Ach ja, ook hier zijn voordelen te zien. Geen van al die demonstranten draagt een masker of denkt maar aan de pandemie. Als ik de kansberekening goed heb, is tegen de 10% van deze mensen over een paar weken bezweken (ttv de inauguratie van Biden) aan Corona. In die zin is dit een vanzelf uitstervend probleem.
Ok, dat neergeschoten geval heb ik niet meegekregen. Dat er politici zijn geëvacueerd praat ik zeer zeker niet goed, maar dat is m.i. niet zo enorm schokkend. Een mensenmassa kan een grote invloed hebben.Don Quijote schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:18:
[...]
Kijk jij naar dezelfde beelden? Het Capitol is binnengevallen? Er is iemand neergeschoten? De politici zijn geëvacueerd. Ga dit alsjeblieft niet normaliseren.
Ja, het is belachelijk dat het zo ver heeft kunnen komen, maar het lag nou eenmaal enigszins in de lijn der verwachting (het is wmb nog een stuk milder dan een worst-case scenario). Ik bedoel, het feit dat zelfs in dit topic (waar al niet zoveel mensen actief zijn) mensen dergelijke dingen voorspelden geeft wel een idee van hoe onverwachts (of niet) zoiets zou zijn.
NOS toont beelden van CNN.DaniëlWW2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:24:
Waar zien jullie CNN? Ik ben volgens mij blind, maar ik zie het niet online?
Een vrouw is neergeschoten en in kritieke toestand
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
YouTube: sleestaki streamDaniëlWW2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:24:
Ja, heb het gevonden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Shot in the chest, critical condition, volgens CNN.Prosac schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:22:
[...]
Die ligt er idd niet lekker bij.. lijkt idd op borstcompressie om het hart gaande te houden.
Is het een coupe als het door de zittende president is georganiseerd eigenlijk
[ Voor 13% gewijzigd door MikeyMan op 06-01-2021 21:27 ]
Op de site kan ik gewoon de livestream aanklikken?DaniëlWW2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:24:
Andere context/condities/referentiekader. Voor Republikeinse organisatie zijn verkiezingen een test voor toegang tot financiering, that’s it. Er zit geen connotatie bij van electoraal proces, dat mogen de gelovigen denken.enchion schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:13:
[...]
Is de 4 jarige termijn hiermee niet per definitie niet meer te definieren ?
Waarom zou een dictator een verkiezing uitschrijven ?
Men heeft een minority rule focus, geen koning, maar gesegregeerde minderheid van vermogen.
Dit is een lang verhaal, de beste tip die ik je kan geven is dit boek te lezen voor inzage in hoe Republikeins denken en organisatie gevormd is geworden uit corporatistisch feodaal gedachtegoed: https://www.goodreads.com...11020-democracy-in-chains
En dit boek voor inzicht in hoe Trump als chaos actor en hefboom gepositioneerd is geworden gericht op Republikeinse partij om daar een strikt uitvoerend mechanisme van te maken (onder meer, duale focus, dit is er een voor deze context) https://www.goodreads.com...929-hiding-in-plain-sight
Letterlijk alles wat je nu ziet voorbij komen, alles van de afgelopen weken, maanden en jaren, komt in die boeken in detail aan bod - vanuit toetsbaar onderzoek, ruimschoots gevalideerd, jaren en jaren voordat Trump er zat.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
NBC stream live op youtube (als je alternatief zoekt)
Je kan dit niet bagatelliseren en beweren dat BLM demonstraties erger waren..
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Die borstcompressies waren zeer inadequaat. Maar sowieso, als het echt een traumatische reanimatie betreft dan is de overlevingskans <1%.
Fox is zich in bochten aan het wringenHEY_DUDE schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:26:
Is er ook een fox stream?
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Je kan altijd Infowars opzetten, geniale humor!
We are the party of law and order.
That ship has sailed today, Donny boy. De GOP zal dat nooit meer kunnen claimen zonder keihard uitgelachen te worden.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
De VS zelf is prachtig, alleen jammer van de mensen.
Als men trump nu niet nog voor de 20e verwijderd dan is dat de dood van de gop. Dat vergeeft niemand ze meer na dit
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dit laat zien hoever white privilege je brengt in de USA, als dit gekleurde mensen waren dan hadden ze de trappen van het Capitool nooit levend bereikt. Witte mannen lopen gewapend rond in het Capitool rond en plegen geweld ... dit zijn gewoon terroristen
De implosie van de GOP wordt op zéér pijnlijke manier zichtbaar
Orange Boy is niet langer de verlosser maar de verdoemer. Wat een farce.
Tesla M3LR '21
Deze insinuaties stoppen hier.
[ Voor 78% gewijzigd door defiant op 06-01-2021 21:35 ]
Ja, dat hebben we de afgelopen maanden wel gezien.R3M1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:29:
Dit laat zien hoever white privilege je brengt in de USA, als dit gekleurde mensen waren dan hadden ze de trappen van het Capitool nooit levend bereikt. Witte mannen lopen gewapend rond in het Capitool rond en plegen geweld ... dit zijn gewoon terroristen

7,50 overgemaakt naar Murdoch dat wil ik niet missen.
DaniëlWW2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:24:
Zelfde plek als de afgelopen 30 jaar, toen live golfoorlog 1, op tv. Tegenwoordig digitaal, vroegah analoog, maar toch.
erutangiS
Best goede verslaggeving op Canvas trouwens.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Helemaal mee eens. Een van de mooiste landen op de wereld. Mensen zijn opzich oké, meerendeel dan.NotSoSteady schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:28:
De VS zelf is prachtig, alleen jammer van de mensen.
CNN zegt nu: the cavalery has arrived. Blijkbaar politiemensen van een county in de buurt? Dat versterkt toch wel het bericht dat de National Guard niet in mag grijpen. CNN spreekt over een "dozen vehicles" en "riot gear".
Dus er staat nog wel het eea te gebeuren.
Dus er staat nog wel het eea te gebeuren.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
W T F? Wat is dit voor een onbeschaafde reactie. Kom op zeg. Nu ga je een heel foute deur door. Ongeacht intentie, die deur is er een om dicht te houden.
[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-01-2021 21:39 ]
The Coup-o-meter is bijgewerkt:
The Coup-o-meter has moved up to reflect the precariousness of the current situation. The danger of a coup has increased in the past few hours as violent protestors breached the Capitol building and disrupted the normal processes of a transition of power. (1/3) pic.twitter.com/rGRMHdFbye
— isthisacoup (@isthisacoup) 6 januari 2021
En de holle vaten klinken het hardst.n3z schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:30:
Helemaal mee eens. Een van de mooiste landen op de wereld. Mensen zijn opzich oké, meerendeel dan.
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
In Kansas, protesters breached the state house, and militia members gathered outside the Georgia Capitol, leading Secretary of State Brad Raffensperger and senior staff to be evacuated https://t.co/x6QXtD6QRk
— New York Magazine (@NYMag) 6 januari 2021
Bensimpel
Positieve meneer
Maar er komen nogsteeds veel terroristen/demonstranten naar het kapitool toe... Hoe gaan ze dit schoonvegen?
😆 - Denk ook eens om ;)
[Twitter: https://twitter.com/taylerusa/status/1346913549898149888?s=21] jezus way heftig
National Guard komt eraan volgens ABC News.
Prime-time hosts, dat gaat nog pijnlijk worden. En, indicatief. Heel erg indicatief.HEY_DUDE schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:30:
[...]
7,50 overgemaakt naar Murdoch dat wil ik niet missen.
Ben wel benieuwd of er nu veel republieke senators alsnog tegen "voten" voor Biden omdat ze bang zijn voor de consequenties van deze "rellen".
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Bensimpel
Positieve meneer
Trump moet gewoon vandaag afgezet worden, dit is niet te geloven...
😆 - Denk ook eens om ;)
Laat dit alsjeblieft.
[ Voor 119% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-01-2021 21:37 ]
Dit maakt een eventueel niet-aanpakken van Trumpisme wel erg lastig. Indien je morgen doet alsof er geen coup plaatsvond of opruiing door Trump heb je iets niet meegekregen.
Ik baal ervan dat ik foxnews idd niet kan volgen. Ben benieuwd hoe de rechtse media dit verslaggeeft.
Is er een livefeed van een andere rechtse pro Trump media?
Geeft wel mooi het niveau aan van die lui.
Kom laten we heel gewelddadige de us capital binnen dringen
PANG!!
Omg a gunshot
7 dagen gratis in de Fox News appRussel88 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:35:
Ik baal ervan dat ik foxnews idd niet kan volgen. Ben benieuwd hoe de rechtse media dit verslaggeeft.
VPN?Russel88 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:35:
Kan ook alleen daar gebeuren met zoveel leipe mensen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Prijs jezelf niet te rijk.Agent47 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:36:
Kan ook alleen daar gebeuren met zoveel leipe mensen
Exact. Wat gaat McConnell nu doen? Wat doet Cruz? Ze hebben tot nu toe zich kunnen verschuilen achter de rechtbanken en hun recht om die te gebruiken om binnen de wet hun gelijk te halen.Delerium schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:34:
Dit maakt een eventueel niet-aanpakken van Trumpisme wel erg lastig. Indien je morgen doet alsof er geen coup plaatsvond of opruiing door Trump heb je iets niet meegekregen.
Dat is nu voorbij. Je kan dit alleen maar veroordelen want als je het niet doet gooi je je democratie te grabbel en zeg je in feite dat het ok is om gewapend naar de hoofdstad te trekken en Congress overhoop te gooien als iets je niet zint.
Nee wat er gezegd wordt is dat dit het bewijs is van de tweedeling dat je huidskleur uitmaakt hoe er ingegrepen wordt. Dat moet stoppen en uiteraard niet door het geweld uit te breiden. Maar zwarten gewoon het zelfde behandelen als vandaag.Sissors schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:34:
[...]
Laat me niet lachen. Er zijn zat in dit topic die aan het klagen zijn dat het niet wordt schoongeveegd, dat er niet geweld wordt gebruikt, dat bij BLM ze al lang geweld hadden gebruikt. Nou, nu heb je het.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Er was toch zo'n sitje waar je 4 streams tegelijk kon zien? Werkt die nog? Kan m nu even niet terugvinden in deze posts.
Okay akkoord. Nederland is me ook vies tegen gevallen afgelopen 10 maand...
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Respect voor de agenten die daar, zwaar in ondertal, het Capitol zo goed mogelijk verdedigen. Ik benijd ze niet!
Wat een puinhoop daar. Bizar hoeveel mensen opgetrommeld zijn en meedoen met rellen.
(gaan wij dat in maart ook krijgen als Rutte zijn verlies niet wil erkennen?)
alles kan off-topic
https://vidgrid.tk.gg/#aH...tM3U4LCwsLDEsZmFsc2UsMQ==Theswitch schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:37:
Er was toch zo'n sitje waar je 4 streams tegelijk kon zien? Werkt die nog? Kan m nu even niet terugvinden in deze posts.
Eindelijke een coup, maar wel 3,5 jaar te laat en de verkeerde kant op. Als ze nou een tijd terug Trump op deze manier hadden ontzet had ik dat gesnapt. Binnen de grenzen van de wet is het namelijk niet gelukt hem af te zetten. En nu krijg je dus dit, want een derde wereldland is het toch. Hoewel, in een zichzelf respecterend derde wereldland hadden ze die coup allang gepleegd natuurlijk.
Ik moet zeggen dat het mij meevalt, pas 14 dagen voordat Trump weer ophoepelt breekt de chaos uit. Ik had dit in zijn eerste 14 dagen al verwacht 
Wat een land en wat een mafketels. Totaal geschift.
Wat een land en wat een mafketels. Totaal geschift.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Die is er geweest.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Mag hopen dat het omgekeerd is en dat men niet langer protesteert en gewoon alle uitslagen accepteert. Scheelt ook qua tijd die nu verloren is.jurma schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:33:
Ben wel benieuwd of er nu veel republieke senators alsnog tegen "voten" voor Biden omdat ze bang zijn voor de consequenties van deze "rellen".
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Cruz loopt dit aan te wakkeren. Met fondsenwerving, live statements, hij duwt. Mitch laat het gebeuren.Dr. Strangelove schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:37:
[...]
Exact. Wat gaat McConnell nu doen? Wat doet Cruz? Ze hebben tot nu toe zich kunnen verschuilen achter de rechtbanken en hun recht om die te gebruiken om binnen de wet hun gelijk te halen.
Dat is nu voorbij. Je kan dit alleen maar veroordelen want als je het niet doet gooi je je democratie te grabbel en zeg je in feite dat het ok is om gewapend naar de hoofdstad te trekken en Congress overhoop te gooien als iets je niet zint.
Ben geen kenner, maar hoorde net op CNN 2 republikeinse ‘representatives’ hun afkeer geven over dit gebeuren maar ook over het niet respecteren van de democratie en de uitslag die bij een verkiezing hoort. En dat dit zeker gevolgen moet krijgen.(voor wie of wat werd niet gezegd natuurlijk).jurma schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:33:
Ik denk zomaar dat het niet eens heel veel mensen zijn... Lijkt in de directe omgeving druk, maar rest van het centrum is leeg.Ankona schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:38:
Wat een puinhoop daar. Bizar hoeveel mensen opgetrommeld zijn en meedoen met rellen.
WATCH: Large numbers of police and SWAT vehicles driving into Washington, D.C. pic.twitter.com/DzzBjtCWQK
— BNO News (@BNONews) 6 januari 2021
Je wenst het niemand toe maar ja ik geef haar weinig kans. Is wel semi-self inflicted door het binnen dringen.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Bensimpel
Positieve meneer
Hoe je als president ten onder kan gaan zeg.. wow.
😆 - Denk ook eens om ;)
Klein voordeel. Grote massa mensen die op deuren staat te bonken doet een hoop. En mensen hebben we hier wel.autje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:39:
[...]
Het grote voordeel is dat je hier niet zo makkelijk aan wapens kan komen.
[ Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 06-01-2021 21:40 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Nee dus. Je hebt een democratisch systeem daarvoor. En ik vind Trump een enorme lul, maar wat schiet je hier mee op? Je komt alleen als een stel debielen over (wat ze uiteraard ook zijn, met Trump als grote schuldige voor het opjutten van die mensen, en de GOP voor Trump slaafs volgen).Erapaz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:38:
Eindelijke een coup, maar wel 3,5 jaar te laat en de verkeerde kant op. Als ze nou een tijd terug Trump op deze manier hadden ontzet had ik dat gesnapt. Binnen de grenzen van de wet is het namelijk niet gelukt hem af te zetten. En nu krijg je dus dit, want een derde wereldland is het toch. Hoewel, in een zichzelf respecterend derde wereldland hadden ze die coup allang gepleegd natuurlijk.
En als je echt een coup zou hebben? Dan is de volgende stap een burgeroorlog, laten we dat gewoon niet als normale optie zien als je de president niet mag.
Dit voelt net zo onwerkelijk als die dag dat ik bij een elektronicazaak kabels was kopen en op de tv's daar te zien was hoe vliegtuigen de twin towers binnenvlogen.
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Nee, maar de hoeveelheid mensen die achter reactionaire randdebielen aanloopt is wel flink aan het toenmen.autje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:39:
[...]
Het grote voordeel is dat je hier niet zo makkelijk aan wapens kan komen.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Bijkomend probleem: er zal -a la bestorming van de stasi gebouwen tig jaar geleden- ook van ‘elk’ land een vertegenwoordiger of twee in de meute loopt om kopietjes mee te nemen van alles dat ze vinden..
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Cruz heeft ondertussen wel een oproep gedaan aan mensen om naar huis te gaan. Hij mag dan niet akkoord gaan met de uitslag, hij wil het wel op een correcte manier proberen.Virtuozzo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:39:
[...]
Cruz loopt dit aan te wakkeren. Met fondsenwerving, live statements, hij duwt. Mitch laat het gebeuren.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Het verbaast me wel dat dit allemaal zo laat op gang komt. Dat het hier uit de hand ging lopen zag je toch dik aankomen?
Opmerken dat er een verschil in aanpak zit, is niet hetzelfde als wensen dat er het slechtste gebeurd. Da is toch echt je eigen projectie.Sissors schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:34:
[...]
Laat me niet lachen. Er zijn zat in dit topic die aan het klagen zijn dat het niet wordt schoongeveegd, dat er niet geweld wordt gebruikt, dat bij BLM ze al lang geweld hadden gebruikt. Nou, nu heb je het.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Trump is being encouraged by staff to put out a stronger statement after his supporters breached the Capitol, but so far has declined to do so or tell people to leave the building. He's watching coverage from the West Wing, I'm told.
— Kaitlan Collins (@kaitlancollins) 6 januari 2021
Orange Boy geniet hier natuurlijk van. Walgelijk beest is het.
Tesla M3LR '21
Bensimpel
Positieve meneer
Tja, daar is het nu al te laat voor...Blokker_1999 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:41:
[...]
Cruz heeft ondertussen wel een oproep gedaan aan mensen om naar huis te gaan. Hij mag dan niet akkoord gaan met de uitslag, hij wil het wel op een correcte manier proberen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Er komt nog een spannend moment, Trump heeft opdrachten verstrekt aan DHS en een eenheid van de Nationale Garde - maar niemand weet wat de instructies zijn. Iets om in het achterhoofd te houden, DHS is de agency die zo georganiseerd en gericht extreem te werk is gegaan bij anti-BLM inzet in verschillende Staten.
Van belang gaat zijn welke eenheid van de nationale garde, gezien de enorme lijst van placements en nominations in C3 structuren daar vanuit het CNP, afgestempeld door Trump.
Van belang gaat zijn welke eenheid van de nationale garde, gezien de enorme lijst van placements en nominations in C3 structuren daar vanuit het CNP, afgestempeld door Trump.
Ongelofelijk dat de staf/ de president niet oproept tot rust.
Dit is een omgekeerd Belarus. Alsof je het negatief van een foto aan het bekijken bent.
Dit is een omgekeerd Belarus. Alsof je het negatief van een foto aan het bekijken bent.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Gaat de Reichstaghet Capitool straks fikken?Virtuozzo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:28:
Even van belang, actievoerders zijn binnen omdat men de deuren open gedaan heeft.
Some men... just want to watch the world burn.London schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:41:
[Twitter]
Orange Boy geniet hier natuurlijk van. Walgelijk beest is het.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Fuck dat. Correct is om ruiterlijk toe te geven dat Biden gewonnen heeft en er geen enkele reden is voor deze protesten. Dit is laf gedrag net als Trump. Als ik iets hoop is dat Cruz en Graham zo politiek beschadigd raken dat ze geen rol meer gaan spelen in de politiek.Blokker_1999 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:41:
[...]
Cruz heeft ondertussen wel een oproep gedaan aan mensen om naar huis te gaan. Hij mag dan niet akkoord gaan met de uitslag, hij wil het wel op een correcte manier proberen.
Guns don't kill people!!!!!!!
En tjsah, sneu voor haar nabestaanden als ze het niet red. Maar ze had daar niet hoeven zijn. Ze heeft er zelf voor gekozen om aan deze bestorming deel te nemen om haar liegende, bedriegende en manipulerende voorbeeld te "steunen".
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
The violence and destruction taking place at the US Capitol Must Stop and it Must Stop Now. Anyone involved must respect Law Enforcement officers and immediately leave the building.
— Mike Pence (@Mike_Pence) 6 januari 2021
Peaceful protest is the right of every American but this attack on our Capitol will not be tolerated and those involved will be prosecuted to the fullest extent of the law.
— Mike Pence (@Mike_Pence) 6 januari 2021
Heb je de laatste 4 jaar onder een steen geleefd ofzo? Hoe kan iedereen hier schande van spreken? Is dit ergens verrassend? Ik vind de reacties hier ook echt een enorm 'fake' gehalte hebben. Nu heeft ineens niemand het geweten?Standeman schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:42:
Ongelooflijk? Dan moet je vier jaar onder een steen hebben geleefd.Standeman schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:42:
Bron?Virtuozzo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:42:
Er komt nog een spannend moment, Trump heeft opdrachten verstrekt aan DHS en een eenheid van de Nationale Garde - maar niemand weet wat de instructies zijn. Iets om in het achterhoofd te houden, DHS is de agency die zo georganiseerd en gericht extreem te werk is gegaan bij anti-BLM inzet in verschillende Staten.
Laat dit alsjeblieft.Ankona schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:38:
[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-01-2021 21:54 ]
Bij twee mechanismen ja, bij zestien andere loopt hij op te ruien.Blokker_1999 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:41:
[...]
Volgens mij heeft Virtuozo Trump ooit een chaos actor genoemd. Dit is daar wel de belichting van.Stoney3K schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:42:
[...]
Some men... just want to watch the world burn.
Laat dit alsjeblieft.Sjah schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:44:
[...]
Jij hebt een glazen bol, welk verlies van Rutte? Die eikel is waar ons land verslaafd aan is, dat er ook verliezers van die man zijn zal de meesten niet deren.
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-01-2021 21:51 ]
Dit is een nieuw dieptepunt. Ja, daar kan je verbaasd over zijn.Snowdog schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:43:
[...]
Heb je de laatste 4 jaar onder een steen geleefd ofzo? Hoe kan iedereen hier schande van spreken? Is dit ergens verrassend? Ik vind de reacties hier ook echt een enorm 'fake' gehalte hebben. Nu heeft ineens niemand het geweten?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Hoezo ongelooflijk? Trump had hiertoe toch opgeroepen van tevoren? Die vind dit allemaal prachtig joh, hij is zo weer in het nieuws, dit streelt zijn ego.,, Standeman schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:42:
Wat een fantastisch land is het toch ook...
Virussen? Scan ze hier!
Precies wat ik denk. Dit is een situatie waarin de president als leider op MOET staan.Standeman schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:42:
Maar ja, Trump. Die doet dingen anders.
alles kan off-topic
Neuh, stand by boys, dat was al een aardige aankondiging, absoluut geen nieuw dieptepunt, maar toen was het nog leuk ofzo?Nat-Water schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:45:
[...]
Dit is een nieuw dieptepunt. Ja, daar kan je verbaasd over zijn.
Zeg jij nu echt dat Cruz de wettelijke mogelijkheden die hij heeft niet mag gebruiken? Ik ga ermee akkoord dat het niet de meest geschikte manier is. Als je het niet eens bent met hoe de stemming is georganiseerd moet je dat naar mijn mening niet proberen tegen te gaan door heel de stemming dan maar ongeldig te laten verklaren, de meeste stemmen werden in goed vertrouwen gegeven, en dat is ook hoe de rechtbanken het zien.HEY_DUDE schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:43:
[...]
Fuck dat. Correct is om ruiterlijk toe te geven dat Biden gewonnen heeft en er geen enkele reden is voor deze protesten. Dit is laf gedrag net als Trump. Als ik iets hoop is dat Cruz en Graham zo politiek beschadigd raken dat ze geen rol meer gaan spelen in de politiek.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Beetje gekleurd, dat wel (no pun intended)_Bailey_ schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:45:
goeie duiding van Van Jones bij CNN nu
De islam kan uw vrijheid schaden
"The weird irony of Virginia coming in to save the capitol from neo-confederates."
Lol, spot on.
Om heel eerlijk te zijn, deze vlam in de pan had ik ergens al een beetje zien aankomen.Ankona schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:45:
[...]
Precies wat ik denk. Dit is een situatie waarin de president als leider op MOET staan.
Maar ja, Trump. Die doet dingen anders.
Dit topic is gesloten.
Let op:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
[font size=18]Zero Tolerance [/font]
Voor actuele uitslagen zie:https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
- Discriminerende reacties
- Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
- Rants
- Whataboutisme
- Linkdrops
- Sealioning
- Het reageren op overduidelijk slechte reacties
- De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.