[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 180 Laatste
Acties:
  • 704.703 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bluebear
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04-2023
talk about voter surpression
FBI investigates robocalls warning voters to 'stay home'
Voters across the US received anonymous robocalls in the days and weeks before Election Day urging them to “stay safe and stay home” — an ominous warning that election experts said could be an effort to scare voters into sitting out the election.

The FBI is investigating calls that seek to discourage people from voting, a senior official at the Department of Homeland Security told reporters. Authorities wouldn't offer details.

The brief calls, which featured a computerized female voice, made no mention of the election. But given the lack of details, and the timing, the message was clear, according to Dan Doughty, a Kansas City resident who received the robocall Tuesday morning.

“It felt like voter suppression,” Doughty told The Associated Press. “It was even so vague that whoever did it could say it was about COVID.”

The automated calls were placed to residents in nearly 90 percent of U.S. area codes, according to an analysis by YouMail, a tech company that makes anti-robocall software. YouMail's findings were reported Tuesday in The Washington Post.

YouMail found that the calls began over the summer but increased dramatically in recent weeks. In October alone there were 10 million calls, according to Alex Quilici, YouMail’s chief executive. On Election Day, they were reported in states including Iowa, Kansas, Florida, Nebraska and Missouri.

“This is just a test call.," the voice says in one version of the robocall. "Time to stay home. Stay safe and stay home.”

Whoever created the robocalls used sophisticated tactics, routing the calls in a way that masked their identity and location, Quilici said. And unlike most robocalls, the message didn't ask for personal information or urge respondents to take any particular action — suggesting confusion and fear may have been the goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voske schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 23:53:
[...]

De order van Sullivan zag op een beperkt deel van die 300.000 mail ballots (de 100.000 mail ballots in Californië en 30.000 mail ballots in Salt Lake City maakten er geen deel van uit). Het grootste aantal onverwerkte mail ballots lijken die in Arizona te zijn. Daar gaat het om 22.000 mail ballots en die moeten vandaag om 19.00 lokale tijd binnen zijn.
Komend uur komen er nog een paar orders, Florida, Michigan, Pennsylvania. Het stapelt. En de contempt filing. Die genegeerd zal,worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Virtuozzo op 04-11-2020 00:00 ]

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bluebear schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 23:53:
talk about voter surpression

[...]
Dat is regulier in de VS. Een paar weken geleden zijn twee Republikeinse fixers in beschuldiging gesteld in Texas, drie in Utah en twee in Florida voor dat soort praktijken. De meeste ontsnappen daaraan.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Virtuozzo schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 23:48:
[...]

Geen. Dat kunnen ze vertragen tot na 20 januari, of in een gang naar SC laten afvangen. En dan is het hoe dan ook al stuiteren totdat het in de circuit courts bij een rechter met vereiste affiniteit komt.

Dit was al weken geleden de onontkoombare conclusie, alles wat bij de USPS in vertraging komt zal,verloren zijn. En alles wat in third party storage of logistiek is, idem.

Dit is een serieuze factor vanwege de kwestie van districts, counties en electoral college.

Om zo snel al zoveel van dit soort kwesties over tafel te zien gaan, dat had ik niet verwacht. De Democraten zullen hier flinke conclusies moeten trekken over hun vermogen tot het via normatieve waarden garanderen van het electorale proces.
Ik zie het gebeuren dat er hele stevige rellen komen als het verschil uiteindelijk neerkomt op ~100K stemmen oid. Zoiezo zie ik om dit nieuws al rellen ontstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Hier zijn al de eerste protesten te zien.

https://twitter.com/realJamesKlug

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lanfear89 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:00:
[...]

Ik zie het gebeuren dat er hele stevige rellen komen als het verschil uiteindelijk neerkomt op ~100K stemmen oid. Zoiezo zie ik om dit nieuws al rellen ontstaan
Ik niet. Misschien voor onze perceptie, maar niet voor de VS in historisch perspectief. Wij hier vergeten vaak hoe combative politiek in de VS is, en hoe vaak het in hun geschiedenis escaleerde.

Mensen nu hebben teveel te verliezen, men is te ongerust, covid is een factor, overleven in de economie ook een. Zeker, protesten, escalaties. Maar niet zoals tijdens een Vietnam oorlog toen het vuur op studenten geopend werd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het heeft weinig nut om die gek-te-huur te volgen. Gestoorde reactionair met alt-right family.

Daarbij, je laten leiden door sociale media is gewoon ongezond. Sociale media zijn ontworpen om emotie te scheppen en te richten. Je moet er extreem zorgvuldig mee omgaan om daar aan te ontsnappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Virtuozzo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:03:
[...]

Ik niet. Misschien voor onze perceptie, maar niet voor de VS in historisch perspectief. Wij hier vergeten vaak hoe combative politiek in de VS is, en hoe vaak het in hun geschiedenis escaleerde.
Wellicht, maar volgens mij is een president nog nooit zo gehaat door het andere kamp als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:05
Lanfear89 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:06:
[...]

Wellicht, maar volgens mij is een president nog nooit zo gehaat door het andere kamp als nu.
Als president zul je toch ook geliefd moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 20:54
[...]

Mensen nu hebben teveel te verliezen, men is te ongerust, covid is een factor, overleven in de economie ook een. Zeker, protesten, escalaties. Maar niet zoals tijdens een Vietnam oorlog toen het vuur op studenten geopend werd.
Tja, wat zijn stevige rellen / protesten, ik heb het gevoel dat heel veel burgers zich toch wel inhouden met een goede hoop dat Biden de winst pakt, mocht dat niet gebeuren zal emotie vermoed ik sterk zichtbaar worden. De andere kant op geldt dat waarschijnlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Virtuozzo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:06:
[...]

Het heeft weinig nut om die gek-te-huur te volgen. Gestoorde reactionair met alt-right family.

Daarbij, je laten leiden door sociale media is gewoon ongezond. Sociale media zijn ontworpen om emotie te scheppen en te richten. Je moet er extreem zorgvuldig mee omgaan om daar aan te ontsnappen.
Duidelijk, maar dat er al veel spanning in het land is zie je overduidelijk, ik keek niet naar de poster zelf maar naar de activiteiten die plaatsvinden in de tweets.

Ben ook wel benieuwd hoe er gereageerd gaat worden, welke uitslag dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lanfear89 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:06:
[...]

Ja, en nee. Trump roept extreme reacties op, voor goede redenen, dat is tenslotte altijd zijn merk geweest.

Maar het is voor de VS niet uniek. Combative politics. FDR werd verguisd, totaal. De naam ontschiet me, maar vlak na de burgeroorlog had men een president die zo gehaat werd door nota bene eigen partij dat men hem verguisde én totaal negeerde, men passeerde alles wat hij probeerde.

De VS zijn meer complex dan wij hier vaak zien. We hebben een vertekend en vaak ideëel beeld. De complexiteit wordt zelden getoond. Dat is in de landen om ons heen anders, maar goed, Nederland richt zich al vrij lang inmiddels meer op de VS dan op het continent, daar volgt dan ook beeldvorming bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Minaaj schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:10:
[...]

Duidelijk, maar dat er al veel spanning in het land is zie je overduidelijk, ik keek niet naar de poster zelf maar naar de activiteiten die plaatsvinden in de tweets.

Ben ook wel benieuwd hoe er gereageerd gaat worden, welke uitslag dan ook.
Daar ligt meteen het probleem en het gevaar. Een dozijn tweets, van een foto met selectie van oude beelden, hoge herhaling en gecoördineerde bijval - zonder kennis van affiniteit, oorsprong of validatie is de verwerking dan ook snel van impact.

De realiteit van activiteiten in beeld is dan al vertekend. Het disproportionele signaal heeft al perceptie gevormd.

Sociale media, bloedlink voor elke samenleving. We zijn als mensen veel en veel,te kwetsbaar voor het ontwerp en gebruik ervan.

Op zich jammer, het had een andere kant uit kunnen gaan, nuttige kanten. Maar goed, restdata is macht, triggers zijn macht, beeld is macht 😥

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
[...]

Toch kwamen protesten in die war games ook steeds terug.

Als Trump nipt verliest zou hij aansturen op geweld om zich zo op te werpen als de enige die Law en Order kan handhaven:
The Trump Campaign understood that its most effective strategy was not just to create more doubt about the validity of votes for Biden, but also to sew more chaos and disruption so that President Trump could position himself as the only one capable of ensuring law and order. The Trump Campaign stoked chaos and mayhem by urging local police forces to break up Black Lives Matter and pro-Biden demonstrations and encouraging Alt Right / Boogaloo supporters to confront liberal protestors.
https://assets.documentcl...idential-Election-and.pdf
Clear Trump win:
The Trump Campaign had two main objectives at the outset of the scenario. The first priority was to legitimize the Electoral College results by pushing narratives that cast doubt on former Vice President Biden’s popular vote victory and portraying wide-spread protests of President Trump as anti-American, undemocratic, and promoting mob rule. The Trump Campaign planted agent provocateurs into the protests throughout the country to ensure these protests turned violent and helped further the narrative of a violent insurrection against a lawfully elected president.
Close election:
Neither campaign was willing to accept the result, and called on their supporters to turn out in the streets to sway the result. The Trump Campaign team attempted to coerce or influence the individual electors. President Trump also invoked the Insurrection Act.
Alleen hun clear Biden victory heeft volgens mij geen vorm van protesten die gewelddadig kunnen worden.

Ook nog een leuke om te noemen, als Trump wint maar Biden de popular vote wint zou men in kunnen zetten op onafhankelijkheid:
The Biden Campaign encouraged Western states, particularly California but also Oregon and Washington, and collectively known as “Cascadia,” to secede from the Union unless Congressional Republicans agreed to a set of structural reforms to fix our democratic system to ensure majority rule. With advice from President Obama, the Biden Campaign submitted a proposal to 1) Give statehood to Washington, DC and Puerto Rico; 2) Divide California into five states to more accurately represent its population in the Senate; 3) Require Supreme Court justices to retire at 70; and 4) Eliminate the Electoral College, to ensure that the candidate who wins to the popular vote becomes President.
Het zijn allemaal maar simulaties, maar er zijn volgens mij wel genoeg punten die kunnen leiden tot protesten en geweld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IThom schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:08:
[...]

Tja, wat zijn stevige rellen / protesten, ik heb het gevoel dat heel veel burgers zich toch wel inhouden met een goede hoop dat Biden de winst pakt, mocht dat niet gebeuren zal emotie vermoed ik sterk zichtbaar worden. De andere kant op geldt dat waarschijnlijk ook.
Ja, inderdaad. En dan onze eigen bril. Herinneren wij hier ons nog de krakersrellen? Sinds die tijd is er niet meer zo’n drama geweest. Maar het was toen al een lokale uitzondering.

In de VS zijn escalaties niet irregulier. Veel Amerikanen zien er zelfs geen probleem bij, zelfs onderdeel van democratisch proces. Voor ons hier is dat al snel gestoord.

Ik heb het idee, puur vanuit embedded reporting / analysis dat men de adem inhoudt. Ik hoop dat het eindigt met een zucht, ongeacht scenario. Maar escalatie zal er zijn. Maar niet zoals in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Bij de NOS was er een vrouw die zei dat Trump voor een vredesakkoord heeft gezorgd.

Heb ik iets gemist/vergeten? Of bedoelt ze noord-korea?

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 07:28
@RobinHood Ze zal het vredesakkoord tussen Israël en de VAE bedoelen.

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Niet online
RobinHood schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:30:
Bij de NOS was er een vrouw die zei dat Trump voor een vredesakkoord heeft gezorgd.

Deze denk ik?
A sun-soaked White House lawn was the setting for US President Donald Trump's "dawn of a new Middle East", one which he said was happening "without blood in the sand".

The recent agreements to establish diplomatic and trade ties between Israel and three Arab states mark a historic shift in relations between old adversaries.

https://www.bbc.com/news/world-middle-east-54737029

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

RobinHood schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:30:

Misdirection is key.

Er is zo goed als niets bereikt, wereldwijd, tenzij grootschalige afbraak van zekerheden en internationale samenwerking geteld wordt als ‘plus’. :X

1 miezerig olijfboompje planten terwijl hele bossen worden omgezaagd en gebruikt om de kachel op te stoken, mag je wel als insignificant omschrijven, op wereldschaal.

[ Voor 16% gewijzigd door Ramzzz op 04-11-2020 00:34 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!
voske schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:31:
@RobinHood Ze zal het vredesakkoord tussen Israël en de VAE bedoelen.
Ik weet niet of vredesakkoord het juiste woord is, de bepalingen van het MoU wat ondertekend is met veel fanfare gaan over het niet langer ontkennen van een aanwezig kader van betrekkingen 8)

Maar ja, narrative > reality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Niet online
Ramzzz schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:32:
[...]

Misdirection is key.

Er is zo goed als niets bereikt, wereldwijd, tenzij grootschalige afbraak van zekerheden en internationale samenwerking geteld wordt als ‘plus’. :X
Hey, hey, wel het artikel lezen. Er zaten ook wapendeals tussen, er is echt wel geld verdiend:
Controversially, last year President Trump used emergency laws to bypass opposition in Congress to the sale of billions of dollars of weapons to Saudi Arabia, the UAE and Jordan.

His ambassador to Israel, David Friedman, brushed aside concerns about the Emiratis getting F-35s following the normalisation deal.

He told the Jerusalem Post that it would take years, Israel would not lose its qualitative military edge, and that the country would benefit greatly from "a strong ally situated across the Strait of Hormuz from Iran". Criticism was just a "political assault from the 'pro-Iran' crowd", he said.
Of zoals de UAE het spint:
Some Emirati officials see the focus on arms as cynical, arguing the normalisation deal with Israel will bring co-operation and interfaith tolerance in the region.

A spokesperson at the UAE embassy in London described the accord as "a historic opportunity" delivering "co-operation, peace-making, and economic prosperity in the region".

"It is in line with the UAE's vision for a stable, future-orientated and modern region that prioritises peaceful co-existence," the spokesperson said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

[...]

Misdirection is key.

Née, eerlijk is braaf :+
Hoewel ik Trump een idioot vind, heeft hij (of zijn medewerkers) wel gezorgd voor de overeenkomst tussen Israël en de VAE. En gerucht is dat Saudi-Arabia (?) daar ook bij aan wil sluiten.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik weet niet of deze website hier al was gedeeld.

Makkelijkste manier om 4 kanalen tegelijk te volgen: vidgrid.tk.gg

Dan kan je dus bijv zowel Fox als CNN en nog twee neutralere zenders op hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Homeland schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:36:
Ik weet niet of deze website hier al was gedeeld.

Makkelijkste manier om 4 kanalen tegelijk te volgen: vidgrid.tk.gg

Dan kan je dus bijv zowel Fox als CNN en nog twee neutralere zenders op hebben.
En die kleppen dan alle 4 tegelijk door elkaar heen? :?

Ik hou het nog even bij CNN, maar ga zo naar bed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:11

tuinïnen

Eventus stultorum magister

[...]

Misdirection is key.

1 miezerig olijfboompje planten terwijl hele bossen worden omgezaagd en gebruikt om de kachel op te stoken, mag je wel als insignificant omschrijven, op wereldschaal.
Je kan je natuurlijk wel afvragen of de presidenten voor Trump het echt beter hebben gedaan. Ik denk dat je terug moet gaan naar Reagan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
Virtuozzo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:34:
[...]
Ik weet niet of vredesakkoord het juiste woord is, de bepalingen van het MoU wat ondertekend is met veel fanfare gaan over het niet langer ontkennen van een aanwezig kader van betrekkingen 8)

Maar ja, narrative > reality.
Zelfs de WaPo noemde het een vredesakkoord, dus in dit geval kan ik me nog wel voorstellen dat mensen op straat het zo aanduiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:48

Jebus4life

BE User

Haha, mooi om te zien, Kentucky kleurt blauw (dat gaat niet aanhouden, maar wel even grappig om zien :P )

***EDIT***: Mijn oog viel erop: Fayette County; Biden 60.000 votes met 50% geteld, Clinton had daar 70.000 votes vorige keer in totaal? Zelfs met early votes haalt Biden daar wel gigantisch veel stemmen (in absolute aantallen), ook in Anderson county vond ik al dat hij absoluut al wel veel stemmen had

[ Voor 59% gewijzigd door Jebus4life op 04-11-2020 00:43 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ah, dat.

Tja, wat ik weet van zowel Israel als de VAE is dat ze extreem gewiekst zijn, en vooral doen waar ze zelf beter van worden. Zeker nu Syrië geen macht meer heeft, en Iran ook minder een factor is, krijg je een "the enemy of my enemy is my friend", en Israel kan beter vriendjes zijn met de VAE en zelfs SA om zo Iran dwars te zitten, dan alleen te blijven.

Ik betwijfel of Trump daar een heel serieus aandeel in heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
Volgens Netanyahu en de kroonprins van de VAE wel, maar of dat iets zegt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

tuinïnen schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:38:
[...]

Je kan je natuurlijk wel afvragen of de presidenten voor Trump het echt beter hebben gedaan. Ik denk dat je terug moet gaan naar Reagan..
Nou... Reagan was een acteur, die inderdaad een Oscar-waardige acteerprestatie als president neerzette,
Ik denk dat Obama, ondanks gehaat door rechts, het land toch beter diende door bijvoorbeeld gezondheidszorg toegankelijker te maken voor 20 miljoen Amerikanen waar Reagan met het idee van "trickle-down economics" juist miljoenen Amerikanen aan de bedelstaf heeft gebracht of gehouden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

voske schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:44:
Volgens Netanyahu en de kroonprins van de VAE wel, maar of dat iets zegt ...
Laten we wel wezen, Netanyahu heeft nogal wat interne problemen, en als hij mee mag blaffen met de grote oranje hond, staat hij voor de bühne iets minder in zijn hemd.

Nogmaals, misdirection.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:35

Killjoy

Klingon lawn products

Jebus4life schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:39:
Haha, mooi om te zien, Kentucky kleurt blauw (dat gaat niet aanhouden, maar wel even grappig om zien :P )

***EDIT***: Mijn oog viel erop: Fayette County; Biden 60.000 votes met 50% geteld, Clinton had daar 70.000 votes vorige keer in totaal? Zelfs met early votes haalt Biden daar wel gigantisch veel stemmen (in absolute aantallen), ook in Anderson county vond ik al dat hij absoluut al wel veel stemmen had
Nu bijna gelijk idd

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:34
Ik hoor net de uitslag van de verkiezingen... Trump blijft zitten?
wat een verhaal weer.. dat ze daar nog op blijven stemmen na alle ellende van de afgelopen jaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

boyette schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:50:
wat een verhaal weer.. dat ze daar nog op blijven stemmen na alle ellende van de afgelopen jaren..
Hoho... dat zijn uitslagen van enkele counties. Nog bij lange na niet van het land :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Waar hoor je dit? |:(

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
Jebus4life schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:39:
Het gevaar is dat dit early/absentee votes zouden kunnen zijn en dat bij het tellen van de “gewone” stemmen er een red shift komt (en andersom dat als eerst de gewone stemmen worden geteld er een blue shift komt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Wat? Nee hoor stemmen worden nog geteld. Let er ook op dat er meerdere tijdzones zijn en dat mensen nog aan het stemmen zijn.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
De polls zijn uberhaupt pas in 2 van de 50 staten gesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

538, nee, niet de radiozender, geeft hem 10% kans.

Maar ik ben benieuwd, ik geloof er pas in zodra Biden in de Oval Office zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Bensimpel schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:52:
[...]

Wat? Nee hoor stemmen worden nog geteld. Let er ook op dat er meerdere tijdzones zijn en dat mensen nog aan het stemmen zijn.
En dat verbaast me eigenlijk wel: doordat er al uitslagen binnen komen van de Oostelijke Staten kunnen die het stemgedrag van de westelijke Staten beïnvloeden. Hoe is dit eigenlijk toegestaan, als je wettelijk bepaald dat er op de dag van verkiezingen geen campagne gevoerd mag worden binnen zoveel meter van een polling station? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Pietervs schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:54:
[...]

En dat verbaast me eigenlijk wel: doordat er al uitslagen binnen komen van de Oostelijke Staten kunnen die het stemgedrag van de westelijke Staten beïnvloeden. Hoe is dit eigenlijk toegestaan, als je wettelijk bepaald dat er op de dag van verkiezingen geen campagne gevoerd mag worden binnen zoveel meter van een polling station? :?
Hoe zie je dit voor je? Het stemgedrag in de westelijke staten heeft geen effect op de uitslag in de oostelijke staten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Pietervs schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:54:
[...]

Kun je lastig oplossen, anders moet je de polls al open laten gaan om 5:00 en sluiten om 17:00. Mensen in het westen kunnen dan niet na werk even stemmen. (Werkgevers kunnen nogal moeilijk doen als je wilt gaan stemmen).

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pietervs schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:49:
[...]

Nou... Reagan was een acteur, die inderdaad een Oscar-waardige acteerprestatie als president neerzette,
Ik denk dat Obama, ondanks gehaat door rechts, het land toch beter diende door bijvoorbeeld gezondheidszorg toegankelijker te maken voor 20 miljoen Amerikanen waar Reagan met het idee van "trickle-down economics" juist miljoenen Amerikanen aan de bedelstaf heeft gebracht of gehouden.
Veel van de kwesties die nu bij elkaar komen bij deze verkiezingen zijn direct te herleiden tot Reagan.

De mythe en de realiteit van trickle-down-economics, om maar iets te noemen. De ideologische basis onder het Republikeinse beleid voor hun dominante staten, en in hoge mate voor het land als geheel.

Netto resultaat, de gebroken American Dream en het gebroken sociale contract.
Plus, een opkomst van oligarchie.
Plus, een totale afbraak van het sociale domein.
Plus, heet toenemende verschraling van publiek onderwijs, en segregatie van commercieel onderwijs, beide met afname van kwaliteit.

De kredietcrisis die over de Obama periode heen rolde heeft opmerkelijke impact gehad. Het was een crisis direct te herleiden tot de deregulering als basis van federaal beleid sinds Reagan. De consequenties op de grond waren breed én diep. Waar Wall Street zich prima kon herpakken, was Main Street degene die de rekening én de schade kreeg. Het netto resultaat was een opmerkelijk verbreden van condities die in de Republikeinse staten reeds regulier waren sinds Reagan. De kerngebieden van de Democraten herstelden zich redelijk snel, maar de traditionele suburban white sociale geografie in de overlap tussen traditionele Democratische / Republikeinse verdelingen van staten werd hard geraakt in recuperatief vermogen. Na de kredietcrisis legden de banken de broekriem op, en bleef het mis gaan.

Enfin, Reagan zelf was een soort van precursor voor Trump. Pak een figuur zonder eigen visie of kennis en zet hem in een rol als hefboom. Reagan was daarbij een expressie van een periode waarin er nog redelijke en constructieve focus op het collectief van de VS was. Toch werd hij als hefboom al gretig gebruikt voor verschuivingen die eigenlijk totaal haaks stonden op de toenmalige uitdagingen.

Dat fenomeen van onzelfstandige actor is ook bij Trump aanwezig. Hij is de wrapper, de afleider. Je geeft hem een richting en vanuit gekend gedrag weet je hoe dat eindigt. Bij Reagan idem, zijn periode bij dat Actors Guild - no pun intended - vormde hem in voorspelbaar gedrag. In alles was Reagan gekaderd.

Natuurlijk zijn er verschillen tussen de twee, als personen. Als actoren zijn ze allebei hefbomen. De verschuivingen van beleid voor ordening liggen op dezelfde lijn. Zonder Reagan was er geen Trump geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Trump wint indiana. 11 kiesmannen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Er is nog lang geen uitslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:34
Dat heeft Trump toch ook op Twitter aangegeven en iedereen bedankt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Bensimpel schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:00:
Trump wint indiana. 11 kiesmannen.
Slechts 96% kans daarop aldus 538 :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ek93amTU8DQQzII55valDQHj5QA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HeHaMHVR5t7l1wxgUhz1aWC1.jpg?f=user_large nog steeds toepasselijk in 2020

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boyette schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:01:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Misschien loopt ie 4 jaar achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:48
boyette schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:01:
[...]

Yes! Keep America Great Again! 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😃😃😃😃

😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Eerste reports in Florida lijken toch te wijzen op een percentuele daling voor Trump (63 naar 60, 52 naar 49, 55 naar 53, ...). Als dat aanhoudt wint Biden.

Als als als natuurlijk :) Republikeinen verwachten veel van Miami area tegenover vorige keer, en dat is de grootste
*Turnout is echt wel gigantisch precies

[ Voor 7% gewijzigd door Jebus4life op 04-11-2020 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:05:
[...]

Misschien loopt ie 4 jaar achter :P
Nou ja, het idee van "ja maar Trump zegt X" kan grappig lijken, is het ook. Maar het is wel indicatief van een van de risico's bij de op dit moment beschikbare twee algemene scenario's.

Narratief schept perceptie, dat gaat boven normatieve stelsels en schept dus realiteit. Een FOX News wat bijvoorbeeld tegen lokale middernacht zegt "Trump wins" heeft gigantische impact. Verstorend, scheppend.

Bij sociale media is dat ook makkelijk te bereiken.

We zullen het zien.

Timely blue wave -> Biden win -> te weinig ruimte voor Republikeinen voor voter subtraction.
Contested election -> voter subtraction -> likely Trump win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Krankenhausen schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:58:
[...]

Hoe zie je dit voor je? Het stemgedrag in de westelijke staten heeft geen effect op de uitslag in de oostelijke staten.
Nee, maar wel op het eindresultaat:)
Bensimpel schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:58:
[...]

Kun je lastig oplossen, anders moet je de polls al open laten gaan om 5:00 en sluiten om 17:00. Mensen in het westen kunnen dan niet na werk even stemmen. (Werkgevers kunnen nogal moeilijk doen als je wilt gaan stemmen).
Ja, viel me ineens op.
Maar er zijn landen waar de eerste polls pas bekend worden gemaakt nadat alle stembureaus gesloten zijn.
Nu zijn de VS natuurlijk niet bepaald klein, met een stuk of wat tijdzones, dus ik snap wel dat dat wat lastig te realiseren is... :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ondertussen is mijn hond er ook bij gaan zitten om dit te volgen.

Snap ik wel, de naam die hij kreeg van zijn fokker is Lincoln :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jebus4life schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:08:
Eerste reports in Florida lijken toch te wijzen op een percentuele daling voor Trump (63 naar 60, 52 naar 49, 55 naar 53, ...). Als dat aanhoudt wint Biden.

Als als als natuurlijk :) Republikeinen verwachten veel van Miami area tegenover vorige keer, en dat is de grootste
*Turnout is echt wel gigantisch precies
Florida, aandachtspunten: Latino macho factor, als dat zo gezegd mag worden. Latino, Cuba factor. General voter subtraction. USPS ballot perikelen + rechtsgang.

Als Florida naar de Democraten gaat, dan is dat een knal. Ik verwacht het niet. Voornamelijk vanwege het bovenstaande. Misschien dat het volume van opkomst de berekening kan veranderen, ik weet het niet.

Dat gezegd, berichten van een aantal campussen in Florida met hoge en georganiseerde opkomst zijn interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:11:
Ondertussen is mijn hond er ook bij gaan zitten om dit te volgen.

Snap ik wel, de naam die hij kreeg van zijn fokker is Lincoln :+
Ah, dan lijkt hij op Trump!

Zoals die recent zei, he's just like Lincoln 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:44

Qu3st

Apart, bij NOS zetten ze nu 3 kiesmannen voor Biden en 8 voor Trump. Bij CNN, ABC, NBC is het juist 0 voor Biden en 11 voor Trump.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Qu3st schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:14:
Apart, bij NOS zetten ze nu 3 kiesmannen voor Biden en 8 voor Trump. Bij CNN, ABC, NBC is het juist 0 voor Biden en 11 voor Trump.....
Ja, viel me ook al op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Bij nu.nl 3-19 trump

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Je wint kiesmannen voor de hele staat als je meer stemmen hebt dan de andere. Dus alles of niets.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 20:54
Volgens mij hoorde ik ze ongeveer 20 minuten geleden zeggen dat ze op basis van FOX kijken? Geen idee wat die momenteel aangeven eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrolfr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:24
Herman de Schermman heeft weer een nieuw scherm nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Pietervs schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:37:
[...]

En die kleppen dan alle 4 tegelijk door elkaar heen? :?

Ik hou het nog even bij CNN, maar ga zo naar bed.
Geluid komt van 1 van de vier kanalen en is door op een ander kanaal te klikken direct om te schakelen. Werkt perfect, met Chromecast het scherm naar de tv casten en zo is het ideaal te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:44

Qu3st

Bensimpel schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:15:
[...]

Je wint kiesmannen voor de hele staat als je meer stemmen hebt dan de andere. Dus alles of niets.
Ja dat snap ik wel, maar waar NOS dan die cijfers vandaan haalt geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NOS volgt primair de feeds, zoals die van Politico et alii. Middelen voor eigen tracking zijn weggevallen met betuiningen en reorganisaties opgelegd door de staatssecretarissen.

Veel media doen dat, het is wat het is helaas. De modellen door Amerikaanse media verschillen voornamelijk in timing, behalve wanneer het over de grenzen van de polarisatie gaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vm77Z1buB8fJMH_R3qRZNtY7YRI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0RSzIYOhpilZbFDzDZGG5ypQ.png?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door Virtuozzo op 04-11-2020 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
IThom schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:15:
[...]

Volgens mij hoorde ik ze ongeveer 20 minuten geleden zeggen dat ze op basis van FOX kijken? Geen idee wat die momenteel aangeven eerlijk gezegd.
Hier kan je gratis live zien
https://video.foxnews.com...=watch-live#sp=watch-live

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Virtuozzo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:12:
[...]

Florida, aandachtspunten: Latino macho factor, als dat zo gezegd mag worden. Latino, Cuba factor. General voter subtraction. USPS ballot perikelen + rechtsgang.

Als Florida naar de Democraten gaat, dan is dat een knal. Ik verwacht het niet. Voornamelijk vanwege het bovenstaande. Misschien dat het volume van opkomst de berekening kan veranderen, ik weet het niet.

Dat gezegd, berichten van een aantal campussen in Florida met hoge en georganiseerde opkomst zijn interessant.
Jup, de latino vote daar heeft toch sterke wortels in Cuba bv, en die zijn tegen alles wat ruikt naar socialsme. De turnout stemt me toch hoopvol: Echt 25-30% meer stemmen op het eerste zicht, dat is gigantisch

(meer mensen die stemmen is altijd goed, democratie werkt op participatie, waarop je ook stemt).

Maar dit jaar is er toch wel de vrees: Hoe zit dat met die early votes die geteld zijn, want Trump scoort percentueel overal toch zo'n 2 a 3 procent minder in Florida, als dat aanhoudt maakt hij echt geen kans. Mja, als de early votes echt sneller geteld zijn is de kans echt wel reeël dat dat kan keren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killjoy

Killjoy

Klingon lawn products

AP tracker via huff post geeft weer wat nos rapporteert. Dus mogelijk is dat hun bron.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
IThom schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:15:
[...]

Fox zegt 16 voor Biden en 8 voor Trump en ik heb geen idee waar ze dat op baseren.

YouTube: 2020 Election Results Live: Presidential and Senate races | Fox News

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bluebear
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04-2023
The Associated Press has called the state of Kentucky for Trump and the state of Vermont for Biden, giving the president an 8-3 Electoral College lead.

Ik denk dat je daar wel van opaan kan.

More in from Florida, where Biden is strengthening his lead but it is still narrow.

With 34% counted Biden is ahead 51.2% to 47.9% - about 1.83m votes to 1.73m.

[ Voor 30% gewijzigd door bluebear op 04-11-2020 01:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Google gebruikt Associated Press, en die zeggen ook 3 vs 8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Biden op voorsprong in Florida met 44% geteld, zou een mooi begin van de avond zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Die cijfers in Miami Dade zijn niet best voor Biden.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Homeland schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:20:
Biden op voorsprong in Florida met 44% geteld, zou een mooi begin van de avond zijn.
Zekers, dan is het volgens mij al vrij snel afgelopen met Trump.

En blyat, die Hoekstra is zo vervelend om naar te luisteren... Volgens mij kan ik de touwtjes naar Trump zien lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
Bensimpel schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:15:
[...]

En alvast even voor later: in twee staten werkt het anders. Dat zijn Nebraska en Maine. Daar krijgt men twee kiesmannen voor de staat en daarnaast een kiesman per gewonnen kiesdistrict. Nebraska heeft drie kiesdistricten en Maine twee kiesdistricten. Er is een behoorlijke kans dat zowel Nebraska als Maine niet helemaal naar een van de kandidaten gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apache4u schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:21:
Die cijfers in Miami Dade zijn niet best voor Biden.
Dade is een van de counties waar de ballots rondslingerden in USPS opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

in Georgia loopt Biden ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ja op 4%

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
De kaart van CNN loopt wel aardig achter op die van AP, bij CNN 2.6 miljoen stemmen geteld in Florida voor Biden, bij AP al meer dan 3.2 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

RobinHood schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:18:
Google gebruikt Associated Press, en die zeggen ook 3 vs 8.
Ik begrijp dat Vermont naar Biden is gegaan, daar komen dien3 vandaan.
Heb ik ff gemist bij CNN.
RobinHood schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:21:
[...]

Zekers, dan is het volgens mij al vrij snel afgelopen met Trump.

En blyat, die Hoekstra is zo vervelend om naar te luisteren... Volgens mij kan ik de touwtjes naar Trump zien lopen.
Ik hoop van harte dat als Biden wint, hij als eerste daad Hoekstra weghaalt. Walgelijk figuur. Bah! :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Virtuozzo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:23:
[...]

Dade is een van de counties waar de ballots rondslingerden in USPS opslag.
Ja, maar in absolute aantallen haalt Trump daar met 84% geteld al 120.000 stemmen meer dan 4 jaar geleden.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Winner takes all :9

Waarschijnlijk zeg ik "winner takes all :( " zodra Biden Texas verliest met 2% :P

Inmiddels al 9% voorsprong in GA.

In Florida echt nek aan nek.

[ Voor 12% gewijzigd door RobinHood op 04-11-2020 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Homeland schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:25:
De kaart van CNN loopt wel aardig achter op die van AP, bij CNN 2.6 miljoen stemmen geteld in Florida voor Biden, bij AP al meer dan 3.2 miljoen.
Wellicht zoek ik verkeerd maar ik kan geen map van AP vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 15:42
Zie al een boel rechtszaken in Florida....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
sarlo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:29:
[...]

https://nos.nl/collectie/...-de-verkiezingen-in-de-vs

NOS kaart is op basis van AP data.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

sarlo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:29:
[...]

Google en dan "us election results"
CrazyOne schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:29:
Zie al een boel rechtszaken in Florida....
Ah, ik zie het al.

De advocaten winnen :P

[ Voor 32% gewijzigd door RobinHood op 04-11-2020 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:45
NY Times geeft aan (voorspeld) op Twitter dat Trump een grote kans heeft Florida en Georgia te pakken. Of dat klopt is natuurlijk lastig te bepalen.

[ Voor 30% gewijzigd door Cheezborger op 04-11-2020 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cheezborger schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:32:
NY Times geeft aan op Twitter dat Trump een grote kans heeft Florida te pakken.
En West Virginia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Cheezborger schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:32:
NY Times geeft aan op Twitter dat Trump een grote kans heeft Florida te pakken.
En ik denk ook PA. Zelfs de amish roepen openlijk dat ze Trump gaan stemmen. :+

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:27:
[...]

Winner takes all :9

Waarschijnlijk zeg ik "winner takes all :( " zodra Biden Texas verliest met 2% :P

Inmiddels al 9% voorsprong in GA.

In Florida echt nek aan nek.
Ik kan Florida enkel naar Trump zien gaan inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Fox geeft nu aan Trump 13, Biden 16.

Nog altijd onduidelijk waarom precies, er is geen commentaar bij hun stream.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minaaj
WhatsappHack schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:34:
[...]

En ik denk ook PA. Zelfs de amish roepen openlijk dat ze Trump gaan stemmen. :+
Die kan Nate Silver zeker niet bereiken via de telefoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NY Times punt van aandacht: Latino + Latino Cuba -> resoluut Trump. Dat gaat ook Texas naar Trump,duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Homeland schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:34:
Fox geeft nu aan Trump 13, Biden 16.

Nog altijd onduidelijk waarom precies, er is geen commentaar bij hun stream.
Als je onderin die projection bar ziet, daar staan de staten die ze “called” hebben, en daar wordt die data op gebaseerd.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Virtuozzo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:34:
[...]

Ik kan Florida enkel naar Trump zien gaan inmiddels.
Mede dankzij het gekut met de post?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killjoy

Killjoy

Klingon lawn products

Minaaj schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:35:
[...]

Die kan Nate Silver zeker niet bereiken via de telefoon :D
They haven't even paid the phone bill in 300 years ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
RobinHood schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:36:
[...]

Vooral dankzij de Cubaanse gemeenschap in Miami lijkt het.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Niet online
Apache4u schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:37:
[...]

Vooral dankzij de Cubaanse gemeenschap in Miami lijkt het.
Eigenlijk wel triest toch? Alsof ze Biden zien maar denken dat het Sanders is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:36:
[...]

De latino’s en de USPS. Saillant detail, de latino beweging is te herleiden tot een persoon die voor wat geld gekleurde website verzorgde in het Spaans. Mega post mortem voor de Democraten met het gat wat ze hebben laten vallen. De latino Cuba groep was te verhapstukken, de reguliere latino groep had dat meer dan kunnen compenseren. Zelfs met het usps debacle.

Pagina: 1 ... 31 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

[font size=18]Zero Tolerance [/font]

Voor actuele uitslagen zie:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html

Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.

Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
  • Discriminerende reacties
  • Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
  • Rants
  • Whataboutisme
  • Linkdrops
  • Sealioning
  • Het reageren op overduidelijk slechte reacties
  • De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid