[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.407 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Bulltrap? Of gaan we weer terug omhoog...

[ Voor 7% gewijzigd door Innovi0 op 04-09-2020 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Innovi0 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:14:
Bulltrap? Of gaan we weer terug omhoog...
Het relevante 1D MA lijntje is getest, zo simpel kan het hopelijk zijn :)

Sluit natuurlijk niet uit dat er nog een volgende test volgt, of na meerdere testen de support niet voldoende blijkt te zijn en de koers alsnog lager gaat, maar dit viel wel redelijk te voorspellen voor de korte termijn. Dat is ook de reden dat ik er op heb ingespeeld (en het ook vooraf heb gemeld @Machlah ;) ).

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:26:
[...]

Het relevante 1D MA lijntje is getest, zo simpel kan het hopelijk zijn :)

Sluit natuurlijk niet uit dat er nog een volgende test volgt, of na meerdere testen de support niet voldoende blijkt te zijn en de koers alsnog lager gaat, maar dit viel wel redelijk te voorspellen voor de korte termijn. Dat is ook de reden dat ik er op heb ingespeeld (en het ook vooraf heb gemeld @Machlah ;) ).
Hopelijk nog even de 10300 weer testen zodat de limit orders op m'n alts worden gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-10 13:45
Innovi0 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:31:
[...]

Hopelijk nog even de 10300 weer testen zodat de limit orders op m'n alts worden gevuld.
Is het zo ver gedacht dat die CME gap op 9.6k mogelijk ook nog aan de beurt komt in de komende uren/dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
Sahara schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:38:
[...]

Is het zo ver gedacht dat die CME gap op 9.6k mogelijk ook nog aan de beurt komt in de komende uren/dagen?
Helemaal niet, de enige buy orders die ik heb staan deze dump staan daar.. Al verwacht ik nog wel een extra dumpje vanaf daar. Het is zo'n obvious supply zone dat de whales vast wat extra longs willen liquidaten..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
mij lijkt het dat staking juist de waarde verlaagd van de coins toch?

een soort van. ada onder de 10 cent mocht het naar 5 cent gaan ... wie weet.

tenzij het weer een zo' en wijd betalings middel word dat het nog meer gebruikers het laat kopen
maar de fiat/coin waarde zal wel blijven bepalen wat de waarde is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:38:
[...]

Het zou kunnen. De 200D EMA zit daar (9650). Hangt er waarschijnlijk van af wat de beurzen gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:45
Mr_Ripple schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:13:
[...]

Alle vieze hosselmunten naar de kelder aub d:)b
Ik snap die revaliteit nooit zo goed.

Voorlopig moet de cryptospace aan alle kanten groeien. Het kan elkaar versterken. Het is alsof kinderen in de de zandbak aan het vechten zijn om zand zonder een blik buiten de rand te werpen.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

1h alweer vet in het rood.

WE GAAAAAN ERAAAAAAAAAANNN

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-10 11:42
FijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:34:
1h alweer vet in het rood.

WE GAAAAAN ERAAAAAAAAAANNN
Fak ging zo lekker !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:25
Ben ondertussen mijn inboedel aan het verkopen..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:49:
Ben ondertussen mijn inboedel aan het verkopen..
Levert dat nog wat ?... kartonnen dozen enzo?

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
FijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:51:
[...]

Levert dat nog wat ?... kartonnen dozen enzo?
Atari 2600 ' darth vader', GameBoy micro, comic verzameling, tafel, bank.. ja levert meer op dan crypto in mijn geval :)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Machlah schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:20:
Dus, iemand nog advies voor mooie shitcoin?
TRX promotieteam meld zich *O*

Man man man, ik schaam me er eigenlijk voor... Houd ze nog even aan maar ergens dit weekend neem ik er afscheid van en dan weer over op de orde van de dag _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
tony-stark schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:57:
[...]

Sushi, falconswap (fsw), toast.finance (house). Thank me later _/-\o_
Laatste keer dat ik op die manier iemand 'bedankte' sprong ik vol in mijn eerste (en tevens laatste) ICO met 2 ETH :F

Legolas Exchange, kent iemand dat nog toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
De beurzen zien er echt slecht uit. SOS!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
D-Ed schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:57:
[...]

TRX promotieteam meld zich *O*

Man man man, ik schaam me er eigenlijk voor... Houd ze nog even aan maar ergens dit weekend neem ik er afscheid van en dan weer over op de orde van de dag _O-
Ik heb gisteren voor het eerst gebruik gemaakt van TRX bij het letterlijk gratis vanuit Binance naar Huobi oversturen van USDT middels het TRC20 netwerk van Tron. Binance rekende tot een paar dagen terug nog een vaste fee van $6 voor het versturen van USDT via ERC20, kennelijk hebben ze sinds +/- gisteren de USDT fee verhoogd naar $15, maar het versturen van USDT via het Tron netwerk is letterlijk kosteloos. Doet Justin Sun toch nog iets goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:01:
[...]

Ik heb gisteren voor het eerst gebruik gemaakt van TRX bij het letterlijk gratis vanuit Binance naar Huobi oversturen van USDT middels het TRC20 netwerk van Tron. Binance rekende tot een paar dagen terug nog een vaste fee van $6 voor het versturen van USDT via ERC20, kennelijk hebben ze sinds +/- gisteren de USDT fee verhoogd naar $15, maar het versturen van USDT via het Tron netwerk is letterlijk kosteloos. Doet Justin Sun toch nog iets goeds.
Top, maar hoe doe je dat dan? Heb je nu wel die fee moeten betalen of heb je die USDT nog ergens anders naar verzonden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
D-Ed schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:06:
[...]

Top, maar hoe doe je dat dan? Heb je nu wel die fee moeten betalen of heb je die USDT nog ergens anders naar verzonden?
Je selecteert gewoon welk netwerk je wil gebruiken. Let op: ook aan de ontvangende kant want je gebruikt een ander adres.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-10 11:27

wjv

D-Ed schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:00:
[...]

Legolas Exchange, kent iemand dat nog toevallig?
Die timmeren nog steeds aan de weg, al hebben ze nog een heel eind te gaan, in ieder geval voor ik daar weer quitte mee sta. Op discord check ik ze nog wel eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
D-Ed schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:06:
[...]

Zoals @Stokstaart schreef moet je dus aan beide kanten het dezelfde netwerk gebruiken.. dus aan beide kanten TRC20 selecteren als netwerk. Zie op https://www.binance.com/en/fee/depositFee, bij USDT staat dat ze 0,00 aan fees rekenen als het via TRC20 wordt verzonden. De funds waren in een paar minuten van A naar B verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ook leuk om even perspectief te krijgen....
BTC ALL THE WAY!!

YouTube: Satoshi Radio #117 - Wat heb je als Bitcoiner aan Multisig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Ik merk echt dat als de beurs iets omhoog gaat (lees mijn ASML call opties staan wat minder in het rood) dat mijn crypto portfolio ook weer wat minder rood wordt...

Crypto lijkt wel een soort hefboom van de beurs... Mensen weten niet meer wat ze met hun spaargeld moeten doen dus dan maar op de beurs of in kansloze coins storten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ben er nu wel klaar mee... Kunnen we aub weer een beetje omhoog? Het is al bijna weekend!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
wjv schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:33:
[...]

Die timmeren nog steeds aan de weg, al hebben ze nog een heel eind te gaan, in ieder geval voor ik daar weer quitte mee sta. Op discord check ik ze nog wel eens.
Een tijd geleden alles eruit getrokken.. Wat een drama was dat zeg.. Op Discord heb ik er zelfs nog een persoonlijke avatar van 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:03
Daar gaan we weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Beurs ook zwaar onderuit ! Mijn S&P500 ETF is ook bijna 3 procent onderuit gegaan !

Het voordeel van ETF's is dat het vanzelf wel weer omhoog gaat. Met shitcoins is dat nog altijd maar de vraag haha.

[ Voor 41% gewijzigd door vortexnl1982 op 04-09-2020 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
BTC volgt gewoon de beurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18:34
We hadden toch de garantie dat we nooit meer onder de 10K zouden komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

tony-stark schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:55:
We hadden toch de garantie dat we nooit meer onder de 10K zouden komen :P
Zijn we ook nog niet :P

10182 and counting (down)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
FijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:56:
[...]

Zijn we ook nog niet :P

10182 and counting (down)
9880 ge-wicked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Garanties heb je nooit in geen enkele markt. Zodra mensen dat soort dingen gaan roepen moet je altijd extra alert zijn. BTC laat je dan altijd even in het hempie staan.

Mensen hebben de 9600 lopen frontrunnen lijkt t.

[ Voor 13% gewijzigd door DAMAGE op 04-09-2020 16:58 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Dat telt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@FijneKerst dat telt zeker wel. Een nieuwe higher low is een nieuwe higher low.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 03:50

spok9

Groen...

DAMAGE schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:59:
@FijneKerst dat telt zeker wel. Een nieuwe higher low is een nieuwe higher low.
Als het een higher low is, daarvoor moeten we wel eerst weer omhoog ;) Bounced wel rap terug, maar veel meer actie zal er wel niet komen denk ik, met het weekend voor de boeg?

[ Voor 5% gewijzigd door spok9 op 04-09-2020 17:02 ]

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als je het zo ziet lijkt het of het best nog wel een stukkie verder omlaag kan. Of we gaan hier even een tijdje sideways. Wat ook niet geweldig is. Inderdaad in het weekend vaak veel minder stukken verhandeld. We gaan het mee maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Onder de 10k is onder de 10k. Of dat nou voor 23ms is of voor 23 dagen maakt niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:10
PilatuS schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 17:14:
[...]

Onder de 10k is onder de 10k. Of dat nou voor 23ms is of voor 23 dagen maakt niet uit.
Eens, hoelang is btc op 20k geweest. Dat is ook niet meer dan een piek geweest. Ik denk dat je de periode boven de 18k kunt beperken tot hooguit een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
When there's blood in the streets.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-10 11:27

wjv

D-Ed schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:29:
[...]

Een tijd geleden alles eruit getrokken.. Wat een drama was dat zeg.. Op Discord heb ik er zelfs nog een persoonlijke avatar van 8)
Op -95% ga ik mijn inleg er niet uittrekken, gewoon blijven zitten en of het wordt nog wat, of dit bloedt dood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De alts worden hard geraped zeg...

Hoh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verlies op YFII maar genomen @ 4648 richting USDT. Dat bedrag hou ik nog achter de hand en steek ik misschien later vandaag in BTC.

Verder dus nu alleen in Bitcoin, gelukkig nog boven de aankoopprijs al was dat 2 uurtjes geleden wel anders.

Loopt wel heel veel lucht uit de alts nu, pfoe. Sowieso moet je in dergelijke periodes snel in en uit kunnen stappen, dus of in fiat zitten, of in max 1-2-3 andere coins, dan kan je snel schakelen als dat nodig is. Pas als alles weer stabiliseert breder inzetten.

Gelukkig begint het weekend weer, misschien zijn dit dus wel mooie instapmomenten :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou heel graag wat altjes kopen op deze levels, wat een koopjes... ONT, ICX, YFII, SYS... Voor deze instap prijsjes zat ik 2 weken geleden nog te bidden :>

Maargoed ze zullen nog wel lager gaan.

Ik blijf overal ff af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Dit bied kansen voor nocoiners!
Al ben ik niet compleet nocoin door de zak met Nano's, die nog steeds geen reet waard is helaas. Had toch gehoopt op een minimale $2 ofzo, maar gaat nu weer richting zero.

Zag net trouwens dat het aantal Tethers is opgelopen tot 14 miljard. Daar zit ook niet echt een remmetje op he.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 18:49:
Dit bied kansen voor nocoiners!
Al ben ik niet compleet nocoin door de zak met Nano's, die nog steeds geen reet waard is helaas. Had toch gehoopt op een minimale $2 ofzo, maar gaat nu weer richting zero.

Zag net trouwens dat het aantal Tethers is opgelopen tot 14 miljard. Daar zit ook niet echt een remmetje op he.
Tot nu toe geen slechte zet van je om vrijwel alles te verkopen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 18:52:
[...]

Tot nu toe geen slechte zet van je om vrijwel alles te verkopen :)
Nee klopt, op meerdere punten niet. Voelt best wel heel lekker eigenlijk, waar ik voorheen veel naar de koers zat te kijken doe ik nu veel nuttigere dingen in het leven. Al je euro's in dit marktje hebben geeft niet zoveel rust. Zo'n funbag met Nano is eigenlijk veel leuker, dan kijk je af'n toe maar het boeit je eigenlijk niks.

Maar als het nog lager gaat dan koop ik wel weer een mooi bedrag aan BTC, maar wel zodanig "weinig¨, dat het niet echt constant in je hoofd dwaalt. Dat je elke 10 minuten dat stemmetje hebt van "hey, ga es kijken hoe het staat". :+

Maar de Bitcoin stond een tijdje terug nog +€1000 hoger per stuk dan mijn verkoopprijs. Nu weer zo'n €600-700 lager. Kan vrij vlotjes gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradeux
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-06-2022
Wow er is net een buy order van meer dan 400 btc opgegeten op binance 🤯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Paradeux schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:35:
Paar duizend in een paar minuten kan ook gerust hoor.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Stil hier... Iedereen balen dat ie weer te gierig was en niet wat winst heeft afgeroomd? Ik wel in ieder geval :'(
Lekker dan. Gister zat ik hier nog te verkondigen dat ik vaker winst pakte. Deels klopt dat klopt ook wel, alleen gaat het vrijwel altijd direct in andere coins, ipv echte Euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Innovi0 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:02:
Stil hier... Iedereen balen dat ie weer te gierig was en niet wat winst heeft afgeroomd? Ik wel in ieder geval :'(
Lekker dan. Gister zat ik hier nog te verkondigen dat ik vaker winst pakte. Deels klopt dat klopt ook wel, alleen gaat het vrijwel altijd direct in andere coins, ipv echte Euro's.
Ik ben er ook schuldig aan. Winst moeten pakken. Ik hoop dat we nog een goede klap omhoog maken.

Eigenlijk moet je je inleg er gewoon uit halen dan boeit het ook niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:07:
[...]

Ik ben er ook schuldig aan. Winst moeten pakken. Ik hoop dat we nog een goede klap omhoog maken.

Ik ben ook altijd te gierig om winst te pakken. Daarom heb ik winst pakken maar ingebouwd in mijn trading bot. Om de zoveel tijd kijkt hij hoeveel winst/verlies er is gemaakt en indien er genoeg winst is, pakt hij daar een percentage van en zet hij dat om naar euros. Vervolgens laat ik dat maandelijks uitbetalen naar de bankrekening. Als ik dit systeem niet zou hebben, zou ik volgens mij nooit winst pakken want daar ben ik veel te gierig voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Azer schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:11:
[...]

Ik ben ook altijd te gierig om winst te pakken. Daarom heb ik winst pakken maar ingebouwd in mijn trading bot. Om de zoveel tijd kijkt hij hoeveel winst/verlies er is gemaakt en indien er genoeg winst is, pakt hij daar een percentage van en zet hij dat om naar euros. Vervolgens laat ik dat maandelijks uitbetalen naar de bankrekening. Als ik dit systeem niet zou hebben, zou ik volgens mij nooit winst pakken want daar ben ik veel te gierig voor :D
Welke strategie gebruikt je bot nu dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Paradeux schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:35:
Gisteren is er 122.000 BTC verhandeld op Binance. Zo'n 400 BTC order is dus nog geen 0.33% van wat er dagelijks doorheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:12:
[...]

Welke strategie gebruikt je bot nu dan?
De strategie om rekt te gaan, net zoals de rest van de markt :D Op dagen zoals deze en gisteren maakt de bot geen winst en is hij voornamelijk bezig met schadebeperking. Tot nu toe in ieder geval minder verloren dan de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Azer schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:22:
[...]

De strategie om rekt te gaan, net zoals de rest van de markt :D Op dagen zoals deze en gisteren maakt de bot geen winst en is hij voornamelijk bezig met schadebeperking. Tot nu toe in ieder geval minder verloren dan de markt.
Tijd voor een short bot ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Berk
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 16-10 08:54
Mooooody schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:43:
[...]

Via Apple Pay kun je zowel bankkaarten als debet/creditkaarten gebruiken, dus het moet werken.
Werkt je normale bankpas wel via Apple Pay?
Ja, maar ik krijg mijn Ruby niet gekoppeld aan apple pay. Accepteert ie niet. Vanmiddag nog via Curve bij appie geprobeerd maar ook dat werk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
vortexnl1982 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:07:
[...]

Nou dan blijft er weinig over hoor.. dan boeit het echt niet meer idd :O

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 04-09-2020 20:34 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Pelox schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:31:
[...]

Nou dan blijft er weinig over hoor.. dan boeit het echt niet meer idd :O
Meer inleggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nu? Of morgen?

When?

When more inleggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-10 15:16
Verwijderd schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:40:
[...]

Nu? Of morgen?

When?

When more inleggen?
Zou jij ons dat niet moeten vertellen nu je fulltime trader bent? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Nou dat lijkt me niet nodig

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

UMA op Coinbase Pro *O*

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

wdbtje schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:42:
[...]

Zou jij ons dat niet moeten vertellen nu je fulltime trader bent? :+
Hoho. Ik ben geen fulltime trader he.

Ik ben een professioneel trader. Professioneel traders traden niet fulltime, maar part of part of part part time. Zo'n 20 minuten per week is genoeg. Dan hark je als pro genoeg naar binnen. Shortje hier, moonpump daar, en hop, aan het bier.

Eigenlijk doe ik niet aan tips, maar vooruit;

Mijn tip aan jullie is om in te stappen op de absolute bodem.

Geen dank, geen dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:51:
[...]

Hoho. Ik ben geen fulltime trader he.

Ik ben een professioneel trader. Professioneel traders traden niet fulltime, maar part of part of part part time. Zo'n 20 minuten per week is genoeg. Dan hark je als pro genoeg naar binnen. Shortje hier, moonpump daar, en hop, aan het bier.

Eigenlijk doe ik niet aan tips, maar vooruit;

Mijn tip aan jullie is om in te stappen op de absolute bodem.

Geen dank, geen dank.
jij weet waar de absolute bodem ligt! dat is de tip waar wij eigenlijk op wachten :P :+ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Damn... Ik dacht uitstappen op de bodem... -O-

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 04-09-2020 21:01 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10 06:43

Bever!

3

Pelox schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:01:
Damn... Ik dacht uitstappen op de bodem... -O-
gaat nog wel lager komende tijd hoor.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:41
Ik heb net REN in de dip gekocht, daar ben ik vooralsnog blij mee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

djzz schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:55:
[...]

jij weet waar de absolute bodem ligt! dat is de tip waar wij eigenlijk op wachten :P :+ _/-\o_
De absolute bodem is daar waar de dalende rode candles stoppen en omslaan naar groene candles die weer omhoog gaan.

Pro traders noemen dit vaak ook wel een trend reversal.

Omdat de candles dus niet meer naar beneden gaan maar omhoog. Ze gaan dus de andere kant op, maken als het ware een omkering. En dat is de clue; in het Engels heet dat een reversal.

Dusja het is heel simpel. Je koopt in op de reversal van beneden naar omhoog, en je verkoopt op de reversal van omhoog naar beneden. X100 erop, katching.

Dan doe je ondertussen nog iets met driehoeken, timeframes en moving averages (milf) en eigenlijk heb je dan altijd wel succes.

Pas dit toe op diverse shitcoins en je vult je zak sneller dan een vrijgezel met 2 armen in het gips.

Binance heeft ook x125.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Bever! schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:02:
[...]

gaat nog wel lager komende tijd hoor.. :)
40% op de fear & greed index confirmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:06:
[...]

En nu?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik ben er niet zo zeker van dat we verder gaan dalen. Maar de markt is blijkbaar bearish. Dat is prima. Dan kunnen we weer omhoog.

Oh, en om nu nog te verkopen ben je aan de late kant. Je zal zien dat alles morgen weer 10-20% staat te plussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:06:
[...]

Jammer dat ze daar pas in 2018 mee gestart zijn. Zou wel een interessante metric zijn geweest om de bodems in een bull-market te spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Innovi0 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:15:
[...]

Jammer dat ze daar pas in 2018 mee gestart zijn. Zou wel een interessante metric zijn geweest om de bodems in een bull-market te spotten.
Volgens mij kan je die index vergelijken met de rsi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:16:
[...]

Volgens mij kan je die index vergelijken met de rsi
En met RSI kan je ook nog eens veel meer. Bullish en bearish divergence zegt vaak een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Wat ETH ingeruild voor OMG en Loopring positie vergroot. Beide zitten mooi tegen support aan te knallen.

Hoe meer ik lees over OMG, hoe groter de tampeloerus wordt. Ze zijn van ver gekomen en hebben nu een usecase gevonden die het zaakje naar the next level kan brengen.

[ Voor 40% gewijzigd door Mooody op 04-09-2020 21:46 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik ging rekt

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Je zat toch op een lage hefboom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukkig met testnet geld toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Hier ff een heldere uitleg over UMA: YouTube: UMA: Why It's CHANGING The DeFi Game!!💯

Push het nu al een maand, maar krijgt geen aandacht hier. Zou het niet onderschatten. Staat inmiddels op #24 op CMC. (te laat prutsers!!)

Ben vrij ruim ingestapt vorige maand. Ga de rit lekker uitzitten, geloof wel in het project. Beter dan al die Sushi dingen waar al die goudzoekers instappen. Pak iets met een solide basis, dan is de kans kleiner dat je rekt gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 04-09-2020 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze markt is rigged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Meer mensen die COMP in de gaten houdt op dit moment? Schuurt tegen de bovenkant van zijn descending channel.

[ Voor 34% gewijzigd door Bartvandelaar op 04-09-2020 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Mooooody Ik heb op dit moment al voldoende Uniswap spulletjes in Metamask staan, heb bijna een extra krantenwijk nodig om de maandelijkse fee's te betalen. Ik vind het wel even prima.

Maar in ieder geval fijn dat je er een mooi rendement op hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-10 18:30
Bartvandelaar schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:32:
Meer mensen die COMP in de gaten houdt op dit moment? Schuurt tegen de bovenkant van zijn descending channel.
Vast wel iemand denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:33:
@Mooooody Ik heb op dit moment al voldoende Uniswap spulletjes in Metamask staan, heb bijna een extra krantenwijk nodig om de maandelijkse fee's te betalen. Ik vind het wel even prima.

Maar in ieder geval fijn dat je er een mooi rendement op hebt :)
UMA is sinds vandaag een Coinbase coin, wat ook de verwachting was vorige maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Ik in ieder geval 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Mooooody schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:44:
Wat ETH ingeruild voor OMG en Loopring positie vergroot. Beide zitten mooi tegen support aan te knallen.

Hoe meer ik lees over OMG, hoe groter de tampeloerus wordt. Ze zijn van ver gekomen en hebben nu een usecase gevonden die het zaakje naar the next level kan brengen.
Ik heb gisteravond al een sloot lrc ingeslagen. Die hield zich redelijk goed...

Misschien als de boel wat stabiliseert dan pomp ik mijn laatste btcs in omg uma en lrc YOLO!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21:01
vortexnl1982 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:35:
[...]

Ik heb gisteravond al een sloot lrc ingeslagen. Die hield zich redelijk goed...

Misschien als de boel wat stabiliseert dan pomp ik mijn laatste btcs in omg uma en lrc YOLO!!!
Waar zien jullie loopring naartoe gaan en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooooody schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:34:
[...]

UMA is sinds vandaag een Coinbase coin, wat ook de verwachting was vorige maand.
Oh, zag ik hier nog niet: https://coinmarketcap.com/currencies/uma/markets/, maar had je idd eerder vandaag al aangegeven. Afijn, we kunnen niet alle pareltjes meepakken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:32:
De 4 uur 99MA is een weerstand, zie 24/08 waar ie daar niet verder kwam. Hij zal daar eerst boven moeten komen en mogelijk testen als support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Wat was je entry dan, en hoeveel leverage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:39:
[...]

Oh, zag ik hier nog niet: https://coinmarketcap.com/currencies/uma/markets/, maar had je idd eerder vandaag al aangegeven. Afijn, we kunnen niet alle pareltjes meepakken :)
Uiteraard niet, maar het is nog niet te laat ;)

UMA is veelbelovend, omdat het de derivatenmarkt naar de blockchain wil brengen. Een concurrent van Synthetix, die Synthetix nu al voorbij is gegaan om het simpele feit dat ze een Coinbase listing gingen krijgen.

En met "veelbelovend" bedoel ik altijd dat het sats kan opleveren, niet dat het over 3 jaar nog bestaat :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vortexnl1982
burnebie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:38:
[...]

Waar zien jullie loopring naartoe gaan en waarom?
Ik ga blind af op @Mooooody _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21:01
Daar kan geen goed argument tegenop... 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vortexnl1982
burnebie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:52:
[...]

Daar kan geen goed argument tegenop... 😂
Hij heeft het wel redelijk vaak goed. Hij doet goed onderzoek en weet waar hij over praat. Uiteraard blijft het beetje gokken maar dat is crypto 8)

Bij mij alles weer in het groen. Blijf zo doorgaan aub :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Mijn bijnaam is Robby Rekt, dus ik wens je veel succes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ObHQD6Dp0gW9065IhvOdKPPr2JM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eWurkLTEuGTl8EKfxkpudrZr.jpg?f=fotoalbum_large

Wtf is er hier gebeurd? Ik had een tijdje terug elrond, was het bijna al weer vergeten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

vortexnl1982 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:57:
[Afbeelding]

Wtf is er hier gebeurd? Ik had een tijdje terug elrond, was het bijna al weer vergeten haha.
Erger is dat je je data van Etoro haalt :+

Kennis van mij zei dat hij 0,1 BTC bij elkaar had gespaard op Etoro.
Hij had geen idee dat hij eigenlijk geen 0,1 BTC bij elkaar had gespaard 8)7

Inhoudelijk: Elrond is volgens mij weer zo'n smart contract platform. Heb er nu wel genoeg. Op die kleintjes lopen 3 verdwaalde ontwikkelaars rond die van armoe maar de koffiemachine gaan herprogrammeren.

[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 04-09-2020 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
[Afbeelding]

Redenomination volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:34
[Afbeelding]

Erd is egold Elrond gold geworden dus erd X 1000 dus 988 is een min dan ;)

Je houdt dus / 1000 munten over...

[ Voor 3% gewijzigd door EnderQ op 04-09-2020 23:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@Bartvandelaar Zat nog even te kijken naar COMP. Die 99MA is enorm relevant. Weerstand op 20/07 en 26/07. Toen support op 07/08 met een dikke run. Weer terug naar weerstand op 24/08. Toen 28/08 en 29/08 getest als support met weer een dikke run. Als ie boven die 99MA kan komen op de 4 uur en weer test als support dan ruimte zat omhoog. Zolang ie dat niet doet zou ik het niet kopen. Die hele MA is sinds ie op de chart staat constant een S/R flip met runs omlaag of omhoog voor dagen.

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 04-09-2020 23:05 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!