Heb even gezocht, kom dan uit op een ZFP. Helemaal handig. De boosdoener is de warmtepomp. Bovenal moet het redelijk stil zijn voor de buren, natuurlijk ook het liefst niet teveel herrie. Alles komt op keramische tegels te staan, dus moet wel even kijken hoe ik ervoor zorg dat ik geen plas in mijn tuin krijg.paQ schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:57:
[...]
Een ZFP herken je aan de grote ton, met daarop een hendel.
Wat je nu op je lijstje had staan is een cartridge filter pomp. Daar moet zo'n papieren ding in waar je aan kassa op leeg loopt. In een ZFP gooi je 1 keer een zak glaskorrels, en dat was dat.
Van wat ik zie op youtube lopen die 3m3 pompjes van bestway superstil.
[YouTube: Bestway Flowclear 3000L/h type 58515]
Voor dat bedrag kun je RUIM uit. De 'boosdoener' wordt de aanschafprijs van de warmtepomp.
De pinguin AAN/UIT pompen schijnen ook relatief stil te zijn. Zien er nog grappig uit ook.
Chloor of zout: maakt niet uit. Wat is het beste en fijnst voor de kinderen (en het liefst onderhoudsvriendelijkDennis1812 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:59:
[...]
Bad is inderdaad niet zo duur. Die van mijn link bijvoorbeeld maar 85 euro momenteel.
Je budget is zeker realistisch.
Ga je met chloor werken trouwens of met een zoutsysteem?
Als je chloor wil moeten er nog long en short tabletten bij en een drijver of een dispenser (net wat je voorkeur heeft)
Denk ook aan een stofzuiger. Ik heb van de week deze gekocht;
https://www.toppy.nl/prod...en-zwembadstofzuiger.html
En een skimmer of schepnet is ook fijn. Net als bubbelfolie en afdekzeil.
[ Voor 3% gewijzigd door President op 24-05-2022 21:12 ]