Ik denk/hoop dat de top dan misschien wel verrot en ziek tot op het bot is, maar dat de lagere "minions" veel minder tot niet evil zijn.
En tja, die heb je wel nodig om echte ellende uit te halen, Trump zal niet zelf rottigheid gaan uithalen.
Plus dat hoe meer mensen je in je Super Secret Shady Masterplan hebt, hoe groter de kans dat er iemand zit met een ruggegraat die uit de school klapt.
Ik denk dat als ze het konden en ermee konden wegkomen, een deel van de GOP best de boel actief zou willen saboteren, echter, ik denk dat ze doorhebben dat ze er niet mee gaan weg komen. Het zal heel veel juridisch gedoe worden, boze tweets en vast wat onrusten, maar actieve sabotage, nah.
TIGER1125 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:00:
[...]
Ik dacht altijd dat Trump eigenlijk zeeslag of Stratego speelde want dan kan hij de "great man and women of our armed forces" nog inzetten.
Maar je hebt gelijk, verliezen op papier is iets anders dan verliezen, je kunt je je afvragen of je hem dat kwalijk moet nemen. Want zo is hij nou eenmaal als het balletje niet zijn kant op rolt.
Ik denk namelijk dat wanneer Nevada en Arizona "gevallen" zijn voor Trump, er een heel offensief komt vanuit de Media en Biden om de overwinning binnen te halen. Wat vervolgens leidt tot een juridische strijd die uiteindelijk niets oplevert voor Trump of de Republikeinen.
En het spinnen. Vraag me af hoe lang het duurt eer Trump een mes in de rug van de GOP steekt.
"Ik had zoveel meer willen doen, maar ik mocht niet van de partij, zij zijn de losers, niet ik, want er hebben nog nooit zoveel mensen op een republikein gestemd, dus dikke vinger, ik ga lekker naar Rusland"
People as things, that’s where it starts.