De GOP heeft hem nog niet eens gefeliciteerd. Ik vind de post election strategie van de democraten erg sterk tot nu toe. Tijdens de dead lock van de GOP full speed ahead, want pandemie. Hij dwingt hier de GOP reactief te zijn voor nu. In het slechtste geval wordt het 50 - 48 in de senaat. Dit geeft een continue druk bij de GOP dat ze niet 1 rogue senator mogen hebben die vervolgens de hele strategie ondermijnt. Ik vind het een uitstekende strategie om de druk maximaal op te voeren, en maar kijken of het GOP blok overeind blijft.Virtuozzo schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:21:
[...]
Ik zie bij huidige condities niet hoe hij de stoelen gevuld moet krijgen met zijn eigen keuzes. Zelfs niet met het “compenseren” met een paar stoelen die niet bevestigd hoeven te worden, laat ik dit erbij zeggen. Hij maakt daar een serieuze inschattingsfout t.a.v. de GOP.
Tijdstip van benoemingen denk ik ook niet helemaal toevallig. Het team van advocaten clowns was omgevallen. De SGA was gesommeerd vandaag text en uitleg te geven over haar standpunt in het congres. Er was nu op meerdere fronten voldoende druk gecreeerd voor een handtekening.
Edit er zijn inderdaad 2 rogue senators nodig. 52-48, was nog niet helemaal wakker haha
[ Voor 3% gewijzigd door HEY_DUDE op 24-11-2020 08:20 ]