Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Mijn tenen zitten weer aan mijn hielen zo krom
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Alwaar er bij het binnedringen van het Russische luchtruim een ongelukje met een te scherp afgestelde BUK gebeurt...wildhagen schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:21:
[...]
Ik zie hem nog wel vluchten naar Moskou, en zijn werkgever Putin, om na de 20e aan vervolging te ontkomen...
Niet bij mij ... maar dat kwam omdat die livestream van CNN net op dat moment een middenvinger opstak. Speech van Trump daarentegen ... die komt kristalhelder door.readytoflow schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:22:
Spuit elf waarschijnlijk maar ok....
Daar stond wel een president (elect) hoor! Erg goede speach van Biden. Inhoudelijk en qua beleving kwam die wel binnen geef ik toe.
Daar moet Trump zich toch wel ongemakkelijk onder voelen zou je denken.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Een toespraak van Trump van 1 minuut waarin hij 80% van de tijd het had over verloren verkiezingen en dat hij begrijpt hoe zij (de pro-Trump supporters bij het Capitol) zich voelen.... Man man man... kan die man niet snel worden afgezet?
[ Voor 6% gewijzigd door silmaril8 op 06-01-2021 22:24 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Onder andere. Het was een opmerkelijke dag. Maar goed, daar zit een van de meest pijnlijke punten van dit alles. De VS zijn gesegregeerd, op zo veel manieren, het is an sich niet vreemd dat er spanningsvelden liggen want ze worden gekweekt. Institutioneel racisme, institutionele uitbuiting, institutionele afbraak van publieke middelen, institutionele afbraak van onderwijs - ga zo voorts en et cetera.
Maar altijd met twee maten. Degene die de maten hanteren, dan zijn altijd de Republikeinen. En daar ligt al zoveel decennia lang een strikt racistische basis dat het niet vreemd is dat men het veld begint te verliezen. En dan is het ook niet vreemd dat men zich in bochten gaat wringen om macht te behouden. Might Makes Right, een oud syndroom.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Was men bijv tijdens de laatste toespraak van Rutte voorbereid als een stel van die trommelaars het Binnenhof was binnen gelopen?
Precies, Trump wint er niks mee als ze nu afdruipen. Meer chaos. Meer verdeling._Bailey_ schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:23:
zie t nu op CNN. Dit is natuurlijk olie op t vuur gooien wat Trump doet
De FBI zal de komende dagen wel wat huisbezoekjes brengen.Bensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:18:
[...]
Er zijn overal camera's, 1000% pakkans. Er gaan veel vervolgd worden voor federale misdrijven.
Binnenhof niet, maar wel het Groningen stadhuis. Genoeg gekken ook in Nederland.Togi schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:24:
Toch vraag ik me ook af of dit hier in den Haag ook kan gebeuren.
Was men bijv tijdens de laatste toespraak van Rutte voorbereid als een stel van die trommelaars het Binnenhof was binnen gelopen?
WTFYou’re good people - we love you - but go home now.
CNN noemt het klaar en duidelijk: shameful behaviour van Trump.n3z schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:24:
holy shit die speech van Trump. Gooit gewoon nog meer olie op het vuur! 25th amendement NU.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
This claim of election fraud is disputed, and this Tweet can’t be replied to, Retweeted, or liked due to a risk of violence
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Zijn er echt niet zoveel.Quad schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:24:
Is het bekend hoeveel mensen aanwezig zijn daar?
De islam kan uw vrijheid schaden
They stole it from us, you guys are great.
Please go home.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Je hebt nogal vertrouwen in de handhavingscapaciteit hier.n3z schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:24:
[...]
Binnenhof niet, maar wel het Groningen stadhuis. Genoeg gekken ook in Nederland.
Dat is de bedoeling ook. Mensen ophitsen op zo'n manier dat zijn advocaat later kan beweren dat hij de boel wilde kalmeren.Bensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:23:
Hiermee krijgt Trump niemand naar huis, olie op het vuur..
Herinner je de chaos nog na de moord op Pim Fortuyn? Hoe je dat herinnert is denk ik je antwoord.Togi schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:24:
Toch vraag ik me ook af of dit hier in den Haag ook kan gebeuren.
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Laat ik voorop stellen dat ik geen Trump fan ben, maar CNN is wel wat gekleurd qua politieke voorkeur...TFZ61 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:24:
[...]
CNN noemt het klaar en duidelijk: shameful behaviour van Trump.
Maar vanaf dag één dat Trump president is heeft hij al ruzie met diverse omroepen, maar vooral CNN..
Die vinden vast een wegMazeWing schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:26:
Dit is toch door geen enkele Republikein meer te verdedigen of goed te praten.
Onderschat ze nietMazeWing schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:26:

Nou ik heb ook dat idee dat het wel meevalt. Het is geen stadion vol.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar stel je je dat nu eens voor met een clubje weekend warriors gewapend met AR-15's.CurlyMo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:25:
[...]
Herinner je de chaos nog na de moord op Pim Fortuyn? Hoe je dat herinnert is denk ik je antwoord.
Zou je verwachten maar.......MazeWing schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:26:

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Vanuit jouw perspectief. Maar let op deze komende tijd, zul je zien dat het makkelijk kan.MazeWing schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:26:
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Ik heb zo t gevoel dat de National Guard straks nog moet ingrijpenTheBrut3 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:27:
Wordt steeds minder druk al. Dit is bijna afgelopen.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Erdogan heeft ook ruzie met de vrije pers, Poetin ook. Dat zegt dus weinig over CNN.nextware schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:26:
[...]
Maar vanaf dag één dat Trump president is heeft hij al ruzie met diverse omroepen, maar vooral CNN..
Say what??? Dit is een deepfake? Zo gek kan zelfs hij niet zijn.Moby schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:18:
https://twitter.com/realD...tatus/1346928882595885058
Trump boodschap. Tenenkrommend
Maar toch...bijna geniaal hoe hij mensen opruit zonder ervan beticht te kunnen worden.
Mijn God...deze man wordt de rest van z’n leven aangesproken als ‘Mr. President’.
(En dan denk je dat house of cards allemaal wat aangedikt is

De president zegt dat de verkiezingen gestolen zijn. Dus zijn ze gestolen. En de rest van Washington is een moeras, niet te vertrouwen.MazeWing schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:26:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wat een bizarre dag. Momenteel wordt de senaat fysiek overgenomen door Trump-supporters, maar winnen de democraten ondertussen de meerderheid.
Hangt er van af welk beeld je ziet. Het capitool is groot en aan sommige delen staat veel volk, zeker de grote trappen vooraan, bij de kleinere ingangen zie je ze veel minder.TheBrut3 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:27:
Wordt steeds minder druk al. Dit is bijna afgelopen.
Dit doet mij toch wel heel erg aan iets anders denken maar misschien dat Peter Jackson iets uit zijn script momenteel mist. Wat een bizarre situatie dit, verbaast nee niet echt maar verwondering wel. CNN formuleerde het net ook heel scherp door gewoon aan te geven dat dit wel enorm veel eigenschappen heeft van "Domestic Terrorism".Dr. Strangelove schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:25:
Trump's message:
Please go home.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Juist dat maakt het eng.Stoney3K schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:26:
[...]
Maar stel je je dat nu eens voor met een clubje weekend warriors gewapend met AR-15's.
En ben bang dat wij ook meer die kant op gaan met de 2 deling doe we hier nu hebben mbv die anti Corona groeperingen.
Daarom is de kans dat het in NL zo uit de hand loopt wat minder groot. Hier loopt niet half het land met wapens.Stoney3K schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:26:
[...]
Maar stel je je dat nu eens voor met een clubje weekend warriors gewapend met AR-15's.
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Bensimpel
Positieve meneer
Zoals iemand eerder zei, dit is house of cards met game of thrones. Over een paar jaar krijgen we een leuke film hierover.readytoflow schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:28:
[...]
Say what??? Dit is een deepfake? Zo gek kan zelfs hij niet zijn.
Maar toch...bijna geniaal hoe hij mensen opruit zonder ervan beticht te kunnen worden.
Mijn God...deze man wordt de rest van z’n leven aangesproken als ‘Mr. President’.
(En dan denk je dat house of cards allemaal wat aangedikt is)
😆 - Denk ook eens om ;)
Na 4 jaar is dit weinig meer dan meer van hetzelfde. Ik vraag me echt af waarom er vanuit sommigen nu pas dit idee naar boven komt (verder geen kritiek, maar zo gaat het toch al een hele lange tijd).Cyberpope schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:27:
[...]
Vanuit jouw perspectief. Maar let op deze komende tijd, zul je zien dat het makkelijk kan.
Uiteindelijk hebben ze natuurlijk allemaal gelijk gehad. ik zal eerlijk zijn, ook ik dacht dat het wel mee zou vallen en lachte mensen uit die zeiden dat Trump gevaarlijk zou zijn voor de VS.nextware schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:26:
[...]
Laat ik voorop stellen dat ik geen Trump fan ben, maar CNN is wel wat gekleurd qua politieke voorkeur...
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Wat, ik had echt inmiddels al Kiefer Sutherland in beeld verwacht, heb ik de verkeerde zender?Bensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:29:
[...]
Zoals iemand eerder zei, dit is house of cards met game of thrones. Over een paar jaar krijgen we een leuke film hierover.
Trump roept op om naar huis te gaan maar spreekt de massa wel aan in de gevoelens en woede die bij hun leven. Die specifieke groep zal niet ontvankelijk zijn voor een genuanceerde correcte uiteenzetting. (aan de andere kant, ik denk niet dat die groep op dit moment rustig op de telefoon de videoboodschap zit te bekijken)
Inhoudelijk is het niet presidentswaardig. De toon is denk ik wel de enige die kans zou kunnen maken bij de groep relschoppers.
alles kan off-topic
Heb je hier nog geluk dat in DC er relatief strenge wapenwetten zijn, stel dat dit in Texas was gebeurd waren de demonstranten terroristen waarschijnlijk beter bewapend dan de politie.CurlyMo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:29:
[...]
Daarom is de kans dat het in NL zo uit de hand loopt wat minder groot. Hier loopt niet half het land met wapens.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Of zou die eigenlijk weer eens aan het golfen zijnBensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:30:
Waarom trouwens een opgenomen (deep fake ish) boodschap? Is Trump het land al ontvlucht?
Omdat zijn medewerkers hem waarschijnlijk live niet vertrouwen. Deze video was een compromis: "zeg nou dat ze naar huis moeten, dan mag je ook nog wat roepen over de gestolen verkiezing".Bensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:30:
Waarom trouwens een opgenomen (deep fake ish) boodschap? Is Trump het land al ontvlucht?
In tegenstelling tot seizoen 8 (het laatste) van Game of Thrones, weet Trump wel een series finale neer te zetten!!Bensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:29:
[...]
Zoals iemand eerder zei, dit is house of cards met game of thrones. Over een paar jaar krijgen we een leuke film hierover.

Frankrijk ook niet daarom neemt men een tractor mee.CurlyMo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:29:
[...]
Daarom is de kans dat het in NL zo uit de hand loopt wat minder groot. Hier loopt niet half het land met wapens.
How do you save a random generator ?
Het zou me niet verbazen als er op de 20ste er weer een incident is. Het is geloof, niet rationaliteit wat de demonstranten tot beweging brengt. Dat vereist, zoals jij ook al eens aangegeven hebt, herprogrammering en dat kost veel tijd.Virtuozzo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:18:
[...]
Sta je echt verbaasd? We wisten heel goed dat het moment van een bestorming zou komen, het is een vereiste bij dit soort meta toepassingen. De enige vraag was vandaag of de 20e, met hogere waarschijnlijkheid voor vandaag.
De effecten daarvan op de nieuwe carrot/stick dynamiek van Republikeinen en de nieuwe ruimte voor hen voor politieke marketing van reason & repair, het gaan interessante jaren worden.
Wij hier in Europe mogen ons echt eens achter de oren gaan krabben.
Tevens zijn de komende dagen nog een paar formele processen (zoals de acceptatie van de stemmen). Ik benieuwd naar de impact als die processen niet voltooid kunnen worden vanwege verstoringen. Het zou me niet verbazen als Trump een beroep doet op procedurele fouten zodat hij aan de macht kan blijven.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Of in ieder geval op weg.Bensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:30:
25th komt nu immers heel dichtbij en daarmee ook sluiting van zijn Twitter account en mogelijke arrestatie
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
fifywontcachme schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:15:
Ren je op een agent af in Amerika als zwart persoon dan krijg je een aantal extra gaten in je lichaam en komt er een klein leger agenten met M16's op je af.
Ga je met een witte groep een politielijn aanvallen dan wordt er met traangas gespoten....
Ze zijn blank en republikein / conservatief / christelijk / patriottistisch. Die staan moreel meerdere punten voor.Malfunctions schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:30:
Hoe worden deze mensen niet met geweld opgeruimd?
Ik kan me nog een foto-op herinneren niet al te lang geleden waarbij een demonstratie vrij gewelddadig werd opgebroken. En die mensen stonden niet binnen in het Capitool..
Wat mij opviel: De verslaggever van CNN was compleet in zwart/grijs en de microfoonwindkap donkergrijs. Want waar ze bij buitenlandse coups niet zo voor hun leven hoefden te vrezen als CNN-verslaggever is het daar levensgevaarlijk (beetje net zoals NOS in Nederland). Bizar

Daar zal het één en ander ook nog wel juridisch over uitgevochten gaan worden vermoed ik.. Trump gaat dat écht niet accepteren..Wokschotel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:31:
Nou, Georgia ook blue...
Het is een tankwagen olie op het vuurAnkona schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:31:
Ergens heb ik het idee dat die toespraak van Trump helemaal zo slecht nog niet is als CNN het wil doen lijken.
Trump roept op om naar huis te gaan maar spreekt de massa wel aan in de gevoelens en woede die bij hun leven. Die specifieke groep zal niet ontvankelijk zijn voor een genuanceerde correcte uiteenzetting. (aan de andere kant, ik denk niet dat die groep op dit moment rustig op de telefoon de videoboodschap zit te bekijken)
Inhoudelijk is het niet presidentswaardig. De toon is denk ik wel de enige die kans zou kunnen maken bij de groep relschoppers.
Ik ga een leuke meeting hebben morgen ;-) een Amerikaanse collega die Republikein is en vorige meeting nog het gesprek van Trump verdedigdeWokschotel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:31:
Nou, Georgia ook blue...
Kan ik hem gelijk aanbieden gewoon in NL te komen werken en wonen

Maar natuurlijk wel. Mensen zijn niet rationeel, ze rationaliseren. Zeker wanneer het op gratificatie en voeding aankomt (zogezegd), dan gaat men ver. Even positioneren, masseren, beeldvorming, redelijk doen, theater doorzetten, maar de agenda gaat door.MazeWing schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:26:
Ik denk dat wij hier onderschatten hoe diep dit zit in die kringen. Ik leg het maar even op tafel, tijdens Reagan was er Lee Atwater die een revisie van de termijnagenda deed opstellen, die kwam te heten de Southern Strategy.
Daarmee ging men zich richten op het gericht gebruik van politieke marketing voor a) het zich voordoen als redelijke en gelovige mensen en b) een stringente focus op economie en de werkende mens met c) een parallelle focus op het identificeren van personen en organisaties van gewenst gedachtegoed - racisten en corporatist libertarians om d) een politieke agenda door te zetten van beleid wat negatieve impact zou hebben op rechtspositie, civiele positie én demografie van niet-blanken en niet-vermogenden.
Het is nogal iets om even over na te denken.
Puur dat punt van demografie. Bot vertaald, hoe meer er dood gaan des te beter. Hoe minder er zich voortplanten des te beter. Hoe minder überhaupt een job kunnen krijgen des te beter. Et cetera. Haarfijn uitgewerkt in agenda. Voorzien van slimme politieke marketing om dat te camoufleren. Voorzien van gericht decennia lang consistente focus in beleid en politiek gedrag.
De republikeinen gaan niet veranderen. Men wil Minority Rule én Might Makes Right.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Fox ook!Blokker_1999 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:32:
En CNN heeft nu ook de senaatsrace uitgeroepen in het voordeel van de democraten met een 50/50 in de senaat en dus controle voor de president elect.
Let goed op zijn rationaliseren ...Waah schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:33:
[...]
Ik ga een leuke meeting hebben morgen ;-) een Amerikaanse collega die Republikein is en vorige meeting nog het gesprek van Trump verdedigde![]()
Kan ik hem gelijk aanbieden gewoon in NL te komen werken en wonenipv communistisch Amerika
Als er iets met het 25e amendement gedaan gaat worden heeft ie niets meer te accepteren.nextware schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:32:
[...]
Daar zal het één en ander ook nog wel juridisch over uitgevochten gaan worden vermoed ik.. Trump gaat dat écht niet accepteren..
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Daar gaat Trump niet over, het was een senaatsverkiezing.nextware schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:32:
[...]
Daar zal het één en ander ook nog wel juridisch over uitgevochten gaan worden vermoed ik.. Trump gaat dat écht niet accepteren..
What the .....
Juridisch, mogelijks wel, meer opties zijn er niet. Als het gat op 0,6% blijft is een hertelling sowieso uitgesloten.nextware schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:32:
[...]
Trump zal wel Georgia gaan bellen dat ze nog wat stemmen voor Purdue moeten "vinden", net zoals hij dat bij de presidentsverkiezingen deed.nextware schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:32:
[...]
Virussen? Scan ze hier!
Er, hij veroordeeld het namelijk niet! Hij zegt enkel dat bijbuig boosheid begrijpt, bevestigd nogmaals (als in 60% van het filmpjes) dat de verkiezingen gestolen zijn (de reden waarom die mensen überhaupt daar zijn) en zegt dat ze naar huis moeten. Niet meer en niet minder.Ankona schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:31:
Ergens heb ik het idee dat die toespraak van Trump helemaal zo slecht nog niet is als CNN het wil doen lijken.
Een kind van 5 weet ze waarschijnlijk nog beter toe te spreken om de gedragingen te doen stoppen...
Hmm, waarom is de nacht nog jong? Ik heb het idee dat de protestors ook eigenlijk geen idee hadden wat ze daar deden toen ze eenmaal binnen waren. Ik denk dat dit vrij snel opgeruimd is en dat was dat dan. Hoe het in de toekomst verder gaat. Hmm, ik heb daar het idee dat zowel de media als wij (als het publiek) niet helemaal juist hebben gehandeld. Wij geven ze de credits.franssie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:31:
Dat land is al decennia tot op het bot verdeeld, en deze staatsgreep zag ik wel aankomen, de start van bijna een burgeroorlog niet. De nacht is nog jong ben ik bang.
De vogel is gevlogen, alles aan dit bericht zegt mij dat. This een te “het kan alle kanten op” bericht
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Dat ze al 60 jaar overgenomen worden door de communisten en dergelijke. Die lui zijn gewoon echt serieus gehersenspoeld. En dat bijna het halve land, 100 miljoen mensen.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
In het begin controleerde ik nog: Ik heb toch geen Netflix aan? Lijkt echt een surrealistische film zo...Stoney3K schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:30:
[...]
Wat, ik had echt inmiddels al Kiefer Sutherland in beeld verwacht, heb ik de verkeerde zender?
Lage waarschijnlijkheid. Trump heeft hier zijn gecontinueerd nut aangetoond, en zijn bereiken van positie in beheersing van de fringe stok.DevWouter schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:32:
[...]
Het zou me niet verbazen als er op de 20ste er weer een incident is. Het is geloof, niet rationaliteit wat de demonstranten tot beweging brengt. Dat vereist, zoals jij ook al eens aangegeven hebt, herprogrammering en dat kost veel tijd.
Tevens zijn de komende dagen nog een paar formele processen (zoals de acceptatie van de stemmen). Ik benieuwd naar de impact als die processen niet voltooid kunnen worden vanwege verstoringen. Het zou me niet verbazen als Trump een beroep doet op procedurele fouten zodat hij aan de macht kan blijven.
Dat hoeft niet herhaald te worden, er zit zelfs risico bij wanneer het herhaald wordt.
Ja, viel mij ook op.FreakNL schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:34:
Buiten alle gekte om; Corona bestaat niet in DC?
What the .....
Gek hé, dat er zo’n hoge besmettingsgraad is....
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Vraag me af of hij ook opkomt voor iemand anders dan zichzelf. Betwijfel het echt of hij zoiets zou doen.wildhagen schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:34:
[...]
Trump zal wel Georgia gaan bellen dat ze nog wat stemmen voor Purdue moeten "vinden", net zoals hij dat bij de presidentsverkiezingen deed.
Iemand een FlightRadar van Air Force One toevallig?Mel33 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:34:
[...]
De vogel is gevlogen, alles aan dit bericht zegt mij dat. This een te “het kan alle kanten op” bericht
Amerikanen weten niet wat een meter is, dus de 1,5 meter regel geld daar niet.FreakNL schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:34:
What the .....
COVID is een hoax die gek genoeg allen conservatives paktFreakNL schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:34:
What the .....
Hoorde gisteren dat er in Schotland een luchtmacht basis zich klaar moest maken voor bezoek uit de VS.Mel33 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:34:
[...]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Je hebt ze hier ook hoor, de FvD stemmer, de Qanon believer, de antivaxxer. De Groene heeft er een interessante podcast over, over hoe dit groeit (ook hier).DropjesLover schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:34:
Paar van die reacties / inbellers bij C-Span nu. Gewoon echte 100% Trumpies.
Dat ze al 60 jaar overgenomen worden door de communisten en dergelijke. Die lui zijn gewoon echt serieus gehersenspoeld. En dat bijna het halve land, 100 miljoen mensen.
[ Voor 9% gewijzigd door Brent op 06-01-2021 22:37 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Er hangen twee E6B Mercury-toestellen rondom DC maar verder vooralsnog niets te zien.Stoney3K schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:35:
[...]
Iemand een FlightRadar van Air Force One toevallig?
Be yourself, no matter what they say ...
Er wordt in geïnvesteerd. En dat is iets om heel erg stil bij te staan.Brent schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:36:
[...]
Je hebt zie hier ook hoor, de FvD stemmer, de Qanon believer, de antivaxxer. De Groene heeft er een interessante podcast over, over hoe dit groeit (ook hier).
6-feet is de regel, maar het dragen van een masker wordt aanzien als iets voor aanhangers van Biden. Al heb ik wel enkele maskers gezien, gasmaskers.Russel88 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:35:
[...]
Amerikanen weten niet wat een meter is, dus de 1,5 meter regel geld daar niet.
Ik denk dat Tromp helemaal niets meer gaat doen. Die heeft zichzelf vandaag compleet buiten spel gezet. Het handjevol loyalisten dat nu nog lid is van de GOP zal snel genoeg de GOP verlaten (al dan niet eruit gezet worden), waardoor men gewoon een zwaar gebrek aan de meerderheid heeft.wildhagen schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:34:
[...]
Trump zal wel Georgia gaan bellen dat ze nog wat stemmen voor Purdue moeten "vinden", net zoals hij dat bij de presidentsverkiezingen deed.
Daarnaast zullen sommige lui ook wel even achter hun oren krabben of ze nu nog Trump moeten steunen of gewoon hun verlies erkennen, hun wonden likken en focussen op de komende jaren.
Het is daar 6 uur vroeger aan de oost kust, 9 uur vroeger aan de westkust. Ik zie nog wel wat regionale 'gekkies' losbreken. Of hoe je gekkies dan ook moet noemen in tweakers politiek correcte bewoordingen tegenwoordig.Snowdog schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:34:
[...]
Hmm, waarom is de nacht nog jong? Ik heb het idee dat de protestors ook eigenlijk geen idee hadden wat ze daar deden toen ze eenmaal binnen waren. Ik denk dat dit vrij snel opgeruimd is en dat was dat dan. Hoe het in de toekomst verder gaat. Hmm, ik heb daar het idee dat zowel de media als wij (als het publiek) niet helemaal juist hebben gehandeld. Wij geven ze de credits.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Je hebt wel veel vertrouwen in de rationaliteit van Q-Anon-aanhangers en Trumpisten. Mocht Biden president worden dan zal hij minstens vier jaar moeten vrezen voor een kogel uit een AR-15. Het is naar om te zeggen maar kan iemand met een goed argument komen waarin een Biden-presidentschap Amerika verandert in Teletubbieland?Virtuozzo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:35:
[...]
Lage waarschijnlijkheid. Trump heeft hier zijn gecontinueerd nut aangetoond, en zijn bereiken van positie in beheersing van de fringe stok.
Dat hoeft niet herhaald te worden, er zit zelfs risico bij wanneer het herhaald wordt.
Schotland had al aangegeven dat het bezoek aan een golf resort niet wordt toegestaan. Valt niet onder een noodzakelijke reis.Lekker Ventje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:36:
[...]
Hoorde gisteren dat er in Schotland een luchtmacht basis zich klaar moest maken voor bezoek uit de VS.
Hd vanuit ruimte erop en gaan.
Soort zwaan kleef aan en dan hup hek erom, klaar. Weg gekkies.
[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 06-01-2021 22:38 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Juist niet, zie Virtuozzo in "[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020"MazeWing schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:37:
[...]
Ik denk dat Tromp helemaal niets meer gaat doen. Die heeft zichzelf vandaag compleet buiten spel gezet. Het handjevol loyalisten dat nu nog lid is van de GOP zal snel genoeg de GOP verlaten (al dan niet eruit gezet worden), waardoor men gewoon een zwaar gebrek aan de meerderheid heeft.
Daarnaast zullen sommige lui ook wel even achter hun oren krabben of ze nu nog Trump moeten steunen of gewoon hun verlies erkennen, hun wonden likken en focussen op de komende jaren.
Deze actie heeft Trump een veiligheidsmarge opgeleverd.
Bensimpel
Positieve meneer
Heel veel mensen die nu buiten/binnen het capitool staan zijn het oneens met je.MazeWing schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:37:
[...]
Ik denk dat Tromp helemaal niets meer gaat doen. Die heeft zichzelf vandaag compleet buiten spel gezet. Het handjevol loyalisten dat nu nog lid is van de GOP zal snel genoeg de GOP verlaten (al dan niet eruit gezet worden), waardoor men gewoon een zwaar gebrek aan de meerderheid heeft.
😆 - Denk ook eens om ;)
Zijn dat niet de doomsday toestellen?voske schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:36:
[...]
Er hangen twee E6B Mercury-toestellen rondom DC maar verder vooralsnog niets te zien.
per aspera ad astra
No way. De stad gaat on lockdown nu. Er komt de 20ste nog geen muis naar binnen vermoed ik. Inaugurele bijeenkomst zou toch al zonder mensenmassa's gedaan worden had ik begrepen.DevWouter schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:32:
[...]
Het zou me niet verbazen als er op de 20ste er weer een incident is. Het is geloof, niet rationaliteit wat de demonstranten tot beweging brengt. Dat vereist, zoals jij ook al eens aangegeven hebt, herprogrammering en dat kost veel tijd.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Was in Kansas niet ook iets bestormd?franssie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:37:
[...]
Het is daar 6 uur vroeger aan de oost kust, 9 uur vroeger aan de westkust. Ik zie nog wel wat regionale 'gekkies' losbreken.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dit topic is gesloten.
[font size=18]Zero Tolerance [/font]
Voor actuele uitslagen zie:https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
- Discriminerende reacties
- Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
- Rants
- Whataboutisme
- Linkdrops
- Sealioning
- Het reageren op overduidelijk slechte reacties
- De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.