Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
This is the way. Niet zeker of de pun intended is, of niet.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Denk dat hij zelf z'n tekst geschreven heeft.markje1 schreef op Friday 6 November 2020 @ 00:49:
Normaal spreekt hij toch meer in plaats van voor te lezen?
Meestal teleprompter of small screen pop-up. Slechts zelden in beeld.markje1 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:49:
Normaal spreekt hij toch meer in plaats van voor te lezen?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ja, alle witte mannen mogen erbij!Virtuozzo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:50:
“We’re the party of inclusion” ...
People as things, that’s where it starts.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Dat betekent, stam + t .
Voor Trump is dit consistent. Perception is reality, so reinforce narrative constantly. Never admit.Krylinck schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:50:
Maar wat bereik je hier nou toch mee... behalve meer hoon achteraf.
Valt me wel op, hij is moe.
hij zegt dat hij gewonnen heeft. maar toch claimt hij de overwinning niet... dus toch gelooft hij de fake votes
Yup, its on the internet now so it’s true ...JackSparrow schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:51:
Ohw..de Republikeinen zijn de party van de inclusion. Serious..?
En vermoeidheid, meerdere avonden laat naar bed weegt zwaar op die leeftijd.barrymossel schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:51:
Hij heeft opgegeven. Wow. Je ziet het aan z'n hoofd en z'n houding. Alleen even gezichtsverlies beperken.
-
Nou ja, misschien hebben ze hem een keer groente laten eten. Kan hij niet tegen.markje1 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:52:
[...]
En vermoeidheid, meerdere avonden laat naar bed weegt zwaar op die leeftijd.
Het zal nog wel even duren, maar zijn lichaamstaal is zeer zwak inderdaad.barrymossel schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:51:
Hij heeft opgegeven. Wow. Je ziet het aan z'n hoofd en z'n houding. Alleen even gezichtsverlies beperken.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ja, hij ziet er best slecht uit.Virtuozzo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:52:
[...]
Voor Trump is dit consistent. Perception is reality, so reinforce narrative constantly. Never admit.
Valt me wel op, hij is moe.
Niet dat ie normaal er jofel uitziet, maar nu, moe, en zelfs zijn hele geraaskal klinkt weinig echt overtuigend.
Zit weinig energie in, hij praat rustig en z'n hele tekst lijkt ie woord voor woord voor te lezen.
Ik heb zelfs het idee dat ie met z'n vingers de woorden op 't papier volgt.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Hij staat er om bekend weinig te slapen en elke ochtend om 4 uur op te staan toch?markje1 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:52:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 06-11-2020 00:54 ]
Verder is het de bekende word salad tactiek die alles kan betekenen wat je wil dat het betekend. Wordt meestal ingezet als het sentiment van zijn supporters en tegenstanders gemeten moet worden.
[ Voor 59% gewijzigd door .ScorpionSquad op 06-11-2020 00:56 ]
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
Moet je wel om 18:00 naar bed gaan418O2 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:54:
Hij spreekt zichzelf wel steeds tegen
[...]
Hij staat er om bekend weinig te slapen en elke ochtend om 4 uur op te staan toch?
Shit, hij heeft zelfs toe dat ie kan verliezen.
Normalisatie effect. Niet te onderschatten.MadDogMcCree schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:55:
Waarom is niemand in dat zaaltje Trump keihard aan het uitlachen..
Omdat je dan je accreditatie kwijt bentMadDogMcCree schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:55:
Waarom is niemand in dat zaaltje Trump keihard aan het uitlachen..
Ach, die 2 maanden overleef je wel. Zo vaak mag je er nu toch niet komen met de Covid regels.
Sure, dat speelt mee. Maar alle strijdlust is eruit. Zelfs Sleepy Joe was nog lekker vrolijk een uur of wat geleden.markje1 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:52:
[...]
Daarnaast geeft ie toe dat ie met de "illegale" stemmen zeker kan verliezen...
[Twitter: https://twitter.com/kadhim/status/1324500761603198976?s=20]
Be yourself, no matter what they say ...
Ik wil je toch graag uitnodigen om hier eens te komen kijken. Je zult het, ondanks deze kermis, geweldig vindenKrylinck schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:54:
@Virtuozzo Ja nogal moe en je zou zeggen verslagen. Maar ja. Ik zal dat land wel niet snappen of zo. Heb er nog nooit voet gezet, maar ken wel een flink aantal Amerikanen persoonlijk. LGBT- mensen welteverstaan. Zij hebben het dan wel eens over politieke gebreken, maar ik heb het nooit van minuut tot minuut gevolgd. Dat Trump niet helemaal okee is wisten we al snel en ik heb het laten rusten. Maar wat een gehaktbal zeg.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Because of cheating ...RobinHood schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:55:
[...]
Moet je wel om 18:00 naar bed gaan![]()
Shit, hij heeft zelfs toe dat ie kan verliezen.
Wat je hier ziet is typisch Trump die door een rechter bij een vastgoed zaak tegen de muur genageld wordt. Ontkennen, ontkennen, afleiden, afleiden. Tegenstander aanwijzen voor alles wat je zelf gedaan hebt. Narratief herhalen en herhalen.
Maar, wat mij wel opvalt. Iemand heeft hier aan zijn woorden zitten sleutelen. De structuur en het ritme valt op, dit is ongeacht hoe hij overkomt een voordracht die zo uit een 80/10/10 script zou kunnen komen.
Onderschat niet hoe effectief deze speech zal zijn binnen eigen kringen. Wat je nu ziet is het moment waarop vastgelegd wordt voor het komende decennium wat het "grote verraad van de democraten" is.
[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 06-11-2020 01:00 ]
Helft? Vooralsnog maar 47,8% toch?Zingo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:58:
Het ergste is nog dat hij de leugens zomaar mag uitspuiten en dat de helft van het land het nog geloofd ook. Ik heb altijd al gezegd: stel politici die niet onderbouwde onzin uitspuwen nu eens aansprakelijk en sluit ze op.
Daarom hadden ze dat bij CNN al vooraf gezegd, dat hij 4 jaar lang al aan het liegen is, dus dat nu niet opeens veranderd zou zijn.n0pe schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:55:
NBC stopt de persconferentie omdat er teveel onwaarheden verkondigd worden
64k nu zelfs volgens Fox.Badeend schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:54:
Ondertussen in Pennsylvania het verschil naar 73k
Gaat rapido zo.
Maar blyat, die man gaat nu vol op het orgel over fraude
Bij een ballot processing facility. https://www.politico.com/...anta-absentee-vote-433988Qu3st schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:57:
@Virtuozzo waar was die pipe burst ook alweer in Georgia?
[ Voor 17% gewijzigd door Virtuozzo op 06-11-2020 01:00 ]
Deze persconferentie heeft het meeste weg van de persco's van de Iraaks minister van informatie ten tijde van Bush Jr.
Jep, die in de State Farm Arena in Atlanta (Fulton County).
[ Voor 6% gewijzigd door voske op 06-11-2020 00:59 ]
Ja en de suppression polls.RobinHood schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:59:
[...]
64k nu zelfs volgens Fox.
Gaat rapido zo.
Maar blyat, die man gaat nu vol op het orgel over fraude
Gelukkig zaten die polls 4 jaar geleden wel goed. En hielpen die hem niet. Voor zover die invloed hebben
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Mwah, dat weet ik niet. Er zijn genoeg Trump stemmers die niet op hem stemmen vanwege dit gedrag, maar andere redenen. Heel veel stemmen komen altijd nog uit de conservatieve hoek. Ik denk dat Trump zijn achterban overschat. Voor heel veel Amerikanen, zeker de conservatieven, is de democratie heilig. Die prikken hier ook doorheen.Zingo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:58:
Het ergste is nog dat hij de leugens zomaar mag uitspuiten en dat de helft van het land het nog geloofd ook. Ik heb altijd al gezegd: stel politici die niet onderbouwde onzin uitspuwen nu eens aansprakelijk en sluit ze op.
Nou, dit is genoeg om haast wanhopig van te worden.Virtuozzo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:47:
[...]
Hoe diep wil je gaan ...
https://www.citizensforet...ourt-advisor-leonard-leo/
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
Thanks, even een kleine fact check over zijn opmerking dat het op een locatie was wat ver weg was.Virtuozzo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:59:
[...]
Bij een ballot processing facility. https://www.politico.com/...anta-absentee-vote-433988
Oh het gaat ook zeker gebeuren, stond eigenlijk voor afgelopen zomer op de planning maar er kwam wat tussen! Ben afgelopen januari wel naar Quebec geweest (heb enkele Canadese vrienden), maar dat voelde... een beetje Frans, een beetje vreemd en een beetje koud.The Realone schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:57:
[...]
Ik wil je toch graag uitnodigen om hier eens te komen kijken. Je zult het, ondanks deze kermis, geweldig vindenHet is het land van vele uitersten en dat maakt het zo mooi, ook al lijkt het soms niet zo.
-corruption
-the numbers
-democrat machine
-a little bit dangerouws
-binolculars
Stuiptrekkingen.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Het is inderdaad een ander soort speech dan ik van hem gewend ben, iets teveel volzinnen.Virtuozzo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:58:
[...]
Because of cheating ...
Wat je hier ziet is typisch Trump die door een rechter bij een vastgoed zaak tegen de muur genageld wordt. Ontkennen, ontkennen, afleiden, afleiden. Tegenstander aanwijzen voor alles wat je zelf gedaan hebt. Narratief herhalen en herhalen.
Maar, wat mij wel opvalt. Iemand heeft hier aan zijn woorden zitten sleutelen. De structuur en het ritme valt op, dit is ongeacht hoe hij overkomt een voordracht die zo uit een 80/10/10 script zou kunnen komen.
Onderschat niet hoe effectief deze speech zal zijn binnen eigen kringen. Wat je nu ziet is het moment waarop vastgelegd wordt voor het komende decennium wat het "grote verraad van de democraten" is.
Maar kolere, wat een leugens, en ik geloof best dat een groot deel van de GOP-stemmers hier gewoon intrapt.
Laat de rellen maar beginnen, ik vond hem al te rustig...
The president is lying right now. Over and over and over.
— Jim Acosta (@Acosta) 5 november 2020
Hij doet niet hardop lachen, maar wel ondertussen aan het twitteren.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Uh-huh, wat ik zojuist zei:Virtuozzo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:58:
[...]
Zit weinig energie in, hij praat rustig en z'n hele tekst lijkt ie woord voor woord voor te lezen.
Ik heb zelfs het idee dat ie met z'n vingers de woorden op 't papier volgt.
Dit is niet een standaard chaotische, grotendeels unscripted, Trump speech.
[ Voor 15% gewijzigd door voske op 06-11-2020 01:02 ]
Als ie nog langer speecht, kan iemand hem op de schouder tikken en zeggen "you've lost the election sir"Togi schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 01:01:
GA 4K volgens CNN
En de voorsprong van Trump in Georgia in één klap meer dan gehalveerd, van 9,5k naar 3,5k
Projectie en hypocratie...
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Sterker nog, Trump kan juist veel stemmen in Georgia nog winnen, omdat stemmen van overzeese militairen in ieder geval tot vandaag binnen mogen komen. Er is daar een grote legerbasis waar veel van die stemmen op deze manier binnen komen.fsfikke schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 01:00:
"They've allowed ballot's to be received up to three days and we believe even much more, and they are counting them" Dus ze zijn stemmen aan het tellen die morgen pas binnenkomen?
Trump zelf ook
Ja, eigenlijk wel.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
verdict; Trump is not legit
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat viel nog het meeste op. Hij oogt als een gebroken man.AW_Bos schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 01:04:
Hij oogt echt zwaar vermoeid, hij loopt echt als een 85-jarige man het podium af.
Je gaat toch bijna denken dat dat een lookalike was?
Dit kan toch niet ongestraft gezegd worden?
ik ben zo nieuwsgierig als t officieel wordt. Wat gaat Trump doen dan?
Topje, ijsberg..ScorpionSquad schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 01:00:
[...]
Nou, dit is genoeg om haast wanhopig van te worden.
Ik kan hier een heel topic aan wijden. Maar dan zijn mensen een week lang echt niet lekker. Al helemaal omdat Nederland bij vrijwel elk dark money onderwerp een rol speelt in faciliteren, en met hoge regelmaat met coördineren. Financieel, fiscaal, politiek, organisatorisch.
Hij had nog wel wat langer mogen speechen. Het was wel vermakelijk om die teller van Georgia te zien zakken tijdens z'n speech :-)Zingo schreef op Friday 6 November 2020 @ 01:04:
Op Fox kijkt het lekker weg, je ziet zijn voorsprong wegzakken tijdens zijn geraas.
Haha ja alleen net te laat. Bizar dit...
Je kunt vinden wat je wilt van deze verkiezingen maar deze blijft nog wel een aantal decennia hangen.
Just a programming note for readers: We’re watching the president’s remarks, and we will offer some context and a few fact-checks, but we’re not really doing any play-by-play because most of what Trump is claiming is false and/or baseless.
Well that was a remarkable statement from the President.
Stel dat hij nog wint, dan ben ik benieuwd of die man nog energie heeft om te juichen...downtime schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 01:05:
[...]
Dat viel nog het meeste op. Hij oogt als een gebroken man.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hopelijk pakt Biden meerdere staten, zoals het er nu naar uit ziet dan kan het niet net die ene staat zijn wat het verschil maakt. Trump zal Biden niet feliciteren denk ik en blijven doorgaan met rechtszaken en recounts eisen tot dat daar de rek er helemaal uit is.
Dan maar hopen dat de onrust in het land niet uitbreekt in geweld.
Virtuozzo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 01:05:
[...]
Topje, ijsberg.
offtopic:
Ik kan hier een heel topic aan wijden. Maar dan zijn mensen een week lang echt niet lekker. Al helemaal omdat Nederland bij vrijwel elk dark money onderwerp een rol speelt in faciliteren, en met hoge regelmaat met coördineren. Financieel, fiscaal, politiek, organisatorisch.
Ik kan wel wat hebben en het lijkt me wel interessant. Leef je uit
Bij CNN noemen ze het pathetic en vragen ze zich af wanneer er een intervention vanuit de partij komt, omdat dit wel heel scha(n)delijk begint te wordenVirtuozzo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 01:06:
Dat was het understatement van de dag, Baldric moment bij Fox News.
En kort daarna de opmerking (geparafraseerd): The president says there is a lot of evidence. That evidence needs to be produced.Virtuozzo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 01:06:
Ik was wel benieuwd naar hoe FOX News verslag doet van de statement. Begrijp ik dat ze zelfs daar fronsen hierbij? Dat is op zijn minst veelzeggend toch?Virtuozzo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 01:06:
Edit: veelzeggend maar ook niet meer dan logisch natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door bazzemans op 06-11-2020 01:08 ]
Je kunt het gewoon kijken he op foxnews.com volgens mij. En anders via de App op iOS of Android (7 dagen gratis proberen in die app).bazzemans schreef op Friday 6 November 2020 @ 01:08:
[...]
Ik was wel benieuwd naar hoe FOX News verslag doet van de statement. Begrijp ik dat ze zelfs daar fronsen hierbij? Dat is op zijn minst veelzeggend toch?
Zou kunnen maar ik ben/was CNN aan het kijken.JackSparrow schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 01:09:
[...]
Je kunt het gewoon kijken he op foxnews.com volgens mij. En anders via de App op iOS of Android (7 dagen gratis proberen in die app).
Deze site is wel interessant.
AZ lijkt Trump's zijn kant op te gaan en dan PA Biden's kant op.
Als Biden dan Georgia wint en Trump Nevada/Arizona is het toch 269/269?
[ Voor 47% gewijzigd door Minaaj op 06-11-2020 01:12 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=18]Zero Tolerance [/font]
Voor actuele uitslagen zie:https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
- Discriminerende reacties
- Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
- Rants
- Whataboutisme
- Linkdrops
- Sealioning
- Het reageren op overduidelijk slechte reacties
- De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
:strip_exif()/f/image/3zrZEeXC5GBBwi1WiRxaM4MI.jpg?f=fotoalbum_large)