Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 180 Laatste
Acties:
  • 705.198 views

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jebus4life schreef op zondag 8 november 2020 @ 02:35:
Ik ken Harris echt niet goed genoeg, maar elke keer als ik haar hoor speechen denk ik toch weer "nee, dit is het niet".

Het komt altijd zo getelefoneerd/fake over. Biden is ook niet de man met het meeste charisma, maar die heeft toch de gave om af en toe vanuit het hart te spreken. (nee, het is geen Obama. Maar hij straalt echt wel dat presidentiële uit, op dat vlak komt het echt wel goed)
Ik hoor constant Janice van friends. Verder klinkt ze mij wel intelligent in de oren. Opkomen met Mary J Blidge muziek ook prima. 😉

Dat betekent, stam + t .

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik ken Harris echt niet goed genoeg, maar elke keer als ik haar hoor speechen denk ik toch weer "nee, dit is het niet".

Het komt altijd zo getelefoneerd/fake over. Biden is ook niet de man met het meeste charisma, maar die heeft toch de gave om af en toe vanuit het hart te spreken. (nee, het is geen Obama. Maar hij straalt echt wel dat presidentiële uit, op dat vlak komt het echt wel goed)
Ik vond haar speech ook niet goed. Niet echt de tekst zelf maar meer de manier waarop ze sprak, zoals jij ook al aangaf getelefoneerd. Ze mag idd nog wel even werken aan haar charisma :p

• BrtH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01:11
Hoe Biden het podium op kwam joggen was wel echt cringe. Misschien als ie 25 jaar jonger was dat je daar nog mee weg komt. Maar hij klinkt wel echt presidentieel als hij praat, wat een contrast met Trump.

[ Voor 25% gewijzigd door BrtH op 08-11-2020 02:43 ]

• silmaril8
  • Niet online
BrtH schreef op zondag 8 november 2020 @ 02:42:
Hoe Biden het podium op kwam joggen was wel echt cringe. Misschien als ie 25 jaar jonger was dat je daar nog mee weg komt.
Dat deed hij ook een keer met Obama in het Witte Huis, 6-7 jaar geleden ofzo. Toen was het ook al cringy :p.

[ Voor 3% gewijzigd door silmaril8 op 08-11-2020 02:45 ]

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
“Make America great again” -> “Make America respected again”, hehe. Subtiel.

“I don’t see blue or red states, only the United States”. Ja sorry hoor, maar dit soort cheesy one-liners... Ugh. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:04

Martinspire

Awesomeness

Malarky schreef op zondag 8 november 2020 @ 02:40:
Ze zegt de juiste dingen, met de juiste intonatie en de juiste snelheid. Maar het is allemaal wat te perfect, net als de momenten waarop ze kiest te glimlachen.

Door het totaal ingestudeerde praatjes van zowel woorden als gezichtmimiek komt het allemaal erg onoprecht over.
Ik beoordeel een politicus nooit op zijn speeches, maar op zijn acties en wat dat betreft is ze altijd wel prima. Ik zie de speech ook niet als een aantal hier. Het was een prima speech. In principe is dit allemaal al lang geleden geschreven, beslist en is het ook 1 groot toneelspel. Het gaat dan ook meer om de boodschap want daar staan ze blijkbaar heel sterk achter. En het is natuurlijk 1 van je belangrijkste speeches. Je wilt geen fouten maken.

We gaan het zien, ze is op zich ook "maar" vice-president, maar heeft een prima CV.

Voor wat Biden betreft, hij zit er eigenlijk al uit alsof ie er net 4 jaar of meer op heeft zitten als President. Ik ben benieuwd hoe ie nog veranderd zoals ook anderen veranderen door de harde jaren.

In ieder geval een prima speech.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 08-11-2020 02:48 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• silmaril8
  • Niet online
Biden doet het wel goed. Goede tekst, goed charisma. Niet zo goed als Obama, maar die was ook wel echt goed.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:09

Malarky

Wils voor wat ieder

Staat Biden nu gewoon veel harder te schreeuwen dan Harris of is het geluid bij Biden strategisch harder gezet (zo lijkt hij veel minder de oude man) en bij Harris wat zachter (komt bij veel mensen niet goed over als een vrouw bijna schreeuwt zoals Biden nu doet)

• WhatsappHack
  • Niet online
Interessante opmerking, dat ze elkaar (stemmers op trump en biden) elkaar weer als Amerikanen moeten zien en samen moeten komen. Ik ben benieuwd hoeveel mensen daar naar luisteren, want zelfs in de comments onder de speech staan nu nog opmerkingen dat “alle Trump stemmers zieke racisten zijn” e.d.. Ik bedoel, luister je dan niet eens naar wat je kandidaat staat te vertellen aan je in z’n speech, recht voor je neus? :+

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
WhatsappHack schreef op zondag 8 november 2020 @ 02:51:
Interessante opmerking, dat ze elkaar (stemmers op trump en biden) elkaar weer als Amerikanen moeten zien en samen moeten komen. Ik ben benieuwd hoeveel mensen daar naar luisteren, want zelfs in de comments onder de speech staan nu nog opmerkingen dat “alle Trump stemmers zieke racisten zijn” e.d.. Ik bedoel, luister je dan niet eens naar wat je kandidaat staat te vertellen aan je in z’n speech, recht voor je neus? :+
Voor velen is hij ook niet zozeer 'hun kandidaat', maar simpelweg het enige alternatief voor Trump. ;)

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-11 11:33

Jebus4life

BE User

Opvallend. Ik had een oproep verwacht aan Trump om het verlies toe te geven

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:05
Goeie speech van Biden, alleen iets te veel god erin wmb, maar goed, stuk beter dan zijn speech gisteren. Hij kan het dus wel :P

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:40
Jebus4life schreef op zondag 8 november 2020 @ 02:56:
Ik niet hoor. Jezelf niet verlagen tot dit niveau van moddergooien brengt veel meer success. Het is niet alsof je hoop hebt dat er gevolg geeft aan zo'n oproep.

Only when it is dark enough, can you see the stars

• silmaril8
  • Niet online
Jebus4life schreef op zondag 8 november 2020 @ 02:56:
Ikke niet. Ze weten waarschijnlijk toch wel dat ie niet luistert. En het is ook niet echt slim, want Trump kennende gaat ie dan juist nog erger (lees onvolwassen) met de situatie om en zal ie er nog langer over doen om zijn verlies toe te geven :p Alhoewel ik denk dat Trump dat waarschijnlijk überhaupt nooit zal gaan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door silmaril8 op 08-11-2020 03:01 ]

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:05
Semyon schreef op zondag 8 november 2020 @ 02:59:
[...]

Ik niet hoor. Jezelf niet verlagen tot dit niveau van moddergooien brengt veel meer success. Het is niet alsof je hoop hebt dat er gevolg geeft aan zo'n oproep.
Yep, dat past ook niet in het hele unite-verhaaltje imo. Dus prima dat hij dat niet heeft gedaan. Dat hij zelf aangeeft dat ze eerlijk en duidelijk hebben gewonnen is genoeg.

• WhatsappHack
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 8 november 2020 @ 02:57:
Goeie speech van Biden, alleen iets te veel god erin wmb, maar goed, stuk beter dan zijn speech gisteren. Hij kan het dus wel :P
Het niet over god hebben is politieke zelfmoord daar geloof ik. :+ Hehe, als ie het er niet over had gehad weet ik al wat er binnen minuten was verschenen op groepen met conspiracygroepen. :P

Zit er iemand ABC te kijken trouwens? Die anchor klinkt als Trump! oO

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:04

Martinspire

Awesomeness

[...]

Idd, ik denk dat ie hem grotendeels gaat negeren en gewoon zijn eigen plan uitzet. Het zal in januari even lastig worden, maar dat boeit ook verder niet als ie in het witte huis zit.

Ik denk dat ook alleen de mensen buiten het team van Trump (kritisch) zullen reageren. Zo hou je het moddergooien weg uit de nieuwe coalitie.

De achtergrond bij die vuurwerkshow is wel slim bedacht, zo heb je toch nog wat mogelijkheden extra.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 08-11-2020 03:03 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11 13:57
Ik vond zowel Harris als Biden goed hoor. Tuurlijk, er is best hier en daar wat op aan te merken, maar over het algemeen hoorde ik vooral een verhaal over hoop, respect, beschaafdheid en verbinding. Wát en verschil met Trump. Alleen al daarom een ontzettende vooruitgang!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Toch nog wel benieuwd wat er met Arizona gaat gebeuren, of ze die niet te vroeg gecalled hebben:
Biden staat nu 18,713 voor met nog 123,348 te gaan.

Bij de vorige telling stond Biden 21,188 voor met nog 130,467 te gaan.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

FabiandJ schreef op zondag 8 november 2020 @ 03:08:
Toch nog wel benieuwd wat er met Arizona gaat gebeuren, of ze die niet te vroeg gecalled hebben:
Biden staat nu 18,713 voor met nog 123,348 te gaan.

Bij de vorige telling stond Biden 21,188 voor met nog 130,467 te gaan.
Oftewel, Trump heeft 56.8% van de nog te tellen stemmen nodig, wat hij ongeveer haalt afgelopen dagen. Zal erop of eronder worden.

Maar de vroege call door AP en Foxnews is allemaal ontstaan door de data error, waardoor media outlets dachten dat al 98% van de stemmen was geteld: https://www.msn.com/en-us...ot-98-percent/ar-BB1aGSXn

Voor vele uren stond het zo verkeerd (98% geteld) op de alle nieuwswebsites, viel mij toen ook al op, dat hoge percentage.

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:47
Best een aardige speech van Biden, ook zijn voorzichtige toenadering tot de Trump-stemmers. Hij stond wel flink te schreeuwen op het eind, maar dat zal de ontlading zijn geweest. Hij leek ook 10 jaar ouder toen 'ie klaar was. Uiteraard zat het vol met USA, USA!!! retoriek, maar dat hoort nou eenmaal bij zo'n victory speech. Nu moet 'ie het nog gaan bewijzen. Kamala Harris moet nog een beetje oefenen. Dat was teveel ingestudeerd.

Er zit een dissonant in haar stem, die veroorzaakt een instinctieve focus op mimiek ter compensatie bij veel mensen. Normaal weet ze dat beter te beheersen, met veel succes zelfs - lokale toon is een factor, anders dan hier. Dit keer, waarschijnlijk wat emotioneel. Wat ook logisch is.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

WhatsappHack schreef op zondag 8 november 2020 @ 03:01:
[...]

Het niet over god hebben is politieke zelfmoord daar geloof ik. :+ Hehe, als ie het er niet over had gehad weet ik al wat er binnen minuten was verschenen op groepen met conspiracygroepen. :P

Zit er iemand ABC te kijken trouwens? Die anchor klinkt als Trump! oO
Dat is het ook, totaal tegen de wensen van de founding fathers in, maar ja, geschiedenis wordt geschreven door elke,volgende generatie.

Inmiddels zit dit gruwelijk diep in de VS. En het is een van de grootste drivers van armoede en sociale afbraak. Zure ironie.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-11 11:01
Yup, Harris klinkt een beetje als Janice (Friends), waardoor je vergeet te luisteren en alleen maar hoopt dat ze snel stopt met praten. Daar moet je even aan wennen en toch proberen te luisteren.

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-11 16:34
Malarky schreef op zondag 8 november 2020 @ 03:20:
[...]

Oftewel, Trump heeft 56.8% van de nog te tellen stemmen nodig, wat hij ongeveer haalt afgelopen dagen. Zal erop of eronder worden.

Maar de vroege call door AP en Foxnews is allemaal ontstaan door de data error, waardoor media outlets dachten dat al 98% van de stemmen was geteld: https://www.msn.com/en-us...ot-98-percent/ar-BB1aGSXn

Voor vele uren stond het zo verkeerd (98% geteld) op de alle nieuwswebsites, viel mij toen ook al op, dat hoge percentage.
Dat van die Data Error is niet waar. Toen Fox de call voor Arizona maakte stond de teller op 75%. Is duidelijk rechtsboven in beeld te zien na een paar seconde "In: 75%".
(zie: YouTube: Fox News doubles down on calling Arizona for Biden).

Ook AP heeft aangegeven dat ze bij 80% getelde stemmen overtuigd waren van de winst van Biden. Zie Washington Post:
“With 80 percent of the expected vote counted, Biden was ahead by 5 percentage points, with a roughly 130,000-vote lead over Trump with about 2.6 million ballots counted,” the AP wrote. “The remaining ballots left to be counted, including mail-in votes in Maricopa County, where Biden performed strongly, were not enough for Trump to catch up to the former vice president.”

This is absolutely ridiculous

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik zat wat op YouTube te kijken en Obama die Biden de Medal of Freedom toekent was een mooi moment:

Trump's speech voor Pence zou ik, ik, ik zijn.

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:55

MazeWing

The plot thickens...

Benieuwd wanneer Trump gaat aankloppen bij Biden met:
"Als je mij (en mijn trouwe volgelingen) gratie geeft en volledige immuniteit dan zal ik vanavond nog conceden..." 8)7 |:(

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

MazeWing schreef op zondag 8 november 2020 @ 06:42:
Benieuwd wanneer Trump gaat aankloppen bij Biden met:
"Als je mij (en mijn trouwe volgelingen) gratie geeft en volledige immuniteit dan zal ik vanavond nog conceden..." 8)7 |:(
Ik had verwacht dat hij dat zelf ging doen (kan nog steeds denk ik)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Marzman schreef op zondag 8 november 2020 @ 06:44:
[...]

Ik had verwacht dat hij dat zelf ging doen (kan nog steeds denk ik)
Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat Biden heel hard gaat lachen en Trump succes wenst bij z'n rechtszaken.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
MazeWing schreef op zondag 8 november 2020 @ 06:45:
[...]

Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat Biden heel hard gaat lachen en Trump succes wenst bij z'n rechtszaken.
Misschien heeft Biden dat wel gedaan, vlak voor de CAPS-tweet van Trump ofzo. :o

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Jake schreef op zondag 8 november 2020 @ 06:54:
[...]

Misschien heeft Biden dat wel gedaan, vlak voor de CAPS-tweet van Trump ofzo. :o
Het is toch diep en diep triest dat een president van een land als een klein kind dit soort zaken op twitter zet. Zelfs in een bananenrepubliek doet een zittend president dat nog niet...

Wil de GOP zijn geloofwaardigheid behouden dan moeten ze gewoon snel afscheid nemen van hem. De GOP zit denk ik met een enorm dilemma. Aangezien er zeer waarschijnlijk in 1 of meer staten een runoff komt, zou het zo maar kunnen zijn dat een boel republikeinse kiezers (zeker de "domme" kiezer) niet eens meer z'n huis uit gaat om te stemmen; Trump heeft namelijk toch al verloren. Het is dan beter dat deze kiezers nog hoop hebben en opnieuw gaan stemmen.

Aan de andere kant is het voor de GOP ook zeer schadelijk als ze Trump, terwijl duidelijk is dat ie heeft verloren, te lang gaan supporten.

Dit zal ongetwijfeld de komende dagen duidelijk gaan worden als de GOP alle strategieën die er nog zijn eens goed gaan bekijken. In mijn optiek kunnen ze beter hun wonden gaan likken en zich richten op eventuele winst in 2022 en voor een nieuwe president in 2024 en de oude schepen (lees: Trump & Co.) achter zich verbranden. E.e.a. zal ook afhangen van de uitbarstingen van Trump en of er mensen binnen het witte huis (en GOP) uit de school gaan klappen...

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
MazeWing schreef op zondag 8 november 2020 @ 07:10:
[...]

Het is toch diep en diep triest dat een president van een land als een klein kind dit soort zaken op twitter zet. Zelfs in een bananenrepubliek doet een zittend president dat nog niet...

Wil de GOP zijn geloofwaardigheid behouden dan moeten ze gewoon snel afscheid nemen van hem. De GOP zit denk ik met een enorm dilemma. Aangezien er zeer waarschijnlijk in 1 of meer staten een runoff komt, zou het zo maar kunnen zijn dat een boel republikeinse kiezers (zeker de "domme" kiezer) niet eens meer z'n huis uit gaat om te stemmen; Trump heeft namelijk toch al verloren. Het is dan beter dat deze kiezers nog hoop hebben en opnieuw gaan stemmen.

Aan de andere kant is het voor de GOP ook zeer schadelijk als ze Trump, terwijl duidelijk is dat ie heeft verloren, te lang gaan supporten.

Dit zal ongetwijfeld de komende dagen duidelijk gaan worden als de GOP alle strategieën die er nog zijn eens goed gaan bekijken. In mijn optiek kunnen ze beter hun wonden gaan likken en zich richten op eventuele winst in 2022 en voor een nieuwe president in 2024 en de oude schepen (lees: Trump & Co.) achter zich verbranden. E.e.a. zal ook afhangen van de uitbarstingen van Trump en of er mensen binnen het witte huis (en GOP) uit de school gaan klappen...
Waar ik me meer zorgen over maak is dat Trump alles achter laat in een wanorde zodat Biden de komende 2 jaar alleen maar bezig is met alles weer terug te brengen naar normaal .

Vreemd dat juist gisteren dit moest gebeuren https://www.npr.org/secti...aders-in-wake-of-election nu al in de "wraakmode" ??

"Beautiful Clean Coal"

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

leekers schreef op zondag 8 november 2020 @ 07:25:
[...]

Waar ik me meer zorgen over maak is dat Trump alles achter laat in een wanorde zodat Biden de komende 2 jaar alleen maar bezig is met alles weer terug te brengen naar normaal .

Vreemd dat juist gisteren dit moest gebeuren https://www.npr.org/secti...aders-in-wake-of-election nu al in de "wraakmode" ??
Het enige dat hij nog kan doen (en ongetwijfeld gaat doen) is een shitload aan decreten uitschrijven. Echter zal dit allemaal maar voor zeer korte duur zijn en praktisch meteen teruggedraaid worden.
Hij kan wel hooggeplaatste functionarissen vervangen, echter is het nog altijd het normale "voetvolk" dat in elk departement de taken uitvoert. Mocht Trump dus echt rare dingen doen dan denk (en hoop) ik dat de daadwerkelijke uitvoering van deze decreten ernstig te wensen over laat.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:00

Pierre

Van nature lui!

Deze kan zo op tegeltje

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

WhatsappHack schreef op zondag 8 november 2020 @ 02:51:
Interessante opmerking, dat ze elkaar (stemmers op trump en biden) elkaar weer als Amerikanen moeten zien en samen moeten komen.
Opvallend dat 4 jaar terug Trump exact hetzelfde zei maar je er niemand over hoorde, en omdat Biden het nu zegt iedereen de horlepiep loopt te dansen. :') :P

Volvotips.com

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:05
[...]

silmaril8 schreef op zondag 8 november 2020 @ 03:00:
[...]

Ikke niet. Ze weten waarschijnlijk toch wel dat ie niet luistert. En het is ook niet echt slim, want Trump kennende gaat ie dan juist nog erger (lees onvolwassen) met de situatie om en zal ie er nog langer over doen om zijn verlies toe te geven :p Alhoewel ik denk dat Trump dat waarschijnlijk überhaupt nooit zal gaan doen.
Er zit eigenlijk wel een verscholen nudge daartoe...

Iets over wat presidenten zeggen...

"Our nation is shaped by the constant battles between our better angels and our darkest impulses. And what Presidents say in this battle matters. It's time for our better angels to prevail. Tonight the whole world is watching America and I believe at our best, America is a beacon for the globe.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Bart-Willem schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:02:
[...]

Opvallend dat 4 jaar terug Trump exact hetzelfde zei maar je er niemand over hoorde, en omdat Biden het nu zegt iedereen de horlepiep loopt te dansen. :') :P
Omdat 4 jaar geleden al bij Trump helder was dat de woorden niet overeenkwamen met zijn daden (tweets). Die haalde zijn eigen (voor hem geschreven) speech bijna meteen onderuit.

Biden heeft deze verzoende toon vanaf dag 1 gehad.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:33
Prachtige speech van Biden, ik had het niet verwacht maar zijn woorden brachten tranen in mijn ogen toen hij sprak over een terugkeer naar respect voor elkaar. Ik heb een dergelijke houding zo ontzettend gemist de afgelopen vier jaar; iemand die alleen maar ruzie wil maken, daar word je toch gedeprimeerd van? Ik hoop echt dat hij samenwerking kan bewerkstelligen met de GOP maar ik heb er een hard hoofd in.

All the best, Mr. President-Elect.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Het gebrek aan samenkomen komt niet door gebrek aan moeite van de kant van de Democraten, maar gewoon door die obstinate GOP met Mitch voorop. Daar verandert niks.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Cyberpope schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:10:
[...]

Biden heeft deze verzoende toon vanaf dag 1 gehad.
En de 8 jaar dat hij VP was hadden ook die toon, itt tot afgelopen 4 jaar.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Semyon
Voornamelijk omdat dat 4 jaar gelden gewoon was. Er was dus niks speciaal te melden, en vandaar dat je er niemand over hoorde, bij hem of voor hem. Een president die er niet zou zijn voor de andere helft van de bevolking zou stuitend geweest zijn. Maar nu we 4 jaar aan het stuiten geweest zijn is het opeens wel vermeldingswaardig dat het weer voor iedereen is.

Als Biden Obama zou hebben opgevolgd en hetzelfde zou hebben gezegd zou je ook niks hebben gehoord over voor iedereen... Zo werkt nieuws...

[ Voor 15% gewijzigd door Semyon op 08-11-2020 08:57 ]

• Dr. Strangelove
armageddon_2k1 schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:19:
Het gebrek aan samenkomen komt niet door gebrek aan moeite van de kant van de Democraten, maar gewoon door die obstinate GOP met Mitch voorop. Daar verandert niks.
Ik probeer gewoon optimistisch te zijn maar ja, het is lastig met de houding van de GOP de afgelopen 20 jaar. Het helpt niet dat het GOP leiderschap op zijn minst door stilzwijgen Trumps sore loser behavior steunt. Totdat hij weg is is er weinig mogelijk denk ik.

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:34

Blokker_1999

Full steam ahead

Iemand die al is tegengekomen waarom er vanuit Alaska (toch geen grote staat) al dagen geen resultaten meer komen?

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• Sir_Lion
Blokker_1999 schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:39:
Iemand die al is tegengekomen waarom er vanuit Alaska (toch geen grote staat) al dagen geen resultaten meer komen?
Ze beginnen pas echt weer met tellen vanaf de 12e. Heeft te maken met hoe Alaska is. Groot landgebied met heeeeeel weinig mensen. Alaska alleen is al like 1/3e van de rest van Amerika.

• Dr. Strangelove
Alaska heeft grote stapel absentee ballots en wacht tot alles binnengekomen is voor ze tellen.

Maar Alaska is irrelevant, is een deep red state die toch naar Trump gaat.

Wat ik vreemder vond was dat er vrij lang gewacht werd met Alaska callen, dat was m.i. niet nodig geweest.

Een hoop mensen vergeten ook dat er in heel veel staten nog geteld wordt (b.v. California), maar daar is geen aandacht voor omdat die staten overwegend blue/red stemmen. Ik hoorde gisteren van iemand die het vreemd vond dat er in PA nog werd geteld, dat was toch wel verdacht. Tja. Dan heb je gewoon niet opgelet.

Last count op CNN was geloof ik dat er landelijk nog een slordige 4mln votes geteld moeten worden.

[ Voor 60% gewijzigd door Dr. Strangelove op 08-11-2020 08:44 ]

• mercapto
Nou ja, niet groot qua populatie, qua oppervlak toch best groot :)
Ik meen mij te herinneren dat ze in het weekend niet werken?

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Moest wel lachen vanochtend toen ik las waar Rudy gisteren zijn speech gaf: Four Seasons Total Landscaping. Blijkt nu speculatie te zijn dat iemand zich vergist heeft en de verkeerde Four Seasons gebeld heeft. Het Four Seasons hotel kreeg blijkbaar zoveel telefoontjes van reporters dat ze zelf een tweet de wereld instuurden om te zeggen dat het niet bij hen was. Goed nieuws voor Trump, weer iemand die hij kan ontslaan.

• Dr. Strangelove
Die Giuliani is wel een voorbeeld van iemand die zijn reputatie helemaal zelf tot poeder vermalen heeft. In 2001 was hij beoogd opvolger van Bush als president na zijn handling van 9/11. Nu is hij zo incompetent dat je hem de pleeborstel van een roadside diner nog niet zou laten aanraken.

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

O-)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:04

ultimateharry

Team Slayer:-)

Blokker_1999 schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:45:
Moest wel lachen vanochtend toen ik las waar Rudy gisteren zijn speech gaf: Four Seasons Total Landscaping. Blijkt nu speculatie te zijn dat iemand zich vergist heeft en de verkeerde Four Seasons gebeld heeft. Het Four Seasons hotel kreeg blijkbaar zoveel telefoontjes van reporters dat ze zelf een tweet de wereld instuurden om te zeggen dat het niet bij hen was. Goed nieuws voor Trump, weer iemand die hij kan ontslaan.
Dit is echt beyond parody: https://www.thedailybeast...-sex-shop-in-north-philly

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
[...]

Trump zn eerste speech na zn overwinning is goed ontvangen. Dat kun je in de voorgangers van dit topic ook lezen. Er was inderdaad even hoop dat Trump zn toon zou veranderen en zich toch presidentieel zou gaan gedragen.

Toen kwam natuurlijk zijn speech na zn inauguratie, een van de meest donkerste speeches die ik ooit hoorde over 'American Carnage' en bleek die hoop volkomen onterecht.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• anandus
  • Niet online
Ik zat te lezen over het Blue Shift-fenomeen.
Harris heeft het al eerder meegemaakt.

In 2010, toen Harris meedeed met de verkiezingen voor Attorney General van Californië had je ook zoiets.
De Republikeinse tegenstander riep zichzelf tot winnaar uit, maar uiteindelijk bleek Harris toch gewonnen te hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 08-11-2020 08:58 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik zie dat Biden in Georgia intussen bijna op 10k votes zit. Vraag me af of die recount überhaupt nog wel zin heeft nu.

Arizona gaat inderdaad nog wel 'spannend' worden, Trump loopt daar flink in.

• anandus
  • Niet online
kazuka schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:58:
Ik zie dat Biden in Georgia intussen bijna op 10k votes zit. Vraag me af of die recount überhaupt nog wel zin heeft nu.
Kwamen er niet nog 8k stemmen van soldaten aan?

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Hmm, zou iemand gedacht hebben: Hey, ik weet waar de Four Seasons is, kom er regelmatig in de buurt, das tegenover die porno winkel. Zal ik ze even bellen?

• Dr. Strangelove
The End of the Line for Trumpland Is a Poorly Rated Sex Shop in North Philly
'Poorly rated' vooral, geniaal >:)

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ik begrijp dat er verhalen zijn dat Jared kushner geprobeerd heeft Trump over te halen om zijn verlies te accepteren. Zal die relatie vast ook geen goed doen, Trump is nogal van shoot the messenger

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

anandus schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:58:
[...]
Kwamen er niet nog 8k stemmen van soldaten aan?
Maar met die stemmen ga je het dus al niet meer redden. En hoewel soldaten, denk ik, meer stemmen voor een zittend president, het blijft hun commander, zal het zeker niet allemaal voor Trump zijn.

• Sir_Lion

In GA, een recount is mogelijk omdat het onder de 0.5% is. Momenteel zit het nog op 0.2%. Biden zou nog een verschil van 20k bovenop moeten hebben om een recount vrijwel onwaarschijnlijk te maken. Dat zit er niet in.

Daarnaast zal er in WI ook nog een recount kunnen komen. Trump zou zowel WI (20k verschil), GA (10k verschil) als AZ moeten claimen om alsnog de overwinning the krijgen.

Zeeeeeeer onwaarschijnlijk. Zeker gezien recounts vaak max 500 votes schelen. En meeral niet in het voordeel van de aanvrager. Zo was 4 jaar geleden een recount in WI waarbij 133 votes extra naar Trump ging. Het was aangevraagd door Clinton.

• Dr. Strangelove
ph4ge schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:54:
[...]

Trump zn eerste speech na zn overwinning is goed ontvangen. Dat kun je in de voorgangers van dit topic ook lezen. Er was inderdaad even hoop dat Trump zn toon zou veranderen en zich toch presidentieel zou gaan gedragen.

Toen kwam natuurlijk zijn speech na zn inauguratie, een van de meest donkerste speeches die ik ooit hoorde over 'American Carnage' en bleek die hoop volkomen onterecht.
Het punt is dat die victory speech vol zit met dingen die niet alleen achteraf 100% leugens waren maar ook haaks stonden op zijn rhetoriek tijdens de campagne.
I've just received a call from Secretary Clinton. She congratulated us. It's about us. On our victory, and I congratulated her and her family on a very, very hard-fought campaign.
I mean, she fought very hard. Hillary has worked very long and very hard over a long period of time, and we owe her a major debt of gratitude for her service to our country.
Ja ja. En 'lock her up' dan? Dat was op dat moment al de hypocrisie ten top. Die speech zit vol met dit soort dingen.

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Woy schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:01:
Ik begrijp dat er verhalen zijn dat Jared kushner geprobeerd heeft Trump over te halen om zijn verlies te accepteren. Zal die relatie vast ook geen goed doen, Trump is nogal van shoot the messenger
Jared zit nu ineens aan zijn eigen toekomst te denken. Met 4 extra jaren had hij wel degelijk een reputatie kunnen opbouwen in internationale politiek. Nu hij eindelijk vooruitgang aan het maken is, verliest hij de kans om daar aan door te werken.

Geen idee hoeveel van het werk van zijn hand is, maar die akkoorden in het midden oosten de laatste maanden zijn er niet voor niets gekomen. Al heeft bijvoorbeeld de UAE al 1 belangrijke prijs binnengehaald. Trump wil F-35 vliegtuigen aan hen verkopen, iets wat onder geen enkele andere president zou zijn gebeurd daar er blijkbaar een wet in de VS bestaat die zegt dat de VS geen actie mag ondernemen die de militaire superioriteit van Israel in de regio in het gedrang kan brengen.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:47

WhySoSerious

Be the change.

[...]

De inauguratie-speech van Trump was dan ook verbindend. Ik dacht daar destijds ook over gepost te hebben hier, maar was blijkbaar niet zo.

Alhoewel, als je die speech terug leest met de kennis van nu...

• ph4ge
Dr. Strangelove schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:04:
[...]

Het punt is dat die victory speech vol zit met dingen die niet alleen achteraf 100% leugens waren maar ook haaks stonden op zijn rhetoriek tijdens de campagne.

[...]

Ja ja. En 'lock her up' dan? Dat was op dat moment al de hypocrisie ten top. Die speech zit vol met dit soort dingen.
Ja, maar het punt is dus dat we niet juichten voor Trump maar wel voor Biden als ze ongeveer hetzelfde zeggen. Het punt is dat het bij Trump een uitzondering was die niks waard bleek, maar op dat moment als aangename verrassing werd ontvangen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Dr. Strangelove
Ik weet niet meer of en hoe ik er toen op gereageerd heb maar wel met de nodige scepsis vermoed ik ;)
Woy schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:01:
Jared en Ivanka zijn jong en hebben ambitie. Die zijn nooit zo confronterend geweest als hun (schoon)vader en realiseren zich dat ze zich over een paar jaar als de spirituele opvolger van papa kunnen presenteren, met wat extra common sense.

Nu een Alamo beginnen die eindigt in tranen zal hun in de long run alleen maar schaden.

[ Voor 7% gewijzigd door Dr. Strangelove op 08-11-2020 09:09 ]

• anandus
  • Niet online
[...]

Hier wat Trump zei in z'n overwinningsspeech:
I mean that very sincerely. Now it is time for America to bind the wounds of division, have to get together. To all Republicans and Democrats and independents across this nation, I say it is time for us to come together as one united people.
It is time. I pledge to every citizen of our land that I will be President for all of Americans, and this is so important to me. For those who have chosen not to support me in the past, of which there were a few people, I'm reaching out to you for your guidance and your help so that we can work together and unify our great country.
Dus ook een beetje hetzelfde, inderdaad.

Maar ik begrijp wel dat iedereen blij is. Mensen snakken naar verbintenis na vier jaar een president gehad te hebben die juist de confrontatie opzocht.
Uiteraard is the proof in the pudding, maar de kans is aanzienlijk groter dat Biden ook daadwerkelijk zal proberen te verbinden dan Trump. De woorden van Trump waren niets waard.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:08:
Ik weet niet meer of en hoe ik er toen op gereageerd heb maar wel met de nodige scepsis vermoed ik ;)

[...]

Jared en Ivanka zijn jong en hebben ambitie. Die zijn nooit zo confronterend geweest als hun (schoon)vader en realiseren zich dat ze zich over een paar jaar als de spirituele opvolger van papa kunnen presenteren, met wat extra common sense.

Nu een Alamo beginnen die eindigt in tranen zal hun in de long run alleen maar schaden.
Zoals Marine le Pen zich als toch wat minder extreem als haar vader wil neerzetten misschien.
Zou overigens in dit geval wel terecht zijn, diegene die deze fuck up heeft gemaakt moet niet vreemd opkijken dat hij/zij ander werk kan gaan zoeken.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:02

Player1S

Probably out in the dark

Sissors schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:21:

[...]

Zou overigens in dit geval wel terecht zijn, diegene die deze fuck up heeft gemaakt moet niet vreemd opkijken dat hij/zij ander werk kan gaan zoeken.
dat mag iedereen in zijn team. O-)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Blokker_1999 schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:59:
Hmm, zou iemand gedacht hebben: Hey, ik weet waar de Four Seasons is, kom er regelmatig in de buurt, das tegenover die porno winkel. Zal ik ze even bellen?
Of de Google skills zijn niet zo heel goed haha :9

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Virtuozzo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:07:
Inside Donald Trump’s 2020 undoing.

How Biden prevailed and Trump fell short in an unforgettable election, according to conversations with 75 insiders.

https://www.politico.com/...rumps-2020-undoing-434716

Knap werk bij Politico. Aanrader. Maar, slechts een goed begin. De meta context ontbreekt, dat zal nog moeten volgen.
Afgezien van blijkbaar nogal gefaal op het gebied van ads, lijkt alsof het allemaal door Corona komt. De vraag is dan.... had Biden een kans gehad zonder Corona?

[ Voor 4% gewijzigd door armageddon_2k1 op 08-11-2020 09:26 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-11 07:05
Dr. Strangelove schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:08:

[...]

En toch zie ik dat sowieso niet slagen. Bewegingen zoals 'Trumpism' zijn vaak ook een persoonlijkheidscultus en het soort schoolpleinpestkoppengedrag is een essentieel onderdeel van de aantrekkingskracht voor een significant deel van de achterban. Als je daar dan opeens een Jared of Ivanka neerzet, dan ga je die base niet direct enthousiasmeren, denk ik. Vraag me bovendien ook af of die twee wel zo hard mee zouden gaan in de transactionele steun voor de conservatieve christenen.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

armageddon_2k1 schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:24:
[...]

Het lijkt alsof het allemaal door Corona komt. De vraag is dan.... had Biden een kans gehad zonder Corona?
Ik denk het wel, had gisteren nog iets gelezen dat Corona pas prioriteit nummer 3 was voor stemmers terwijl de economie op 1 stond.

Het zou sowieso een totaal andere campagne zijn geweest, met andere hoogte- en dieptepunten. Een campagne waarbij Biden veel meer de focus zou leggen op alle leugens die Trump verkondigt heeft gehad. En doordat men veel minder via de post zou gestemd hebben zou verkiezingsnacht er ook totaal anders hebben uitgezien. Het resultaat? Daar kunnen we alleen maar naar gokken, maar aangezien Hillary wel de popular vote won 4 jaar terug verwacht ik dat er ook nu weer iets mogelijk was geweest.

• mercapto
Even in Google Maps gezocht naar "four seasons near Philadelphia"
Het had ook een Chinees of Mexicaans restaurant kunnen zijn geweest, of een nail salon, een food market, een seafood company, een drycleaners, een roofing company, een butcher, of een juice bar :P

[ Voor 10% gewijzigd door mercapto op 08-11-2020 09:34 ]

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009

Bij minder dan 0,5% verschil wordt er volgens de wet automatisch een hertelling gedaan.

• Sir_Lion
HEY_DUDE schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:39:
[...]

Bij minder dan 0,5% verschil wordt er volgens de wet automatisch een hertelling gedaan.
Niet automatisch in Georgia.

• HEY_DUDE
Sir_Lion schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:39:
[...]

Niet automatisch in Georgia.
Je heat gelijk dat was PA. GA:
State law does not require an automatic recount of votes. However, a candidate can request a recount if the difference between the number of votes is not more than 1%. That request has to be made within two business days of the results being certified.

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 21:51
[...]

Afgezien van blijkbaar nogal gefaal op het gebied van ads, lijkt alsof het allemaal door Corona komt. De vraag is dan.... had Biden een kans gehad zonder Corona?
Nee ik denk het niet. Waar het op andere gebieden voor geïnteresseerden misschien heel duidelijk was dat Trump niets voorstelde, was dat voor de gemiddelde Amerikaan niet concreet. Economie ging toch goed? Etc etc.

Corona zorgde echt voor een duidelijk mismanagement en een helder contrast. Het enige dat Trump hoefde te doen was het stokje overgeven aan fauci en kompanen, en de eer opstrijken. In plaats daarvan legde hij de diepgaande corruptie bloot.

• HEY_DUDE
Er zijn inderdaad tekenen dat FOX van strategie aan het wijzigen is:

https://edition.cnn.com/2...-murdoch-trump/index.html

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Mensen, bedankt voor de afgelopen week hier. Was erg fijn om dit mee te maken. Spannend, en grotendeels respectvol.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• ph4ge
[...]

Bij een normale reactie van Trump niet. Als hij gewoon had gedaan wat zijn adviseurs aanbevolen dan was het Rally around the flag effect niet te overkomen. Zelfs Bush Jr. werd daardoor herkozen.

Corona was een open kans op leeg doel voor Trump maar niet alleen miste hij hem, hij schoot hem in eigen doel.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:47
Jivebunny schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:55:
Mensen, bedankt voor de afgelopen week hier. Was erg fijn om dit mee te maken. Spannend, en grotendeels respectvol.
Zeker van genoten. Ik heb zelfs een aantal dagen niet aan Corona gedacht. Dit was een spannende een interessante afleiding.

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

jaapstobbe schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:59:
[...]

Zeker van genoten. Ik heb zelfs een aantal dagen niet aan Corona gedacht. Dit was een spannende een interessante afleiding.
Zo, daar zeg je wat hahaha.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• anandus
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:59:
[...]

offtopic:
Dit dus. Het was een welkome afwisseling.

Kunnen we nu weer terug naar de dagkoersen en mopperen over andere Nederlanders, dat doen we allemaal ongeacht politieke kleur :P

Ik zie geen mondkapjes-Nederlanden, ik zie geen viruswaarheid-Nederlanden, maar ik zie Verenigde Nederlanden :D

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:16
Jivebunny schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:59:
[...]

Zo, daar zeg je wat hahaha.
Dit waren leukere getallen om te volgen

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:03

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik snap daar dus *helemaal* niets van 8)7. Als zo'n fuckup is gemaakt, dan corrigeer je dat toch? Je gaat toch niet daadwerkelijk in die ontzettend troosteloze omgeving je persconferentie houden? Ik bedoel, Biden's speech van de nacht ervoor werd ook 2 uur opgeschoven. Regel dan een alternatieve locatie zodra je erachter komt, ipv te double-downen en net doen alsof dit idd de bedoeling was, waarschijnlijk omdat het zwak oogt dat er een fout is gemaakt. Alsof dit er dan niet zwak uitziet oid. Ik bedoel, kijk dan:

Afbeeldingslocatie: https://compote.slate.com/images/9d2fdf55-e5d3-4ffa-b954-123f0737619d.jpeg?width=780&height=520&rect=6301x4201&offset=0x0

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

.oisyn schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:13:
[...]

Ik snap daar dus *helemaal* niets van 8)7. Als zo'n fuckup is gemaakt, dan corrigeer je dat toch? Je gaat toch niet daadwerkelijk in die ontzettend troosteloze omgeving je persconferentie houden? Ik bedoel, Biden's speech van de nacht ervoor werd ook 2 uur opgeschoven. Regel dan een alternatieve locatie zodra je erachter komt, ipv te double-downen en net doen alsof dit idd de bedoeling was, waarschijnlijk omdat het zwak oogt dat er een fout is gemaakt. Alsof dit er dan niet zwak uitziet oid. Ik bedoel, kijk dan:

[Afbeelding]
Of, alternatieve theorie. De four seasons is pas gebeld na de tweet, en die wilden er inmiddels niks meer mee te maken hebben? En als ze dat kenbaar zouden maken, was het gezichtsverlies?

[ Voor 3% gewijzigd door Jivebunny op 08-11-2020 10:16 ]

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

[...]

[Afbeelding]
Het geld is waarschijnlijk op :+ elke penny die ze kunnen besparen kan nu naar de advocaten gaan om die rechtzaken aan te spannen.

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Die laatste zin ook. “It is what it is.” Die is niet toevallig gekozen ;)

spoiler:
Dat was Trump’s reactie op het overlijden van 200.000 Amerikanen door COVID-19

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat is het eerste officiële moment, waarbij Trump betrokken is? Is dat pas bij de inauguratie (hoewel hij daar volgens mij ook niet echt bij nodig is).

Volgens mij kan Trump gewoon het Witte Huis verlaten, zonder 1 keer toe te geven dat hij verloren heeft en zonder 1x Biden te ontmoeten toch?

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

PWM schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:18:
Wat is het eerste officiële moment, waarbij Trump betrokken is? Is dat pas bij de inauguratie (hoewel hij daar volgens mij ook niet echt bij nodig is).

Volgens mij kan Trump gewoon het Witte Huis verlaten, zonder 1 keer toe te geven dat hij verloren heeft en zonder 1x Biden te ontmoeten toch?
In principe de overdracgt van de macht. Een briefing geven aan Biden met alle belangrijke lopende zaken en advies geven over de staat van het land. Hoewel niet in de wet, is het wel onderdeel van de vredevolle overdracht van de macht.

• Hydra
  • Laatst online: 06-10 13:59
Of hij gaat een dezer dagen naar Rusland en komt gewoon niet meer terug.

https://niels.nu

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Hydra schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:22:
[...]

Of hij gaat een dezer dagen naar Rusland en komt gewoon niet meer terug.
Daarvoor houdt hij teveel van Mar-a-Lago

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:06
[...]

[Afbeelding]
Een theorie die ik las, zei dat dit wel degelijk een bewuste keuze was. Deze locatie ligt midden in Trump-gezind gebied, dus minder kans op verstoringen door Biden fans. (maar goed, je zou inderdaad denken dat dan nog steeds wel betere locaties te vinden zijn)

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:04

ultimateharry

Team Slayer:-)

anboni schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:25:
[...]

Een theorie die ik las, zei dat dit wel degelijk een bewuste keuze was. Deze locatie ligt midden in Trump-gezind gebied, dus minder kans op verstoringen door Biden fans. (maar goed, je zou inderdaad denken dat dan nog steeds wel betere locaties te vinden zijn)
Dit (Philadelphia) is verre van Trump-gebied. Daarnaast wil je een locatie die goed af te schermen / te controleren is, dat was dit ook niet bepaald.

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

ultimateharry schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:30:
[...]

Dit (Philadelphia) is verre van Trump-gebied. Daarnaast wil je een locatie die goed af te schermen / te controleren is, dat was dit ook niet bepaald.
Waarschijnlijk gewoon bewust door iemand binnen het campagneteam geregeld die toch weet dat het over enkele dagen voorbij is en hij/zij een andere baan kan zoeken.

• HEY_DUDE

Vermoed dat Trump zich niet zal laten zien. Het ligt voor de hand dat Mike Pence naar voren geschoven wordt. Trump zal zich op officiële momenten ineens niet lekker voelen, maar wel voldoende goed om te gaan golfen.

• .oisyn
  • Laatst online: 01:03

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Niemand is er echt meer mee bezig :P, maar GA en NV lijken nu toch wel redelijk in de pocket met resp. 10k en 27k voorsprong en groeiende. AZ wordt nog spannend, Trump ligt zo'n beetje op koers om precies gelijk te eindigen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

In Arizona had Trump bij 523,515 te tellen stemmen nog 61,8% van het resultaat nodig, ondertussen bij 121,069 nog maar 56,9% nodig en die Hurdle is een constante lijn: https://alex.github.io/ny...round-state-changes.html#

Oftewel, Trump haalt consequent zijn marge die hij nodig heeft in AZ, lijkt dus inderdaad dat hij die gaat pakken. Voer op de molen van de Trump aannhangers, dat AP/Foxnews AZ te vroeg heeft gecalled.

Verwijderd

Ongelofelijk dat een zittend president van de VS zo weg kan vluchten voor de realiteit. Heel smerig, maar dan moet ik haast direct aan een oud voormalig "Europees leider" denken, die ook niet meer vatbaar was voor de realiteit en de ondergang verkoos boven "gewoon verliezen".

Dit gaat meer dan 1 stap te ver en lijkt mij bijzonder schadelijk voor zijn partij (zo'n stampvoetende puber).

• Semyon
Malarky schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:54:
Voer op de molen van de Trump aannhangers, dat AP/Foxnews AZ te vroeg heeft gecalled.
Ja als AZ naar Trump gaat is dat objectief toch ook gewoon zo?

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:33
[...]

[Afbeelding]
Ik moest (en nog steeds) hier echt hartelijk om lachen. Ik weet zo niet de volgorde van de bekendmakingen rond deze persco, maar in gedachte speelt het scenario dat Trump eerst zelf zou spreken, er achter kwam dat de verkeerde locatie geboekt was, het niet meer hersteld kon worden en uit protest als een klein kind is gaan golven en iemand anders de speech maar moest doen.
Pagina: 1 ... 110 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

[font size=18]Zero Tolerance [/font]

Voor actuele uitslagen zie:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html

Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.

Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
  • Discriminerende reacties
  • Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
  • Rants
  • Whataboutisme
  • Linkdrops
  • Sealioning
  • Het reageren op overduidelijk slechte reacties
  • De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid