SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
We just received more votes from Philadelphia County. According to turnout estimates, around 340,000 votes remain in counties won by Hillary Clinton in 2016. Trump 2016 counties have around 180,000 votes left to report.
[ Voor 191% gewijzigd door Zewatanejo op 05-11-2020 17:56 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ik zie het gebeuren dat Biden zowel GA als PA pakt vandaag.
Dan zegt waarschijnlijk de hele staf "Nee, doen we niet". En ik denk niet dat hij het aandurft om zijn Joint Chiefs aan te gaan klagen voor insubordinatie. Dan slepen ze hem aan handen en voeten de vergaderzaal uit.Thalaron schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:54:
[...]
En ik maar denken, Trump is een president die geen oorlog zal starten. Gaat hij het straks in zijn laatste maanden alsnog doen... tegen zijn eigen land![]()
Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren wanneer hij het leger opdraagt Biden supporters op te sluiten
[ Voor 5% gewijzigd door Stoney3K op 05-11-2020 17:58 ]
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Nee het is een schande dat er geen popular vote is, want dan gaan meer mensen stemmen. Het heeft in New York, California, Texas en meerdere staten toch weinig zin om te stemmen als je al weet dat 75% voor een kandidaat gaat stemmen, zeker als je het ermee eens bent.Jebus4life schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:18:
Terzijde: Lijkt erop dat Biden (nationwide) vlotjes over de 75 miljoen stemmen zal gaan. Echt wel een waanzinnige turnout. Dat neigt naar 10% meer dan Obama in 2008 en zelfs ruwweg 15% meer dan Clinton in 2016.
En ook Trump (ere wie ere toekomt) gaat gewoon los over de 70 miljoen gaan (zal hij toch nog blij zijn, meer stemmen dan Obama)
Maar eigenlijk wel een schande (het is al vaak gezegd), minimaal zo'n 5 miljoen stemmen meer halen, en dan nog is het extreem nipt of je effectief wint... Dat systeem zou er toch echt uit moeten...
Pas als elke stem telt en ze ook niet voor winner-takes-all in de staten werken, pas dan heeft de opkomst echt nut. Hier in Nederland werkt de popular vote, het heeft weinig zin om thuis te blijven omdat we zoveel keus hebben en je niet er vanuit kunt gaan dat jouw keuze ook daadwerkelijk in de kamer komt te zitten.
Daarnaast haken veel mensen af op de lange wachtrijen. Dus ik denk dat beide kanten nog veel meer opkomst kunnen hebben, als er ook daadwerkelijk wat op het spel staat. Met de huidige systemen in de VS waar de meeste staten mee werken, heb je weinig aan het stemmen zelf als je bij voorbaat de uitslag al weet. Daarom is het ook zo frustrerend dat de uitslag eigenlijk maar van een staat of 10 afhangt, omdat je bij de overige staten eigenlijk al wel weet wat het gaat worden. Daarbij heb je ook nog eens dat mensen op hun stoeltje blijven zitten, omdat er te weinig mensen op de been komt om dat te veranderen.
Enerzijds moeten ze dus met popular vote gaan werken en anderzijds meerdere partijen hebben zodat samenwerking nodig is en je ook niet zeker bent van de uitslag.
Ik ben nog altijd niet overtuigd van GA eerlijk gezegd. Het zal ontzettend close worden.kazuka schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:56:
15k verschil nog maar in GA en 99% est. voting volgens AP.
Ik zie het gebeuren dat Biden zowel GA als PA pakt vandaag.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Florida revisited? Dat was toen 537 op 6 miljoen.oisyn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:57:
[...]
Ik ben nog altijd niet overtuigd van GA eerlijk gezegd. Het zal ontzettend close worden.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
In hoeverre kunnen ze dit soort zaken in eigen district of staat afhandelen en in hoeverre kan dit naar het hooggerechtshof gaan? Want een staat heeft toch zijn eigen regelgeving voor wat betreft verkiezingen en hoe en wat wel of niet geteld wordt?voske schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:42:
[...]
Een procedure in Georgia heeft de Trump campagne inmiddels verloren. Dat ging over 53 absentee ballots die volgens de Trump campagne mogelijk na de deadline op Election Day zouden zijn binnen gekomen. Handig Twitter draadje:
[Twitter]
Uitkomst:
[Twitter]
Om 18.00 uur (Nederlandse tijd) begint ook de behandeling van het verzoek van de Trump campagne aan de rechtbank om het tellen van de absentee votes in Michigan te stoppen. Niet onbelangrijk detail, volgens de Secretary of State van Michigan zijn de absentee votes in Michigan inmiddels allemaal geteld.
Dit is echt spannend. Als GA en NV naar Trump gaan dan moet PA naar Biden gaan.Catmandos schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:59:
Nevada zal binnen nu en 15 min een update van de uitslag uitbrengen.
Eens.Volgens mijn inschattingen, zou Biden met een paar duizend blijven steken. 2.000 tot 5.000 tekort..oisyn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:57:
[...]
Ik ben nog altijd niet overtuigd van GA eerlijk gezegd. Het zal ontzettend close worden.
Dan doen ze het niet meer voor vriendendienstjes.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Er komst hoogstwaarschijnlijk in GA een recount.Sir_Lion schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:01:
[...]
Eens.Volgens mijn inschattingen, zou Biden met een paar duizend blijven steken. 2.000 tot 5.000 tekort.
Dat wel, zo ook in WI denk ik.Sakete schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:04:
[...]
Er komst hoogstwaarschijnlijk in GA een recount.
Zit WI in de marge dat het moet of moet Trump daar $3 miljoen voor neerleggen?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als PA naar Biden gaat is het sowieso gelijk klaar qua kiesmannen, dan maakt de rest al niet meer uituser109731 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:01:
[...]
Dit is echt spannend. Als GA en NV naar Trump gaan dan moet PA naar Biden gaan.
Pfff, de NOS weer als Nevada naar Biden gaat is het klaar, ja als je die 400k stemmen die nog niet geteld zijn in Arizona niet meerekent wel ja. Maar aangezien er een nog 400k stemmen te vergeven zijn en er een gat van 69k is dan is er nog steeds een kans dat Trump wint. Alsof je zelf dat rekensommetje niet kan maken.
[ Voor 34% gewijzigd door TIGER1125 op 05-11-2020 18:09 ]
Marge is 0.7%. Dat is dus onder de 1% waarbij een recount gegeven kan worden. Ik weet niet hoe dat precies dan zou werken.Player1S schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:06:
[...]
Zit WI in de marge dat het moet of moet Trump daar $3 miljoen voor neerleggen?
Er zijn twee routes om bij het federale Supreme Court (hierna voor de duidelijkheid aangeduid als: SCOTUS) uit te kunnen komen. De eerste is een procedure doorlopen binnen de staat, dus een zaak aanspannen bij een staatsrechtbank en doorprocederen tot aan de hoogst mogelijke rechter in de staat (veelal het State Supreme Court). Tegen de beslissing van het State Supreme Court kan je vervolgens in beroep gaan bij SCOTUS. Dan moet het echter wel gaan over een federaal onderwerp, bijvoorbeeld schending van de federale Grondwet of schending van federale wetgeving, want anders blijft SCOTUS erbuiten. Dit is de route van de zaak Bush v Gore in 2000.Martinspire schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:59:
[...]
In hoeverre kunnen ze dit soort zaken in eigen district of staat afhandelen en in hoeverre kan dit naar het hooggerechtshof gaan? Want een staat heeft toch zijn eigen regelgeving voor wat betreft verkiezingen en hoe en wat wel of niet geteld wordt?
De andere route is om een zaak aan te spannen bij een federale rechtbank, op de grond dat de staat bijvoorbeeld de federale Grondwet of andere federale wetgeving schendt. Tegen de beslissing van de federale rechtbank staat hoger beroep open bij een federaal Court of Appeal en tegen de beslissing daarvan kan je weer in beroep komen bij SCOTUS.
Be yourself, no matter what they say ...
Dat betekent, stam + t .
Die heeft wat dat betreft geld genoeg dat ie de komende jaren nog wel kan procederen.Player1S schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:03:
Laat trump maar zo veel mogelijk kansloze procedures beginnen tegen de uitslagen. Des te minder hij straks te besteden heeft aan advocaten zodra hij die echt nodig heeft.
Dan doen ze het niet meer voor vriendendienstjes.
Trump moet je aanpakken waar het hem het meeste pijn doet: vernederen, vernederen en nog meer vernederen. En juist dat hoop ik dat vanaf vanavond/vannacht MAXIMAAL gaat gebeuren!
Waarbij zodra Biden president is de remmen helemaal los kunnen en Harris een mooie eerste stuk vlees heeft om haar tanden in te zetten.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
volgens mij was het als onder de 1% dan mag er een recount worden aangevraagd maar als het boven de 0.25% is dan moet er 3 mil worden betaald.Sir_Lion schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:07:
[...]
Marge is 0.7%. Dat is dus onder de 1% waarbij een recount gegeven kan worden. Ik weet niet hoe dat precies dan zou werken.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
De rest maakt nog wel uit, want lukt het Trump om met rechtszaken een staat te flippen, dan wil je toch nog zoveel mogelijk marge hebben. Als Biden PA + AZ + NV kan pakken dan is het echt klaar met Trump.TIGER1125 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:07:
[...]
Als PA naar Biden gaat is het sowieso gelijk klaar qua kiesmannen, dan maakt de rest al niet meer uit
Nog veel stemmen te gaan daar...
[ Voor 34% gewijzigd door user109731 op 05-11-2020 18:12 ]
Gaat over 29k stemmen in 1 county, meer niet.Lanfear89 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:09:
Volgens Fox News is het stemmen van de briefstemmen in Pennsylvania (tijdelijk) stopgezet [Afbeelding]
Die heeft Biden anders hard nodig op het moment.SidewalkSuper schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:09:
[...]
Gaat over 29k stemmen in 1 county, meer niet.
[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 05-11-2020 18:10 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Is ook alweer hervat. Trump won bij een lage rechter maar vrijwel gelijk direct greep PA Supreme Court in.Lanfear89 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:09:
Volgens Fox News is het stemmen van de briefstemmen in Philadelphia (tijdelijk) stopgezet [Afbeelding]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Marge is groter dan 0.25%, dus op kosten van de Trump campagne (kosten werden eerder door de NYT geschat op zo'n drie miljoen dollar).Sir_Lion schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:07:
[...]
Marge is 0.7%. Dat is dus onder de 1% waarbij een recount gegeven kan worden. Ik weet niet hoe dat precies dan zou werken.
9.01(1)(ag) Wisconsin Statutes:
1.1. If the difference between the votes cast for the leading candidate and those cast for the petitioner or the difference between the affirmative and negative votes cast upon any referendum question is less than 10 if 4,000 or fewer votes are cast or not more than 0.25 percent of the total votes cast for the office or on the question if more than 4,000 votes are cast following canvassing of all valid provisional and absentee ballots, the petitioner is not required to pay a fee.
2. If subd. 1 does not apply to the difference between the votes cast for the leading candidate and those cast for the petitioner or the difference between the affirmative and negative votes cast upon any referendum question following canvassing of all valid provisional and absentee ballots, the petitioner shall pay a fee equal to the actual cost of performing the recount in each ward for which the petition requests a recount, or in each municipality for which the petition requests a recount where no wards exist, plus the actual cost incurred by the commission to provide services for performing the recount.
3. All fees estimated under par. (ad) shall be prepaid in cash or another form of payment which is acceptable to the officer to whom they are paid. No petition for which a fee is required is valid unless the proper calculated or estimated fee is paid at the time of filing.
3m. The petitioner shall pay any balance owing toward the fee due under subd. 2. within 45 days after the clerk or body receiving the petition provides the petitioner with a written statement of the amount due. If the petitioner has overpaid the fee due under subd. 2., the clerk or body receiving the petition shall refund the amount overpaid within 45 days after the board of canvassers makes its determination in the recount. If, as a result of the recount, the petitioner is the leading candidate, or the majority of votes cast on the referendum changes from affirmative to negative or from negative to affirmative, the clerk or body receiving the petition shall refund the amount paid within 45 days after the board of canvassers makes its determination in the recount. For purposes of this subdivision, a petitioner has not overpaid the fees due under subd. 2., and is therefore not entitled to a refund under this subdivision, if the recount results in a difference in the votes cast that is below the threshold for paying the fee under subd. 2.
4. The commission shall deposit all moneys received by it into the account under s. 20.510 (1) (g), and shall pay the fees required for each recount to the county clerks of the counties in which the recount is to be held and shall retain the amount necessary to pay for the actual cost incurred by the commission to provide services for performing the recount. The county clerk shall deposit fees received by him or her with the county treasurer. The municipal clerk shall deposit fees received by him or her with the municipal treasurer.
5. In this paragraph, the “leading candidate" includes every individual whose vote total at the time of the filing of the recount petition would entitle the individual to election or nomination to office. In an election in which more than one office of the same type is to be filled from the same territory, the number and percentage of votes cast under this paragraph shall be determined by first dividing the total number of votes cast for the office by the number of offices being filled at the election from the same territory.
nope
Ja, voor de marge wil Biden dat maar, voor nu zit hij dan gewoon over die 270 kiesmannen heen. Ik verwacht gezien de verschillen overigens niet dat een hertelling in WI of MI die aantallen stemmen gaat opleveren om te flippen.Sakete schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:09:
[...]
De rest maakt nog wel uit, want lukt het Trump om met rechtszaken een staat te flippen, dan wil je toch nog zoveel mogelijk marge hebben. Als Biden PA + AZ + NV kan pakken dan is het echt klaar met Trump.
Lijkt in GA uit te draaien op een runoff voor senaatszetel
[ Voor 4% gewijzigd door Sjurm op 05-11-2020 18:13 ]
Hij zegt dat ie geld genoeg heeft.MazeWing schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:08:
[...]
Die heeft wat dat betreft geld genoeg dat ie de komende jaren nog wel kan procederen.
Trump moet je aanpakken waar het hem het meeste pijn doet: vernederen, vernederen en nog meer vernederen. En juist dat hoop ik dat vanaf vanavond/vannacht MAXIMAAL gaat gebeuren!
Waarbij zodra Biden president is de remmen helemaal los kunnen en Harris een mooie eerste stuk vlees heeft om haar tanden in te zetten.
Deutze bank wil straks hun 400 miljoen terug. Advocaten willen straks de hoofdprijs. Gaat straks heel hard met zn vermogen hoor.
Nu al eigenlijk want ze hebben niet voor niets advertenties moeten terugtrekken omdat het geld op was. Als hij echt bulkte van het geld had ie wel wat bijgelegd.
Lijkt me sterk dat Trump Arizona nog kan pakken eerlijk gezegd. Verschil is te groot en de stemmen zullen grotendeels naar Biden gaan. Nevada gaat Biden ook pakken dus daarmee is het eigenlijk al uitgespeeld.TIGER1125 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:07:
[...]
Als PA naar Biden gaat is het sowieso gelijk klaar qua kiesmannen, dan maakt de rest al niet meer uit
Pfff, de NOS weer als Nevada naar Biden gaat is het klaar, ja als je die 400k stemmen die nog niet geteld zijn in Arizona niet meerekent wel ja. Maar aangezien er een nog 400k stemmen te vergeven zijn en er een gat van 69k is dan is er nog steeds een kans dat Trump wint. Alsof je zelf dat rekensommetje niet kan maken.
per aspera ad astra
Mijn gevoel zegt eigenlijk dat ofwel Trump het toch nog over de streep trekt ofwel dat Biden nog meerdere staten pakt en dus relatief gezien redelijk dik wint.LAD93 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:18:
Ik hoop vooral dat als Biden wint, dit met enige marge is. 1 EV verschil is weer zo spannend, zeker met hertellingen en rechtszaken.
Klinkt niet als een logisch gevoel. Waarom juist het een of totaal het ander?Player1S schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:19:
[...]
Mijn gevoel zegt eigenlijk dat ofwel Trump het toch nog over de streep trekt ofwel dat Biden nog meerdere staten pakt en dus relatief gezien redelijk dik wint.
Gezien de loop zojuist te zien bij CNN zijn ze van een verschil van 207k in het voordeel van Biden teruggegaan naar een verschil van 68k in het voordeel van Biden, dus ik durf het niet te zeggen, zeker wanneer er nog zo'n 400k aan stemmen geteld dienen te worden.benchMarc schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:17:
[...]
Lijkt me sterk dat Trump Arizona nog kan pakken eerlijk gezegd. Verschil is te groot en de stemmen zullen grotendeels naar Biden gaan. Nevada gaat Biden ook pakken dus daarmee is het eigenlijk al uitgespeeld.
CNN geeft al heel de dag aan dat Arizona eigenlijk het omgekeerde van Georgia en Pennsylvania laat zien. Als hij (Trump) daar wint zegt het natuurlijk niets, want wanneer Biden Nevada (waar hij zojuist iets is uitgelopen) weet te houden en of Georgia pakt of alleen Pennsylvania dan is hij er natuurlijk ook gewoon.
Dus het ziet er vooralsnog naar uit, dat Biden het uiteindelijk gaat winnen.
[ Voor 3% gewijzigd door TIGER1125 op 05-11-2020 18:22 ]
Joe Biden(D)
598.003 49,47%
Donald Trump*(R)
586.545 48,52%
Omdat ie in oa GA en PA flink aan het inlopen is. Als hij die 2 nog weet te pakken heeft ie flink wat kiesmannen erbij.barrymossel schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:21:
[...]
Klinkt niet als een logisch gevoel. Waarom juist het een of totaal het ander?
Zou dat stokken en Trump pakt een AZ erbij dan wint hij.
Gewoon een gevoel.
Dat is een reëel scenario. Heelt weinig ballots van weinig plekken kunnen groot verschil maken.Player1S schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:23:
[...]
Omdat ie in oa GA en PA flink aan het inlopen is. Als hij die 2 nog weet te pakken heeft ie flink wat kiesmannen erbij.
Zou dat stokken en Trump pakt een AZ erbij dan wint hij.
Gewoon een gevoel.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
STOP THE FRAUD!
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) 5 november 2020
Als dat nog grotendeels om mail ballots gaat dan lijkt me het een duidelijke zaak. Maar ik weet niet wat voor stemmen ze nu nog vooral tellen?TIGER1125 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:21:
[...]
Gezien de loop zojuist te zien bij CNN zijn ze van een verschil van 207k in het voordeel van Biden teruggegaan naar een verschil van 68k in het voordeel van Biden, dus ik durf het niet te zeggen, zeker wanneer er nog zo'n 400k aan stemmen geteld dienen te worden.
Je hebt natuurlijke linkse en rechts bolwerken in de VS (of nouja... rechts en nog rechtser.), maar over een gemiddelde gezien van alle Amerikanen zou je dus, even zonder enige nuance over die geografie, kunnen stellen dat per 2 mensen die je kent daar 1 van op Trump stemt. Ik vraag me af in hoeverre de meesten dat door zullen hebben en of ook daadwerkelijk weten. Ben ook benieuwd hoeveel er over liegen om gezeur en agressiviteit vanwege hun keuze voor Trump te voorkomen.
Enfin, het blijft bloedje bloedje spannend. Gaat Trump dan toch Nevada winnen...? En staat de uitslag voor PA nog steeds op de planning voor vrijdag? Heel eerlijk gezegd had ik intussen al een winnaar verwacht. Uiteindelijk zal het waarschijnlijk denk ik toch Biden worden, maar de huidige trend zaait toch weer twijfel. Ik begin me haast te amuseren met deze rollercoaster.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Het zou wel de zaak voor hervorming van het electoral college veel sterker maken...LAD93 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:18:
Ik hoop vooral dat als Biden wint, dit met enige marge is. 1 EV verschil is weer zo spannend, zeker met hertellingen en rechtszaken.
en bv het National Popular Vote Interstate Compact (NPVIC) een ondersteuning geven...
een initiatief dat tot nu toe 15 staten en Washing DC ondersteunen (die in totaal 196 electoral votes vertegenwoordigen) en dat erop gericht is als alternatief te functioneren voor een haalbare en legale hervorming van het kiessysteem komend vanuit de staten zelf...
Het idee erachter is dat als staten met minimaal 73% van de electoral votes dit ondersteunen, deze staten hun toewijzing van de kiesmannen wettelijk wijzigen om de kiesman te verplichten de winnaar van de popular vote te kiezen en niet de winnaar van de staat zelf..
effectief zou zo de winnaar van de Popular Vote altijd president worden en het niet aankomen op soms een paar duizend stemmen in één enkele staat die de doorslag kan geven
in het kader hiervan is het ook belangrijk dat het Hooggerechtshof bevestigt dat de staten verplichtingen _mogen_ opleggen en niet een Elector een eigen persoonlijke keuze mag maken (hieroer zijn in 2016 enkele rechtzaken gevoerd en heeft uiteindelijk dit jaar ook het Hooggerechtshof een eerste uitspraak gedaan, waarbij met twee tegenstemmen de rechters inderdaad dat goedkeurden)
[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 05-11-2020 18:47 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Bij elke tweet krijg ik echt dit idee.EDIT schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:25:
Trump heeft (gok ik) ook de nieuwe cijfers van Nevada gezien:
[Twitter]
per aspera ad astra
Mja dat lijkt mij ook, maar het is nog allemaal niet officieel en ook geen duidelijk verschil om het semi-officiëel te maken.benchMarc schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:17:
[...]
Lijkt me sterk dat Trump Arizona nog kan pakken eerlijk gezegd. Verschil is te groot en de stemmen zullen grotendeels naar Biden gaan. Nevada gaat Biden ook pakken dus daarmee is het eigenlijk al uitgespeeld.
Wat wel duidelijk is, is dat er nog veel teveel mensen op Trump hebben gestemd, waardoor je alsnog vele jaren na zijn aftreden veel problemen zult blijven houden. En ook Biden zal weinig kunnen doen als de Senaat hem tegen blijft werken. Als je al ziet wat die McConnell aan het voorbereiden is, dan gaat dat nog zwaarder worden dan bij Obama
Schijnt, daar hadden ze het vanochtend op CNN over, een combinatie te zijn van Mail ballots en drop-off ballots. Welke opvallend genoed dus meer de kant van Trump op leken te gaan dan Biden.benchMarc schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:25:
[...]
Als dat nog grotendeels om mail ballots gaat dan lijkt me het een duidelijke zaak. Maar ik weet niet wat voor stemmen ze nu nog vooral tellen?
(maar dat was gebaseerd op de percentages die Trump moest halen om van Biden te kunnen winnen.)
Maar goed, de directe winst zit voor Biden natuurlijk aan de andere kant. Zo lang hij Nevada houdt heeft hij aan Georgia genoeg, en wanneer hij op dit moment alleen Pennsylvania pakt, is het op papier meteen klaar, dan zijn alle andere staten marge die hij kan pakken op Trump.
Waar zie jij de inkak?bloody schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:11:
https://ftx.com/trade/Trump kakt direct in. Door het NV nieuws?
Het staat al hopeloos laag he. Als je die candle van 0.15 naar 0.143 bedoelt is dat ook niet echt om over naar huis te schrijven
[ Voor 32% gewijzigd door .oisyn op 05-11-2020 18:34 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik denk dat het ook vooral te maken heeft met een persconferentie in Nevada eerder vandaag. Dit is de beschrijving van 538's liveblog:EDIT schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:25:
Trump heeft (gok ik) ook de nieuwe cijfers van Nevada gezien:
[Twitter]
Just getting this press live stream from the Trump campaign in Nevada loaded now. It’s a series of voters alleging fraud. Very in keeping with the tenor of the Trump campaign.
In its press conference in Las Vegas right now, Trump’s campaign is saying it’s are filing a lawsuit asking for a court injunction to stop vote counting due to “improper votes.” The campaign claims it has evidence of nonresidents voting in Nevada and that “we believe there are dead voters that have been counted.” Campaign members making the announcement are refusing to give their names to reporters there, saying “do your job, it’s pretty easy to find out.” They have not provided any evidence to back up their claims of “dead voters” or nonresidents voting.
This Nevada press conference is odd. The people coming up to the podium aren’t clearly identifying themselves, then a (presumably) Trump campaign official came up and said they wouldn’t take questions. “Ask your questions of Clark County,” the official says. A reporter says “but they’re not filing suit, you are.” Anyhow, bizarre. Again, no proof that anything untoward is happening in Clark County.
Er hebben veel mensen op Trump gestemd. Teveel kan je niet echt van spreken, dat is immers aan het volk. Maar "problemen blijven houden": dat hoeft niet. Ik denk dat als Biden wint het voor hem enorm belangrijk gaat zijn om toch eens grondig te kijken naar WAAROM de helft van de bevolking op Trump stemt; waaronder latino's en gekleurde mensen. En dan kijken of je verbintenis kan gaan zoeken, want doe je dat niet: dan gooi je 2 jaar van je presidentschap weg omdat de senaat dan he-le-maal niets bipartisan gaat ondersteunen...Martinspire schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:28:
[...]
Wat wel duidelijk is, is dat er nog veel teveel mensen op Trump hebben gestemd, waardoor je alsnog vele jaren na zijn aftreden veel problemen zult blijven houden. En ook Biden zal weinig kunnen doen als de Senaat hem tegen blijft werken. Als je al ziet wat die McConnell aan het voorbereiden is, dan gaat dat nog zwaarder worden dan bij Obama
De senaat kán hem tegenwerken als hij van alles probeert te pushen dat enkel de democratische agenda in acht neemt, maar als hij gematigd in het midden gaat zitten: dan kan hij in 2 jaar toch nog wat zaken bereiken ondanks de senaat niet in handen te hebben. PR-technisch zal dat ook helpen en misschien bij de volgende verkiezingen een winst kunnen claimen in de senaat... Je moet nu lange termijn gaan denken ipv puur partijbelang.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
sowieso zou er al een senaatsverkiezing dan zijn voord e andere zetel, tussen Warnock en Loeffler (een Qanon-adept), maar nu gaat het dan om beide senaats-zetels
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
PA is dus zeker nog haalbaar voor Biden.
De zwarte stem vind ik wel veel moeilijker te plaatsen.
Edit: de zwarte stem op Trump is er wel, echter, het is ook weer niet zo dat 50% van hun op Trump stemt, wat ik kan vinden in een exitpoll zou 12% voor Trump zijn, nog steeds best veel, maar prima te behalen met marketing.
[ Voor 25% gewijzigd door RobinHood op 05-11-2020 18:39 ]
People as things, that’s where it starts.
ik zie hem er zo bij zitten als ie weer nieuwe standen door krijgt en wil tweeten
Hoeveel stemmen in totaal?SidewalkSuper schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:41:
Laatste batches in PA zijn de percentages 84%, 87% en 90%.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Nee, eerder zo...Player1S schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:36:
[...]
ik zie hem er zo bij zitten als ie weer nieuwe standen door krijgt en wil tweeten
[ Voor 0% gewijzigd door Ramzzz op 05-11-2020 18:50 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
"teveel mensen op Trump hebben gestemd"? Het is natuurlijk niet zonder reden dat hij nog steeds zoveel stemmen krijgt. Schijnbaar heerst daar een bepaalde onvrede en verdeeldheid onder het volk waardoor een persoon als Trump nog steeds veel mensen aan zich weet te binden.Martinspire schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:28:
[...]
Mja dat lijkt mij ook, maar het is nog allemaal niet officieel en ook geen duidelijk verschil om het semi-officiëel te maken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Als iedereen Democrat zou stemmen zou het pas eng zijn.benchMarc schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:43:
[...]
"teveel mensen op Trump hebben gestemd"? Het is natuurlijk niet zonder reden dat hij nog steeds zoveel stemmen krijgt. Schijnbaar heerst daar een bepaalde onvrede en verdeeldheid onder het volk waardoor een persoon als Trump nog steeds veel mensen aan zich weet te binden.
Stel je voor een landelijke super majority.
Ik moet er niet aan denken dat zoiets de uitkomst van de verkiezingen zou zijn.
★ What does that mean? ★
Wat zijn de odds dan? En een grotere uitbetaling betekent een lagere winkans, he.franssie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:45:
Ik snap nog steeds niet veel van de wedkantoren maar nu lijkt het dat Trump 6 maal zoveel uitkeert dan Biden bij winst. Dat zie ik echt niet terug in de statistieken hier.
Nee, ongeveer 42 procent stemt altijd republikein, no matter what. Trump pakt misschien een kwart van de zwevende kiezers. Dat zegt niks over de kracht van Trump, maar alles over de extreme polarisatie.benchMarc schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:43:
[...]
"teveel mensen op Trump hebben gestemd"? Het is natuurlijk niet zonder reden dat hij nog steeds zoveel stemmen krijgt. Schijnbaar heerst daar een bepaalde onvrede en verdeeldheid onder het volk waardoor een persoon als Trump nog steeds veel mensen aan zich weet te binden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Want? Als die Pennsylvania pakt (en gezien de groei die die daar pakt, zeker te verwachten) is die klaar...franssie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:45:
Ik snap nog steeds niet veel van de wedkantoren maar nu lijkt het dat Trump 6 maal zoveel uitkeert dan Biden bij winst. Dat zie ik echt niet terug in de statistieken hier.
Omdat de kans dat Trump wint veel kleiner is.franssie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:45:
Het is heel simpel: eenmaal binnen, ben je - wanneer ingeburgerd, geassimileerd - in de VS 'automagisch' tegen meer immigranten...RobinHood schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:36:
@WhatsappHack een van de redenen waarom veel Latino's op Trump/de reps stemmen is omdat latino's doorgaans erg conservatief zien. Dingen als abortus willen ze absoluut niet, en tja, als je toch al in de VS bent, dan boeit een anti-immigratie standpunt ook weinig.
De zwarte stem vind ik wel veel moeilijker te plaatsen.
Edit: de zwarte stem op Trump is er wel, echter, het is ook weer niet zo dat 50% van hun op Trump stemt, wat ik kan vinden in een exitpoll zou 12% voor Trump zijn, nog steeds best veel, maar prima te behalen met marketing.
Op de oorspronkelijke inwoners van de VS na (voorheen 'indianen' genoemd), die een paar millennia voorsprong hadden, is elke inwoner van de VS een nakomeling van nieuwkomers, immigranten.
Met uitzondering van hen die er onvrijwillig zijn gekomen, tot slaaf gemaakte Afrikanen.
Immigranten die tegen immigratie zijn. De hypocrisie is stuitend.
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 05-11-2020 18:49 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Er wordt vooral op de partij gestemd, niet op het poppetje.benchMarc schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:43:
[...]
Het juiste poppetje kan zeker helpen om zwevende kiezers aan te spreken, maar de meeste mensen zijn of A of B, en tja, het poppetje van A is misschien wel een beetje kut, maar partij B is Satan himself, dus dan stem ik toch A.
De GOP is dé partij voor streng christenen, en daarvan lopen nogal wat rond in de VS. Dan kun je zeggen "jamaar Trump doet toch alles wat god verboden heeft?". Sure, maar hij "vermoord" geen baby's, da's al 1. En twee: Hypocrisie en religie zijn elkaars beste vriendjes.
Dat is idd wat ik bedoelde met "verdeeldheid"ph4ge schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:48:
[...]
Nee, ongeveer 42 procent stemt altijd republikein, no matter what. Trump pakt misschien een kwart van de zwevende kiezers. Dat zegt niks over de kracht van Trump, maar alles over de extreme polarisatie.
.edit: oh nee ik reken verkeerd. Verschil nu 13.540 votes.
[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 05-11-2020 18:52 ]
Duidelijk gevolg van het two party systeem. Andere partijen dan de twee gevestigde hebben niet eens een minieme kans.ph4ge schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:48:
[...]
Nee, ongeveer 42 procent stemt altijd republikein, no matter what. Trump pakt misschien een kwart van de zwevende kiezers. Dat zegt niks over de kracht van Trump, maar alles over de extreme polarisatie.
Een alles of niets systeem, zonder enig compromis in de resultaten.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ze hebben met eigen ogen gezien wat er kan gebeuren als er immigranten komen. Er blijft dan niets meer voor (van) de oude bewoners over.....Ramzzz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:48:
[...]
Het is heel simpel: eenmaal binnen, ben je - wanneer ingeburgerd, geassimileerd - in de VS 'automagisch' tegen meer immigranten...
Op de oorspronkelijke inwoners van de VS na (voorheen 'indianen' genoemd), die een paar millennia voorsprong hadden, is elke inwoner van de VS een nakomeling van nieuwkomers, immigranten.
Met uitzondering van hen die er onvrijwillig zijn gekomen, tot slaaf gemaakte Afrikanen.
Immigranten die tegen immigratie zijn. De hypocrisie is stuitend.
[removed]
If Nevada is decisively Biden, as now seems likely, and everyone calls it, Fox is going to have a crazy tense decision about uncalling Arizona. Because, if they don't, they got to call the whole thing.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Bij Betfair 6.5 op Trump - 1.11 op Biden..oisyn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:47:
[...]
Wat zijn de odds dan? En een grotere uitbetaling betekent een lagere winkans, he.
Dus als Trump wint (wat ik niet hoop) verdien in 160 euro (als ik het snap - ik zie het even als leergeld die EUR 25 inleg).
Ik ben geen gokker maar het schiet ook niet echt op dus ik zoek ander gerrelateerd vertier
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Klopt, maar het zou toch bijzonder zijn als Fox als een van de eersten Biden tot winnaar zou (moeten) uitroepen.
Maar dat is meer verdeeldheid op morele gronden, dan op politieke gronden.benchMarc schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:49:
[...]
Dat is idd wat ik bedoelde met "verdeeldheid"
Als morgen, na verlies, de GOP besluit om qua economie Bernie Sanders links in te halen, maar hun standpunten over de wapenwet, abortus en dat soort dingen blijven hetzelfde, dan betwijfel ik oprecht of ze heel veel stemmers kwijtraken. En ondanks dat ze opeens PvdA-links zijn, zullen ze ook geen linkse democraten in grote hoeveelheden overtuigen, want die "socialists" willen meer dan enkel en alleen ander economisch beleid.
Polls, het is een industrie geworden. Dat heeft effecten.WhatsappHack schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:27:
Het blijft interessant om te zien hoe een president die zoveel tegengewerkt is en wordt (soms door zichzelf.) het toch nog zo verschrikkelijk spannend heeft weten te krijgen met de stemmen, dat het zo dicht bij elkaar ligt en er zelfs nog een kansje is dat hij zou kunnen winnen. Wie had dat verwacht... De polls niet in ieder geval.
Of Trump zich zelf tegengewerkt heeft, ik weet het niet. Te kort geschoten, misschien, dat zullen we zien. Maar, wat hij gedaan heeft is conform achtergrond, loopbaan, karakter e.d. Daar waren drie grote ingangen voor:
Austerity consequenties (trickle down economics)
Institutioneel en sociaal genormaliseerd racisme (links- of rechtsom, dit is gecultiveerd, breed)
De frames van de Amerikaanse Droom (zie eerder in het topic, Americans and the con man entrepreneur archetype)
Voor iemand die er ingegooid werd als chaos actor heeft zijn methodologie van brand trigger management resultaten gehad. Zeker, met flinke hulp van het Mercer netwerk voor Big Tech & memetic engineering applications. Maar, resultaten. De libertarische oligarchie heeft de condities voor een complete herordening van de VS kunnen leggen.
Trump’s struikelen en stupiditeiten waren en zijn integraal aan de agenda, het is vereist voor functionaliteit van een chaos actor. Godwin en Cas Mudde hebben interessant leesvoer en onderzoek hierover.
Ik leg het maar even op tafel, maar ongeacht of Trump of Biden wint, de komende periode is de katalysator voor de geschapen voedingsbodems. Iets om over na te denken. Let op de activiteiten van McConnell, een NCP en de Koch groep.
Opmerking, “van de Amerikanen die stemmen”. Dit is significant. De opkomst is hoger, maar het is nog steeds triest.Je hebt natuurlijke linkse en rechts bolwerken in de VS (of nouja... rechts en nog rechtser.), maar over een gemiddelde gezien van alle Amerikanen zou je dus, even zonder enige nuance over die geografie, kunnen stellen dat per 2 mensen die je kent daar 1 van op Trump stemt. Ik vraag me af in hoeverre de meesten dat door zullen hebben en of ook daadwerkelijk weten. Ben ook benieuwd hoeveel er over liegen om gezeur en agressiviteit vanwege hun keuze voor Trump te voorkomen.
Dat kan nog steeds ja. Hij heeft nog steeds paden naar overwinning. Eigenlijk zegt dat meer over de electoral college en fourth estate kwesties dan over deze verkiezing an sich.Enfin, het blijft bloedje bloedje spannend. Gaat Trump dan toch Nevada winnen...? En staat de uitslag voor PA nog steeds op de planning voor vrijdag? Heel eerlijk gezegd had ik intussen al een winnaar verwacht. Uiteindelijk zal het waarschijnlijk denk ik toch Biden worden, maar de huidige trend zaait toch weer twijfel. Ik begin me haast te amuseren met deze rollercoaster.
Ik amuseer me in ieder geval zelden in deze. Zeker, het is ver van het bed, maar de rimpeleffecten voor ons hier zijn onontkoombaar zuur. Meer zuur met Trump dan met Biden, maar heel zuur.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Bijzonder hilarisch, niet zozeer vanwege hoe ze de verkiezingen verslaan maar wel de afgelopen jaren.voske schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:56:
[...]
Klopt, maar het zou toch bijzonder zijn als Fox als een van de eersten Biden tot winnaar zou (moeten) uitroepen.
Al zullen ze dan wel een slag om de arm houden in AZ
★ What does that mean? ★
Precies, $1 op Trump betaalt $6,50 uit als ie wint. Ze zeggen dus eigenlijk dat Trump's winkans zo'n 15% is. Verschilt niet veel met de Trump futures (al zijn die zojuist een beetje weggezakt richting de 12%). Maar ja, het betting kantoor wil ook zijn deel, dus de kans zal wel wat lager liggen voor hun eigen edge. Dat zie je ook wel aan de odds van Biden, 1.11 is 90% kans. De waarheid zal dus wel ergens tussen die 10% en 15% liggen
[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 05-11-2020 19:03 ]
Ik leg het even op tafel. Bijzonder, zeker. Maar ook gevaarlijk. Fox als het redelijke medium voor transitie in een moeilijke periode. Behoudt van macht, verruiming van bereik voor macht. Overschat in deze de arena van media niet, de netwerkverbindingen niet, en niet hoe ongeïnformeerd Amerikanen zijn voor beperktheid van blikveld op marketing toepassingen.voske schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:56:
[...]
Zet de projecties van ontwikkeling machtsdynamiek er naast.
Als opmerking, als Biden wint, ik zou hem aanbevelen om elke ochtend bij Goodmorning America et alii binnen te bellen. Buttigieg stijl. Frame denial. Linguistics bridge. Spies omdraaien.
Kerel, je hebt met enige regelmaat prettige inzichten, maar er valt echt geen touw aan vast te knopen.Virtuozzo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:03:
[...]
Ik leg het even op tafel. Bijzonder, zeker. Maar ook gevaarlijk. Fox als het redelijke medium voor transitie in een moeilijke periode. Behoudt van macht, verruiming van bereik voor macht. Overschat in deze de arena van media niet, de netwerkverbindingen niet, en niet hoe ongeïnformeerd Amerikanen zijn voor beperktheid van blikveld op marketing toepassingen.
Als opmerking, als Biden wint, ik zou hem aanbevelen om elke ochtend bij Goodmorning America et alii binnen te bellen. Nuttiging stijl. Frame denial. Linguistics bridge. Spies omdraaien.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Pennsylvania supreme court waarschijnlijk.PWM schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:04:
Zeiden ze nou op Fox dat de Supreme Court om 17.00 bij elkaar komt? Of verspraken ze zich en bedoelden ze Federal?
Maak het eens niet beledigend.Virtuozzo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:03:
[...]
Ik leg het even op tafel. Bijzonder, zeker. Maar ook gevaarlijk. Fox als het redelijke medium voor transitie in een moeilijke periode. Behoudt van macht, verruiming van bereik voor macht. Overschat in deze de arena van media niet, de netwerkverbindingen niet, en niet hoe ongeïnformeerd Amerikanen zijn voor beperktheid van blikveld op marketing toepassingen.
Als opmerking, als Biden wint, ik zou hem aanbevelen om elke ochtend bij Goodmorning America et alii binnen te bellen. Nuttiging stijl. Frame denial. Linguistics bridge. Spies omdraaien.
[ Voor 2% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-11-2020 19:13 ]
Het is bruut eenvoudig. Neem Fox als toolbox van belangenbehartiging. Dat heeft een agenda die boven politiek en los van politieke actoren gaat. Voor Amerikaanse context pijnlijk normaal.FirePuma142 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:04:
[...]
Kerel, je hebt met enige regelmaat prettige inzichten, maar er valt echt geen touw aan vast te knopen.
Virtuozzo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:03:
[...]
is dit jouw tamelijke complexe manier om te zeggen dat je denkt dat FOXnews haar handen van Trump aftrekt? Dat werd eerder al geopperd en het lijkt er inderdaad wat op.Virtuozzo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:03:
[...]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Meer complex dan puur dat. Fox bereidt zich er op voor, het dekt zich in. Op zich logisch, Fox is de toolbox van oligarchie, the loudest voice.franssie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:08:
[...]
is dit jouw tamelijke complexe manier om te zeggen dat je denkt dat FOXnews haar handen van Trump aftrekt? Dat werd eerder al geopperd en het lijkt er inderdaad wat op.
Daar hangt een agenda aan vast. Als netwerk heeft het onder Trump flink negatieve associatie gekregen, de presentatie nu is volledig anders. Kijk zelfs hier in het topic, mensen vinden het prettig naar Fox te kijken
Media hebben macht. Dit is een ingang. Macht en ingang wordt altijd voorbereid, en altijd gebruikt.
De agenda gaat over politieke cycli heen. Geen nieuws dit.
8 minuten geleden was er nog een kleine update? (Op CNN site althans)Jebus4life schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:08:
Hahaha, Nevada zou weer pas morgenvroeg nieuwe cijfers geven volgens Fox, dat kan toch niet![]()
Denk even een leuke smiley achter wat ik zei. Ik moest lachen om je ietwat onbegrijpelijke korte zinnetjes. Inmiddels begrijp ik wat je bedoelde.Virtuozzo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:08:
[...]
Mensen kunnen natuurlijk ook gewoon beschaafd blijven.
Senaat?The Realone schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:09:
Maar als Biden wint maakt dat toch helemaal niet meer uit? Het is hoogstens awkward voor een paar uur (in het ergste geval dagen) dat er nog geen definitieve winnaar is. Daarna zal iedereen ze realiteit moeten accepteren en gaat iedereen weer terug in zijn of haar hoekje.
Supreme Court?
District redistributions?
Met een nieuwe president is het niet voorbij, men gaat verder.
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=18]Zero Tolerance [/font]
Voor actuele uitslagen zie:https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
- Discriminerende reacties
- Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
- Rants
- Whataboutisme
- Linkdrops
- Sealioning
- Het reageren op overduidelijk slechte reacties
- De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
/f/image/bknKEGeU8tPccBXXexKEZryE.png?f=fotoalbum_large)