Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 180 Laatste
Acties:
  • 705.188 views

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:38:
Het is toch absurd dat een president van een democratisch land publiekelijk oproept om te stoppen met tellen?
Worden hier geen wetten overtreden?
Niets nieuws :+

• Catmandos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:34
Catmandos schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:38:
[...]

9,736 voor biden 2,972 voor trump
76%, 65,5% nodig voor break even.

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Het is toch absurd dat een president van een democratisch land publiekelijk oproept om te stoppen met tellen?
Hij mag dit zeker roepen. Maar dat stopt het tellen niet, dat kan alleen via een gerechtelijk proces (en met geweld natuurlijk).

iRacing Profiel

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:55

TheVMaster

Moderator WOS
armageddon_2k1 schreef op Thursday 5 November 2020 @ 15:38:
Hij doet volgens mij al 4 jaar met regelmaat niet anders, tegenwoordig vind men dat (waarschijnlijk?) er gewoon bij horen?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:16
Dat je na 4 jaar nog niet doorhebt dat je niet al zijn woorden letterlijk moet nemen. ;) Ik snap in dat opzicht al die dagenlange ophef niet over die uitspraken. Het is niks nieuws.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-11 22:03
Martinspire schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:35:
[...]
Oh ik dacht dat er een 3e partij bij kwam, maar het gaat dus nog wel helemaal naar de democraten en republikeinen?
Ja. De third party candidates maken geen enkele kans voor die vier zetels.

Be yourself, no matter what they say ...

• WhySoSerious
  • Laatst online: 20:10

WhySoSerious

Be the change.

Overton window.

Kijken nergens meer van op.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

North Carolina gaat nog een week duren voordat ze de laatste 5% denken te hebben geteld. :o
Omdat ze alle poststukken die voor 12 november aankomen met een post stamp van 3 november meenemen.

[ Voor 35% gewijzigd door YakuzA op 05-11-2020 15:42 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Pistachenootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Nog maar 2.2% voorsprong voor Trump in PA. 87% geteld.

(waarschijnlijk al gepost)

[ Voor 10% gewijzigd door Pistachenootje op 05-11-2020 15:44 ]

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

YakuzA schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:41:
North Carolina gaat nog een week duren voordat ze de laatste 5% denken te hebben geteld. :o
Omdat ze alle poststukken die voor 12 november aankomen met een post stamp van 3 november meenemen.
Niet alleen NC; ook andere staten hebben langer nodig. Maar in die staten is niet zo spannend dat de verkiezing er om hangt.
California heeft bijvoorbeeld nog maar 66% van de stemmen geteld.

iRacing Profiel

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-10 11:41
Nou dat lijkt me toch sterk. Als het doorslaggevend zou zijn, sturen ze er vast wel een bataljon stemmentellers/verzamelaars heen?

[ Voor 5% gewijzigd door Krylinck op 05-11-2020 15:44 ]

Strava

• voske
YakuzA schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:41:
Dat krijg je als stemmen tot 12 november binnen mogen komen (mits voorzien van een poststempel van uiterlijk 3 november). Dan is het wat gek om nu met een "definitieve" uitslag te komen.

Overigens neemt het officiële aantal nog te tellen stemmen in Georgia nu nog verder toe. NYT:
Gabriel Sterling, Georgia’s statewide voting system implementation manager, said that 61,367 outstanding mail-in absentee ballots remained uncounted. The state aims to finish its count by noon.

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Net zoals je een van je sponsors directeur maakt van de post en die de post laat afbreken om maar zo weinig mogelijk stemmen daarvan binnen te krijgen .

Welkom in het Trump tijdperk .

STOP MET TELLEN (van alle stemmen die niet voor mij zijn)

"Beautiful Clean Coal"

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:43

MazeWing

The plot thickens...

Wat verheug ik me op de dag dat we Trump z'n gezicht zien als ie zich er moet bij neerleggen dat ie geen president is.
Ik verheug me nog meer op de dag dat we Trump z'n gezicht voor het laatst in de buitenlucht zien op weg naar de gevangenis om z'n 3x levenslange straf uit te zitten wegens al z'n acties.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:15
Trump wil dat ze stoppen met tellen zodat hij zijn republikeinse teams erheen kan sturen om te controleren of het tellen daadwerkelijk legitiem verloopt. Niet omdat hij wil dat ze stoppen met tellen omdat hij dan zou winnen. (wat ook niet gebeurd)

[ Voor 4% gewijzigd door Minaaj op 05-11-2020 15:47 ]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

In Georgia gaat het ook nog heel spannend worden.

Volgens Fox en CNN is het verschil rond de 18K, maar ze verschillen in hoe het precies is.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:02
[Embed]

vond ik ook wel sterk :D

[ Voor 14% gewijzigd door frumper op 05-11-2020 15:50 ]

Life is what happens while you're busy making other plans

• coster1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-11 21:44
https://amp.washingtontim...llion-ghost-voters-in-29/

Wie kan me vertellen of dit enigszins legit is. Het lijkt me persoonlijk een beetje vergezocht.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Minaaj schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:46:
Trump wil dat ze stoppen met tellen zodat hij zijn republikeinse teams erheen kan sturen om te controleren of het tellen daadwerkelijk legitiem verloopt. Niet omdat hij wil dat ze stoppen met tellen omdat hij dan zou winnen. (wat ook niet gebeurd)
Maar natuurlijk alleen in de staten waar het echt uitmaakt voor hem.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:17
leekers schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:45:
[...]

Net zoals je een van je sponsors directeur maakt van de post en die de post laat afbreken om maar zo weinig mogelijk stemmen daarvan binnen te krijgen .

Welkom in het Trump tijdperk .

STOP MET TELLEN (van alle stemmen die niet voor mij zijn)
Wat is daar eigenlijk de status van? Ik zie wel dat er er een federale rechter opdracht heeft gegeven om op zoek te gaan naar de eventueel missende stemmen op de postkantoren, en dat de USPS dat niet (voldoende) heeft gedaan. Maar verder noch geen vervolg of inzicht in hoeveel stemmen dit betreft (los van wat geruchten over 300.000 stuks)

Flickr PSN ID= cheironnl

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

En die gaan natuurlijk gewoon "toekijken".

Ik denk dat het qua intimidatie meer weg gaat hebben van de bruinhemden van Hitler dan simpelweg een "controle".

Ik kijk ook enorm uit hoe het contact met de media zal zijn. Het is ongekend hoe Trump dit (buiten een paar pro-Trump media) ook volledig om zeep heeft geholpen. Maar waar ik het meeste naar uit kijk is een man die gewoon een bepaalde mate van fatsoen en respect heeft voor het ambt dat hij 4 jaar "mag" uitoefenen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

coster1 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:49:

Wie kan me vertellen of dit enigszins legit is. Het lijkt me persoonlijk een beetje vergezocht.
Washington Times is ongeveer hetzelfde als the onion. Alleen pretendeert Washington Times een echte nieuwssite te zijn

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• leekers
cheiron schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:50:
[...]

Wat is daar eigenlijk de status van? Ik zie wel dat er er een federale rechter opdracht heeft gegeven om op zoek te gaan naar de eventueel missende stemmen op de postkantoren, en dat de USPS dat niet (voldoende) heeft gedaan. Maar verder noch geen vervolg of inzicht in hoeveel stemmen dit betreft (los van wat geruchten over 300.000 stuks)
Dat bevel is genegeerd was gisteren om 15.00 afgelopen en wordt nu vervolgd

"Beautiful Clean Coal"

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Gewoon al iemand die redelijk fatsoenlijk en coherent spreekt is fijn....

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• coster1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-11 21:44
Player1S schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:51:
[...]

Washington Times is ongeveer hetzelfde als the onion. Alleen pretendeert Washington Times een echte nieuwssite te zijn
Dat is de bevestiging die ik zocht :)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:46

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Cyberpope schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:52:
Gewoon al iemand die redelijk fatsoenlijk en coherent spreekt is fijn....
Biden bedoel je?

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 13:34

Zoek The Washington times even op - wiki link. Klinkt betrouwbaar door Washington en Times maar samen niet veel soeps.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Sluw schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:53:
[...]
Zoek The Washington times even op - wiki link. Klinkt betrouwbaar door Washington en Times maar samen niet veel soeps.
Mooie wisseltruuk, voor NY is de Times de normale en de NY Post de fodder.
In Washington dus net omgekeerd :)

PSN

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Washington Times is een Story/Prive-achtig blad, net als de New York Post. Zou ik niet serieus nemen.

Betere kranten zijn Washington Post en New York Times.

Virussen? Scan ze hier!

• Sluw
YakuzA schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:54:
[...]

Mooie wisseltruuk, voor NY is de Times de normale en de NY Post de fodder.
In Washington dus net omgekeerd :)
Haha ja dat wel. Maar The Washington Times is nog beruchter en post zonder schaamte de meest belachelijk conspiracies.

• .oisyn
  • Laatst online: 22:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Misschien is het handiger om naar de bron te kijken ipv af te geven op welke krant het rapporteert 8)7

https://www.judicialwatch...study-voter-registration/

Wat weten we van Judicial Watch?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• voske
De vraag is alleen waarom ze daarvoor moeten stoppen, want de teams kunnen er nu al bij zijn volgens de geldende regels in ieder geval Pennsylvania, Arizona en Nevada ...

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:51
matty___ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:28:
Hoe spannend het ook is ik word wel beetje gestoord van de pre commercial cliff hangers en de hoeveelheid reclame op CNN
Het is nu wel echt heel erg haha. De reclames duren langer dan de stukken coverage tussendoor.

• Sluw
.oisyn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:56:
Misschien is het handiger om naar de bron te kijken ipv af te geven op welke krant het rapporteert 8)7

Wiki is je vriend, ook die heeft een gigantische lijst met controversies - link

Edit:
Is schijnbaar een bekend trucje van ze:
In August 2017, Judicial Watch falsely alleged that 11 California counties had more registered voters than their estimated populations of citizens eligible to vote; the claims were picked up by outlets such as Breitbart News and Russian propaganda network RT (Russia Today).[41] Judicial Watch counted "inactive voters" in its tally, which is a list of people that California maintains of people who have been removed from active rolls after a mail ballot, voter guide or other official document was returned as undeliverable; California keeps such a list as a fail-safe in case eligible voters have been erroneously categorized as "inactive".

[ Voor 41% gewijzigd door Sluw op 05-11-2020 16:00 ]

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
.oisyn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:56:

Wikipedia: Judicial Watch

Niet best.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:16
Sjurm schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:57:
[...]

Het is nu wel echt heel erg haha. De reclames duren langer dan de stukken coverage tussendoor.
ik kijk gelukkig via de website waar je geen reclame te zien krijgt. Was op dinsdag begonnen via de TV maar dat is echt geen doen

• voske
En zie dan met name ook hier over hun eerdere claims dat staten teveel kiezers geregistreerd hebben staan. Ze vergeten onder andere de veelvoorkomende "inactive voters".

• matty___
Echt ik zie het nog gebeuren dat ze toch gaan stoppen met tellen of iemand alles in fik steekt.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14
MazeWing schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:46:
Wat verheug ik me op de dag dat we Trump z'n gezicht zien als ie zich er moet bij neerleggen dat ie geen president is.
Ik verheug me nog meer op de dag dat we Trump z'n gezicht voor het laatst in de buitenlucht zien op weg naar de gevangenis om z'n 3x levenslange straf uit te zitten wegens al z'n acties.
Anders ik wel, ik ben reuze benieuwd mocht Biden uiteraard winnen met wat voor gezicht Trump aanwezig zal zijn bij de inauguratie van Biden. Al vraag ik me af of hij het fatsoen kan opbrengen om bij de inauguratie aanwezig te zijn.

Overigens vermoed ik dat er nog wel een gierput open gaat na de inauguratie. Dat kan nog wel eens vuurwerk opleveren.

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Zelfs met al z'n "problemen" is hij 1000x beter dan normaal te praten dat Trump. Het zou mij echter niets verbazen als Biden gedurende z'n 4 jaar wegens gezondheidsredenen gaat aftreden en Harris het mag overnemen.

Maar het zal echt een verademing worden om na 4 jaar weer iemand te hebben met fatsoen en het diplomatieke dat gewoon bij deze functie hoort. Ik heb de afgelopen tijd behoorlijk wat filmpjes gezien van voorgaande presidenten en kandidaten en ik wil zelfs zover gaan dat een persoon zoals Hitler en Stalin diplomatieker en fatsoenlijker met hun gesprekspartner(s) omgingen dan Trump. Zelfs een Erdogan en Putin hebben het niet zo bond gemaakt als Trump.

Waarbij gezegd moet worden dat Erdogan en Putin waarschijnlijk de grootste inspiratie voor Trump zijn en hoe hij het liefste zijn toekomst (en daarna, op volgorde, zijn land) zou willen regeren...

Zoals Romney in 2016 zei: "“Hillary Clinton is wrong on every issue, but she’s wrong within the normal parameters.”
En ik heb liever een politicus die "wrong within the normal parameters" is dan een figuur als Trump die op ieder vlak fout is ver ver ver buiten de normale parameters....

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Miki schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:00:
[...]

Anders ik wel, ik ben reuze benieuwd mocht Biden uiteraard winnen met wat voor gezicht Trump aanwezig zal zijn bij de inauguratie van Biden. Al vraag ik me af of hij het fatsoen kan opbrengen om bij de inauguratie aanwezig te zijn.

Overigens vermoed ik dat er nog wel een gierput open gaat na de inauguratie. Dat kan nog wel eens vuurwerk opleveren.
Denk je serieus dat hij bij de inauguratie zal zijn? Ik acht de kans groter dat hij uit pure rancune het witte huis in de fik laat zetten en in Mount Rushmore nog snel z'n gezicht laat hakken...

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Señor Sjon schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:40:
[...]

Dat je na 4 jaar nog niet doorhebt dat je niet al zijn woorden letterlijk moet nemen. ;) Ik snap in dat opzicht al die dagenlange ophef niet over die uitspraken. Het is niks nieuws.
Zoals wel vaker gezegd: Trump is natuurlijk niet je gekke oom. Het is de president van Amerika en die zou je toch als Amerikaan serieus moeten kunnen nemen.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Is al een hele verbetering en dat wil wat zeggen. Ja hij stottert en komt er soms niet uit.
Maar maakt zijn zinnen af en gebruikt woorden die basisschoolniveau ontstijgen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Op https://www.google.com/search?q=elections+of+usa kan je een mooi overzicht zien wat het aantal geregistreerde stemmen per staat is. In elke staat staat Trump voor...

Maar ik neem aan dat het aantal wat er bij kan komen een ommeslag kan betekenen, als het een stad is die massaal op bijvoorbeeld Biden stemt, zodat hij de meeste stemmen heeft?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Rub3s schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:03:
[...]

Zoals wel vaker gezegd: Trump is natuurlijk niet je gekke oom. Het is de president van Amerika en die zou je toch als Amerikaan serieus moeten kunnen nemen.
Maar de Amerikanen hebben deze gekke oom wel gekozen en misschien zelfs 2x.
Terwijl hij niet gek is geworden toen hij in de functie kwam, maar dat al was.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Miki schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:00:
[...]

Hij heeft al gezegd dat men hem nooit weer ziet als ie zou verliezen. En ik gok dat dat 1 van de zeldzame momenten was dat ie niet loog.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

AW_Bos schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:04:
Op https://www.google.com/search?q=elections+of+usa kan je een mooi overzicht zien wat het aantal geregistreerde stemmen per staat is. In elke staat staat Trump voor...

Maar ik neem aan dat het aantal wat er bij kan komen een ommeslag kan betekenen, als het een stad is die massaal op bijvoorbeeld Biden stemt, zodat hij de meeste stemmen heeft?
Google laat gewoon de AP feed zien.

PSN

• leekers
Rub3s schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:03:
[...]

Helaas kun je de afgelopen 4 jaar de USA gewoon niet meer serieus nemen het politieke en juridische systeem is zo verrot dat er geen beslissing meer genomen kan worden .

Een vaag teken is al dat mensen stemmen op iemand die de baas speelde in een slechte reality of iemand die rapper is (meer dan 60.00 stemmen) .

"Beautiful Clean Coal"

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

YakuzA schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:05:
[...]

Google laat gewoon de AP feed zien.
Oke, dan is het een mooi visuele weergave van de AP feed.
Maar het zou toch kunnen dat de massale stemming van een stad massaal voor Biden kan kiezen zodat Biden de meeste stemmen haalt?

Oftewel, de stemmen worden dus verwerkt per county?

• Waah
  • Laatst online: 22:10
Player1S schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:05:
[...]

Hij heeft al gezegd dat men hem nooit weer ziet als ie zou verliezen. En ik gok dat dat 1 van de zeldzame momenten was dat ie niet loog.
Het zou mij niet verbazen als die na de verkiezingsuitslag, als die verliest, er stilletjes tussenuit knijpt :+ Met een heli vanaf het witte huis en zo naar de Trump Tower :+ Gordijnen dicht O-)

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Cyberpope schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:04:
[...]

Maar de Amerikanen hebben deze gekke oom wel gekozen en misschien zelfs 2x.
Terwijl hij niet gek is geworden toen hij in de functie kwam, maar dat al was.
Je kan natuurlijk ook wel stellen dat het opgebouwd onbegrip is geweest vanuit een deel van de bevolking richting de elitaire houding van de Democraten met bijbehorende arrogantie (zie ook 2016) En dan nu met een Biden aankomen.. veel verder van het volk kan iemand niet zitten.

Veel Trump stemmers hebben zich gewoon al heel lang genegeerd gevoeld en Trump vult die leegte blijkbaar goed in gezien de massale stemmen voor hem.

Nu is eigenlijk de vraag of er genoeg Democraten zijn gemobiliseerd om niet nog 4 jaar met de (ellende/onkunde) van Trump te zitten.

• Sjurm
Nog 120k stemmen te tellen in Philadelphia. Gaat nog wel even duren dus.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Waah schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:08:
[...]

Het zou mij niet verbazen als die na de verkiezingsuitslag, als die verliest, er stilletjes tussenuit knijpt :+ Met een heli vanaf het witte huis en zo naar de Trump Tower :+ Gordijnen dicht O-)
Rusland heeft toch (nog) geen Trump Tower? :+

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

[...]

Vergeet de geraniums niet op zijn balkon :+

• Sphere-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 19:53
[...]

https://www.nbc12.com/202...ountry-if-he-loses-biden/

• LZ86
  • Laatst online: 22:11
[...]

Hij had toch geroepen op zijn rallys dat ie het land uit zo gaan als ie verloor?

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Nieuwe tweet van Trump
ANY VOTE THAT CAME IN AFTER ELECTION DAY WILL NOT BE COUNTED!

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Kan iemand mij even bijpraten met de tussenstand? Het is moeilijk te volgen als je er niet met je neus boven op zit heel de dag.

• leekers
Player1S schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:09:
[...]

Rusland heeft toch (nog) geen Trump Tower? :+
Ter Apel zou altijd kunnen

"Beautiful Clean Coal"

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Donald J. Trump
@realDonaldTrump
ANY VOTE THAT CAME IN AFTER ELECTION DAY WILL NOT BE COUNTED!

• matty___
Dus iedereen die afgelopen maand heeft gestemd was dus op tijd met deze logical

• Sphere-
  • Laatst online: 28-08 19:53
daanb14 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:10:
[...]

I consider this as an absolute win.
Zolang die niet richting europa gaat ;)

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-11 15:40

Mojo

The Power Within

Klopt toch ook, alles wat na vandaag binnenkomt wordt ook niet geteld. :+

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Volgende tweet zal wel zijn:

ANY VOTE FOR BIDEN WILL NOT BE COUNTED!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:11
Tristan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:10:
Kan iemand mij even bijpraten met de tussenstand? Het is moeilijk te volgen als je er niet met je neus boven op zit heel de dag.
In iedergeval voor Pennsylvania, de nieuwe counts die binnenkomen zijn tussen de 70% en 75% voor Biden. Daarmee komt ie op een pad waarin hij de meerderheid krijgt in PA.

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Kan iemand hem helpen met het vinden van de Caps-lock knop? Ik ben benieuwd wat er door hem heengaat op dit moment....

[ Voor 12% gewijzigd door AW_Bos op 05-11-2020 16:13 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:44
tuinïnen schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:09:
[...]
Veel Trump stemmers hebben zich gewoon al heel lang genegeerd gevoeld en Trump vult die leegte blijkbaar goed in gezien de massale stemmen voor hem.
Ik vind het altijd zo irritant dat er net wordt gedaan of alleen het deel van de bevolking dat Trump stemt (of Baudet of Wilders of vul maar in....) genegeerd wordt door de politiek. Ik word ook al twintig jaar genegeerd en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt op één van dit soort types te stemmen.

Het treurige is dat er vervolgens gestemd wordt op iemand die ze net zo hard negeert want uiteindelijk is Trump natuurlijk nog meer een vriend van het establishment dan Biden of Clinton.

• matty___
D-e-n schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:14:
[...]

Ik vind het altijd zo irritant dat er net wordt gedaan of alleen het deel van de bevolking dat Trump stemt (of Baudet of Wilders of vul maar in....) genegeerd wordt door de politiek. Ik word ook al twintig jaar genegeerd en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt op één van dit soort types te stemmen.

Het treurige is dat er vervolgens gestemd wordt op iemand die ze net zo hard negeert want uiteindelijk is Trump natuurlijk nog meer een vriend van het establishment dan Biden of Clinton.
En het is ook niet zo dat die iets voor de bulk van zijn stemmers gedaan heeft afgelopen 4 jaar.

• daanb14
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:04
Wilf schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:12:

Als hij serieus zoiets doorzichtigs gaat roepen, hebben we een nieuw dieptepunt te pakken.

• Sjurm
In Georgia moeten ze nog 61K stemmen tellen. Pff, waarom zijn die staten zo traag.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

matty___ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:15:
[...]

En het is ook niet zo dat die iets voor de bulk van zijn stemmers gedaan heeft afgelopen 4 jaar.
Gaat ook niet om de feiten maar om de emotie..

• matty___
Cyberpope schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:16:
[...]

Gaat ook niet om de feiten maar om de emotie..
Make the libs cry en dat soort bullshit idd. :F

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Uiteraard is de laatste tweet voorzien van een label door Twitter

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:21
(Off topic) mag ik even zeggen wat een fijn topic dit is? Live updates, berekeningen, mooie discussies zonder moddergooien, echt super. 🤗

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:01

ultimateharry

Team Slayer:-)

daanb14 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:15:
[...]

Als hij serieus zoiets doorzichtigs gaat roepen, hebben we een nieuw dieptepunt te pakken.
Totdat we naar een live Fox coverage zitten te kijken van de arrestatie van Biden door mannen in zwarte pakken met MAGA-insignes ;)

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:33

Jebus4life

BE User

Terzijde: Lijkt erop dat Biden (nationwide) vlotjes over de 75 miljoen stemmen zal gaan. Echt wel een waanzinnige turnout. Dat neigt naar 10% meer dan Obama in 2008 en zelfs ruwweg 15% meer dan Clinton in 2016.

En ook Trump (ere wie ere toekomt) gaat gewoon los over de 70 miljoen gaan (zal hij toch nog blij zijn, meer stemmen dan Obama :) )

Maar eigenlijk wel een schande (het is al vaak gezegd), minimaal zo'n 5 miljoen stemmen meer halen, en dan nog is het extreem nipt of je effectief wint... Dat systeem zou er toch echt uit moeten...

[ Voor 22% gewijzigd door Jebus4life op 05-11-2020 16:20 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Catmandos
  • Laatst online: 19:34
Tristan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:10:
AZ zal erg close worden of Biden gaat winnen.
PA zal close worden of biden zal winnen, maar acht ik een grotere kans dan AZ.
GA zal waarschijnlijk Trump blijven
NC zal pas op 12 nov. weer stemmen tellen.
NV zal waarschijnlijk Biden blijven maar zal close blijven

[ Voor 6% gewijzigd door Catmandos op 05-11-2020 16:20 ]

• Hydra
  • Laatst online: 06-10 13:59
Wilf schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:12:

Ik las het all-caps stuk voor je eerste zin, en het verbaast me dat ik niet verbaasd was dat 'ie dat gezegd zou hebben.

https://niels.nu

• Zewatanejo
  • Laatst online: 20:33

Zewatanejo

Fine Thanks!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jgYSNogNwNB7xEWqkaJJaBqdlBM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/quzKNsmtAwShjKhI3UoPZXl2.png?f=user_large

All eyes are on Georgia, and not just because of Trump’s dwindling lead. Senator David Perdue, Republican incumbent, may drop below 50%, which could force a Jan. runoff that could determine Senate control.

bron NYT

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• Hydra
ultimateharry schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:18:
Totdat we naar een live Fox coverage zitten te kijken van de arrestatie van Biden door mannen in zwarte pakken met MAGA-insignes ;)
Nouja, je maakt er een grap van maar als hij herkozen wordt, kan dit zomaar realiteit worden op den duur. De trend om tegenstanders monddood te maken (fake news!) is al lang geleden ingezet. Als hij wint, zal 'ie zich alleen maar gesterkt voelen, en de politie is ook al aardig op z'n hand. Zou me er als 'liberaal' niet veilig voelen.

• matty___
Zewatanejo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:21:
[Afbeelding]

All eyes are on Georgia, and not just because of Trump’s dwindling lead. Senator David Perdue, Republican incumbent, may drop below 50%, which could force a Jan. runoff that could determine Senate control.

bron NYT
Maar Perdue. Van dezelfde familie waar we Oxycodon aan te danken hebben?

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:01

ultimateharry

Team Slayer:-)

Hydra schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:22:
[...]

Nouja, je maakt er een grap van maar als hij herkozen wordt, kan dit zomaar realiteit worden op den duur. De trend om tegenstanders monddood te maken (fake news!) is al lang geleden ingezet. Als hij wint, zal 'ie zich alleen maar gesterkt voelen, en de politie is ook al aardig op z'n hand. Zou me er als 'liberaal' niet veilig voelen.
Ja excuus, bedoelde het ook met een enigzins serieuze ondertoon.

• WhySoSerious
  • Laatst online: 20:10

WhySoSerious

Be the change.

ultimateharry schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:18:
[...]

In het kader van Swain the Dramp zeker toegestaan volgens bepaalde stromingen vermoed ik.

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Jebus4life schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:18:
Terzijde: Lijkt erop dat Biden (nationwide) vlotjes over de 75 miljoen stemmen zal gaan. Echt wel een waanzinnige turnout. Dat neigt naar 10% meer dan Obama in 2008 en zelfs ruwweg 15% meer dan Clinton in 2016.

En ook Trump (ere wie ere toekomt) gaat gewoon los over de 70 miljoen gaan (zal hij toch nog blij zijn, meer stemmen dan Obama :) )

Maar eigenlijk wel een schande (het is al vaak gezegd), minimaal zo'n 5 miljoen stemmen meer halen, en dan nog is het extreem nipt of je effectief wint... Dat systeem zou er toch echt uit moeten...
Even mezelf quoten hier (sorry :)).

Ik begin me ook af te vragen of de pollsters wel zo enorm fout waren (ja, ze zaten er los langs, maar dat bedoel ik dus niet.
Biden heeft een gigantische grote nieuwe groep kiezers kunnen aanboren. Waarschijnlijk 10 miljoen of meer dan 4 jaar geleden. Trump gaat daar niet veel voor onderdoen, 8 miljoen nieuwe kiezers

Uiteraard stroomt de kritiek op de pollsters binnen, en dat is natuurlijk terecht, maar dit soort fluctuaties zijn gewoon nauwelijks te peilen. Ik gok dat ze er qua Biden gewoon knal opzaten, maar niemand voorzien had dat Trump gewoon zoveel nieuwe kiezers zou vinden.

• voske
matty___ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:23:
[...]

Maar Perdue. Van dezelfde familie waar we Oxycodon aan te danken hebben?
Nee, dat is de firma Purdue van de familie Sackler.

[ Voor 6% gewijzigd door voske op 05-11-2020 16:26 ]

• Señor Sjon
  • Laatst online: 09:16
LZ86 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:10:
[...]

Hij had toch geroepen op zijn rallys dat ie het land uit zo gaan als ie verloor?
Tsja, dan kunnen al die artiesten ook weer terugkomen die weg zouden gaan als Trump won. Oh wacht. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Hydra
Jebus4life schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:24:
Uiteraard stroomt de kritiek op de pollsters binnen, en dat is natuurlijk terecht, maar dit soort fluctuaties zijn gewoon nauwelijks te peilen. Ik gok dat ze er qua Biden gewoon knal opzaten, maar niemand voorzien had dat Trump gewoon zoveel nieuwe kiezers zou vinden.
Misschien dat al die "Biden gaat dik winnen" polls de trump-aanhangers ertoe aangezet heeft juist tegaan stemmen. Wat ook kan tellen is dat mensen misschien niet willen zeggen dat ze op Trump stemmen, maar dat ondertussen wel doen. Maar het is inderdaad bizar hoe ze er naast zaten. Misschien alleen lopen pollen in de steden (selection bias)?

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ze mogen van de rechter met 15 man de zaal in bij de tellers in Philly. 6 voet afstand houden wel; maar ze mogen met een bevel van de rechtbank nu naar binnen.

Zal de boel wel iets vertragen?

iRacing Profiel

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
LZ86 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:10:
[...]

Maar niet vanwege dat ie heeft verloren van "the worst candidate in history"..

Maar zodat ie niet vervolgd en aangeklaagd gaat worden en de schuldeisers probeert te ontwijken >:)

• matty___
Luckeh schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:29:
Ze mogen van de rechter met 15 man de zaal in bij de tellers in Philly. 6 voet afstand houden wel; maar ze mogen met een bevel van de rechtbank nu naar binnen.

Als je bij elke ballot gaat roepen dat er iets fout gaat zou dat best kunnen

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:29
Hydra schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:28:
[...]
Misschien dat al die "Biden gaat dik winnen" polls de trump-aanhangers ertoe aangezet heeft juist tegaan stemmen. Wat ook kan tellen is dat mensen misschien niet willen zeggen dat ze op Trump stemmen, maar dat ondertussen wel doen. Maar het is inderdaad bizar hoe ze er naast zaten. Misschien alleen lopen pollen in de steden (selection bias)?
Als Trump aanhanger wil je dat er hetzelfde gebeurt als de vorige keer. Achter staan in de polls maar dan wel winnen. Ik zou er dus niet raar van op kijken als veel Trump stemmers simpelweg hebben aangegeven op Biden te stemmen.

En daarnaast zie je wel vaker dat polls op zich de verdeling goed aangeven, maar uiteindelijk niet kloppen omdat er van een van de groepen meer mensen zijn op komen dagen dan verwacht.

[removed]

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
[...]

Met de spanning voor de verkiezingen zou ik mij best kunnen voorstellen dat ik als onafhankelijke niet snel aan zou geven op wie ik zal gaan stemmen, een beetje afhankelijk van de locatie natuurlijk.

Maar dat Trump na deze 4 jaar significant meer stemmen binnenhaald dan vorige verkiezingen is eigenlijk heel beangstigend.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Luckeh schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:29:

En dan met 50 man naar binnen willen gaan en gillen dat ze tegen gehouden worden.....en als er dan toch 15 binnen zijn, gaan ze er bovenop staan en dan weer gillen dat ze verwijderd worden. :X

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

[...]

Dat roepen ze bij Fox, maar dat geloof ik gewoon niet (daar claimden ze gisterenavond dat de pollsters misdadigers waren en de verkiezing pro Biden hebben beïnvloed).

Sorry, maar als ik een niet zo gemotiveerde stemmer ben in Michigan ofzo, en de peilingen zeggen dat mijn kandidaat met 17 procentpunten op kop ligt, dan ga ik echt niet stemmen. Als Republikein zou ik eerder gaan stemmen in dat geval dan als Democraat...

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:04
Maar Biden kan toch ook nog steeds dik winnen ?
Kan nog veel kanten op gaan

• matty___
Krankenhausen schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:32:
[...]

Met de spanning voor de verkiezingen zou ik mij best kunnen voorstellen dat ik als onafhankelijke niet snel aan zou geven op wie ik zal gaan stemmen, een beetje afhankelijk van de locatie natuurlijk.

Maar dat Trump na deze 4 jaar significant meer stemmen binnenhaald dan vorige verkiezingen is eigenlijk heel beangstigend.
Het is vooral bijzonder dat ze de Latino gemeenschap in Florida weten te overtuigen dat je niet op Biden moet stemmen want dan krijg je socialism als in Cuba.

Begin mij af te vragen waar daar in het drinkwater zit

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Plenkske schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:34:
Maar Biden kan toch ook nog steeds dik winnen ?
Kan nog veel kanten op gaan
Dik winnen kan hij niet meer, hoogstens (als alles juist valt) 306-232 ofzo, dat is echt niet bijzonder ruim, en dan moet alles nog de kant van Biden opvallen. 270-268 (of pak nu nog 290-248 of iets in die aard) is veel realistischer.

***EDIT*** Misschien kan hij nog net ruimer winnen dan Bush 2000; dat was 271-266 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Jebus4life op 05-11-2020 16:37 ]

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:58
Waren er niet ook een serieuze hoeveelheid ballots die nog niet op tijd bij bewoners bezorgd waren in Florida?
Staat me bij dat ik dat las, maar geen idee wat ervan waar was.

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Ik ben er nog niet gerust op. Arizona zou nog om kunnen slaan en als men de telling in Pennsylvania dan voldoende kan verstoren dan kan het echt nog alle kanten op.
Pagina: 1 ... 68 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

[font size=18]Zero Tolerance [/font]

Voor actuele uitslagen zie:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html

Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.

Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
  • Discriminerende reacties
  • Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
  • Rants
  • Whataboutisme
  • Linkdrops
  • Sealioning
  • Het reageren op overduidelijk slechte reacties
  • De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid