Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 180 Laatste
Acties:
  • 705.192 views

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:01
readytoflow schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:23:
Hoop dat deze trent zich voortzet. Maar t zullen met Biden ook niet vruchtbare jaren worden vermoed ik. Hopelijk kan hij wel meer verbinding creeren en de polarisatie afzwakken. En dan over 4 jaar eindelijk de weg vrij maken voor een sterke daadkrachtige verbindende president.

Vraag:
Wat kan Trump nog doen komende maanden om dingen naar zijn hand te zetten? Ik doel dan met name op plannen/wetten die hij nog kan doordrukken?
Wetten doordrukken kan niet. Hij heeft het Huis niet. Sowieso gaat hij zoveel mogelijk rechters aanstellen. Met executive orders kan hij ook nog wat proberen, maar dat kan allemaal makkelijk teruggedraaid worden. Hij zou bijv. ook een ontslag golf door de federale overheid kunnen gaan en allerlei onschatbare kennis en ervaring laten gaan. Hij kan de machtsovername frustreren.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
De Rikster schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:24:
[...]

Zichzelf zo gedragen/misdragen dat bijna de helft van de kiesgerechtigden het oprechte idee hebben dat hij een beter alternatief is dan Biden. En dat zegt best veel over beide heren..
Wat dacht je van het volk?

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

.oisyn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:25:
[...]

En hier is het 4 tegen 4. :+
Gelukkig hebben we de foto’s nog…

Ik ben nog steeds tegelijkertijd verbaasd en niet verbaasd wat ik zie op Fox en wat Trump’s team al dan niet roept. Eng, bizar.

[ Voor 26% gewijzigd door Wilf op 05-11-2020 22:29 ]

Wilf schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:25:
[...]
Ze stonden nu op een podium op Fox aanhangers op te hitsen. Dus ze vinden het nog niet extreem genoeg…
Ah, laten we hopen dat het kalm blijft. En dat het gebouw zelf ook beveiligd wordt. Via whatsapp bericht dat ook de mensen die aan het tellen waren weg gaan.

Verwarrend, maar dat is vaak met dat soort condities. Ik kijk bewust geen beeld, want dat als disproportioneel signaal te makkelijk leidend.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 10:04
Apache4u schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:25:
[...]

En vooral over bijna de helft van het electoraat.
Waarom maar bijna de helft?

• Sandor_Clegane
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Sandor_Clegane

Fancy plans and pants to match

Virtuozzo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:25:
[...]

Hoe? Hij heeft het theater bevorderd.
Precies. Hij heeft het doorgetrokken naar zijn logische conclusie. Het gaat om de show. En als Trump een ding goed kan, dan is het beroemd zijn.

En daarmee zelfs de Bush dynasty weggeblazen. Niet gek voor een gameshow host.

Less alienation, more cooperation.

• De Rikster
Tk55 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:26:
[...]

Wat dacht je van het volk?
Want die hadden keuze uit hoeveel daadwerkelijke kandidaten?

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Virtuozzo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:22:
[...]

Oprechte vraag: wat heeft Trump goed gedaan?

Ik heb echt heel serieus zitten zoeken, er liggen stapels onderzoeken en studies. Elk plan, elke maatregel, alles is doorgespit. Er is buiten Supreme Court nominaties niets geweest wat effectief is doorgezet.

Ik vraag het echt serieus, want zelfs de deals van fabrieken bouwen zijn nergens op uitgedraaid. Of erger, zoals die tent van Foxconn. Een heel gebouw neer laten zetten door een Mexicaans bedrijf en er zit niks in. Dag beloften van 12k arbeidsplaatsen.
Nogal subjectief. Als ja naar nagekomen beloftes gaat kijken is er dit artikel van een week geleden.

Imperfectionist.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:54
Virtuozzo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:28:
[...]

Ah, laten we hopen dat het kalm blijft. En dat het gebouw zelf ook beveiligd wordt. Via whatsapp bericht dat ook de mensen die aan het tellen waren weg gaan.

Verwarrend, maar dat is vaak met dat soort condities. Ik kijk bewust geen beeld, want dat als disproportioneel signaal te makkelijk leidend.
Hmm liggen die stemmen in een kluis of iets dat veilig is? Stel ze vallen een gebouw binnen waar de stemmen geteld worden en vernietigen de stembiljetten...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Tk55
  • Niet online
matty___ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:23:
[...]

Weet je nog wat een drama Obama care was? Ik ben bang dat dat veel te links is voor mensen die twijfelen
Het gaat in de VS vaak niet om wat het is, maar om wat mensen denken dat het is. Zo wordt er altijd geroepen dat obamacare en medicare je zorg(verzekering) afpakken. Op een bepaalde manier is dat zo, maar die nuance ontbreekt overal in het politieke debat.

Bovendien maakt het helemaal niet uit wat de meerderheid van het land vindt, want die meerderheid heeft het niet altijd voor het zeggen.

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
In nevada moeten nog ongeveer 190k geldige stemmen geteld worden. 90% daarvan in Clark county. Las Vegas eo.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EmFtXqVUcAEihaR?format=jpg&name=medium

Dat betekent, stam + t .

• Tk55
  • Niet online
De Rikster schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:30:
[...]

Want die hadden keuze uit hoeveel daadwerkelijke kandidaten?
Biden en Trump zijn gewoon voortgekomen uit de voorverkiezingen...

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:14
Deze site geeft wel mooi inzicht van de ontwikkelingen over tijd over de laatste staten, aandeel trump/biden en wat Biden aan niveau moet halen.: https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html

[ Voor 21% gewijzigd door I-King op 05-11-2020 22:35 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:54
Tk55 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:32:
[...]

'verkiezingen' is een groot wordt als je leest en ziet hoe dat echt in zijn werk gaat.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-11 17:46
Virtuozzo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:22:
[...]

Oprechte vraag: wat heeft Trump goed gedaan?

Ik heb echt heel serieus zitten zoeken, er liggen stapels onderzoeken en studies. Elk plan, elke maatregel, alles is doorgespit. Er is buiten Supreme Court nominaties niets geweest wat effectief is doorgezet.

Ik vraag het echt serieus, want zelfs de deals van fabrieken bouwen zijn nergens op uitgedraaid. Of erger, zoals die tent van Foxconn. Een heel gebouw neer laten zetten door een Mexicaans bedrijf en er zit niks in. Dag beloften van 12k arbeidsplaatsen.
Praten met kim, en werk gecreëerd geloof ik, en een ‘hoe het niet moet’ les?
Hij stelt iets aan de kaak waar psychologen en spindokters van smullen.

Nee geen idee verder
Maar Kijk, voor mij is Trump de verpersoonlijking van een typische amerikaan. Zoals hij is, is ook de amerikaan. Lomp dom and famous, arrogant en dikkop en een graaier.

Dus Alles wat ik vroeger niet van de usa dacht het te zijn, een land van helden enz enz.

[ Voor 4% gewijzigd door Mel33 op 05-11-2020 22:34 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dit gaat nog wat worden. In Georgia zouden er nog 47.000 stemmen geteld moeten worden zou het gat inmiddels geen 13K meer zijn. In Pennsylvania zouden het nog 366K stemmen zijn en met de huidige projecties van circa 78% die steeds terugkomen, gaat Biden dat met 100K winnen.

Misschien ook maar goed aangezien Nevada in dit tempo ergens over twee jaar klaar is en in Arizona heel andere problemen spelen waardoor het misschien maar beter is als de beslissing daar niet valt...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 13:17
PWM schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:24:
Lekkere verspreking weer Joe: The count has been completed.

Man man man.
Ik verstond "the count is being completed" of bedoel je een ander moment dan dit:
https://twitter.com/Acyn/status/1324463101832384513?s=19

Flickr PSN ID= cheironnl

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:17
Apache4u schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:31:
In nevada moeten nog ongeveer 190k geldige stemmen geteld worden. 90% daarvan in Clark county. Las Vegas eo.
[Afbeelding]
Mooie signature! Zeker als we de topic warning bekijken. Loop al de hele dag te denken aan een TR alleen voor die vervelende fout...

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-11 13:16
[Afbeelding]
Dat alles voor 12nov geteld moet zijn baart mij dan wel weer zorgen. Als je maar genoeg chaos veroorzaakt kan het toch zo maar zijn dat je de deadline niet haald

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-11 19:15
Straks komt Team Trump nog even in verschillende staten met paar honderd duizend ballots en post stempels die ze illegitiem hebben verkregen ;)

Wat een show die verkiezingen zeg.

[ Voor 13% gewijzigd door Minaaj op 05-11-2020 22:35 ]

• Tk55
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:33:

Misschien ook maar goed aangezien Nevada in dit tempo ergens over twee jaar klaar.
Elke keer als Nevada 10 stemmen heeft geteld, komt CNN met KEY RACE ALERT!! :+

• HEY_DUDE
  • Nu online
matty___ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:34:
[...]

Dat alles voor 12nov geteld moet zijn baart mij dan wel weer zorgen. Als je maar genoeg chaos veroorzaakt kan het toch zo maar zijn dat je de deadline niet haald
Dat is gewoon de procedure, geldt voor wat meer staten. Zijn een handjevol stemmen die erg laat binnen komen. Als ze nu gewoon de bulk eens gaan tellen dat weet je waar het na toe gaat.

• BartS12
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-11 23:33
Dit is trouwens toch ook wel humor, of om te huilen (naar eigen keuze).
Resultaten uit Storey County (Nevada) zijn binnen.

Trump: 6
Biden: 2

En daar hebben ze dus sinds dinsdag over gedaan om dat te tellen.... Je vraagt je werkelijk af wat daar voor verhaal achter kan zitten.
Toch even uitgezocht. Storey County is weliswaar een stuk zandbak van ~700 km2, maar er wonen toch nog 3399 inwoners . Totaal zijn er inmiddels daar zo'n 3000 stemmen uitgebracht (1900 Trump, 900 Biden; dit is dus een onderdeel/aanvulling. Misschien van 1 van de stembussen in de county, die nog per postkoets langs gebracht moet worden.... meer details kan ik niet vinden.

Overigens, fun fact (via wikipedia)
"Storey County has legal prostitution, which provided a significant portion of the tax base". :+

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:49
Mel33 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:33:
[...]

Nee geen idee verder
Maar Kijk, voor mij is Trump de verpersoonlijking van een typische amerikaan. Zoals hij is, is ook de amerikaan. Lomp dom and famous, arrogant en dikkop en een graaier.

Dus Alles wat ik vroeger niet van de usa dacht het te zijn, een land van helden enz enz.
Ben ik niet met je een. Ik ken een hoop Amerikanen die precies het tegenovergestelde zijn.

Had je nu gezegd dat Trump ongeveer de sociaal lagere, dommere, helft van de Amerikanen verpersoonlijkt, dan had ik je gelijk gegeven.

• Apache4u
  • Niet online
Tk55 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:35:
[...]

Elke keer als Nevada 10 stemmen heeft geteld, komt CNN met KEY RACE ALERT!! :+
Haha tja. Maar met de wetenschap die ik net postte mogen ze die staat wel callen voor Biden.

Dat betekent, stam + t .

Ra5a schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:30:
[...]

Nogal subjectief. Als ja naar nagekomen beloftes gaat kijken is er dit artikel van een week geleden.
Dat is niet hetzelfde.

Als je de belofte doet belastingen te verlagen, en je dat doet voor bedrijven vanaf specifieke schaal, dan ben je je belofte nagekomen. Maar is het effect nuttig? In dit geval nee, alle fiscale reserves zijn linea recta het land uitgegaan.

De vraag blijft, wat heeft hij goed gedaan.

Ja, dat is meteen een stuk complexiteit, en een volgende vraag van “voor wie”, maar goed, dit is hoe je politici toetst.
Is Trump beloftes nagekomen? Oh ja.

Zijn daar nuttige impacteffecten van te vinden voor de VS en de bevolking? Nou, nee. Op teveel punten zelfs het tegendeel.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:37

steveman

Comfortabel ten onder

PWM schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:24:
Lekkere verspreking weer Joe: The count has been completed.

Man man man.
Ik denk dat ik dat fragment net zag, "is being completed" zei hij. En dat klopt gewoon.

Geen gaffe, het mag in de krant :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Ik heb stiekem vandaag mijn tracking van PA en projecties bijgehouden.

Biden ligt nog steeds op koers om Trump in te halen, maar waar dat vanacht rond 24:00 nederlandse tijd naar verwachting bij 93,8% van de stemmen geteld zou gebeuren is dat nu naar verwachting bij 95,0% van de stemmen. De standaard deviatie van de schatting is ook toegenomen vandaag, maar nog niets waar Biden zich direct zorgen om zou moeten maken.

Hierbij natuurlijk wel de aanname dat de nog te tellen stemmen op 1 gemengde hoop zaten en niet opeens in de laatste x% een andere herkomst zit met een mogelijk totaal onafhankelijke verdeling. Maar daar zijn op basis van uitspraken uit PA geen aanwijzingen voor.
Phusebox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:31:
[...]

Hmm liggen die stemmen in een kluis of iets dat veilig is? Stel ze vallen een gebouw binnen waar de stemmen geteld worden en vernietigen de stembiljetten...
Er is opslag. Dat is alles wat ik weet. Soms zijn daar regels voor, soms niet. Enorme verschillen tussen Staten en zelfs counties.

• TheVMaster
  • Laatst online: 12:25

TheVMaster

Moderator WOS
Ik zie net een Fox News Alert voorbij komen Trump z'n campagne gaat zo een persconferentie houden in Philadelphia.

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 05-11-2020 22:42 ]

• De Rikster
Tk55 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:32:
[...]

Schijnvertoningen zijn dat.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

JackSparrow schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:40:
Ik zie net een Fox News Alert voorbij komen Trump gaat zo een persconferentie houden in Philadelphia.
Nee, z'n campagne. Net zoals net in Arizona. Wat een grote joke was.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• HEY_DUDE
  • Nu online
Ik zie net een Fox News Alert voorbij komen Trump gaat zo een persconferentie houden in Philadelphia.
Vrees dat dit langzaam aan de verkeerde kant op gaat. Biden loopt hard in, zijn legal challenges leveren nog te weinig op. Hij heeft meer chaos nodig.

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Mel33 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:33:
[...]

Nee geen idee verder

Praten met Kim, hem dik noemen aan tafel en vervolgens weer als vanouds ruzie maken (Kim weer raketten afvurende).

Make no mistake: Praten met Kim was niets anders dan een egostrelend fotomomentje.
Ik zie net een Fox News Alert voorbij komen Trump z'n campagne gaat zo een persconferentie houden in Philadelphia.
Mooiste van Fox vind ik die Nuplazid-reclames. Hallucinations and delusions. Ga dit over stemmen op Trump? 😅

[ Voor 18% gewijzigd door Wilf op 05-11-2020 22:44 ]

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11 18:51

ACID-dude

Make More Music!

Voor wie niet alles leest, maar wel bijgepraat wil worden: https://www.youtube.com/watch?v=DFjeoJFagNw. David Pakman op YT.

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Minaaj schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:35:
Straks komt Team Trump nog even in verschillende staten met paar honderd duizend ballots en post stempels die ze illegitiem hebben verkregen ;)

Wat een show die verkiezingen zeg.
Ook dat scenario is reëel. We hebben nul inzicht in waar flinke batches van de USPS untracked & third party storage ballots zijn. Niemand heeft er zicht op. Dus ook geen toezicht.

En daar valt eigenlijk niets tegen te doen. Barr heeft voor USPS het gerechtelijke bevel aan de laars gelapt, en er is een enorme inzet actief om de lekken en het verhaal te ontkrachten, zowel via sociale media als via feeds - geen expressie van goedkeuring, maar ergens zit een stel zeer slimme mensen zeer uitgekiend aan het werk voor counter narratives.

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-11 22:03
Daarmee kan er geen twijfel meer over bestaan wie Nevada gaat winnen.

Be yourself, no matter what they say ...

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:19
Virtuozzo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:42:
[...]

Ook dat scenario is reëel. We hebben nul inzicht in waar flinke batches van de USPS untracked & third party storage ballots zijn. Niemand heeft er zicht op. Dus ook geen toezicht.

En daar valt eigenlijk niets tegen te doen. Barr heeft voor USPS het gerechtelijke bevel aan de laars gelapt, en er is een enorme inzet actief om de lekken en het verhaal te ontkrachten, zowel via sociale media als via feeds - geen expressie van goedkeuring, maar ergens zit een stel zeer slimme mensen zeer uitgekiend aan het werk voor counter narratives.
Wat dat betreft is het hele stemmen in de VS bananenrepubliek waardig...

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Virtuozzo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:37:
[...]

Dat is niet hetzelfde.

Als je de belofte doet belastingen te verlagen, en je dat doet voor bedrijven vanaf specifieke schaal, dan ben je je belofte nagekomen. Maar is het effect nuttig? In dit geval nee, alle fiscale reserves zijn linea recta het land uitgegaan.

De vraag blijft, wat heeft hij goed gedaan.

Ja, dat is meteen een stuk complexiteit, en een volgende vraag van “voor wie”, maar goed, dit is hoe je politici toetst.
Is Trump beloftes nagekomen? Oh ja.

Zijn daar nuttige impacteffecten van te vinden voor de VS en de bevolking? Nou, nee. Op teveel punten zelfs het tegendeel.
Ik zit hem hier niet te verdedigen. Maar jij begrijpt overduidelijk wat ik bedoel.

Dus mijn vraag aan jou is: Was je vraag aan @Mel33 wat Trump volgens haar/hem goed heeft gedaan?

Imperfectionist.

• Apache4u
  • Niet online
Secretary of state van AZ update:
400k-450k outstanding
300k in Phoenix area

Update getallen om 7pm lokale tijd van ongeveer 140k stemmen.

Dat betekent, stam + t .

• HEY_DUDE
  • Nu online
JeroenNietDoen schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:43:
[...]

Wat dat betreft is het hele stemmen in de VS bananenrepubliek waardig...
Tot die conclusie kwam Fox News ook 30 minuten geleden. Wij zijn een land met bedrijven als Apple enzo, waarom maken we er zo'n puinhoop van in de verkiezingen.

(Nou misschien moet je dan als nieuws kanaal eens meer support aan de Democraten geven >:) )

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

ACID-dude schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:42:
Voor wie niet alles leest, maar wel bijgepraat wil worden: https://www.youtube.com/watch?v=DFjeoJFagNw. David Pakman op YT.
Ik kijk ook graag Beau of the Fifth Column. Aanrader.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:15

Player1S

Probably out in the dark

Virtuozzo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:42:
[...]

Tot nu toe hoor je eigenlijk alleen maar positieve geluiden over het stemmen.
Als kamp Trump echt op zo'n niveau wou frauderen was dat al wel gebeurd en had ie nu gewoon al dikke voorsprongen.

Ik denk dat het voornamelijk bij schreeuwen, opruiende tweets en kansloze rechtszaken blijft.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Verwijderd

BartS12 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:36:
[...]
Overigens, fun fact (via wikipedia)
"Storey County has legal prostitution, which provided a significant portion of the tax base". :+
Haha, nu je het zegt... fun memories.

Ik was jaren (zeker 20!) geleden in Reno (waar het illegaal is) kregen bij een lokale kroeg flyers in de hand gedrukt voor een legaal bordeel met pendel bus net over de grens in Storey County. 8)7

• jaapstobbe
Als NV als eerste binnekomt en Biden is projected winner, moet FOX Biden uitroepen tot winnaar maar CNN niet - hoe pijnlijk is dat voor Trump?

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Betfair zet Trump nu op 8% (dus 12 maal de inleg) - wat weten zij dat wij niet weten :+
Biden op 93% dus 0,08 maal de inleg.

Ik zie het in de uitslagen nog niet terug.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• jaapstobbe
franssie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:49:
Betfair zet Trump nu op 8% (dus 12 maal de inleg) - wat weten zij dat wij niet weten :+

Al die wedkantoren zijn puur reactief, niet voorspellend.

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:00
Arizona komt vermoedelijk vandaag om 9uur lokaal (7u ET) met ong 140k getelde stemmen (van de ong 300k die nog gedaan moet worden)
Bron CNN interview met Az Sec of state

[ Voor 13% gewijzigd door Togi op 05-11-2020 22:51 ]

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

matty___ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:23:
[...]

Weet je nog wat een drama Obama care was? Ik ben bang dat dat veel te links is voor mensen die twijfelen
Affordable Care Act was gelukkig wel een succes. d:)b

Alleen die Obama Care was echt niks 8)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

jaapstobbe schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:50:
[...]
Euuuh, die wedkantoren zijn professionele ondernemingen, net als casinos, die winst willen maken. Die hebben hun eigen mensen in dienst om de odds te modelleren zodat ze zoveel mogelijk winst maken.

Juist voorspellen is voor hen nog belangrijker als voor de opiniepeilers!
YakuzA schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:52:
[...]

Affordable Care Act was gelukkig wel een succes. d:)b

Alleen die Obama Care was echt niks 8)
Ik zag een straatinterview een van een Amerikaans TV programma, die vroegen of Obamacare vervangen moest worden door de PPACA. Al die republikeinse rakkers hapten op het woord Obamacare :o

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2020 22:55 ]

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

+90.5k nu in PA.

• Apache4u
  • Niet online

Zij luisteren ook naar de secretaries of state van Nevada en (nu op CNN) van Arizona. Daaruit blijkt dat je vrij zeker kunt concluderen dat Biden beide ataten gaat winnen.

Dat betekent, stam + t .

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:52:
[...]

Euuuh, die wedkantoren zijn professionele ondernemingen, net als casinos, die winst willen maken. Die hebben hun eigen mensen in dienst om de odds te modelleren zodat ze zoveel mogelijk winst maken.

Juist voorspellen is voor hen nog belangrijker als voor de opiniepeilers!
Dat het financieel interessant voor ze is maakt ze er nog niet beter in het voorspellen van de toekomst ;)

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 05-11-2020 22:54 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:33
HEY_DUDE schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:45:
[...]

Tot die conclusie kwam Fox News ook 30 minuten geleden. Wij zijn een land met bedrijven als Apple enzo, waarom maken we er zo'n puinhoop van in de verkiezingen.

(Nou misschien moet je dan als nieuws kanaal eens meer support aan de Democraten geven >:) )
Misschien Apple een stem-app laten maken :+
Mogen waarschijnlijk alleen Apple devices stemmen :D

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

jaapstobbe schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:50:
[...]
Dat snap ik ook wel, maar vaak lopen de kansen wel enigszins in lijn met de kansen zoals ik ze inschat (behalve sport dat weet je nooit). tussen 8% en 800% zit wel wat ruimte. Dat vind ik opmerkelijk.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• barrymossel

Unibet ook Trump op 8.00... heel verleidelijk...

Verwijderd

fsfikke schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:54:
[...]

Dat het financieel interessant voor ze is maakt ze er nog niet beter in het voorspellen van de toekomst ;)
Beter durf ik je niet te zeggen, maar ze hebben er in iedergeval geen waarzeggers en teeblad lezers voor ingehuurd. Daar hebben ze goed opgeleide professionals voor. Maar waar het mij om ging is dat ze dus wel degelijk voorspellen en de odds op de onzekerheid van die voorspelling baseren. Dus dat het maar een spelletje is en ze geen voorspelling doen klopt niet.

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:00
Waah schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:54:
[...]

Heb je iig wel alleen de verstandige mensen die stemmen _O-

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:18

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Waah schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:54:
[...]

Eerst een ToS ondertekenen waarmee je belooft niet op een kandidaat te stemmen die nadelig is voor de bedrijfsvoering van Apple ;)

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 05-11-2020 22:59 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
franssie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:55:
[...]

Dat snap ik ook wel, maar vaak lopen de kansen wel enigszins in lijn met de kansen zoals ik ze inschat (behalve sport dat weet je nooit). tussen 8% en 800% zit wel wat ruimte. Dat vind ik opmerkelijk.
Volgens mij passen wedkantoren ook hun odds aan als de inzet verandert. Dus als veel mensen op Biden gaan inzetten, zorgen ze dat ze de odds lager worden, ook al zijn ze daar zelf niet perse van overtiugd. zo houden ze hun winst in tact of in het slechtste geval hun verlies minimaal.

• voske

Grote vraag is hoe lang Georgia nog bezig is met stemmen tellen. Er is geen belofte meer dat men vandaag klaar gaat zijn.

• barrymossel
barrymossel schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:56:
[...]

Toch maar een tientje op ingezet... Sowieso winst, wie er ook wint. Ben wel ineens voor Trump ;)

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

barrymossel schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:56:
[...]

ik heb er wat geld op gezet om het wat spannender te maken maar ben geen gokker en als alles gaat zoals ik hoop ben ik EUR 25 kwijt. Het is een emotionele hedge tegen het verlies vn Biden voor mij, niet een manier om geld te verdienen.

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-11 11:33

Jebus4life

BE User

Republikeinen zijn boos, ze mogen binnen "maar mogen niets doen".
Idem Nevada dus, ze willen auditeren ipv observen

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Verwijderd

Laatste batch getelde stemmen weer een underperformance voor biden tov vanacht die de trend omlaaghaalt. Inhaalpunt nu naar 96%, deze hakte erin!

• Apache4u
  • Niet online
Ik kom net tot de conclusie dat ik de verkeerde nacht wakker ben gebleven. Eigenlijk is vanavond election night denk ik.

Dat betekent, stam + t .

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11 18:51

ACID-dude

Make More Music!

Fake news media hebben nu ook directe technische invloed op Trump campagne (ook: Trump team in Nevada live):

https://youtu.be/HMAR8hgsiGM?t=307

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Apache4u schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:01:
Ik kom net tot de conclusie dat ik de verkeerde nacht wakker ben gebleven. Eigenlijk is vanavond election night denk ik.
Haha idem. Ik ga vannacht de wekker weer 03:30u zetten maar ga dan een uurtje later weer slapen als er hopelijk meer bekend is.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Apache4u schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:01:
Herkenbaar! En morgen is het makkelijker uitslapen ook voor mij

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:15

Player1S

Probably out in the dark

ACID-dude schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:03:
Fake news media hebben nu ook directe technische invloed op Trump campagne (ook: Trump team in Nevada live):

komt nu echt met het argument "they claimed this race with 73% in...."

Dat was de media, voornamelijk Fox, niet Biden. 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

.oisyn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:59:
[...]

Eerst een ToS ondertekenen waarmee je belooft niet op een kandidaat te stemmen die nadelig is voor de bedrijfsvoering van Apple ;)
Als het nou niet zo dicht in de buurt van common normative practices kwam ...

• Waah
Verwijderd schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:01:
[...]

Laatste batch getelde stemmen weer een underperformance voor biden tov vanacht die de trend omlaaghaalt. Inhaalpunt nu naar 96%, deze hakte erin!
Wat is een inhaalpunt?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:47
Ik neem aan, het punt waarop Biden Trump inhaalt. bij 96% van de getelde stemmen. (Dat is nu 93%)

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Verschil in Georgia nu onder de 10k

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Georgia 9000 nog. Krap aan he!? :D

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
ACID-dude schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:03:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DAhKQEOamNNpANumkUt-RVnk17o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MshUvj79pkjRmFivFX03B29H.jpg?f=fotoalbum_large

haha demoncrat goes steal steal

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wie is die gozer op FOX met die blauwe trui aan. Wat een freaking irritant mannetje...

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:01:
[...]

Waar heb je het over? Dit matcht echt totaal niet met de verschillende bronnen die ik raadpleeg.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

JackSparrow schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:08:
Wie is die gozer op FOX met die blauwe trui aan. Wat een freaking irritant mannetje...
Full on Trumpism

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Blijft een lastig woord, literally.

• voske
.oisyn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:09:
[...]

Waar heb je het over? Dit matcht echt totaal niet met de verschillende bronnen die ik raadpleeg.
Ook niet met de mijne, lijkt meer in de richting van 67-68% te zijn.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Idd, volgens die mevrouw in het roze zou er in mei 2020 ook een rechter zijn veroordeeld voor stremfraude (of zoiets)? Dus het zal dus nu ook wel aan de hand zijn.

Gelukkig zit er ook een wijze oude man die er wat genuanceerder over praat.

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 05-11-2020 23:11 ]

• Sakete
  • Laatst online: 05-10 21:40
JackSparrow schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:10:
[...]

Idd, volgens die mevrouw in het roze zou er in mei 2020 ook een rechter zijn veroordeeld voor stremfraude (of zoiets)? Dus het zal dus nu ook wel aan de hand zijn.
Drogredenatie ten top! :)

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
[...]

Wss dat het inhaalpunt nu op 96% van de getelde votes ligt

per aspera ad astra

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:47
Is er eigenlijk bekend hoe het landschap van die military votes ervoor staat? In mijn hoofd zijn eerder geneigd voor Trump te stemmen (Guns, Freedom, War), maar misschien is dat een vooroordeel.

Verwijderd

[...]

Ik neem periodiek de stemmen en rapportage percentages van CNN en doe er een lineaire en logaritmische regressie over. Die laatste geeft een betere fit.

De CNN data verschilt overigens van de NYT data. Obv de NYT data haalt Biden Trump zelfs eerder in.
A Massive “Stop the Count” Facebook Group Has Ties to Republican Operatives

https://www.motherjones.c...the-count-facebook-group/

Facebook, altijd weer. Sure we’ll take measures. Ah sorry we didn’t pay attention. Sure, we’ll do it now.

• Waah
voske schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:10:
[...]

Jullie bedoelen wat anders.

Biden heeft 67% van de stemmen nodig.

Het moment dat Biden hem nu inhaalt ligt op 96% van alle getelde stemmen.

Die laatste... Josh, leuk maar wisselt nogal. Een goede uitslag en het gaat snel.omhoog... slechte uitslag en opeens snel omlaag.

Een gemiddelde is makkelijker.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

voske schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:10:
[...]

https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html zegt 60,49% met 431.735 votes remaining
https://docs.google.com/s...KaojDBrsvHqfBs/edit#gid=0 zegt 63,16% met 343.901 remaining.

Die laatste heeft bij de remaining een comment dat dat de laatste officiële count is.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Senaatsrace in Georgia ook onder de 50% nu.

stfn345 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:11:
Is er eigenlijk bekend hoe het landschap van die military votes ervoor staat? In mijn hoofd zijn eerder geneigd voor Trump te stemmen (Guns, Freedom, War), maar misschien is dat een vooroordeel.
Of dat dit keer ook zo is, dat is dit keer een heel serieuze vraag. Maar, het kan. Alleen is er weinig inzicht in overseas ballots.

Verwijderd

Virtuozzo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:12:

Facebook, altijd weer. Sure we’ll take measures. Ah sorry we didn’t pay attention. Sure, we’ll do it now.
Ik zeg doe wat ze willen, overal stopzetten, Arizona en Nevada naar Biden en blauw feestje houden!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Waah schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:13:
[...]

Aah duidelijk :)

• voske
Waah schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:13:
[...]

Dank!

Verwijderd schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:13:
[...]

Ik zeg doe wat ze willen, overal stopzetten, Arizona en Nevada naar Biden en blauw feestje houden!
Nou, embedded reporting geeft een andere doelstelling, men wil naar binnen en corrigeren.

Stop the count <- aandacht
Correct the count -> handeling.

• barrymossel
franssie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:01:
[...]

ik heb er wat geld op gezet om het wat spannender te maken maar ben geen gokker en als alles gaat zoals ik hoop ben ik EUR 25 kwijt. Het is een emotionele hedge tegen het verlies vn Biden voor mij, niet een manier om geld te verdienen.
Zo heb ik het EK en WK vrouwen (dat m'n vrouw wilde zien) interessanter gemaakt. 5 of 10 euro inzetten op de NL dames, zodat het wat spannender werd.
Is nu niet echt nodig, want ik wil echt zo graag dat die corrupte Trump oprit. Maar die twee tientjes maakt het wel iets leuker...

• Apache4u
  • Niet online

Die groep is een paar uur geleden verwijderd door FB.

Dat betekent, stam + t .

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 23:06

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

Och, dit is nog niks. Het schokkende van Facebook zit hem voor mij in het actief vergroten van de exposure voor trumpistische propaganda.

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire

• Waah
Verwijderd schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:13:
[...]

Doe maar niet....
Ik zeg nog altijd: Arizona en Nevada gaan naar Biden... Pennsylvania is zeker mogelijk.... Georgia spant erom.

Dus nee, lekker doortellen. Een grotere overwinning betekend dat de GOP eerder ingrijpt in het belachelijke gedrag dat Trump nu vertoond.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
Vanavond wat socializing gedaan, mijn vrouw vond dat ik wat afstand moest nemen :) En zo gaan we nacht 3 in. Als ik even samenvat wat de status is:

AZ vanavond om 2100 EST meer results, onduidelijk hoeveel. Nog een slordige 430k te tellen (absurd veel eigenlijk). Veel theorieën over hoe die verdeeld gaan worden. Toss-up wat mij betreft.

PA lijkt steady richting Biden te gaan. 300-odd to go met nu minder dan 100k achterstand voor Biden. Moet vreemd gaan als hij PA niet pakt lijkt me.

GA verschil rond de 10k; uitslag zeker niet voor vrijdag. 40k stemmen te gaan, dat geeft Biden een goede kans.

NV 140k te gaan met Biden 12k in the lead. Echter deze schijnen allemaal in heavily blue Clark County te zitten wat zou betekenen dat deze in principe gecalled zou kunnen worden. Counting duurt tot in het weekend en naar ik begrijp is dat aanleiding tot een aantal amusante memes.

NC heeft nog 117k mail-in en 40k provisional ballots te gaan, met een voorsprong van 77k voor Trump. Tenzij het ratio extreem in het voordeel van Biden is gaat deze staat naar The Donald.

Ik heb mijn laatste flesje cider koud liggen. Ik hoop dat ik hem morgen open kan trekken.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1 ... 74 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

[font size=18]Zero Tolerance [/font]

Voor actuele uitslagen zie:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html

Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.

Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
  • Discriminerende reacties
  • Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
  • Rants
  • Whataboutisme
  • Linkdrops
  • Sealioning
  • Het reageren op overduidelijk slechte reacties
  • De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid