[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.407 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berenburg
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-09 14:13
Gait schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 20:25:
Het topic is niet voor simpele vraagjes zie ik, hopelijk mag ik onderstaande vraag wel stellen.

In mijn NEON-wallet heb ik nog AVA zitten. Dit moet worden omgewisseld van NEP5 naar BEP2. Klopt het dat de NEON-wallet automatisch NEP5 is? Dit is via Travala.com 1:1 om te wisselen, maar ik moet zeker weten dat de NEON-wallet BEP5 is, want dat moet naar een ander adres dan BEP2.

https://blog.travala.com/...wap-ava-nep5-to-ava-bep2/

En kan ik van de Travala-wallet dan door naar Binance?
Als je een account aanmaakt op de Travala website kan je onder het kopje Wallet en Deposit een Nep5 adres vinden waar je je NEON ava (NEP5) naar toe kan sturen. Dit wordt dan op de website gelijkt geswapt naar BEP2. Vervolgens kan je met de BEP2 ava naar alle exchanges.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
D-Ed schreef op donderdag 3 september 2020 @ 20:50:
[...]

Echt ongelofelijk dit.. Ik heb er nu meer dan ik er 'vroeger' had en ik zie het als wisselgeld.. Kan er als ik nu de boel weer aan de kant gooi meer IOTA voor terugkopen dan dat ik er in 2017 had 8)7 Hopen dat die nog wat meer doorzakt _O- _O-
IOTA fan heb ik zo het idee... Wat maakt het zo bijzonder volgens jou?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Taro schreef op donderdag 3 september 2020 @ 20:29:
Ik trade de laatste tijd voornamelijk op de 3 minute chart en dat bevalt mij beter dan de 5 minute variant die ik eerder altijd hanteerde. Bij coins als YFI en YFII werkt dat erg mooi, maar bij nu bij Bitcoin ook:
[Afbeelding]

Toen ik de eerdere post plaatste zat de MA99 nog rond de 10.810, maar omdat het langer duurde zat deze inmiddels op 10.763 en is aangetikt. Nu benieuwd of er weer een nieuwe low wordt gemaakt die uiteindelijk via wat omwegen leidt tot vlak boven de 10.000.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8lk6KvkGVo40-MkX1rtgAFsySUk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6XEAYQ4nUB7qgPmsjsBkmynm.png?f=user_large

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Dankzij een commercial fan geworden van een amateurvoetbalvereniging.
Check die logo!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r0rzscGkRIt9IgVFB4oxnoTkzGI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/aN85IVj44q5o4V5grPuHFYr0.png?f=user_large

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-10 14:33
Kennen jullie nog plekken waar ik mijn cash geld (lees; bijbeunen in het weekend :P ) kan omruilen naar crypto?

Voorheen had je local btc maar die bieden geen person 2 person meer aan.
Zag ook nog wat voorbij komen over ATM's maar die hebben me toch een fee (en id registratie).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:10:
[...]

IOTA fan heb ik zo het idee... Wat maakt het zo bijzonder volgens jou?
Ja redelijk.. Alles of niets om eerlijk te zijn dus neem mijn posts met een flinke haffel zout en DYOR ;)

Ik zit nu mobiel en duik zo m’n mandje in want morgen veel te vroeg op dus lees anders even wat berichten van mij terug of lees: http://spikeswipe.com/202...dervalued-crypto-to-date/

Of: [Video: https://www.youtube.com/channel/UCQaOR_QLI2tGceGAp3ZWfQw]

Of: https://www.iota.org/get-started/what-is-iota

Morgenmiddag ben ik er weer om eventueel te reageren _/-\o_

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:46
Ik lift even mee op LRC. De enige in mn pf die stijgt momenteel.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:18
Oef. Wat een gigantisch verlies de laatste 2 dagen. Deze staat qua geld kwijt zijn denk ik wel in mijn top 10 van de laatste 3.5 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:27
Fuck it. Ik ga lekker slapen en morgen word ik wakker met dikke gains !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vortexnl1982
Specy schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:44:
Oef. Wat een gigantisch verlies de laatste 2 dagen. Deze staat qua geld kwijt zijn denk ik wel in mijn top 10 van de laatste 3.5 jaar.
Dit is nog niks. In 2017 ben ik een rijtjeshuis aan coins waarde kwijtgeraakt. Op het einde toch maar alles verkocht waardoor ik nog quitte stond en mijn inleg terug had.

Het was een mooie reis. Iedereen verklaarde mij voor gek dat ik niet had verkocht.

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
vortexnl1982 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:45:
Fuck it. Ik ga lekker slapen en morgen word ik wakker met dikke gains !!!
ja ik hoorde het ook van wat mensen
wie weet als wij massaal iets kopen en holden is het over een jaar weer een rijtjeshuis waard:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vortexnl1982
djzz schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:50:
[...]

ja ik hoorde het ook van wat mensen
wie weet als wij massaal iets kopen en holden is het over een jaar weer een rijtjeshuis waard:)
Ja het probleem is dat je niet weet wanneer je moet in of uitstappen. Bij elke klap omhoog zei iedereen verkopen tegen mij. Maar als ik had geluisterd dan was ik niet zover gekomen.

Het was een soort hodl massa psychose. We waren echt overtuigd dat het nog verder ging stijgen. En dat kleine dipje van 20k naar 19,18,17 etc kwam wel weer goed....

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wordt het weer tijd om fakeouts te shorten? Ik hoop het niet, want dan blijf ik een paar maanden aan de zijlijn staan.

Weer ingestapt op YFII @ 5.982, nog geen 4H/1D MA's beschikbaar, maar de daling van de 4H candles lijkt af te nemen ;). Gisteren uitgestapt op 7.074. Stop lossje erop en ook :z

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 03-09-2020 22:59 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:31
Taro schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:54:
Wordt het weer tijd om fakeouts te shorten? Ik hoop het niet, want dan blijf ik een paar maanden aan de zijlijn staan.

Weer ingestapt op YFII @ 5.982, nog geen 4H/1D MA's beschikbaar, maar de daling van de 4H candles lijkt af te nemen ;). Gisteren uitgestapt op 7.074. Stop lossje erop en ook :z
En is je stop loss al getriggerd?

Zero.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10 06:43

Bever!

3

Ik denk van wel ja.. Waarom doe je dat niet dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pelox schreef op donderdag 3 september 2020 @ 23:02:
[...]

En is je stop loss al getriggerd?
Neuh, die staat een heel stuk lager. Doe ik sowieso altijd een stuk onder de vorige low die ik kan zien.
Bever! schreef op donderdag 3 september 2020 @ 23:02:
[...]

Ik denk van wel ja.. Waarom doe je dat niet dan?
Als het die tijd weer wordt ga ik dat zeker doen. Maar, daar had ik vanaf de 12.2k al mee moeten starten (zoals eerder aangegeven zag ik dat als de (tijdelijke) top) en ik heb niets meer op ByBit staan. Misschien maar weer even iets storten.

Maar jij bent nu bearish? Of?

[ Voor 46% gewijzigd door Taro op 03-09-2020 23:08 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• vortexnl1982

Ik heb net nog wat lrc gekocht van wat btc op binance. Ik voel dat alles weer omhoog gaat. Laat het door stijgen vannacht !!!

• djzz
vortexnl1982 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:54:
[...]

Ja het probleem is dat je niet weet wanneer je moet in of uitstappen. Bij elke klap omhoog zei iedereen verkopen tegen mij. Maar als ik had geluisterd dan was ik niet zover gekomen.

Het was een soort hodl massa psychose. We waren echt overtuigd dat het nog verder ging stijgen. En dat kleine dipje van 20k naar 19,18,17 etc kwam wel weer goed....
lijkt me erg spannend! mij gaat het denk ik niet meer lukken.
de olie crisis heb ik ook verkeerd bespeeld omdat ik steeds verkocht op verlies op een gegeven moment nadat ik van mijn inleg 4x het bedrag had gemaakt.
had ik simpelweg gekocht op 17 dollar per barrel, met dat bedrag en vastgehouden (lees bijstorten ook op de rekening)
was het minimaal 10 duizend euro geworden! uiteindelijk met 2x inzet gestopt en ik werd gek van het op en neer gaan.
van dit bedrag ingezet op bayern, dit werd een paar duizend, en daarna 400 euro omdat fc mydtjilland slechter speeld dan mijn buurjongentje van 8, de overgebleven 400 euro ingezet op roullette, dit werd uiteindelijk DRIE DUIZEND EN ZEVENHONDER EURO
ik voelde me echt vet maar ik woonde nog thuis en de cipier ging met me praten .
en ik ben toen verder gaan spelen en weer alles weg hahaha
je moet wel echt een rustige plek hebben om even rationeel te kunnen nadenken ipv stressen of andere je horen enzo. mn hond was ook er naast aan het zuchten omdat hij het laat vond O+ 8) :'( 8)7 :?

edit: er was eens een zondag morgen en de prijs was 10 dollar per barrel, toen zij dj, nee ik ga niet weer mijn geld verpspillen :P
:9~

[ Voor 10% gewijzigd door djzz op 03-09-2020 23:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Ik ben ook de waarde van een mooie nieuwe auto misgelopen in 2017 en zo zijn er nog veel met ons ben ik bang. Ik was relatief laat ingestapt destijds (Augustus?), maar op het hoogtepunt was mijn pf 8x m'n inleg waard. Maarja, ik had bijna alleen maar alt-coins (waaronder veel NEO) die allemaal gruwelijk ten onder zijn gegaan. Ohja, en ik had zeker 3 ETH (van destijds zo'n 1000E per stuk) in ICO's gepompt die ik vervolgens nooit verkocht heb en zowat allemaal naar 0 zijn gegaan.

Dit keer gaat het gelukkig al beter en pak vaker winst en heb ik het verlies van 2017 er al weer bijna uit.

P.S. Ben weer in BZRX gestapt! Nu al +10%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vortexnl1982
djzz schreef op donderdag 3 september 2020 @ 23:05:
[...]

lijkt me erg spannend! mij gaat het denk ik niet meer lukken.
de olie crisis heb ik ook verkeerd bespeeld omdat ik steeds verkocht op verlies op een gegeven moment nadat ik van mijn inleg 4x het bedrag had gemaakt.
had ik simpelweg gekocht op 17 met dat bedrag en vastgehouden (lees bijstorten ook op de rekening)
was het minimaal 10 duizend euro geworden! uiteindelijk met 2x inzet gestopt en ik werd gek van het op en neer gaan.
400 euro ingezet op roullette, dit werd uiteindelijk DRIE DUIZEND EN ZEVENHONDER EURO
ik voelde me echt vet maar ik woonde nog thuis en de cipier ging met me praten .
en ik ben toen verder gaan spelen en weer alles weg hahaha
je moet wel echt een rustige plek hebben om even rationeel te kunnen nadenken ipv stressen of andere je horen enzo. mn hond was ook er naast aan het zuchten omdat hij het laat vond O+ 8) :'( 8)7 :?
Je moet eigenlijk een strategie hebben. Wanneer je in en uit stapt. Waarschijnlijk als ik op het hoogtepunt had verkocht dan had ik het later alsnog verkloot met een paar slechte trades.

Naast crypto leg ik ook elke maand geld in een s&p500 etf en huurinkomsten van onroerend goed. Om het wat te spreiden...

• vortexnl1982
Het gaat weer lekker upppppppppp !

• djzz
vortexnl1982 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 23:08:
[...]

Je moet eigenlijk een strategie hebben. Wanneer je in en uit stapt. Waarschijnlijk als ik op het hoogtepunt had verkocht dan had ik het later alsnog verkloot met een paar slechte trades.

Naast crypto leg ik ook elke maand geld in een s&p500 etf en huurinkomsten van onroerend goed. Om het wat te spreiden...
krijg je dan een paar procent rendment? op huurinkomsten?

tja ik woon(de) nog bij mijn ouders en als ze deels dingen voor je betalen ben je niet helemaal los van de waarde van geld, als je ook deels op hun geld leeft.
tenzij je 16 bent en ineens een bitcoin koopt oid. natuurlijk :P

• djzz
Loopring moon!
mijn geld is op best of luck to yall

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10 06:43

Bever!

3

Taro schreef op donderdag 3 september 2020 @ 23:04:
[...]

Neuh, die staat een heel stuk lager. Doe ik sowieso altijd een stuk onder de vorige low die ik kan zien.

[...]

Als het die tijd weer wordt ga ik dat zeker doen. Maar, daar had ik vanaf de 12.2k al mee moeten starten (zoals eerder aangegeven zag ik dat als de (tijdelijke) top) en ik heb niets meer op ByBit staan. Misschien maar weer even iets storten.

Maar jij bent nu bearish? Of?
Ja bearish crypto en metalen.. Ik verwacht morgen een kleine btc relief rally en die short ik samen met goud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vortexnl1982
djzz schreef op donderdag 3 september 2020 @ 23:11:
[...]

krijg je dan een paar procent rendment? op huurinkomsten?

tja ik woon(de) nog bij mijn ouders en als ze deels dingen voor je betalen ben je niet helemaal los van de waarde van geld, als je ook deels op hun geld leeft.
tenzij je 16 bent en ineens een bitcoin koopt oid. natuurlijk :P
Wat ik met huur overhoud in pomp ik elke maand in etfs. Ik maak dat geld niet op maar investeer het dus. Over jaar of twintig heb ik dus de waarde vermeerdering van de etfs en het huis is meer waard geworden. Ik los niks af want ik heb maar 1 procent rente.

• djzz
vortexnl1982 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 23:16:
[...]

Wat ik met huur overhoud in pomp ik elke maand in etfs. Ik maak dat geld niet op maar investeer het dus. Over jaar of twintig heb ik dus de waarde vermeerdering van de etfs en het huis is meer waard geworden. Ik los niks af want ik heb maar 1 procent rente.
dan krijg je als je bv je huis 1 ton koste en nu 1,2 ton waard is de 20000 op jouw rekening toch? mocht je je huis verkopen.

groetjes!

• vortexnl1982
djzz schreef op donderdag 3 september 2020 @ 23:23:
[...]

dan krijg je als je bv je huis 1 ton koste en nu 1,2 ton waard is de 20000 op jouw rekening toch? mocht je je huis verkopen.

groetjes!
Als ik verkoop krijg ik de overwaarde. Maar dat is niet interessant. Hodl de woning is veel leuker. Ik heb die woning 12 jaar geleden gekocht voor minder dan de helft wat hij nu waard is. Hypotheeklasten zijn bijna niks dus winning!

• djzz
vortexnl1982 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 23:25:
[...]

Als ik verkoop krijg ik de overwaarde. Maar dat is niet interessant. Hodl de woning is veel leuker. Ik heb die woning 12 jaar geleden gekocht voor minder dan de helft wat hij nu waard is. Hypotheeklasten zijn bijna niks dus winning!
nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:40
Hypotheken en vastgoed in het crypto topic opnieuw. Kunnen jullie ook even solidair zijn met de starters die nota bene jullie overwaarde betalen (als ze er tussen komen)? En het hier gewoon bij crypto houden dus? :)

Vandaag toch een correlatie tussen de stock market en BTC. TSLA en Apple deden - 9%, wat dat betreft gaat het best nog goed met BTC :P

Benieuwd wat morgen doet zo voor het weekend. Stocks verder in de min? Crypto Bart op de 1 day chart?

Als ik geen holder was, was ik misschien wel even uitgestapt :P maar hey, alles of niets. Moon soon.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Vanaf hier nog verder omlaag is niet ondenkbaar. Maar op de 1d grafiek wordt de ma99 gerespecteerd dat kan niet anders. Hij kan er wellicht door heen wicken maar kan me niet voorstellen dat vanaf daar de weg omhoog niet wordt ingezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
PHPResource schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 00:32:
Vanaf hier nog verder omlaag is niet ondenkbaar. Maar op de 1d grafiek wordt de ma99 gerespecteerd dat kan niet anders. Hij kan er wellicht door heen wicken maar kan me niet voorstellen dat vanaf daar de weg omhoog niet wordt ingezet
Ik ben bang dat de beurs gaat bepalen hoe dit verder gaat. Indien de beurs weken en maanden gaat zakken, dan denk ik niet dat support voor BTC het blijft houden. Hooguit dat BTC wat minder zakt of misschien zelfs iets meer, maar niet mee zakken met de beurs lijkt mij uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
PilatuS schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 00:38:
[...]

Ik ben bang dat de beurs gaat bepalen hoe dit verder gaat. Indien de beurs weken en maanden gaat zakken, dan denk ik niet dat support voor BTC het blijft houden. Hooguit dat BTC wat minder zakt of misschien zelfs iets meer, maar niet mee zakken met de beurs lijkt mij uitgesloten.
Klinkt ook best plausibel inderdaad, only time will tell. Wel typisch dat de beurzen nu een tik krijgen, met al het positieve nieuws aangaande de corona vaccins

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
PHPResource schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 01:19:
[...]
Wel typisch dat de beurzen nu een tik krijgen, met al het positieve nieuws aangaande de corona vaccins
De beurs heeft al een tijdje niets meer te maken met de economie of realiteit. De beurs is volledig herstelt of heeft zelfs een nieuwe ATH gedaan terwijl de economie in een recessie zit die we lang niet hebben gezien. Wat betreft de VS gaat het al helemaal nergens over gezien de hoeveelheid werklozen daar en wat de beurs daar doet. Het zal nog jaren duren voordat we weer terug zijn waar het voor corona was en een vaccin is een stap, maar dat lost niet gelijk alles op. De beurs staat compleet los van wat er in de wereld aan de hand is en het is belachelijk dat er nog niet veel meer af is gegaan tot nu toe. De run omlaag van de beurs waar BTC ook in mee ging was niet zo heel vreemd. Het herstel daarna wel, want het heeft niets meer te maken met de economie. Maar goed, zolang de 10% zo'n 80% van de aandelen bezit heeft het ook weinig met de realiteit te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:25
Hoewel er de laatste maanden als een bezetene geld wordt gepompt in de Big Tech bedrijven, en er een bijna eindeloze hoeveelheid geld beschikbaar lijkt, verwacht ik toch een keer een fatsoenlijke correctie. Bijvoorbeeld iets van 40 of 50% in die richting. Als dat gebeurt is de kans idd groot dat BTC net als de vorige keer (feb/mrt 2020) wordt meegetrokken naar onderen. Voor dat soort pullbacks heb ik overal ‘accumulatiebuyorders’ staan. Daarbij pas ik geen stoploss toe. Simpelweg de hodl positie uitbouwen door laag in te kopen.
Zo ook met die absurd lage buyorders om e.e.a. te kopen als de koersen onvoorspelbare downticks / fat fingers laten zien, zoals ETH en ONT laatst op Bitvavo, wat ik een tijdje terug postte en toch commentaar op kreeg. Maar wat is er mooier dan ff ETH in te kopen aan €231 en €221 terwijl de koers het uur daarvoor op €300+ staat en het uur daarna weer €300+. Ik had ook orders staan op bijv. €211 en €191 en nog verder naar onderen, die niet zijn gevuld. Als ze gevuld worden is het mooi, als ze niet gevuld worden geen probleem, euries blijven euries.
Rond 9600, 9200 en zelfs 7700 dollar staat het hier al tijdenlang vol met BTC kooporders, zonder stoploss. Uitgangspunt is immers omhoog op langere termijn. Anderzijds heb ik al sellorders staan tot zelfs boven de 100k. Die staan er ook al mooi lang in.
Dus als er een korte spike is eender welke kant op, zijn ome TP zijn orders hopelijk als een van de eersten aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Gaat Bitcoin de CME GAP vullen?? Wat een daling weer.

9600 komt eraan waarschijnlijk.

[ Voor 24% gewijzigd door mengenli op 04-09-2020 01:34 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
We zullen nooit meer onder de 10k gaan _O- Iedere keer dat ik het zie blijkt het weer onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
mengenli schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 01:31:
Gaat Bitcoin de CME GAP vullen?? Wat een daling weer.

9600 komt eraan waarschijnlijk.
De 9,6K. tsja, dat is zeker mogelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS Paar weken terug nog geroepen. Maar goed. We zijn traders. Het gaat er niet om of we gelijk hebben. Of hoe vaak we wel of niet gelijk hebben. (je trade immers beide scenarios. Up of down) Het gaat er om of we winst kunnen pakken met de trades die we doen. Of de trades die we niet doen; misschien nog wel belangrijker. Ik sta al een tijdje aan de zijlijn, juist omdat ik al een dip had verwacht. En dan is het geen paniek; sterker nog bij zulke dalingen ga ik opzoek naar longs. Dat zijn de krenten uit de pap waar we weer procenten op kunnen pakken. Ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan wat voor trader je bent maar ik pak liever de grote swings mee dan dat ik ga zitten scalpen. Moet ik mij nog eens in gaan verdiepen. Kan ook leuk zijn.

De support op de 10k lijkt nu een kwestie van tijd voor hij het gaat begeven. Of blijven we er toch boven? Ik ben benieuwd waar het naar zal terug vallen. Zitten een boel interessante leveltjes onder die 10k om een long op te plaatsen.

Zou mooi zijn dat we iig de huidige constructie kunnen behouden en dan zijn we nu dus de higher low aan het maken die we zo nodig hadden om verder omhoog te kunnen pushen met BTC. Moraal van het verhaal: Juist NU zou je bullish moeten zijn ipv bearish. Maar goed dat is een ieder zijn visie op de markt. En dat is prima.

[ Voor 26% gewijzigd door DAMAGE op 04-09-2020 02:09 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 02:04:
Ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan wat voor trader je bent maar ik pak liever de grote swings mee dan dat ik ga zitten scalpen. Moet ik mij nog eens in gaan verdiepen. Kan ook leuk zijn.
Het ligt aan hoeveel tijd je er in wil steken. Indien weinig tijd kan je beter de grote swings pakken. Indien meer tijd is scalpen heerlijk. Met scalpen pak je iedere keer 1% of meer in korte tijd. Puur er in en er uit is een fijne manier van traden, voor mij persoonlijk in ieder geval wel. Geen zorgen over een 10% run omlaag in de nacht. Geen cent verliezen als de boel zakt en alleen geld verdienen wanneer je de controle hebt. Tuurlijk mis je dan ook genoeg moves omhoog, maar met genoeg tijd scalpen boeit dat ook niet. Ik ben van swings naar scalpen gegaan en dat bevalt prima.

Zojuist net voor dit bericht nog even deze gepakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t3bnqGBYT2NR5InZ8I7BmhSydsU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bX5yAxI00TbtBEN9Jpje2W21.jpg?f=user_large

Geen mega bedrag, maar wel weer 1%. Dit kan je 3x per dag doen met een uurtje of 20x per dag zit je er de hele dag aan. Met de bewegingen van de laatste tijd is scalpen heerlijk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Kut rekt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Weken van stijging weg binnen 1 dag. Altijd goed voor de adoptie dit soort dagen.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 07:13:
Weken van stijging weg binnen 1 dag. Altijd goed voor de adoptie dit soort dagen.
Alles komt goed dat difi is de toekomst :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin buy order volgens plan gevuld vlak boven de 10k. YFII stop loss uiteindelijk verwijderd, die staat mooi in het rood en op 5.000 bijgekocht, gemiddelde inkoopprijs +-5.500. Is maar met 5% van de pf dus dat verliesje overleef ik wel.

Nu heel benieuwd of de bullrun vervolgd gaat worden, of dat Bitcoin nieuwe diepten op zoekt. De stop loss op Bitcoin staat in ieder geval, maar ik hoop op nieuwe stijgingen vanaf hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Laatst online: 14-10 03:50

spok9

Groen...

Pelox schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 07:13:
Dat valt eigenlijk nog mee, de grote stijging was ook in enkele dagen. Kijk maar eens op de daily :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/ea66313074589f1ee64dac21e04d1b24/tenor.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
spok9 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 07:34:
[...]

Dat valt eigenlijk nog mee, de grote stijging was ook in enkele dagen. Kijk maar eens op de daily :)
Had ik gezien inderdaad.. probeerde er wat extra drama in te gooien.. >:)

When Moon!

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-10 23:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lwMW_mUX82i7Hf2gdtxi4TnG2eE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Zphp7g3z2JgeQwC5IVrtlgdo.jpg?f=user_large

Wikipedia: Rektum :+

[ Voor 14% gewijzigd door EnderQ op 04-09-2020 08:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:47
Zoals @Taro al eerder aanhaalde is de Daily MA99 geraakt, dit is tevens de eerst echte test ervan. Indien we hier een mooie bounce hebben ziet het er imo redelijk bullish uit. Indien we er onder zouden gaan is dit de eerste keer sinds mei en verwacht ik een paar sell-offs tot +-8500.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AzZWM1aIplfpp7DCdEJwqhk5v1E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qEbktbu9XxoXpy8QVskseEvB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vortexnl1982
Mijn voorspelling : het kan omhoog, het kan omlaag en het kan zijwaards.

[ Voor 54% gewijzigd door vortexnl1982 op 04-09-2020 08:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_GhkpJDVtCDLHRs7Tgmdmd6FTng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0HqkrJlzQl807DpjRrEY7vSQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
vortexnl1982 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:26:
Mijn voorspelling : het kan omhoog, het kan omlaag en het kan zijwaards.
Dat is helemaal correct. Maar je kunt dit soort momenten ook gebruiken om de kans op winst te vergroten, dat lijkt mij altijd handig en dat is natuurlijk waar het om gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:16
Taro schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:28:
[...]

Dat is helemaal correct. Maar je kunt dit soort momenten ook gebruiken om de kans op winst te vergroten, dat lijkt mij altijd handig en dat is natuurlijk waar het om gaat...
Het zou mij serieus niet verbazen (en tegenvallen) als we de gap vullen, dan nog wat longs liquideren die daar zijn neergezet. Vervolgens knallen we weer omhoog.

Zou me ook goed uitkomen want heb al 2 maanden wat kooporders staan daar.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:31:
[...]

Het zou mij serieus niet verbazen (en tegenvallen) als we de gap vullen, dan nog wat longs liquideren die daar zijn neergezet. Vervolgens knallen we weer omhoog.

Zou me ook goed uitkomen want heb al 2 maanden wat kooporders staan daar.
Dan maar meteen diep onder de 9k please.

Kan ik tenminste vegeta weer klaarzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Richh in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12"
Vandaag toch een correlatie tussen de stock market en BTC. TSLA en Apple deden - 9%, wat dat betreft gaat het best nog goed met BTC :P
BTC staat al op -10% in de laatste 7D ... dus alles volgt elkaar gewoon.

Het is nu ff een algehele dip over nagenoeg alle crypto (behalve de scammers die hun bluf goed weten te verkopen) en de reguliere aandelen markt.

Gaat vanzelf weer rechttrekken.
Blijft een elastiekie ... gaat met dezelfde snelheid omhoog als het omlaag gaat en vice versa.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:34:
[...]

BTC staat al op -10% in de laatste 7D ... dus alles volgt elkaar gewoon.

Het is nu ff een algehele dip over nagenoeg alle crypto (behalve de scammers die hun bluf goed weten te verkopen) en de reguliere aandelen markt.

Gaat vanzelf weer rechttrekken.
Blijft een elastiekie ... gaat met dezelfde snelheid omhoog als het omlaag gaat en vice versa.
Bitcoin komt er wel ja, Ethereum ook wel.

De alts is altijd maar afwachten. De ene wel de ander niet.

Maar lekker boeiend, heerlijke cryptowinter. Tijd voor andere ongein!

Als we weer stijgen kom ik wel weer onder m'n steen vandaan om sats te harken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23:12
Go away in may, stay away in september?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

burnebie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:38:
Go away in may, stay away in september?
Go away in may.

But remember, to get rekt in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:26
begint nou wel weer te kriebelen om weer in te stappen 8) maar goed wel klote dat het zo hard zakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Blijft maar gaan ook.. Nog steeds verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Den Berk schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:39:
[...]

Ik heb de Ruby nu sinds begin juni en deze werkt bijna overal behalve de Appie. Maar via Apple pay zou het dus wel moeten werken of slechts via Apple watch?
Via Apple Pay kun je zowel bankkaarten als debet/creditkaarten gebruiken, dus het moet werken.
Werkt je normale bankpas wel via Apple Pay?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-10 07:39

Bornin1972

Bornclean

Ziet er gewoon een zeer gezonde correctie uit.
En BTC is efkes meegesleurd.
Zie geen reden waarom het boeltje niet zou opveren.
Wel Chart op "1 Day" zetten he.

http://www.livecharts.co.uk/MarketCharts/dow.php
Dow jones industrial average (DJIA) stock market trading chart

[ Voor 6% gewijzigd door Bornin1972 op 04-09-2020 08:46 . Reden: Opmerking vergeten ]

Bornclean

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Bornin1972 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:45:
Ziet er gewoon een zeer gezonde correctie uit.
En BTC is efkes meegesleurd.
Zie geen reden waarom het boeltje niet zou opveren.
Wel Chart op "1 Day" zetten he.

http://www.livecharts.co.uk/MarketCharts/dow.php
Dow jones industrial average (DJIA) stock market trading chart
Juist, weet nog de vorige keer dat iedereen dat ook zei... "gezonde correctie", en toen viel alles ineen als een kaartenhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:46
bones schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:52:
[...]

Juist, weet nog de vorige keer dat iedereen dat ook zei... "gezonde correctie", en toen viel alles ineen als een kaartenhuis.
Ja dat precies dat. Ik kijk de kat wel even uit de boom.

Gister nog lrc kunnen verkopen met 10% winst. Nu staat ie op -25% hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:37:
[...]

Bitcoin komt er wel ja, Ethereum ook wel.

De alts is altijd maar afwachten. De ene wel de ander niet.

Maar lekker boeiend, heerlijke cryptowinter. Tijd voor andere ongein!

Als we weer stijgen kom ik wel weer onder m'n steen vandaan om sats te harken.
Ja ik heb vorige maand voor het eerst geprobeerd om met de echte shitcoins mee te liften op mega winsten en dan snel verkopen...
Alleen lijdt ik ook aan het syndroom van Murphy... dus zodra ik het kocht ging het door de vloer en trok al mijn inleg met zich mee.

Dus zodra alles weer wat opgekrabbeld is verkoop ik die zooi en breidt ik mijn meer gevestigde coins uit zoals IOTA, XTZ, ADA, BAND en XLM. (naast BTC en ETH uiteraard)

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

bones schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:52:
[...]

De vorige gezonde correctie was net voordat BTC van 9.xK boven de 10k uitkwam en ETH van 300ish naar 400ish.

Ik negeer de grote crash in feb/mrt omdat dit naar mijn mening een groot deel door corona en die onzekerheid kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Sjah wat is de bodem he.. Bij mij blijft het maar doorgaan haha....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9
  • Laatst online: 14-10 03:50

spok9

Groen...

Op zich wel mooie basis om vanaf hier naar ATH te rallyen. Fear & Greed is ook weer mooi omlaag geklapt.

Oh en die trendlijn die gisteren postte... de chart stond nog op log 8)7 Klopte dus niet.

Hier nog wat duidelijker, op de weekly. Maar goed, trendlijnen blijven subjectief. De lijn is in ieder geval nog lang niet getest, we komen nu pas tegen op 9400. Daar komen we hopelijk niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zDAzNKt26MXDlUf4_4jdDxeCzLk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/APF5LhiHMg45n5C0fNH7LKuf.jpg?f=fotoalbum_large

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ach, what goes down must go up ...

Toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

spok9 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:09:
Op zich wel mooie basis om vanaf hier naar ATH te rallyen. Fear & Greed is ook weer mooi omlaag geklapt.

Oh en die trendlijn die gisteren postte... de chart stond nog op log 8)7 Klopte dus niet.

Hier nog wat duidelijker, op de weekly. Maar goed, trendlijnen blijven subjectief. De lijn is in ieder geval nog lang niet getest, we komen nu pas tegen op 9400. Daar komen we hopelijk niet.

[Afbeelding]
Als dit nou gewoon even aanhoudt tot mijn salaris... dan kan ik lekker laag weer instappen.

Het zou best eens kunnen zijn dat veel andere kleinere traders hier ook op wachten!?
Dus mijn gok is.... eind vd maand... na de 20ste... MOOOOON

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

FijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:11:
[...]

Als dit nou gewoon even aanhoudt tot mijn salaris... dan kan ik lekker laag weer instappen.

Het zou best eens kunnen zijn dat veel andere kleinere traders hier ook op wachten!?
Denk 9.5k achtig iets, dan een hele harde groene candle naar 12.5k+, vervolgens diep sub 9k.

Dan is het rekt feestje compleet. Alle alts met de grond gelijk, DeFi compleet verwoest en verbannen tot het verleden. Sideways trage 1000 dollar swings tot 2024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
FijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:11:
[...]

Traders wachten niet op salaris.. dat hebben ze niet.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 23:01

jvp

Goed, tijd voor wat meer optimisme! Laten we weer gaan investeren...

Iemand nog goede suggesties? Dan tank ik de raket vast af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:30:
[...]

Traders wachten niet op salaris.. dat hebben ze niet.
Kleinere traders zoals ik wel :P
Ik moet nog hard werken voor mijn brood...

...

Zegt hij terwijl hij op zijn werk de cryptomarkt in de gaten houdt en op tweakers zit te posten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

jvdploeg schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:31:

SUSHI, PIZZA, HOTDOG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp

jvp

Doe mij dan maar PASTA 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13:30

raq

En ik had me eerder deze week nog wel voorgenomen om nu echt eens al die alts eruit te gooien en in BTC/ETH te gaan zitten... Maandje winst poef weg, twijfel nu natuurlijk wat te doen, beter laat dan nooit dan maar. Koop wel weer als het 50% gepumpt is.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

raq schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:47:
En ik had me eerder deze week nog wel voorgenomen om nu echt eens al die alts eruit te gooien en in BTC/ETH te gaan zitten... Maandje winst poef weg, twijfel nu natuurlijk wat te doen, beter laat dan nooit dan maar. Koop wel weer als het 50% gepumpt is.
Maandje?
Ik zit qua winst weer op het niveau van Mei 8)7

Maar ach, nog steeds winst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:31

Liberteh

All your base belong to me

FijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:04:
[...]

Maandje?

Je kan zeker niet beweren dat je hier niet voor gewaarschuwd bent :P

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:40
Een bounce op 9500 is een mooie s/r flip op 'de grote driehoek' sinds 20k :P

Maar hey de 1h en 1d candles hier zijn alweer groen. Net onder de 10k aangetikt, ik vind het zo gek nog niet nu.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13:30

raq

FijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:04:
[...]

Maandje?

Ja, dat is waar, tnx, Vrolijkt me weer wat op. Winst is winst en het is beduidend beter dan vorig jaar bijvoorbeeld. Toch baal ik van mezelf dat ik steeds te weinig de risico's manage en best wel weer het schip in ga.
Merk dat deze grote move omlaag me knap sjagerijnig maakt. Even de gedachten ergens anders op richten vandaag, het is maar geld.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:07:
[...]

Je kan zeker niet beweren dat je hier niet voor gewaarschuwd bent :P
Gewaarschuwd?...
Ik zeg ook niet dat ik het erg vind of niet had ingecalculeerd ;)
Ok, ik had liever gehad dat we 20-30% hadden gemooned uiteraard, maar een dip vind ik niet erg hoor.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het weer goedkomt.

En dat uitstapje naar shitcoins was ff een leer moment.
Ik heb daar gewoon niet de tijd voor om dat winstgevend te maken.
Ik trade misschien 1-2x per week max. en ik heb geen tijd om alle lijntjes en prognoses en instap momenten in de gaten te houden.
Dus was ff een goed leermoment.

Niet dat de andere coins het wel goed doen nu, maar ik ga hierna toch weer terug naar de wat meer gevestigde coins.

Komt allemaal goed :D

Trouwerij gaat voor nu nog gewoon door *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

raq schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:10:
[...]

Ja, dat is waar, tnx, Vrolijkt me weer wat op. Winst is winst en het is beduidend beter dan vorig jaar bijvoorbeeld. Toch baal ik van mezelf dat ik steeds te weinig de risico's manage en best wel weer het schip in ga.
Merk dat deze grote move omlaag me knap sjagerijnig maakt. Even de gedachten ergens anders op richten vandaag, het is maar geld.
BIJNA WEEKEND! :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

jvdploeg schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:31:

BTC only en van al die paupermunten die x100 kunnen afblijven!
En als iedereen dat doet staat BTC binnen no time 25000 dollar.
Maar ja, die verleiding hè.
Alle vieze hosselmunten naar de kelder aub d:)b

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mr_Ripple schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:13:
[...]

....
Goed verhaal... MISTER RIPPLE!!

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

FijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:12:
[...]

Gewaarschuwd?...
Ik zeg ook niet dat ik het erg vind of niet had ingecalculeerd ;)
Ok, ik had liever gehad dat we 20-30% hadden gemooned uiteraard, maar een dip vind ik niet erg hoor.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het weer goedkomt.

En dat uitstapje naar shitcoins was ff een leer moment.
Ik heb daar gewoon niet de tijd voor om dat winstgevend te maken.
Ik trade misschien 1-2x per week max. en ik heb geen tijd om alle lijntjes en prognoses en instap momenten in de gaten te houden.
Dus was ff een goed leermoment.

Niet dat de andere coins het wel goed doen nu, maar ik ga hierna toch weer terug naar de wat meer gevestigde coins.

Komt allemaal goed :D

Trouwerij gaat voor nu nog gewoon door *O*
Ik heb je mijn ervaring over shitcoins in 2017 meerdere malen gedeeld. En nu beschrijf je zelf waar ik je van wou weerhouden.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

FijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:16:
[...]

....
Goed verhaal... MISTER RIPPLE!!

_O-
Hoewel de naam anders doet vermoeden heb ik niets met dat muntje.
Vriend van me heeft daar in 2018 €500 in geduwd via BTC.
Hoewel het even nog €700 waard is geweest reduceerde het tot €30 dus hodl.
Toen ik laatst in de opwaartse trend eens vroeg hoeveel het nu waard was luidde het antwoord €50 :/ ;)

Geloof me, BTC only!

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Waarom ? Gebruik de shitcoins om meer bitcoins te krijgen. Dat was mijn plan. Ik had echter geen stop-lossjes gezet dus nu maar hopen dat alles weer opstijgt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

vortexnl1982 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:29:
[...]

Waarom ? Gebruik de shitcoins om meer bitcoins te krijgen. Dat was mijn plan. Ik had echter geen stop-lossjes gezet dus nu maar hopen dat alles weer opstijgt :)
*geeft Vortex een lekkere dikke shot Hopium*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:22:
[...]

Ik heb je mijn ervaring over shitcoins in 2017 meerdere malen gedeeld. En nu beschrijf je zelf waar ik je van wou weerhouden.
Ik wil liever zelf me hoofd tegen een muur stoten om erachter te komen dat die hard is.
Als ik alles van iedereen had geloofd in mijn leven.... dan had ik jaren geleden al met roze pillen in me bek, een tattoo op mijn gezicht en met 2 hoeren naast me in de goot gelegen terwijl ik groot grondbezitter was geweest van een lap grond op de maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:16
FijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:31:
[...]

Ik wil liever zelf me hoofd tegen een muur stoten om erachter te komen dat die hard is.
Als ik alles van iedereen had geloofd in mijn leven.... dan had ik jaren geleden al met roze pillen in me bek, een tattoo op mijn gezicht en met 2 hoeren naast me in de goot gelegen terwijl ik groot grondbezitter was geweest van een lap grond op de maan.
Maar ook miljonair geweest van meerdere ooms in Nigeria..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

vortexnl1982 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:29:
[...]

Waarom ? Gebruik de shitcoins om meer bitcoins te krijgen.
En lukt 't?
Het gros houdt er namelijk minder BTC aan over. :X

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Stokstaart schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:33:
[...]

Maar ook miljonair geweest van meerdere ooms in Nigeria..
En bergen viagra in mijn lades hebben liggen.....
...
NEE DIE HEB IK NIET NEE!
...

}:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp

jvp

Mr_Ripple schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:13:
[...]

Tjah ik probeer mijn kansen toch iets meer te spreiden in de hoop dat er af en toe een gelukje tussen zit. Tot nu toe zijn die op 1 hand te tellen hoor... altijd net te vroeg of te laat met verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

FijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:31:
[...]

Je krijgt hier 2 soorten adviezen van verschillende personen:

- De ene is welke volgende shitcoin te kopen (de mensen die dit melden hebben vrijwel altijd zelf al een dikke zak!)
- De andere is: uit ervaring kan ik zeggen dat je aan het einde van de rit meer euro's overhoudt als er in gegaan is, maar met aankopen van shitcoins wel minder sats overgehouden.

Jij geeft aan dat je zelf dingen wilt ontdekken maar je volgt duidelijk gewoon advies 1 ipv advies 2. Je houdt hier verder alleen jezelf mee voor de gek. :) En ik neem je niks kwalijk, je moet ook zelf weten wat je doet... maar ik zeg dan wel op mijn beurt: Can't say we didn't tell you.

Moet je opletten hoeveel minder sats je vandaag over zou houden met je shitcoins als Bitcoin nu eventjes weer naar 12k gaat. NOG MINDER! :P Maar wel weer meer euro's ;) 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Liberteh op 04-09-2020 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:41:
[...]

Je krijgt hier 2 soorten adviezen van verschillende personen:

- De ene is welke volgende shitcoin te kopen (de mensen die dit melden hebben vrijwel altijd zelf al een dikke zak!)
- De andere is: uit ervaring kan ik zeggen dat je aan het einde van de rit meer euro's overhoudt als er in gegaan is, maar met aankopen van shitcoins wel minder sats overgehouden.

Jij geeft aan dat je zelf dingen wilt ontdekken maar je volgt duidelijk gewoon advies 1 ipv advies 2. Je houdt hier verder alleen jezelf mee voor de gek. :) En ik neem je niks kwalijk, je moet ook zelf weten wat je doet... maar ik zeg dan wel op mijn beurt: Can't say we didn't tell you.

Moet je opletten hoeveel minder sats je vandaag over zou houden met je shitcoins als Bitcoin nu eventjes weer naar 12k gaat. NOG MINDER! :P Maar wel weer meer euro's ;) 8)
Ik heb niet het idee dat ik iemand voor de gek hou, zeker mezelf niet.
Ik weet donders goed waar ik mee bezig ben en ik ken mijn limieten (en anders kent mijn vriendin die wel en krijg ik op me flikker als ik teveel inzet :P)
Ik heb ook nooit gezegd dat het iemand kwalijk neem dat de shitcoins nu door de vloer gaan (zoals alle coins trouwens, ook BTC).

Dus als je alleen even wilde zeggen "I TOLD YOU SO" doe dan dan, dan kunnen we daarna verder met groene kaarsjes kijken :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 12:15
Dus, iemand nog advies voor mooie shitcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:44
Ik leuk voor meer dan 20 dollar wat verstuurd, nu is ETH fee weer een stuk beter.
Had ik in mijn hoofd ik wacht het af maar kon als gewoonlijk niet een dag wachten. Dus mensen stuur nu je UniSwap shit voor goedkoper rond.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Machlah schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:20:
DGB.

Gewoon naar kijken, niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16:33
Machlah schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:20:
Sushi, falconswap (fsw), toast.finance (house). Thank me later _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:26
EOS *O*

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Pagina: 1 ... 26 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!