8-10%armageddon_2k1 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:18:
Ik vind het bizar hoe erg de polls er weer naast zaten.

[ Voor 31% gewijzigd door New Yorker op 04-11-2020 08:20 ]
Weg
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
8-10%armageddon_2k1 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:18:
[ Voor 31% gewijzigd door New Yorker op 04-11-2020 08:20 ]
Weg
Bij Fox tellen ze zo te zien Arizona en Nevada al. Die zijn helemaal niet beslist. Het lijkt erop, maar niet beslist. Dus Fox laat weer eens zien hoe betrouwbaar ze zijn.JackSparrow schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:16:
[...]
'kee, maar Biden staat op 238 en Trump op 213. Dus bij FOX staat Biden verder voor dan bij CNN etc.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Valt allemaal binnen de marge. Als Biden wint, is dat waarschijnlijk volgens 1 van de 89 scenarios die 538 Biden gaven om te winnen.armageddon_2k1 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:18:
En Biden heeft een leger advocaten klaarstaan mocht Trump dit doen.jaapstobbe schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:18:
Trump heeft en leger advocaten klaarstaan mocht Biden dichterbij komen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
de polls hebben er de vorige keer echt niet zo hard naast gezeten en nu weten we het nog niet: er moet nog geteld worden.armageddon_2k1 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:18:
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Daar lijkt het op. AZ en Maine oa.Player1S schreef op Wednesday 4 November 2020 @ 08:18:
[...]
Fox heeft waarschijnlijk al een staat meegeteld die hoogstwaarschijnlijk naar Biden gaat maar nog niet op 100% getelde votes staat terwijl CNN deze nog niet mee telt omdat de uitslag nog niet officieel is.
[ Voor 56% gewijzigd door poor Leno op 04-11-2020 08:22 ]
Ergens te bekijken?poor Leno schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:21:
Statement nu live.
Signature
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
BBC1 in ieder geval
And to think they once said that computers would take away jobs.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik vind het bizar dat polls over verkiezingen nog zijn toegestaan... Mijn inziens krijg je daardoor extra mensen die tactisch gaan stemmen op basis van een vermoeden.armageddon_2k1 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:18:
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik snap niet dat mensen structureel trappen in allerlei leugens. Dat ze dat gewoon allemaal voor waarheid aannemen.Sissors schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:18:
[...]
Het gaat ook om de schaal natuurlijk. Van wat ik me van de vorige verkiezingen van de Politifacts herinnerde was het liegen van de meeste kandidaten verrassend vergelijkbaar. Of het nou een Hillary was, een Bernie Sanders of een fatsoenlijke Republikeinse kandidaat. Allemaal logen ze wat als het goed uit kwam, het blijven politici. Maar dan kwam Trump aan, waar gewoon mee dan de helft van zijn claims "pants on fire" waren.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Zal de eerste keer zijn dat hij zo veel de waarheid spreekt dan...Sissors schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:24:
Gaat ie nu elke staat noemen die hij heeft gewonnen?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Trump is een slecht verliezer, no suprise therewildhagen schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:17:
[...]
(nu.nl liveblog)
Goh... als je verliest, is het meteen fraude. Als je wint, dan is het opeens geen fraude. Heerlijk voorspelbaar weer...
Elect a clown, expect a circus.
[ Voor 15% gewijzigd door Sjurm op 04-11-2020 08:32 ]
Dit is het einde voor de Democratische partij. Die vallen uiteen. Dit ebtekent dat de Trump dynasty nog decennia door kan gaan.MazeWing schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:24:
Mocht Trump winnen dan mogen de democraten dit zichzelf aanrekenen. Want was Biden nu serieus de beste kandidaat die ze in die 4 jaar konden vinden?
Ja. Enige zender die Arizone heeft toegewezen is FOX en die zeggen dat Biden daar gewonnen heeft.Sissors schreef op Wednesday 4 November 2020 @ 08:24:
[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 04-11-2020 08:26 ]
Denk dat dat veel te lang is voor hem, na de 3e staat is hij alles allang weer vergeten. Trump is niet gewend om te communiceren in meer dan 280 tekens (dat is immers het maximum van Twitter, zijn favoriete communicatie-kanaal)Sissors schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:24:
Virussen? Scan ze hier!
Op een reguliere poll zit een foutmarge van ongv 3%. Je ziet hier grotere verschillen. Kale polls zitten er zeker naast.polthemol schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:21:
[...]
De vorige keer voorspelden de polls dat Clinton het gros van de stemmen zou pakken en dat heeft ze gedaan. Stop dus misschien met het papegaaien over dat de polls neit zouden kloppen. Ik vind het namelijk erg bizar hoe mensen nog altijd niet snappen hoe kansberekening werkt of polls.
Autocue?wildhagen schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:26:
[...]
Denk dat dat veel te lang is voor hem, na de 3e staat is hij alles allang weer vergeten. Trump is niet gewend om te communiceren in meer dan 280 tekens (dat is immers het maximum van Twitter, zijn favoriete communicatie-kanaal)
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Maar hoe weet je dat alles geteld is ? Er kunnen tot volgend jaar nog valide stemmen binnenkomen in vertraagde post.poor Leno schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:28:
Sorry maar het is pas klaar als alles geteld is.
And to think they once said that computers would take away jobs.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
nothing stops this train
Dat doet ie al ruim 4 jaar door precies te beweren wat hij zelf doet.JackSparrow schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:29:
Hij beschuldigd nu de Democraten van het nemen van juridische stappen? Volgens mij zijn het voornamelijk de Republikeinen die die stappen zetten, toch?
Verwijderd
Gelukkig heeft Team Trump een goed idee gehad om dit te voorkomen:jaapstobbe schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:25:
[...]
Dit is het einde voor de Democratische partij. Die vallen uiteen. Dit ebtekent dat de Trump dynasty nog decennia door kan gaan.
Nee, hij schreeuwt nu fraude voordat miljoenen stemmen per post geteld kunnen worden omdat die de uitslag zomaar kunnen laten uitvallen naar Biden.Pierre schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:29:
Zegt hij nou dat hij verloren heeft, ik val er net in.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
LOL, volgen we dezelfde speech?orf schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:27:
Zijn toespraak valt me alles mee. Aardige bloemlezing van de resultaten tot nu.
Virussen? Scan ze hier!
Als een groot deel van de bevolking zo stom en achterlijk is om op Trump te stemmen dan wens ik ze veel sterkte. Misschien is een burgeroorlog met miljoenen doden dan maar nodig om het ontspoorde treinwrak weer op de rails te krijgen...DaniëlWW2 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:28:
En nu met deze speech hoop ik echt dat North Carolina, Georgia, Wisconsin, Michigan en Pennsylvania allemaal naar Biden gaan...
Dit is niet eens meer slechte verliezer. Dit is keiharde ondermijning van de democratie en in het gespannen klimaat daar, kan dit ook gewelddadig worden.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
per aspera ad astra
110% natuurlijk.RobinNL schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:31:
Ik heb het zelf vannacht niet bijgehouden, maar hoe groot is de kans dat Trump deze verkiezingen wint? Daarnaast hebben de Democraten vooral via post gestemd, moet dit nog (voor een groot/klein deel) geteld worden?
Dat klopt niet. Gemiddeld leven mensen in de VS dus 78,5 jaar. Dr geldt voor iedereen. Kinderen die vroeg sterven, jongvolwassenen die verongelukken, etc.Kevinp schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:24:
[...]
Naast hun standpunten zijn ze allebei statistisch dood aan het einde van hun (eventuele) termijn. (de levensverwachting volgens google was in 2017 78.5 jaar).
Die advocaten baren mij nog de minste zorgen. Dit gedrag zorgt er voor dat Y'all Queda hun grote leider gaan beschermen en zijn "tegenstanders" gaan aanvallen.PLAE schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:31:
De advocaten slijpen de messen. Dit kunnen staten zichzelf ook wel een beetje aanrekenen. Als ze het zoals Florida hadden aangepakt was er nu een nieuwe president.
Nu wordt het eng balanceren op een randje.
Verwijderd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Called it.Laguna schreef op woensdag 4 november 2020 @ 07:58:
Het zou me niet verbazen als Trump zo de overwinning gaat claimen en vervolgens de nu nog ongetelde stemmen die in de sleutelstaten per post zijn gedaan ongeldig gaat proberen te laten verklaren.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Tot dat moment nog wel.wildhagen schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:31:
[...]
LOL, volgen we dezelfde speech?
Dit vind ik niet bepaald meevallen, dit is semi-dictatoriaal gedrag dat je wel vaker ziet bij 'verkiezingen' in bananenrepublieken. Hoort niet bij een land wat claimed een democratie te zijn, maar dat kennelijk niet is.
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Onzin lijkt mij. Laat eerst dat maar eens zien, de angst is breeduit groter dat extreem-links geweld gaat gebruiken wanneer Trump wint. Financiële instellingen waren het daarover bijvoorbeeld hartstikke eens.Player1S schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:32:
[...]
Die advocaten baren mij nog de minste zorgen. Dit gedrag zorgt er voor dat Y'all Queda hun grote leider gaan beschermen en zijn "tegenstanders" gaan aanvallen.
Ik snap dat vooral niet. Je bent naar eigen zeggen zo'n "democratisch" land maar als het niet gaat zoals je wil dan is het een leugen?DaniëlWW2 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:28:
En nu met deze speech hoop ik echt dat North Carolina, Georgia, Wisconsin, Michigan en Pennsylvania allemaal naar Biden gaan...
Dit is niet eens meer slechte verliezer. Dit is keiharde ondermijning van de democratie en in het gespannen klimaat daar, kan dit ook gewelddadig worden.
Verwijderd
De waarheid is lastig hé...Verwijderd schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:32:
Enige reden om te hopen dat Trump wint is om Mouthaan bij RTL te pesten. Afgelopen 4 jaar geen enkel bericht gehad zonder het gejammer over Trump. Dat je het er niet mee eens bent, kan ik begrijpen. Maar om als journalist je hele geloofwaardigheid te verliezen is belachelijk. Ik hoop dat RTL, ongeacht de uitslag, op zoek gaat naar een volwassen correspondent.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Er lijken maar enkelen politici (op wereldniveau) te zijn die tegen Trump in kunnen gaan. Voor de rest zijn het gewoon een zooitje zachtgekookte eieren bij elkaar.Verwijderd schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:30:
Ik zou het fantastisch vinden als de EU eens een statement zou maken. Bijv. over dat ze het democratische proces steunen en geen bullshit accepteren. Maar goed dat is natuurlijke ijdele hoop.
Buiten jouw bubbel niet zoveel, wat een gelul.MazeWing schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:36:
[...]
Er lijken maar enkelen politici (op wereldniveau) te zijn die tegen Trump in kunnen gaan. Voor de rest zijn het gewoon een zooitje zachtgekookte eieren bij elkaar.
Zoals ik al aangaf hebben de democraten dit 100% aan hunzelf te danken als ze nu verliezen. Van alle potentiele kandidaten is men voor de meest zwakke "persoonlijkheid" gegaan. Dit terwijl je in het geval van Trump vuur met vuur moest bestrijden.
Daarnaast vraag ik me af wat die maandenlange rellen en plunderingen namens black lives matter hebben gedaan voor de kansen van Biden.
[ Voor 48% gewijzigd door ph4ge op 04-11-2020 08:37 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik snap dat google niet altijd de beste keuze isTk55 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:32:
[...]
Dat klopt niet. Gemiddeld leven mensen in de VS dus 78,5 jaar. Dr geldt voor iedereen. Kinderen die vroeg sterven, jongvolwassenen die verongelukken, etc.
Je moet in dit geval dus kijken naar de levensverwachting van iemand die al deze leeftijd heft. De levensverwachting voor Biden (77 jaar) is dus nog zo'n 10 jaar.
Zie: https://www.annuityadvant...s/life-expectancy-tables/
Op Ziggo iig 503New Yorker schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:35:
Waar kan ik CNN kijken?
op cnn.com inderdaad.poor Leno schreef op Wednesday 4 November 2020 @ 08:36:
[...]
Op Ziggo iig 503
En misschien op CNN.com?
Tja, het is niet voor niets dat Trump het leger in wilde zetten tegen dit gedachtengoed terwijl het steden aan het slopen was..Player1S schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:36:
[...]
LOL!! Ik ga er maar van uit dat je die onzin serieus meent.
extreem rechts = grootste terroristische dreiging volgens oa de FBI
extreem links = grotendeels een gedachtengoed, geen georganiseerde groep.
Via hun website kan ik het niet vinden ook niet op YouTube.
Weg
nothing stops this train
Virussen? Scan ze hier!
Er staat bij mij bovenaan https://edition.cnn.com/ meteen "Watch CNN Live".New Yorker schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:39:
[...]
Via hun website kan ik het niet vinden ook niet op YouTube.
Biden moet eigenlijk Pennsylania en Michigan winnen. Deze staten zijn nu nog rood volgens de huidige telling, met redelijke voorsprong. Alles hangt af van de mail-in votes. Zo moet Pennsylvania nog 2M mail-in stemmen tellen bv.RobinNL schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:31:
Ik heb het zelf vannacht niet bijgehouden, maar hoe groot is de kans dat Trump deze verkiezingen wint? Daarnaast hebben de Democraten vooral via post gestemd, moet dit nog (voor een groot/klein deel) geteld worden?
Zou wat zijn als ook die verkiezingen elk jaar zo spannend zouden zijnwildhagen schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:39:
Geluk bij een ongeluk, zullen we maar denken. Wat een banenenrepubliek zeg, het is net of ik naaer de verkiezingen in Noord-Korea of Zimbabwe ofzo zit te kijken.
Die grafiek klopt wel, maar je zoekterm is dus anders dan wat je bedoelt.Kevinp schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:36:
[...]
Ik snap dat google niet altijd de beste keuze is
https://www.google.com/se...=levensverwahting+amerika
Dat was echt mijn zoekterm en de term bij de grafiek ;-).
Putin, Kim en Merkel. Bij de eerste twee kruipt hij, de derde laat zich niet eens in zijn schaduw staan. Prachtig om te zien.MazeWing schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:36:
[...]
Er lijken maar enkelen politici (op wereldniveau) te zijn die tegen Trump in kunnen gaan. Voor de rest zijn het gewoon een zooitje zachtgekookte eieren bij elkaar.
"Het vrije westen", volgens mij heeft de hele wereld door dat de USA niet meer op 1 staat, alleen weten ze dat zelf nog niet.wildhagen schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:39:
Ik vind dit wel één positief punt hebben allemaal: Trump geeft nu de facto aan dat de VS officieel geen democratie meer is, met zijn utispraken en dreigementen.
Dan kunnen we de schijn dat de VS zo'n lichtend voorbeeld van democratie in de wereld is (ook al brengen ze die democratie vaak met volbeladen B-52's) nu ook officieel overboord zetten, niet alleen officieus.
Geluk bij een ongeluk, zullen we maar denken. Wat een bananenrepubliek zeg, het is net of ik naar de verkiezingen in Noord-Korea of Zimbabwe ofzo zit te kijken.
wildhagen schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:39:
Ik vind dit wel één positief punt hebben allemaal: Trump geeft nu de facto aan dat de VS officieel geen democratie meer is, met zijn utispraken en dreigementen.
wE'rE A rEpUbLiC nOt A dEmOcRaCy!1
Ticking away, the moments that make up a dull day
Ik denk dat je binnen alle eerlijk en redelijkheid voor zoiets wel een volle week mag uittrekken.Harrie schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:41:
Want wie bepaald nu of er genoeg geteld is en gestopt kan worden met tellen voor een staat de kiesmannen toewijst?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq