[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 143 ... 180 Laatste
Acties:
  • 704.721 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

wildhagen schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:45:
[...]

Mjah, we hebben wel meer voortijdige claims gezien. Niet de huid verkopen voor de beer geschoten is.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Drie keer raden wie er toen won? ;)

Hoop het uiteraard wel, maakt het iig voor Biden wat eenvoudiger.
Tja Gore de winnaar maar dankzij smerige trucjes in Florida geen president geworden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 16:55
Here's a breakdown of what will take place today:
  • Electoral votes are counted in Congress.
  • Members of the House and the Senate will meet in the House chamber. The President of the Senate — that's Pence — will preside over the session and the electoral votes will be read and counted in alphabetical order by two appointees each from the House and Senate.
  • They will then give their tallies to Pence, who will announce the results and listen for objections.
  • If there are objections, the House and Senate consider them separately to decide how to count those votes.
  • There are 538 electoral votes — one for each congressperson and senator plus three for Washington, DC. If no candidate gets to a majority — that's 270 — then the 435 members of the House decide the election. Each state gets a vote. So while there are more Democrats in the House, Republicans, as of now, control more state delegations, so it is possible the House could pick Trump even though there is a Democratic majority.
  • The House has until noon on Jan. 20 to pick the President. If they can't, it would be the vice president or the next person eligible in the line of presidential succession.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:18
jaapstobbe schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:54:
Trump gaat speechen in DC over iets meer dan een uur.

Livestream hier: https://www.foxnews.com/

(op dit moment staat er een uber-Karen te schreeuwen).
Ik krijg daar een inlogscherm als ik live wil kijken.

Ben momenteel de "march" hier aan het volgen...:
https://www.pscp.tv/w/1eaJbnwgERXJX?channel=talk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Latest Trump tweet:
States want to correct their votes, which they now know were based on irregularities and fraud, plus corrupt process never received legislative approval. All Mike Pence has to do is send them back to the States, AND WE WIN. Do it Mike, this is a time for extreme courage!
DO IT MIKE :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:44

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Sharkware schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:15:
[...]

Wat een idiote mensen. Echt waar, bizar gewoon.

“Who stands for the American family”...

Zo blij als deze soap voorbij is. Nu maar hopen dat er geen konijnen uit een magische hoed worden getoverd...

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-01-2021 16:23 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

[...]

Het is moeilijk om naar te kijken. De eerste Trump (Eric) staat nu op het podium.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 02:23
DaniëlWW2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:44:
[...]

Weet je, ik probeer niet eens het hele stemfraude verhaal meer te volgen. Het is pure tijdverspilling.
Het gaat me vooral om de constatering dat derdewereldlanden soms inderdaad een beter democratisch proces hebben dan de VS. ;)
Dan klopt die toch niet. Dat er enorm veel geschreeuwd wordt wil niet zeggen dat het proces niet klopt. Schreeuwen kan ik ook, gelijk krijgen is een ander punt. De vele rechtzaken, media aandacht en een poging tot tijdrekken van de GOP maken het democratisch proces niet minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:06
Moby schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:23:
[...]

Het is moeilijk om naar te kijken. De eerste Trump (Eric) staat nu op het podium.
Wel bijzonder dat hij nu een hele rant houdt tegen de Republicans die 'opgeven'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik neem aan dat de situatie van 270 pas aan de orde komt als zowel senaat als huis met meerderheid objecten tegen confirmation?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Sjurm schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:25:
[...]

Wel bijzonder dat hij nu een hele rant houdt tegen de Republicans die 'opgeven'.
Zou het dan toch? Dat ze eerst de GOP gaan aanvallen en overal de schuld van geven en dat Trump dat straks terug treed onder het mom dat de deepstate ook de GOP heeft overgenomen en hij dus maar gewoon stopt? :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 19:36
[...]

De comments ook.. 8)7

"@LBoucherAuthorAnyone who voted for Biden voted for communism. People are that clueless."

[ Voor 13% gewijzigd door matty___ op 06-01-2021 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Player1S schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:27:
[...]

Zou het dan toch? Dat ze eerst de GOP gaan aanvallen en overal de schuld van geven en dat Trump dat straks terug treed onder het mom dat de deepstate ook de GOP heeft overgenomen en hij dus maar gewoon stopt? :X
Dacht ik ook even, maar nu is hij weer terug naar andere nonsens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Moby schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:30:
[...]

Dacht ik ook even, maar nu is hij weer terug naar andere nonsens
Hij lijkt echt op zijn vader. Totaal geen touw aan vast te knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Player1S schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:27:
[...]

Voor de Republikeinen die niet voor Trump willen vechten (de 'zeros'): "we are gonna show up in their backyards" zegt hij net.

Edit: "If you're gonna be the zero and not the hero, we're coming for you and we're going to have a good time doing it," ... "I suggest you choose wisely."

[ Voor 14% gewijzigd door Sjurm op 06-01-2021 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Sjurm schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:32:
[...]

Voor de Republikeinen die niet voor Trump willen vechten (de 'zeros'): "we are gonna show up in their backyards" zegt hij net.
aanzetten tot geweld. Papa trump maakt illegale telefoontjes.

Ik moet het nog zien 21-1-2020. Ik sluit niet uit dat ze vanaf dan ook echt als gewone burger behandeld worden en voor dit soort zaken gelijk opgepakt worden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Sorry, beetje slowchat, maar Macho Man als pauzemuziekje?

Edit: deze spreker heeft het wel over een nieuwe republikeinse partij, 2x zegt hij het letterlijk. Daarna een paar keer USA roepen, en weer terug naar The village people. Waar ben ik naar aan het kijken?

Nu komt Giuliani

[ Voor 85% gewijzigd door Moby op 06-01-2021 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:56

n3z

[...]

Dit is zoooooo surreal. Het voelt alsof ik in een andere realiteit leef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

n3z schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:41:
[...]

thats a cult for you.

Een Waco of Jonestown 2.0 in the making :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:27

Laguna

Connaisseur

Helixes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:57:
[...]

Whoa.

Zal het een consession speech zijn? Of de eerste decreet van een nieuwe dictator? Of zullen er alleen maar padden en slakken uit zijn mond vallen, zoals gebruikelijk?

Good, bad or ugly. Place your bets here!
Ik zet m'n geld op meer fraude claims en aankondigingen van hertellingen en rechtszaken. The radical democrats are stealing the election again.. :/

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Laguna schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:45:
[...]

Ik zet m'n geld op meer fraude claims en aankondigingen van hertellingen en rechtszaken. The radical democrats are stealing the election again.. :/
Maakt niet uit wie er nu president is daar, dit komt niet snel meer goed. Het land is echt in 2en gesplitst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Giuliani vraagt om uitstel van 10 dagen om machines te controleren. Er staat een professor naast om gewicht te geven. Er is nu echt echt echt echt bewijs, gisteren gevonden. Verder veel blabla nu.

Pence wordt weer onder de bus gegooid, professor loopt weg

[ Voor 88% gewijzigd door Moby op 06-01-2021 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
Laguna schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:45:
[...]

Jep, dit is wat Rudy Giuliani nu aan het verkondigen is.. :(

Oja, en een 'trial by combat' 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Sjurm op 06-01-2021 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z

n3z

Ergens hoop ik dat Trump dit zolang volhoudt om van zijn supporters zo lang mogelijk geld af te troggelen en dan te verdwijnen van het toneel. Maar het telefoontje naar Georgia geeft geen hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-09 16:51
n3z schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:41:
[...]

Het had er al een tijdje wat trekjes van, maar dit begint toch echt wel heel erg veel te lijken op een bepaalde periode in het land ten Oosten van ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hoe delusional zijn die mensen om deze onzin te verkondigen. En wat voor professor is dat... professor in kwakzalverij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Laatst online: 21-09 19:26

burgt

Starbass

Was deze al voorbij gekomen?

Chaos as Pennsylvania GOP state senators refuse to seat Democrat

The Pennsylvania Senate's swearing-in ceremony devolved into a chaotic scene on Tuesday when state GOP senators refused to seat a Democratic member who had won reelection and seized control of the proceedings from the Democratic lieutenant governor after his objections.

Republicans in the chamber made a motion to not seat state Democratic Sen. Jim Brewster, whose narrow win in November is being challenged by his GOP opponent. The Pennsylvania Department of State has confirmed his win. The effort mirrors an ongoing push from some congressional Republicans to object to President-elect Joe Biden's presidential victory even as his win has been confirmed by the Electoral College and lawsuits seeking to overturn the results have been widely dismissed.

When Democratic Lt. Gov. John Fetterman objected to the motion -- insisting that Brewster be sworn in -- the state GOP took the rare step of seizing control of the proceedings from him.
The intense sequence kicked off when GOP state Sen. Ryan Aument introduced the motion to not seat Brewster until "such time as the Senate had the opportunity for further consideration of the contest petition."
When Fetterman refused to recognize the motion, Aument charged, "It is your duty to put a motion properly before this body. If you continue to refuse to perform your duties, the Senate will proceed to replace you with the interim president pro tempore."

At the same time, Senate President Pro Tempore Jake Corman, a Republican, approached Fetterman at the front of the chamber before addressing the body as the new presiding official.
As Corman began to speak, though, Democratic state Sen. Anthony Williams offered a fiery retort, announcing loudly: "Mr. President, I totally object to this."
"This is inappropriate. You are breaking the Constitution and the laws of the commonwealth and violating the oath of office you have actually taken. There is nothing about this day that is appropriate; nothing. We will not lay down and roll over because you got former folks on that side of the aisle. This is about Pennsylvania, not Democrats or Republicans," Williams said.
"This is not about simply winning, it's about protecting our democracy. That's what this is."
Williams can then be heard yelling, "We will not participate in this farce," as the Republican majority began a roll call to officially remove Fetterman from presiding.
Even as the motion passed, Fetterman continued to stand at the rostrum looking down on Corman before ultimately leaving the chamber when new members -- with the exception of Brewster -- were sworn in.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Poeh, die livestream is wel behoorlijk amusant moet ik bekennen. Waar hebben ze al die mensen gevonden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Lol dat filmpje omg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 13:28

Ryceck

Constants and Variables

uchiha tijntje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:55:
Hoe delusional zijn die mensen om deze onzin te verkondigen. En wat voor professor is dat... professor in kwakzalverij...
Fantastisch toch als je de wereld zo kan zien.
De verkiezingen zijn niet eerlijk verlopen want de stemmachine had een verborgen doosje waarin blanco ballots zaten die na het sluiten van de stemmen automatisch gematched werden aan de geregistreerde voters welke niet gestemd hadden. En deze stemmen gebruikt om op de 99% van votes counted spontaan de balans door te doen slaan.

Say whut.... 8)7 8)7 8)7

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

PWM schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:58:
Poeh, die livestream is wel behoorlijk amusant moet ik bekennen. Waar hebben ze al die mensen gevonden?
De gemiddelde Amerikaan bedoel je? Want er hebben toch echt 70+ miljoen mensen gestemd op dit circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Waren er nou erg weinig mensen daarnet bij de speech van Guilliani? Ik had honderdduizenden wel verwacht. Of gaat Trump ergens anders spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ze claimt dat er een miljoen mensen zijn?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

uchiha tijntje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:58:
[...]

De gemiddelde Amerikaan bedoel je? Want er hebben toch echt 70+ miljoen mensen gestemd op dit circus.
De 4.5 miljoen die nu op het grasveld staan.

Zegt ze net, serieus :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
4,5? 4,5 honderd bedoelt ze denk ik.

Visit mypillow.com *O*

Dat kruisje om die vent zijn nek. Dit is satire van de allerhoogste plank mensen.

[ Voor 67% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-01-2021 17:04 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
PWM schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:01:
[...]

Ach betekent straks dat nog minder mensen GOP stemmen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

PWM schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:01:
[...]

Ja, vast een groter publiek dan bij zijn inauguration :P

Echt, ik geloof best in de natuurkundige theorie dat er meerdere dimensies en universums zijn. Maar de Republikeinen laten zien dat het meer is dan een theorie. Het is de Amerikaanse praktijk.

Gelukkig krijgen we uiteraard reclame van kussens..

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-01-2021 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Dr. Strangelove schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:03:
4,5? 4,5 honderd bedoelt ze denk ik.

Visit mypillow.com *O*

Dat kruisje om die vent zijn nek. Dit is satire van de allerhoogste plank mensen.
Er zijn "a quarter of a million people watching this feed" terwijl onderin mijn scherm 11k staat.
Rekenen zit niet in het DNA daar merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Ryceck schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:06:
Er zijn "a quarter of a million people watching this feed" terwijl onderin mijn scherm 11k staat.
Die 11k kunnen ook ingelogde personen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik vraag me serieus af hoe mensen zo dom kunnen zijn.

Normaal wil ik mensen niet dom noemen, maar dit slaat werkelijk alles dat ik ze nu gewoon weg dom ga noemen. Hoe kan je dit als normale burger nog serieus nemen en geloven?

laat ze maar lekker op elkaar schieten, wellicht dat er dan wat opschoning in de genen komt daar en we over 20 jaar weer een normaal land hebben. Tot die tijd ..... ow man. Tenenkrommend

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ik zou wel eens een camera shot willen zien vanaf het podium richting toeschouwers. Maar zo te zien ziet het niet zwart van de mensen daar.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n3z

n3z

-PassY- schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:11:

Normaal wil ik mensen niet dom noemen, maar dit slaat werkelijk alles dat ik ze nu gewoon weg dom ga noemen. Hoe kan je dit als normale burger nog serieus nemen en geloven?

laat ze maar lekker op elkaar schieten, wellicht dat er dan wat opschoning in de genen komt daar en we over 20 jaar weer een normaal land hebben. Tot die tijd ..... ow man. Tenenkrommend
Niet perse dom maar eerder gebrainwashed. Ik denk dat als je deze mensen individueel spreekt over alledaagse dingen ze vrij normaal overkomen. Althans dat was mjin ervaringen met Trump aanhangers in de paar keer dat ik in de VS was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matty___
-PassY- schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:11:

Zou het haast willen vergelijken met bloedserieuze voetbalsupporters die vinden dat de laatste goal ontterecht was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
die kan je nog een stadion verbod geven

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Het mooie is wel dat Trump de GOP gewoon helemaal kapot aan het maken is.

Ofwel hij neemt de boel over en gooit iedereen eruit die niet zijn hielen likken en verliest zodoende toch een belangrijk deel van de achterban ofwel hij start een eigen partij en snoept van de GOP stemmen af.

De GOP zie ik hier niet meer van terugkomen eerlijk gezegd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:46

MazeWing

The plot thickens...

Het is toch gewoon te triest voor woorden.... Men verliest (zoals het er nu naar uit ziet) weer en het eerste dat ze roepen: er is vals gespeeld!

McConnell krijgt er inmiddels ook behoorlijk de schijt van...
Terwijl hij zich richt op de tijd post-Trump wordt er nog eens flink wat schade de partij aangericht door een handjevol GOP senatoren (en representatives). Ik vraag me dan ook af in hoeverre het dadelijk toch gaat gebeuren dat er een groots onderzoek naar 4 jaar Trump wordt gedaan en dit niet voortijdig strand in de Senaat. Niet enkel omdat het 50/50 is, maar omdat het - mogelijk - voor de GOP ook beter is als er "schoon schip" wordt gemaakt en alle Pro-Trumpers en loyalisten "opgeruimd" worden.

Het zorgt er tevens voor dat een splitsing met flinke gevolgen uit zal blijven...

Hoe dan ook kan ik echt niet meer zeggen dat Trump (& Co.) nog "part of" the narrative zijn. Het is toch wel duidelijk dat de GOP Trump en consorten niet meer onder controle heeft. Ik ben benieuwd naar @Virtuozzo (mogelijk nieuwe) visie op de ontstane situaties en de gedragingen van Trump en een deel van de GOP.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt

burgt

Starbass

Ook mooi die myPillow gast erbij. Die loopt binnen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:07

Cyphax

Moderator LNX
Dr. Strangelove schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:01:
Ze claimt dat er een miljoen mensen zijn?
Nog nooit zo'n grote groep mensen heeft ze gezien. Wat is dat met die langdurige reclame voor MyPillow die je tussendoor krijgt? Hebben zij dit event gesponsord ofzo?

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Cyphax schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:20:
[...]

Nog nooit zo'n grote groep mensen heeft ze gezien. Wat is dat met die langdurige reclame voor MyPillow die je tussendoor krijgt? Hebben zij dit event gesponsord ofzo?
Jep, ze moeten ergens het geld vandaan halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

burgt schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:19:
Ook mooi die myPillow gast erbij. Die loopt binnen :')
Dat is hij al ;) Bekend gezicht in Amerika, iedereen weet wel wie het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:04
Cyphax schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:20:
[...]

Money, money, money. Daar draait het om.
https://www.businessinsid...8?international=true&r=US

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:07
Ryceck schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:06:
[...]

Ze zenden ook via YouTube uit, daar kijken een stuk meer mensen: YouTube: 🔴 TRUMP RALLY LIVE IN DC: President Donald Trump at Save America Ral...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

check; that makes more sense :-) zie daar idd 300k viewers staan nu.

Btw, zou trump niet om 11 uur (local time daar) verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hij is een half uur te laat... zouden ze het rekken naar 7 uur, tegelijk met de start van het Congress?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• burgt

burgt

Starbass

Ik kan er echt niet meer naar luisteren. verschrikkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:20

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

die GA election official die eerder al uit z'n stekker ging (naam staat er niet bij helaas) is nu op CNN nog even Trump aan het afzeiken....

"Trump is 100% responsible for GOP Loss" :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
We RSBN bring you 100% truth

We are the network for the people

En dan de comments die soms herhaald worden en daar dan positief op word gereageerd, of bevestigd, of aangemoedigd.

Klinkt als een prima zender d:)b

Mijn tenen zitten bijna tegen mijn hielen aan

/edit: ik ga naar huis, ik trek dit niet meer langer.

[ Voor 9% gewijzigd door -PassY- op 06-01-2021 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt

burgt

Starbass

"With more than 60,000 absentee votes uncounted, mostly from Democratic-leaning counties, a Georgia elections official says Ossoff is the likely winner and no recount will be necessary."

"Gabriel Sterling listed about 10 counties where absentee votes submitted yesterday have not been counted. The bulk are from Democratic-leaning counties in the Atlanta metro area."

"Gabriel Sterling says he anticipates that all but a few votes will be counted by 1 p.m. today and that Jon Ossoff will very likely defeat David Perdue."

laatste berichten bij de NYT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt

burgt

Starbass

"Trump is falsely claiming that officials “just happened to find 50,000 ballots” in Georgia. Gabriel Sterling, a Republican election official in the state, says the claim is untrue."

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Als je te dom bent om normaal werk te zoeken en je hebt een leuk koppie, dan kun je in Amerika altijd nog bij een rechtse mediazender terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jongens, kunnen we niet beter stoppen met de republikeinse partij GOP te noemen, want dat grand.... mwhah... :+

DOP

Delusional Old Party is stukken accurater

[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-01-2021 17:36 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Ryceck schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:29:
[...]

check; that makes more sense :-) zie daar idd 300k viewers staan nu.

Btw, zou trump niet om 11 uur (local time daar) verschijnen?
334k nu gaat goed

[ Voor 5% gewijzigd door k995 op 06-01-2021 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
NEEDS MORE FLAGS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Er komt nu een karavaan aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Een karavaan? Dat is ongeveer de totale autoverkoop in Nederland in 2020 :?

Ik ben veel in DC geweest tijdens meerdere presidenten, maar dit was wel heel veel :p

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 06-01-2021 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 20:06
"President Trump is 40-45 minutes late, which makes sense since he's a busy man. Actually he's probably watching the coverage from the White House". Is ie nu druk, of zit ie gewoon weer uit zijn neus te vreten en TV te kijken ;(

Over 3-4 weken vallen de eerste medische rekeningen op de mat van de nieuwe corona gevallen die ongetwijfeld uit dit super-spreader event voortkomen. Tienduizenden dollars per persoon, allemaal de schuld van Obama hurr hurr. Wat een droeftoeterige :+ :+

Biden wordt nu "arguable cognitive issues" verweten, en Trump heeft "clarity of mind". Als schrijver van de Speld/Onion kan je dit niet eens verzinnen zo gestoord is het

[ Voor 15% gewijzigd door BoB_HenK op 06-01-2021 17:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Wat een domme kut is dat wijf zeg, jeetje, echt niveau super laag. Horrible awful things lol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaapstobbe
Hier een link naar de livestream op YT zonder vervelende chats:

[YouTube: LIVE: President Trump addresses supporters gathered in Washington, D.C.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Lol, trump won volgens haar drie bepaalde Swing states, wat mathematisch haast onmogelijk was. Maar het is niet mogelijk dat Biden Georgia kon winnen... Wat een dom mens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Waarom zou je dit kijken zonder het commentaar van dat schaap... Dat haalt de helft van het vermaak weg :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:55
burgt schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:33:
"Trump is falsely claiming that officials “just happened to find 50,000 ballots” in Georgia. Gabriel Sterling, a Republican election official in the state, says the claim is untrue."
De persconferentie van Sterling was sowieso wel een aardige. Hij maakte onder meer de opmerking (geparafraseerd) dat terwijl de Republikeinen bezig waren om zijn baas (Raffensperger) lastig te vallen, de Democraten op deuren aan het kloppen waren 'to get out the vote'. Er zouden als ik het goed verstaan heb, 100.000 mensen gestemd hebben die in november niet gestemd hadden.

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Trump hoopt natuurlijk dat er veel meer mensen (dan dat handjevol) nog komen en is daarom te laat haha

Ik zie trouwens op CNN de volgende headline:
Trump's effort to steal the election

De media maar ook de democraten zou veel meer de nadruk moeten leggen op het feit dat het nu juist Trump is die de verkiezingen wil stelen.

[ Voor 3% gewijzigd door silmaril8 op 06-01-2021 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

silmaril8 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:48:
Trump hoopt natuurlijk dat er veel meer mensen (dan dat handjevol) nog komen en is daarom te laat haha

Ik zie trouwens op CNN de volgende headline:
Trump's effort to steal the election

De media maar ook de democraten zou veel meer de nadruk moeten leggen op het feit dat het nu juist Trump is die de verkiezingen wil stelen.
Maarja, Republikeinen hebben dan 1 simpel argument om dat te ontkrachten. Fake News media....

Acties:
  • +6 Henk 'm!
MazeWing schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:18:
Het is toch gewoon te triest voor woorden.... Men verliest (zoals het er nu naar uit ziet) weer en het eerste dat ze roepen: er is vals gespeeld!

McConnell krijgt er inmiddels ook behoorlijk de schijt van...
Terwijl hij zich richt op de tijd post-Trump wordt er nog eens flink wat schade de partij aangericht door een handjevol GOP senatoren (en representatives). Ik vraag me dan ook af in hoeverre het dadelijk toch gaat gebeuren dat er een groots onderzoek naar 4 jaar Trump wordt gedaan en dit niet voortijdig strand in de Senaat. Niet enkel omdat het 50/50 is, maar omdat het - mogelijk - voor de GOP ook beter is als er "schoon schip" wordt gemaakt en alle Pro-Trumpers en loyalisten "opgeruimd" worden.

Het zorgt er tevens voor dat een splitsing met flinke gevolgen uit zal blijven...

Hoe dan ook kan ik echt niet meer zeggen dat Trump (& Co.) nog "part of" the narrative zijn. Het is toch wel duidelijk dat de GOP Trump en consorten niet meer onder controle heeft. Ik ben benieuwd naar @Virtuozzo (mogelijk nieuwe) visie op de ontstane situaties en de gedragingen van Trump en een deel van de GOP.
Wat wij zien is iets wat op verontrustende wijze overeenkomsten heeft met een draaiboek van een vorige eeuw.

Saillant is dat in tegenstelling tot de beeldvorming de cohesie binnen Republikeinse netwerken juist nog steeds toeneemt. De verwarring in publiek debat is begrijpelijk, er ligt een aanname dat Trump de leider is - en dat is nooit het geval geweest in die groepsdynamica.

De winnaar in de Republikeinse politieke arena is het CNP, het Council for National Policy. Ze krijgen een fringe met chaos actor die volledig stuurbaar is als de stok die men sinds Atwater nooit heeft weten te introduceren in de interne dynamiek van de gebonden netwerken (anders gezegd, men heeft nu finance, beliefs, carrot and stick). Ze krijgen ook een enorme ingang bij het clubje van Mitch McConnell met deze uitslagen - zijn positie is nu een afhankelijke positie. En achter het CNP zit een verzameling van denktanks die overal de vingers heeft, inclusief daar waar de Democraten eigen expertisepunten hebben. Daar zit een enorme blinde vlek vanuit de oude Derde Weg kringen, verwant aan de algemene blinde vlekken in de VS voor rol, functie en invloed van denktanks.

Persoonlijk zie ik juist vanuit deze uitslagen nogal wat toename van potentieel voor een verscherping van het landschap en het verschuiven van het bredere conflict weg van de politieke arena naar de arena van narratieven. Politics dethroned, decision trees moving elsewhere through guided behaviour.

Met het verschuiven van Trump als chaos actor naar de fringe, de stok, ligt er gigantisch potentieel voor het terugschuiven en opnieuw mobiliseren van electorale segmenten die op allerlei manieren veel dieper in bereik zitten van de toxische narratieven dan van de corrigerende. Daar ligt een enorm reservoir wat zonder Trump in wat nog steeds als de primaire arena gezien wordt, politiek, laagdrempelig aan de GOP gebonden kan worden.

De Democraten zitten eigenlijk in een val. Doen ze wat eigenlijk zouden moeten, accountability, progressive policy, collective interest scope e.d., dan triggeren ze een verlies aan bereik onder segmenten die sociaal, fiscaal en economisch conservatief zijn. De tijd is gewoon te kort met één termijn om bewustzijnsverandering te instigeren én op de grond vereiste effecten te bewerkstelligen. Men zit dus met een enorm risico van in de eigen voeten schieten op die manier. Maar, doet men het niet, dat loopt men zeer serieus risico dat men andere segmenten verliest voor bindingskracht. En er zijn de komende jaren nogal wat punten van verkiezingen.

Alles wat de democraten doen, ongeacht wat, gaat negatieve effecten in eigen basis hebben. De kans is reëel dat Biden slechts twee effectieve jaren heeft en dat gaat al uit van het overeind houden van eigen cohesie in de politieke arena. Elke Democratische stoel moet elke keer de neus gelijk zetten. Bij alles. Dat is volslagen onrealistisch.

En dit binnen condities van enorme afbraak. De overheid is disfunctioneel. De instellingen zijn afgebrand. Er is extreem weinig vertrouwen in functionaliteit van organisatie. Men heeft geen inzicht in wat de afgelopen jaren door wie is gedaan en wat waar is afgesproken. Of zelfs maar waar wie wat aan het doen is vanuit instructies vanuit de afgelopen vier jaar.

Even serieus, er is gerede kans dat Biden geconfronteerd gaat worden met potentieel voor externe escalaties van conflict. Onder condities waar enkel al het inlichtingenapparaat, maar ook het militair-industriële domein eerst tot de grond afgebrand moet worden wil er functionaliteit weer bereikt worden in verse opbouw.

Enfin, er ligt op zoveel punten verontrustend hoge waarschijnlijkheid voor op zijn best ineffectiviteit van de komende termijn dat wij hier ons voor moeten bereiden op scenario's die nog minder prettig zijn dan die van de afgelopen vier jaar - na die termijn.

Bovenstaande is geen doemdenken, het is meetbare observatie. Niet makkelijk, maar wel te doen. Ons blikveld moet daar wel voor aangepast worden. Politiek is bijvoorbeeld niet langer de sturende beslissingsboom of primaire arena - dat was het eigenlijk al niet meer. We zouden er goed aan doen om een omgang met de VS te ontwikkelen, ongeacht vanuit zakelijk, economisch of politiek perspectief, wat veel lijkt op de draaiboeken gehanteerd in de periode Jeltsin in de relaties met Rusland.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:27

Laguna

Connaisseur

silmaril8 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:48:
Nu? Daar is Trump al sinds zijn campagne mee bezig. Lijkt mij dat ie zichzelf de afgelopen tijd op voorhand heeft gediskwalificeerd om over 4 jaar nogmaals als presidential candidate gekozen te worden.

[ Voor 21% gewijzigd door Laguna op 06-01-2021 18:39 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
Trump komt nu trouwens het podium op

Verkiezingen zijn gestolen door de democraten en the fake news media. Tot zover niks nieuws.

[ Voor 57% gewijzigd door Sjurm op 06-01-2021 18:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
"De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic."

Een discussie over het IQ is eigenlijk wel op zijn plaats als je Trump hoort praten, onvoorstelbaar wat er allemaal uit zijn mond komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ja, we gaan nog even de boel flink opjutten. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
DaniëlWW2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:06:
Ja, we gaan nog even de boel flink opjutten. :/
Ben nu wel benieuwd wat Pence gaat doen. Hij lijkt via deze speech de druk op te voeren, maar hij is daar duidelijk niet zeker van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
wat een zielig hoopje mens staat daar op het podium...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Sjurm schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:08:
[...]

Ben nu wel benieuwd wat Pence gaat doen. Hij lijkt via deze speech de druk op te voeren, maar hij is daar duidelijk niet zeker van.
Pence gaat helemaal niks doen waarmee hij in problemen kan komen.
Van wat ik snel heb begrepen, kan hij best protest aantekenen, maar dan gaat het naar het Huis en staat de uitslag alsnog.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Sjurm schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:08:
[...]

Precies, als Pence van plan was dit te gaan doen, dan had Trump niet meerdere keren publiekelijk erom te hoeven vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Sissors schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:09:
[...]

Precies, als Pence van plan was dit te gaan doen, dan had Trump niet meerdere keren publiekelijk erom te hoeven vragen.
Als hij zeker van zijn zaak was dan had die inderdaad een andere toon aangeslagen. Dit is een man die wanhopig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
LOL hij valt nu republikeinen aan, niet zo slim lijkt mij. Of doet hij dat omdat hij nu echt weet dat het niet meer gaat lukken voor hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
"Weak Republicans"? What is er met "RINOs" gebeurd? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:35:
Jongens, kunnen we niet beter stoppen met de republikeinse partij GOP te noemen, want dat grand.... mwhah... :+

DOP

Delusional Old Party is stukken accurater
GOP past prima:
Gaslight
Obstruct
Project

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
  • Laatst online: 19-09 07:36
Hahaha, "bullshit, bullshit, bullshit" roept het publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Hoorde ik het nou goed dat hij zelfs claimt dat hij gezorgd heeft dat Mitch verkozen is? :'(

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Woy schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:15:
Hoorde ik het nou goed dat hij zelfs claimt dat hij gezorgd heeft dat Mitch verkozen is? :'(
En 20.... 21..... 24.... other people...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:04
silmaril8 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:12:
LOL hij valt nu republikeinen aan, niet zo slim lijkt mij. Of doet hij dat omdat hij nu echt weet dat het niet meer gaat lukken voor hem?
Intimidatie.
Voor de trump twijfelaars de duimschroeven aandraaien; "kijk eens wat voor schade ik aan kan richten".
Voor de afvalligen: "You're fired!" En de cultisten worden wel opgehitst om dingen te doen die niet door de beugel kunnen.
Sakete schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:14:
Hahaha, "bullshit, bullshit, bullshit" roept het publiek.
Dat was gewoon trump na-apen, die riep het..

[ Voor 18% gewijzigd door Nnoitra op 06-01-2021 18:18 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
is dit nou eigenlijk stiekem Alec Baldwin verkleed als Trump waar ik naar zit te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Man o man, hij is puur aan het intimideren en opruien. Hij roept net nog niet rechtstreeks op tot geweld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Dit is echt bizar, lijkt wel een sketch.

Hij noemt om zichzelf in te dekken overigens nog wel even dat ze ‘peacefully’ gaan marchen richting de capitol, maar wel ‘patriotically’.

[ Voor 89% gewijzigd door Mesque op 06-01-2021 18:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Zou die man niet door hebben dat ie nog steeds praat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Woy schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:15:
Dat is niet nieuw, hij stuurde dit naar Republikeinen in december:
Afbeeldingslocatie: https://images.axios.com/YRYemaOqqc9J5qmiizTjyvgjNsU=/2020/12/22/1608605387550.jpg

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Virtuozzo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:53:
[...]
Alles wat de democraten doen, ongeacht wat, gaat negatieve effecten in eigen basis hebben. De kans is reëel dat Biden slechts twee effectieve jaren heeft en dat gaat al uit van het overeind houden van eigen cohesie in de politieke arena. Elke Democratische stoel moet elke keer de neus gelijk zetten. Bij alles. Dat is volslagen onrealistisch.
Een opzetje naar een ACP. :(

Vanwege de 50-50 moeten ze het dus allemaal eens zijn om iets te doen, want niks doen is geen optie meer.

Lijkt me erg makkelijk saboteren vanuit de GOP, zeker met Big-Tech die dan graag aan beide kanten lucratief meespeelt.

Remote control is makkelijker dan ooit ?
Amerikaanse stemmer is grotere verliezer dan ooit tevoren ? ;w

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Hij maakt de GOP HELEMAAL KAPOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:45
Hij gaat bekend maken toch weer democraat te worden. Winning Big !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:55
Dat mocht ie willen. De belangrijkste pionnen binnen de GOP hebben 'm allang geparkeerd, die hebben 'm niet meer nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door voske op 06-01-2021 18:23 ]

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
voske schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:23:
[...]

Dat mocht ie willen. De belangrijkste pionnen binnen de GOP hebben 'm allang geparkeerd.
Jij denk dat dit geen effect heeft op de kiezer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat een spreker is deze man he :p

Maar dat marcheren naar het capitool bevalt mij niks.
Pagina: 1 ... 143 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

[font size=18]Zero Tolerance [/font]

Voor actuele uitslagen zie:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html

Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.

Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
  • Discriminerende reacties
  • Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
  • Rants
  • Whataboutisme
  • Linkdrops
  • Sealioning
  • Het reageren op overduidelijk slechte reacties
  • De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid