echt veel vertrouwen in, beetje sushi gevoel.

Hoe is het trouwens met je bot ?
Ik zit er ook bovenop, als ik een scherm vaak open heb is het die van YFI wel. De stijgingen zijn mooi, maar de dalingen zijn ook regelmatig enorm. Tot de Coinbase launch heb ik er wel enig vertrouwen in, daarna heroverweeg ik het weer.

De bot is met vroegtijdig pensioen gestuurd, misschien gaat hij ooit nog wat vrijwilligerswerk doen. Handmatig traden levert mij vele malen meer op. Daarnaast doet ETH het regelmatig beter dan andere coins en dus blijf je met restjes zitten die het minder dan ETH doen. Nou kan ik alles gaan tweaken en optimaliseren, naar een andere default coin gaan, etc. maar voor nu even prima zo, aandacht gaat op dit moment voornamelijk naar mijn werk. Ik kan hem zo weer opstarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hij gaat lekker binnen 24 uur zijn er weer 25 nieuwe shitcoins bij :N

Als je het nietszeggende marketcap erbij haalt en je zou al die coins van de laatste tijd weglaten dan staan we er toch niet zo goed voor als ik gedacht had.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

NIks aan de hand.
HODL en verder gaan met je leven :D

• Slux
  • Niet online
FijneKerst schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 09:13:
NIks aan de hand.
HODL en verder gaan met je leven :D
Crypto is om te traden niet om te holden (op een paar coins na) :P

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Slux schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 09:14:
[...]

Crypto is om te traden niet om te holden (op een paar coins na) :P
Niet als je geen 24/7 de tijd hebt om ermee te spelen.
Dan gewoon een paar leuke coins uitzoeken en HODL.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik krijg op Binance bij het traden van YFI "Verification failed" errors. Ben ik de enige? Andere coins werken wel.

Mhm, market orders werken wel, limit niet. Gelukkig stijgt hij weer mooi verder.

De fomo is blijkbaar hoog, vandaag nog door de 40k?

@Slux Kan er nog een mooi flesje drank vanaf voor jou vandaag? Wat was het, rum?

[ Voor 52% gewijzigd door Taro op 12-09-2020 09:42 ]

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-10 08:25
Zijn er meer mensen die de Ledger Nano S 1.6.1. firmware upgrade maar niet krijgen?

Zonder deze update kan ik de ADA 2.0.4. app niet installeren in Ledger Live en dus geen toegang tot mijn Yoroi ADA Wallet :X

Ze zeggen dat ie gefaseerd uitgerold word, maar ik zie hem al sinds donderdag niet staan, hoe lang duurt zoiets normaal?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@metallicattim Klinkt als een erg fijne optie om je coins "veilig" weg te zetten om daarna afhankelijk te zijn van firmware updates van de leverancier om weer bij je muntjes te kunnen komen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Well on track to stay within the light blue outer limits.

:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BL5wRZLP9ZnaZY-jghFJcSPxkzQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0jjUU0jPnDT4zfRlA2zEm3WY.png?f=fotoalbum_large

• metallicattim
  • Laatst online: 13-10 08:25
Nevermind... krijg NU natuurlijk een Ledger Live update beschikbaar, daarna kwam de 1.6.1. firmware beschikbaar en toen de 2.0.4. app. Muntjes zijn er nog :D

@Taro Sjah dat komt voor ja. Beter dan ze op Bitgrail zetten :9 Of welke andere exchange waar 1 iemand kan bepalen of je er wel/niet bij komt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
metallicattim schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 10:14:
Nevermind... krijg NU natuurlijk een Ledger Live update beschikbaar, daarna kwam de 1.6.1. firmware beschikbaar en toen de 2.0.4. app. Muntjes zijn er nog :D
Updates van een ledger klinkt echt als een ontzettend slecht idee...

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Specy schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 10:24:
[...]

Hoe wil je de software toekomstbestendig houden of corrigeren in geval van kritische bugs, en waarom klinkt dat als een ontzettend slecht idee?

Misschien eerst eens een keer inlezen, voordat je maar wat roept.
Dit is toch een tech forum? Dan mogen we wel iets meer onderlegde input verwachten, vind ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Matter op 12-09-2020 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
FijneKerst schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 09:17:
[...]

Niet als je geen 24/7 de tijd hebt om ermee te spelen.
Dan gewoon een paar leuke coins uitzoeken en HODL.
Als je tijd hebt om hier rond te hangen heb je ook tijd om te traden :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YFII gaat ook erg hard en blijft maar gaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lb4eF7nYLx8VS7WkI4qxcyTBIeY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/e8lxPpiZ7U08XSYjk56cszwX.png?f=fotoalbum_large
Voor de volledigheid: Geen lijntjes getrokken oid, enige dat je ziet is dat de low van de dag van de listing redelijk heeft gehouden en er behoorlijk wat ruimte omhoog is.

Edit: YFI verkocht, hopelijk terugkopen op 37.335.
YFII op 5932 verkocht, hopelijk op 5650 terugkopen (3m MA7). -> Inmiddels gehit, nu weer stijgen aub :) -> 5770 Verkocht, nu ff afk :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QhWaT3ytNy_wtid5CdJsmyXwcZU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V8iDbSxWKFIQWwPc4IfYiex6.png?f=user_large

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 12-09-2020 11:04 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BNB gaat ook hard, BTC kan toch niet achterblijven? Die moet ergens vandaag ook wel gaan.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56
LRC staat op uitbreken en Link blijft nog achter dus die heb ik teruggekocht. Klaar voor een paar groene link candles!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 10:38:
YFII gaat ook erg hard en blijft maar gaan.
[Afbeelding]
Voor de volledigheid: Geen lijntjes getrokken oid, enige dat je ziet is dat de low van de dag van de listing redelijk heeft gehouden en er behoorlijk wat ruimte omhoog is.

Edit: YFI verkocht, hopelijk terugkopen op 37.335.
YFII op 5932 verkocht, hopelijk op 5650 terugkopen (3m MA7). -> Inmiddels gehit, nu weer stijgen aub :) -> 5770 Verkocht, nu ff afk :)

[Afbeelding]
Hier zijn ze net niet verkocht, heb goede hoop dat ze vandaag eruit gaan, jammer dat YFI nog een beetje achter blijft, is wel lekker overzichtelijk zo met een paar muntjes traden :P

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 23:43
Dus is eergisteren m'n Atom uit de stakingpool gehaald, wil ze omzetten naar BNB - zodra ze vrij zijn. En toen vertrok BNB :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 11:45:
[...]

Hier zijn ze net niet verkocht, heb goede hoop dat ze vandaag eruit gaan, jammer dat YFI nog een beetje achter blijft, is wel lekker overzichtelijk zo met een paar muntjes traden :P
Sell orders vlak onder de 40k staan?

Met gierende banden bij de sport van de kinderen weggereden na het eindsignaal, dergelijke momenten zijn natuurlijk veel belangrijker, zit ook weer achter de knoppen :)

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:26:
[...]

Sell orders vlak onder de 40k staan?

Met gierende banden bij de sport van de kinderen weggereden na het eindsignaal, dergelijke momenten zijn natuurlijk veel belangrijker, zit ook weer achter de knoppen :)
Klopt zit er nu wel een beetje met buikpijn naar te kijken, die paar centjes maken nou ook niet meer zoveel uit op die bedragen dus denk dat ik ze er toch zo uit gooi, heb al een strakke stop limit ingesteld ingeval dat.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Oh oh, hij neigt weer die kant op... Maak het dan foolproof. Anders heb je straks 10x per uur iemand die bij je aanbelt om even iets te corrigeren en volgens mij is de blockchain juist bedoeld om niet mee te rommelen...

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 12-09-2020 12:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:47:
Oh oh, hij neigt weer die kant op... Maak het dan foolproof. Anders heb je straks 10x per uur iemand die bij je aanbelt om even iets te corrigeren en volgens mij is de blockchain juist bedoeld om niet mee te rommelen...
[Twitter]
[Twitter]
Dikke BNB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YFII en YFI gaan weer. Ff duimen voor @Slux, komt goed zo te zien!

Edit: Goooooo Slux *O* *O* Hopelijk is je buikpijn nu weg ;)

Ik zit overigens nog steeds in YFI en YFII, hopelijk krijg ik geen buikpijn als er zo een enorme rode candle volgt.

Edit 2: Uitgestapt op 41.569 en 6.433.

[ Voor 70% gewijzigd door Taro op 12-09-2020 13:48 ]

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:08
Fees zijn weer een beetje te doen op ETH. Net weer 2 nieuwe Uniswap parels gekocht. Pure gok, als ze naar 0 gaan dan is het zo.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hier zie je weer hoe mooi je de 3 minuten MA7 (roze) lijn kunt gebruiken om na het verkopen weer een goed instapmoment te kiezen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FqBjplJ8jowgkHUFgd1E_kj02CE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hHQOWO87EJs2eoB6TXPy5TcE.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GG-bg0gcQXvO9R89UXF_YWrQiIc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LIlXzmLAxvPlAeNLDIpefYK3.png?f=user_large

Als die het niet houdt, wat vaak na een paar pogingen het geval is, dan kan je weer op de MA25 lijn (paars) terugvallen als volgende optie. Dat lijkt bij YFI nu te gaan gebeuren.

Ik blijf nu heel even weg bij YFI & YFII en ga o.a. BTC en ETH in de gaten houden.

Edit: DOT lijkt ook uit te kunnen gaan breken. Heb gisteravond ook DOT, LEND, LINK ingeslagen en ga van die laatste 2 nu 50% de deur uit doen, staan mooi in de plus.

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 12-09-2020 14:10 ]

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 09:27:
Ik krijg op Binance bij het traden van YFI "Verification failed" errors. Ben ik de enige? Andere coins werken wel.
Dit probleem ben ik 2 wken terug voor het eerst tegengekomen. Wanneer een tab met een coin te lang open staat krijg je dit probleem. Alles werkt behalve buy limit orders, sell limit werkt wel. De oplossing is simpelweg de pagina te refreshen :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 14:11:
[...]

Dit probleem ben ik 2 wken terug voor het eerst tegengekomen. Wanneer een tab met een coin te lang open staat krijg je dit probleem. Alles werkt behalve buy limit orders, sell limit werkt wel. De oplossing is simpelweg de pagina te refreshen :)
Meerdere keren gedaan, hielp helaas niet. Probleem was een tijdje later ineens verdwenen.

Edit: Toch maar weer iets YFI en YFII opgepakt op de MA25 :)

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 12-09-2020 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 14:12:
[...]

Meerdere keren gedaan, hielp helaas niet. Probleem was een tijdje later ineens verdwenen.
Tab sluiten en opnieuwe openen anders ? Dit heeft het voor mij altijd opgelost.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 14:12:
[...]

Tab sluiten en opnieuwe openen anders ? Dit heeft het voor mij altijd opgelost.
Dat probeer ik de volgende keer wel even inderdaad, thx.

Edit: Zo, dat was ff zweten, hodl! :) Gelukkig weer gestegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 12-09-2020 14:37 ]

• PilatuS
  • Niet online
YFII, ouch :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M4F4WeLXKOii1c3Dg97l1EqR3ME=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FIQfUjafNGvtDCbMOA1zi0Yb.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:34
Leuk historisch perspectief:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gXKEjzH8Al1LRpKTJaBxnj-2oY4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/be4MicnAtJzoxflW7wA91cCB.png?f=fotoalbum_large

• Animal
  • Laatst online: 12-10 01:13
Ik zie btc niet ver doorzakken. Tijd om weer in te stappen misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Moraal van het verhaal: Nooit altcoins gaan holden voor jaren. De kans dat het doodbloed is veel groter dan dat het maar blijf stijgen.

Over 5 jaar kan je deze lijst maken met spul waar we nu vandaag de dag mee traden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-10 19:41
[...]

Zolang je je seed phrase hebt kun je nooit je coins kwijtraken. Ze vragen daar ook naar voordat je de update installeert.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:22
Pelox schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 11:18:
LRC staat op uitbreken en Link blijft nog achter dus die heb ik teruggekocht. Klaar voor een paar groene link candles!
De 15de LRC coinbase pro listing , er zou dus nog wat kunnen gebeuren...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik zit weer helemaal in fiat, even kijken wat Bitcoin gaat doen.

BNB hikt tegen de vorige high van 10-2-2020 aan, hopelijk lukt het om daar doorheen te komen, maar dat kijk ik wel even aan, dan is >30 USD weer een optie.

[ Voor 55% gewijzigd door Taro op 12-09-2020 14:51 ]

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:34
[...]
Heb je zelf een hardware wallet? Dat is nooit de enige plek waar je seed phrase staat. Dus ook als je je device bricked of kwijt raakt, raak je je crypto niet kwijt.

Nieuw device kopen, seed restore doen en je bent weer in business.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 23:43
M'n weekelijkse rente weer bij elkaar geschraapt en omgezet naar BNB. Waar waar dit vorige week nog een dikke 3 BNB was, is het nu nog maar 2.4. Bedankt voor die run hè! :(

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56
cryptore schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 14:41:
[...]

De 15de LRC coinbase pro listing , er zou dus nog wat kunnen gebeuren...
Wist ik niet! Het lijkt er gewoon op dat hij vandaag of morgen door de weerstand heen zal gaan.. Ik hoop het!

Zero.

• Machlah
Taro schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 13:10:
YFII en YFI gaan weer. Ff duimen voor @Slux, komt goed zo te zien!

Edit: Goooooo Slux *O* *O* Hopelijk is je buikpijn nu weg ;)

Ik zit overigens nog steeds in YFI en YFII, hopelijk krijg ik geen buikpijn als er zo een enorme rode candle volgt.

Edit 2: Uitgestapt op 41.569 en 6.433.
Speel zelf met YFFI, best voorspelbaar en makkelijk winst te pakken.

edit: dagje weg en mis alle actie vandaag. Normaal is het weekend saai qua crypto!

[ Voor 8% gewijzigd door Machlah op 12-09-2020 17:03 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik zie dat bijv. ZZZ sinds ik ze heb verkocht nog mooi verder is gedaald. Maar twijfel om ze weer op te pakken. Wat denken jullie, is de "fork ff snel iets wat je aan DeFi kunt relateren en verdien er dik mee" hype over?

Volgens mij is het aan het afnemen, maar dat kan ook door o.a. de huidige Bitcoin koers komen. Grote kans dat het weer oplaait als de hele markt, incl. BTC en ETH weer positieve ontwikkelingen laten zien. Dan zou dit een prima instapmoment kunnen zijn, want ZZZ staat op <50% van mijn vorige instapkoers.

Ik heb inmiddels weer wat YFI & YFII opgepakt op 39.539 en 6.075. Alle anderen heb ik nóg minder vertrouwen in op het moment :)

Pagina: 1 ... 35 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!