Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Hij kan misschien aftreden, maar hij kan niet ontslagen worden.Blokker_1999 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:07:
[...]
Zowel als president als als vice president kan je gewoon aftreden. Als de president aftreed neemt de vice president automatisch zijn plaats in, maar moet opzoeken hoe het zit als de vice-president vervangen moet worden. Tenzij iemand hier het antwoord op heeft.
Een geïmproviseerde bom. Kan ook wel een leeg stuk vuurwerk zijn met wat draadjes en een wekkertje om extra onrust te veroorzaken. Ik hoop dat het een nep-bom is. Anders is het echt triest.wildhagen schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:05:
[...]
Wtf. Gaan die Trump aanhangers nu al zo ver dat ze bomaanslagen gaan plegen?
Gelukkig is de aanslag verijdeld.
En Trump vind het ongetwijfeld allemaal prachtig ook nog...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Een echte president moet nog blijken.
Zijn woorden zijn iig meer presidentieel dan Trump in vier jaar geproduceerd heeft. Heel veel meer.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het gaat niet om goed of slecht. Een slechte president kan een keer gebeuren. We hebben hier te maken met een wannabee dictator. Iemand in de categorie Erdogan of Poetin. Of erger.Sissors schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:06:
[...]
Er zijn ook heel veel mensen die Biden een slechte president vinden. Of die Rutte een slechte MP vinden. Dat is het probleem: Heel veel mensen zijn voor Trump. Als 90% van hem af wilde, dan had hij niet de 4 jaar gered als president, maar dat is simpelweg niet zo.
Iemand die niet praat als een 6 jarige? Mee eens.Player1S schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:08:
Biden. Wat een verademing
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Waarom olie op het vuur gooien en Trump munitie geven? 2 weken wachten en het is ook afgelopen.SidewalkSuper schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:07:
Pence heeft Trump op Twitter ontvolgd. Dit wordt het einde hoor.
25e amendement komt eraan.
Ben benieuwd wat Trump daar op gaat TwitterenDennusB schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:09:
Hij roept Trump op om nu live op tv te gaan ...

Precies het type speech dat Trump niet kan geven.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
hier past alleen maar ditTheBrut3 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:10:
[...]
Waarom olie op het vuur gooien en Trump munitie geven? 2 weken wachten en het is ook afgelopen.

In die 2 weken kan hij meer dan dat hij vandaag nog afgezet word en gearresteerdTheBrut3 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:10:
[...]
Waarom olie op het vuur gooien en Trump munitie geven? 2 weken wachten en het is ook afgelopen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Waar zie je dat?LAD93 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:10:
Op CNN stromen nu de wagens binnen
Maar redelijk goede toespraak tot nu toe
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Biden heeft zijn hele leven al last van stotteren.-PassY- schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:11:
En een paar zeer kleine versprekingen bij het beginnen van een nieuwe zin, begrijpelijk, doe ik ook.
Maar redelijk goede toespraak tot nu toe
Biden stottert zijn hele leven al.
Leest wat beter.

[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-01-2021 22:13 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat lijken vooral stilstaande wagens?
Ik doelde dan ook dat Pence zelf zou aftreden. Maar het klopt inderdaad dat een nieuwe VP moet goedgekeurd worden door het congress en mocht Trump dan iets overkomen of aftreden voordat dat gebeurd, zou het aan Pelosi zijn.EDIT schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:08:
[...]
Hij kan misschien aftreden, maar hij kan niet ontslagen worden.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Bensimpel
Positieve meneer
Precies, trump heeft toch niets te verliezen dus kan het nog erger maken. Liever dat die gisteren al opgesloten zat dan morgen..Player1S schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:11:
[...]
In die 2 weken kan hij meer dan dat hij vandaag nog afgezet word en gearresteerd
Hij bewijst vandaag precies waarom Trump niet president waardig is.
😆 - Denk ook eens om ;)
Of het erger is weet ik niet, maar inderdaad, hij is een wannabe dictator die weinig met verkiezingen op had. Maar zolang hij democratisch gekozen is, is hij de president. Als hij 20 januari niet oprot, dan is het tijd om hem het Witte Huis uit te slepen.D-e-n schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:08:
[...]
Het gaat niet om goed of slecht. Een slechte president kan een keer gebeuren. We hebben hier te maken met een wannabee dictator. Iemand in de categorie Erdogan of Poetin. Of erger.
Nou. Hier is wel een nieuwe grens overshreden in mijn optiek.NotSoSteady schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:11:
Ik snap persoonlijk niet dat mensen hier allemaal zo verwonderlijk reageren. Je hebt Trump vier jaar in actie gezien, maar nu verwachten jullie dat hij zich op een nette manier gaat gedragen.
Het zou echt wel ironisch zijn als we hem straks ook nog voor het Internationaal Strafhof weten te krijgen.Player1S schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:11:
[...]
In die 2 weken kan hij meer dan dat hij vandaag nog afgezet word en gearresteerd
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Klonk mij toch als olie op het vuur als je weet tegen wie hij sprak.Dr. Strangelove schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:12:
Sterke speech van Biden.
Zeker aangezien hij het protest unAmerican vond.
How do you save a random generator ?
[ Voor 8% gewijzigd door Mel33 op 06-01-2021 22:13 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
!! BREAKING. NBC News projects Jon Ossoff (D) wins Georgia Senate Runoff. Democrat Gain. @MSNBC
— Kyle Griffin (@kylegriffin1) 6 januari 2021
Sommigen in de USA hebben dat nodig, Trump vooral.PWM schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:13:
Met alle respect, maar nu begint Biden zichzelf ook wel heel erg te herhalen. Beter had hij het korter gehouden.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Hij is gewoon oud, heel oud.PWM schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:13:
Met alle respect, maar nu begint Biden zichzelf ook wel heel erg te herhalen. Beter had hij het korter gehouden.
Er is een verschil tussen politiek voorkeur en een crimineel als president. Ik stem niet op Rutte, maar hij is geschikt voor de functie van MP. Trump is dat duidelijk niet, het is van de zotte dat hij ooit president is geworden, dat alleen al toont aan dat het huidige systeem in Amerika niet werkt. Hij is zelfs door een minderheid gekozen vanwege het kromme systeem met kiesmannen.Sissors schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:06:
[...]
Er zijn ook heel veel mensen die Biden een slechte president vinden. Of die Rutte een slechte MP vinden. Dat is het probleem: Heel veel mensen zijn voor Trump. Als 90% van hem af wilde, dan had hij niet de 4 jaar gered als president, maar dat is simpelweg niet zo.
Ten tweede hebben ze hem niet kunnen afzetten, dat toont wederom aan dat ook het fallback systeem niet werkt.
Vandaag is weer een voorbeeld van falen, hij laat dit gewoon gebeuren. Ik mag hopen dat hij alsnog berecht wordt, alleen al zijn gedraging tijdens de verkiezingen zouden genoeg moeten zijn voor een veroordeling.
Ik betwijfel of hij het nog zou kunnen stoppen op dit punt. De doos van Pandora laat zich niet makkelijk sluiten.Quad schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:50:
Er is 1 man die dit, mogelijk zonder geweld, kan laten stoppen, de president zelf. Gemiste kans!
Ik heb het gelukkig goed onder controlle, behalve als ik moe benDaniëlWW2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:11:
[...]
Biden heeft zijn hele leven al last van stotteren.
Biden stottert zijn hele leven al.
Leest wat beter.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Das normaal. Als je soms lange artikelen leest op Amerikaanse media zie je daar net hetzelfde, alsof iemand 5 keer hetzelfde wenst te zeggen maar telkens net iets anders.PWM schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:13:
Hij staat aan het 'begin' van een attempted coup...D-e-n schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:48:
[...]
Die zou toch al dik in het oranje moeten staan?
Maar de vraag of deze zich doorzet hangt ook af of geweld zich vervolgens doorzet en of er groepen zijn die deze opstand gaan ondersteunen...
Voorlopig is daar geen reden toe:
Zoals het nu lijkt gebeurt dat allemaal niet... De bestorming was verder on gecoördineerd en lijkt uitgevoerd te zijn door domme idioten die als hoogste doel het maken van selfies hadden....
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Denk ik heel verstandig
Of de stilte op het plein is de vloedgolf die zich terug trekt en een tsunami wordt.Killjoy schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:14:
Die stilte na 'step up'. Je hoort bijna de 'or step down'
[ Voor 5% gewijzigd door Stoney3K op 06-01-2021 22:16 ]
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Nog meer reden voor de gekkies om te protesteren (als je dat zo wilt noemen). Nu krijgen de democraten een meerderheid.
Dat lijkt me ook verstandig. Ze zullen weten wat eraan zit te komen. Als je niet binnen bent geweest, nou dit is het moment om echt te vertrekken.MikeyMan schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:14:
Druipen er nu wel wat af geloof ik?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ordediensten zijn ook met steeds meer aanwezig en zijn begonnen met het ontruimen van het capitool. De meeste mensen willen echt niet opgepakt worden of riskeren dat ze in de chaos gewond geraken.MikeyMan schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:14:
Druipen er nu wel wat af geloof ik?
Zou daar nu niet willen zitten in de Capitol. Wel wat erger dan 6 sterren in GTA inmiddels
Tesla M3LR '21
Ik zie het nog gebeuren dat hij (Trump) straks op TV komt of op Social Media en het zo draait dat alles de schuld van Biden is..Bensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:16:
Verstandige zet van Biden, maarja Trump boeit het allemaal niks meer.
Bron?Mel33 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:17:
Oh er komt een opgenomen statement van Trump
Misschien krijgen er ook nog wat te horen van vrienden/familie dat als ze daar zijn, ze echt idioot aan het doen zijn.Blokker_1999 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:16:
[...]
Ordediensten zijn ook met steeds meer aanwezig en zijn begonnen met het ontruimen van het capitool. De meeste mensen willen echt niet opgepakt worden of riskeren dat ze in de chaos gewond geraken.
Even serieus, wat zullen de repercussies zijn?
:strip_exif()/f/image/wFKeXr85afghT20Ns7aepegZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
National Guard kan ook in het donker wel opereren hoor, ben maar niet bang. Getrainde militairen vs mafklappers die te dom zijn om te poepen, als ze willen is dit zo klaar._Bailey_ schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:17:
als t zometeen donker wordt daar, lijkt me het lastig om de situatie onder controlle te krijgen
Komt zo ik zag
Hier
YouTube: Live: Biden Speaks on D.C. Protests Against Electoral College Vote |...
Bensimpel
Positieve meneer
Er zijn overal camera's, 1000% pakkans. Er gaan veel vervolgd worden voor federale misdrijven.London schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:17:
Goeie speech van Biden.
Zou daar nu niet willen zitten in de Capitol. Wel wat erger dan 6 sterren in GTA inmiddels
😆 - Denk ook eens om ;)
Trump boodschap. Tenenkrommend
[ Voor 20% gewijzigd door Moby op 06-01-2021 22:19 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Mjah, die discussie gaat ongetwijfeld komen, maar dat is niet direct de dynamiek van de dag van vandaag.Virtuozzo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:17:
Ordediensten, ach. Laten we even eerlijk zijn, toen er een aangekondigde en afgesproken BLM protest was bij het Capitool, zag het er zo uit:
[Afbeelding]
Ik zie Trump nog wel een groepspardon uitdelen ofzo.Bensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:18:
[...]
Er zijn overal camera's, 1000% pakkans. Er gaan veel vervolgd worden voor federale misdrijven.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En tot zover waarom je dat niet wil. Militairen hebben een andere rol dan politie. Als ik de beelden nu bekijk, zie ik nul reden om het leger erop af te sturen. Die zijn niet getraind voor zulk soort situaties. (Granted Amerikaanse politie heeft ook niet genoeg training, maar toch).mark-k schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:18:
[...]
National Guard kan ook in het donker wel opereren hoor, ben maar niet bang. Getrainde militairen vs mafklappers die te dom zijn om te poepen, als ze willen is dit zo klaar.
Ik vond het in december al gewoon een ordinaire poging tot een coup, een coup door woorden en opruiing. Dat het misschien niet lukt maakt nog niet dat het geen echte poging is.RM-rf schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:14:
[...]
Hij staat aan het 'begin' van een attempted coup...
kun je m delen? heb geen TwitterLAD93 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:18:
Statement van Trump op zn Twitter
Was dit niet bij het Lincoln Memorial?Virtuozzo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:17:
Ordediensten, ach. Laten we even eerlijk zijn, toen er een aangekondigde en afgesproken BLM protest was bij het Capitool, zag het er zo uit:
[Afbeelding]
Vraag me af of ze vandaag wel kunnen hervatten. Hoewel het capitool tegen 6PM ET wel vrij zal zijn moet men daarna de schade opmeten en alles opkuisen, kan ook weer enkele uren duren. Zou me niet verbazen dat ze pas morgen verder gaan.jaapstobbe schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:17:
Wanneer gaan ze weer verder met tellen?
Even serieus, wat zullen de repercussies zijn?
Bensimpel
Positieve meneer
Lijkt wel een deepfake, en het nogsteeds fraudelent election noemen...
😆 - Denk ook eens om ;)
Natuurlijk om aan de vervelende Democratische coupplegers te ontsnappen die de verkiezingen hebben gemanipuleerd...

Dit is toch terrorisme, of niet?Bensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:18:
[...]
Er zijn overal camera's, 1000% pakkans. Er gaan veel vervolgd worden voor federale misdrijven.
Ik vraag me dus ook af of dit de laatste poging is. Iets met kat, nauw.D-e-n schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:19:
[...]
Ik vond het in december al gewoon een ordinaire poging tot een coup, een coup door woorden en opruiing. Dat het misschien niet lukt maakt nog niet dat het geen echte poging is.
Kan ook zonder twitteraccount.
Maar tenenkrommende toespraak.
Nou, hadden MacLean en H.C. Richardson pijnlijk gelijk met welk script zou komen.Moby schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:18:
https://twitter.com/realD...tatus/1346928882595885058
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
per aspera ad astra
Zit te kijken, is ie deepfake ofzo? Alleen maar meer beschuldigen en tussendoor een zinnetje of ze niet naar huis willen, met nog meer beschuldigen ernaLAD93 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:18:
Statement van Trump op zn Twitter
Die laatste zin idd, de politie daar is niet meer dan een slechter getraind stel militairen met n bonnenboekje. Zolang er nog mensen binnen zitten is actie nodig.Sissors schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:19:
[...]
En tot zover waarom je dat niet wil. Militairen hebben een andere rol dan politie. Als ik de beelden nu bekijk, zie ik nul reden om het leger erop af te sturen. Die zijn niet getraind voor zulk soort situaties. (Granted Amerikaanse politie heeft ook niet genoeg training, maar toch).
McCarthy: The president will shortly come with a message.
ABC: What, some sort of videotape or something?
Dit zal naar alle waarschijnlijkheid aanzien worden als binnenlands terrorisme. Enkele media zijn het nu zo al aan het noemen.
Wat een “toespraak”....
Eerst 20 seconden roepen dat alles gestolen is, dan dat men naar huis moet, dan weer dat het allemaal gestolen is en nog nooit is voorgenomen en dan afsluiten dat men toch maar naar huis moet.
[ Voor 57% gewijzigd door MazeWing op 06-01-2021 22:22 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Je hebt geen Twitter nodig. Maar oproep voor iedereen om naar huis te gaan, omringd door klachten dat de verkiezingen gestolen zijn.
Dat is EXACT de dynamiek van vandaag. Doe nou niet weer die deur open, je weet, er zitten enkel bruine hemden achter.MikeyMan schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:18:
[...]
Mjah, die discussie gaat ongetwijfeld komen, maar dat is niet direct de dynamiek van de dag van vandaag.
Ik zie hem nog wel vluchten naar Moskou, en zijn werkgever Putin, om na de 20e aan vervolging te ontkomen...Amphiebietje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:19:
Komen we er zo direct achter dat Trump in het vliegtuig zit om uit de VS te ontsnappen?
Natuurlijk om aan de vervelende Democratische coupplegers te ontsnappen die de verkiezingen hebben gemanipuleerd...
Virussen? Scan ze hier!
Het verschil tussen een fort en een gevangenis is uiteindelijk ook alleen maar wie de sleutel in handen heeft.
Als die het niet zo zou benaderen gelooft zijn achterban hem natuurlijk niet ;-) dit is de boodschap die zijn achterban graag hoort.... dus die spreekt die uit.Bensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:19:
[...]
Lijkt wel een deepfake, en het nogsteeds fraudelent election noemen...
Gezien de situatie waarin die zich heeft gemanoeuvreerd lijkt mij dit ook de beste oproep die hij kán doen.
ongelooflijk...Moby schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:18:
https://twitter.com/realD...tatus/1346928882595885058
Biden plassex in Oekraïne? Hunter Biden gefotoshopt als leider van de demonstranten? Harris aan tafel met Fidel Castro?Dr. Strangelove schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:21:
Heerlijk sarcasme op ABC News, interview met Kevin McCarthy, R-House minority leader.
McCarthy: The president will shortly come with a message.
ABC: What, some sort of videotape or something?
Daar stond wel een president (elect) hoor! Erg goede speach van Biden. Inhoudelijk en qua beleving kwam die wel binnen geef ik toe.
Daar moet Trump zich toch wel ongemakkelijk onder voelen zou je denken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Knowledge reigns supreme over nearly anything
Be yourself, no matter what they say ...
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit topic is gesloten.
[font size=18]Zero Tolerance [/font]
Voor actuele uitslagen zie:https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
- Discriminerende reacties
- Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
- Rants
- Whataboutisme
- Linkdrops
- Sealioning
- Het reageren op overduidelijk slechte reacties
- De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.