Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Niet arbitrairder dan AP die Arizona callde toen Biden een voorsprong had van 40.000 stemmen met nog 400.000 stemmen die nog geteld moesten wordenRoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:48:
[...]
Ok dat had ik nog niet gehoord, maar... dat is toch nog steeds arbitrair?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Nog 117k te gaan daar, marge 20.5k. Ik ben heel benieuwd en denk dat CNN en anderen hierin de betere keuze hebben gemaakt door niet te callen.Laguna schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:07:
[...]
Niet arbitrairder dan AP die Arizona callde toen Biden een voorsprong had van 40.000 stemmen met nog 400.000 stemmen die nog geteld moesten worden
Ik ben toch ook nog benieuwd wat de eindstand in AZ, NC, GA gaat zijn
edit: net een kapsalon besteld om dit te vieren
[ Voor 14% gewijzigd door user109731 op 07-11-2020 20:19 ]
Trump is slechts het gevolg van 30 jaar lang afbreuk aan de republikeinse partij, checks and balances binnen de federale overheid en de erosie van morele principes. Trump die het witte huis verlaat is slechts het shot ketamine wat je krijgt van de traumahelikopter als je een open beenbreuk hebt. Helaas zijn er meer dan een van die open beenbreuken binnen de VS. (Ja ik kijk af en toe Helicopter ER, ik geef het eerlijk toe5pë©ïàál_Tèkén' schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:04:
Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe de Republikeinen verder gaan. Vóór Trump was team rood, in mijn ogen, een chaos. Er was geen leider(schap) waardoor een totale outsider aan het roer kon komen.
Ik denk dat Trump de Republikeinse partij heeft omgevormd tot een organisatie die op de man speelt, fake news roept én verspreidt, op de onderbuik inspeelt en de inhoud (vooral wetenschap) vermijdt. De conservatievelingen zullen denk ik een stroming vormen (a la Tea Party) maar hun normen en waarden zullen niet meer hét uithangbord zijn van team rood.
Trump is verslagen, maar nog niet weg. Wat gaat hij doen in de laatste maanden dat hij aan het roer staat? Nu hij onder druk staat ben ik benieuwd wat voor (rare) sprongen hij gaat maken. Rechtzaken natuurlijk, maar dat doen de Republikeinen, niet Trump zelf. Hoe ziet de toekomst eruit voor de Olifanten?
De Republikeinse partij zal achter Trump blijven staan zolang Trumps enablers dat willen. Het is al lang geen organisatie meer die onafhankelijk een nieuwe kandidaat naar voren kan schuiven. Ik ben er behoorlijk zeker van dat het Trumpistische gedachtegoed wel gepusht zal blijven worden, maar wellicht in een nog gevaarlijkere, geliktere vorm.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
Ook nog een kleine sneer met die pet naar Trumps 'Make America Great Again'?
He will be a President for all of our families. pic.twitter.com/iGPKLMMIcK
— Dr. Jill Biden (@DrBiden) 7 november 2020
[ Voor 6% gewijzigd door EDIT op 07-11-2020 20:19 ]
Ik deel je vrees maar toch kunnen wij en zij (!) iig 4 jaar even op adem komen.MneoreJ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:02:
Ik hou mijn hart vast voor hoe het er over 4 jaar aan toe gaat. Biden is één stap vooruit, maar het wachten is op de twee stappen terug.
Het meest teleurstellende aan deze verkiezingen is wel hoeveel stemmen Trump alsnog heeft binnengehaald.
Desondanks is het, ondanks Fox en ondanks alle kromme regelingen en cludges in het systeem bedoeld om de verkiezingen in het voordeel vd GOP te doen eindigen, des te meer een enorme overwinning van de democraten.
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Het zal wel komen omdat ik een raspessimist benmekkieboek schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:20:
Ik deel je vrees maar toch kunnen wij en zij (!) iig 4 jaar even op adem komen.
Dat raakt kant noch wal. Niet "dat slaat kant noch wal". Wel "dat slaat als een tang op een varken".
ook @MneoreJmekkieboek schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:20:
[...]
Ik deel je vrees maar toch kunnen wij en zij (!) iig 4 jaar even op adem komen.
Desondanks is het, ondanks Fox en ondanks alle kromme regelingen en cludges in het systeem bedoeld om de verkiezingen in het voordeel vd GOP te doen eindigen, des te meer een enorme overwinning van de democraten.
Eens. En dit is eigenlijk straks 1 van de eerste dingen die aangepakt zou moeten worden, wil het systeem in de US ooit een beetje normaal kunnen gaan functioneren
Ik kende het niet, iemand postte het gisteren. Maar ik zat wel met flapperende ogen te kijken
Toevallig! Ik ben vanochtend bij de kapsalon geweest.user109731 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:13:
Je zou het bijna vergeten maar Nevada nu +2.0 (> 25000 stemmen), Pennsylvania 0.51% (34000).
Ik ben toch ook nog benieuwd wat de eindstand in AZ, NC, GA gaat zijn
edit: net een kapsalon besteld om dit te vieren
een treffende spreuk
Als je dat naar Nederland vertaalt kom je uit op figuren als Baudet. Daar gaan ook (te) veel mensen in mee.psy schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:03:
Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat er serieus mensen zijn die Trump als een serieuze kandidaat zien om op te stemmen. Iemand die duidelijk aantoonbaar liegt, maar ook bijvoorbeeld altijd de pers wegzet als zijnde fake news brengers, verdient het gewoon niet om op die positie te zitten. Zo'n man is ronduit gevaarlijk. ALLES beter dan dat, ook al is dat dan Biden.
Eigenlijk voelt het wel als een opluchting. Ook al is de VS ver weg, het blijft de grootste economie ter wereld en juist de globale impact van de VS vraagt om een stabiele regering.
Maar vergis je niet in wat Biden uiteindelijk is. Zie hem maar aan een conservatieve Rutte. Een neo-liberaal in hart en nieren. Ik hoop dat het meer progressieve deel van de Democraten, zoals Senator Sanders en AOC, de ruimte krijgen om mede het geluid te bepalen.
En daarna aan het werk, hoop ik, precies zoals in campagne focus 👍Killjoy schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:51:
[...]
Kom, kom. Even van de zuurtjes afblijven. Tonight we're gonna party like it's 1699
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Veel daarin zal afhangen van de Senaatsverkiezing in Georgia begin januari. Als dat 2x Democraat wordt, kunnen Biden en de Democraten behoorlijk losgaan. Risico daarin is dan wel weer dat het te links wordt en er in 2024 weer een landslide richting Republicans komtmichielRB schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:27:
[...]
Maar vergis je niet in wat Biden uiteindelijk is. Zie hem maar aan een conservatieve Rutte. Een neo-liberaal in hart en nieren. Ik hoop dat het meer progressieve deel van de Democraten, zoals Senator Sanders en AOC, de ruimte krijgen om mede het geluid te bepalen.
Ja, ik begreep al dat Biden en AOC niet op 1 lijn zitten wat betreft haar Green New Deal. Ik hoop dat er dan tenminste een middenweg gevonden kan worden, Biden staat immers bekend als bemiddelaar. Maar dan nog is de vraag wat er terecht van komt als de Republicans de meerderheid houden in de senat?michielRB schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:27:
[...]
Als je dat naar Nederland vertaalt kom je uit op figuren als Baudet. Daar gaan ook (te) veel mensen in mee.
Eigenlijk voelt het wel als een opluchting. Ook al is de VS ver weg, het blijft de grootste economie ter wereld en juist de globale impact van de VS vraagt om een stabiele regering.
Het zal me niets verbazen dat dat ook een vooropgesteld plan is om via deze ingang écht geschiedenis te schrijven. En dat de VS er dan achter komt dat jonge vrouwen prima president kunnen zijn.Bart-Willem schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:30:
[...]
Dit dus, het zou me niets verbazen als Biden er eerder mee nokt want fysiek te zwaar. Ik geef 't hooguit anderhalf tot 2 jaar.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het leiderschap lag al sinds Reagan buiten de partij. He who pays the piper picks the tune.5pë©ïàál_Tèkén' schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:04:
Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe de Republikeinen verder gaan. Vóór Trump was team rood, in mijn ogen, een chaos. Er was geen leider(schap) waardoor een totale outsider aan het roer kon komen.
Ik denk dat Trump de Republikeinse partij heeft omgevormd tot een organisatie die op de man speelt, fake news roept én verspreidt, op de onderbuik inspeelt en de inhoud (vooral wetenschap) vermijdt. De conservatievelingen zullen denk ik een stroming vormen (a la Tea Party) maar hun normen en waarden zullen niet meer hét uithangbord zijn van team rood.
Trump is verslagen, maar nog niet weg. Wat gaat hij doen in de laatste maanden dat hij aan het roer staat? Nu hij onder druk staat ben ik benieuwd wat voor (rare) sprongen hij gaat maken. Rechtzaken natuurlijk, maar dat doen de Republikeinen, niet Trump zelf. Hoe ziet de toekomst eruit voor de Olifanten?
De agenda is niet veranderd. De toolbox is dezelfde. Ze zitten in een betere positie - kunnen de redistricting doen, alles afschieten via Senaat en Supreme Court, demographic versterken, pretenderen weer normaal te zijn en zieltjes , hebben een enorme deregulering en afbraak van overheid bewerkstelligd - en ze kunnen achterover leunen bij het puin ruimen. Waar vrijwel geen ruimte is tot corrigeren van door Republikeinen geschapen trends en condities.
Zoals ik eerder zei, over vier jaar is er een reëel scenario voor een red wave, die net zo’n bruine hemden in de sturing heeft als nu en de afgelopen decennia.
Trump is als chaos actor in de arena gezet, gericht als hefboom, gebruikt als bliksemafleider.
De Southern Strategy agenda van Lee Atwater onder Reagan is nu heel, heel breed geconsolideerd in de VS.
Er ligt een monster van een post mortem voor Biden en Harris, en de VS als geheel.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Klassiek gedrag voor iemand die weet dat ie heeft verloren, of het bij het verkeerde eind heeft. Door middel van een denegrende 'grap', sarcastische houding, iemands geloofwaardigheid onderuit proberen te halen en te kakken te zettenPierre schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:35:
Die Rudy Giuliani is ook knettergek.
https://nos.nl/liveblog/2...UPDATE-container-48855692
Maar uit angst te ver gaan, en dit op een dermate overdreven manier doen, zodat het eigenlijk het tegenovergestelde bereikt en backfired.
Dit is erg sneu om te zien
South Ayrshire Golf club owner loses 2020 presidential election
https://www.ayrshiredaily...020-presidential-election
?link0007 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:35:
Damn op CNN nu: 93% opkomst voor de verkiezingenDat is behoorlijk indrukwekkend.
https://www.bloomberg.com...s-election-voter-turnout/
81% is het hoogste.
Deze engnek staat ook op #1 om de Epstein award van 2020 te winnen. Wat een freak.Pierre schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:35:
Als zo'n persoon je moet verdedigen dan spreekt dat boekdelen over wie je zelf bent.
Tesla M3LR '21
Nee, dat is 93% van de stemmen geteldlink0007 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:35:
Damn op CNN nu: 93% opkomst voor de verkiezingenDat is behoorlijk indrukwekkend.
De opkomst wordt geschat op zo'n 66%. Eerlijk gezegd bizar laag, laagste wat wij in Nederland ooit hebben gehad is 73%.
Het zit scheef op zoveel vlakken dat je er naar van wordt. Redmap strategy, Gerrymandering, zie https://www.theguardian.c...p-election-gerrymandering .poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:26:
Ik kende het niet, iemand postte het gisteren. Maar ik zat wel met flapperende ogen te kijken![]()
[YouTube: The weird rule that broke American politics]
De Citizens United vs FEC case waarna corporations ineens veel meer geld mochten doneren, gewone mensengeld valt in het niet.
En over dat alles zit Fox met z'n giftige rubrieken de publieke opinie te voeden. Om nog te zwijgen over alle giftige content op social media van qanon en dergelijke.
Enfin, even 4 jaar op adem komen. En hopen dat er iets van een zelf reiniging wordt ingezet.
Een aardig begin zou zijn winner-takes-all af te schaffen en zo hopelijk meer dan slechts twee hoofdstromen te krijgen. En de daaruitvolgende wig in de samenleving (en tot op zekere hoogte ook hier).
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Nee, 1 maand op adem komen en aan de bak en dan niet dat over 4 jaar men zich weer laat verrassen.mekkieboek schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:47:
[...]
Enfin, even 4 jaar op adem komen. En hopen dat er iets van een zelf reiniging wordt ingezet.
Een aardig begin zou zijn winner-takes-all af teschaffen en zo hopelijk meer dan slechts twee hoofdstromen te krijgen. En de daaruitvolgende wig in de samenleving (en tot op zekere hoogte ook hier).
Hm dan hadden ze misschien zelf een brainfart of communicatiefout (of fake news natuurlijk!) Want ze brachten het als het opkomstpercentage. 66% vind ik inderdaad een stuk realistischerBrZ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:47:
[...]
Nee, dat is 93% van de stemmen geteld
De opkomst wordt geschat op zo'n 66%. Eerlijk gezegd bizar laag, laagste wat wij in Nederland ooit hebben gehad is 73%.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Ik denk als Nederlanders ingewikkelde registratie processen moeten doorstaan en uren in de rij moeten staan dat de opkomst een stuk lager is.BrZ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:47:
[...]
Nee, dat is 93% van de stemmen geteld
Zoals Trump al zei, er zou nooit meer een republikein verkozen worden als de opkomst hoger lag.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat is vrij naïef, hoe begrijpelijk ook.Christoph schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:27:
Heerlijke chaos and celebration hier in SFiedereen blij dat we weer terug kunnen naar “boring politics”
Wat is er met hem gebeurd? Kan me herinneren dat bij de aanslagen op 9-11 er toch echt stond voor ‘t volk, de slachtoffers en alle hulpverleners. Ik Was ook jonger toen maar kwam toch wel over als een hele capable burgemeester.London schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:44:
[...]
Deze engnek staat ook op #1 om de Epstein award van 2020 te winnen. Wat een freak.
Als zo'n persoon je moet verdedigen dan spreekt dat boekdelen over wie je zelf bent.
Dus een soort verelendung, maar nu lopen de fascisten er mee weg.Virtuozzo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:36:
[...]
Het leiderschap lag al sinds Reagan buiten de partij. He who pays the piper picks the tune.
De agenda is niet veranderd. De toolbox is dezelfde. Ze zitten in een betere positie - kunnen de redistricting doen, alles afschieten via Senaat en Supreme Court, demographic versterken, pretenderen weer normaal te zijn en zieltjes , hebben een enorme deregulering en afbraak van overheid bewerkstelligd - en ze kunnen achterover leunen bij het puin ruimen. Waar vrijwel geen ruimte is tot corrigeren van door Republikeinen geschapen trends en condities.
Zoals ik eerder zei, over vier jaar is er een reëel scenario voor een red wave, die net zo’n bruine hemden in de sturing heeft als nu en de afgelopen decennia.
Trump is als chaos actor in de arena gezet, gericht als hefboom, gebruikt als bliksemafleider.
De Southern Strategy agenda van Lee Atwater onder Reagan is nu heel, heel breed geconsolideerd in de VS.
Er ligt een monster van een post mortem voor Biden en Harris, en de VS als geheel.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Oh, helemaal mee eens.ph4ge schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:50:
[...]
Ik denk als Nederlanders ingewikkelde registratie processen moeten doorstaan en uren in de rij moeten staan dat de opkomst een stuk lager is.
En het lage percentage komt ook doordat de opkomst in Californië erg laag is (50-55%), daar winnen de democraten toch wel...
Sure - maar ik denk dat het niet verkeerd is. Geef ons een dag of 2. Road ahead is complicated enough.Virtuozzo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:54:
[...]
Dat is vrij naïef, hoe begrijpelijk ook.
Ik werd enorm blij toen ik dit op Instagram zag. Ik kreeg direct een brede smoel op mijn gezicht.
Ook is het bijzonder dat er voor het eerst een Second Gentlemen (Douglas Emhoff) is in plaats van een Second Lady. Hopelijk zullen hij en Jill Biden weer een actieve rol spelen zoals Michelle Obama dat ook deed.
Het proces om te kunnen stemmen is vele moeilijker dan in NL. En de beperkte keuze doet ook veel mensen afzien van stemmen.BrZ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:57:
[...]
Oh, helemaal mee eens.
En het lage percentage komt ook doordat de opkomst in Californië erg laag is (50-55%), daar winnen de democraten toch wel...
Na 9:55 minuut onderhandelen met de relevante republikeinen. Volgens mij ook bewijs dat Fox en de republikeinen het écht niet zagen aankomen.Sir_Lion schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:45:
[...]
Jep. Duurde wel lang... zo'n 10 minuten.
Imperfectionist.
Money corrupts.readytoflow schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:55:
[...]
Wat is er met hem gebeurd? Kan me herinneren dat bij de aanslagen op 9-11 er toch echt stond voor ‘t volk, de slachtoffers en alle hulpverleners. Ik Was ook jonger toen maar kwam toch wel over als een hele capable burgemeester.
How Biden prevailed and Trump fell short in an unforgettable election, according to conversations with 75 insiders.
https://www.politico.com/...rumps-2020-undoing-434716
Knap werk bij Politico. Aanrader. Maar, slechts een goed begin. De meta context ontbreekt, dat zal nog moeten volgen.
[ Voor 12% gewijzigd door Virtuozzo op 07-11-2020 21:12 ]
Stay on course, don’t let up 👍Christoph schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:58:
[...]
Sure - maar ik denk dat het niet verkeerd is. Geef ons een dag of 2. Road ahead is complicated enough.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik heb hier ook echt serieus over nagedacht. Ik heb nog wat filmpjes opgezocht op YouTube, maar ik vond deze een leuke om te zien. Ik denk dat iedereen de beelden wel een beetje kent.P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:10:
Hoe snel zal Melania nu de scheidingspapieren aanvragen?
Maar of het zover zou gaan komen... geen idee.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Tjah ... de enige waarheid die hij vandaag zegt is dat inderdaad de media niet bepalen wie gewonnen heeft en dat illegale stemmen niet mee horen te tellen. Dat ie daarvoor keihard riep dat er gefraudeerd zou zijn, daar hebben ze 0 bewijs van. En als dat bewijs er is dan komt dat de komende weken wel naar boven.Pierre schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:35:
Het is nog niet gedaan maar ik heb ook goede hoop dat Biden gewoon ook echt gewonnen heeft, nadat alle rechtzaken voorbij zijn.
Daar zit 0 liefde in. Ik heb ook weinig medelijden met haar, ze heeft zichzelf bewust in deze positie gebracht. Denk wel dat dit juist betekent dat ze misschien nog even blijft. Het was de bedoeling dat ze vooral niks zou hoeven doen, dus 1st lady zijn was nogal vermoeiend,P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:10:
Ze is toch echt vrijwillig getrouwd met Donald.... die ook in die jaren al een knettergekke narcist was. Waarschijnlijk puur om het geld, de status en de macht.
Nee, 0 medelijden mee.
[ Voor 19% gewijzigd door Smultie op 07-11-2020 21:22 ]
Leuk, venijnig stukje over de soon to be ex-first lady:RobinNL schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:17:
[...]
Ik heb hier ook echt serieus over nagedacht. Ik heb nog wat filmpjes opgezocht op YouTube, maar ik vond deze een leuke om te zien. Ik denk dat iedereen de beelden wel een beetje kent.
Maar of het zover zou gaan komen... geen idee.
https://slate.com/news-an...oodbye-melania-trump.html
Small-minded, petulant, and petty, the best thing we can say about the first lady is that she occasionally appears to dislike her husband almost as much as the rest of us do.
Die wacht rustig af tot ie dood neervalt, kan vast niet lang meer duren.P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:10:
Ondanks dat Trump al lang een hartaanval had moeten krijgen van al die hamburgers en gebrek aan sport, zie ik hem nog wel 112 worden.LZ86 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:23:
[...]
Die wacht rustig af tot ie dood neervalt, kan vast niet lang meer duren.
Ik ben meer van deze:poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:15:
Sorry maar je komt nu echt de leukste dingen tegen
[Streamable]
[Twitter: https://twitter.com/UKRaveComments/status/1324276521780084736]
Imperfectionist.
However the only way is up, en we weten hoe het was in ons land en VS ook na de 2de wereldoorlog, nl Pleasantville/American Dream. De heropbouw ???Virtuozzo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:36:
[...]
Als die er komt ???
Want als de Democraten alles in hun termijnen to nu toe (Clinton,Obama) sinds de jaren 80 (Reagan) precies alles gerepareerd hadden wat de Republikeinen vernietigd hebben ipv alleen te banken op de vooruitgang die geboekt werd door de andere 300 miljoen Amerikanen dan hadden ze nu niet zo diep gezeten.
Maw die half op levend zijnde Joe moet nu gaan doen wat de Dems nog nooit eerder gedaan hebben, nl aan het werk !
[ Voor 7% gewijzigd door enchion op 07-11-2020 21:28 ]
How do you save a random generator ?
Mooi stuk, inderdaad.Virtuozzo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:07:
Inside Donald Trump’s 2020 undoing.
How Biden prevailed and Trump fell short in an unforgettable election, according to conversations with 75 insiders.
https://www.politico.com/...rumps-2020-undoing-434716
Knap werk bij Politico. Aanrader. Maar, slechts een goed begin. De meta context ontbreekt, dat zal nog moeten volgen.
By summer, Biden campaign officials started looking ahead. His lead was holding, and if he won, he’d be inheriting a government with gaping personnel holes. Flush with cash, Biden’s advisers made a secret decision to start raising money for his transition to power.
“There was a parallel discussion discreetly happening behind the scenes about the transition. Because the Trump administration was so understaffed, there were so many vacancies, they knew they needed to crisis manage on day one,” said a person directly involved in the transition effort. “The campaign made a strategic decision to start hiring people and getting people vetted. There were people raising [money] in $5,000 increments to help pay for it.” The fund has raised more than $5 million.
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Paar mogelijkheden:P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:10:
- ze is hem echt beu en vraagt ze op 21 januari aan
- ze wacht tot hij voor de rechter moet komen wegens belastingfraude/aanranding/collusion/vul maar in omdat hij zijn geld en aandacht dan toch echt ergens anders nodig heeft
- ze wacht tot de immigratie van haar ouders afgerond is (? citation needed)
- ze is op zijn geld uit en zingt het nog wel een paar jaar met hem uit
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Ze moet het wel goed timen, niet pas scheiden als hij kaalgeplukt is en in de bak zit, maar wel als hij al op de grond ligt (om de alimentatie zo hoog mogelijk te krijgenPietervs schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:30:
[...]
Paar mogelijkheden:
- ze wacht tot hij voor de rechter moet komen wegens belastingfraude/aanranding/collusion/vul maar in omdat hij zijn geld en aandacht dan toch echt ergens anders nodig heeft
Gaat nog een goed stukje planning worden!
Abe’s sources inside @realdonaldtrump’s White House hear that he, Cabinet members and @teamtrump are going to pressure Electors to switch their votes from @joebiden.
— The Lincoln Project (@ProjectLincoln) 7 november 2020
Not on our watch. 🏴☠️
Zucht..
Ik ben benieuwd wat voor beslissingen er op dag 1 gaan vallen. Ok, vooruit de eerste week dan.
Ik vraag me verder af wat ie al vooraf kan doen qua meetings. Mag ie bv al bij de CDC gaan kijken hoe het daar verloopt? Mag ie bij diverse ministeries rondgaan om te kijken hoe of wat?
[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 07-11-2020 21:45 ]
Hij gaat in ieder geval voor zorgen dat de VS weer mee gaat doen met het Klimaatakkoord van Parijs op dag 1, dat is een goed begin.Martinspire schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:39:
Ik denk dat het succes voor Biden vooral afhangt hoe ie zijn presidentschap begint. Een grote economische crisis ligt op de loer (of is eigenlijk al wel begonnen, wellicht maken de republikeinen het nog even extra lastig, zodat herverkiezing lastiger wordt), maar ook: hoe gaat ie de covid-crisis aanpakken. Ik denk dat er presidenten zijn die rustiger hun eerste dagen begonnen.
Ik ben benieuwd wat voor beslissingen er op dag 1 gaan vallen.
Verder lijkt het mij meer dan logisch dat Biden meer zal doen om het coronavirus in te dammen, voor zover dat kan op federaal niveau.
We moeten echter niet vergeten dat Biden van het zelfde laken en pak is als zijn democratische voorgangers. Die hebben weinig betekend voor de armen in de VS. De democraten steunen het grote geld, de grote banken en multinationals. Ook onder het bewind van Biden zal het verschil tussen arm en rijk flink blijven toenemen.
Daarmee staat het sociaal contract onder druk. Trump was de spreekwoordelijk baksteen door de ruit van de elite vanuit de fly over states. Over 4 jaar is hun situatie nauwelijks verbeterd en dus gaan ze over 4 jaar weer gekke dingen doen.
Enige hoop was Bernie Sanders, die had het tij echt kunnen keren.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Is dat niet een beetje voorbarig? In de zin dat, hij daarvoor de steun nodig heeft van Senaat en het Huis?VirinR schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:43:
[...]
Hij gaat in ieder geval voor zorgen dat de VS weer mee gaat doen met het Klimaatakkoord van Parijs op dag 1, dat is een goed begin.
(ik hoor het hem graag zeggen hoor, daar niet van)
Hoewel ik veel met de policy van Sanders heb, had 'ie nooit de verkiezing gewonnen. Dan had Trump nog 4 jaar in het Witte Huis gezeten.pingkiller schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:44:
Enige hoop was Bernie Sanders, die had het tij echt kunnen keren.
https://niels.nu
Kan, maar ook weer hetzelfde verhaal. Dan hadden we weer 4 jaar Trump gehad. De keuze voor Biden was een heel bewuste.alienfruit schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:52:
Persoonlijk vond ik Andrew Yang interessanter dan Bernie Sanders of Jeo Biden
Geen idee of Biden daarvoor de steun van het Senaat en/of het Huis nodig heeft.Myri schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:46:
[...]
Is dat niet een beetje voorbarig? In de zin dat, hij daarvoor de steun nodig heeft van Senaat en het Huis?
(ik hoor het hem graag zeggen hoor, daar niet van)
Wel is het zo dat de VS op papier maar een aantal dagen uit het akkoord is vanwege de drie jaar notice plus een jaar voor het formele terugtrek proces.
De VS is sinds 4 november 2020 uit het klimaat akkoord dus de effecten van de withdrawal zijn nog summier.
[ Voor 14% gewijzigd door VirinR op 07-11-2020 22:03 ]

"There was like, a full two day period where @SkyNewsAust outright declared that Trump had won the election. Truly deranged." https://twitter.com/KetanJ0/status/1325162073416822785?s=20
Iets over het belang van een diverse/vrije pers en zo.
Onwaarschijnlijk verhaal, klinkt meer als sensatieberichtje. Zoiets zou eigenlijk alleen zin hebben voor Pennsylvania en Georgia en dat is niet genoeg; de overige staten zijn ofwel ruim voor Biden, ruim voor Trump of ze hebben wetten die stemmen van "faithless electors" ongeldig verklaren.
En dat is dan al aangenomen dat je de kiesmannen kunt overhalen hun eigen politieke graf te graven (en in dit klimaat misschien nog wel hun fysieke graf ook
Trump & co zijn gek genoeg om elke strohalm aan te klampen, natuurlijk, maar deze halm is nog net iets dunner dan de stemmen zonder bewijs in de rechtszaal aanvechten.
Dat raakt kant noch wal. Niet "dat slaat kant noch wal". Wel "dat slaat als een tang op een varken".
Kansloos zonder controverse. En er is geen controverse. Hooguit wakkert dit gedachten aan over het nut van die kiesmannen tov popular vote.MneoreJ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:59:
[...]
Onwaarschijnlijk verhaal, klinkt meer als sensatieberichtje. Zoiets zou eigenlijk alleen zin hebben voor Pennsylvania en Georgia en dat is niet genoeg; de overige staten zijn ofwel ruim voor Biden, ruim voor Trump of ze hebben wetten die stemmen van "faithless electors" ongeldig verklaren.
En dat is dan al aangenomen dat je de kiesmannen kunt overhalen hun eigen politieke graf te graven (en in dit klimaat misschien nog wel hun fysieke graf ook), want zelfs in het murwgebeukte Amerika kom je met zulke dingen niet zonder gevolgen weg.
Trump & co zijn gek genoeg om elke strohalm aan te klampen, natuurlijk, maar deze halm is nog net iets dunner dan de stemmen zonder bewijs in de rechtszaal aanvechten.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
En toch, in 2016 hebben tien het geprobeerd en 7 het uiteindelijk gedaan. 5 omdat ze naar hun geweten wilden stemmen omdat ze Trump niet fit for office achtten. Dat was dus geen Trump die ze onder druk zette. Wel doodsbedreigingen aan hun adres.MneoreJ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:59:
[...]
En dat is dan al aangenomen dat je de kiesmannen kunt overhalen hun eigen politieke graf te graven (en in dit klimaat misschien nog wel hun fysieke graf ook), want zelfs in het murwgebeukte Amerika kom je met zulke dingen niet zonder gevolgen weg.
Ik verwacht het niet, maar het zal me toch benieuwen.
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Tsja, dit zegt eigenlijk wel voldoende.
Trouwens, wellicht is het hier al voorbij gekomen, maar die persconferentie van het Trump-team met Rudy en co, daar hadden ze per ongeluk de verkeerde locatie afgehuurd (althans daar lijkt het nu op), waardoor ze op een parkeerplaats stonden te raaskallen: https://twitter.com/VaushV/status/1325156185595543560
Ik vroeg me al af waarom ze daar stonden, maar dit is wel echt ongelofelijk
[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 22:12 ]
Inderdaad, maar je ziet het ook terug in de verkiezingen voor het Huis van Afgevaardigden. De meer moderate Democratische kandidaten hebben bij de verkiezingen in hun districten stemmen verloren en soms zelfs zetels verloren als gevolg van de progressievere tak van de partij. Ze worden namelijk afgerekend op de standpunten van anderen, bijvoorbeeld de Squad.Hydra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:53:
[...]
Kan, maar ook weer hetzelfde verhaal. Dan hadden we weer 4 jaar Trump gehad. De keuze voor Biden was een heel bewuste.
Be yourself, no matter what they say ...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Lid at the White House - no appearance tonight from President Trump
— Karen Travers (@karentravers) 7 november 2020
Geen reactie dus van Trump.
Het moment dat je denkt dat het niet nog erger/dommer kanRoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:10:
[Twitter]
Trouwens, wellicht is het hier al voorbij gekomen, maar die persconferentie van het Trump-team met Rudy en co, daar hadden ze per ongeluk de verkeerde locatie afgehuurd (althans daar lijkt het nu op), waardoor ze op een parkeerplaats stonden te raaskallen: https://twitter.com/VaushV/status/1325156185595543560
Ik ben wel benieuwd of Trump nog iets wil gaan zeggen vandaag. Hij is nu weer terug in het Witte Huis.
Edit: Antwoord dus hierboven
[ Voor 3% gewijzigd door RobinNL op 07-11-2020 22:14 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Is toch ook maar gewoon een random twitteraar zonder bronnen? Nu lijkt het uiteraard redelijk waarschijnlijk dat ze iets verkloot hadden, kan me niet voorstellen dat dat het originele plan was, en dat er geen normale plaats was om af te huren, maar het is niet alsof die met enig bewijs voor zijn stelling komt.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:10:
[Twitter]
Faithless electors komen idd wel voor, maar vrijwel altijd worden zulke proteststemmen uitgebracht omdat men weet dat het "toch niets uitmaakt" -- m.a.w. de staat verklaart de stem toch wel ongeldig of ze weten dat hun stem op het grote plaatje niet voldoende is om de uitslag te wijzigen.ACID-dude schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:08:
En toch, in 2016 hebben tien het geprobeerd en 7 het uiteindelijk gedaan. 5 omdat ze naar hun geweten wilden stemmen omdat ze Trump niet fit for office achtten. Dat was dus geen Trump die ze onder druk zette. Ik verwacht het niet, maar het zal me toch benieuwen.
Genoeg kiesmannen over te halen om de uitslag om te buigen, dat is bijna niet te doen, zeker niet met deze cijfers. Als ze dat al gaan proberen dan toch echt niet met het idee dat dit succes gaat hebben, maar alleen als wild idee. Ik verdenk de mensen bij het Lincoln Project dan ook eerder van dit wilde idee alvast voor zijn en/of deugpolitiek ("wij gaan dat tegenhouden!"), niet omdat ze dit als serieuze mogelijkheid zien. Op Trump na (die nimmer in staat zal zijn verlies te erkennen) en een klein aantal van zijn meest idolate aanhangers die hun lot aan dat van hem verbonden hebben weten de meesten toch echt wel uit welke hoek de politieke wind nu waait, en die wind is Trump niet gunstig gezind.
Dat laatste sowieso, laatst een goede reportage over haar op ZDF gezien. Ze heeft toen ze first-lady-elect werd meteen haar huwelijkse voorwaarden opnieuw onderhandelt. Trump kon niet zonder vrouw het witte huis in. Zo zakelijk is de verhouding wel. Toen iemand haar ooit zei dat ze nooit samen zou zijn met Trump als hij niet zo rijk zou zijn heeft ze schijnbaar gereageerd met “Would he be with me if I wasn’t beautiful?”Pietervs schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:30:
[...]
Paar mogelijkheden:
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik denk dat ze toentertijd zijn eetgewoontjes en lichaam zag en dacht: ff doorbijten, dan heb ik zo de poet, dat kan nooit lang durenfsfikke schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:15:
[...]
Dat laatste sowieso, laatst een goede reportage over haar op ZDF gezien. Ze heeft toen ze first-lady-elect werd meteen haar huwelijkse voorwaarden opnieuw onderhandelt. Trump kon niet zonder vrouw het witte huis in. Zo zakelijk is de verhouding wel. Toen iemand haar ooit zei dat ze nooit samen zou zijn met Trump als hij niet zo rijk zou zijn heeft ze schijnbaar gereageerd met “Would he be with me if I wasn’t beautiful?”
jammer voor haar dat ze straks alleen schulden erft
Trump en de GOP hebben dit draaiboek inderdaad klaarliggen. Als het wordt uitgemaakt in slechts een staat met een kleine marge, dan was het mogelijk om eindeloos te procederen en uiteindelijk met de kiesmannen te klooien. Hadden ze zeker gedaan. Echter is de overwinning in meerdere staten en gaat het never nooit meer lukken zo. Ik denk dat Trump zich wanhoopt vasthoud aan een B-plan terwijl dat al niet meer in play is.ACID-dude schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:08:
[...]
En toch, in 2016 hebben tien het geprobeerd en 7 het uiteindelijk gedaan. 5 omdat ze naar hun geweten wilden stemmen omdat ze Trump niet fit for office achtten. Dat was dus geen Trump die ze onder druk zette. Wel doodsbedreigingen aan hun adres.
Ik verwacht het niet, maar het zal me toch benieuwen.
Virtuozzo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:42:
[...]
Heel snel graag. De man is gevaarlijk in zijn netwerk activiteiten.
Klopt, het is niet de beste bron, en er is geen officiële bevestiging. Wat er is gebeurd is dat aanvankelijk werd bevestigd dat er een persconferentie bij de "Four Seasons" zou komen, waarna daarna werd gezegd "nee niet het hotel".Sissors schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:15:
[...]
Is toch ook maar gewoon een random twitteraar zonder bronnen? Nu lijkt het uiteraard redelijk waarschijnlijk dat ze iets verkloot hadden, kan me niet voorstellen dat dat het originele plan was, en dat er geen normale plaats was om af te huren, maar het is niet alsof die met enig bewijs voor zijn stelling komt.
Het is ook tegenover een crematorium, blijkbaar: https://twitter.com/WillP...25149091332976643/photo/1
Een shot van de achterkant, waar de persconferentie was: https://twitter.com/widar/status/1325160330247303168
Lijkt me dan wel overduidelijk een fout
Nuance in een discussie is belangrijk, maar ik moet er in dit geval toch het volgende over gezegd hebben:BeefHazard schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:15:
Nu met Nevada is het allemaal wel echt rond. Dank allen die in dit topic updates gaven, heb ik (zonder deel te nemen) de afgelopen dagen zeker gewaardeerd naast het refreshen op Reddit. Kudos voor de mods die afgelopen nacht mijn TR's zelfs om 3:30 nog snel behandelden om comments die buiten de ZT-grenzen vielen snel te verwijderen voor ze een zinloze discussie konden ontlokken. En natuurlijk alle mensen die hier te goeder trouw wilden praten over mogelijke nuances aan de geldende opinies, zoals @WhatsappHack. Soms iets te snel weggemod, maar dat hoort er misschien gewoon bij in ZT-topics. Nu lekker allemaal lekker blijven kijken naar de gevolgen van deze verkiezingen!
Trump is een dictator, of wil dat op zijn minst worden. Alle discussie over zijn beleid is ondergeschikt aan het feit dat het uiteindelijke doel een autocratische staat is onder leiding van een leider met een kring van oligarchen eromheen. Zie Rusland als voorbeeld. Er mag geen twijfel over bestaan dat het ongeacht het gevoerde beleid, onvergeeflijk is dat deze koers gevaren wordt.
Ik wil niet veroordelen dat mensen het beleid van Trump bespreken, voor wat het waard is. Maar houd alsjeblieft in je achterhoofd dat het ondergeschikt is aan het feit dat Trump en het apparaat om hen heen in de basis een bedreiging zijn voor de mogelijkheid tot deze discussie, en alle andere vrijheden die ons zo veel waard zijn.
Wellicht een wat overtrokken reactie, maar genocide, oorlog en vluchten voor deze verschrikkingen is voor mij helaas nog erg dichtbij. Is het in elk geval duidelijk waar het vandaan komt.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
Het is niet eens een normale parkeerplaats maar een bedrijfsterrein.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:10:
[Twitter]
Die lui van dat bedrijf zullen raar opgekeken hebben toen ze een telefoontje kregen voor de boeking
Dit is de exacte lokatie (street view):
https://www.google.com/ma...wBAaSg!2e0!7i13312!8i6656
Als dit waar is gaan ze donaties van de stemmers in eigen zak steken. Ziek.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:10:
[Twitter]
Imperfectionist.
Hahaha dit móet wel een fout geweest zijn. Wel mooi dat dat vandaag gebeurt en bij Rudy Guiliani.Sphere- schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:22:
[...]
Het is niet eens een normale parkeerplaats maar een bedrijfsterrein.
Die lui van dat bedrijf zullen raar opgekeken hebben toen ze een telefoontje kregen voor de boeking
Dit is de exacte lokatie:
https://www.google.com/ma...wBAaSg!2e0!7i13312!8i6656
Dat gaan ze sowieso wel doen, want in de kleine lettertjes van de donaties staat dat de helft van je donatie gebruikt mag worden om de schuld van de campaign af te betalen. Heb de bron even niet bij de hand, maar is hier eerder vandaag voorbijgekomen.Ra5a schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:24:
[...]
Als dit waar is gaan ze donaties van de stemmers in eigen zak steken. Ziek.
Met beetje bereidheid om uit je fox bubbel te stappen had men allang kunnen weten dat hij zo is.Ra5a schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:24:
[...]
Als dit waar is gaan ze donaties van de stemmers in eigen zak steken. Ziek.
Ik heb dan ook geen medelijden met ze als het geld weg is.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Geeft wel mooi de immense incompetentie aan van trumps teamsilmaril8 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:26:
[...]
Hahaha dit móet wel een fout geweest zijn. Wel mooi dat dat vandaag gebeurt en bij Rudy Guiliani.
Ik kijk al uit naar de spin van team Trump.Player1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:28:
[...]
Geeft wel mooi de immense incompetentie aan van trumps team
Zelfs het Four Seasons Hotel wist dat er geen persconferentie in hun hotel werd gehouden (en voelde de noodzaak om dat kenbaar te maken)Player1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:28:
[...]
Even verbeterd.WhySoSerious schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:31:
Fantasy Island? Dat is toch waar Trump de laatste 4 dagen jaar vertoeft?
De speculatie die ik op Twitter zag (en vrij plausibel vind) was dat ze eerst tweetten dat de persco bij de Four Seasons zou zijn, daarna pas bij het hotel hebben gevraagd of dat kon, dat dat blijkbaar niet kon, en toen zo snel mogelijk iets anders met de naam Four Seasons hebben gezocht en een "verduidelijkende" tweet hebben gestuurd om te doen alsof dit altijd al het plan was.Player1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:28:
[...]
Want hoe 'boek' je überhaupt de parkeerplaats van een hoveniersbedrijf?
[ Voor 3% gewijzigd door BrtH op 07-11-2020 22:39 ]
En dat maakt het minder incompetent??BrtH schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:34:
[...]
De speculatie die ik op Twitter zag (en vrij plausibel vind) was dat ze eerst tweetten dat de persco bij de Four Seasons zou zijn, daarna pas bij het hotel hebben gevraagd of dat kon, dat dat blijkbaar niet kon, en toen zo snel mogelijk iets anders met de naam Four Seasons hebben gezocht en een "verduidelijkende" tweet hebben gestuurd.
Want hoe boek je überhaupt de parkeerplaats van een hoveniersbedrijf?
https://eu.usatoday.com/s...ne-print-says/6202250002/RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:26:
[...]
Dat gaan ze sowieso wel doen, want in de kleine lettertjes van de donaties staat dat de helft van je donatie gebruikt mag worden om de schuld van de campaign af te betalen. Heb de bron even niet bij de hand, maar is hier eerder vandaag voorbijgekomen.
But a disclaimer on the website states that 50% of any donation will go toward the campaign's general election debt retirement and the other half toward the campaign's recount account, the Wall Street Journal first reported.
Imperfectionist.
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=18]Zero Tolerance [/font]
Voor actuele uitslagen zie:https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
- Discriminerende reacties
- Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
- Rants
- Whataboutisme
- Linkdrops
- Sealioning
- Het reageren op overduidelijk slechte reacties
- De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
/f/image/arnRmFOPInB1sIbkV5LM4cnt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Tyzk1yGUbzKiwp3UQG6nkfD9.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X3QyGLEEme44PQt0oATxpi8d.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8mJlcmqD97tZXy88CWIXEkuQ.jpg?f=fotoalbum_large)