Wat dacht je van de mensen die op Kanye West gestemd hebben. Of deed hij niet mee in GA/PA?mark-k schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:53:
Wat ik me toch afvraag, stel Trump wint toch in GA/PA etc met een handvol stemmen en wint daardoor de verkiezing, hoeveel mensen die Libertarian gestemd hebben slaan zichzelf voor hun kop?
Als Trump GA/PA wint, dan verliest hij alsnog de verkiezingen. Hij moet minimaal ook NV of AZ winnen. En daar staat Biden aan kop.mark-k schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:53:
Wat ik me toch afvraag, stel Trump wint toch in GA/PA etc met een handvol stemmen en wint daardoor de verkiezing, hoeveel mensen die Libertarian gestemd hebben slaan zichzelf voor hun kop?
Nee, die deed alleen mee in Arkansas, Colorado, Idaho, Iowa, Kentucky, Louisiana, Minnesota, Mississippi, Oklahoma, Tennessee, Utah, Vermont.Robertdj schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:55:
[...]
Wat dacht je van de mensen die op Kanye West gestemd hebben. Of deed hij niet mee in GA/PA?
Zie Wikipedia: Kanye West 2020 presidential campaign
Dit omdat hij zo laat was met aanmelden van zijn kandidatuur. In 2024 wil hij opnieuw een gooi naar het presidentschap doen, dan wel landelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 06-11-2020 09:57 ]
Virussen? Scan ze hier!
Die stemmen waren niet gekaapt. Dat waren gewoon stemmen op een andere kandidaat.jaapstobbe schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:54:
[...]
Gebeurde ook al in 2000 en 2016 waar beslissende stemmen weggekaapt waren door een derde.
Mijn stem op de VVD is ook niet weggekaapt bij de SP. Die is gewoon bewust voor de VVD.
Man, ik was vergeten hoe vaak die Amerikanen reclameblokken voor hun snufferd krijgen.
Verpest die uitzendingen redelijk.
En ook iedere keer dezelfde. Helemaal gestoord wordt je ervan...
Dat bekijk je met te europese ogen, het zijn de uitzendingen die de reclameblokken annulerenLZ86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:57:
Man, ik was vergeten hoe vaak die Amerikanen reclameblokken voor hun snufferd krijgen.
Stel nou he, dat Trump toch wint omdat er bij de laatste te tellen stemmen opeens toch meer stemmen op hem tevoorschijn komen. Dan heeft die man zich toch volkomen onmogelijk gemaakt voor dit ambt (voor zover hij dat al niet was, ok ok) met dit clowneske gedrag...
De islam kan uw vrijheid schaden
Niemand? Omdat die gemiddeld genomen denk ik dichter bij Republikeinen staan dan Democraten. Die zullen eerder verdrietig zijn als Trump verliest.mark-k schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:53:
Dit dacht ik sowieso al voordat er gestemd ging worden...Wokschotel schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:58:
Stel nou he, dat Trump toch wint omdat er bij de laatste te tellen stemmen opeens toch meer stemmen op hem tevoorschijn komen. Dan heeft die man zich toch volkomen onmogelijk gemaakt voor dit ambt (voor zover hij dat al niet was, ok ok) met dit clowneske gedrag...
per aspera ad astra
Je gebruikt het wordt democratisch heel veel, maar lang niet altijd op een juiste wijze.Mel33 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:52:
Ik zit wel met een heel lastig vraagstuk:, We stemmen democratisch op een niet democraat, en we verwachten dat we dat democratisch nog steeds als democratisch kunnen benaderen.
Ze draaien als democraat zijnde een speech weg omdat het niet aan jouw democratisch beeld en democratische manier en wijze ligt. Ik weet niet goed wat ik nu werkelijk zie. maar this een feit dat ze de boel dus wel tegenhouden als het niet naar hun zin is.. (gaat ie dan toch gelijke hebben, ik ben bang van wel nu)
Maar ik ga nu toch wel denken dat heel media(al diegenen die het wegdraaien) en alle tegenstanders van Trump de boel toch niet helemaal zuiver afhandelen.
Wat er gebeurde was een live fact-check. Dat is helaas tegenwoordig nodig bij uitspraken van een President van een grote westerse democratie. Het gaat dus niet om of 'de media' het eens is met wat Trump vindt, het gaat erom dat feiten nog wel bestaan en gewoon juist moeten zijn.
Het verwateren van feiten en meningen is ontzettend gevaarlijk en dat zie je hier gebeuren. Mensen geloven wat hij zegt zonder dat hij ook maar enige onderbouwing kan geven. Trump gebruikt het woord 'fact' ook geregeld, ook al gaat het om een mening. Daar moeten we alert op zijn
Als het extrapoleert kom je uit op ongeveer+5500 stemmen voor Biden. Daarna komen nog de absentee ballots. Dus GA gaat voorlopig niet gecalled worden..Tk55 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:50:
[...]
Ben benieuwd naar het uiteindelijke verschil (in voordeel van Biden) en de kans op een hertelling. Dat lijkt me waarschijnlijk.
Een hertelling gaat er zeker komen, maar gaat echt nog wel even op zich laten wachten.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ik kijk online, ik zie ze gelukkig nietmat.hi.as schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:58:
En ook iedere keer dezelfde. Helemaal gestoord wordt je ervan...
Hij zou inderdaad hooguit als write-in kandidaat stemmen hebben kunnen gekregen, maar tot nu toe zijn er in GA pas 829 stemmen naar write-ins gegaan en 9.010 in PA.wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:56:
[...]
Nee, die deed alleen mee in Arkansas, Colorado, Idaho, Iowa, Kentucky, Louisiana, Minnesota, Mississippi, Oklahoma, Tennessee, Utah, Vermont.
Be yourself, no matter what they say ...
Ik wist waarom hij niet overal mee kon doen, maar niet meer in welke staten precies. Gelukkig heeft hij dus niet in cruciale staten stemmen gekaapt. Die paar duizend stemmen in Georgia had Biden de das om kunnen doen.wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:56:
[...]
Nee, die deed alleen mee in Arkansas, Colorado, Idaho, Iowa, Kentucky, Louisiana, Minnesota, Mississippi, Oklahoma, Tennessee, Utah, Vermont.
Zie Wikipedia: Kanye West 2020 presidential campaign
Dit omdat hij zo laat was met aanmelden van zijn kandidatuur. In 2024 wil hij opnieuw een gooi naar het presidentschap doen, dan wel landelijk.
Dan kan hij gewoon zeggen dat zijn Twitter-account gekaapt was (ongetwijfeld door de Democraten) en dat hij dit allemaal nooit zo gezegd en/of bedoeld had. Allemaal "Fake News!!!" dus.Wokschotel schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:58:
Zijn volgelingen zullen dit gegaranfeerd als de Ultieme Waarheid accepteren.
Virussen? Scan ze hier!
Ik vind het wel oprecht vervelend dat de Nederlandse media al voorsorteren op een overwinning voor Biden. Er is nog zoveel mogelijk, ondanks de huidige standen
per aspera ad astra
Ik denk dat het juist wel interessant is om te vergelijken. Rutte is weliswaar vergeetachtig, maar staat niet constant glashard te liegen en allerlei verzinsels te spuwen. Dat is waardoor Rutte nog behoorlijk wat vertrouwen geniet, van zowel volk als andere politici.readytoflow schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:52:
^^
Wat hij zegt dus![]()
[...]
Ik heb ook VVD gestemd hoor. Maar hoop dit hier wat sarcasme achter zit![]()
Rutte is ook nogal eh...'vergeetachtig'.
Maar goed terug naar de USA.
Een Trump daarentegen kán volgens mij niet eens feiten benoemen. Bijna elke keer als hij zijn mond opentrekt komt er onzin uit.
Met zo'n verschil (en het lijkt die kant op te gaan) gaat een hertelling niet veel verschil maken. Maar het proces staat het doe, dus gaan we weer in de wachtstand.Zewatanejo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:59:
[...]
Als het extrapoleert kom je uit op ongeveer+5500 stemmen voor Biden. Daarna komen nog de absentee ballots. Dus GA gaat voorlopig niet gecalled worden..
Een hertelling gaat er zeker komen, maar gaat echt nog wel even op zich laten wachten.
Ik zou verwachten dat iedereen die Trump daadwerkelijk als enigszins competent ziet ook op hem stemt, en dat iedereen die er niet op stemt ook door heeft dat hij totaal incompetent is (en hem dus ook niet wil, ongeacht wat je politieke orientatie is).Sissors schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:59:
[...]
Niemand? Omdat die gemiddeld genomen denk ik dichter bij Republikeinen staan dan Democraten. Die zullen eerder verdrietig zijn als Trump verliest.
Wat een vreselijke kolder is dit.Mel33 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:52:
Ik zit wel met een heel lastig vraagstuk:, We stemmen democratisch op een niet democraat, en we verwachten dat we dat democratisch nog steeds als democratisch kunnen benaderen.
Ze draaien als democraat zijnde een speech weg omdat het niet aan jouw democratisch beeld en democratische manier en wijze ligt. Ik weet niet goed wat ik nu werkelijk zie. maar this een feit dat ze de boel dus wel tegenhouden als het niet naar hun zin is.. (gaat ie dan toch gelijke hebben, ik ben bang van wel nu)
Maar ik ga nu toch wel denken dat heel media(al diegenen die het wegdraaien) en alle tegenstanders van Trump de boel toch niet helemaal zuiver afhandelen.
Als een president daar gaat staan en zegt "de aarde is plat", terwijl iedereen weet van niet. Dan is het toch heel erg logisch dat er gelijk gezegd wordt dat het niet correct is en er geen bewijs voor is, in tegendeel zelfs.
Maar zouden de Kanye stemmers dan automatisch op Biden gestemd hebben? Of zijn de stemmen meer weggekaapt van Trump? Lijkt me lastig om over te oordelen zo.Robertdj schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:00:
[...]
Ik wist waarom hij niet overal mee kon doen, maar niet meer in welke staten precies. Gelukkig heeft hij dus niet in cruciale staten stemmen gekaapt. Die paar duizend stemmen in Georgia had Biden de das om kunnen doen.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Huh? Op basis van de huidige standen is dat toch de meest waarschijnlijke prognose? In de eerste tijd na het sluiten van de polls was er juist een beeld dat Trump zou gaan winnen. Gewoon op basis van de huidige info.LAD93 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:00:
Ik vind het wel oprecht vervelend dat de Nederlandse media al voorsorteren op een overwinning voor Biden. Er is nog zoveel mogelijk, ondanks de huidige standen
Dat doet de Amerikaanse media ook. Puur gebaseerd op feiten. Bij CNN leggen ze ook telkens uit waarom Biden nu opeens zoveel inloopt in bv PA. Omdat de mail in votes nu geteld worden en dat waren grotendeels democraten die via mail-in stemden.LAD93 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:00:
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Waarom ga je er vanuit dat Kanye stemmen bij Biden weg zou kapen? Iedereen die op hem stemt is duidelijk niet goed bij z'n hoofd. En dat is trumps key demographicRobertdj schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:00:
[...]
Ik wist waarom hij niet overal mee kon doen, maar niet meer in welke staten precies. Gelukkig heeft hij dus niet in cruciale staten stemmen gekaapt. Die paar duizend stemmen in Georgia had Biden de das om kunnen doen.
Ik vind het ook vervelend dat Trump voorsorteert op een nederlaag, maarja, wat verwacht je als het praktisch onvermijdelijk geworden is? Iedereen die nog twijfelt en Trump hoort twijfelt niet meer.LAD93 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:00:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Pardon? Er zijn zoveel media die "voorsorteren" op een overwinning van Biden. Dat is ook statistisch gezien de meest logische uitkomst. Dus snap niet echt wat je punt is.LAD93 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:00:
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Weinig. Voor libertarian is Trump een betere optie dan Biden lijkt me. Minder ingrijpende overheid, meer corporatisme.mark-k schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:53:
Er is vrij weinig meer mogelijk en daar sorteer je op voor.LAD93 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:00:
Lijkt me heel erg logisch zelfs dat er gezegd wordt dat het heftig richting Biden leunt nu al lange periode.
Vergeet 1992 en in mindere mate 1996 niet. Ross 'You're gonna hear a giant sucking sound' Perot. 20mln stemmen in 1992. Kostte Bush mogelijk de kop.jaapstobbe schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:54:
[...]
Gebeurde ook al in 2000 en 2016 waar beslissende stemmen weggekaapt waren door een derde.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nou ja, realistisch gezien is het bijna wel zeker nu dat Trump niet meer kan winnen, gezien de huidige standen is een ovewinning van Biden zo ongeveer voor 99 procent wel binnen.LAD93 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:00:
Virussen? Scan ze hier!
*Wijst naar bijna het halve electoraat*RocketKoen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:02:
[...]
Waarom ga je er vanuit dat Kanye stemmen bij Biden weg zou kapen? Iedereen die op hem stemt is duidelijk niet goed bij z'n hoofd. En dat is trumps key demographic
Het is de taak van de media om de waarheid te vertellen (behalve Fox, hun doel is om te entertainen). Daarmee ga je geen platform geven aan iemand die structureel alles aan elkaar liegt. Dit later terug laten komen in de vorm van een rapportage of documentaire, prima, maar niet op het moment dat het actueel is en dat er schade gedaan kan worden.Mel33 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:52:
Ja de staten met kleine marges gaan sowieso (en terecht) hertellen. Daarvoor zijn de verschillen gewoon te klein.LAD93 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:00:
De secret service is ook niet voor niks onderweg naar Biden met extra manschappen, om de president-elect beter te beschermen...Jedi_Pimp schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:02:
[...]
Pardon? Er zijn zoveel media die "voorsorteren" op een overwinning van Biden. Dat is ook statistisch gezien de meest logische uitkomst. Dus snap niet echt wat je punt is.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
"As more votes were counted early Friday in Georgia, Biden is now trailing Trump by just 463 votes, narrowing a gap of more than 18,000 at the start of Thursday."
Remaining estimate: 7,352
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Het lijkt wel een limietfunctie, steeds dichter naar 0 maar nooit precies 0burgt schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:04:
"As more votes were counted early Friday in Georgia, Biden is now trailing Trump by just 463 votes, narrowing a gap of more than 18,000 at the start of Thursday."
If at first you don’t succeed, call an airstrike.
Volgens mij zeggen ze net op CNN dat ze morgen weer verder tellen in Georgia. Zucht.
Aan jou en meer die dezelfde reactie geven, @LZ86 @autje @SidewalkSuperPlayer1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:53:
[...]
Ze draaiden hem niet weg omdat hij wat zij wat niet in hun beeld paste, ze draaiden hem weg omdat hij ronduit aan het liegen was.
Dus omdat hij liegt moet ie zijn mond houden.
Dat snap ik, maar wat ik bedoel is dat jij(media) 'zijn belevenis' van alles, niet juist weergeeft!
Ja maar dat is nu net de crux, jij en ik zijn er niet bij en geen deel van zijn leven, zodat we kunnen oordelen, je krijgt het uit 2 of 3de hand. en dat is nu niet meer zuiver, en dat heeft al heel duidelijk gebleken in 1935 ofzo, en dat hebben we nu weer terug, bias nieuws, ik heb het idee dat er een soort van eed moet komen voor de brenger van het nieuws. net zoals Hippocrates bij de artsen.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Inderdaad.talkatoo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:05:
Volgens mij zeggen ze net op CNN dat ze morgen weer verder tellen in Georgia. Zucht.
Voor hun 'morgen', dat is voor ons vanavond na 18:00 ergens waarschijnlijk..talkatoo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:05:
@RocketKoen @evleerdam
https://www.nytimes.com/2...resident-republicans.html
Het verhaal gaat dat Kanye is gesteund door de republikeinen om stemmen bij Biden weg te kapen.
https://www.nytimes.com/2...resident-republicans.html
Het verhaal gaat dat Kanye is gesteund door de republikeinen om stemmen bij Biden weg te kapen.
Gelukkig hebben we PA nog ;-)poor Leno schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:06:
[...]
Voor hun 'morgen', dat is voor ons vanavond na 18:00 ergens waarschijnlijk..
Dat betekent, stam + t .
Mijn opmerking was misschien niet helemaal juist. Ik bedoelde ermee dat sommige media al doen alsof de overwinning voor Biden al binnen is terwijl er nog genoeg zaken zijn die roet in het eten kunnen gooien.
per aspera ad astra
0%. Het uberhaupt suggereren is niet meer dan een complottheorie. Dacht dat we ons hiervan onthielden op dit forum.
Zelfs Trump is niet zo geschift.
[ Voor 38% gewijzigd door Migrator op 06-11-2020 10:21 ]
Die zijn al enige tijd aanwezig, het team wordt nu uitgebreid. Ik denk dat zelfs een US president niet de mensen/macht heeft om in eigen land een mogelijke president-elects een ongeluk te laten krijgen, maar misschien is dat mijn wensdenken van ondergetekende...wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:06:
[...]
Dat is ook nog wel een dingetje idd. Hoe groot is de kans dat Trump een "ongeluk" regelt voor Biden bijvoorbeeld, gezien zijn problemen om zijn emoties in de hand te houden?
Hoorde het ook dat idd de Secret Service al aanwezig zou zijn inmiddels bij het camagneteam van Biden, om precies die reden.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Niet geheel ongebruikelijk dat de Secret Service (SS?wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:06:
[...]
Dat is ook nog wel een dingetje idd. Hoe groot is de kans dat Trump een "ongeluk" regelt voor Biden bijvoorbeeld, gezien zijn problemen om zijn emoties in de hand te houden?
Hoorde het ook dat idd de Secret Service al aanwezig zou zijn inmiddels bij het camagneteam van Biden, om precies die reden.
Lekker een beetje de aandacht melkentalkatoo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:05:
Zagen we ook in FL in 2000.
Imperfectionist.
Vier jaar geleden won Trump met 306 vs. 232. Als mijn verwachtingen gaan kloppen (NV, AZ, PA, GA naar Biden, de rest naar Trump) dan verliest hij volgens mij met 306 vs. 232. Als dat uitkomt weet ik zeker dat we allemaal in The Matrix zitten.
Bedoelden ze niet gewoon dat ze klaar waren?talkatoo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:05:
Zijn leugens zet kwaad bloed bij verkeerde mensen. Die mensen gaan verkeerde dingen doen. Die dingen kunnen ernstige gevolgen hebben voor anderen.Mel33 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:05:
[...]
Aan jou en meer die dezelfde reactie geven,
Dat snap ik, maar wat ik bedoel is dat je 'zijn belevenis' van alles, niet juist weergeeft!
Ja maar dat is nu net de crux, jij en ik zijn er niet bij en geen deel van zijn leven, zodat we kunnen oordelen, je krijgt het uit 2 of 3de hand. en dat is nu niet meer zuiver, en dat heeft al heel duidelijk gebleken in 1935 ofzo, en dat hebben we nu weer terug, bias nieuws, ik heb het idee dat er een soort van eed moet komen voor de brenger van het nieuws. net zoals Hippocrates bij de artsen.
Lijkt me heel logisch dat zij daar niet aan mee werken.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nee, het tellen is stilgelegd, en gaat pas echt morgen verder. Morgen hun tijd dus, niet onze tijd.
Virussen? Scan ze hier!
Nee, hij mag zoveel praten wat hij wil. Niemand houdt hem tegen. Maar anderen zijn vrij om hem geen platform te geven. Het wordt door Trump en zn aanhangers weleens vergeten dat vrijheid 2 kanten op werkt.Mel33 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:05:
[...]
Dat snap ik, maar wat ik bedoel is dat je 'zijn belevenis' van alles, niet juist weergeeft!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Eigenlijk ook onjuist. Er zijn nog maar weinig zaken die roet in het eten kunnen gooien. GA lijkt op korte termijn te gaan flippen naar Biden. Een groot deel van de stemmen die daar nog geteld moeten worden zijn mail ins uit democratische county's. Die pakt Biden wel. En zonder GA kan Trump niet meer winnen. En dan staat Biden ook nog steeds voor in AZ en NV.LAD93 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:07:
Mijn opmerking was misschien niet helemaal juist. Ik bedoelde ermee dat sommige media al doen alsof de overwinning voor Biden al binnen is terwijl er nog genoeg zaken zijn die roet in het eten kunnen gooien.
Dus nee, de overwinning is officieel nog niet binnen voor Biden, maar het kan m eigenlijk bijna niet meer ontgaan.
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 06-11-2020 10:10 ]
Maar dat is dus niet zo. Er kan vrijwel niks meer roet in het eten gooien.LAD93 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:07:
De stemmen in PA komen binnen.
Recounts binnen een staat gaan normaal gesproken max 2000 verschil maken.
Je zal uiteindelijk ook zien dat er praktisch geen stemmen weggehaald kunnen worden vanwege uiteenlopende redenen.
Dus zeg als je marge 5000 stemmen is, dan zit je echt volledig safe statistisch gezien.
Daar baseert de media de berichtgeving op, naar wat ik zie.
ja, dat werd gisteravond gezegd. Ze zouden doorgaan tot ze klaar waren.
De rest wat nog binnenkomt wordt dus deze avond geteld..
De getallen met te tellen votes voor PA zijn nog niks veranderd afgelopen uren.
Krijg bijna het idee dat ik naar een loop zit te kijken op CNN
*knip*, link/videodrops zijn ongewenst
[ Voor 84% gewijzigd door Migrator op 06-11-2020 10:22 ]
De stemmentellers gaan gewoon lekker tukken denk ik 's nachts.Sjurm schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:11:
Same hier. 2 x een update gehad van GA met een paar 100 stemmen. Meer nietSjurm schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:11:
Ook NYT heeft afgelopen 3 uur geen updates binnen.Sjurm schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:11:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Handige link om het tellen van de staten te volgen. Eventueel live notifications inschakelen om er echt bovenop te zitten
Handige link om het tellen van de staten te volgen. Eventueel live notifications inschakelen om er echt bovenop te zitten
Trump is nu boos om dit:
Vooral niet het probleem bij jezelf zoeken, maar altijd bij een ander leggen...
Twitter heeft zes van de laatste tien tweets van Trump verborgen vanwege misinformatie. Trump is verbolgen over het beleid van Twitter en blijft beschuldigingen uiten.
Twitter is out of control, made possible through the government gift of Section 230!
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) 6 november 2020
Virussen? Scan ze hier!
In AZ en NV staat Biden voor en is het tellen bijna klaar. Als hij die 2 vast houd, is hij er.LAD93 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:07:
In GA loopt hij hard in en die zou bv AZ kunnen vervangen om alsnog te winnen.
In PA loopt hij ook keihard in en is er dan zelfs als hij die andere 3 verliest.
Dit zijn feiten die voor iedereen in te zien zijn. Zodoende sorteert vrijwel iedereen voor op het meest waarschijnlijke.
Wie is die nieuwslezares?
Boobs vallen bijna uit dat witte topje. CNN
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
In mijn ogen focussen de Nederlandse media er op dat het verschil in stemmen op Biden en Trump steeds kleiner wordt. Het is gewoon een nek-aan-nek aan het worden. Andersom zou het zelfde gebeuren.LAD93 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:00:
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
GA is nog wel tricky. Want zelfs als ze nu klaar met tellen zouden zijn en Biden staat aan kop dan komen nog in het weekend of zelfs er na nog de circa 9000 stemmen binnen van de in het buitenland gelegerde militairen die onder GA vallen.LZ86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:10:
[...]
Eigenlijk ook onjuist. Er zijn nog maar weinig zaken die roet in het eten kunnen gooien. GA lijkt op korte termijn te gaan flippen naar Biden. Een groot deel van de stemmen die daar nog geteld moeten worden zijn mail ins uit democratische county's. Die pakt Biden wel. En zonder GA kan Trump niet meer winnen. En dan staat Biden ook nog steeds voor in AZ en NV.
Dus nee, de overwinning is officieel nog niet binnen voor Biden, maar het kan m eigenlijk bijna niet meer ontgaan.
"Als een stembiljet niet leesbaar is voor de telmachine wordt het - onder toezicht van beide partijen - gekopieerd. Normale praktijk."xinix03 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:11:
Het lijkt me dat dit niet mag:
https://videos.utahgunexc...59hDfYPQbCnaAmRs0QtDne96s
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat is hoogstwaarschijnlijk ballot curing. Wanneer een stemmer bijvoorbeeld een vinkje heeft gezet i.p.v. het vakje volledig ingekleurd, is het stembiljet niet te lezen door een machine. Deze mensen corrigeren dat zodat de stem daarna wél geteld kan worden. Maar goed, met een spectaculaire titel erboven lijkt het natuurlijk al snel verdacht.
[ Voor 14% gewijzigd door Migrator op 06-11-2020 10:22 ]
Het is nu 4 uur 's nachts in de oostkust daar?wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:10:
[...]
Nee, het tellen is stilgelegd, en gaat pas echt morgen verder. Morgen hun tijd dus, niet onze tijd.
Zelfde voor PA. Dus hij moet zeker met ruimte marge winnen en PA. Weet niet hoe dit zit met de 2 andere WI en MIarsimo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:14:
[...]
GA is nog wel tricky. Want zelfs als ze nu klaar met tellen zouden zijn en Biden staat aan kop dan komen nog in het weekend of zelfs er na nog de circa 9000 stemmen binnen van in het buitenland gelegerde militairen die onder GA vallen.
Ik wilde niks zeggenAgent47 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:13:
Wie is die nieuwslezares?Boobs vallen bijna uit dat witte topje. CNN
het lijkt me dan ook ofwel enorm nep ofwel dat ze iets totaal anders en volkomen legaal doet dan de beste man beweert.
[ Voor 24% gewijzigd door Migrator op 06-11-2020 10:22 ]
Was er een verhaal???PWM schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:15:
[...]
Ik wilde niks zeggenMaar die leiden wel een beetje af ja van het verhaal.
Decision Desk HQ Twitter komt met de updates die beschikbaar komen:LZ86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:11:
[...]
Same hier. 2 x een update gehad van GA met een paar 100 stemmen. Meer niet
https://twitter.com/decisiondeskhq?s=21
Je moet toch wat als er bijna niks nieuws te melden valtPWM schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:15:
[...]
Klopt, in Atlanta is het nu 04:15.LZ86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:14:
[...]
Het is nu 4 uur 's nachts in de oostkust daar?
Heb ergens gelezen dat het tellen rond 15:00 onze tijd (dus 09:00 hun tijd) weer door zou gaan.
Virussen? Scan ze hier!
Nu? Je bedoelt dat nu iets met Biden gaat "gebeuren"? Die kan is <0,1%.wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:06:
[...]
Imperfectionist.
Mea culpa - ik wilde niemand voor z'n schenen schoppen. Ik ben persoonlijk van mening dat er nog zoveel haken en ogen zitten aan de gerapporteerde cijfers dat ik pas geloof dat Biden gewonnen heeft als hij ingezworen wordt begin volgend jaar. Trump en de GOP kunnen nog zoveel rare sprongen maken..
per aspera ad astra
Een gek heeft zelf niet in de gaten hoe gek hij is. Trump heeft gewoon enorm narcistische trekken. Of hij daarnaast echt gek/gestoord is of dat hij het speelt (om zn achterban aan te sporen) laat ik dan in het midden.wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:12:
Trump is nu boos om dit:
[...]
[Twitter]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Hij liegt. En dus wordt zijn media bereik, dat hij nodig heeft om met zijn leugens de geest van anderen (nog verder) te vergiftigen, ingeperkt.Mel33 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:05:
[...]
Er is geen sprake van bias in deze situatie. De media in kwestie hebben door dat als je Trump een podium blijft geven met zijn leugens, dat er dan te veel mensen in (blijven) trappen. Er is geen sprake van 2e of 3e hand; iemand heeft zich misdragen tijdens een persco, op dat moment heeft (een deel van) de pers de camera uitgezet. Dat had je gewoon zelf kunnen zien uit de eerste hand als je die persco op dat moment volgde.Ja maar dat is nu net de crux, jij en ik zijn er niet bij en geen deel van zijn leven, zodat we kunnen oordelen, je krijgt het uit 2 of 3de hand. en dat is nu niet meer zuiver, en dat heeft al heel duidelijk gebleken in 1935 ofzo, en dat hebben we nu weer terug, bias nieuws, ik heb het idee dat er een soort van eed moet komen voor de brenger van het nieuws. net zoals Hippocrates bij de artsen.
Je argument dat mensen nu niet zelf meer getuige kunnen zijn van "het incident" (de leugens die Trump verspreidde op de persco), gaat niet op. Alles wat in het verleden is gebeurd, krijg je uit 2e of 3e hand te horen. Dat maakt het niet minder waar, relevant of gezaghebbend. Ik zie dan ook totaal niet in welke link er met 1935 (of welk ander jaartal uit de jaren 30 van de vorige eeuw) te maken valt.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Zeker op een website met de veelzeggende naam 'Utah gun Exchange'.Koppensneller schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:14:
[...]
Dat is hoogstwaarschijnlijk ballot curing. Wanneer een stemmer bijvoorbeeld een vinkje heeft gezet i.p.v. het vakje volledig ingekleurd, is het stembiljet niet te lezen door een machine. Deze mensen corrigeren dat zodat de stem daarna wél geteld kan worden. Maar goed, met een spectaculaire titel erboven lijkt het natuurlijk al snel verdacht.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Dan is het toch gewoon ongeldig?Koppensneller schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:14:
[...]
Je wil echt niet dat de tellers met een pen/potlood de stemformulieren zitten in te kleuren. Toezicht van beide partijen zie je ook niet op deze vid.
[ Voor 4% gewijzigd door tuinïnen op 06-11-2020 10:18 ]
Ik had net bedacht om vandaag niet CNN te gaan volgen en gewoon af en toe in dit topic te kijken, maar nu open ik toch maar eens een nieuw tabblad erbij...PWM schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:15:
[...]
Als er met voldoende toezicht (meer-ogen-principe) alleen een reeds aangevinkt vakje wordt ingekleurd, lijkt me dat niet zo'n enorm probleem.tuinïnen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:17:
[...]
Dan is het toch gewoon ongeldig?
Je wil echt niet dat de tellers met een pen/potlood de stemformulieren zitten in te kleuren.
[ Voor 36% gewijzigd door dreamscape op 06-11-2020 10:18 ]
Punctuality is the politeness of kings
Klopt, maar de verwachting nu bij PA is dat de marge met enkele duizenden of zelfs ruim meer dan 10.000 naar Biden zal vallen. Dan is daar weinig ruimte voor alsnog latere uitslag over. Bij GA is die ruimte voor verschuivingen in de a.s. dagen of potentieel zelfs weken er naar verwachting wel.matty___ schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:14:
[...]
Zelfde voor PA. Dus hij moet zeker met ruimte marge winnen en PA. Weet niet hoe dit zit met de 2 andere WI en MI
Kijk, dat is een andere inval. En ik denk dat menigeen die mening ook wel deelt dat Trump nog rare sprongen kan gaan maken.LAD93 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:16:
Mea culpa - ik wilde niemand voor z'n schenen schoppen. Ik ben persoonlijk van mening dat er nog zoveel haken en ogen zitten aan de gerapporteerde cijfers dat ik pas geloof dat Biden gewonnen heeft als hij ingezworen wordt begin volgend jaar. Trump en de GOP kunnen nog zoveel rare sprongen maken..
Alleen dat deel wil de media nog niet openlijk over spreken. Dan doen ze wel als het daadwerkelijk gebeurd.
Reclamedreamscape schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:17:
[...]
Ik had net bedacht om vandaag niet CNN te gaan volgen en gewoon af en toe in dit topic te kijken, maar nu open ik toch maar eens een nieuw tabblad erbij...
Kan Trump eigenlijk aangeklaagd worden voor het ondermijnen van de democratie of valt dat onder zijn onschendbaarheid als president?
No matter the age, never lose the Kramer inside
Als ik dit goed begrijp is je punt dat ik nu zelf niet kan controleren of wat hij zegt feitelijk onjuist was omdat ik de pers maar moet geloven dat dat zo is. Ten eerste is dat een taak van de pers, de feiten weergeven (dat het daar her en der nog wel eens aan schort, soit, maar grotendeels doet de serieuze pers dit ook). Maar ten tweede lieten ze hem eerst een aantal feitelijke onjuistheden de wereld inslingeren, om vervolgens die onjuistheden te weerleggen. Maar daar had ik hen niet voor nodig, ik kon zelf al de beslissing nemen dat hij stond te raaskallen. Dus ik snap je punt niet (in my defense, het is moeilijk te destilleren uit je verhaal). Ze laten hem ver genoeg uitpraten om mijal de gelegenheid te geven mijn eigen mening te vormen.Mel33 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:05:
[...]
Aan jou en meer die dezelfde reactie geven, @LZ86 @autje @SidewalkSuper
Dat snap ik, maar wat ik bedoel is dat jij(media) 'zijn belevenis' van alles, niet juist weergeeft!
Zeg dan gewoon dat je de pers niet vertrouwt, dan snappen we in ieder geval meteen uit welke hoek je komt.
Was gisteren ook. Het is midden in de nacht daar nu. Tellen gaat mogelijk wel door maar de reporting moet via mensen gedaan worden die hoger op de payroll staan en wel mogen slapen.Tk55 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:11:
[...]
Ook NYT heeft afgelopen 3 uur geen updates binnen.
Vanaf einde van de middag weer meer nieuws.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hoezo zou het ongeldig zijn als het volgens de regels mag.tuinïnen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:17:
[...]
Je wil echt niet dat de tellers met een pen/potlood de stemformulieren zitten in te kleuren. Toezicht van beide partijen zie je ook niet op deze vid.
Dat je geen toezicht ziet betekend niet automatisch dat het er niet is. Misschien is de ene wel een republikein en de andere een democraat. En staat buiten het beeld nog eens toezichthouders van beide kanten.
En dat in combinatie met het feit dat de beelden kennelijk afkomstig waren van de Charlie Kirk show.ralpje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:17:
[...]
Zeker op een website met de veelzeggende naam 'Utah gun Exchange'.
Be yourself, no matter what they say ...
Trump kan zo overtuigend liegen, ik weet nog steeds niet of hij echt gelooft wat hij zegt of dat het tactiek is. Bij bijv. Corona weten we dat hij het halve land kon overtuigen dat er niks aan de hand was terwijl hij achter gesloten deuren en richting donoren heel duidelijk maakte dat het veel erger was dan dat hij deed voorkomen.Moi_in_actie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:16:
Een gek heeft zelf niet in de gaten hoe gek hij is. Trump heeft gewoon enorm narcistische trekken. Of hij daarnaast echt gek/gestoord is of dat hij het speelt (om zn achterban aan te sporen) laat ik dan in het midden.
Je moet ook niet vergeten dat een verliezer ook naar de toekomst kijkt. Op een vreemde manier is het voor het imago en de kansen van Trumpisme in de toekomst goed dat ze blijven vechten en verdeeldheid zaaien, ook als ze dondersgoed weten dat ze verloren hebben.
Ik sluit niet uit dat Pence binnenkort het verlies erkent terwijl Trump doodleuk blijft 'vechten'.
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 06-11-2020 10:20 ]
Zo doen we dat in Nederland, ja, en hier heeft het iets minder gevolgen omdat we geen FPTP-systeem hebben. In de VS willen ze blijkbaar meer uitgaan van de intentie van de kiezer (weet niet of dat nog per staat verschilt). Gewoon een andere benadering.
Zodra de volgende president is ingezworen en hij niet meer onschendbaar is duiken er waarschijnlijk wel een paar legers advocaten op m vanwege een hele hoop openstaande zaken. Denk dat ze voordat ie overleden is niet toekomen aan het gros.Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:18:
Kan Trump eigenlijk aangeklaagd worden voor het ondermijnen van de democratie of valt dat onder zijn onschendbaarheid als president?
Nee, dat is gewoon volgens de wet geregeld en lijkt mij meer in lijn met een democratisch proces dan een stem weg te gooien omdat een stemmer een foutje heeft gemaakttuinïnen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:17:
[...]
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik vind het wel een mooie drempel om te mogen stemmen. Het begrijpen hoe je een vakje in moet kleurencheiron schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:20:
[...]
Nee, dat is gewoon volgens de wet geregeld en lijkt mij meer in lijn met een democratisch proces dan een stem weg te gooien omdat een stemmer een foutje heeft gemaakt
Ballot curing is normaal en legaal. Mensen die hebben gestemd mogen nog tot een bepaalde datum hun ballot "curen" en dit zou heel goed voorwerk daarvoor kunnen zijn. Daar zijn per staat ook websites voor.tuinïnen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:17:
[...]
https://www.npr.org/2020/...-absentee-ballot-problems
https://www.bloomberg.com...-protection-tool-for-2020
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
[font size=18]Zero Tolerance [/font]
Voor actuele uitslagen zie:https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
- Discriminerende reacties
- Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
- Rants
- Whataboutisme
- Linkdrops
- Sealioning
- Het reageren op overduidelijk slechte reacties
- De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.