Ja klopt, zie ook hun twitter. Volgens mij niet veel aan de hand...ron322 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:11:
Binance dood of zo?
Gebeurd wel veel de laatste tijd... Binance hickupsMarttt schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:13:
[...]
Ja klopt, zie ook hun twitter. Volgens mij niet veel aan de hand...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Als ze gaat zeggen "whatever it takes"vortexnl1982 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:27:
We wachten even op Lagarde (ECB) he.. Als zij goed nieuws heeft dan gaan we naar de moon !
Of als ze zegt "Buy Bitcoin now"...lighting_ schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:34:
[...]
Als ze gaat zeggen "whatever it takes"
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik durf er 100 BTC op te zetten dat ze dat niet gaat zeggen.Stokstaart schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:38:
[...]
Of als ze zegt "Buy Bitcoin now"...
Wie doet mee?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
YouTube: ECB Governing Council Press Conference - 10 September 2020
ECB Governing Council Press Conference - 10 September 2020
-deleted-FijneKerst schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:07:
Voor de Polkadot fans.... meer goed nieuws
https://www.coindesk.com/...3-polkadot-proof-of-stake
Edit: Sorry, reageerde te snel. Laat maar!
[ Voor 22% gewijzigd door Innovi0 op 10-09-2020 14:28 ]
1.350 miljard euro er bij om bedrijven te ondersteunen en aandelen te kopen en lage of lagere rente de komende tijd. Load the rockets!Innovi0 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:24:
YouTube: ECB Governing Council Press Conference - 10 September 2020
@vortexnl1982 Thanks! Is nogal erg globaal uitgelegd allemaal, maar je kunt er oneindig diep op in gaan. Dat maakt het ook zo mooi. Stoploss is afhankelijk van de constructie in de chart. Je wilt je stoploss niet op een hele duidelijke plek hebben staan. Dus een obvious level is vaak niet handig om je stoploss op te zetten. Dan ben je namelijk voer voor whales. Die hunten vaak dat soort stoplosses en verdienen daar veel geld mee. Dat betekent dat je entry ook aangepast moet worden zodat je stoploss op een strategische plek staat. Je moet daar dus heel kritisch naar kijken. Op hoeveel procent je je stoploss zet is een beetje afhankelijk van hoeveel procent je bereid bent om te verliezen op de trade. Hier kun je nog veel dieper op in gaan door bijv ook je positie grootte te calculeren op basis van het percentage dat je bereid bent te verliezen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Mooie groene kaarsjes weer vandaag...
Weer wat resistances verbroken ... op naar de moon en beyond (ook al moeten we nog ff een kleine 20-30% inhalen...)
Weer wat resistances verbroken ... op naar de moon en beyond (ook al moeten we nog ff een kleine 20-30% inhalen...)
Verwijderd
Check BTSFijneKerst schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:55:
Mooie groene kaarsjes weer vandaag...![]()

@DAMAGE Wel goede inzichten. Kun je nog zien welke stop loss orders er zijn gezet ?
Alles gaat weer lekker omhoog ja ! Zie dat YFI er al weer 30% bij heeft...
Alles gaat weer lekker omhoog ja ! Zie dat YFI er al weer 30% bij heeft...
Ouch
Verwijderd
Hahha daar zijn echt mensen vies REKT gegaan.
Heb al mijn coins gedumpt inmiddels, inkoop onder de 200 sats, dus alsnog leuk in de plus. Had die al meer dan een jaar... Verwacht nog wel een slow bleed terug naar rond de 200 sats, ff kijken of ik dan weer een bagje oppik.
Mooi wat Bitcoin aan overgehouden, snapshot is geweest, eens kijken wat ik voor die fork tokens ga krijgen met de tijd.
Mooi dat je verkocht hebt Jaapio. Zo'n candle zien en er niet meer inzitten is prachtig
Verwijderd
Ik zat er nog wel in met een deel, had al Bitshares in 2017.PilatuS schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:32:
Mooi dat je verkocht hebt Jaapio. Zo'n candle zien en er niet meer inzitten is prachtig
Grootste deel daarvan opgepikt onder de 200 sats. Maar die heb ik afgelopen periode beetje bij beetje verkocht, de meeste op 550+.
Maar zostraks alles wat ik nog had verkocht voor 390 sats. Sommige coins al 2 jaar in bezit.
Wel veel op getrade afgelopen periode met wat grotere aantallen en telkens wel 10% of meer kunnen pakken. Maar ook die waren de deur allang uit gelukkig
Zal mij benieuwen, als het goed is heb ik straks een bagje NBS, eens kijken of dat wat wordt.
Binance list NBS sowieso, dus gratis coins

Al zal het wel niks worden

Wel apart om ze nu kwijt te zijn. Was toch een beetje mijn oogappeltje naast NANO.
Aangezien het project de koers 180 graden omgooit, verwacht ik wel een lange slowbleed nu, naar sub 200 sats sowieso. Dusja weg ermee. (Voor nu
Sowieso heel slim om niet verliefd te worden op je munten. Weg doen wanneer de koers een leuke run heeft laten zien en eventueel lager weer inkopen is dikke prima. Je weet nooit wat de toekomst brengt.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
wehave schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:18:
LRC blijft ook maar geven en geven.

Zero.
Verwijderd
NANO en ik hebben nog wel een paar pumpjes te gaanDAMAGE schreef op donderdag 10 september 2020 @ 17:09:
Sowieso heel slim om niet verliefd te worden op je munten. Weg doen wanneer de koers een leuke run heeft laten zien en eventueel lager weer inkopen is dikke prima. Je weet nooit wat de toekomst brengt.

Er was gewoon geen plaats meer voor BTS... Helaas.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Binance heeft wel een paar leuke coins/namen aan tafel gekregen in hun DeFi reclame campagne:

Zie overigens dat Bella ze "sponsort", gisteren begonnen met staken en vandaag de eerste BEL in de spot wallet ontvangen, benieuwd of dit wat wordt of dat je ze straks voor niets weg kunt doen.
Zie overigens dat Bella ze "sponsort", gisteren begonnen met staken en vandaag de eerste BEL in de spot wallet ontvangen, benieuwd of dit wat wordt of dat je ze straks voor niets weg kunt doen.
[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 10-09-2020 18:30 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
- Taro
- Niet online
BNB reageert goed op het nieuws van CZ, maar dondert net zo hard weer omlaag 
Ze willen dus o.a. meer liquidity genereren/aanbieden door zowel de centrale exchange als decentrale initiatieven aan elkaar te koppelen. BNB zal hierdoor steeds belangrijker worden en bestaat dus ook op meerdere verschillende gekoppelde blockchains (crosschain).
En een 100M USD giveaway richting developers/projecten die op de Binance smartchain gaan ontwikkelen, lijkt wel een ETH achtig project te worden en daarmee een aanval op ETH in mijn ogen. Kan goed uitpakken.
CZ/Binance lijkt haast wel bang te zijn geworden om ineens overbodig te worden, het voelt soms zelfs wat desperate... Overal worden DeFi buzzwords tussendoor gegooid en dat kan dus niet op de oude BNB BEP2 chain, wel op de nieuwe BNB BEP20 smartchain.
Er worden morgen (als ik hem goed verstond) 5 coins op de Binance Smartchain gelaunched waaronder Bounce, allemaal enorm hoog risico, maar je moet niet bij CZ komen huilen als je rekt gaat. Hij verwoordde het iets anders, maar ik breng het even terug tot de basis
Ze willen dus o.a. meer liquidity genereren/aanbieden door zowel de centrale exchange als decentrale initiatieven aan elkaar te koppelen. BNB zal hierdoor steeds belangrijker worden en bestaat dus ook op meerdere verschillende gekoppelde blockchains (crosschain).
En een 100M USD giveaway richting developers/projecten die op de Binance smartchain gaan ontwikkelen, lijkt wel een ETH achtig project te worden en daarmee een aanval op ETH in mijn ogen. Kan goed uitpakken.
CZ/Binance lijkt haast wel bang te zijn geworden om ineens overbodig te worden, het voelt soms zelfs wat desperate... Overal worden DeFi buzzwords tussendoor gegooid en dat kan dus niet op de oude BNB BEP2 chain, wel op de nieuwe BNB BEP20 smartchain.
Er worden morgen (als ik hem goed verstond) 5 coins op de Binance Smartchain gelaunched waaronder Bounce, allemaal enorm hoog risico, maar je moet niet bij CZ komen huilen als je rekt gaat. Hij verwoordde het iets anders, maar ik breng het even terug tot de basis
[ Voor 67% gewijzigd door Taro op 10-09-2020 19:21 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
- Taro
- Niet online
De Bitcoin 1D MA7 en MA99 kruizen elkaar op dit moment. Dat kan voor een grote move zorgen.
Zijn toch behoorlijk wat rode candles over de hele linie. Relatief gezien valt het mee, maar de groene cijfers bij de meeste coins zijn omgezet naar rode over de afgelopen 24h. 10k opnieuw testen of richting de 11k? Ik kijk het even aan vanaf de zijlijn.
Zijn toch behoorlijk wat rode candles over de hele linie. Relatief gezien valt het mee, maar de groene cijfers bij de meeste coins zijn omgezet naar rode over de afgelopen 24h. 10k opnieuw testen of richting de 11k? Ik kijk het even aan vanaf de zijlijn.
Verwijderd
Tis allemaal mooi hoor maar Binance doet deze space echt wel meer kwaad dan goed.Taro schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:58:
BNB reageert goed op het nieuws van CZ, maar dondert net zo hard weer omlaag
Bult shitcoins launchen en gigantische bergen geld binnen harken. Dat is Binance.
Ondertussen hodl ik ook BNB dus lekker hypocriet, maargoed...
Eens, vroeger deden ze nog enigzins aan kwaliteitscontrole. Tegenwoordig listen ze echt bizar veel coins en lijkt het wel alsof ze geen enkele check meer doen. Sushi was echt wel het dieptepunt, waar de developer een exit scam heeft gedaan. Vervolgens zegt CZ simpelweg: "Wij zijn niet verantwoordelijk voor het prijsverloop, we faciliteren slechts.". Zo maak je jezelf er wel erg makkelijk vanaf.Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:50:
[...]
Tis allemaal mooi hoor maar Binance doet deze space echt wel meer kwaad dan goed.
Bult shitcoins launchen en gigantische bergen geld binnen harken. Dat is Binance.
Ondertussen hodl ik ook BNB dus lekker hypocriet, maargoed...
- Taro
- Niet online
Hij gaf nog iets aan in de trend van: We kenden de oprichter van Bitcoin ook niet en die hebben we ook gelist
Van mij mogen alle coins op binance.Azer schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:04:
[...]
Eens, vroeger deden ze nog enigzins aan kwaliteitscontrole. Tegenwoordig listen ze echt bizar veel coins en lijkt het wel alsof ze geen enkele check meer doen. Sushi was echt wel het dieptepunt, waar de developer een exit scam heeft gedaan. Vervolgens zegt CZ simpelweg: "Wij zijn niet verantwoordelijk voor het prijsverloop, we faciliteren slechts.". Zo maak je jezelf er wel erg makkelijk vanaf.
Maakt het allemaal wat makkelijker.
En vind dat je zelf moet onderzoeken hoe trustworthy een coin is.
Liever dat je geen enkele coin vertrouwd ipv dat je een misplaats vertrouwens gevoel krijgt omdat binance dat plaatst.
En waneer is een scam een scam? En moet een exchange idd bepalen waar wij in handelen? Persoonlijk denk ik dat men zelf onderzoek moet doen. En ja, Binance is een bedrijf. Moet aan allerlei eisen voldoen en dat kost geld.wehave schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:17:
[...]
Van mij mogen alle coins op binance.
Maakt het allemaal wat makkelijker.
En vind dat je zelf moet onderzoeken hoe trustworthy een coin is.
Liever dat je geen enkele coin vertrouwd ipv dat je een misplaats vertrouwens gevoel krijgt omdat binance dat plaatst.
Is het zo dat je meer geld kunt verliezen dan je op je account zet? Dat wil zeggen dat je account dus een negatieve balans kan hebben als er iets verkeerd gaat.
Bijv.: je gaat short en ineens gaat de koers gigantisch omhoog maar je kunt niet verkopen. Hierdoor zou je veel verlies gaan lijden en dus een negatieve balans kunnen krijgen.
Lijkt me tamelijk riskant, of niet?
https://www.kraken.com/en-us/legal
8.1.1.
You may sustain a total loss of the Funds in your Kraken Account, and, in some cases, you may incur losses beyond such Funds. If the market moves against your position, you may be called upon by us to provide a substantial amount of additional margin Funds, on short notice, in order to maintain your position. If you do not provide the required Funds within the time required by us, your position may be liquidated at a loss, and you will be liable for any resulting deficit in your Kraken Account.
Bijv.: je gaat short en ineens gaat de koers gigantisch omhoog maar je kunt niet verkopen. Hierdoor zou je veel verlies gaan lijden en dus een negatieve balans kunnen krijgen.
8.1.1.
You may sustain a total loss of the Funds in your Kraken Account, and, in some cases, you may incur losses beyond such Funds. If the market moves against your position, you may be called upon by us to provide a substantial amount of additional margin Funds, on short notice, in order to maintain your position. If you do not provide the required Funds within the time required by us, your position may be liquidated at a loss, and you will be liable for any resulting deficit in your Kraken Account.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Bij bitmex niet.Salvatron schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:32:
Is het zo dat je meer geld kunt verliezen dan je op je account zet? Dat wil zeggen dat je account dus een negatieve balans kan hebben als er iets verkeerd gaat.
8.1.1.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
- Taro
- Niet online
@Salvatron Ik denk dat dat vooral bedoeld is om de grote jongens in toom te houden. Ik herinner mij nog een situatie van 1.5-2 jaar geleden waarbij een whale een dusdanig grote positie had ingenomen die de verkeerde kant op dreigde te gaan, dat de gevolgen enorm zouden zijn als hij geliquideerd zou worden.
Ze hebben hem meerdere keren verzocht de positie te sluiten. Dat heeft hij naar mijn weten niet gedaan.
Maar stel dat het wel mis gaat, dan moeten er mensen paraat staan om zijn positie op te kopen en als daar niet voldoende liquiditeit voor is heb je wel een probleem. Een exchange kan dan inderdaad ingrijpen en je positie liquideren.
Edit: Zoiets: https://www.cnbc.com/2018...s-counterparties-to-.html.
Ze hebben hem meerdere keren verzocht de positie te sluiten. Dat heeft hij naar mijn weten niet gedaan.
Maar stel dat het wel mis gaat, dan moeten er mensen paraat staan om zijn positie op te kopen en als daar niet voldoende liquiditeit voor is heb je wel een probleem. Een exchange kan dan inderdaad ingrijpen en je positie liquideren.
Edit: Zoiets: https://www.cnbc.com/2018...s-counterparties-to-.html.
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 10-09-2020 21:56 ]
Bij BitMEX hebben ze daar het insurance fund voor: https://www.bitmex.com/app/insuranceFund.
Zit nu 36493 BTC in.
Zit nu 36493 BTC in.
- Taro
- Niet online
Check YFI gaan
3.000 Dollar in 2 minuten erbij. En na de kleine terugval weer verder omhoog.
Edit: Ah! Coinbase is erbij betrokken
Edit: Ah! Coinbase is erbij betrokken
On Monday September 14, our YFI-USD order book will enter transfer-only mode, accepting inbound transfers in supported regions. Orders cannot be placed or filled. Trading will begin on or after 9AM (PT) Tuesday Sept 15, if liquidity conditions are met. https://t.co/6UTHK3Htpf
— Coinbase Exchange 🛡️ (@CoinbaseExch) 10 september 2020
[ Voor 78% gewijzigd door Taro op 10-09-2020 23:15 ]
Vind het geen heel overtuigend verhaal.. Al geloof ik dat de afname in volume wordt opgevolge door volatiliteit..PilatuS schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:34:
Volume bij iedere run over de laatste jaren:
[Afbeelding]
Dat kanStokstaart schreef op donderdag 10 september 2020 @ 23:21:
[...]
Vind het geen heel overtuigend verhaal.. Al geloof ik dat de afname in volume wordt opgevolge door volatiliteit..
Ik snap dit niet zo goed. Binance wil faciliteren waar vraag naar is. En we genieten al jaren van de liquiditeit, het hoge aanbod en relatief lage fees.Azer schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:04:
[...]
Eens, vroeger deden ze nog enigzins aan kwaliteitscontrole. Tegenwoordig listen ze echt bizar veel coins en lijkt het wel alsof ze geen enkele check meer doen. Sushi was echt wel het dieptepunt, waar de developer een exit scam heeft gedaan. Vervolgens zegt CZ simpelweg: "Wij zijn niet verantwoordelijk voor het prijsverloop, we faciliteren slechts.". Zo maak je jezelf er wel erg makkelijk vanaf.
Als wij mental willen gaan op DeFi scamcoins dan is het logisch dat Binance dit wil faciliteren. Maar dan achteraf ook niet piepen als het misgaat. Toch?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
wel een hele hoop nieuwe projecten ineen
s
s
[ Voor 86% gewijzigd door djzz op 11-09-2020 00:56 ]
Rijk worden met crypto ? Traden, holden, private group, signals ? Nope, gewoon in 2 weken tijd een project uit de grond stampen en uitcashen voor 13.000 ETH. 13 miljoen aan ETH.
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 11-09-2020 01:05 ]
het zorgt wel voor movementPilatuS schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 01:02:
[...]
Rijk worden met crypto ? Traden, holden, private group, signals ? Nope, gewoon in 2 weken tijd een project uit de grond stampen en uitcashen voor 13.000 ETH.
Voor mij is het ook prima hoor. Ik heb SUSHI getrade op 5 dollar en de volgende dag op 2 dollar. Zolang het volume maar hoog is en er beweging in zit vind ik het prima. Sowieso de laatste dagen vrijwel alleen gescalped met SUSHI.
Wauw gaat wel erg hard met al die nieuwe shitcoins, de teller staat inmiddels op 6,997 dat kan nooit lang goed gaan.
Mogguh leuters
Is er nog wat gebeurd vannacht?
Is er nog wat gebeurd vannacht?
Zijn er hier nog longterm KMD lovers/hodlers?
Ik zoek een nieuwe munt die ik wil toevoegen aan mijn portfolio for longterm hodl
Ik zoek een nieuwe munt die ik wil toevoegen aan mijn portfolio for longterm hodl
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Bitcoin.HaruHaru schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:37:
Zijn er hier nog longterm KMD lovers/hodlers?
hahahaa, DCA every month. Die gaat mij niet voorbij. Is overigens grootste % in mijn portfolio.
Waarom niet?Slux schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 07:47:
Wauw gaat wel erg hard met al die nieuwe shitcoins, de teller staat inmiddels op 6,997 dat kan nooit lang goed gaan.
Ik weet nog dat in 2017 we snel van 1000 naar 2000 coins gingen. Toen werd er net zo gereageerd. De algehele cryptospace is in vergelijking nog steeds maar een minuscule markt.
Je geeft zelf al het antwoordGelukszoekr schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:09:
[...]
Waarom niet?
Ik weet nog dat in 2017 we snel van 1000 naar 2000 coins gingen. Toen werd er net zo gereageerd. De algehele cryptospace is in vergelijking nog steeds maar een minuscule markt.
Toen we naar die 2000 coins gingen, ging het ook heel snel bergafwaarts, volgens mij hebben we daarna weer rond de +/-1200 coins gestaan de rest staat op deadcoins.com.
En we zitten nu niet eens in een bullmarket zoals toen.
[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 11-09-2020 10:15 ]
Kop op man, we zitten hier t.o.v. de vorige halving......................Slux schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:14:
[...]
Je geeft zelf al het antwoord![]()
Toen we naar die 2000 coins gingen, ging het ook heel snel bergafwaarts, volgens mij hebben we daarna weer rond de +/-1200 coins gestaan de rest staat op deadcoins.com.
En we zitten nu niet eens in een bullmarket zoals toen.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ja ik denk ook steeds meer dat ik mijn prognose moet bijschaven van "ATH begin 2021" naar "ATH begin 2022".Liberteh schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:23:
[...]
Kop op man, we zitten hier t.o.v. de vorige halving......................
[Afbeelding]
Dus er komt nu een grote piek aan.Liberteh schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:23:
[...]
Kop op man, we zitten hier t.o.v. de vorige halving......................
[Afbeelding]
Hoe langer we blijven haken op dit punt hoe sneller we bij ath zullen zijn.... Het wordt gewoon weer een grote pump en dump en wie weet maken we dat voor het einde van het jaar nog wel mee.FijneKerst schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:10:
[...]
Ja ik denk ook steeds meer dat ik mijn prognose moet bijschaven van "ATH begin 2021" naar "ATH begin 2022".
Bij de volgende grote uitschieter naar boven ga ik alles cashen (of nagenoeg alles).Liberteh schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:17:
[...]
Hoe langer we blijven haken op dit punt hoe sneller we bij ath zullen zijn.... Het wordt gewoon weer een grote pump en dump en wie weet maken we dat voor het einde van het jaar nog wel mee.
Dan laat ik het ff in fiat staan voor het geval dat het weer onderuit gaan, en zo niet, dan stort ik het terug naar mijn bankrekening om mijn trouwerij mee te financieren.
Dan na mijn trouwen, rond Juni 2021, weer instappen en dan volledig voor de HODL/Lange termijn gaan
#allesvolgensplanning
Nu mijn vriendin nog zover krijgen dat ik een Bitcoin trouwtaart mag bestellen....

[ Voor 6% gewijzigd door FijneKerst op 11-09-2020 11:25 ]
hey gefeliciteerd met je trouwplannen!, ga je trouwen in gemeenschap van goederen?FijneKerst schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:21:
[...]
Bij de volgende grote uitschieter naar boven ga ik alles cashen (of nagenoeg alles).
Dan laat ik het ff in fiat staan voor het geval dat het weer onderuit gaan, en zo niet, dan stort ik het terug naar mijn bankrekening om mijn trouwerij mee te financieren.
Dan na mijn trouwen, rond Juni 2021, weer instappen en dan volledig voor de HODL/Lange termijn gaan![]()
#allesvolgensplanning
Nu mijn vriendin nog zover krijgen dat ik een Bitcoin trouwtaart mag bestellen....![]()
als je miljonair word delen jullie allebei de helft
Dank... en ja.djzz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:55:
[...]
hey gefeliciteerd met je trouwplannen!, ga je trouwen in gemeenschap van goederen?
als je miljonair word delen jullie allebei de helft
Na 16 jaar bij elkaar ben ik er wel vrij zeker van dat we niet meer uit elkaar gaan
Zeker niet als ik straks Bitcoin miljonair ben....
Dat moet zeker lukken nu ik hier op Tweakers rondneus. Veel bitcoin giganten hier
ja je wil niet weten hoeveel bitcoin ik heb.FijneKerst schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:00:
[...]
Dank... en ja.
Na 16 jaar bij elkaar ben ik er wel vrij zeker van dat we niet meer uit elkaar gaan
Zeker niet als ik straks Bitcoin miljonair ben....
Dat moet zeker lukken nu ik hier op Tweakers rondneus. Veel bitcoin giganten hier
ze noemen mij ook wel Gouda Nakamoto, omdat ik uit nederland kom.
(of oyster Nakamoto, voor zeeland)
en er zijn veel nakamotos hier
vet man! veel geluk gewenst.
Dank, gaat goedkomen....djzz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:07:
[...]
ja je wil niet weten hoeveel bitcoin ik heb.
ze noemen mij ook wel Gouda Nakamoto, omdat ik uit nederland kom.
(of oyster Nakamoto, voor zeeland)
en er zijn veel nakamotos hier
vet man! veel geluk gewenst.
Ik aanvaard uiteraard trouwcadeaus in de vorm van BTC of ETH
Zijn we ook allemaal uitgenodigd op het feest dan? Voor die BTC wil ik wel wat Beer Tequilla Cognac terugFijneKerst schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:09:
[...]
Dank, gaat goedkomen....
Ik aanvaard uiteraard trouwcadeaus in de vorm van BTC of ETH![]()
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
U heeft een betalingsverzoek van 1 ada gedaan op tweakers,FijneKerst schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:09:
[...]
Dank, gaat goedkomen....
Ik aanvaard uiteraard trouwcadeaus in de vorm van BTC of ETH![]()
gelieve uw trouw bewijs en id kaart te uploaden voor 20-10-2020
[ Voor 3% gewijzigd door djzz op 11-09-2020 12:15 ]
En dat voel je aan het weer of dat zegt je glazenbol ?Liberteh schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:17:
[...]
Hoe langer we blijven haken op dit punt hoe sneller we bij ath zullen zijn.... Het wordt gewoon weer een grote pump en dump en wie weet maken we dat voor het einde van het jaar nog wel mee.
Hoe meer shitcoins erbij komen hoe langer het gaat duren dat een Bitcoin naar ATH gaat, als die überhaupt ooit een nieuwe ATH haalt niemand weet dat, wat je wel weet is dat we dit jaar echt geen ATH gaan zien
gaat net zo lekkerPelox schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:48:
Lrc, zakken aub...
haha veel ingekocht en laats 1/3 verkocht , toch wel spijt maarja heb geleerd hier soms keer winst te pakken.Pelox schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:58:
[...]
Niet als je weer eens te vroeg verkocht hebt..
Voor 1 BTC krijg jij van mij zelfs 2 Beer Tequilla Cognac'sAli Baba 1001 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:14:
[...]
Zijn we ook allemaal uitgenodigd op het feest dan? Voor die BTC wil ik wel wat Beer Tequilla Cognac terug
een beter advies:Stokstaart schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:22:
Wil iemand een 'pwofitable cwypto twader' worden?![]()
https://www.youtube.com/watch?v=0-oAPWEn3wI
YouTube: Remy: Bitcoin Billionaire
Ha, ha had ik al begrepen , ik had op 0.169 bijgekocht , laat het wel even gaan zoPelox schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:58:
[...]
Niet als je weer eens te vroeg verkocht hebt..
Puur voor de afwisseling... aangezien ik zoooooveeeeel coins voorbij zie komen de laatste tijd..
Vroeg ik me af wat de top 5 coins zijn die je nu in je pf hebt zitten.
Kijken of mensen nu ook aan het switchen zijn door al die nieuwe altcoins .. of dat jullie top 5 toch nog merendeel de "gevestigde orde" is.
Mijn lijstje:
1. BTC
2. ETH
3. XTZ
4. BAND
5. IOTA
Kijken of mensen nu ook aan het switchen zijn door al die nieuwe altcoins .. of dat jullie top 5 toch nog merendeel de "gevestigde orde" is.
Mijn lijstje:
1. BTC
2. ETH
3. XTZ
4. BAND
5. IOTA
ETHFijneKerst schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:09:
Puur voor de afwisseling... aangezien ik zoooooveeeeel coins voorbij zie komen de laatste tijd..
Mijn lijstje:
1. BTC
2. ETH
3. XTZ
4. BAND
5. IOTA
LTC
NEO
XRP
BTC
ICX
VET
XLM
IOTA
1 EthFijneKerst schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:09:
Mijn lijstje:
1. BTC
2. ETH
3. XTZ
4. BAND
5. IOTA
2 ada onder 7 cent
BTCFijneKerst schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:09:
Mijn lijstje:
1. BTC
2. ETH
3. XTZ
4. BAND
5. IOTA
ETH
QNT
ADA
ZIL
ICX
Longterm HODLs:FijneKerst schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:09:
Mijn lijstje:
1. BTC
2. ETH
3. XTZ
4. BAND
5. IOTA
1. BTC
2. LINK
3. DOT
4. LEND
5. SNX
6. SXP
7. REN
8. AKRO
Daarnaast heb ik ook nog een 2e PF vol met lowcap shitcoins die ik flip bij profits om m'n longterm HODLs mee aan te vullen.
Band (26%)
Link (19%)
Atom (16%)
ICON (14%)
BNB (10%)
VeChain (8%)
xDai (7%)
Link (19%)
Atom (16%)
ICON (14%)
BNB (10%)
VeChain (8%)
xDai (7%)
BTC 86,62%
ETH 10,84%
NEO 1,35%
ADA 1,19%
ETH 10,84%
NEO 1,35%
ADA 1,19%
:fill(white):strip_exif()/f/image/cGcvRqhZfWxI64StOuNlBDrA.png?f=user_large)
Klopt niet volledig trouwens, dit is wat niet op een exchange staat te lurken. Op exchanges staat meer ETH/LTC.
BTC >85% for sure.
[ Voor 26% gewijzigd door Richh op 11-09-2020 15:34 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
BTC 99,00%
XTZ 0,99%
Shitcons 0,01%
En allemaal voor de lange termijn HODL.
PlanB all the way!
XTZ 0,99%
Shitcons 0,01%
En allemaal voor de lange termijn HODL.
PlanB all the way!
[ Voor 49% gewijzigd door Dark Matter op 11-09-2020 15:42 ]
CoinTrackr blijft een leuke site om portfolio's te delen / waarde bij te houden. Jammer dat ie zo brak is geworden als je iets wil aanpassen (tenminste daar heb ik last van).Richh schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:33:
[Afbeelding]
Klopt niet volledig trouwens, dit is wat niet op een exchange staat te lurken. Op exchanges staat meer ETH/LTC.
BTC >85% for sure.
Yep, ideaalChris.nl schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:43:
[...]
CointTrackr blijft een leuke site om portfolio's te delen / waarde bij te houden. Jammer dat ie zo brak is geworden als je iets wil aanpassen (tenminste daar heb ik last van).

Veel leuker kijken dan naar al die rode en groene kaarsjes.
Al heeft mijn beta-browser build op Android wel eens last van een geresette local storage en dan ben ik alles kwijt
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
BTCFijneKerst schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:09:
Mijn lijstje:
1. BTC
2. ETH
3. XTZ
4. BAND
5. IOTA
ETH
THETA
FSN
ADA
ICX
EuroFijneKerst schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:09:
Mijn lijstje:
1. BTC
2. ETH
3. XTZ
4. BAND
5. IOTA

- VET
- NEO
- VIDT
- REN
- FTM
[ Voor 14% gewijzigd door vrrs op 11-09-2020 16:44 ]
Vol d'r in.
DOT
LINK
YFFS
DFT
VIDT
LEND
Overigens heb ik zo ontzettend veel shitcoins, maar verder vooral kleine aantallen.
DOT
LINK
YFFS
DFT
VIDT
LEND
Overigens heb ik zo ontzettend veel shitcoins, maar verder vooral kleine aantallen.
[ Voor 48% gewijzigd door Vo0di op 11-09-2020 16:50 ]
Toch grappig om te zien dat er toch ook best nog wat mensen geen BTC of ETH hebben...
BTC
ETH
LTC
LINK
IOTA
XRP
XLM
XMR
ADA
KMD
ETH
LTC
LINK
IOTA
XRP
XLM
XMR
ADA
KMD
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Neo is wel interessant door de 3.0 en de NEFI. Zie dat 'ie al lekker gained vandaag, daarnaast bleef ie ook vrij sterk in de daling recent.
ik heb 200 miljoen dit is echt een klein bedragjeVerwijderd schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:56:
Voornamelijk Bitcoin, maar toch ook wat plukjes alts.
Je weet maar nooit.[Afbeelding]

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!