Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 180 Laatste
Acties:
  • 705.183 views

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 20:08
Dr. Strangelove schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:41:
NC rapporteert 95% van de stemmen wat suggereert dat er nog 250k in het vat zit. Ik weet niet waar die zitten maar er kunnen ook nog absentee en mail-in ballots in zitten. Bovendien las ik dat NC mail-in ballots die gedateerd zijn op election day tot 12/11 toelaat, dus ook daar kan het nog heel krap worden.
Het is inderdaad goed om te bedenken dat er nog best wat stembiljetten in de post kunnen zitten, en dat je dus niet precies kunt weten hoeveel stemmen er nog volgen.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:56
Jivebunny schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:48:
[...]

Oakland staat op 85% geteld, en Detroit op 64%. Detroit kan nog aardig wat uit komen ja, daar gaat het meer dan 2/1 zijn, zelfs 3/1.
Heb het al 2 x gepost maar in die 2 steden zit een potentiele 150k extra stemmen voor Biden t.o.v Trump

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:11
538 heeft net een series updates per staat opgesteld en wat me opvalt is dat de aantallen outstanding votes veel hoger zijn dan de completion %s van sites als Fox, Politico en de NYT suggereren.

Michigan 940k
Wisconsin 381k
Georgia 406k
North Carolina 293k
Pennsylvania 1,8mln
Nevada 202k

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 21:51
Als ik het zo zie bij ABC News voor de senaat:

Alaska Rep 62% om 34% met 36% geteld
Arizona Dem 53% om 47% met 82% geteld
Michigan Rep 50% om 48% met 85% geteld
Maine Rep 50% om 44% met 69% geteld
NC Rep 49% om 47% met 94% geteld
GA1 Rep 51% om 47% met 91% geteld
GA2 Dem 32% om 27% met 91% geteld <- dit wordt dan een runoff.

Zie ik toch echt 5 rep senaatszetels en 1 democratisch, en nog een runoff.

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Dr. Strangelove schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:51:
538 heeft net een series updates per staat opgesteld en wat me opvalt is dat de aantallen outstanding votes veel hoger zijn dan de completion %s van sites als Fox, Politico en de NYT suggereren.

Michigan 940k
Wisconsin 381k
Georgia 406k
North Carolina 293k
Pennsylvania 1,8mln
Nevada 202k
Ben wel benieuwd dan waar ze die outstanding votes vandaan halen? Enig idee waar ze die op baseren?

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

Jivebunny schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:50:
[...]

Ja klopt, alleen ik had het erover dat wanneer hij michigan niet heeft, hij nog ergens 16+ vandaan moet trekken. En dat zijn dan die andere staten waar ik op de gok hem alleen nog een kans in PA geef, op basis van de mail ballots. Hij moet nog 700k inhalen en er zijn nog een 2,5 miljoen te tellen.
1,5 miljoen, geen 2,5 miljoen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Laguna schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:53:
[...]

1,5 miljoen, geen 2,5 miljoen.
Thanks, typo! Zal het aanpassen.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:56
Bonsaiboom schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:52:

't zijn denk ik dezelfde stembiljetten als voor de president; Dus als michigan en georgia omslaan voor de president, dan zal dat voor de senaat ook zomaar kunnen gebeuren.

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
rik86 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:35:
Zet toevallig Fox aan omdat 't neutraal genoemd werd hier, maar heel neutraal is dat niet meer :P
Beetje te zien wie aan het woord is maar nu zijn het in de ochtend pundits dus neen absoluut niet neutraal.

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Het gaat toch om seats die geflipt worden? Als de senator al een republikein was, en nu nog steeds, maakt het niks uit voor het eindresultaat. Alleen wanneer een positie van Rep -> Dem of Dem -> Rep gaat, heeft het effect.

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Goedemorgen! Ah ik zie dat het beeld intussen weer is geshift in het voordeel van de democraten. Zonde.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:12

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Minaaj schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:49:
Ik betwijfel heel erg als wij wel daadwerkelijk een goed beeld voorgeschoteld krijgen van het tellen.

Dit gebeurde net

[Afbeelding]

Ze lijken bijvoorbeeld eerst de democraten weer te pakken, daarna weer een batch republikeinen.

138,000 stemmen voor Biden erbij en 0 voor Trump.
NYT zet beiden allang boven de 2,4M 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

slijkie schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:51:
[...]

Dan nog, zoals ik aangaf, zal het mij absoluut geen drol interesseren. En soms ben je voor een man die dingen aanpakt waar je absoluut niet van gediend bent dat het over komt waaien naar de EU. Zo respecteer je elkaar maar weer. Maar het is duidelijk dat in dit topic extreem duidelijk 1 kant op gekeken wordt, althans voor 99%. De rest wordt de grond in gedrukt. Ben benieuwd hoe dit gaat met de TK Verkiezingen, of dan alleen Groenlinksers op het board mogen reageren, en de rest maar weg gedrukt moet worden. Maarja het is hoe het is tegenwoordig.

De tompoucen waren iniedergeval heerlijk vandaag. :)
Dan lees je toch een ander topic met een opmerkelijke bril. Het gaat flink heen en weer, verkenning en onderbouwing is breed, net als context en verschillen in perspectieven.

Je bericht leest meer als een variant op “ik wil niet nadenken over wat buiten mijn blikveld op gratificatie ligt”. Prima, dat mag. Prima te begrijpen. Maar projecteer het niet op anderen. Perceptie is de facto subjectief.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

WhatsappHack schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:54:
Goedemorgen! Ah ik zie dat het beeld intussen weer is geshift in het voordeel van de democraten. Zonde.
Ja, en nee. Het is nog steeds touw trekken. En veel resultaten gaan nog dagen op zich laten wachten.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Dr. Strangelove
Jivebunny schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:52:
[...]

Ben wel benieuwd dan waar ze die outstanding votes vandaan halen? Enig idee waar ze die op baseren?
ABC News. Maar als je daar naartoe gaat zie je hetzelfde beeld als de andere networks.

B.v. Michigan zeggen ze 87% of expected vote reporting. Totaal aantal votes dat ze rapporteren is 4,9 miljoen, dus dan zou je met 100% op 5,6mln zitten oftewel 700k to go.

• k995
Nu al paar miljoen meer stemmen dan in 2016 en ze zijn nog volop aan het tellen.

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-11 16:05

Don Quijote

El Magnifico

k995 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:58:
Nu al paar miljoen meer stemmen dan in 2016 en ze zijn nog volop aan het tellen.
Hopelijk dat de Republikeinen zien dat hogere turn out niet perse nadelig hoeft te zijn. Kunnen we ook stoppen met de openlijke voter supression... (af nog gerichter op Democratische demografieën ....)

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:57:
[...]

ABC News. Maar als je daar naartoe gaat zie je hetzelfde beeld als de andere networks.

B.v. Michigan zeggen ze 87% of expected vote reporting. Totaal aantal votes dat ze rapporteren is 4,9 miljoen, dus dan zou je met 100% op 5,6mln zitten oftewel 700k to go.
Zo heb ik vier jaar geleden ook zitten rekenen in Florida. En er klopte geen bal van. Staar je dus niet blind op die percentages. Op de meeste sites staat er (nu) gelukkig ook "est." voor het percentage.. wat dus "estimated" inhoudt. Daaraan kun je eigenlijk zien dat het een redelijke schatting is, dat percentage van de total vote.

Dat betekent, stam + t .

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

En Biden springt van 27k naar 21k achterstand op Trump in MI: https://edition.cnn.com/e...ts/president#mapmode=lead

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Dr. Strangelove schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:57:
[...]

wel interessant, als je bijvoorbeeld inzoomt op WI (ja de buren), dan zijn er twee kleine counties waar nog een duizend stemmen zweven op basis van hoeveel ze rapporteren dat gevote heeft, maar dat klopt dan weer niet op de county totalen. In ieder geval op die van Fox klopt dat weer niet. Het is maar afwachten uiteindelijk. Maar toch dank voor je toelichting. Sorry, had geen zin om het verschil in MI per district versus MI totaal door te rekenen. Moet ook nog werken O-)

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-11 03:00
Apache4u schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:00:
[...]

Zo heb ik vier jaar geleden ook zitten rekenen in Florida. En er klopte geen bal van. Staar je dus niet blind op die percentages. Op de meeste sites staat er (nu) gelukkig ook "est." voor het percentage.. wat dus "estimated" inhoudt. Daaraan kun je eigenlijk zien dat het een redelijke schatting is, dat percentage van de total vote.
Ja op dit moment is het echt niet te zeggen, WI staat ook al zo lang stil. Als WI naar Trump gaat grote kans dat Michigan dat ook gaat.Toch? PA is geen peil op te trekken met de mail ins

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

15,3k zelfs volgens NYT. 88% geteld.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

k995 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:58:
De opkomst is inderdaad voor Amerikaanse begrippen sterk. Maar, aan beide zijden.

Je kan goed zien hoe de rally focus van Trump op rural gewerkt heeft, de machine voor voter registration in urban ook.

De Democraten hebben daar gaten laten vallen.

Mij valt op dat er over alle media heen een algemeen perspectief is van “en deze batch beslist”, terwijl dat procedureel absoluut niet zo is. Staten die geclaimt zijn worden nog steeds geteld, het USPS drama blijft etteren, overseas ballots valt vrijwel buiten beeld.

Dit gaat dagen duren.

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:23

RBH

Michigan geflipt naar Biden zo te zien?

• jurjen_g
  • Laatst online: 14:26
Michigan is nu blauw!
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results

Duimen dat Nevada en Wisconsin ook blauw blijven, dan zou Biden precies 270 kiesmannen krijgen...

[ Voor 97% gewijzigd door jurjen_g op 04-11-2020 15:04 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hey de verwachte winstmetertjes achter NC en GA zijn weg bij NYT

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:47

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Als de senaat inderdaad 50-50 wordt, dan is het helemaal zaak dat Biden wint... Als er 100% partisan gestemd wordt, dan mag Harris de winnende stem leveren!

Dit dus.

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

RBH schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:02:
Michigan geflipt naar Biden zo te zien?
Nog niet, nog een goede 700k te gaan.

edit: Ho wow hahaha mooie flip. Leuke sprong. Maar goed, we weten het pas over een paar dagen denk ik.

[ Voor 21% gewijzigd door Jivebunny op 04-11-2020 15:03 ]

Minaaj schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:01:
[...]

Ja op dit moment is het echt niet te zeggen, WI staat ook al zo lang stil. Als WI naar Trump gaat grote kans dat Michigan dat ook gaat.Toch? PA is geen peil op te trekken met de mail ins
Als je naar de polls kijkt, dan is er geen sterke correlatie WI / Michigan. Kijk je naar embedded analysis, dan juist een zeer sterke correlatie.

• k995

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Jivebunny schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:03:
[...]

Het zijn er nu meer voor Biden dan Trump. ;)
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

FunkyTrip schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:03:
Als de senaat inderdaad 50-50 wordt, dan is het helemaal zaak dat Biden wint... Als er 100% partisan gestemd wordt, dan mag Harris de winnende stem leveren!
Poeh, in theorie. Om eerlijk te zijn, ik zie de Democraten op het moment geen pariteit halen. Inclusief Harris in die dynamiek. Teveel van die zetels zijn leaning Republican.

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:23

RBH

Jivebunny schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:03:
[...]

edit: Ho wow hahaha mooie flip. Leuke sprong. Maar goed, we weten het pas over een paar dagen denk ik.
Nog niet definitief idd, maar wel blauw idd! :)

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:48
Even wat helden der democratie aan het werk zien: tellers in Philadelphia (live!):

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-11 08:46
Michigan op blauw en Wayne County als enige grote plaats nog maar op 68% van de stemmen met een 2/1 verhouding voor Biden. Daar kan Biden zijn winst wel eens gaan pakken.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:31
CNN zegt nu dat Biden leidt in MI.

• rik86
1.400 voorsprong voor Biden nu in Michigan; Dat kan zo flippen weer

• BasvanS
rik86 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:05:
1.400 voorsprong voor Biden nu in Michigan; Dat kan zo flippen weer
neuh, hij wint met dik 100k verschil

Put your hands up for Detroit!!

[ Voor 7% gewijzigd door BasvanS op 04-11-2020 15:10 ]

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:52
De Trump futures (https://ftx.com/trade/TRUMP) kelderen ook, van 0.28 naar 0.18 :)

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Op FOX is het verschil in MI al 10.000

per aspera ad astra

• Dr. Strangelove
Virtuozzo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:02:
[...]

De opkomst is inderdaad voor Amerikaanse begrippen sterk. Maar, aan beide zijden.

Je kan goed zien hoe de rally focus van Trump op rural gewerkt heeft, de machine voor voter registration in urban ook.

De Democraten hebben daar gaten laten vallen.

Mij valt op dat er over alle media heen een algemeen perspectief is van “en deze batch beslist”, terwijl dat procedureel absoluut niet zo is. Staten die geclaimt zijn worden nog steeds geteld, het USPS drama blijft etteren, overseas ballots valt vrijwel buiten beeld.

Dit gaat dagen duren.
Vergeet niet dat overseas ballots Bush aan de lead hielpen in Florida in 2000. Die zijn over het algemeen afkomstig van militairen --> voting red. Zoals je zegt, volledig absent in het narrative tot nu toe maar mogelijk kritisch.

[ Voor 4% gewijzigd door Dr. Strangelove op 04-11-2020 15:09 ]

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01:39
Wi en Mi zijn blauw zo te zien. Maar zonder Pennysvenia gaat Trump alsnog winnen.

Biden heeft Wisconsin, Michigan en Pennsylvania nodig. Anders is het klaar.

TIME TO UPGRADE !!!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15
Wel gaaf dit, beter dan een goeie Tarantino film (maar slechter dan een goeie Hitchcock). Je hebt 1x in de 4 jaar de Wk-finale (voetbal, mannen :+ ), en je hebt de Presidentverk. USA. Wie dat rijtje wil uitbreiden, feel free.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Biden is nu 6000 stemmen voor op Trump in Michigan.

Als die staat (16 kiesmannen) naar Biden gaat kan wel eens bepalend zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JKpJPlgwrt5QAX-fxuyzHQysCqs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LPDxM5l2wKgT7vRNf9gSkG2t.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Kain_niaK op 04-11-2020 15:08 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:21

Jebus4life

BE User

Even op county niveau gecheckt:
Michigan lijken de ontbrekende stemmen toch echt wel in de sterke democratische counties te zitten.

Wisconsin heb ik daar totaal geen zicht op, volgens de kaart van Fox is daar eigenlijk zowat alles geteld in de counties, maar missen we toch nog 5% van de vote.

Georgia snap ik dan weer niet waarom dat leaning biden is, alles lijkt me daar geteld op 3 grote democratische counties na, maar daar zou ook 95% geteld zijn, dus tenzij ze daar nog een paar dozen stembiljetten gevonden hebben waar die waterleiding "toevallig" gebarsten was zou ik gokken dat dat voor Trump gaat gewoon.

Nevada: Stemmen lijken vooral uit de county van Vegas te komen, daar staat Biden ver voorop, dus die lijkt me safe.

North Carolina: Daar zou alles geteld zijn op county niveau, dus geen idee. Lijkt me sterk dat Biden nog 80.000 votes kan vinden daar.

Pennsylvania: Not even gonna go there...

Nevada/Wisconsin/Michigan lijken de weg naar 270 te zijn voor Biden.
Trump moet Pennsylvania/NorthCarolina/Georgia winnen + 1 van die 3 bovenstaande. Ikzelf zie niet direct waar hij die stemmen moet vinden.
rickboy333 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:07:
Wi en Mi zijn blauw zo te zien. Maar zonder Pennysvenia gaat Trump alsnog winnen.

Vergeet Nevada (6) niet. Wisconsin/Michigan/Nevada zetten hem op 270

[ Voor 13% gewijzigd door Jebus4life op 04-11-2020 15:09 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• BasvanS

Jij hebt een rekenmachine nodig ;)

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Niet als hij Nevada ook krijgt. Dan is WI + MI genoeg.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Dr. Strangelove
Brent schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:04:
Even wat helden der democratie aan het werk zien: tellers in Philadelphia (live!): [YouTube: Philadelphia City Commissioners Live Stream]
Zijn dat Democratische of Republikeinse helden :+

• GreatDictator
  • Laatst online: 22-11 20:08

Sterker nog, het kan best zijn dat beide zetels naar een runoff gaan. Dat zal op 5 januari gebeuren, en dat kan dan zo beslissen welke partij een meerderheid in de senaat krijgt. Er zal dan vast een enorme hoeveelheid geld en aandacht aan worden besteed. Bedenk ook dat Trump dan nog steeds president is, Biden is dan nog niet ingezworen (even aangenomen dat hij wint, wat mij nu wel waarschijnlijk lijkt).

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:28

Seraphin

Meep?

Dr. Strangelove schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:07:
[...]

Vergeet niet dat overseas ballots Bush aan de lead hielpen in Florida in 2000. Die zijn over het algemeen afkomstig van militairen --> voting red.
Traditioneel gezien zou je van militairen inderdaad een Republican neiging verwachten. Met Trump ben ik daar niet meer zo zeker van. Hij heeft service personnel toch wel een aantal malen geschoffeerd, en veteranenzorg niet bepaald verbeterd (dat laatste is echter wel hevig aan perceptie onderheving).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:25
BasvanS schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:06:
[...]

neuh, hij wint met dik 100k verschil

Put your hands up for Detroid!!
Psst, Detroit ;)

• D-e-n
  • Laatst online: 19:19
Worden jullie niet helemaal gestrest van dit tot op de procent volgen? Uiteindelijk zijn ze waarschijnlijk pas morgen klaar met tellen dus we moeten nog even ;)

• BasvanS
D-e-n schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:10:
Worden jullie niet helemaal gestrest van dit tot op de procent volgen? Uiteindelijk zijn ze waarschijnlijk pas morgen klaar met tellen dus we moeten nog even ;)
Het geeft rust om het bijna zeker te weten ;)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Euhm, nee :)

Uiteindelijk zijn er belangrijkere zaken :)

[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 04-11-2020 15:10 ]

Elect a clown, expect a circus.

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Neejoh, het is net als een spannende TOTO :o

per aspera ad astra

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Jawel, drie uur geleden zag het er nog heel goed uit voor Trump. Nu voor Biden. Lekker F5en en peentjes zweten

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Dit topic is niet anders dan een willekeurig F1, voetbal of ander live event topic ;)

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:47

FunkyTrip

Funky vidi vici!

[...]

Vergeet niet dat overseas ballots Bush aan de lead hielpen in Florida in 2000. Die zijn over het algemeen afkomstig van militairen --> voting red. Zoals je zegt, volledig absent in het narrative tot nu toe maar mogelijk kritisch.
Maar nog steeds red? Zelfs na de afgelopen paar jaar vol schofferingen van Trump? En die rampzalige aftocht in Syrie?

Dit dus.

• Dr. Strangelove
Als Biden wint via Michigan zet ik straks keihard Axel-F op repeat :)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Van de dreigende ondergang van Trump word ik niet gestressed nee. Sterker nog, ik vermaak me er prima mee :)

Virussen? Scan ze hier!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

wildhagen schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:11:
[...]

Van de dreigende ondergang van Trump word ik niet gestressed nee. Sterker nog, ik vermaak me er prima mee :)
Uiteindelijk krijgt een volk een leider die het verdient, dus als het Trump is ;)

Elect a clown, expect a circus.

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:12
Tk55 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:11:
[...]

Dit topic is niet anders dan een willekeurig F1, voetbal of ander live event topic ;)
Met alleen iets grotere gevolgen voor de hele wereld. Kleinigheidje dat onze economie er zwaar door beïnvloed word.
Maar wat betreft het spektakel en 'o moet je dit eens zien!,' ja dan wel.

Addicted to silent computing

• k995
Nee is grappig, meltdown van democraten begin van de avond nu meltdown from trump supporters in de ochtend.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Tk55 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:11:
[...]

Horen we aan het eind van deze race ook het britse en duitse volkslied? :+

People as things, that’s where it starts.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 22:46
Ik vind het één grote spannende soap :z

[ Voor 3% gewijzigd door Tristan op 04-11-2020 15:13 ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-11 22:48

Bolletje

Moderator Harde Waren
Was vanochtend de omslag met WI door Milwaukee country en Brown Country.
Daarvoor stond Trump nog voor in WI.

Ook stond Trump toen nog voor in MI. Dat is nu aan het veranderen door allemaal Detroit stemmen (dem).

Dus Biden moet alleen MI nog hebben en dan is het voor een groot deel wel klaar ja. Nevada is nog iets, maar zoals gezegd, vnl Las Vegas.

[ Voor 15% gewijzigd door Bolletje op 04-11-2020 15:14 ]

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-11 05:54

psy

Jongens wordt er ook nog gewerkt vandaag of hoe zit dat? :9

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

Slasher schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:12:
[...]

Uiteindelijk krijgt een volk een leider die het verdient, dus als het Trump is ;)
Dat geldt wat mij betreft alleen als er gekeken zou worden naar de popular vote..

[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 04-11-2020 15:16 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Bolletje schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:13:
Was vanochtend de omslag met WI door Milwaukee country en Brown Country.
Daarvoor stond Trump nog voor in WI.

Ook stond Trump toen nog voor in MI. Dat is nu aan het veranderen door allemaal Detroit stemmen (dem).

Dus Biden moet alleen MI nog hebben en dan is het voor een groot deel wel klaar ja. Nevada is nog iets, maar zoals gezegd, vnl Las Vegas.
Waarom is Arizona nog altijd niet gecalled door iedereen?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:06

Tornado1.0

Work in progress

psy schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:13:
Ghehe ik heb IntelliJ open staan maar daar is het wel een beetje mee gezegd. Lekker hier mee aan het lezen :9

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

• Dr. Strangelove
Up yours, buddy :7

Verwachting is dat de count in WI bijna klaar is...

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-11 14:29
Ik denk dat Biden GA en zelfs PA ook nog pakt.

• rik86
CNN is aan 't voorsorteren op een Biden-overwinning

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:17

spartacusNLD

This is Sparta!!

rik86 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:15:
in other news water is wet ;)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:31
De Pennsylvania cijfers verschillen ook wel veel bij Fox News en CNN.

Fox News (64% in)
Trump
54.75% 3,016,119
Biden
44.07% 2,427,686
CNN (75% in)
Trump
55.0% 2,969,504
Biden
43.6% 2,350,664

[ Voor 20% gewijzigd door Fleximex op 04-11-2020 15:17 ]

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

Hij heeft er 32 nodig tot de 270.

Nevada 6
Wisconsin 10
Michigan 16
Maakt 32 :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het zou trouwens wel wat zijn, als Biden alleen WI, MI en NV nog pakt.. dan heeft ie volgens mijn casio precies 270 kiesmannen te pakken. Denk niet dat dat ooit eerder gebeurd is.

Ah, gmta, zie hierboven :-)

[ Voor 8% gewijzigd door Apache4u op 04-11-2020 15:17 ]

Dat betekent, stam + t .

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-11 07:57
https://twitter.com/AlexJoos3/status/1323929423037411330

Ook wel bijzonder als je dit zo leest...

En deze: https://twitter.com/AlexJ...23966278994784256/photo/1

[ Voor 27% gewijzigd door Wackmack op 04-11-2020 15:17 ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-11 22:48

Bolletje

Moderator Harde Waren
Kain_niaK schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:15:
[...]

Waarom is Arizona nog altijd niet gecalled door iedereen?
Die had ik al in de cijfers om tot 238 te komen.

Heb je dus 238 + 6 Nevada + 10 WI + 16 MI = 270

Die ene in Nebraska helpt dus wel :P

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:30

epic_gram

undercover moderator

Apache4u schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:16:
Het zou trouwens wel wat zijn, als Biden alleen WI, MI en NV nog pakt.. dan heeft ie volgens mijn casio precies 270 kiesmannen te pakken. Denk niet dat dat ooit eerder gebeurd is.
dat zat ik toevallig net te berekenen. Wat gebeurd er dan? Kijken ze naar het absolute aantal stemmen dan?

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• k995
Heb verlof >:)

• Ozzie
  • Laatst online: 20:21
epic_gram schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:17:
[...]

dat zat ik toevallig net te berekenen. Wat gebeurd er dan? Kijken ze naar het absolute aantal stemmen dan?
Nee 270 is gewoon win. Het kan ook 269-269 worden.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

[...]

Ja, en daarbij denk ik terug aan de opmerking van deJoy tijdens de hoorzittingen dat military ballots would be secured for priority and timed processing. Hij zei timed, niet timely.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:52
epic_gram schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:17:
[...]

Er zijn 538 totale votes, dus 270 is een absolute meerderheid :)

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:16
rik86 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:15:
Moest wel even grinniken om die verslaggevers:

That's 271. That's enough to win the presedential election.
- It is.
That's why what is happening before our eyes is so important.

Mooi toneelspel voor de kijker.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-11 14:45
Haha mooi dit, ik word om 6:00 wakker om 6:30 te beginnen met werken. Normaal heb ik tegen 8 uur al een hoop collega's actief in Slack, nu zitten die nog allemaal te F5'en en aan de TV lijkt het. Nu is het ruim na 9 en begint iedereen een beetje aan werk te denken.
Ozzie schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:17:
[...]

Nee 270 is gewoon win. Het kan ook 269-269 worden.
En dan beslist de senaat, die in handen van de Republikeinen lijkt te blijven.

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Gisteren en vandaag vrij genomen :-)

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:30

Koppensneller

winterrrrrr

Virtuozzo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:18:
[...]

Dat doet het Huis van Afgevaardigden.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:39

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Zit verplicht in thuis quarantaine ivm zoon die ziek is.
Gezien ik normaal op kantoor zit (werkvoorbereiding productie) heb ik weinig mogelijkheden tot werken vanuit huis naast wat bestellingen plaatsen, maar dat is kwestie van mail zien even invoeren en weer door :+

Dus lekker de race bijhouden en duimen voor blauw

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• rik86
Koppensneller schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:19:
[...]

met 1 stem per staat en de republikeinen in de meerderheid van de staten de meerderheid

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Apache4u schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:16:
270 niet, 271 is wel 2x eerder gebeurd (1896 en 2000).

De grootste zege (met redelijk representatief aantal kiesmannen) was 525 kiesmannen (!!!), in 1984 (Reagan) of 523 in 1936 (Roosevelt)

Zie Wikipedia: List of United States presidential elections by Electoral College ...

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 04-11-2020 15:23 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:53
Komt dat niet gewoon omdat die totalen % schattingen zijn ? Opkomst kan veel hoger zijn nu ?

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 10:04
mat.hi.as schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:18:
[...]

Er zijn 538 totale votes, dus 270 is een absolute meerderheid :)
Er van uitgaande dat de electoral votees zich allemaal aan hun pledge houden..

270 kiesmannen betekent niet automatisch dat ze alle 270 voor Biden stemmen.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11 18:42

Rannasha

Does not compute.

Virtuozzo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:18:
[...]

Het Huis beslist als het gelijkspel is in het electoral college. Maar op een manier waarbij de afvaardiging van iedere staat bij elkaar 1 stem krijgt. Dit is alsnog in het voordeel van Republikeinen.

Overigens kiest de Senaat wie de vice-president wordt in dit scenario (met 1 stem per Senator).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Koppensneller schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:19:
[...]

Argh, zat er net naast ja.

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-11 14:03
De Rikster schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:20:
[...]

Er van uitgaande dat de electoral votees zich allemaal aan hun pledge houden..

270 kiesmannen betekent niet automatisch dat ze alle 270 voor Biden stemmen.
is het wel eens gebeurd dat zij dit niet deden?

• k995
Die % van uitstaande stemmen is maar een guestimate. Elkeen die doet alsof dat harde data is wil gewoon onzekerheid maken of kent er niks van.

• rik86
Plenkske schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:20:
[...]

Komt dat niet gewoon omdat die totalen % schattingen zijn ? Opkomst kan veel hoger zijn nu ?
en in de steden, waar nu nog geteld wordt, stemmen ze vooral democratisch. Dat zie je ook in de stemverhoudingen per county

• k995
matty___ schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:21:
[...]

is het wel eens gebeurd dat zij dit niet deden?
Ja maar nooit dat het de verkiezing veranderde.
Tegenwoordig zijn veel trouwens verplicht te stemmen zoals de uitslag dus geen absurde keuze meer.
Pagina: 1 ... 47 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

[font size=18]Zero Tolerance [/font]

Voor actuele uitslagen zie:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html

Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.

Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
  • Discriminerende reacties
  • Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
  • Rants
  • Whataboutisme
  • Linkdrops
  • Sealioning
  • Het reageren op overduidelijk slechte reacties
  • De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid