Bulltrap? Of gaan we weer terug omhoog...
[ Voor 7% gewijzigd door Innovi0 op 04-09-2020 12:15 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 7% gewijzigd door Innovi0 op 04-09-2020 12:15 ]
Het relevante 1D MA lijntje is getest, zo simpel kan het hopelijk zijnInnovi0 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:14:
Bulltrap? Of gaan we weer terug omhoog...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Hopelijk nog even de 10300 weer testen zodat de limit orders op m'n alts worden gevuld.Taro schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:26:
[...]
Het relevante 1D MA lijntje is getest, zo simpel kan het hopelijk zijn
Sluit natuurlijk niet uit dat er nog een volgende test volgt, of na meerdere testen de support niet voldoende blijkt te zijn en de koers alsnog lager gaat, maar dit viel wel redelijk te voorspellen voor de korte termijn. Dat is ook de reden dat ik er op heb ingespeeld (en het ook vooraf heb gemeld @Machlah).
Is het zo ver gedacht dat die CME gap op 9.6k mogelijk ook nog aan de beurt komt in de komende uren/dagen?Innovi0 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:31:
[...]
Hopelijk nog even de 10300 weer testen zodat de limit orders op m'n alts worden gevuld.
Helemaal niet, de enige buy orders die ik heb staan deze dump staan daar.. Al verwacht ik nog wel een extra dumpje vanaf daar. Het is zo'n obvious supply zone dat de whales vast wat extra longs willen liquidaten..Sahara schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:38:
[...]
Is het zo ver gedacht dat die CME gap op 9.6k mogelijk ook nog aan de beurt komt in de komende uren/dagen?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Het zou kunnen. De 200D EMA zit daar (9650). Hangt er waarschijnlijk van af wat de beurzen gaan doenSahara schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:38:
[...]
Is het zo ver gedacht dat die CME gap op 9.6k mogelijk ook nog aan de beurt komt in de komende uren/dagen?
Ik snap die revaliteit nooit zo goed.Mr_Ripple schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:13:
[...]
Alle vieze hosselmunten naar de kelder aub
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Fak ging zo lekker !FijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:34:
1h alweer vet in het rood.
WE GAAAAAN ERAAAAAAAAAANNN
Levert dat nog wat ?... kartonnen dozen enzo?Pelox schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:49:
Ben ondertussen mijn inboedel aan het verkopen..
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Atari 2600 ' darth vader', GameBoy micro, comic verzameling, tafel, bank.. ja levert meer op dan crypto in mijn gevalFijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:51:
[...]
Levert dat nog wat ?... kartonnen dozen enzo?
Zero.
TRX promotieteam meld zichMachlah schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:20:
Dus, iemand nog advies voor mooie shitcoin?
Laatste keer dat ik op die manier iemand 'bedankte' sprong ik vol in mijn eerste (en tevens laatste) ICO met 2 ETHtony-stark schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:57:
[...]
Sushi, falconswap (fsw), toast.finance (house). Thank me later
Ik heb gisteren voor het eerst gebruik gemaakt van TRX bij het letterlijk gratis vanuit Binance naar Huobi oversturen van USDT middels het TRC20 netwerk van Tron. Binance rekende tot een paar dagen terug nog een vaste fee van $6 voor het versturen van USDT via ERC20, kennelijk hebben ze sinds +/- gisteren de USDT fee verhoogd naar $15, maar het versturen van USDT via het Tron netwerk is letterlijk kosteloos. Doet Justin Sun toch nog iets goeds.D-Ed schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:57:
[...]
TRX promotieteam meld zich
Man man man, ik schaam me er eigenlijk voor... Houd ze nog even aan maar ergens dit weekend neem ik er afscheid van en dan weer over op de orde van de dag
Top, maar hoe doe je dat dan? Heb je nu wel die fee moeten betalen of heb je die USDT nog ergens anders naar verzonden?Sahara schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:01:
[...]
Ik heb gisteren voor het eerst gebruik gemaakt van TRX bij het letterlijk gratis vanuit Binance naar Huobi oversturen van USDT middels het TRC20 netwerk van Tron. Binance rekende tot een paar dagen terug nog een vaste fee van $6 voor het versturen van USDT via ERC20, kennelijk hebben ze sinds +/- gisteren de USDT fee verhoogd naar $15, maar het versturen van USDT via het Tron netwerk is letterlijk kosteloos. Doet Justin Sun toch nog iets goeds.
Je selecteert gewoon welk netwerk je wil gebruiken. Let op: ook aan de ontvangende kant want je gebruikt een ander adres.D-Ed schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:06:
[...]
Top, maar hoe doe je dat dan? Heb je nu wel die fee moeten betalen of heb je die USDT nog ergens anders naar verzonden?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Die timmeren nog steeds aan de weg, al hebben ze nog een heel eind te gaan, in ieder geval voor ik daar weer quitte mee sta. Op discord check ik ze nog wel eens.D-Ed schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:00:
[...]
Legolas Exchange, kent iemand dat nog toevallig?
Zoals @Stokstaart schreef moet je dus aan beide kanten het dezelfde netwerk gebruiken.. dus aan beide kanten TRC20 selecteren als netwerk. Zie op https://www.binance.com/en/fee/depositFee, bij USDT staat dat ze 0,00 aan fees rekenen als het via TRC20 wordt verzonden. De funds waren in een paar minuten van A naar B verstuurd.D-Ed schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:06:
[...]
Top, maar hoe doe je dat dan? Heb je nu wel die fee moeten betalen of heb je die USDT nog ergens anders naar verzonden?
Een tijd geleden alles eruit getrokken.. Wat een drama was dat zeg.. Op Discord heb ik er zelfs nog een persoonlijke avatar vanwjv schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:33:
[...]
Die timmeren nog steeds aan de weg, al hebben ze nog een heel eind te gaan, in ieder geval voor ik daar weer quitte mee sta. Op discord check ik ze nog wel eens.
[ Voor 41% gewijzigd door vortexnl1982 op 04-09-2020 16:50 ]
Zijn we ook nog niettony-stark schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:55:
We hadden toch de garantie dat we nooit meer onder de 10K zouden komen
9880 ge-wickedFijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:56:
[...]
Zijn we ook nog niet
10182 and counting (down)
[ Voor 13% gewijzigd door DAMAGE op 04-09-2020 16:58 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dat telt niet.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Als het een higher low is, daarvoor moeten we wel eerst weer omhoogDAMAGE schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:59:
@FijneKerst dat telt zeker wel. Een nieuwe higher low is een nieuwe higher low.
[ Voor 5% gewijzigd door spok9 op 04-09-2020 17:02 ]
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Onder de 10k is onder de 10k. Of dat nou voor 23ms is of voor 23 dagen maakt niet uit.
Eens, hoelang is btc op 20k geweest. Dat is ook niet meer dan een piek geweest. Ik denk dat je de periode boven de 18k kunt beperken tot hooguit een paar uur.PilatuS schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 17:14:
[...]
Onder de 10k is onder de 10k. Of dat nou voor 23ms is of voor 23 dagen maakt niet uit.
Op -95% ga ik mijn inleg er niet uittrekken, gewoon blijven zitten en of het wordt nog wat, of dit bloedt dood.D-Ed schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:29:
[...]
Een tijd geleden alles eruit getrokken.. Wat een drama was dat zeg.. Op Discord heb ik er zelfs nog een persoonlijke avatar van
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Tot nu toe geen slechte zet van je om vrijwel alles te verkopenTominatie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 18:49:
Dit bied kansen voor nocoiners!
Al ben ik niet compleet nocoin door de zak met Nano's, die nog steeds geen reet waard is helaas. Had toch gehoopt op een minimale $2 ofzo, maar gaat nu weer richting zero.
Zag net trouwens dat het aantal Tethers is opgelopen tot 14 miljard. Daar zit ook niet echt een remmetje op he.
Nee klopt, op meerdere punten niet. Voelt best wel heel lekker eigenlijk, waar ik voorheen veel naar de koers zat te kijken doe ik nu veel nuttigere dingen in het leven. Al je euro's in dit marktje hebben geeft niet zoveel rust. Zo'n funbag met Nano is eigenlijk veel leuker, dan kijk je af'n toe maar het boeit je eigenlijk niks.PilatuS schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 18:52:
[...]
Tot nu toe geen slechte zet van je om vrijwel alles te verkopen
Paar duizend in een paar minuten kan ook gerust hoor.Paradeux schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:35:
Wow er is net een buy order van meer dan 400 btc opgegeten op binance 🤯
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik ben er ook schuldig aan. Winst moeten pakken. Ik hoop dat we nog een goede klap omhoog maken.Innovi0 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:02:
Stil hier... Iedereen balen dat ie weer te gierig was en niet wat winst heeft afgeroomd? Ik wel in ieder geval![]()
Lekker dan. Gister zat ik hier nog te verkondigen dat ik vaker winst pakte. Deels klopt dat klopt ook wel, alleen gaat het vrijwel altijd direct in andere coins, ipv echte Euro's.
Ik ben ook altijd te gierig om winst te pakken. Daarom heb ik winst pakken maar ingebouwd in mijn trading bot. Om de zoveel tijd kijkt hij hoeveel winst/verlies er is gemaakt en indien er genoeg winst is, pakt hij daar een percentage van en zet hij dat om naar euros. Vervolgens laat ik dat maandelijks uitbetalen naar de bankrekening. Als ik dit systeem niet zou hebben, zou ik volgens mij nooit winst pakken want daar ben ik veel te gierig voorvortexnl1982 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:07:
[...]
Ik ben er ook schuldig aan. Winst moeten pakken. Ik hoop dat we nog een goede klap omhoog maken.
Eigenlijk moet je je inleg er gewoon uit halen dan boeit het ook niet meer..
Welke strategie gebruikt je bot nu dan?Azer schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:11:
[...]
Ik ben ook altijd te gierig om winst te pakken. Daarom heb ik winst pakken maar ingebouwd in mijn trading bot. Om de zoveel tijd kijkt hij hoeveel winst/verlies er is gemaakt en indien er genoeg winst is, pakt hij daar een percentage van en zet hij dat om naar euros. Vervolgens laat ik dat maandelijks uitbetalen naar de bankrekening. Als ik dit systeem niet zou hebben, zou ik volgens mij nooit winst pakken want daar ben ik veel te gierig voor
Gisteren is er 122.000 BTC verhandeld op Binance. Zo'n 400 BTC order is dus nog geen 0.33% van wat er dagelijks doorheen gaat.Paradeux schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:35:
Wow er is net een buy order van meer dan 400 btc opgegeten op binance 🤯
De strategie om rekt te gaan, net zoals de rest van de marktvortexnl1982 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:12:
[...]
Welke strategie gebruikt je bot nu dan?
Tijd voor een short bot ?Azer schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:22:
[...]
De strategie om rekt te gaan, net zoals de rest van de marktOp dagen zoals deze en gisteren maakt de bot geen winst en is hij voornamelijk bezig met schadebeperking. Tot nu toe in ieder geval minder verloren dan de markt.
Ja, maar ik krijg mijn Ruby niet gekoppeld aan apple pay. Accepteert ie niet. Vanmiddag nog via Curve bij appie geprobeerd maar ook dat werk niet.Mooooody schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:43:
[...]
Via Apple Pay kun je zowel bankkaarten als debet/creditkaarten gebruiken, dus het moet werken.
Werkt je normale bankpas wel via Apple Pay?
Nou dan blijft er weinig over hoor.. dan boeit het echt niet meer iddvortexnl1982 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:07:
[...]
Eigenlijk moet je je inleg er gewoon uit halen dan boeit het ook niet meer..
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 04-09-2020 20:34 ]
Zero.
Meer inleggen.Pelox schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:31:
[...]
Nou dan blijft er weinig over hoor.. dan boeit het echt niet meer idd
Zou jij ons dat niet moeten vertellen nu je fulltime trader bent?Verwijderd schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:40:
[...]
Nu? Of morgen?
When?
When more inleggen?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Hoho. Ik ben geen fulltime trader he.wdbtje schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:42:
[...]
Zou jij ons dat niet moeten vertellen nu je fulltime trader bent?
jij weet waar de absolute bodem ligt! dat is de tip waar wij eigenlijk op wachtenVerwijderd schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:51:
[...]
Hoho. Ik ben geen fulltime trader he.
Ik ben een professioneel trader. Professioneel traders traden niet fulltime, maar part of part of part part time. Zo'n 20 minuten per week is genoeg. Dan hark je als pro genoeg naar binnen. Shortje hier, moonpump daar, en hop, aan het bier.
Eigenlijk doe ik niet aan tips, maar vooruit;
Mijn tip aan jullie is om in te stappen op de absolute bodem.
Geen dank, geen dank.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 04-09-2020 21:01 ]
Zero.
Verwijderd
De absolute bodem is daar waar de dalende rode candles stoppen en omslaan naar groene candles die weer omhoog gaan.djzz schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:55:
[...]
jij weet waar de absolute bodem ligt! dat is de tip waar wij eigenlijk op wachten![]()
![]()
40% op de fear & greed index confirmed
En nu?Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:06:
[...]
Zero.
Ik ben er niet zo zeker van dat we verder gaan dalen. Maar de markt is blijkbaar bearish. Dat is prima. Dan kunnen we weer omhoog.
Jammer dat ze daar pas in 2018 mee gestart zijn. Zou wel een interessante metric zijn geweest om de bodems in een bull-market te spotten.Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:06:
[...]
Volgens mij kan je die index vergelijken met de rsiInnovi0 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:15:
[...]
Jammer dat ze daar pas in 2018 mee gestart zijn. Zou wel een interessante metric zijn geweest om de bodems in een bull-market te spotten.
En met RSI kan je ook nog eens veel meer. Bullish en bearish divergence zegt vaak een hoop.Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:16:
[...]
Volgens mij kan je die index vergelijken met de rsi
[ Voor 40% gewijzigd door Mooody op 04-09-2020 21:46 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Je zat toch op een lage hefboom ?A87 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:53:
Ik ging rekt
Gelukkig met testnet geld toch?A87 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:53:
Ik ging rekt
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 04-09-2020 22:21 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Bartvandelaar op 04-09-2020 22:33 ]
Vast wel iemand denk ikBartvandelaar schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:32:
Meer mensen die COMP in de gaten houdt op dit moment? Schuurt tegen de bovenkant van zijn descending channel.
UMA is sinds vandaag een Coinbase coin, wat ook de verwachting was vorige maand.Taro schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:33:
@Mooooody Ik heb op dit moment al voldoende Uniswap spulletjes in Metamask staan, heb bijna een extra krantenwijk nodig om de maandelijkse fee's te betalen. Ik vind het wel even prima.
Maar in ieder geval fijn dat je er een mooi rendement op hebt
Ik in ieder geval
Ik heb gisteravond al een sloot lrc ingeslagen. Die hield zich redelijk goed...Mooooody schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:44:
Wat ETH ingeruild voor OMG en Loopring positie vergroot. Beide zitten mooi tegen support aan te knallen.
Hoe meer ik lees over OMG, hoe groter de tampeloerus wordt. Ze zijn van ver gekomen en hebben nu een usecase gevonden die het zaakje naar the next level kan brengen.
Waar zien jullie loopring naartoe gaan en waarom?vortexnl1982 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:35:
[...]
Ik heb gisteravond al een sloot lrc ingeslagen. Die hield zich redelijk goed...
Misschien als de boel wat stabiliseert dan pomp ik mijn laatste btcs in omg uma en lrc YOLO!!!
Oh, zag ik hier nog niet: https://coinmarketcap.com/currencies/uma/markets/, maar had je idd eerder vandaag al aangegeven. Afijn, we kunnen niet alle pareltjes meepakkenMooooody schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:34:
[...]
UMA is sinds vandaag een Coinbase coin, wat ook de verwachting was vorige maand.
De 4 uur 99MA is een weerstand, zie 24/08 waar ie daar niet verder kwam. Hij zal daar eerst boven moeten komen en mogelijk testen als support.Bartvandelaar schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:32:
Meer mensen die COMP in de gaten houdt op dit moment? Schuurt tegen de bovenkant van zijn descending channel.
Wat was je entry dan, en hoeveel leverage?A87 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:53:
Ik ging rekt
Uiteraard niet, maar het is nog niet te laatTaro schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:39:
[...]
Oh, zag ik hier nog niet: https://coinmarketcap.com/currencies/uma/markets/, maar had je idd eerder vandaag al aangegeven. Afijn, we kunnen niet alle pareltjes meepakken
Ik ga blind af op @Mooooodyburnebie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:38:
[...]
Waar zien jullie loopring naartoe gaan en waarom?
Hij heeft het wel redelijk vaak goed. Hij doet goed onderzoek en weet waar hij over praat. Uiteraard blijft het beetje gokken maar dat is cryptoburnebie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:52:
[...]
Daar kan geen goed argument tegenop... 😂
Mijn bijnaam is Robby Rekt, dus ik wens je veel succes
Erger is dat je je data van Etoro haaltvortexnl1982 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:57:
[Afbeelding]
Wtf is er hier gebeurd? Ik had een tijdje terug elrond, was het bijna al weer vergeten haha.
[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 04-09-2020 23:03 ]
Redenomination volgens mijvortexnl1982 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:57:
[Afbeelding]
Wtf is er hier gebeurd? Ik had een tijdje terug elrond, was het bijna al weer vergeten haha.
Erd is egold Elrond gold geworden dus erd X 1000 dus 988 is een min danvortexnl1982 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:57:
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door EnderQ op 04-09-2020 23:05 ]
[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 04-09-2020 23:05 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq