Ik denk dat het samen te vatten als "niet anekdotische voorbeelden", zoals Corey Lewandowski zo mooi zei. Het was een gebrabbel van ditjes en datjes en er werd niets nieuws gezegd. Ik zou het als saai omschrijven.Moby schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:58:
Heeft Giuliani tijdens zijn persconferentie iets van bewijs laten zien? Of was het allemaal weer holle retoriek. Ik kon het niet volgen.
Ook Pence is 1000x meer geschikt voor dat ambt dan Trump. Pence heeft tenminste nog een bepaalde mate van diplomatie en respect voor het ambt aan sich. Even los van het feit dat ik het 0,0 eens ben met z’n ideeën en visie over een boel zaken.jaapstobbe schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:58:
[...]
Hmm. Pence heeft nul uitstraling. Weet niet hoe die mensen enthousiast moet krijgen.
Een man zoals Trump zou nooit meer aan de macht moeten kunnen komen. Dit moet verankerd worden in elke wet die er bestaat. Ongelofelijk hoe schadelijk zo iemand is voor het land!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik heb het niet helemaal bekeken, maar wat ik wel zag is een republikeinse telcontroleur (of hoe noem je dat?) die beweerde datMoby schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:58:
Heeft Giuliani tijdens zijn persconferentie iets van bewijs laten zien? Of was het allemaal weer holle retoriek. Ik kon het niet volgen.
- Hij niet dichter dan 5 meter kon komen, in plaats van de afgesproken 2 (of wat dan ook)
- Dat ze te snel telden, onmogelijk correct
- Dat ondanks de bovenstaande zaken hij kon zien dat er een hoop met identieke handtekeningen waren
- En toch dat het onmogelijk was voor hem om correct op te volgen
Dit vind in gewoon mooi 
Jammer dat hij er niet is
Scene outside the White House:
— Ali Zaslav (@alizaslav) 7 november 2020
Hundreds cheer, wave flags, blast music and celebrate after Joe Biden was projected to win the presidency
You can hear a chant of “na na na na hey hey hey, goodbye” pic.twitter.com/S6WvXzZHAE
Jammer dat ze niet afsluiten met een vertrekkende Air Force One.poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:59:
Mooi in beeld gebracht en geedit :
[YouTube: Bye Don: Joe Biden Elected President of the United States]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
is gewoon weer aan t golfen...WhySoSerious schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:04:
Dit vind in gewoon mooi
[Twitter]
This is the Way.
Er waren wel enkele dingen, maar geen grote fraude. Zo kwam men met een voorbeeld af van een stem van een overleden persoon die volgens de records nooit kon ingevuld zijn geweest door de overledene. Maar als je +30k stemmen achter staat en er 1 ongeldig kunt laten verklaren dan heb je er nog 29 999+ te gaan.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:01:
[...]
Ik denk dat het samen te vatten als "niet anekdotische voorbeelden", zoals Corey Lewandowski zo mooi zei. Het was een gebrabbel van ditjes en datjes en er werd niets nieuws gezegd. Ik zou het als saai omschrijven.
Je hebt natuurlijk ook de verhalen van de mensen die toezicht wensten te houden en waarvan sommige niet werden toegelaten (vreemd, want 1 van de mensen die wel was toegelaten stelde dat hij geaccrediteerd was geweest door de GOP, niet door de staat) terwijl anderen omschreven hoe ze gehinderd werden in hun werk. Maar als dan iemand zegt: we stonden zo ver dat we niets konden zien in detail maar even later wel uitlegt dat hij kon zien dat sommige stemformuilieren duidelijk met dezelfde pen waren getekend en sommige ook hetzelfde handschrift hadden. Tsjah, hoe kan je dat zien als je niet dicht genoeg mocht komen?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ja heel mooi, maar het is overal echt veel te druk. Gaat niet goed komen dit.WhySoSerious schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:04:
Dit vind in gewoon mooi
[Twitter]
En hij had dit toch gehoord van het buurjongetje van zijn oud-tante haar beste vriendin die het op haar beurt van haar schoonzoon had gehoord die het gisteren bij de koffieautomaat had opgevangen in een gesprek van 2 collega’s.Arrigi schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:03:
[...]
Ik heb het niet helemaal bekeken, maar wat ik wel zag is een republikeinse telcontroleur (of hoe noem je dat?) die beweerde datKlinkt als een zeef van een verhaal. Als er waarheid in schuilt mag het gecontroleerd worden, maar als dit je voorbereide verdediging moet zijn. Tja.
- Hij niet dichter dan 5 meter kon komen, in plaats van de afgesproken 2 (of wat dan ook)
- Dat ze te snel telden, onmogelijk correct
- Dat ondanks de bovenstaande zaken hij kon zien dat er een hoop met identieke handtekeningen waren
- En toch dat het onmogelijk was voor hem om correct op te volgen
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Nee, die mag hij niet meenemen als souvenir.Matis schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:04:
[...]
Jammer dat ze niet afsluiten met een vertrekkende Air Force One.
Delen van de news desk van Fox News vallen goed mee. Naar mijn mening was de verslaggeving van election day en alles daarna voor een groot deel heel behoorlijk en prima ter afwisseling van CNN (want reclames en steeds verder toenemende Democrat slant). Uiteraard wel wegzappen zodra er een opinieprogramma/segment aan de gang gaat, dan is de neutrale toon ver te zoeken.The Legend schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:57:
Ik zit nu een tijdje Fox te kijken, omdat ik wel klaar was met de reclames van CNN, maar val ik nu toevallig in een heel redelijke presentator of zijn ze nu aan het draaien? Heel verhaal over dat ze na de verkiezingsdag al contact hadden gehad met de Trump-campagne en dat die al hadden erkend dat ze zagen dat de Trump- opkomst vermoedelijk te laag zou liggen voor de tsunami aan Biden-poststemmen. Wel typisch dat je dat nu hoort en niet terwijl de race nog gaande isWerd ook openlijk getwijfeld of door het demoniseren van poststemmen Trump zich misschien wel ernstig in de voet heeft geschoten.
Ik denk dat de overwinning van Biden te groot geworden is om nog in de rechtszaal of anders aanpakken. Rare dingen uithalen met kiesmannen, gaat allemaal niet helpen. Amerika houdt niet van losers, dat gaat ook een rol spelen in de publieke opinie.
Ik denk dat daarvoor, zeker in 2024, een te groot generatie verschil is.Maarten_E schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:59:
[...]
Door heel erg te hameren op de "American values" en dat de man het werk doet en de vrouw achter het aanrecht staat, en iedere 5 minuten een gebedje doet.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Nee, hij identificeerde zich wel degelijk en zei dat hij ter plekke was. Nog een leuk detail aan die uitleg: de dichtsbijzijnde tafel was 5 meter. Al de andere teltafels waren verder weg. En tóch kon hij die vervalste handtekeningen identificeren. Een kind doorprikt het verhaaltje...MazeWing schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:07:
[...]
En hij had dit toch gehoord van het buurjongetje van zijn oud-tante haar beste vriendin die het op haar beurt van haar schoonzoon had gehoord die het gisteren bij de koffieautomaat had opgevangen in een gesprek van 2 collega’s.
Tenzij er onomstotelijk bewijs is dat er grootschalig gefraudeerd is, zal geen enkele rechter (ook niet die door Trump zijn aangesteld) een burgeroorlog ontketenen door Biden z’n winst af te pakken.HEY_DUDE schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:09:
Ik denk dat de overwinning van Biden te groot geworden is om nog in de rechtszaal of anders aanpakken. Rare dingen uithalen met kiesmannen, gaat allemaal niet helpen. Amerika houdt niet van losers, dat gaat ook een rol spelen in de publieke opinie.
Boris Johnson heeft zijn felicitaties al gegeven aan Biden, net te zien op CNN.
Merkel nu ook: https://twitter.com/ulrichspeck/status/1325136744312958976
Merkel nu ook: https://twitter.com/ulrichspeck/status/1325136744312958976
Ze hadden in philadelphia gekozen voor 5 meter afstand vanwege corona. Afstand was identiek voor Republikeinen en Democraten. Daarnaast hingen er een shitload aan cameras. Rechter heeft later 2 meter verordoneerd en dat is daarna ook opgevolgd. Dat die kerel daarvoor op vijf meter stond is waar. Zijn opvolger stond op twee meter. Rechter heeft er al over geoordeeld, maar tellen niet stopgezet. Zou me verbazen als het wat oplevert. De rest is natuurlijk niet hard te maken.Blokker_1999 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:06:
[...]
Er waren wel enkele dingen, maar geen grote fraude. Zo kwam men met een voorbeeld af van een stem van een overleden persoon die volgens de records nooit kon ingevuld zijn geweest door de overledene. Maar als je +30k stemmen achter staat en er 1 ongeldig kunt laten verklaren dan heb je er nog 29 999+ te gaan.
Je hebt natuurlijk ook de verhalen van de mensen die toezicht wensten te houden en waarvan sommige niet werden toegelaten (vreemd, want 1 van de mensen die wel was toegelaten stelde dat hij geaccrediteerd was geweest door de GOP, niet door de staat) terwijl anderen omschreven hoe ze gehinderd werden in hun werk. Maar als dan iemand zegt: we stonden zo ver dat we niets konden zien in detail maar even later wel uitlegt dat hij kon zien dat sommige stemformuilieren duidelijk met dezelfde pen waren getekend en sommige ook hetzelfde handschrift hadden. Tsjah, hoe kan je dat zien als je niet dicht genoeg mocht komen?
Overigens is de 5 meter ingesteld omdat bleek dat het niet mogelijk was om een mask mandate in te stellen wettelijk gezien statewide (voor zowel personeel als kiezers). En omdat je niet kunt weten of de controleurs met masker komen en natuurlijk de GOP dat niet vooraf wilde bevestigen... Rechter die de 2 meter verplichtte, heeft ook maskers verplicht.
[ Voor 9% gewijzigd door __fred__ op 07-11-2020 19:25 ]
Da's inderdaad wel een vette no-no. Er zijn echter ook video's waarin je kan horen dat mensen uit de ramen klappen/roepen/lawaai maken. Ik gok dat het een grote minderheid is die op straat komt. Niet iedereen durft de massa aan, en terecht.MikeyMan schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:07:
[...]
Ja heel mooi, maar het is overal echt veel te druk. Gaat niet goed komen dit.
Na de afgelopen 4 jaar kan ik het heel goed begrijpen. Ik zou daar ook de straat op gegaan zijn. Ze dragen veelal mondkapjes net als de demonstraties in ons land en dat heeft ook niet geleid tot brandhaarden, dus laat men gewoon een feestje vieren zonder covid aan te halen. Dit is een zeer welkome afleiding van de wereldwijde crisis voor miljoenen Amerikanen.MikeyMan schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:07:
[...]
Ja heel mooi, maar het is overal echt veel te druk. Gaat niet goed komen dit.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Het ergste van het Trumpisme vind ik dat je al twijfel kan zaaien door gewoon iets te roepen of te liegen. Vervolgens gaat dit een eigen leven leiden en wordt er veel te veel tijd en energie aan verspild.
Deze is ook mooi:
https://twitter.com/ddarveyy/status/1325132531813896192
Enne, alhoewel dat niet echt netjes is...heeft iemand beelden van Trump supporters toen bekend werd dat Joe Biden tot President Elect werd verkozen door alle nieuwszenders?
Enne, alhoewel dat niet echt netjes is...heeft iemand beelden van Trump supporters toen bekend werd dat Joe Biden tot President Elect werd verkozen door alle nieuwszenders?
en dat wordt zijn legacy.
Later zie je beelden van goede verliezers Bush Sr. Gore, Clinton etc etc en dan crybaby trump die alles ontkende en ging golfen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
De demonstraties in NL waren veelal tijdens het dieptepunt van het aantal besmettingen.Laguna schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:13:
[...]
Na de afgelopen 4 jaar kan ik het heel goed begrijpen. Ik zou daar ook de straat op gegaan zijn. Ze dragen veelal mondkapjes net als de demonstraties in ons land en dat heeft ook niet geleid tot brandhaarden, dus laat men gewoon een feestje vieren zonder covid aan te halen. Dit is een zeer welkome afleiding van de wereldwijde crisis voor miljoenen Amerikanen.
Ik snap dat ze toe zijn aan een feestje, maar je kunt niet doen alsof er niks aan de hand is.
Promises made, promises kept!
op /r/Conservative zie je de jankerts al weer roepen dat de "fake" COVID ineens voorbij is.Laguna schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:13:
[...]
Na de afgelopen 4 jaar kan ik het heel goed begrijpen. Ik zou daar ook de straat op gegaan zijn. Ze dragen veelal mondkapjes net als de demonstraties in ons land en dat heeft ook niet geleid tot brandhaarden, dus laat men gewoon een feestje vieren zonder covid aan te halen. Dit is een zeer welkome afleiding van de wereldwijde crisis voor miljoenen Amerikanen.
De echte republikein zoals de Lincoln Project die snap ik wel, je hebt een politieke mening en dat is prima. Maar dat slaafse, ultra rechtse, racistisch volkje dat aan elke leugen van die oranje gast hangt
This is the Way.
silmaril8 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:15:
Deze is ook mooi:
:strip_exif()/f/image/IhRLCYwiQEfuusMuKV9bJys6.jpg?f=fotoalbum_large)
Lap, moet Boris Johnsson snel een akkoord maken met de EU voor het jaar om is. Die had volgens mij gehoopt op 4 more years.
Kan prima hoor, dat heeft Trump de afgelopen 9 maanden ook gedaan.MikeyMan schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:15:
[...]
Ik snap dat ze toe zijn aan een feestje, maar je kunt niet doen alsof er niks aan de hand is.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
Je dat heeft haast geen besmettingen opgeleverd ook..ScorpionSquad schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:18:
[...]
Kan prima hoor, dat heeft Trump de afgelopen 9 maanden ook gedaan.
Weet je nog toen Rutte glashard loog tegen Roemer in het debat over ‘eigen risico’? Aantoonbaar gelogen.jaapstobbe schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:13:
Het ergste van het Trumpisme vind ik dat je al twijfel kan zaaien door gewoon iets te roepen of te liegen. Vervolgens gaat dit een eigen leven leiden en wordt er veel te veel tijd en energie aan verspild.
Andere orde, maar toch.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Stuk ga ikpoor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:15:
Sorry maar je komt nu echt de leukste dingen tegen
[Streamable]
Morgen vliegt Barnier weer naar Londen voor een week om wat voortgang te boeken, wellicht dat deze uitslag wel wat druk op de ketel zet aan de andere kant van het water.Blokker_1999 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:17:
Lap, moet Boris Johnsson snel een akkoord maken met de EU voor het jaar om is. Die had volgens mij gehoopt op 4 more years.
Zonder feestje ging het aantal corona gevallen al exploderen ze zijn afgelopen dagen al rap naar recordhoogte geschoten. Worden nog best een paar vervelende maande voor de Amerikanen.
Hence de mondkapjes. Morgen weer een dag.MikeyMan schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:15:
[...]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Heerlijk dit. Die tweet van Trump, komt zo uit een Looney Tunes cartoon.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Is hetzelfde als de BLM protests; ze lijken niet zo'n groot effect te hebben op covid: https://www.healthline.co...ntribute-to-covid19-surgeHEY_DUDE schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:20:
Zonder feestje ging het aantal corona gevallen al exploderen ze zijn afgelopen dagen al rap naar recordhoogte geschoten. Worden nog best een paar vervelende maande voor de Amerikanen.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
In de VS van Trump zijn er slechts consequenties verbonden aan fouten en wanbeleid als je een van zijn tegenstanders bent.MikeyMan schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:18:
[...]
Je dat heeft haast geen besmettingen opgeleverd ook.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
beetje standaard, kille boodschap van onze PM?
Blijkbaar kunnen ze ook allebei Nederlands.Plof-kip schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:25:
Steam - PTR83
Trump aan het golfen toen de verkiezingen gecalled werden. Typisch. Heeft zijn prio’s helder.
Good riddance to the orange crazy person.
Misschien een goed idee om de nuclear launch codes alvast te invalideren trouwens.
Misschien een goed idee om de nuclear launch codes alvast te invalideren trouwens.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik denk niet dat hij nog vatbaar wil zijn en het zou me niet verbazen indien hij op dit stramien blijft doorgaan gewoon omdat hij wel plannen zal hebben voor na zijn presidentschap. Ik denk dat hij er eerder voor zijn schare trouwe fans zal kiezen dan voor het imago van de partij. Tenzij die laatste hem eea beloofd om op verder te teren. Maar betwijfel het. Lets see what will happen.TIGER1125 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:49:
[...]
Hij heeft aangekondigd, volgende week met bewijzen te komen van grootschalige kiezers fraude, ik denk dat ze dat zullen afwachten. Als er een kans is dat ze toch nog winnen zullen ze hem echt niet ineens voor de bus gooien. Tot nu toe is het voor zover ik mee heb gekregen eigenlijk alleen gegaan over procedurele dingen zoals de data van binnenkomst van de mail ballots.
Maar op het moment dat ze volgende week bij de rechtbank er bewijzen komen waaruit die fraude blijkt (onwaarschijnlijk) zullen ze hem waarschijnlijk niet meteen afvallen. Zijn de "bewijzen" flinterdun, dan zal er heel veel druk komen om alsnog zijn verlies toe te geven en te vertrekken zoals het hoort. Ik denk overigens dat hij nog wel vatbaar is voor het argument van "zo hoort het" en het risico op verdere imago schade.
Hij is nu nog steeds the former president, ongeacht het beleid en zijn gedrag, dat weegt ook iets in de VS. Dan wordt hij ineens de kleuter die niet tegen z'n verlies kon.
Tja, als je per se de Engelse versie wilt:CoronelHimself schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:26:
[...]
Blijkbaar kunnen ze ook allebei Nederlands.
[Twitter: https://twitter.com/MinPres/status/1325141308013305858]
[Twitter: https://twitter.com/MinPres/status/1325141308013305858?s=20]CoronelHimself schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:26:
[...]
Blijkbaar kunnen ze ook allebei Nederlands.
Diplomatiek. Zegt alles wat er volgens de sociale norm gezegd moet worden zonder iemand voor het hoofd te stoten.Plof-kip schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:25:
Wat hadden ze dan moeten schrijven?
OMGWTFBBQ!! The Dutch Cabinet congratulates Biden and Harris!!!1!!!
#Losertrump #BURN! LOLYOLO!!!
#Losertrump #BURN! LOLYOLO!!!
Dat klinkt natuurlijk heel leuk maar in de praktijk kan hij zelf niet eigenhandig beslissen om maar eventjes China te gaan bombarderen bijvoorbeeld. Er zijn nog altijd mensen nodig die dat bevel uit willen voeren.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:27:
Trump aan het golfen toen de verkiezingen gecalled werden. Typisch. Heeft zijn prio’s helder.
Wat hij met dat koffertje kan doen is alleen de kernwapens vrijgeven, niet zelf de opdracht geven om ze weg te sturen alsof het een potje Red Alert is.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Ze hebben zowel in NL als ENG getweetpoor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:31:
#Losertrump #BURN! LOLYOLO!!!![]()
![]()
Ja, nevermind, ik interpreteerde jouw bericht verkeerdpoor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:33:
[...]
Weet ik, maar ik bedoel day ze beiden net zo 'zakelijk' zijn .. (waar wat over gezegd werd)
Zijn er beelden van een golfende Trump? want ik geloof er geen hout van. Op het moment dat hij ging golfen "allegedly", was de uitslag nog niet officieel en volgens mij probeerde hij een image van zelfverzekerdheid over de uitslag te creëren door zogenaamd te gaan golfen. Maar van binnen ontploft hij, dus ik kan me echt niet voorstellen dat hij daadwerkelijk op de golfbaan staat. en als hij echt gegaan is, dan zal hij van de stress vast niet goed gepresteerd hebben en maar 9 hole-in-ones geslagen hebben
Euhm ... neen. In de basis heeft hij alle recht om dat te doen daar de President de operbevelhebber is van het leger. Om een oorlog uit te roepen mij hij via het congress gaan, maar om gewoon een bommetje te laten vallen hoeft hij alleen maar een bevel te geven.Stoney3K schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:31:
[...]
Dat klinkt natuurlijk heel leuk maar in de praktijk kan hij zelf niet eigenhandig beslissen om maar eventjes China te gaan bombarderen bijvoorbeeld. Er zijn nog altijd mensen nodig die dat bevel uit willen voeren.
Wat hij met dat koffertje kan doen is alleen de kernwapens vrijgeven, niet zelf de opdracht geven om ze weg te sturen alsof het een potje Red Alert is.
Yep, werden zonet getoond op het VRT journaal.P.O. Box schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:33:
Zijn er beelden van een golfende Trump? want ik geloof er geen hout van. Op het moment dat hij ging golfen "allegedly", was de uitslag nog niet officieel en volgens mij probeerde hij een image van zelfverzekerdheid over de uitslag te creëren door zogenaamd te gaan golfen. Maar van binnen ontploft hij, dus ik kan me echt niet voorstellen dat hij daadwerkelijk op de golfbaan staat. en als hij echt gegaan is, dan zal hij van de stress vast niet goed gepresteerd hebben en maar 9 hole-in-ones geslagen hebben
The white representative of the house of orange is unhappy to see the representative of orange leave the White House.poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:31:
#Losertrump #BURN! LOLYOLO!!!![]()
![]()
een treffende spreuk
Inderdaad, maar van mij had hij mogen toevoegen: "we zijn blij dat we vanaf 20 januari weer op normaal niveau kunnen communiceren.... oh, en wanneer halen jullie Hoekstra op?".ScorpionSquad schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:28:
[...]
Diplomatiek. Zegt alles wat er volgens de sociale norm gezegd moet worden zonder iemand voor het hoofd te stoten.
NOS liveblog, 51 minuten geleden:P.O. Box schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:33:
https://nos.nl/liveblog/2...ezingen-niet-voorbij.html
Maar goed, of die foto's van nu zijn...nobody knows.
Er zijn foto's van te vinden op verschillende nieuwssites die melden dat deze zouden zijn gemaakt op het moment dat het nieuws over Biden bekend werd.P.O. Box schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:33:
Gefeliciteerd Biden. Nu het voorbij is... RELEASE THE MEMES!
Laat ik beginnen.
YouTube: Avengers Endgame : Donald Trump VS Joe Biden
Laat ik beginnen.
YouTube: Avengers Endgame : Donald Trump VS Joe Biden
[ Voor 56% gewijzigd door n3z op 07-11-2020 19:37 ]
Ik ben zo blij dat daar geen loop van is.poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:15:
Sorry maar je komt nu echt de leukste dingen tegen
[Streamable]
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Maar de originele video was wel echt eng thoughVirtuozzo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:37:
[...]
Ik ben zo blij dat daar geen loop van is.
Het volk gaat iig helemaal los. Daar komt een hoop opluchting vrij zeg.
Beetje jammer dat daar bizar veel covid gevallen tussen gaan zitten though. Hopen dat er niet teveel doden vallen.
Beetje jammer dat daar bizar veel covid gevallen tussen gaan zitten though. Hopen dat er niet teveel doden vallen.
Idd gevalideerd, via AP.eric.1 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:35:
[...]
NOS liveblog, 51 minuten geleden:
https://nos.nl/liveblog/2...ezingen-niet-voorbij.html
Maar goed, of die foto's van nu zijn...nobody knows.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Ja, en dat is een van de machines die achter de oligarchie staat. Niet te onderschatten in hoeveel huiskamers zij het denken richting geeft.poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:38:
[...]
Maar de originele video was wel echt eng though
Fox News roept op dat Trump zijn concessie speech moet gaan geven. List of allies grows thin
Ik hoop dat ze zich zelf niet voorbij lopen en zich realiseren dat vier jaar Trump slechts de trailer was van the Handmaid’s Tale Prequel.LZ86 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:38:
Het volk gaat iig helemaal los. Daar komt een hoop opluchting vrij zeg.
Mijn punt is dus dat dat bommetje niet gaat vallen tenzij hij persoonlijk de trekker overhaalt. Want de rest van zijn staf zal dat bevel gewoon weigeren onder het argument van 'unfit to command'.Blokker_1999 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:33:
[...]
Euhm ... neen. In de basis heeft hij alle recht om dat te doen daar de President de operbevelhebber is van het leger. Om een oorlog uit te roepen mij hij via het congress gaan, maar om gewoon een bommetje te laten vallen hoeft hij alleen maar een bevel te geven.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Heel snel graag. De man is gevaarlijk in zijn netwerk activiteiten.P.O. Box schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:35:
[...]
Inderdaad, maar van mij had hij mogen toevoegen: "we zijn blij dat we vanaf 20 januari weer op normaal niveau kunnen communiceren.... oh, en wanneer halen jullie Hoekstra op?"
Ik zou er niet op rekenen. Hij gaat tot het gaatje. Zo iemand dat als je met hem schaakt en hij alleen de koning nog heeft je nog 10 zetten moet doen om hem schaakmat te zetten want opgeven kennen ze niet als concept. Ook als het no-hope-tm is.HEY_DUDE schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:40:
Fox News roept op dat Trump zijn concessie speech moet gaan geven. List of allies grows thin
★ What does that mean? ★
Ik ben benieuwd naar het eerstvolgende moment dat er een camera op Trump staat. Gaan we een boze Trump zien? Bij zijn vorige speech was hij in het wilde weg dingen aan het roepen en zag hij er vermoeid/verslagen uit. Ik vraag me af hoe dat bij de volgende speech is. Hij zal niet tot de inauguratie de camera's kunnen ontwijken.
De strijd opgeven zal hij niet, maar zijn toon/lichaamstaal zal wel het een en ander vertellen.
De strijd opgeven zal hij niet, maar zijn toon/lichaamstaal zal wel het een en ander vertellen.
Heeft Fox al gecalled?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ach alleen in de gevangenis is zijn kans op een “hole in one” groter. Dus gun hem dit nog evenDr. Strangelove schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:27:
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 07-11-2020 19:50 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Jep. Duurde wel lang... zo'n 10 minuten.Zewatanejo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:44:
Heeft Fox al gecalled?
Ik ben daar helaas nog helemaal niet zo zeker van, maar ik wil de positieve stemming nu ook niet bederven.P.O. Box schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:35:
[...]
Inderdaad, maar van mij had hij mogen toevoegen: "we zijn blij dat we vanaf 20 januari weer op normaal niveau kunnen communiceren.... oh, en wanneer halen jullie Hoekstra op?"
Hoekstra mag inderdaad zsm vervangen worden, dat is de moderne equivalent van een Trojaans paard voor onze democratie.
Ik verwacht dat we een zeer energetische en opgefokte Trump gaan zien. Die wordt nu stilaan in een hoekje geduwd en gaat zeer wild om zich heen beginnen slaan. Dat, of hij gaat nog dik 2 maanden golf spelen.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:43:
Ik ben benieuwd naar het eerstvolgende moment dat er een camera op Trump staat. Gaan we een boze Trump zien? Bij zijn vorige speech was hij in het wilde weg dingen aan het roepen en zag hij er vermoeid/verslagen uit. Ik vraag me af hoe dat bij de volgende speech is. Hij zal niet tot de inauguratie de camera's kunnen ontwijken.
Mwa, 10 minuten na de eerste call, die sowieso al op een vrij arbitrair moment kwam.Sir_Lion schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:45:
[...]
Jep. Duurde wel lang... zo'n 10 minuten.
Denk niet dat we Trump volgende week op "Fox & Friends" zullen zien.Zewatanejo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:44:
Heeft Fox al gecalled?
Of bedoel je de overwinning aan Biden gegeven? Dat hebben ze kort na CNN gedaan, zoals de meeste media.
Nee, CNN had eerder vandaag laten weten dat ze eigenlijk aan het wachten waren op het moment dat de voorsprong van Biden steeg tot boven de 30k.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:46:
[...]
Mwa, 10 minuten na de eerste call, die sowieso al op een vrij arbitrair moment kwam.
Ik denk dat laatste. Gisteren oogde hij al vermoeid en het personeel dat hij om zich heen heeft, is ook niet bepaald enthousiast om nog verder te vechten (zo lijkt het nav geluiden die we oa van Acosta hebben gehoord). De race is gecalled en de felicitaties lopen binnen, en hij staat nu in alle media bekend als de verliezer. Daar kan zelfs Trump moeilijk tegenop.Blokker_1999 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:46:
[...]
Ik verwacht dat we een zeer energetische en opgefokte Trump gaan zien. Die wordt nu stilaan in een hoekje geduwd en gaat zeer wild om zich heen beginnen slaan. Dat, of hij gaat nog dik 2 maanden golf spelen.
Maar we zullen zien.
Ok dat had ik nog niet gehoord, maar... dat is toch nog steeds arbitrair?Blokker_1999 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:48:
[...]
Nee, CNN had eerder vandaag laten weten dat ze eigenlijk aan het wachten waren op het moment dat de voorsprong van Biden steeg tot boven de 30k.
Als ie meteen Robert Jensen meeneemt ben ik m zeer erkentelijk.ScorpionSquad schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:45:
[...]
Hoekstra mag inderdaad zsm vervangen worden, dat is de moderne equivalent van een Trojaans paard voor onze democratie.
Najah ik doelde vooral op zijn eigen imago, want hijzelf is natuurlijk het belangrijkste voor hemzelf. Dan zal hij de afweging tussen "The former ("everyones all time favoriteNeuzelaar schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:27:
[...]
Ik denk niet dat hij nog vatbaar wil zijn en het zou me niet verbazen indien hij op dit stramien blijft doorgaan gewoon omdat hij wel plannen zal hebben voor na zijn presidentschap. Ik denk dat hij er eerder voor zijn schare trouwe fans zal kiezen dan voor het imago van de partij. Tenzij die laatste hem eea beloofd om op verder te teren. Maar betwijfel het. Lets see what will happen.
Die laatste is iemand waar weinig mensen zaken mee willen doen lijkt me.
Kom, kom. Even van de zuurtjes afblijven. Tonight we're gonna party like it's 1699Virtuozzo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:41:
[...]
Ik hoop dat ze zich zelf niet voorbij lopen en zich realiseren dat vier jaar Trump slechts de trailer was van the Handmaid’s Tale Prequel.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Samen met Willem Engel en Lange Frans. Als ie dat doet is het echt een top gozer die Hoekstra.LZ86 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:49:
[...]
Als ie meteen Robert Jensen meeneemt ben ik m zeer erkentelijk
Leuke timing van calls wel. CNN paar minuten voor camp Trump persconferentie en Fox nadat in diezelfde persconferentie ‘de media’ als leugenaars werden bestempeld. Fox werd hierin bij naam nog specifiek genoemd.
Benieuwd of Trump de komende 2 maanden al veel steun gaat verliezen of dat ze hem pas laten vallen nadat Bidon ingezworen is.
Benieuwd of Trump de komende 2 maanden al veel steun gaat verliezen of dat ze hem pas laten vallen nadat Bidon ingezworen is.
PSN: bollsie
Zoiets dan?Virtuozzo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:37:
[...]
Ik ben zo blij dat daar geen loop van is.
FOX was sowieso comisch omdat ze net een hele uitleg hadden gegeven en dat ze niet gingen callen. Schakelen ze ineens naar de studio en maken ze de call.sjufke schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:51:
Leuke timing van calls wel. CNN paar minuten voor camp Trump persconferentie en Fox nadat in diezelfde persconferentie ‘de media’ als leugenaars werden bestempeld. Fox werd hierin bij naam nog specifiek genoemd.
Daar zou ik een clip van hebben...HEY_DUDE schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:53:
[...]
FOX was sowieso comisch omdat ze net een hele uitleg hadden gegeven en dat ze niet gingen callen. Schakelen ze ineens naar de studio en maken ze de call.
Anders gezegd; boven de 0,5% marge, zodat een hertelling niet nodig is.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:48:
[...]
Ok dat had ik nog niet gehoord, maar... dat is toch nog steeds arbitrair?
Het liefst met een visum voor al die tokkies die onder de tweet van Rutte reageren met "het is nog niet final!" "Globalist vriendjes 11!!1" "Trump gaat gewoon winnen" "Fraude, net zoals hier in Nederland".Miki schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:51:
[...]
Samen met Willem Engel en Lange Frans. Als ie dat doet is het echt een top gozer die Hoekstra.
Kunnen we die mensen niet ook naar een eiland sturen waar ze hun ideale maatschappij kunnen scheppen? Krijgen ze allemaal een ton mee, en komen ze er daar achter dat je geen zak aan geld hebt zonder een maatschappij eromheen.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
U vraagt, YouTube draait
[YouTube: Fox News Calls the 2020 Presidential Race for Joe Biden]
Hoe zn stem breekt en hoe het blijft hangen ook nog
[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 07-11-2020 20:03 ]
De valkuil is natuurlijk dat iedereen opgelucht ademhaalt en denkt "zo, dat is dan ook weer gebeurd". Ja, Trump is weg (of gaat weg dan, al dan niet na nog wat gesputter en tragedies), dat is een feit. Maar er is veel stuk gemaakt bovenop wat er al stuk was, er is niets structureel opgelost, en Abraham Lincoln himself zou waarschijnlijk nog niet in staat zijn het Amerika van nu een andere kant op te sturen, laat staan de gematigdere Biden. Ik hou mijn hart vast voor hoe het er over 4 jaar aan toe gaat. Biden is één stap vooruit, maar het wachten is op de twee stappen terug.
Het meest teleurstellende aan deze verkiezingen is wel hoeveel stemmen Trump alsnog heeft binnengehaald. Bijna de helft van Amerika vind het niet bezwaarlijk om een man als Trump het hoogste ambt te laten bekleden, in een verkiezing met de hoogste opkomst in meer dan een eeuw (!). En of ze dit nu vinden omdat ze oprecht achter hem staan, of de andere partij zo gedemoniseerd is dat "alles beter is dan dat", dat maakt voor het resultaat niet uit.
Het meest teleurstellende aan deze verkiezingen is wel hoeveel stemmen Trump alsnog heeft binnengehaald. Bijna de helft van Amerika vind het niet bezwaarlijk om een man als Trump het hoogste ambt te laten bekleden, in een verkiezing met de hoogste opkomst in meer dan een eeuw (!). En of ze dit nu vinden omdat ze oprecht achter hem staan, of de andere partij zo gedemoniseerd is dat "alles beter is dan dat", dat maakt voor het resultaat niet uit.
Dat raakt kant noch wal. Niet "dat slaat kant noch wal". Wel "dat slaat als een tang op een varken".
Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe de Republikeinen verder gaan. Vóór Trump was team rood, in mijn ogen, een chaos. Er was geen leider(schap) waardoor een totale outsider aan het roer kon komen.
Ik denk dat Trump de Republikeinse partij heeft omgevormd tot een organisatie die op de man speelt, fake news roept én verspreidt, op de onderbuik inspeelt en de inhoud (vooral wetenschap) vermijdt. De conservatievelingen zullen denk ik een stroming vormen (a la Tea Party) maar hun normen en waarden zullen niet meer hét uithangbord zijn van team rood.
Trump is verslagen, maar nog niet weg. Wat gaat hij doen in de laatste maanden dat hij aan het roer staat? Nu hij onder druk staat ben ik benieuwd wat voor (rare) sprongen hij gaat maken. Rechtzaken natuurlijk, maar dat doen de Republikeinen, niet Trump zelf. Hoe ziet de toekomst eruit voor de Olifanten?
Ik denk dat Trump de Republikeinse partij heeft omgevormd tot een organisatie die op de man speelt, fake news roept én verspreidt, op de onderbuik inspeelt en de inhoud (vooral wetenschap) vermijdt. De conservatievelingen zullen denk ik een stroming vormen (a la Tea Party) maar hun normen en waarden zullen niet meer hét uithangbord zijn van team rood.
Trump is verslagen, maar nog niet weg. Wat gaat hij doen in de laatste maanden dat hij aan het roer staat? Nu hij onder druk staat ben ik benieuwd wat voor (rare) sprongen hij gaat maken. Rechtzaken natuurlijk, maar dat doen de Republikeinen, niet Trump zelf. Hoe ziet de toekomst eruit voor de Olifanten?
Team anti-scalp - wauw..
Heeft John de Mol al een keer gedaan. Heeft er zelfs een hek omheen gezet en een boete laten betalen als ze eerder weg wilden. Heette Utopia.Jeroenneman schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:58:
Kunnen we die mensen niet ook naar een eiland sturen waar ze hun ideale maatschappij kunnen scheppen? Krijgen ze allemaal een ton mee, en komen ze er daar achter dat je geen zak aan geld hebt zonder een maatschappij eromheen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
[font size=18]Zero Tolerance [/font]
Voor actuele uitslagen zie:https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
- Discriminerende reacties
- Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
- Rants
- Whataboutisme
- Linkdrops
- Sealioning
- Het reageren op overduidelijk slechte reacties
- De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.

:strip_exif()/f/image/y2pfIF7BiJ1oEARhPBvmBOdu.jpg?f=fotoalbum_large)