[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.404 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-10 14:37
Haha ja het is 1 grote ponzi scheme maar de greed, de spanning en de gains trekken je er in. Dit gaat me weer geld kosten.

Ik heb veel defi coins dus als dat klapt ben ik fucked. Maar misschien is het maandag weer allemaal goed. Moeilijk moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
vortexnl1982 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 19:56:
[...]

Haha ja het is 1 grote ponzi scheme maar de greed, de spanning en de gains trekken je er in. Dit gaat me weer geld kosten.

Ik heb veel defi coins dus als dat klapt ben ik fucked. Maar misschien is het maandag weer allemaal goed. Moeilijk moeilijk...
ja tis soms even resetten als je coins in waarde dalen :)

ik ga ada in de gaten houden of dat zakt onder de 5 cent

just like in 2018
(buy 0.02 cent sell 0.05 cent) O+

[ Voor 6% gewijzigd door djzz op 05-09-2020 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
djzz schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:05:
[...]
ik ga ada in de gaten houden of dat zakt onder de 5 cent
DOT en LINK zijn ook al hard onderweg :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-10 19:36
spok9 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 18:08:
[...]

Edit: oh en never let profit run into loss, hoor je ook vaak.
Then you'll never buy the dip.. hoort er dan achter..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomancer
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-10 09:25
Taro schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 17:09:
@Technomancer Alle cryptocurrency hebben een waarde die wordt uitgedrukt in USD of USDT of een andere vorm van fiat. USDT zelf is redelijk stable vs USD en bijv. EURO. Maar, als Bitcoin in prijs daalt (Zie de afgelopen dagen), dan daalt de fiat waarde van de meeste altcoins ook. Als je dan niet in USDT zit, maar wel in een coin die in waarde daalt (en dat is uiteraard wat die bot voor je doet om te proberen winst te maken...), dan heb je dus vanzelfsprekend verlies vs USDT als je in een cryptocurrency ziet die daalt ipv het "veilige USDT" waar je na het nemen van winst naar toe gaat. Je had op dat moment beter in USDT kunnen zitten dan in de betreffende cryptocurrency. Dat klinkt lekker makkelijk en simpel, maar dat is achteraf altijd makkelijker in te schatten dan vooraf :)

Dat Bitcoin definitief gaat dalen kan je vooraf niet met 100% zekerheid voorspellen. Maar er zijn wel voldoende signalen die je in de gaten kunt houden. Dan alsnog heb je geen volledige zekerheid, maar op basis van kansberekening maak je wel meer kans het bij het juiste eind te hebben.

Afijn, volg dit topic, lees je in, kijk naar trends, volg het nieuws, volg de beurs, verdiep je in Moving Averages, etc. etc. en dan kan je je mogelijk vooraf beschermen tegen een dergelijke daling.

Ik vind het overigens wel vreemd dat je met een bot trade, betaalde signals gebruikt, maar niet begrijpt hoe de markt werkt. Zou je niet eerst met de basis beginnen?

Wat betreft een stop loss: Klopt, dat lijkt vooraf altijd mooi, maar kan ook negatief uitpakken. Daarom moet je niet zomaar ergens geld in (laten) stoppen, maar een tactiek bepalen en perfectioneren. Een stop loss moet je gebruiken voor de momenten dat de trade die je vooraf hebt voorspeld en waarvan je het in- en uitstapmoment hebt bepaald niet langer houdbaar lijkt te zijn en de verkeerde kant op gaat. Een stop loss is niet bedoeld om een gokje te wagen en die te beschermen (al zet ik hem zelf soms wel zo in, maar dan weet ik dat ik eigenlijk verkeerd bezig ben ;) ).

Om eerlijk te zijn zou ik nu die bags niet meer verkopen, maar even aankijken wat de markt vanaf hier doet. Ik heb inmiddels weer een positie ingenomen in een aantal coins, omdat er na een behoorlijke daling altijd weer een kleine/korte opleving komt die of resulteert in een verdere daling, of terug gaat naar de oude niveaus. Kortom: Niet inkopen en 3 maanden niet kijken, maar er actief mee aan de slag gaan, of holden en de gevolgen accepteren.
Thanks voor de inhoudelijke reactie! Ik weet ook wel dat het traden op basis van signals (waar je geen invloed op hebt) meer een vorm van gokken is, maar ik ga ervan uit dat de teams achter die signals er meer verstand van hebben dan ik. Omdat het om kleine bedragen gaat, is het risico niet groot. Eerst handelde ik op deze manier in coins gepaird met BTC maar dat vloog alle kanten op, dus nu USDT als base currency. En dat heeft een paar maanden prima gewerkt (zelfs zonder stop-loss). Uiteraard heb ik ook een take profit ingesteld en een trailing stop loss etc. De afgelopen maanden had ik er weinig omkijken naar, elke dag een paar bescheiden winstjes. Dus vandaar dat ik niet zag aankomen dat alles wat ik op dat moment open had staan, ineens zou kelderen. Ik was in de veronderstelling dat USDT als base currency geen last zou hebben van BTC-dalingen, maar ik snap nu dat het zo niet werkt :)

Ik heb alle posities nog steeds open staan en ze gaan nog steeds omlaag, dus ik wacht het maar af. Overigens zijn alle voorgaande kleine winstjes (bij positieve trades) omgezet in USDT dus die waarde staat nog overeind op de exchange. Alleen de posities die een paar dagen geleden open stonden (van diverse verschillende alt coins gepaird aan USDT) duikelen nu omlaag en zorgen ervoor dat de totale waarde van de assets in USDT minder wordt, dus hopelijk gaat het niet zó hard dat ook de voorgaande winst verdampt :) Maar volgens mij is dit wel een flinke daling van zo'n beetje alle coins, en is dat al even niet voorgekomen op deze manier? Ik heb niet de indruk dat ik er veel nieuws over kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Technomancer Kijk gewoon eens naar de koers van Bitcoin met als interval 1D of 1W of zelfs 1M. Dan zie je dit patroon veel vaker voorkomen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomancer
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-10 09:25
Taro schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:13:
@Technomancer Kijk gewoon eens naar de koers van Bitcoin met als interval 1D of 1W of zelfs 1M. Dan zie je dit patroon veel vaker voorkomen.
Ga ik doen! In de tijd dat ik nu op deze manier trade (met USDT als base) is dit nog niet in deze hoedanigheid voorgekomen (laatste 3 maanden ofzo?) dus dit is voor mij wel 'nieuw', ook al zal het waarschijnlijk best een patroon volgen :)

Overigens zie ik in de bot dat er nu weer signals binnenkomen om te kopen, dus er is ook weer vertrouwen in het stijgen van bepaalde coins.

[ Voor 12% gewijzigd door Technomancer op 05-09-2020 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ADA bijna weer onder de 9 cent...

Achteraf zal je misschien wel kunnen concluderen dat de Bitcoin bearmarket op 12.468 USDT is gestart. De bullrun kan vanaf hier echt wel verder gaan, maar wat een bloedbad bij de alts. Als de beurzen maandag ook nog rood kleuren kan je je bags weer bij elkaar vegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
Taro schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:19:
ADA bijna weer onder de 9 cent...

Achteraf zal je misschien wel kunnen concluderen dat de Bitcoin bearmarket op 12.468 USDT is gestart. De bullrun kan vanaf hier echt wel verder gaan, maar wat een bloedbad bij de alts. Als de beurzen maandag ook nog rood kleuren kan je je bags weer bij elkaar vegen.
het zou een oppurtunity kunnen zijn ja.

[ Voor 5% gewijzigd door djzz op 05-09-2020 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Er zit geld/fiat genoeg in de markt, de bereidheid om het in Bitcoin te investeren en dan vooral op dit moment, dat ontbreekt.

Even snel rekensommetje: Als de totale marketcap alleen in Bitcoin zou zitten, dan zou de Bitcoin koers nu 17.400 Dollar zijn.

Wat mij wel altijd blijft verbazen zijn de mensen die denken dat de prijs alleen omhoog kan gaan en verbaasd zijn als alles daalt. Er ontstaan nu veel leermomentjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:30:
Er zit geld/fiat genoeg in de markt, de bereidheid om het in Bitcoin te investeren en dan vooral op dit moment, dat ontbreekt.

Even snel rekensommetje: Als de totale marketcap alleen in Bitcoin zou zitten, dan zou de Bitcoin koers nu 17.400 Dollar zijn.

Wat mij wel altijd blijft verbazen zijn de mensen die denken dat de prijs alleen omhoog kan gaan en verbaasd zijn als alles daalt. Er ontstaan nu veel leermomentjes :)
Ik ben niet verbaasd, maar wel (weer) teleurgesteld :+

Maar er kan nog zoveel af.

Gelukkig heb ik in ieder geval iets geleerd en zit ik 65% Bitcoin. Intentie was 90% te zitten bij een dikke daling, maar hij kwam vroeger als verwacht en tja, je kunt niet alles hebben :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:30:
Ligt er aan hoe lang je er al in zit en welke runs omlaag je wel of niet hebt meegemaakt. Is alles dan enorm gestegen en zit BTC op een weerstand die al 2 jaar lang staat, dan is winst pakken geen slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
PilatuS schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:37:
[...]

Ligt er aan hoe lang je er al in zit en welke runs omlaag je wel of niet hebt meegemaakt. Is alles dan enorm gestegen en zit BTC op een weerstand die al 2 jaar lang staat, dan is winst pakken geen slecht idee.
Som is verlies pakken ook wel een goed idee. Wat ik zei : nano van 30 usd naar centenwerk. Blij dat ik heb verkocht toen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:38:
[...]
Som is verlies pakken ook wel een goed idee. Wat ik zei : nano van 30 usd naar centenwerk. Blij dat ik heb verkocht toen..
Ik pak vaak genoeg verlies, dat hoort er inderdaad bij. Beter snel met 1% verlies verkopen dan blijven zitten en hopen op beter terwijl je naar 5% of meer gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
PilatuS schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:43:
[...]

Ik pak vaak genoeg verlies, dat hoort er inderdaad bij. Beter snel met 1% verlies verkopen dan blijven zitten en hopen op beter terwijl je naar 5% of meer gaat.
Ik zit toch wel op 22% nu. Te laat. Ik dump nu alle altcoins voor btc en daar zet ik een stop loss op. Ben er even klaar mee. Wacht op de zijlijn om weer in te stappen.

Jammer maar ik gok het er niet op dat ik nog een 22 % kwijt raak!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Normaal gesproken gaat het putje na enige tijd weer dicht, stijgt alles weer even en dan gaat het putje weer open. Maar de laatste 3 uur blijven de alts maar gaan. Grote kans dat Bitcoin zo volgt. Vannacht weer een grote kans op een stijging, morgen lekker allemaal weer erin fomo'en, om dan maandag weer verlies op alles te gaan leiden. Been there, done that, seen that.

In vorige bear markets (het zou zo kunnen zijn, je weet maar nooit...) dacht ik iedere keer de bodem te hebben getimed, maar eindigde ik met alleen maar minder fiat. Eerst weer een bevestiging van nieuwe highs, want ik ga dat patroon niet weer herhalen, daar heb ik wel van geleerd. Pas aub allemaal op, dit kan een mooie buy low zijn, maar ook het begin van nog verdere dalingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Veel paniek joh. Ook op twitter, niet normaal.
Het is nou niet dat de koers op 4800 eurie staat ofzo. Nog ruim 8k in euros joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 01:13
Zo dit kost wel geld. Al mijn stop losses zijn altijd verliesgevend. Strong hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Taro schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:53:
Normaal gesproken gaat het putje na enige tijd weer dicht, stijgt alles weer even en dan gaat het putje weer open. Maar de laatste 3 uur blijven de alts maar gaan. Grote kans dat Bitcoin zo volgt. Vannacht weer een grote kans op een stijging, morgen lekker allemaal weer erin fomo'en, om dan maandag weer verlies op alles te gaan leiden. Been there, done that, seen that.

In vorige bear markets (het zou zo kunnen zijn, je weet maar nooit...) dacht ik iedere keer de bodem te hebben getimed, maar eindigde ik met alleen maar minder fiat. Eerst weer een bevestiging van nieuwe highs, want ik ga dat patroon niet weer herhalen, daar heb ik wel van geleerd. Pas aub allemaal op, dit kan een mooie buy low zijn, maar ook het begin van nog verdere dalingen...
Ben vooral bang dat als de beurs maandag nog een harde klap omlaag krijgt dat alle altcoins helemaal door het putje gaan. Ik ga nu vooral in btc + fiat. BTC zet ik een stop loss op > dan ga ik vol in fiat en wacht rustig af.

Markt timen is idd niet te doen. Misschien maar bij nieuwe orders een stop loss erop en bij paar procent winst direct verkopen naar fiat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:48:
[...]

Ik zit toch wel op 22% nu. Te laat. Ik dump nu alle altcoins voor btc en daar zet ik een stop loss op. Ben er even klaar mee. Wacht op de zijlijn om weer in te stappen.

Jammer maar ik gok het er niet op dat ik nog een 22 % kwijt raak!
Gewoon van leren en flink aan de slag gaan met risicomanagement en winst pakken. Het blijft crypto en die blood rode dag komt altijd, de vraag is alleen wanneer.
jzoin2 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:53:
Veel paniek joh. Ook op twitter, niet normaal.
Het is nou niet dat de koers op 4800 eurie staat ofzo. Nog ruim 8k in euros joh.
Het zijn ook voornamelijk de alts die hard zakken. -22% voor LINK is toch best een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
Zo grappig. Nasdaq Stonks gaan eventjes corrigeren met een aantal %. Vervolgens duikt crypto helemaal de shitter in.

Wat een onvolwassen markt dit. Ik stel mij altijd een hoop kinderen voor die achter hun keyboard thuis zitten en voor het minste met hun zakgeld dumpen of FOMO'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@jzoin2 We hebben hier de afgelopen jaren voldoende mensen langs zien komen die dat bleven herhalen tot de 3k. De huidige koers is uiteraard nog steeds mooier en beter dan 100 USDT, maar garanties dat het hierna weer naar >12k stijgt heb je niet. Daarom constant afwegen of je er nog vertrouwen in hebt of niet en niet met oogkleppen op gaan lopen.

* Taro stuurt wat BTC naar ByBit om de fakeouts te gaan shorten.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 05-09-2020 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin dit jaar zakten we nog naar 3k.

Dit is immers niets man, gewoon standaard weekend dipje, ietwat heftiger dan normaal. Gezond voor Bitcoin :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ardana123 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:00:
Zo grappig. Nasdaq Stonks gaan eventjes corrigeren met een aantal %. Vervolgens duikt crypto helemaal de shitter in.

Wat een onvolwassen markt dit. Ik stel mij altijd een hoop kinderen voor die achter hun keyboard thuis zitten en voor het minste met hun zakgeld dumpen of FOMO'en.
Ik zie de relatie met aandelen en crypto juist meer als het wel volwassen zijn van de markt. Of je het nou leuk vind of niet, crypto is niets anders meer dan wat aandelen ook zijn geworden. Een manier om heel veel geld te verdienen waarbij de onderliggende waarde minder relevant is. Nu crypto ook zakt wanneer de aandelen dat doen geeft aan dat het geen kinderen meer zijn, maar de grote jongens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:26

Chaes

#HODL

Ik heb niets verkocht en ga dat ook niet doen.. acht de kans ook niet zo heel groot dat we nog veel lager gaan.

Gewoon hodlen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Ik hoop op een lichte bounce zoals vanmiddag. Dan stap ik er even uit. Chainlink klapt ook gewoon weer even 10% naar beneden. Vanmiddag nog wat LRC aangekocht, maar daar laat ik het nu ook bij.

Was er niet van op de hoogte dat er meerdere halvings aanstaande waren. KAVA is in ieder de eerste gelukkige in mijn portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chaes schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:08:
Ik heb niets verkocht en ga dat ook niet doen.. acht de kans ook niet zo heel groot dat we nog veel lager gaan.

Gewoon hodlen.
Oef, ik hoop voor je dat je gelijk krijgt. Het kan echter prima nog veel en veel lager. Stel de beurs gaat maanden zakken zal alles nog een keer -50% of meer doen in crypto.

De eerste keer in 2018 toen BTC niet verder kwam dan dit niveau zagen we uiteindelijk 3k. De 2e keer in 2019 ging het tot 4k.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

blabla1986 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:10:
Ik hoop op een lichte bounce zoals vanmiddag. Dan stap ik er even uit. Chainlink klapt ook gewoon weer even 10% naar beneden. Vanmiddag nog wat LRC aangekocht, maar daar laat ik het nu ook bij.

Was er niet van op de hoogte dat er meerdere halvings aanstaande waren. KAVA is in ieder de eerste gelukkige in mijn portfolio.
Er schijnt een nog halving van de fiat waarde van mijn PF te komen dit jaar.

Misschien wel 2 zelfs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:26

Chaes

#HODL

PilatuS schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:12:
[...]

Oef, ik hoop voor je dat je gelijk krijgt. Het kan echter prima nog veel en veel lager. Stel de beurs gaat maanden zakken zal alles nog een keer -50% of meer doen in crypto.

De eerste keer in 2018 toen BTC niet verder kwam dan dit niveau zagen we uiteindelijk 3k. De 2e keer in 2019 ging het tot 4k.
Kan allemaal inderdaad. Maar ik hodl al steevast sinds eind 2017 met af en toe wat trades (recentelijk). Maar ik laat het even zo.

Kan ook prima zijn dat mensen hun geld uit aandelen halen en in crypto pompen, who knows.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaes op 05-09-2020 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 21:30
Zo dat plukje wat ik nog had gaat maar verder naar beneden, haha dat omlaag gaat wel makkelijk zal wel zwaartekracht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik was net iets te vroeg met knife catchen op LINK. Gekocht op 9.44 en 30 seconden later op 9.1.

Mag hopen dat BTC 9.8k tot 9.6k weet te houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Doge is wel mooi stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:18:
Ik was net iets te vroeg met knife catchen op LINK. Gekocht op 9.44 en 30 seconden later op 9.1.

Mag hopen dat BTC 9.8k tot 9.6k weet te houden.
Verlies genomen of gehouden?

Ik wil zo proberen een knife te catchen op DOT, maar mijn hand ligt al flink open door YFI eerder vandaag...

Zal je altijd zien dat als BTC eindelijk op ByBit is aangekomen dat alles weer stijgt, the story of my life, ik had gewoon mijn gevoel moeten volgen en vanaf 12.4k shorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:26:
[...]

Verlies genomen of gehouden?

Ik wil zo proberen een knife te catchen op DOT, maar mijn hand ligt al flink open door YFI eerder vandaag...

Zal je altijd zien dat als BTC eindelijk op ByBit is aangekomen dat alles weer stijgt, the story of my life, ik had gewoon mijn gevoel moeten volgen en vanaf 12.4k shorten.
2% gepakt in minder dan 2 minuten. Ik dacht dat ie wel zou bouncen en dat deed ie gelukkig ook, was alleen iets te vroeg anders was het meer dan het dubbele aan winst geweest.

Maar goed, dit is voor mij gewoon weer scalpen. Heb weinig trek om welke coin dan ook te kopen voor langer dan 10 minuten vasthouden op dit moment. DOT kijk ik ook naar, maar ook puur voor korte scalps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marttt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-08 14:15
PilatuS schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:07:
[...]

Ik zie de relatie met aandelen en crypto juist meer als het wel volwassen zijn van de markt. Of je het nou leuk vind of niet, crypto is niets anders meer dan wat aandelen ook zijn geworden. Een manier om heel veel geld te verdienen waarbij de onderliggende waarde minder relevant is. Nu crypto ook zakt wanneer de aandelen dat doen geeft aan dat het geen kinderen meer zijn, maar de grote jongens.
Ik ben het helemaal met je eens! Uiteindelijk zit er achter veel crypto coins gewoon een (soort van) bedrijf en je investeert ook gewoon in hun producten. Natuurlijk zitten er in de crypto nog steeds heel veel nutteloze projecten en op de beurs zie je alleen de top bedrijven, behalve als je natuurlijk naar small cap en penny stocks kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 21:30
Je hoeft echt niks te vangen nu zie letterlijk alleen rood en blijft nog wel even gaan zo. De marketcap staat al 314 die gaat nog wel onder de 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DJ-Promo schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:36:
Je hoeft echt niks te vangen nu zie letterlijk alleen rood en blijft nog wel even gaan zo. De marketcap staat al 314 die gaat nog wel onder de 300.
Dat de boel even bounced is echt niet vreemd hoor. Ik gok dat als je 10x een coin koopt die -20% of meer heeft gedaan op een dag en die 24 uur later verkoopt dat je 7 van de 10x winst zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hopelijk weet Bitcoin dit niveau te houden, bijv. minimaal de low van gisteren (=huidige koers), anders kan er nog wel behoorlijk wat vanaf:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RGwLI3aA2A5TE3mvvv_LTMkwOeQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gvPSQTbGu17fzP9ExyVhhZUS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Zal ik wat euro's er tegenaan gooien of nog ff wachten? 8)7
Wat een rektheid beste mensen. Nano bijna 0.

ETH ook een puike performance. _/-\o_

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Eén ding is zeker, Bitcoin zal nooit naar 0 gaan, want iemand koopt ze allemaal op op 0,02 USD :)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EcmJpPZXkAEDzle?format=png&name=small
Om ze daarna alsnog weer te verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Komt geen eind aan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10 21:42

Woohooo

Smilie, James Smilie

Iedereen weer rekteroni gegeten vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-10 13:23

raq

oi oi oi, die alts toch auw. De week die je wist dat zou komen.

Waar weer instappen? Überhaupt nog wel instappen of weglopen met de bescheiden winst en nooit meer omkijken? Lastig. Bij een slechte beursstart maandag zit je zo weer op 7400 te bungelen met z'n allen, dat hebben we in maart ook al gezien, erger zelfs.

Als de beurzen te hard crashen zal er vast wat positief vaccinnieuws de MSM in gepompt worden. Opletten geblazen de komende dagen.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:37
Niet verkocht. Geeft rust. We gaan vanzelf weer omhoog

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fk12fGkvbVNEoqFAOJgJtvBdVC0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/B8JVoqRXePDqL5y1NajVAhGd.gif?f=user_large

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 23:06:
Niet verkocht. Geeft rust. We gaan vanzelf weer omhoog

[Afbeelding]
Dat gifje klopt niet echt. Vandaag als trader geen cent verloren en juist geld verdient, dat kan de holder niet zeggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 23:09:
[...]

Dat gifje klopt niet echt. Vandaag als trader geen cent verloren en juist geld verdient, dat kan de holder niet zeggen.
De holder accepteert het verlies, net als een kikker in water dat langzaam aan de kook wordt gebracht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 23:11:
[...]

De holder accepteert het verlies, net als een kikker in water dat langzaam aan de kook wordt gebracht :)
En dan heb je nog wat relaxter is. Voor mij is dat toch echt korte termijn traden. Constant controle hebben over je winst of verlies en niet wakker worden met 10% of meer in de min. Niet als je wakker wordt gelijk kijken naar de koers of alerts hebben die afgaan, het bevalt mij prima zo. Bitcoin heeft de afgelopen maand geen reet gedaan terwijl de alts naar de maan zijn gegaan. Laat staan dat je BTC op weet ik veel welke koers koopt en een jaar later weer die koers ziet terwijl je meer dan 100% winst had. Af en toe krijg ik het idee dat sommige holders zich heel speciaal voelen omdat ze zogenaamd holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Toch vond ik het een leuk gifje. Ik hodl / stake zelf een (op dips steeds meer)-bescheiden bedragje, voel me dan toch beter bij zo'n gifje dan kwaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
PilatuS schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 23:17:
[...]

En dan heb je nog wat relaxter is. Voor mij is dat toch echt korte termijn traden. Constant controle hebben over je winst of verlies en niet wakker worden met 10% of meer in de min. Niet als je wakker wordt gelijk kijken naar de koers of alerts hebben die afgaan, het bevalt mij prima zo. Bitcoin heeft de afgelopen maand geen reet gedaan terwijl de alts naar de maan zijn gegaan. Laat staan dat je BTC op weet ik veel welke koers koopt en een jaar later weer die koers ziet terwijl je meer dan 100% winst had. Af en toe krijg ik het idee dat sommige holders zich heel speciaal voelen omdat ze zogenaamd holden.
Iedereen zijn ding toch?
En als een holder zich speciaal voelt omdat hij hold heb jij verder geen last van toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chris.nl schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 23:20:
Toch vond ik het een leuk gifje. Ik hodl / stake zelf een (op dips steeds meer)-bescheiden bedragje, voel me dan toch beter dan zo'n gifje dan kwaak.
Dat je als holder niet echt opkijkt van een paar dagen flink omlaag dat klopt natuurlijk wel. Alleen dat de traders aan het schreeuwen zijn met een dikke run omlaag. Ja, misschien aan het schreeuwen van het geld dat ze verdienen. Hoe meer beweging hoe beter, omhoog of omlaag maakt niet uit. Verlies je als trader op zo'n dag als deze geld ben je geen goede trader.
wehave schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 23:22:
[...]
Iedereen zijn ding toch?
En als een holder zich speciaal voelt omdat hij hold heb jij verder geen last van toch?
Ja ieder zijn ding, da's natuurlijk prima. Af en toe kom ik alleen mensen tegen die zich suprieur voelen als holder tegenover traders, dat is waar ik op doel. Dat is ook niet ieder zijn ding. Ik zeg trouwens ook niet dat Roellie80 dat doet met deze gif hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 05-09-2020 23:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
PilatuS schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 23:25:
[...]

Dat je als holder niet echt opkijkt van een paar dagen flink omlaag dat klopt natuurlijk wel. Alleen dat de traders aan het schreeuwen zijn met een dikke run omlaag. Ja, misschien aan het schreeuwen van het geld dat ze verdienen. Hoe meer beweging hoe beter, omhoog of omlaag maakt niet uit. Verlies je als trader op zo'n dag als deze geld ben je geen goede trader.

[...]

Ja ieder zijn ding, da's natuurlijk prima. Af en toe kom ik alleen mensen tegen die zich suprieur voelen als holder tegenover traders, dat is waar ik op doel. Dat is ook niet ieder zijn ding. Ik zeg trouwens ook niet dat Roellie80 dat doet met deze gif hoor.
altijd uitzonderingen , ik zie ook sommige opeens met vingertje wijzen naar de holders toe.
Werkt twee kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:59
Ik dacht ik werp even een blikje op binance staking service agreement, maar het is in het Chinees.

Hoe kan ik nu beslissen of staken bij binnace wel veilig is voor mijn precious (shitcoin).

Mocht het mis gaan, zou ik dan kunnen beroepen op, ja maar ik wist niets van de risico's omdat er geen Engelse versie van was :P

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 23:17:
[...]

En dan heb je nog wat relaxter is. Voor mij is dat toch echt traden. Constant controle hebben over je winst of verlies en niet wakker worden met 10% of meer in de min. Niet als je wakker wordt gelijk kijken naar de koers of alerts hebben die afgaan, het bevalt mij prima zo. Bitcoin heeft de afgelopen maand geen reet gedaan terwijl de alts naar de maan zijn gegaan. Laat staan dat je BTC op weet ik veel welke koers koopt en een jaar later weer die koers ziet terwijl je meer dan 100% winst had. Af en toe krijg ik het idee dat sommige holders zich heel speciaal voelen omdat ze zogenaamd holden.
Voor mij geldt hetzelfde. Ik ben er niet mee bezig of de DOT's die ik nu heb over 4 maanden 10 Dollar of 100 Dollar waard zijn of niet, ik kijk naar de fiat waarde van mijn pf. Of die tijdelijk heeft bestaan uit 2.000 DOT, 1.000 LINK, 3,13 BTC , 114 ETH, -1M Sushi en wat Bitconnect maakt mij niet uit. Het gaat erom dat ik over 4 maanden bijv. +20% extra aan fiat bij elkaar heb getrade.

Tijdens een Bitcoin daling verdien ik Bitcoin door in fiat te zitten. Ik pak DOT of LINK of YFI of YFII mee wanneer het kan, maar ik wil niet per se YFI nog holden op 41.000 USDT, het gaat mij er om om een goede trade mee te pakken, winst te nemen en dus op tijd uit te stappen. Ik voel mij prima tijdens de huidige dalingen en verdien er extra Bitcoin mee. Dat gaat natuurlijk niet altijd goed, maar bovengemiddeld vaak wel en daar ga ik voor.

Ik zie een holder vaak als iemand die zichzelf zit aan te praten dat het wel weer goed komt. En laten we eerlijk zijn, als je maar voldoende geduld hebt is dat vaak ook zo. Maar de kans dat je als bagholder achterblijft is enorm groot en daar ben ik liever geen onderdeel van. 3 weken geleden was ik fan van DOT, 2 weken geleden van YFI, vorige week van YFII en komende week heb ik weer een nieuwe liefde, misschien wel in de vorm van een ByBit Bitcoin short.

Een holder die het goed voor elkaar heeft kan op de lange termijn echt wel beter af zijn met minder inspanning, maar de gemiddelde holder wordt er vaak niet beter van. Ieder zo zijn eigen tactiek, uiteraard prima, maar ik zou het niet kunnen accepteren om bijv. LINK vanaf 20 USD naar 10 USD te zien dalen in mijn pf. Liever iets te vaak vroeg winst nemen en uitstappen, dan een groot deel van je winst weer te zien verdampen.

Natuurlijk is het argument vaak dat je daar meer tijd voor nodig hebt, dat klopt, maar het is ook een kwestie van er tijd voor maken. Ik werk >55 uur per week, maar trade als ik naar het toilet loop, bij het koffie apparaat sta, pauze heb, etc. etc. en dan kan je ook prima goede trades uitvoeren.

Nogmaals: Ieder zijn eigen keuze en ik respecteer iedereen, maar ik zou niet -20% van mijn pf af kunnen zien gaan en mij daar prettig bij voelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Voor mij persoonlijk werkt het hodlen beter dan traden. En dan bedoel ik mijn eigen gemoetsrust. Van actief traden slaap ik niet lekker. Ik trade wel eens wat, maar probeer iets te kiezen op basis van fundamentels.

Ik heb 1x in de afgelopen 3 jaar alles omgezet naar fiat omdat ik overtuigd was van een dip, en heb een kleine maand later met verlies weer teruggekocht. Ik zat de hele dagen te balen. Ik verlies liever als dat ik naast de zijlijn sta gek genoeg. En momenteel sta ik nog op een ruime x3 sinds begin juni. Prima dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Gelukszoekr Wissel jij ook regelmatig tussen coins, of staat een aankoop gelijk aan onbeperkt holden? Voor mijn gevoel ben jij er wel actief mee bezig. Je houdt de markt in de gaten, spot pareltjes, koopt goedkoop in, etc. Maar er zijn ook voldoende mensen die iets kopen en dat onbeperkt gaan holden, zonder exit strategie.

Jij hebt een Audi cabrio met Bitcoin sticker erop, dat zegt voor mij al voldoende. Je bent geen holder tot de dood, maar weet wanneer je moet stoppen. Er zijn ook holders die bij wijze van spreken 2 Audi A6 Avants kunnen kopen en dat weer holden tot 1 Audi A1 uit 2011 met 12" kunststof velgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:48
Hier zowel hodler (BTC en ETH) als trader (alles wat los en vast zit).
Met de long term hodl stack dus qua fiatwaarde vrolijk meegedaald. Heb vandaag wel weer BTC en ETH bijgekocht voor de hodl stack en op mijn ledger gepropt. (Dus nieuw geld erin gepompt, aan mij ligt het niet 😊). Elke maand zet ik een klein bedrag opzij, wat ik er pas in prop als we een significante daling hebben zoals vandaag. Hiervoor gebruik ik dan ook geen stoploss.
Ik stap dus nooit helemaal uit met alles wat ik heb, mede omdat ik niet alles op exchanges wil hebben staan.

Met het gedeelte waarmee ik handel heb ik wel meer BTC weten te vergaren, dus winst gemaakt in hoeveelheid BTC. Als je de hele balans zou bekijken in fiat, heb ik door de daling van BTC en ETH wel verlies vergeleken met een aantal dagen terug, maar ga er uiteraard vanuit dat die (ooit) weer gaan stijgen. Doel is zoveel mogelijk BTC en ETH bij elkaar te harken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als de 9800 tot 9600 het voor BTC trouwens weet te houden de komende tijd is dat mogelijk wel de ultieme S/R flip. Als wat 2 jaar lang weerstand was nu support kan blijven zou dat geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
@Taro Crypto is voor mij een hobby. En wissel zeker wel, probeer momentum en mooie voorwaarden (staking) mee te pakken. Als ik iets koop dan gaan deze coins over het algemeen direct van de exchange af.

Het probleem van mij is, iets spreekt mij aan, dan koop ik het. Dat kan op een top zijn. Maar dan koop ik iets waarvan ik denk dat het de komende maanden wat gaat opleveren.

Ik verschil wel iets met de ultime holders in die zin dat ik op een geven moment verkoop, zoals ook een lucky perfect timing op 30 december 2017. Ook ben ik niet echt een bagholder denk ik. Ik heb jaren XLM en ADA gehad, maar allebij omgeruild voor BAND en SWIPE omdat ik hier de komende maanden veel meer van verwacht. Dan maar met verlies eruit als er kansen zich voordoen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@toilet_paper Veel holders gaan uit van een stijging op de lange termijn. Jij hebt een duidelijke strategie en bent er actief mee bezig, niet iedereen heeft dat.

Maar, stel dat de 19.798 USD voor altijd de hoogste Bitcoin top is geweest, wat de waarheid zou kunnen zijn/worden (ja ja, geen leuk bericht voor velen, maar stel...), is jouw strategie dan de beste als je daar over bijv. 5 jaar naar terugkijkt?

Ik probeer je er niet van af te praten en ik hou persoonlijk zeker wel rekening met een nieuwe ATH, maar gewoon puur als challenge vraag. Zou je je daar dan ok bij voelen?

@Gelukszoekr Helder, maar ik zie jou dan vanuit dat oogpunt niet als holder. Je bent ook geen fulltime trader, maar weegt je kansen wel af en bent wel bezig met een strategie. Je hold wat langer dan gemiddeld (ik hold vaak té kort ;)) Dat is denk ik ook belangrijk om succesvol te zijn in de crypto space.

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 05-09-2020 23:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Duidelijk. Maar op een weekend zoals deze ben ik vreemd genoeg blij met een hodl. Ik heb stress als ik dan uitstap en wanneer er dan weer in. de timing is dan altijd verkeerd voor mijn gevoel. Dan maar even uitzitten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Vind het verder wel knap wat je doet @Taro . Een korte rit meepakken met een random coin. Het maakt deze wereld ook zo ontzettend interessant hoe verschillend mensen er mee omgaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Gelukszoekr Daarom moet iedereen doen waar hij of zij zich goed bij voelt, daar gaat het uiteindelijk om :)

Mijn short staat nu fors in de min, daar voel ik mij niet goed bij... Wist ik eigenlijk wel, had ik eerder moeten doen. Voor nu maar gehedged met 2x die waarde. Hodl!

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 05-09-2020 23:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Los van gevoel. BAND is m'n grootste hold atm. en deze staat hoe dan ook voor 3 weken locked. En m'n steel swipe kaart is ook onderweg. Dat is 3k SXP die 180 dagen vast staat. Misschien kan ik over een half jaar nog een lolly kopen voor 3000 SXP :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
Taro schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 23:46:
@toilet_paper Veel holders gaan uit van een stijging op de lange termijn. Jij hebt een duidelijke strategie en bent er actief mee bezig, niet iedereen heeft dat.

Maar, stel dat de 19.798 USD voor altijd de hoogste Bitcoin top is geweest, wat de waarheid zou kunnen zijn/worden (ja ja, geen leuk bericht voor velen, maar stel...), is jouw strategie dan de beste als je daar over bijv. 5 jaar naar terugkijkt?

Ik probeer je er niet van af te praten en ik hou persoonlijk zeker wel rekening met een nieuwe ATH, maar gewoon puur als challenge vraag. Zou je je daar dan ok bij voelen?
Ik weet natuurlijk niet of mijn strategie de beste is, dat kun je pas achteraf zeggen als je je doel hebt behaald (ik heb enkele doelen die ik wil behalen, ik denk ook dat je die moet hebben), en het is zeker mogelijk dat 20k nooit meer wordt overstegen. In dat geval zal de hodl strategie niet de juiste zijn geweest.

Daarom prop ik er ook enkel poet in wat ik kan missen.
(Wat inmiddels toch voor mijn doen toch een interessant bedrag begint te worden, maar ik leef daarnaast vrolijk verder, mis die maandelijkse inleg totaal niet.)
Je kunt ervan uitgaan dat die ATH niet meer wordt gehaald. Maar met dat uitgangspunt zit ik er uiteindelijk niet in. Ik ga ervan uit dat die ATH nog gaat worden verpletterd.

Die gedachtegang komt puur voort vanuit de economische situatie waarin we nu verkeren.
Mocht dat gebeuren, dan zit ome TP er in ieder geval fatsoenlijk bij.

Wel heb ik uiteraard het plan klaarliggen op welke punten ik dan alsnog delen van mijn hodl stack van de hand doe, en zoals ik laatst al eens aangaf, die liggen zelfs boven de 100k. Maar die punten staan vast in mijn plan en daar houd ik me aan.
Maar alles verkopen zal ik waarschijnlijk nooit doen, want het kan altijd hoger. Dus ben deels 'n hodler to the end 8)

Tussentijds probeer ik met handelen winst te pakken om leuke dingetjes mee te kunnen doen. Dus cash ook wel eens wat uit.
Daarbij, je wordt van handelen zeker niet dommer, dus ik zie het handelen ook als een stukje investeren in mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-10 19:41
Kopen jullie nog extra bij tijdens dit soort dumps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
Heisenbug schreef op zondag 6 september 2020 @ 00:35:
Kopen jullie nog extra bij tijdens dit soort dumps?
Ik dus wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Er gebeurd van alles momenteel, maarja dat is het leuke van de cryptohandel.
Dat je daar met alle TA kennis? niet op anticiperen kan lijkt met wel duidelijk.
Bitcoin whale verplaatst maar liefst 60.000 BTC ter waarde van $624 miljoen
en:
Bitcoin gedraagt zich hetzelfde als voor de explosie in 2016-2017
en:
Slimme whales wachten om Bitcoin te kopen voor $8.800
en:
De prijs van Bitcoin kan een `miner-oorlog` veroorzaken
En ach, daghandelaren kunnen altijd geld verdienen of de markt nu stijgt of daalt toch., ik snap dan niet dat ze in cash gaan zitten met al hun kennis. :+
Hodl.

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 06-09-2020 00:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 6 september 2020 @ 00:38:
Dat je daar met alle TA kennis? niet op anticiperen kan lijkt met wel duidelijk.
Als je dezelfde onzin maar lang genoeg herhaalt wordt het een keer waar ?

PilatuS in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PilatuS schreef op zondag 6 september 2020 @ 00:45:
[...]

Als je dezelfde onzin maar lang genoeg herhaalt wordt het een keer waar ?

PilatuS in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12"
Indat geval, gefeliciteerd met je winst door de daling, ervan uitgaand dat je daghandeld volgens je eigen grafiekjes toch? ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• toilet_paper
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7iLtz9HFyltTj4Qf4tars-uHm58=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SqaAErrRmZPOgBhbqYTUHlKt.jpg?f=fotoalbum_large
@Taro
Nogmaals inhakende op jouw vraag van zostraks:
Heb ff zitten denken met een sigaar en een flessie wijn (mag ik graag doen) en zo kwam ik aan het kijken naar de monthly BTC chart (zie afbeelding) om de prijsontwikkeling op langere termijn nog es te laten bezinken.
Deze ontwikkeling zit allang in mijn achterhoofd gebakken en hierop zijn mijn keuzes gebaseerd, maar het is altijd goed om e.e.a. nog eens in beeld proberen te brengen en te verwoorden. Maakt het vaak voor mezelf ook weer duidelijker.

Deze chart geeft aan dat de interesse om BTC te kopen nog altijd toeneemt. Want het gemiddelde aankoopbedrag stijgt alsmaar door. Dit geeft ook een mooi contrast weer met veel alts die zo een ontwikkeling eerst nog maar eens moeten laten zien. BTC is een longterm curve omhoog, waar veel alts een longterm curve naar beneden laten zien.
Voor wat betreft de relatief jonge DeFi projecten is het nog maar afwachten, die moeten zich eerst nog bewijzen op langere termijn. Voor mij althans. Voor de snelle gains zeker interessant, voor de lange termijn hodl zeer zeker (nog) niet.
Vandaar voor mij enkel BTC en ETH voor de hodl..

Wat mij met name bullish stemt, is dat BTC in augustus jl. een maand lang boven de 10,5k is verhandeld zonder dat daar een soort van fomo-curve aan vooraf ging, zoals daarvoor telkens het geval was (begin ’18 en medio ’19). Dat geeft toch iets van een stabiele stijging in de vraag naar BTC aan.

Uiteraard zijn we hier voorafgaand helemaal vanaf ca. 3,7k gekomen, en is een correctie zoals we nu zien geheel op zijn plaats. Maar die dip -maart dit jaar- zie ik niet als long term bearmarket trendbuiging, zoals je die rounding bottoms voorafgaand aan de pieken naar 20k en naar 14k ziet. Die korte dip naar 3,7k zie ik meer als het gevolg van de algehele Coronapaniek, en was bovendien meer een V-shape i.p.v. een rounding bottom. De BTC koers herstelde zich hierna ook vrij snel, net zoals de meeste koersen.

Maar wat ik belangrijker vind, is dat de koers in deze maand augustus - dus boven de 10,5k- ook nog eens redelijk stabiel was, in tegenstelling tot eerdere maandelijkse tijdspannen waarin we op dit niveau handelden.

Het feit dat we een maand lang kunnen handelen tussen 10,5k en 12,5k, waar voorheen dus een soort van periode van fomo voor nodig was, in combinatie met de fundamentele ontwikkelingen op het gebied van crypto’s, de ontwikkelingen rondom fiatcurrencies, de staat waarin de wereldeconomie momenteel verkeert en het feit dat vrijwel alle andere assets over het gehele spectrum momenteel relatief overpriced zijn, geven in mijn optiek aan dat vrijwel alle seinen voor BTC op groen staan. Dat geeft mij sowieso vertrouwen om er voor langere termijn in te investeren.

BTC kan echt nog wel een enorme pullback maken als de aandelenbeurzen gaan crashen, maar ooit zullen mensen de keuze moeten gaan maken waar ze met de zuurverdiende centen naartoe gaan als ook fiat niet meer interessant is. En dat begint er toch steeds meer op te lijken.

Ergens in ‘geloven’ noem ik doorgaans naïef (neem bijvoorbeeld de die-hard XRP-aanhangers), dus het is niet zo dat ik ‘geloof’ dat BTC veel verder omhoog gaat, maar gebaseerd op alles wat ik zie, acht ik de kans dat BTC de voorgaande ATH gaat doorbreken veel groter dan dat ‘ie dat niet doet.

De run naar 20k was een hype. Maar het was géén hype die gebaseerd was op noodzaak, d.w.z. gebrek aan alternatieven.
Wat nu als er wél een run op BTC ontstaat als gevolg van gebrek aan alternatieven? Dat scenario is er eentje die ik persoonlijk niet uitsluit...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

toilet_paper schreef op zondag 6 september 2020 @ 04:19:
[Afbeelding]
@Taro
Nogmaals inhakende op jouw vraag van zostraks:
Heb ff zitten denken met een sigaar en een flessie wijn (mag ik graag doen) en zo kwam ik aan het kijken naar de monthly BTC chart (zie afbeelding) om de prijsontwikkeling op langere termijn nog es te laten bezinken.
Deze ontwikkeling zit allang in mijn achterhoofd gebakken en hierop zijn mijn keuzes gebaseerd, maar het is altijd goed om e.e.a. nog eens in beeld proberen te brengen en te verwoorden. Maakt het vaak voor mezelf ook weer duidelijker.

Deze chart geeft aan dat de interesse om BTC te kopen nog altijd toeneemt. Want het gemiddelde aankoopbedrag stijgt alsmaar door. Dit geeft ook een mooi contrast weer met veel alts die zo een ontwikkeling eerst nog maar eens moeten laten zien. BTC is een longterm curve omhoog, waar veel alts een longterm curve naar beneden laten zien.
Voor wat betreft de relatief jonge DeFi projecten is het nog maar afwachten, die moeten zich eerst nog bewijzen op langere termijn. Voor mij althans. Voor de snelle gains zeker interessant, voor de lange termijn hodl zeer zeker (nog) niet.
Vandaar voor mij enkel BTC en ETH voor de hodl..

Wat mij met name bullish stemt, is dat BTC in augustus jl. een maand lang boven de 10,5k is verhandeld zonder dat daar een soort van fomo-curve aan vooraf ging, zoals daarvoor telkens het geval was (begin ’18 en medio ’19). Dat geeft toch iets van een stabiele stijging in de vraag naar BTC aan.

Uiteraard zijn we hier voorafgaand helemaal vanaf ca. 3,7k gekomen, en is een correctie zoals we nu zien geheel op zijn plaats. Maar die dip -maart dit jaar- zie ik niet als long term bearmarket trendbuiging, zoals je die rounding bottoms voorafgaand aan de pieken naar 20k en naar 14k ziet. Die korte dip naar 3,7k zie ik meer als het gevolg van de algehele Coronapaniek, en was bovendien meer een V-shape i.p.v. een rounding bottom. De BTC koers herstelde zich hierna ook vrij snel, net zoals de meeste koersen.

Maar wat ik belangrijker vind, is dat de koers in deze maand augustus - dus boven de 10,5k- ook nog eens redelijk stabiel was, in tegenstelling tot eerdere maandelijkse tijdspannen waarin we op dit niveau handelden.

Het feit dat we een maand lang kunnen handelen tussen 10,5k en 12,5k, waar voorheen dus een soort van periode van fomo voor nodig was, in combinatie met de fundamentele ontwikkelingen op het gebied van crypto’s, de ontwikkelingen rondom fiatcurrencies, de staat waarin de wereldeconomie momenteel verkeert en het feit dat vrijwel alle andere assets over het gehele spectrum momenteel relatief overpriced zijn, geven in mijn optiek aan dat vrijwel alle seinen voor BTC op groen staan. Dat geeft mij sowieso vertrouwen om er voor langere termijn in te investeren.

BTC kan echt nog wel een enorme pullback maken als de aandelenbeurzen gaan crashen, maar ooit zullen mensen de keuze moeten gaan maken waar ze met de zuurverdiende centen naartoe gaan als ook fiat niet meer interessant is. En dat begint er toch steeds meer op te lijken.

Ergens in ‘geloven’ noem ik doorgaans naïef (neem bijvoorbeeld de die-hard XRP-aanhangers), dus het is niet zo dat ik ‘geloof’ dat BTC veel verder omhoog gaat, maar gebaseerd op alles wat ik zie, acht ik de kans dat BTC de voorgaande ATH gaat doorbreken veel groter dan dat ‘ie dat niet doet.

De run naar 20k was een hype. Maar het was géén hype die gebaseerd was op noodzaak, d.w.z. gebrek aan alternatieven.
Wat nu als er wél een run op BTC ontstaat als gevolg van gebrek aan alternatieven? Dat scenario is er eentje die ik persoonlijk niet uitsluit...
Dit.

Wanneer je actief handelt kan dit een erg interessant punt zijn om op het grotere tijdframe even de kat uit de boom te kijken.

Wanneer je hodlt kan dit een flink beroerd punt zijn om je long term exit te nemen.

Misschien ook niet natuurlijk, 100% garantie is er niet.

Hebben we het wel over Bitcoin en niet de gigantische bult van nieuwe one cycle altcoins die afgelopen maanden gecreëerd zijn.

Maargoed alles hangt natuurlijk ook af van je persoonlijke belangen en positiegrootte. Als ik er met een waarde van bijvoorbeeld 25k in zou zitten waarvan 10-15k momenteel nog winst zou zijn dan was ik zeker uitgestapt.

Maar heb er een leuke vakantie in binnenland inzitten, dus laat alles lekker staan. Misschien wordt het uiteindelijk een avondje uit eten in de lokale snackbar, misschien wordt het ooit een cruise van 6 maanden.

Dat zien we dan wel weer. Nu uitstappen zou voor mij persoonlijk betekenen dat ik alles moet blijven volgen om vervolgens een instap te gaan bepalen, (wat sowieso niet mijn sterkste punt is :+ ) nu blijven zitten betekent voor mij dat ik helemaal niets hoef te doen, en een beetje sats kan sprokkelen wanneer ik tijd heb en/of kansjes zie. Ieder z'n ding toch.

Ben je niet bereid het ritje uit te zitten moet je dat zeker niet doen. Ben je dat wel kun je dat wel doen. En veel simpeler is het niet.

Een hodler kan er positiever voor staan dan een trader, een trader kan er positiever voorstaan dan een hodler. Ik denk niet dat er uiteindelijk 1 strategie is die procentueel gezien perse het meest succesvol is. Tenzij je natuurlijk iedere top alles verkoopt en iedere bodem all-in koopt. Maar dat is zo goed als onmogelijk. En zelfs dan had je tussendoor met alts nog het 15 dubbele kunnen maken.

Dusja, respecteer elkaars keuzes, en deel je persoonlijke visie. :)

(Ik was bijvoorbeeld even heel blij met deze post van jouw kant @toilet_paper :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin lijkt het met moeite te houden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qGI9s-zzXGmDvOlYMhFPN8x5RXE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zp2DUYm12l5u2jJ4aQGcVZ5o.png?f=fotoalbum_large

ETH is in de buurt van de 1D MA99.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rxk36c_hIy9rcf628miVS3SsgKY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c7JAUjXFF5MFyFLcyiDLGKIm.png?f=fotoalbum_large

LINK is ook in de buurt van de 1D MA99:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TQ86vP9K04FHYbNY0H_woK07t3c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DG4UoCWgW5Z4vvqUbrME1wZt.png?f=fotoalbum_large

YFII, prachtig, zo zie je ze niet vaak :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jIGBxqrgA-NjPtP6WN3GEPtz8A8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1lDYpBJzBNNXX34LnvesPX3A.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-10 19:29
Is dat nou een bullflag bij yfii?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik hoop het :)

BNB gaat er ineens voor... En anderen ook.

Edit: Verlies op de short genomen en beperkt. Gelukkig had ik hem gehedged met een hogere inzet, dus per saldo iets gewonnen. Grote kans dat Bitcoin nu weer gaat dalen, maar zien we dan wel weer.

Hopelijk nu de 1D MA99 voldoende getest en weer door omhoog.

[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 06-09-2020 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Volgens mij is de CME gap niet gevuld, stond op 9600 toch?
Wat is de kans dat het vandaag alsnaog gedicht gaat worden?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:54

Bever!

3

Pelox schreef op zondag 6 september 2020 @ 09:24:
Is dat nou een bullflag bij yfii?
nee, daar is het veel te lang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:54

Bever!

3

Gondor schreef op zondag 6 september 2020 @ 10:10:
de kans vandaag is nul omdat cme niet trade... ik verwacht pas zinnige moves als de traditionele markten richting geven.. Nu is het meer rangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei blij dat ik vrijdag niet ben ingestapt.
Nu een deadcat bounce en daarna de 8k opzoeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Lijkt erop dat FTX Sushi gaat overnemen?

(SBF_Alameda is de CEO van FTX)

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 06-09-2020 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Bever! schreef op zondag 6 september 2020 @ 10:13:
[...]

de kans vandaag is nul omdat cme niet trade... ik verwacht pas zinnige moves als de traditionele markten richting geven.. Nu is het meer rangen.
Met vandaag bedoel ik dat het richting de opening van CME de koers naar 9600 gaat en dat het de opening koers wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-10 19:29
Gondor schreef op zondag 6 september 2020 @ 10:10:
Morgen misschien

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Taro schreef op zondag 6 september 2020 @ 10:18:
[Twitter]
[Twitter]
Blijft heel erg gokken... Ik kijk alleen maar 1 minuutvooruit met SUSHI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Twitter]
[Twitter]
Van 1100 sats naar 3100 sats, dat was een mooi ritje geweest :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 10:52:
[...]

Van 1100 sats naar 3100 sats, dat was een mooi ritje geweest :>
Die van 4800 naar 1100 ook 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OJyaPgVPHFa8SrxeZyHUnThQPy0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HBr5lKyyG9fG8oT8ZezrUpGz.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 12:15
[Twitter]
[Twitter]
Wel een mooie reactie ook:

So dump on everyone, and officially end the exit scam by handing over the keys = good job?

Now is when you're meant to justify the dump by reinvesting in the ecosystem a la Ethereum foundation dump at ATH.

The community gave you an easy out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zondag 6 september 2020 @ 08:57:
Bitcoin lijkt het met moeite te houden:
[Afbeelding]

ETH is in de buurt van de 1D MA99.
[Afbeelding]

LINK is ook in de buurt van de 1D MA99:
[Afbeelding]

YFII, prachtig, zo zie je ze niet vaak :)
[Afbeelding]
Waarom kijk je naar dat extra pijltje ? dat zijn vaak market orders of fuckups van mensen, het hoogste of laagste piek buy/sell van een candle, dat kan je toch niet meenemen als een indicator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op zondag 6 september 2020 @ 11:17:
[...]

Waarom kijk je naar dat extra pijltje ? dat zijn vaak market orders of fuckups van mensen, het hoogste of laagste piek buy/sell van een candle, dat kan je toch niet meenemen als een indicator ?
Welk pijltje bedoel je? Die het hoogste en laagste punt aangeeft? Dat is standaard onderdeel van Binance, die zet ik er niet handmatig of bewust in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zondag 6 september 2020 @ 11:43:
[...]

Welk pijltje bedoel je? Die het hoogste en laagste punt aangeeft? Dat is standaard onderdeel van Binance, die zet ik er niet handmatig of bewust in.
Klopt die het hoogste of laagste punt aangeeft, zie je op alle exchanges, ik zie dat jij je lijntjes trekt op die punten, maar dat kan je toch niet als punt nemen om je lijntjes neer te zetten ?

Edit laat ook maar, ik snap het gewoon niet en zal het ook nooit snappen dat mensen daarop traden.
Bedoel ik niks slechts mee hoor en ben er ook zeker niet op uit om het af te zeiken, ieder zijn ding snap best dat mensen er naar kijken.

[ Voor 20% gewijzigd door Slux op 06-09-2020 12:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op zondag 6 september 2020 @ 12:02:
[...]

Klopt die het hoogste of laagste punt aangeeft, zie je op alle exchanges, ik zie dat jij je lijntjes trekt op die punten, maar dat kan je toch niet als punt nemen om je lijntjes neer te zetten ?

Edit laat ook maar, ik snap het gewoon niet en zal het ook nooit snappen dat mensen daarop traden.
Bedoel ik niks slechts mee hoor en ben er ook zeker niet op uit om het af te zeiken, ieder zijn ding snap best dat mensen er naar kijken.
Ik trek geen lijntjes op die afbeeldingen, dit zijn 1 op 1 screenshots van de Binance grafieken. De horizontale lijn is gewoon de huidige prijsticker van Binance zelf. Daar verbind ik dus ook geen oordeel of richting aan, die staat er gewoon :)

Het enige waar ik zelf naar kijk zijn die 3 gekleurde MA lijnen, dat is een gemiddelde van de prijs over de afgelopen 7, 25 en 99 candles en die vult Binance netjes voor je in, daar houden veel bots en traders rekening mee. De rest staat standaard in het overzicht en betekent verder niets (voor mij).

In de eerste 3 afbeeldingen gaat het mij om de blauwe MA99 lijn, doorgaans zal een coin daar boven blijven, tenzij het een bearmarket betreft. Dat punt zou je dus als een mogelijk goed instapmoment kunnen zien. In de laatste afbeelding is als enige toevallig die horizontale lijn wel relevant omdat je ziet dat de huidige prijs ongeveer op het niveau zit van de listing op Binance, waar bots rekening mee zouden kunnen houden en waar de prijs dus op zou kunnen stabiliseren.

Voorbeeld van ADA zojuist, zie je dat een goed instapmoment in die cirkel zit? Dat is erg vaak zo, dus op of vlak onder de blauwe MA99 lijn instappen is vaak een goede timing, al die andere gegevens zijn voor mij niet zo interessant.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5QZyTtnO79ntiOzOm2sF86XYxTI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QSZDx8VcMZHrdzgLFqKWWv1z.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Taro op 06-09-2020 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Net weer ingestapt, op Ankr, zit er al een tijdje naar te kijken (4 minuten nu:)), maar iemand is flink aan het inslaan daar op BTC met een buywall van 700 K.

Hij blijft staan en er wordt ok flink in verkocht, ik hoop dat iemand met zulke diepe zakken straks de koers een knal omhoog gooit.....

Maar het is alleen maar hoop :x ik ben nog aan het bijkomen van de flinke zakking waar ik te laat uit sprong helaas:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10 10:54
Woaw kava io heeft onvoldoende deputy om BNB uitbetalingen te kunnen doen. Hoe is dat nou mogelijk, zou 1:1 moeten zijn.

Geweldig, nu loop ik m'n tickets mis..... Hopelijk lossen ze het snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:55
Ok, nu begint het gewoon irritant te worden. De meeste munten die "bewaak" gaan omhoog, maar ik krijg het niet voor elkaar om er winst uit te halen. Dus dat moet ik maar eens goed analyseren, waarschijnlijk emo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
O085105116N schreef op zondag 6 september 2020 @ 13:16:
Ok, nu begint het gewoon irritant te worden. De meeste munten die "bewaak" gaan omhoog, maar ik krijg het niet voor elkaar om er winst uit te halen. Dus dat moet ik maar eens goed analyseren, waarschijnlijk emo...
Wanneer en op basis waarvan besluit je om in te stappen en hoe lang blijf je er dan in zitten? Grote kans dat je groene candles aan het chasen bent en dan maak je eigenlijk alleen winst als de trend omhoog is en je lang genoeg blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
Eigenlijk zijn het rode candles. Ik probeer in te stappen op de bodem. Maar iedere keer als ik denk dat het een geschikt moment is, dan blijft de boel ineens dobberen rondom mijn instap bedrag. Daarna zakt de boel uiteraard in. Pek em beet 3 to 5 %. Dan denk ik, dit gaat de verkeerde kant op... Enfin... emo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mijn avontuurtje in Trx had beter uit kunnen pakken als de ‘greed factor’ niet dr overhand had genomen.. Ik had door op tijd uit te stappen ruim 10% van mijn holdl potje kunnen vergroten met een uitstapje naar Trx maar het werd 3%.. Toch leuk maar voelt als een verlies 8)7

Traden is dus echt niets voor mij maar zondag en toe een kansje wagen is wel een aangenaam tijdverdrijf.

[ Voor 16% gewijzigd door D-Ed op 06-09-2020 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
D-Ed schreef op zondag 6 september 2020 @ 13:31:
Mijn avontuurtje in Trx had beter uit kunnen pakken als de ‘greed factor’ niet dr overhand had genomen.. Ik had door op tijd uit te stappen ruim 10% van mijn holdl potje kunnen vergroten met een uitstapje naar Trx maar het werd 3%.. Toch leuk maar voelt als een verlies 8)7

Traden is dus echt niets voor mij maar zondag en toe een kansje wagen is wel een aangenaam tijdverdrijf.
Of zoiets idd. Wanneer bepaal je het uitstap moment? "Alles" zit in de lift nu momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Idd, en dan kan je het niet meer terug kopen voor lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Daarom hou ik ze gewoon aan en koop ik wat bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
Ik had al een paar keer 3% kunnen pakken, was ik al blij mee. Maar dan wil ik gaan verkopen, staat het alweer op 1%. En als ik het dan verkoop, dan koop ik het liefst weer lager in. Ja het zijn allemaal snelle momenten, maar ik wil graag mn 30% verlies wat verkleinen. Dat lukt dan deels, maar 1 foute move en je kan weer opnieuw beginnen hahaha...

Ik schijn ook nooit de coin te kunnen kiezen die wel lekker doorstijgt.... hahaha

achja.. crypto.

[ Voor 13% gewijzigd door O085105116N op 06-09-2020 13:43 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!