Afgelopen week is het me dan eindelijk gelukt om een FormD T1 te bestellen op https://formdworks.com/. Ik kijk al maanden uit naar deze case om daar een mooie desktop pc van te bouwen.
Het is niet gemakkelijk om aan deze kast te komen omdat hij nog maar in zeer kleine oplagen geproduceerd wordt. Elke vrijdag om 9 uur PST (18:00 onze tijd) is er een batch beschikbaar en die is vaak binnen enkele seconden direct uitverkocht. Gebruikers met Apple pay lijken het snelst te kunnen betalen. Zelf heb ik gewoon via credit card betaald. Dit was voor mij de vijfde keer proberen, eindelijk is het gelukt.
Dit topic gaat over mijn (wilde) plannen en zodra ik de case binnen heb geef ik updates over het bouwproces.
Welke wilde plannen, dan?
Ik wil in eerste instantie het volgende inbouwen (dit heb ik al liggen):
Het is niet gemakkelijk om aan deze kast te komen omdat hij nog maar in zeer kleine oplagen geproduceerd wordt. Elke vrijdag om 9 uur PST (18:00 onze tijd) is er een batch beschikbaar en die is vaak binnen enkele seconden direct uitverkocht. Gebruikers met Apple pay lijken het snelst te kunnen betalen. Zelf heb ik gewoon via credit card betaald. Dit was voor mij de vijfde keer proberen, eindelijk is het gelukt.
Dit topic gaat over mijn (wilde) plannen en zodra ik de case binnen heb geef ik updates over het bouwproces.
Welke wilde plannen, dan?
Ik wil in eerste instantie het volgende inbouwen (dit heb ik al liggen):
- AMD Ryzen 7 3800x
- Gigabyte Aorus X570
- 32GB geheugen
- 2x nvme storage
- GTX 1080 TI
- Corsair SFX600 psu
- Custom loop waterkoeling
- Corsair SFX750 psu
- RTX 3080
[Voor 15% gewijzigd door bobdetweaker op 13-09-2020 02:56. Reden: prijs van rtx 3080 is bekend]