[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.404 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:58
@O085105116N Waarom knal je er dan niet meteen een verkoop order in van +3% als je er al tevreden mee zou zijn?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:05
Razkin schreef op zondag 6 september 2020 @ 13:49:
@O085105116N Waarom knal je er dan niet meteen een verkoop order in van +3% als je er al tevreden mee zou zijn?
Nou, de coins in mijn PF gaan vrijwel allemaal omhoog. Dus als ik mijn winst pak op 3%, dan moet ik ook weer ergens instappen. En de kans is aanwezig dat dat dezelfde coin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
O085105116N schreef op zondag 6 september 2020 @ 13:35:
[...]

Of zoiets idd. Wanneer bepaal je het uitstap moment? "Alles" zit in de lift nu momenteel.
Tja.. Op een gegeven moment zakte alles in en bleef ik checken hoeveel trx tov iota inzakte en zo maar uitgestapt. Geen zin/tijd om er te lang mee bezig te zijn maar ik had moeten handelen toen ik er drie keer zoveel aan over kon houden dan nu :+ Afijn, het uiteindelijke doel is om als ik een move maak ik er meer iota aan over houd zoals anderen dat doen met btc of eth, en dat is uiteindelijk gelukt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@O085105116N Met andere woorden: Je wil voorkomen dat de coin daalt terwijl je winst hebt, maar als hij verder stijgt wil je dat wel meepakken. Klinkt als het beste van 2 werelden :)

Hoe ik dit vaak probeer te doen: Instappen op bijvoorbeeld een MA25 of MA99 punt en dan vlak voordat een andere lijn wordt aangetikt verkopen. Voorbeeld, de 2 zwarte stippen zijn het instap- en uitstapmoment en daar zet je van te voren een limit buy en limit sell order:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l3xIpJOX54F-qzDfFvyeoTjXj_g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nsSvZfsOXNROvPMYRj0gPou4.png?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 06-09-2020 14:05 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
Taro schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:03:
@O085105116N Met andere woorden: Je wil voorkomen dat de coin daalt terwijl je winst hebt, maar als hij verder stijgt wil je dat wel meepakken. Klinkt als het beste van 2 werelden :)

Hoe ik dit vaak probeer te doen: Instappen op bijvoorbeeld een MA25 of MA99 punt en dan vlak voordat een andere lijn wordt aangetikt verkopen. Voorbeeld, de 2 zwarte stippen zijn het instap- en uitstapmoment:

[Afbeelding]
Ja dat. Ik kan ook werken met een trailing stop loss bijvoorbeeld. Ik zal me eens verdiepen in die MA's dat post oa jij vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
O085105116N schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:05:
[...]

Ja dat. Ik kan ook werken met een trailing stop loss bijvoorbeeld. Ik zal me eens verdiepen in die MA's dat post oa jij vaker.
Altijd het proberen waard inderdaad. Dat maakt je trades ook minder willekeurig en maakt het makkelijker om er structuur in aan te brengen.

Wat ook goed kan werken is kijken naar weerstand, support, eerdere niveaus, etc. Ieder heeft zo zijn eigen en voorkeurs manier.

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 06-09-2020 14:09 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
Taro schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:07:
[...]

Altijd het proberen waard inderdaad. Dat maakt je trades ook minder willekeurig en maakt het makkelijker om er structuur in aan te brengen.

Wat ook goed kan werken is kijken naar weerstand, support, eerdere niveaus, etc. Ieder heeft zo zijn eigen en voorkeurs manier.
Ja, ben daar wel mee bezig. Kost ook allemaal tijd. Maar nu is het weekend, heb ik even tijd en zit ik bovenop mn pf en ben aan het traden. Heb inmiddels mn verlies kunnen verkleinen, dus dat is wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalkingCarrot
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-10 12:52
Jongens, vergeet niet jullie SL straks naar entry te verplaatsen :-D. Het is niet de eerste keer dat we als schapen naar de dump-slachterij worden gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
@Taro Wat is bij sys een goed instap moment als je naar de blauwe lijn zou kijken?

Ik probeer dat nu ook, maar die lijn gaat omhoog, dus als ie steeds verder omhoog gaat, dan mis je de instap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ladonna schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:23:
@Taro Wat is bij sys een goed instap moment als je naar de blauwe lijn zou kijken?

Ik probeer dat nu ook, maar die lijn gaat omhoog, dus als ie steeds verder omhoog gaat, dan mis je de instap.
Wat met MA's sowieso handig is, is om naar het verleden te kijken op verschillende timeframes om te zien welke MA waar relevant was. Als zeg de 99MA op de 4 uur al 2 weken heeft gewerkt als support of resistance dan zal ie waarschijnlijk in de toekomst ook weer relevant zijn. Verder kan je een MA ook doortrekken naar de toekomst met een schatting van waar ie uit gaat komen. Dit zal niet exact zijn, maar iets als de 99MA op de 4 uur zal niet heel snel omhoog of omlaag gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ladonna schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:23:

vs BTC neem ik aan? Heeft de 1D MA99 net gisteren aangetikt, de wick er vlak onder was een mooi instapmoment geweest. In 9 van de 10 gevallen zakt een coin er altijd iets doorheen om daarna weer op te veren. Nu zou alsnog een prima moment kunnen zijn, maar de MA99 kan natuurlijk nogmaals worden getest of hoeft het niet te houden als Bitcoin mocht besluiten verder te dalen. Maar als je weer graag wil instappen ivm de langere termijn is nu denk ik wel een goede optie.

Edit: Op de 3m is er kans dat hij eerst naar +-600 terug zal zakken.

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 06-09-2020 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ja ik had een kooporder op 602 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:29
Zo. Heb mijn eth en btc teruggekocht en richting ledger gestuurd. Laat de bullrun van 2021 maar komen. Ik wacht rustig af. Transaction fees waren ook echt laag trouwens en verzending super snel.

[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 06-09-2020 15:24 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Van mij mag de dip nog wel ff doorzetten. Ik vind het nog niet rekt genoeg om in te kopen. Graag nog wat paniek in het marktje! Ik wacht geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oud maar goud.

[YouTube: The Great Bitcoin Crash of 2018]

Unleash the stonks on monday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
hey boys, wat denken jullie over etc?

is dat mine-baar of zou je dat nu niet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:47

Liberteh

All your base belong to me

djzz schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:15:

doe maar niet naar meerdere 51% attacks in korte tijd

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Was ETC niet dood ? Als in, geen ontwikkeling meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
PilatuS schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:22:
Was ETC niet dood ? Als in, geen ontwikkeling meer ?
volgens mij zou het ontwikkeld worden door hetzelfde bedrijf dat aan cardano werkt. (iohk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Charles Hoskinson (Cardano/ADA) is inderdaad nog steeds actief met de ontwikkeling van ETC. Op YouTube geeft hij regelmatig updates ivm de verdere ontwikkelingen, de 51% attacks, etc.

Het is in ieder geval wel iemand die hart voor de projecten heeft en zijn hele leven er aan besteedt, vanuit passie, niet voor het geld, want dat heeft hij inmiddels meer dan voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
Taro schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:54:
Charles Hoskinson (Cardano/ADA) is inderdaad nog steeds actief met de ontwikkeling van ETC. Op YouTube geeft hij regelmatig updates ivm de verdere ontwikkelingen, de 51% attacks, etc.

Het is in ieder geval wel iemand die hart voor de projecten heeft en zijn hele leven er aan besteedt, vanuit passie, niet voor het geld, want dat heeft hij inmiddels meer dan voldoende.
Ik denk dat die man eerder een narcisist is die kickt op de aandacht. Heeft inderdaad genoeg geld, maar een mens moet iets doen dus ik denk dat hij het daarom doet. Waarom

Niettegenstaande veranderd alles wat hij aanraakt in goud. En denk ik dat cardano wel nog een goede toekomst heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 14:48
djzz schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:15:

Nee. ETC was al een slecht idee, en is alleen maar slechter geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ardana123 schreef op zondag 6 september 2020 @ 18:11:
[...]
Ik denk dat die man eerder een narcisist is die kickt op de aandacht. Heeft inderdaad genoeg geld, maar een mens moet iets doen dus ik denk dat hij het daarom doet. Waarom
Ik denk dat al die projecten eerder een last dan een zegen voor hem zijn. Hij neemt zijn verantwoordelijkheid. Een narcist zie ik er echt niet in. Volg je hem actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10 10:54
Sushi moon. Blijft toch een vreemde wereld dat crypto _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

outlandos schreef op zondag 6 september 2020 @ 20:34:
Wordt steeds vreemder zelfs met al die etenswaren :P

De whales mogen wel om hun cholesterol denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-10 19:41
FTX heeft Sushi overgenomen dus moon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-10 14:37
Waar verwachten we van morgen? Ik ben benieuwd wat de beurs ook gaat doen. Ik denk dat we daar van afhankelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op zondag 6 september 2020 @ 18:15:
[...]

Nee. ETC was al een slecht idee, en is alleen maar slechter geworden.
Over welke coins ben jij wel positief als ik vragen mag?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
Verwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 21:20:
[...]
Over welke coins ben jij wel positief als ik vragen mag?
Bitcoin. Was dat nog niet duidelijk? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Moon is niet echt het goede woord, kijk maar waar het een paar dagen geleden stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:37
Is er eigenlijk al een Tweakers Cardano staking pool?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
rvdlaar schreef op zondag 6 september 2020 @ 21:25:
Is er eigenlijk al een Tweakers Cardano staking pool?
Ik was van plan die op te zetten en heb al 2 servers geregeld bij een goede en welbekende provider. Het sponsorcontract ligt klaar, maar die ga ik niet alleen tekenen en daarna alleen al het onderhoud doen. Daar heb ik de tijd niet voor.

Mocht je dus interesse hebben om mee te helpen en Linux ervaring hebben, dan ontvang ik graag een DM.

De bijbehorende website heb ik ook al nagenoeg af. De server provider wil ook wel een en ander instellen. Het is echt een kwestie van certificaten, private keys, etc. instellen en inrichten. Iedere 90 dagen moeten de certificaten vernieuwd worden.

Heb mij ook aangemeld voor de Cardano staking school en 5 video's beschikbaar waarmee je dit kunt leren in te stellen.

Ik heb een meer dan fulltime baan, ik wil hier niet alleen verantwoordelijk voor zijn. Dus mocht iemand mee willen helpen dan hoor ik het graag.

[ Voor 33% gewijzigd door Taro op 06-09-2020 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op zondag 6 september 2020 @ 21:20:
Waar verwachten we van morgen? Ik ben benieuwd wat de beurs ook gaat doen. Ik denk dat we daar van afhankelijk zijn...
De Amerikaanse beurs is morgen in ieder geval dicht in verband met een feestdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:54

Bever!

3

vortexnl1982 schreef op zondag 6 september 2020 @ 21:20:
Kijk naar dxy en goud dan weet je wat btc gaat doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:36
Bever! schreef op zondag 6 september 2020 @ 21:39:
[...]

Kijk naar dxy en goud dan weet je wat btc gaat doen
Waarbij dxy inverse is tov btc neem ik aan..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Super mooie dag, in het kader van fuck-ups delen en transparantie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6X7fHtPgQD_C8aNiHHVBXgQcpKw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wTq9eCF8439QKcGHWX26Ftxb.png?f=user_large

Resultaat van een dagje verkeerde leverage keuzes op ByBit. Morgen weer nieuwe kansen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 06-09-2020 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 03:50

spok9

Groen...

Taro schreef op zondag 6 september 2020 @ 21:58:
Super mooie dag, in het kader van fuck-ups delen en transparantie:
[Afbeelding]
Wel erg dapper dat je trade op een dag als vandaag. Ik kijk het nog even aan :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
Taro schreef op zondag 6 september 2020 @ 21:28:
[...]

Mocht je dus interesse hebben om mee te helpen en Linux ervaring hebben, dan ontvang ik graag een DM.
Dat is helaas niet iets waar ik je bij kan helpen, maar kan mij voorstellen dat anderen hier dat wel kunnen.
Als het gelukt is, delegate ik graag wat ADA natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
rvdlaar schreef op zondag 6 september 2020 @ 22:06:
[...]

Dat is helaas niet iets waar ik je bij kan helpen, maar kan mij voorstellen dat anderen hier dat wel kunnen.
Als het gelukt is, delegate ik graag wat ADA natuurlijk.
Misschien is dat wel een betere richting. Stel dat ik die servers in zou richten en we een NL / Tweakers Cardano staking server zouden opzetten, waar ik alles voor regel, incl. bijbehorende website, hoeveel Tweakers / Nederlanders zouden er dan meedoen?

Ik zou het niet primair voor de staking rewards doen, maar, als ik er iets aan over zou houden zou dat voor mij wel de tijdsinvestering en het risico dat ik neem rechtvaardigen. Ik zou immers een contract voor de server tekenen dat mij verantwoordelijk maakt voor alle bijbehorende risico's. Met cryptocurrency, misgelopen staking rewards en bijbehorend gedoe zit ik daar niet op te wachten. Iedereen kan zich voorstellen dat ik dat voor bijv. 2 USD winst per dag graag aan mij voorbij laat gaan. Maar als we er iets moois van kunnen maken waar iedereen iedere dag iets aan overhoudt en er veel mensen mee willen doen, dan wil ik dat wel overwegen.

Wat is dus het animo hiervoor?

Poll: Ik stake mijn ADA graag bij een NL / Tweakers staking pool
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402936&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 06-09-2020 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
Taro schreef op zondag 6 september 2020 @ 22:13:
[...]
Ik zou het niet primair voor de staking rewards doen, maar, als ik er iets aan over zou houden zou dat voor mij wel de tijdsinvestering en het risico dat ik neem rechtvaardigen. Ik zou immers een contract voor de server tekenen dat mij verantwoordelijk maakt voor alle bijbehorende risico's. Met cryptocurrency, misgelopen staking rewards en bijbehorend gedoe zit ik daar niet op te wachten. Iedereen kan zich voorstellen dat ik dat voor bijv. 2 USD winst per dag graag aan mij voorbij laat gaan. Maar als we er iets moois van kunnen maken waar iedereen iedere dag iets aan overhoudt en er veel mensen mee willen doen, dan wil ik dat wel overwegen.
Snap ik. Maar daarom kan een pool operator ook fees instellen. Ik weet er het fijne niet van, maar dit zou je dan naast staking rewards ontvangen.
Wel lijkt 2 USD per dag onrealistisch, gezien je per epoch (en minted block?) je rewards krijgt in ADA.
Maar nogmaals, ik ben echt nog een noob wat dit onderwerp betreft. Heb mij zeer oppervlakkig ingelezen voordat ik zelf ging staken. Gezien ik er toch voor de lange termijn in zit kan ik net zo goed wat "rendement" trekken d.m.v. staking was mijn gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10 11:08
'k Heb wel wat ADA voor de hodl. Wat levert het op qua % ?

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:54

Bever!

3

Stokstaart schreef op zondag 6 september 2020 @ 21:53:
[...]

Waarbij dxy inverse is tov btc neem ik aan..
Klopt idd, sorry voor de onduidelijkheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@rvdlaar Die 2 USD was een voorbeeld, geen realistisch bedrag. Ik vind het leuk om iets op te zetten waar een community blij van wordt. Maar als het mij bijv. 3 uur per week kost, maar 5 mensen hun ADA staken en het mij 15 USD per week oplevert heb ik wel betere dingen te doen en dan zie ik daar van af.

Daarom ben ik dus heel benieuwd hoeveel mensen mee zouden doen. Ik verwacht dat dit heel erg tegenvalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
Ik heb ada voor de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
hansdegit schreef op zondag 6 september 2020 @ 22:48:
'k Heb wel wat ADA voor de hodl. Wat levert het op qua % ?
edit: op 10000 ada 500 ada per jaar , https://testnets.cardano....tools/staking-calculator/
maar ik ga de moeite niet nemen om te staken persoonlijk.
tenzij het scooping up the 0.02 ada is dan steek ik mijn hele persoonlijke bezit in ada

[ Voor 10% gewijzigd door djzz op 06-09-2020 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 22:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EgNS75LuSf0gNQni5ibVZatga_4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OVv6yi0uY2nRHDCmzIpzrUPR.jpg?f=fotoalbum_large

@Taro Ik probeer wat te leren van de TA die je hier bespreekt. Is dan de MA99 van BNB zoals op deze afbeelding een verkoop / resistance moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
rainier15 schreef op zondag 6 september 2020 @ 23:27:
[Afbeelding]

@Taro Ik probeer wat te leren van de TA die je hier bespreekt. Is dan de MA99 van BNB zoals op deze afbeelding een verkoop / resistance moment?
Om eerlijk te zijn: BNB zit in de korte timeframes onder de MA99, maar op de lange erboven. Ik durf er op dit moment geen kaas van te maken. Ik heb er vandaag wel >50 extra bij elkaar gesprokkeld om verschillende redenen, maar durf geen voorspellingen over de prijs te doen. BNB is heel erg afhankelijk van de hele markt, maar ook van Binance ontwikkelingen zoals ICO's, launchpads, launchpools, etc. Dus de kans dat BNB op dit moment gewoon een goede investering is is hoog.

Een collega van mij heeft er vorige week >250 opgepikt om ermee te gaan staken, als dat een weergave van de markt is, dan kan je er nu prima in investeren, maar de keuze is aan jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alle Metamask DeFi coins bij elkaar geraapt (ZZZ, UTK, DMG, AMPL, YFV, YFFI) en met +-5 USD fee's per stuk als ETH richting een exchange gestuurd. Dat is een stuk goedkoper dan enkele dagen geleden. Ook maar de ByBit restanten teruggestort, ik moet daar gewoon wegblijven.

Nu lekker alles bij elkaar en all-in Bitcoin, Stop losses staan, maar de 1D MA99 is voldoende getest, ik waag een gokje op verdere stijgingen. En zo niet, dan zit ik al snel weer in USDT aan de zijlijn toe te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Wat een slachting.

Lees: Wat heb ik een selectie producten in mijn portfolio die samen in korte tijd een flinke drop hebben gemaakt waardoor het voor mij persoonlijk voelt alsof het voor iedereen kut is. :+

edit:
Disclaimer: Ten opzichte van 3 weken geleden, toen ik voor het laatst naar mijn portfolio keek en op vakantie ging.

[ Voor 22% gewijzigd door Sando op 06-09-2020 23:54 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@rainier15 Wat goed werkt met MA's is even opzoeken wanneer ze in het verleden relevant waren. Even door de verschillende timeframes heen gaan tot je ziet waar ze support en resistance waren. Kijk dan ook even op USDT en niet alleen op BTC.

Zie bijvoorbeeld hier:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7u7d6Zhj5hiQwODKxj1tfHddTwo=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IZchCYSlEml5OMSP9VyZkkgF.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbxlor8prSF5hyirTSgWxlR0u2g=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eyI11PTZtB7G7reDko8e9ahS.jpg?f=fotoalbum_medium

Het geeft natuurlijk geen garantie, maar het is een hulpmiddel wat toch vaak goed werkt. Als je puur even in het verleden gaat kijken waar ze relevant waren, is de kans groot dat ze weer relevant zullen zijn. Dit kan ook op alle timeframes, van de 1 minuut tot de weekly. Pak je daar nog meer dingen bij zoals horizontale weerstand, channel, falling wedge, wat doet BTC en ga zo maar door, dan heb je steeds meer punten die relevant kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben volledig ingestapt op ALGO en XLM :o nu hopen dat die de 10/100 euro aantikken en ik kan met pensioen :+

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2020 00:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 7 september 2020 @ 00:10:
Ik ben volledig ingestapt op ALGO en XLM :o nu hopen dat die de 10/100 euro aantikken en ik kan met pensioen :+
Komt helemaal goed, samen met XRP op 589 dollar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 7 september 2020 @ 00:14:
[...]

Komt helemaal goed, samen met XRP op 589 dollar :P
XRP lust ik niet maar hoop het voor je :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 7 september 2020 @ 00:17:
[...]
XRP lust ik niet maar hoop het voor je :9
Ik heb geen XRP hoor :) Die coin gaat tegen alles in wat crypto zou moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-10 19:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ojcRlOiOKfjnWVTpt7xXzUF2WUA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jnumXIjOuNAiUVgECa4fvwiX.jpg?f=user_large

Best wel kwalijk dit. Tweet is inmiddels verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Heisenbug schreef op maandag 7 september 2020 @ 02:10:
[Afbeelding]

Je zou van een exchange mogen verwachten dat ze meer onderzoek doen en niet zomaar alles listen waarvan ze geen idee hebben wie er achter zit en met welke motieven.

Aan de andere kant heeft ie ook wel gelijk dat alles een extreem risico is. Vrijwel iedere coin kan -50% doen door 1 enkele tweet. Zit je in crypto en hou je geen rekening met zulke extreme swings dan ben je niet verstandig bezig. Iedere coin kan door bepaalde omstandigheden zomaar even extreem omlaag of omhoog gaan, da's crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:44
Heisenbug schreef op maandag 7 september 2020 @ 02:10:
[Afbeelding]

Mooie is dat in context van delisting en/of listing cz volgens mij wat kwaliteits parameters opsomde daar staat dit recht tegen over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geen censuur. Als mensen Sushi willen kopen op Binance moet dat kunnen toch.

Vrijheid van keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke CME gaps nog te vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9600 volgens mij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dan koop ik vandaag vast in, zit nu toch wel close

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Het is mij niet duidelijk of CME nou wel of niet open is...
9600 dus en nu ook 10.600 van dit weekend.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

9600 vandaag !!! *O*

...

Eigenlijk zou ik het toch best fijn vinden als het nu weer wat omhoog ging.
Ik HODL me de moeder, maar toch sneu als je 3 maanden vooruitgang ziet verdampen in 3-4 dagen.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 7 september 2020 @ 07:54:
[...]

dan koop ik vandaag vast in, zit nu toch wel close
Kan ook doorzakken richting 9~8.8k:

https://cointelegraph.com...oward-the-cme-futures-gap

En idd ook een gap op 10,6k :+

Zweven we er mooi tussen nu >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:29
Even aantikken aub en dan die 6 trapsraket verder naar de maan!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 7 september 2020 @ 08:15:
[...]

Kan ook doorzakken richting 9~8.8k:

https://cointelegraph.com...oward-the-cme-futures-gap

En idd ook een gap op 10,6k :+

Zweven we er mooi tussen nu >:)
ja bij 9k en 8k gewoon bijkopen, long term maak het allemaal niks uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-10 14:46
Liberteh schreef op maandag 7 september 2020 @ 07:58:
Het is mij niet duidelijk of CME nou wel of niet open is...
9600 dus en nu ook 10.600 van dit weekend.
CME is totaal niet belangrijk. Vergeet gewoon nou de CME. Prijs gaat heus niet terug omdat CME gap dicht moet., man man man.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

HaruHaru schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:15:
[...]

CME is totaal niet belangrijk. Vergeet gewoon nou de CME. Prijs gaat heus niet terug omdat CME gap dicht moet., man man man.
https://www.tradingview.c...s-A-history-of-gap-fills/

Man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-10 15:46
FijneKerst schreef op maandag 7 september 2020 @ 08:13:
9600 vandaag !!! *O*

...

Eigenlijk zou ik het toch best fijn vinden als het nu weer wat omhoog ging.
Ik HODL me de moeder, maar toch sneu als je 3 maanden vooruitgang ziet verdampen in 3-4 dagen.
Hier ook... enorme euforie toen ik mn portfolio eindelijk na 2 en een half jaar mooi in het groen zag staan. Gaat al dat groen terug weg op een paar dagen tijd.... en sta je op een bepaald moment zelf weer in het rood. Sneu gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
HaruHaru schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:15:
[...]

Ik denk dat CME zeker wel belangrijk is, met name omdát er zoveel 'buzz' over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Stokstaart schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:19:
[...]

Ik denk dat CME zeker wel belangrijk is, met name omdát er zoveel 'buzz' over is.
CME kan belangrijk zijn. maar zijn gaps niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Ik hodl niks en zeker geen altcoins ! Misschien de fundementals maar dat is ook maar afwachten hoe dat afloopt op lange termijn :)

Gisteren wel weer een domme trade met Chainlink voor mij. Ik had gekocht op 10, 40 euro. Hij steeg lekker door tot 11,00 op het moment dat ik ging slapen. Ik dacht : ik zet een stop loss op 10,60 met een sell limit order op 10,55 zodat ik niet REKKED ga in de nacht.

Wordt ik wakker, stop loss is afgegaan maar chainlink is ook nog verder gestegen in de nacht tot boven de 11 euro. Had dus mooie winst kunnen pakken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 12:15
vortexnl1982 schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:27:
Gisteren wel weer een domme trade met Chainlink voor mij. Ik had gekocht op 10, 40 euro. Hij steeg lekker door tot 11,00 op het moment dat ik ging slapen. Ik dacht : ik zet een stop loss op 10,60 met een sell limit order op 10,55 zodat ik niet REKKED ga in de nacht.

Wordt ik wakker, stop loss is afgegaan maar chainlink is ook nog verder gestegen in de nacht tot boven de 11 euro. Had dus mooie winst kunnen pakken :(
Dat zijn ook wel heel erg strakke stop-losses. Als je ze zo strak zet zul je dit vaker mee gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
HaruHaru schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:22:
[...]

CME kan belangrijk zijn. maar zijn gaps niet.
Die snap ik niet. Als een groot deel van de cryptowereld een vulling van de gap verwacht kan het niet anders dan dat er wat whale games op worden afgestemd. Of we krijgen eerst een pump om fomo-buyers te lokken om vervolgens te dumpen, of een dump naar de gap en vervolgens dumpen we verder naar bijvoorbeeld 8.8k om nog wat longs te liquideren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vortexnl1982
Machlah schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:29:
[...]

Dat zijn ook wel heel erg strakke stop-losses. Als je ze zo strak zet zul je dit vaker mee gaan maken.
Klopt, wilde ook maar paar procent pakken. Mij te linke markt nu haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Stokstaart schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:30:
[...]

Die snap ik niet. Als een groot deel van de cryptowereld een vulling van de gap verwacht kan het niet anders dan dat er wat whale games op worden afgestemd. Of we krijgen eerst een pump om fomo-buyers te lokken om vervolgens te dumpen, of een dump naar de gap en vervolgens dumpen we verder naar bijvoorbeeld 8.8k om nog wat longs te liquideren.
Dit is geen geschreven regel. de filling the gap is inderdaad helaas zo geworden bij traders dat ze verwachten dat het gevuld word. Echter hoeft niet dit niet. Straks stijgt BTC in het weekend naar 30K en heb je een 20K gap. Geloof me, niemand zit dan te wachten op filling the gap. CME is 1 exchange. er zijn 50 milj crypto hodlers/traders/investors. Dit zitten echt niet allemaal op een gap te wachten. Ik zeker niet.
Ja gevuld worden ze, maar het is gewoon geen regel en helaas denken dat veel van wel.
Er zijn namelijk ook genoeg mensen die rekkt raken omdat ze denken dat de gap gevuld gaat worden maar op termijn niet gebeurt.

Edit: het heeft bijna een jaar geduurt dat de gap op 11.9K op 9 aug 2019 gevuld werd. Geloof me, niemand is bezig geweest met traden en wachten op de gap om te vullen.

[ Voor 7% gewijzigd door HaruHaru op 07-09-2020 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

HaruHaru schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:35:
[...]

Dit is geen geschreven regel. de filling the gap is inderdaad helaas zo geworden bij traders dat ze verwachten dat het gevuld word. Echter hoeft niet dit niet. Straks stijgt BTC in het weekend naar 30K en heb je een 20K gap. Geloof me, niemand zit dan te wachten op filling the gap. CME is 1 exchange. er zijn 50 milj crypto hodlers/traders/investors. Dit zitten echt niet allemaal op een gap te wachten. Ik zeker niet.
Ja gevuld worden ze, maar het is gewoon geen regel en helaas denken dat veel van wel.
Er zijn namelijk ook genoeg mensen die rekkt raken omdat ze denken dat de gap gevuld gaat worden maar op termijn niet gebeurt.

Edit: het heeft bijna een jaar geduurt dat de gap op 11.9K op 9 aug 2019 gevuld werd. Geloof me, niemand is bezig geweest met traden en wachten op de gap om te vullen.
Leuk allemaal maar het is niet eens Bitcoin specifiek. Futures gaps is gewoon een ding in de wereld van handelen. Deal with it. :) https://www.learningmarke...k-and-futures-price-gaps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Liberteh schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:39:
[...]

Leuk allemaal maar het is niet eens Bitcoin specifiek. Futures gaps is gewoon een ding in de wereld van handelen. Deal with it. :) https://www.learningmarke...k-and-futures-price-gaps/
Juist daarom zeg ik: Laat CME lekker vallen. BTC is 24/7.

en dat "leuk allemaal" zegt mij ook genoeg :)

[ Voor 5% gewijzigd door HaruHaru op 07-09-2020 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
HaruHaru schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:35:
[...]

Dit is crypto. Erg weinig 'geschreven regels' zoals jij ze noemt.. Daarnaast weet niemand wat de invloed is van de CME in een bullmarkt omdat CME er nog niet was in de laatste bullmarkt.

Dat iets geen geschreven regel is betekent niet dat het niet belangrijk kan zijn..

edit: mijn gok zou zijn een langzame groei naar 10.6k --> dump naar 9.6 - 8.6k --> retest van 21 weekly en dan verder omhoog.

[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 07-09-2020 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Stokstaart schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:44:
[...]

Dit is crypto. Erg weinig 'geschreven regels' zoals jij ze noemt.. Daarnaast weet niemand wat de invloed is van de CME in een bullmarkt omdat CME er nog niet was in de laatste bullmarkt.

Dat iets geen geschreven regel is betekent niet dat het niet belangrijk kan zijn..
Prima, mee eens.

Maar ik laat me niet leiden door 1 exchange in Chicago :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij zo'n munt als ADA is het dan niet een enorm nadeel dat er zoveel van zijn ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:49:
Bij zo'n munt als ADA is het dan niet een enorm nadeel dat er zoveel van zijn ?
Valt wel mee, het gevaarlijkste met coins waar er zoveel van zijn is dat de meerderheid vaak in bezit zijn van de oprichters, zoals een XRP, LINK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

*zit in een hoekje te wiebelen*
"hodl... hodl... gewoon...niet kijken... hodl... komt wel goed... hodl....oh kijk een vlinder.."

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Maar ff serieus he...

Ik lees overal nog vrij bullish berichten.
BTC zou dit jaar nog naar de 20-40k gaan.
Nou neem ik dat zelf met een korreltje zout... want daar is echt te weinig tijd voor nog.
De laatste run van 3K naar 12K duurde bijna 6 maanden.
We hebben nu nog 3-4 maanden over dit jaar....

Of kan alles nog losbarsten in een maand tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
FijneKerst schreef op maandag 7 september 2020 @ 11:58:
Maar ff serieus he...

Nou neem ik dat zelf met een korreltje zout... want daar is echt te weinig tijd voor nog.

Kijk maar wat er in 2017 is gebeurd.. Alles is mogelijk als de whales het maar willen.

Ik zou ook zeggen dat btc long-term sowieso bullish is, short term bearish (maar fiat klaar staan dus ook gewoon bullish :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Stokstaart schreef op maandag 7 september 2020 @ 12:00:
[...]

Kijk maar wat er in 2017 is gebeurd.. Alles is mogelijk als de whales het maar willen.

Ik zou ook zeggen dat btc long-term sowieso bullish is, short term bearish (maar fiat klaar staan dus ook gewoon bullish :D )
Ja ik had ook wat moeten terugzetten naar Fiat toen het rond de 11-12K zat ....
Altijd he.... hindsight .. :P

Maar ach, ik hodl... niks verkocht in paniek...komt goed.
Hopelijk houdt het nog ff een kort maandje aan dat ik nog laag wat kan bijkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bikkel10
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-07 12:54
FijneKerst schreef op maandag 7 september 2020 @ 11:58:
Maar ff serieus he...

17-09-2017 ~ $3.500
16-12-2017 ~ $19.500

Exact drie maanden...alles kan in deze wereld.

[ Voor 51% gewijzigd door Bikkel10 op 07-09-2020 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

FijneKerst schreef op maandag 7 september 2020 @ 12:02:
[...]

Ja ik had ook wat moeten terugzetten naar Fiat toen het rond de 11-12K zat ....
Altijd he.... hindsight .. :P

Maar ach, ik hodl... niks verkocht in paniek...komt goed.
Hopelijk houdt het nog ff een kort maandje aan dat ik nog laag wat kan bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Bikkel10 schreef op maandag 7 september 2020 @ 12:03:
[...]

17-09-2017 ~ $3.500
16-12-2017 ~ $19.500

Daarom.... ik vertrouw gewoon op de allmighty BTC ... _/-\o_
iig tot Mei 2021
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 23:01

jvp

Bikkel10 schreef op maandag 7 september 2020 @ 12:03:
[...]

17-09-2017 ~ $3.500
16-12-2017 ~ $19.500

Het zal toch geen "tech" bubbel gaan worden (of misschien is dat het al) met crypto voor de (spreekwoordelijke) troepen uit? 8)7

Vind de koers verlopen bij Tesla en Apple aardig lijken op het verloop van BTC in 2017... Maar ja ik ben slechts een nobody en probeer alleen met een beetje boerenverstand te kijken en te analyseren. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

jvdploeg schreef op maandag 7 september 2020 @ 12:15:
[...]

Het zal toch geen "tech" bubbel gaan worden (of misschien is dat het al) met crypto voor de (spreekwoordelijke) troepen uit? 8)7

Vind de koers verlopen bij Tesla en Apple aardig lijken op het verloop van BTC in 2017... Maar ja ik ben slechts een nobody en probeer alleen met een beetje boerenverstand te kijken en te analyseren. :+
Vier dingen die voor mij geruststellend werken m.b.t. de toekomst van Bitcoin.

1) Inflatie. De dollars die continu worden bijgedrukt verdwijnen in assets, zoals olie, stocks en Bitcoin. Feit is dat het aantal wallets blijft groeien. Feit is ook dat Bitcoin slechts een miniscuul stukje van dat geld opslokt. Dat kan beter :)

2) Adoptie. Namate de tijd verstrijkt zal het steeds eenvoudiger worden om BTC aan te schaffen en een stukje van het netwerk te worden. PayPal is bezig met BTC integratie, zo nog meer voorbeelden.

3) Hash rate. Het netwerk wordt steeds breder gedragen. M.a.w. de kans op failures wordt elk jaar kleiner en de kans dat Bitcoin nog lang blijft wordt elk jaar groter.

......en een eigen aanname met een flink hopium-gehalte :P

4) Whales zullen in eigen belang de prijs op "op level" moeten houden. Als de prijs teveel gaat afwijken van het S2F-model, zal het vertrouwen enorm dalen en komt er weinig nieuw geld meer in de markt. Zit je daar als whale met je zak monopoliegeld....

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 07-09-2020 13:30 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-10 13:23

raq

Hoe vaak moet de 10k getest worden voordat die er flink doorheen zakt?

[ Voor 4% gewijzigd door raq op 07-09-2020 13:31 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
De winnaar van de SIFY loterij:
[Twitter: https://twitter.com/A_mplify/status/1302852245059330048]Geweldig draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
ChainLink gaat ook weer door het puttjjjuuuuh ! ARGH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

raq schreef op maandag 7 september 2020 @ 13:31:
Hoe vaak moet de 10k getest worden voordat die er flink doorheen zakt?
Rond de 10K zullen er wel weer veel stoplosses afgaan denk ik...
Ik zit zelf ook nog steeds te twijfelen...

Als hij nou onder de 10K komt.... is dan de kans groot dat hij veel verder zakt??
Anders verkoop ik nu alles en dipt hij even onder de 10K om dan weer te bouncen als een gek...

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
vortexnl1982 schreef op maandag 7 september 2020 @ 13:47:
ChainLink gaat ook weer door het puttjjjuuuuh ! ARGH
Valt wel mee toch? Sta nog steeds een euro per muntje in de plus sinds zaterdag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
FijneKerst schreef op maandag 7 september 2020 @ 13:51:
[...]

Rond de 10K zullen er wel weer veel stoplosses afgaan denk ik...
Ik zit zelf ook nog steeds te twijfelen...

Als hij nou onder de 10K komt.... is dan de kans groot dat hij veel verder zakt??
Anders verkoop ik nu alles en dipt hij even onder de 10K om dan weer te bouncen als een gek...

|:(
Ik ga je niet vertellen wat je moet doen, maar alles hier verkopen lijkt me niet verstandig. Ik verwacht wel een dip(je) tot max. 8.6k maar daar zullen we niet lang zijn.

Ik heb fiat klaar staan voor btc, eth en link voor de wick / dump + v-shaped recovery.

Waar is trouwens iedereen?

@PilatuS @Slux @Verwijderd @Taro @Tominatie @Pelox

[ Voor 6% gewijzigd door Stokstaart op 07-09-2020 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Stokstaart schreef op maandag 7 september 2020 @ 14:03:
[...]

Ik ga je niet vertellen wat je moet doen, maar alles hier verkopen lijkt me niet verstandig. Ik verwacht wel een dip(je) tot max. 8.6k maar daar zullen we niet lang zijn.

Ik heb fiat klaar staan voor btc, eth en link voor de wick / dump + v-shaped recovery.

Waar is trouwens iedereen?

@PilatuS @Slux @Verwijderd @Taro @Tominatie @Pelox
Als je een dip tot 8.6k verwacht moet je toch juist wel nu verkopen lijkt me? Dan kan je immers goedkoper weer inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Azer schreef op maandag 7 september 2020 @ 14:08:
[...]

Als je een dip tot 8.6k verwacht moet je toch juist wel nu verkopen lijkt me? Dan kan je immers goedkoper weer inkopen.
Zoveel vertrouwen heb ik ook niet in mijn eigen verwachtingen. Ik koop liever laag bij dan dat ik het risico loop dat ik door een verkeerde inschatting geen 'skin in the game' heb.

Pagina: 1 ... 30 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!