Ja, ze staan nu voor Q2 2021 op de roadmap dacht ik.
Ach ik stel ook steeds de aanschaf van een AIO uit dus als het zo doorgaat kan ik er straks gewoon 2x A12-x25 Chromaxen bij kopen
En als ik een knoop durf door te hakken voor een AIO
Dat motorgeluid van de P12's was toch alleen rond de 1000RPM in een bepaalde range?
Ik geef eerlijk toe dat de prijs-kwaliteit van de P12's geweldig is en Noctua gewoon simpelweg duur. Toch geef ik het, zei het diep zuchtend, uiteindelijk wel uit aan Noctua omdat ik A) een koel-fetish heb

extreem fijne/goede ervaring heb gehad met de klantenservice al een aantal keer en C) het kwalitief ook wel erg goed spul is.
Niet dat andere merken geen goede spullen maken, zo heb ik van Arctic in de afgelopen 15~18 jaar ook erg veel spullen gebruikt. Prijs-kwaliteit is gewoon erg goed maar ook erg veel defecte fans gehad, vrijwel elke CPU koeler die ik gehad heb kapte de fan er vroeg of laat mee, meerdere kapotte frames bij 120mm fans. Toegegeven de prijs was dusdanig scherp dat ik het geen probleem vond en meeste is al wat jaren terug en ik zou met de huidige goede verhalen zonder twijfel P12's gebruiken (had ook een Arctic GPU koeler tot een tijdje geleden). Maarja ik heb alles Noctua en om dan alles weg te doen of 1 afwijkende fan te gebruiken
offtopic:
Mocht iemand zich afvragen waarom ik best vaak hier kijk/reageer terwijl ik geen T1 heb; dit is één van de weinig SSFPC topics op GoT met mensen die gek genoeg zijn om blijkbaar zo'n bedrag aan een case te spenderen en waar bekende SSFPC onderwerpen besproken worden.
En de T1 trekt me wel enorm. Bloedmooie case maar bied me nét te weinig compatibiliteit tov. de prijs om over te stappen

[Voor 12% gewijzigd door sapphire op 06-04-2021 15:47]