Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bensimpel
Positieve meneer
Dit kan wel eens dagen gaan duren en dan hebben ze een burgeroorlog...Vlassie1980 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:55:
Dit gaat zwaar uit de klauwen lopen, wat is die Trump toch een ongelofelijke loser.
😆 - Denk ook eens om ;)
Gevangenisfoto danDaniëlWW2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:55:
[...]
En dat is dus een federaal misdrijf op foto.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Moeten ze snel gaan ontruimen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Dat kan geen Biden meer lijmen.
Imho breekt Trump de eed die hij als president heeft afgelegd om het lsnd en de constitutie te beschermen. In dat lucht zou hoj gearresteerd moeten worden (en imho gefusilleerd wegens hoogverraad tegen zijn eigen grondwet).
[ Voor 2% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-01-2021 21:22 ]
Beelden gezien?Quad schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:57:
Burgeroorlog, doden? Zijn jullie niet teveel aan het doemdenken?
Er is een armed standoff momenteel. Dat is met vuurwapens als je Engels matig is
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Amerikaanse kennis van mijn ouders was hier al jaren bang voor...Bensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:56:
[...]
Dit kan wel eens dagen gaan duren en dan hebben ze een burgeroorlog...
Ik neem aan dat dit niet leidt tot een procedure fout of iets dergelijks....Player1S schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:57:
Volgens mij begreep ik dat ze vandaag het moeten certificeren volgens de grondwet.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
De schade aan de maatschappij is groot (het feit dat zoiets kan gebeuren), maar ik kan me niet voorstellen dat dit verder een groot iets is ofzo of iets dat uberhaupt lang gaat duren om op te lossen (met geweld if needed).
Ik zie hier echt geen burgeroorlog uit voortkomen, ik dacht een hele tijd geleden dat dat misschien nog wel eens mogelijk was, maar (gelukkig) is de steun daarvoor (denk ik) nog altijd niet groot genoeg.
Law enforcement in combat gear now heading into the U.S. Capitol.
— Katherine Faulders (@KFaulders) 6 januari 2021
Bensimpel
Positieve meneer
Beide groepen zijn gewapend he, als er 1 begint te schieten.. en dit is een vrij grote groep. Hoop dat het hierbij blijft maar de trump groep kennede, er hoort er maar 1 tussen te zitten om de olie te laten ontvlammen..Quad schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:57:
😆 - Denk ook eens om ;)

Anders wordt Pelosi president, nog steeds geen kans voor Trump. Maar het begon als een coupe en het blijft een coupe.Player1S schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:57:
Volgens mij begreep ik dat ze vandaag het moeten certificeren volgens de grondwet.
Leidt waarschijnlijk tot president Pelosiuchiha tijntje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:58:
[...]
Ik neem aan dat dit niet leidt tot een procedure fout of iets dergelijks....
Bwoah zegt genoeg hoe belangrijk zwarte mensen in Amerika zijn...n3z schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:57:
Tijdens de BLM protesten, zelfde gebouw.
[Afbeelding]
CNN en PBS op moment. Zie vooral veel mensen rustig rondlopen en wat mensen binnen foto's maken en achter deuren te kijken.Player1S schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:58:
[...]
Beelden gezien?
Er is een armed standoff momenteel. Dat is met vuurwapens als je Engels matig is
⏩ PVOutput☀️
Waarom denk je dat die protesters gewapend zijn?Bensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:58:
[...]
Beide groepen zijn gewapend he, als er 1 begint te schieten.. en dit is een vrij grote groep. Hoop dat het hierbij blijft maar de trump groep kennede, er hoort er maar 1 tussen te zitten om de olie te laten ontvlammen..
De islam kan uw vrijheid schaden
eerder al gepost;Quad schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:59:
[...]
CNN en PBS op moment. Zie vooral veel mensen rustig rondlopen en wat mensen binnen foto's maken en achter deuren te kijken.
https://mobile.twitter.co...tatus/1346903177841487875
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Blm was vooral agressie, dit valt niet te vergelijken met BLM.Basekid schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:59:
[...]
Bwoah zegt genoeg hoe belangrijk zwarte mensen in Amerika zijn...
⏩ PVOutput☀️
Omdat het Trump supporters zijn?Wokschotel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:00:
[...]
Waarom denk je dat die protesters gewapend zijn?
BREAKING: A source tells me The Defense Department has just denied a request by DC officials to deploy the National Guard to the US Capitol.
— Aaron C. Davis (@byaaroncdavis) 6 januari 2021
Dat werd niet gesuggereerd. Stop met andere mensen woorden in de mond te leggen.Virtuozzo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:49:
[...]
Vier ingangen open. Een breached, drie van binnen uit. Ik heb kort contact gehad met een goede kennis die nu daar sequestered zit voor veiligheid. Zij heeft een eerdere ervaring met zoiets, Ruanda ooit, maar het is wel even iets anders om het thuis mee te maken. Zogezegd.
[ Voor 36% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-01-2021 21:21 ]
Op journaal staan er notabene gasten met een vlag te wapperen met de 2nd amendment text achter de reporter.Wokschotel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:00:
[...]
Waarom denk je dat die protesters gewapend zijn?
Natuurlijk, en eerlijk is eerlijk, dit is veel verder geescaleerd dan ik zelf had verwacht. Maar er wordt ook heel graag hier flink overdreven.Quad schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:57:
Onzin. BLM begon vooral met protesteren net als dit, maar escaleerde door een paar mafketels die de boel naar de kloten wilden helpen. Er is niet veel voor nodig om dat hier ook te laten gebeuren.Quad schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:01:
[...]
Blm was vooral agressie, dit valt niet te vergelijken met BLM.
Trump heeft gewoon liever dat er slachtoffers vallen dan dat dit fatsoenlijk eindigt.
Zo heeft Fox het idd gespint (agressie).Quad schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:01:
[...]
Blm was vooral agressie, dit valt niet te vergelijken met BLM.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
[ Voor 4% gewijzigd door Wokschotel op 06-01-2021 21:05 ]

Hoe dan ook om dit op witte voordelen te zetten is ook pure onzin. Zie het eerder als faalbeleid.The Realone schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:03:
[...]
Onzin. BLM begon vooral met protesteren net als dit, maar escaleerde door een paar mafketels die de boel naar de kloten wilden helpen. Er is niet veel voor nodig om dat hier ook te laten gebeuren.
⏩ PVOutput☀️
De boel kan flink escaleren, maar dan blijft het waarschijnlijk hierbij. Dit zooitje ongeregeld is echt peanuts vergeleken met BLM en zelfs daar vielen relatief gezien weinig slachtoffers. Burgeroorlog? Man hou toch op...Sissors schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:02:
[...]
Natuurlijk, en eerlijk is eerlijk, dit is veel verder geescaleerd dan ik zelf had verwacht. Maar er wordt ook heel graag hier flink overdreven.
Overdrijven kunnen ze wel ja.
Nee, zwarte nadelen.Quad schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:05:
[...]
Hoe dan ook om dit op witte voordelen te zetten is ook pure onzin. Zie het eerder als faalbeleid.
[ Voor 29% gewijzigd door The Realone op 06-01-2021 21:07 ]
Das lekker, zoveel politie is er vziw niet in DC.
Onderschat niet hoe ongeïnformeerd Amerikanen zijn. Van laag tot hoog opgeleid en alles ertussen.Player1S schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:54:
Gast op cnn: who could have foreseen this?
Uhm velen??
Zelfs hier, aan deze kant van de Atlantische oceaan was het zelfs met institutioneel geheugen van de Weimar Republiek nogal een dingetje in het topic hier om zelfs maar te raken aan wat meetbare, aantoonbare, toetsbare realiteit in oorsprong, ontwikkeling en agenda was.
Zo lang geleden nog niet heb ik in het topic een leeslijst geplaatst, er werd behoorlijk afwijzend gereageerd op de onderzoeken. Zoiets kan niet. Niet daar. Gaat niet gebeuren. Hetzelfde met wie er waar achter zit, wat de agenda is - maar goed, het is ook nogal wat.
En dan kan iemand wel wijzen op de projectie en de waarschijnlijkheidsbepaling bij scenario, maar het reëel voorstellen en over bias heen stappen is behoorlijk wat om te doen.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
die zit dit alles te aanschouwen met een grote bak popcornVlassie1980 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:07:
Dus Trump moet een tweetje sturen om het te de-escaleren want ze willen alleen nog naar hem luisteren
Tja. Al dit is in detail hier met volledige onderbouwing de revue gepasseerd. Nu zie je het met eigen ogen. Niks overdreven.Sissors schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:02:
[...]
Natuurlijk, en eerlijk is eerlijk, dit is veel verder geescaleerd dan ik zelf had verwacht. Maar er wordt ook heel graag hier flink overdreven.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Klopt, dat helpt enigzins. Maar je hoeft er niet vanuit te gaan dat dit allemaal braaf mensen uit DC zijn.Wokschotel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:04:
Het is Washington DC hé, daar zijn (vuur)wapens openlijk niet toegestaan.
Dit zijn per definitie aanhangers van het 2nd amendment, dus de kans dat die wapens in hun bezit hebben is toch wel bijzonder groot.
FTFYBrent schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:09:
Hebben de bruinhemden zich toch nog laten gekmaken. gebruiken
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Burgeroorlog? Nee.Sissors schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:02:
[...]
In elk geval niet op korte termijn. Maar vergis je niet, wat hier gebeurt vandaag schept een precedent. De President van de Verenigde Staten heeft maandenlang het democratische proces aan zijn laars gelapt, ondermijnd, beschaamd en verraden. Het resultaat is dat miljoenen mensen in het land en duizenden mensen in DC vandaag zijn opgehitst om één van de cornerstones van de Amerikaanse democratie te dereguleren. Dit alles is gesteund, gepromoot of op zijn minst toegelaten door de Republikeinse Partij.
De impact van vandaag, en de afgelopen vier jaar gaat zich over jaren uitspelen. En wie weet waar dat ons heen leidt.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Burgeroorlog is een scenario hier van zeer, zeer lage waarschijnlijkheid. De condities zijn er niet naar. Een oude les, wanneer een minderheid herordening zoekt dient zich deze te voorzien van een extreme verdere minderheid om condities te scheppen die uiteindelijk er in resulteren dat de meerderheid meegaat. Of dat nu vanuit inertie, entropie, fatigue, beliefs of emotie is - dat is niet relevant.Uniciteit schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:08:
Een burgeroorlog lijkt mij inderdaad ook overdreven. Wat gewonden of doden kan wel gebeuren... je hebt immers te maken met een mensenmassa waarvan een (klein) deel mogelijk wapens draagt die dadelijk ontruimd moeten worden door de politie. Dat kan voor gespannen situaties zorgen.
Wat we hier zien is de eerste stap naar 2024.
Edit: dit kwam door de uitzending van PBS heen, wordt nu geverifieerd. Nog niet confirmed
[ Voor 72% gewijzigd door Moby op 06-01-2021 21:13 ]
Police detain protesters outside the House chamber. pic.twitter.com/sP8suhZVcJ
— NBC News (@NBCNews) 6 januari 2021
Voor 89 leefden de groepen in voormalig Joegoslavië vreedzaam samen. In Rwanda voor een groot deel het zelfde verhaal. Burgeroorlogen ontstaan soms echt onverwacht. Ik verwacht het echt niet hier een nu. Maar de verdeeldheid is wel een erg goede bodem er voor. Helemaal nu zoveel mensen dus echt geloven dat er vals gespeeld is in de verkiezingen.The Realone schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:05:
[...]
De boel kan flink escaleren, maar dan blijft het waarschijnlijk hierbij. Dit zooitje ongeregeld is echt peanuts vergeleken met BLM en zelfs daar vielen relatief gezien weinig slachtoffers. Burgeroorlog? Man hou toch op...
Overdrijven kunnen ze wel ja.
Nogmaals er op voorsorteren is prematuur. Maar de zaadjes zijn wel gepland de afgelopen 20 jaar met de steeds grotere polarisatie. En als dan ergens de vlam in de pan slaat een dat niet gelijk wordt opgelost kan het wel degelijk zwaar uit de hand lopen.
Laten we hopen (zeker voor mensen die er wonen zoals jij) dat mensen allemaal hun verstand blijven gebruiken
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dit zijn toch wel bizarre beelden uit wat de "greatest" democratie ter wereld zou moeten zijn.
Bensimpel
Positieve meneer
Is denied door de defense department blijkbaar..Laguna schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:09:
Waar is de National Guard? Of heeft Trump ze soms opdracht gegeven om niet in te grijpen?
😆 - Denk ook eens om ;)
Hier gaan geen gewonden vallen waarschijnlijk. Die paar man hebben zometeen hun lol gehad en dan druipen ze weer af. Het is jammer dat het zo moet, maar de manier waarop er zowel door de media als online gereageerd wordt op dit soort zaken is (wmb) ook gewoon niet goed.
Natuurlijk is dit niet normaal, maar het lag wel enigszins in de lijn der verwachting. Eigenlijk dus gewoon weinig aandacht aan besteden. Dat lijkt mij de beste remedie. Maar goed, dat gaat niet gebeuren. Ik denk wel dat elk beetje aandacht voor deze zaak deze mensen (en dit soort gedrag) alleen maar sterker gaat maken.
Is de 4 jarige termijn hiermee niet per definitie niet meer te definieren ?Virtuozzo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:11:
[...]
Burgeroorlog is een scenario hier van zeer, zeer lage waarschijnlijkheid. De condities zijn er niet naar. Een oude les, wanneer een minderheid herordening zoekt dient zich deze te voorzien van een extreme verdere minderheid om condities te scheppen die uiteindelijk er in resulteren dat de meerderheid meegaat. Of dat nu vanuit inertie, entropie, fatigue, beliefs of emotie is - dat is niet relevant.
Wat we hier zien is de eerste stap naar 2024.
Waarom zou een dictator een verkiezing uitschrijven ?
How do you save a random generator ?
Blijkt nog onder review te zijn in het pentagon, dus nog niet deniedBensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:12:
[...]
Is denied door de defense department blijkbaar..
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Op CBS zeiden ze dat de aanvraag ''under review'' is, over zo'n besluit kan je op dit moment natuurlijk wel een poosje wachten.Bensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:12:
[...]
Is denied door de defense department blijkbaar..
-
Tja, het moet ergens beginnen. Maar er moet heel wat veranderen voordat het zover komt en voordat men het zo ver laat komen. Niet alleen de "protestanten", maar ook de politiek. Het is constant aftasten hoe ver ze kunnen gaan, omdat men ook niet te ver wil gaan (een uitzondering zoals Trump daargelaten).ArthurMorgan schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:12:
[...]
Voor 89 leefden de groepen in voormalig Joegoslavië vreedzaam samen. In Rwanda voor een groot deel het zelfde verhaal. Burgeroorlogen ontstaan soms echt onverwacht. Ik verwacht het echt niet hier een nu. Maar de verdeeldheid is wel een erg goede bodem er voor. Helemaal nu zoveel mensen dus echt geloven dat er vals gespeeld is in de verkiezingen.
Nogmaals er op voorsorteren is prematuur. Maar de zaadjes zijn wel gepland de afgelopen 20 jaar met de steeds grotere polarisatie. En als dan ergens de vlam in de pan slaat een dat niet gelijk wordt opgelost kan het wel degelijk zwaar uit de hand lopen.
Laten we hopen (zeker voor mensen die er wonen zoals jij) dat mensen allemaal hun verstand blijven gebruiken
Vind het wel interessant hoe laag je de lat inmiddels legt. Niet met wijzende vingers ofzo, want ik merk dat bij mijzelf ook. Trump is zo'n slechte president geweest dat we dit nog enigszins kunnen wegwuiven.Snowdog schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:12:
Nouja, dit is wmb niet alleen de media maar ook de mensen die gewoon op zoek zijn naar sensatie.
Hier gaan geen gewonden vallen waarschijnlijk. Die paar man hebben zometeen hun lol gehad en dan druipen ze weer af. Het is jammer dat het zo moet, maar de manier waarop er zowel door de media als online gereageerd wordt op dit soort zaken is (wmb) ook gewoon niet goed.
Natuurlijk is dit niet normaal, maar het lag wel enigszins in de lijn der verwachting. Eigenlijk dus gewoon weinig aandacht aan besteden. Dat lijkt mij de beste remedie. Maar goed, dat gaat niet gebeuren. Ik denk wel dat elk beetje aandacht voor deze zaak deze mensen (en dit soort gedrag) alleen maar sterker gaat maken.
Maar dit is natuurlijk ongelooflijk schandalig en beschamend voor de VS.
Bensimpel
Positieve meneer
Lekker handig weer, ze zijn NU nodig voordat het helemaal uit de hand loopt..markje1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:14:
[...]
Op CBS zeiden ze dat de aanvraag ''under review'' is, over zo'n besluit kan je op dit moment natuurlijk wel een poosje wachten.
😆 - Denk ook eens om ;)
https://twitter.com/realD...tatus/1346912780700577792I am asking for everyone at the U.S. Capitol to remain peaceful. No violence! Remember, WE are the Party of Law & Order – respect the Law and our great men and women in Blue. Thank you!
Hier wordt iemand uit het Capitool gehaald op een brancard
https://twitter.com/Acyn/status/1346910454665203722
[ Voor 18% gewijzigd door Moby op 06-01-2021 21:16 ]
[Twitter: https://twitter.com/Acyn/status/1346910454665203722]Snowdog schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:12:
Hier gaan geen gewonden vallen waarschijnlijk.
De burgemeester had toch van te voren al geregeld dat de National Guard paraat zou staan?-PassY- schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:13:
[...]
Blijkt nog onder review te zijn in het pentagon, dus nog niet denied
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Uhhh er is iemand neergeschoten. Laten we t ook vooral niet onderschatten.Snowdog schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:12:
Nouja, dit is wmb niet alleen de media maar ook de mensen die gewoon op zoek zijn naar sensatie.
Kunnen wellicht, maar misschien zo naief dat het niet waarschijnlijk was. Soort halsemaatjeLaguna schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:16:
[...]
De burgemeester had toch van te voren al geregeld dat de National Guard paraat zou staan?
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Greatest betekent niet geweldigste/beste, maar meer dikste/biggest/groteskste/"coolste"/sterksteProsac schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:12:
[...]
Dit zijn toch wel bizarre beelden uit wat de "greatest" democratie ter wereld zou moeten zijn.
Democratie in de VS is net als WWF.
How do you save a random generator ?
Zullen ook wel in de buurt staan, maar hij kan ze geen orders geven.Laguna schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:16:
[...]
De burgemeester had toch van te voren al geregeld dat de National Guard paraat zou staan?
DC moet het doen met een vrij beperkte set Metro Police, Capitol Police en Park Police. State police hebben ze niet, rest valt onder DOD of federal police.
Top ook dat m'n ouders daar wonen momenteel...

[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 06-01-2021 21:20 ]
Sta je echt verbaasd? We wisten heel goed dat het moment van een bestorming zou komen, het is een vereiste bij dit soort meta toepassingen. De enige vraag was vandaag of de 20e, met hogere waarschijnlijkheid voor vandaag.Brent schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:09:
Hebben de bruinhemden zich toch nog laten gekmaken.
De effecten daarvan op de nieuwe carrot/stick dynamiek van Republikeinen en de nieuwe ruimte voor hen voor politieke marketing van reason & repair, het gaan interessante jaren worden.
Wij hier in Europe mogen ons echt eens achter de oren gaan krabben.
Laten we het hopenTeknix1982 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:16:
Zou Trump hier ook voor vervolgd kunnen worden?
Kijk jij naar dezelfde beelden? Het Capitol is binnengevallen? Er is iemand neergeschoten? De politici zijn geëvacueerd. Ga dit alsjeblieft niet normaliseren.Snowdog schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:12:
Dat is niet wat ze er zelf mee bedoelen.enchion schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:17:
[...]
Greatest betekent niet geweldigste/beste, maar meer dikste/biggest/groteskste/"coolste"/sterkste
Democratie in de VS is net als WWF.
Nog een paar gevallen federaal misdrijf...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, en nee. Ja in die zin dat hier een toepassing gericht wordt op een symbool van Amerikaanse politiek, maar nee in die zin dat Amerikaanse politiek altijd behoorlijk combative is. We zijn het hier vergeten, het is ook niet conform het algemene beeld, maar politionele acties zijn meer traditie dan uitzondering. Escalaties zijn meer regel dan uitzondering.Prosac schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:12:
[...]
Wat nieuw is, dat is de verschuiving naar een hogere arena, en de consistentie van agenda daarbij. Geen uitspatting zogezegd, maar organisatie voor rimpeleffecten.
Zeker beschamend, maar je ziet het bij Trump's eigen gedrag. Als je telkens bij elk klein dingetje hem de aandacht geeft, het maakt hem alleen sterker.n3z schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:15:
[...]
Vind het wel interessant hoe laag je de lat inmiddels legt. Niet met wijzende vingers ofzo, want ik merk dat bij mijzelf ook. Trump is zo'n slechte president geweest dat we dit nog enigszins kunnen wegwuiven.
Maar dit is natuurlijk ongelooflijk schandalig en beschamend voor de VS.
Natuurlijk is dit geen klein dingetje, maar relatief (ivm met bv een burgeroorlog) is er eigenlijk weinig wat de landsveiligheid in gevaar zou brengen aan de hand. Ik heb het idee dat aandacht geven aan deze mensen gewoon een contraproductief effect heeft.
En ik denk niet dat de mensen die soortgelijke gedachten hebben van deze sensatie en de berichtgeving op andere gedachten gebracht gaan worden. Korte, zakelijke berichtgeving lijkt me in dit geval beter en effectiever en al helemaal niet livestreams e.d.
I am asking for everyone at the U.S. Capitol to remain peaceful. No violence! Remember, WE are the Party of Law & Order – respect the Law and our great men and women in Blue. Thank you!
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) 6 januari 2021
Opnieuw een tweet van Trump.
[ Voor 31% gewijzigd door EDIT op 06-01-2021 21:24 ]
Want? Hij doet alles behalve zeggen dat ze weg moeten?EDIT schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:21:
[Twitter]
Ik zou bijna zeggen dat iemand Trump z'n telefoon afgepakt heeft.
Er zit hier totaal geen veroordeling in. Hij wist hiervan.EDIT schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:21:
[Twitter]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Die ligt er idd niet lekker bij.. lijkt idd op borstcompressie om het hart gaande te houden.Razr schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:19:
[...]
Dat ziet er niet goed uit voor die vrouw (?), die borstcompressies lijken ook wel voor de show.
Nee hij wil gewoon nooit ergens verantwoordelijkheid nemen. Dit is gewoon een lafaard die met een tweetje weer geen verantwoordelijkheid neemt.EDIT schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:21:
[Twitter]
Let wel op dat hij nergens zegt dat de mensen weg moeten of dat ze daar niet horen te zijn.EDIT schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:21:
[Twitter]
Hij zegt zoals altijd net voldoende om te kunnen roepen "ik heb er iets van gezegd" zodat hij iig zichzelf vrijspeelt van verantwoordelijkheid.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Hij zal zichzelf een federaal pardon geven en kan dus alleen vervolgt kunnen worden voor overtredingen op state niveau.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-01-2021 21:24 ]
Die is in de afgelopen uren gestaag gestegen naar een voorsprong van 0,42% voor Ossof. Dichtbij de >0,5% dus.Wokschotel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:23:
In het kader van olie op het vuur: is de uitslag uit Georgia al binnen?
Ziggo 503?DaniëlWW2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:24:
Waar zien jullie CNN? Ik ben volgens mij blind, maar ik zie het niet online?
Gewoon Ziggo CNN?DaniëlWW2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:24:
op de NOS site.DaniëlWW2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:24:
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
KPN 61DaniëlWW2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:24:
Dit topic is gesloten.
[font size=18]Zero Tolerance [/font]
Voor actuele uitslagen zie:https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
- Discriminerende reacties
- Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
- Rants
- Whataboutisme
- Linkdrops
- Sealioning
- Het reageren op overduidelijk slechte reacties
- De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.