Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 180 Laatste
Acties:
  • 705.197 views

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
WhatsappHack schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:22:
[...]

Dat is het grootste probleem. Dat zijn veelal kakkerlakken... Als je er één vindt: dan zijn er nog honderden meer. Maar het hoeft niet te betekenen dat elke stem van overleden mensen ook op Biden is geweest natuurlijk, dus onder de streep hoeft het niets uit te maken. Maar onderzocht worden moet het sowieso, absoluut.
Tuurlijk het is prima om het te onderzoeken, en de mensen die frauderen mogen (en zullen) ook goed gestraft worden. Het is ook bijna zeker dat het wel gebeurd ( aan zowel republikeinse als democratische kant ), maar het is niet iets dat eenvoudig op enorme schaal gedaan kan worden. Dus de kans dat het ook daadwerkelijk impact heeft als het onderzocht wordt is minimaal.

Het feit dat er nu zo eenvoudig voorbeelden gevonden kunnen worden geeft ook aan dat het helemaal niet zo eenvoudig is om dat onopgemerkt te doen.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-11 21:47

pro_6or

amateur_60r

Blokker_1999 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:22:
Giulliani heeft nog altijd niet door dat Trump heeft opgeroepen om niet per post te gaan stemmen terwijl Biden opriep om dat wel te doen en dat daarom alle stemmen die sinds woensdag zijn geteld sterk in het voordeel zijn van Biden.
Oh jawel. Dit is gewoon een gouden kans om maar op te blijven hameren. Nu Biden gewonnen heeft gaan we zien hoe robuust het systeem is. Kan een corrupt groepje mensen de democratische keuze van Amerika daadwerkelijk negeren, verwerpen. Ik hoop, en denk, van niet.

een treffende spreuk

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik post m even hier hoor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XixQhACGAv9kIdM6mApggBxCslQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tG0Ent4dgPtTHis5k5YIhyZ2.png?f=fotoalbum_large

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Bart-Willem schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:26:
De hamvraag is meer: wanneer neemt Harris het stokje over? :+
Zodra Biden overlijdt of wordt afgezet.

Vrijwel zeker nooit dus.

Virussen? Scan ze hier!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:47
benchMarc schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:24:
[...]

En 4 jaar geleden was het andersom. En zo blijft de polarisatie doorgaan en komen we nergens.
4 jaar geleden waren ze op FOK! en GS ook voor Trump, dus er is weinig veranderd.

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-11 12:02
EDIT schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:23:
Nevada heeft weer een update geplaatst en is nu ook gecalled voor Biden door AP, NYT, etc. (niet dat het heel erg interessant meer is nu de media Biden al als president-elect genoemd heeft :P).
Wel goed voor de marge qua kiesmannen van Biden, mocht er onverhoopt nog iets uit een hertelling of "fraude" zaak/onderzoek komen.

Niet dat ik dat verwacht overigens gezien de laatste marges in aantallen stemmen, en anders hadden de bewijzen toch wel dik over de socials gerold, met name ook om Trump z'n zaak te steunen, maar we gaan het zien de komende weken.

[ Voor 5% gewijzigd door TIGER1125 op 07-11-2020 18:30 ]

• P-Rock
Die advocaten van Trump moeten toch ook weten dat dit een verloren zaak is?

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:17

steveman

Comfortabel ten onder

wildhagen schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:27:
[...]

Vrijwel zeker nooit dus.
Nou... hij is 77, verspreekt zich toch best regelmatig (soms pijnlijk). En in vier jaar kun je nog hard achteruit gaan.

Echtgenoot van Harris: "First dude" ? Kwam net op cnn langs. Maar wie het zei ontging me even, had even te veel dingen tegelijk aanstaan.

[ Voor 19% gewijzigd door steveman op 07-11-2020 18:30 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:18:
Ook een tip om het rechtspopulistische FOK!forum en Geenstijl nu te volgen.
Een van de eerste dingen die ik las: "Nu generaliseer je alle trumpfans over 1 kam. "

Ik hou het bij GoT denk ik.

https://niels.nu

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
[...]

Vrijwel zeker nooit dus.
Daarom vroeg ik gister of Biden na 4 jaar het stokje mag overgeven..

Ik zie hem het echt na 4 jaar wel goed vinden en de weg vrij maken voor Harris :)

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:59
[...]

Vrijwel zeker nooit dus.
Tussen de 5 en 8% per jaar vanaf 78. https://www.kansberekeningen.nl/sterftekans/.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:28:
Als bij een bepaalde groep de zweem van bedrog minimaal blijft hangen, is dat over vier jaar een fijne voedingsbodem.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:44
[...]

Vrijwel zeker nooit dus.
Mwah, aan het einde van zijn periode is Biden 81, wens hem niks slechts maar een ongelukje zit op zo'n leeftijd ook in een klein hoekje. Je kan beschermd worden door alles en iedereen maar als het hart stopt dan stopt het.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

steveman schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:28:
[...]

Nou... hij is 77, verspreekt zich toch best regelmatig (soms pijnlijk). En in vier jaar kun je nog hard achteruit gaan.
Hebben we idd kunnen zien bij trump hoeveel je in 4 jaar kan aftakelen.

[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 07-11-2020 18:30 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben benieuwd hoe verbaasd en boos Trump gaat zijn als blijkt dat zelfs 'zijn' rechters in de Hoge Raad hem niet zullen gaan helpen. Volgens mij denkt hij nog steeds dat die gewoon doen wat hij wil.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

steveman schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:28:
[...]

Dit dus, het zou me niets verbazen als Biden er eerder mee nokt want fysiek te zwaar. Ik geef 't hooguit anderhalf tot 2 jaar.

Volvotips.com

• wildhagen
  • Niet online
P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:28:
Ja, maar advocaten worden doorgaans per uur betaald, niet per gewonnen zaak. Dus wat maakt het hun uit?

Virussen? Scan ze hier!

• Hydra
poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:25:
Hmmm Fox is langzaam een klein 180'je aan t maken en vinden het toch wel 'noemenswaardig' en 'respect' en 'een prestatie' :X
Komt straks vast weer een memo van boven dat ze moeten focussen op de aantijgingen van fraude.

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-11 19:41
wildhagen schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:30:
[...]

Ja, maar advocaten worden doorgaans per uur betaald, niet per gewonnen zaak. Dus wat maakt het hun uit?
Trump die z'n rekeningen betaalt? In El Paso wachten ze daar nog steeds op.

Be yourself, no matter what they say ...

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:29:
[...]
Ik zie hem het echt na 4 jaar wel goed vinden en de weg vrij maken voor Harris :)
Dan krijg je denk ik een landslide overwinning voor wie de Republikeinse kandidaat op dat moment dan ook is... Het is n=1, maar elke democraat waarmee ik spreek zijn helemaal niet zo enthousiast over Harris. Sommigen ook niet over Biden maar dat is dan "the lesser of two evils", maar Harris wordt met opgetrokken wenkbrauw naar gekeken. Maar ze heeft 4 jaar om zich te bewijzen natuurlijk. :)

[ Voor 4% gewijzigd door WhatsappHack op 07-11-2020 18:33 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:34
Als ik die beelden op CNN zie dan vrees ik overigens voor de covid-stats van de VS over twee weken :X

• voske
Toespraak van Biden volgt om 2.00 uur Nederlandse tijd, inclusief vuurwerk- en lichtshow.

• P-Rock
wildhagen schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:30:
[...]

Nou ja, als we de belastingpapieren moeten geloven dan zit Trump op zwart zaad. ;)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
WhatsappHack schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:31:
[...]

Dan krijg je denk ik een landslide overwinning voor wie de Republikeinse kandidaat op dat moment dan ook is... Het is n=1, maar elke democraat waarmee ik spreek zijn helemaal niet zo enthousiast over Harris. Sommigen ook niet over Biden maar dat is dan "the lesser of two evils", maar Harris wordt met opgetrokken wenkbrauw naar gekeken.
Dat ligt helemaal hoe het zich ontvouwt deze 4 jaar :)

Zou niet de eerste keer zijn dat een VP zich mateloos populair maakt..

Maar ik zie Biden dit niet snel 8 jaar doen ;X

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:35
P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:27:
[...]

4 jaar geleden waren ze op FOK! en GS ook voor Trump, dus er is weinig veranderd.
Ik bedoel dat het toen gejubel was daar en gejank op links-populistische sites.

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:30

n3z

P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:27:
[...]

4 jaar geleden had ik het nog kunnen begrijpen. Maar na 1 termijn van leugens, , express het land polarisen en criminaliteit? Naah. Dan moet je echt even goed in de spiegel kijken.

• P-Rock
Ik denk dat we morgen een hoop nieuws gaan horen over ongeregeldheden, shootings, arrestaties etc. Misschien zelfs vanavond al. De Trump cult is tot alles in staat nu.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:02

Player1S

Probably out in the dark

wel mooi om te zien trouwens. Feestende mensen op straat. Komt er auto aan gaan ze netjes en snel aan de kant.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:56
P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:34:
Ik denk dat we morgen een hoop nieuws gaan horen over ongeregeldheden, shootings, arrestaties etc. Misschien zelfs vanavond al. De Trump cult is tot alles in staat nu.
Als ik zie wat er tijdens de live stream van de Trump persco werd gezegd net in de chat...

Zucht...

• __fred__
P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:33:
[...]

Nou ja, als we de belastingpapieren moeten geloven dan zit Trump op zwart zaad. ;)
Rudy ook dacht ik. Dus ze kunnen elkaar een hand geven.

https://www.nbcnews.com/n...-accused-spending-n933596

[ Voor 18% gewijzigd door __fred__ op 07-11-2020 18:36 . Reden: Gevonden ]

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
SgtElPotato schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:35:
[...]

Als ik zie wat er tijdens de live stream van de Trump persco werd gezegd net in de chat...
even bijgehouden ( no joke) in een half uur 41x ''Civil War!'' voorbij zien komen

• WhatsappHack
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:33:
[...]
Zou niet de eerste keer zijn dat een VP zich mateloos poulair maakt..
Ik herinner me Frank Underwood nog heel goed. :Y)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Hydra

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:12
De statement van Trump wordt niet voorgelezen op CNN, omdat het te vol staat met leugens.

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Oh my, hij is echt aan het golfen :X Dacht dat het sarcasme was van jullie hier.

• Sjurm
  • Laatst online: 21:16
Ook van de reacties hierop, maar dan om een andere reden ;(

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:35

WhySoSerious

Be the change.

bazzemans schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:37:
De statement van Trump wordt niet voorgelezen op CNN, omdat het te vol staat met leugens.
_O- _O- _O-

• wildhagen
  • Niet online
user109731 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:37:
Oh my, hij is echt aan het golfen :X Dacht dat het sarcasme was van jullie hier.
Nee hoor, dat was bloedserieus. Hij is inderdaad aan het golfen, dat doet hij bijna elk weekend.

Virussen? Scan ze hier!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:34

Blokker_1999

Full steam ahead

WhatsappHack schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:31:
[...]

Dan krijg je denk ik een landslide overwinning voor wie de Republikeinse kandidaat op dat moment dan ook is... Het is n=1, maar elke democraat waarmee ik spreek zijn helemaal niet zo enthousiast over Harris. Sommigen ook niet over Biden maar dat is dan "the lesser of two evils", maar Harris wordt met opgetrokken wenkbrauw naar gekeken. Maar ze heeft 4 jaar om zich te bewijzen natuurlijk. :)
Binnen 4 jaar zal enorm veel afhangen van wat Trump gaat doen. Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat hij over 4 jaar weer meedoet aangezien hij zichzelf het beste vind dat de VS is kunnen overkomen.

En niemand is enthousiast over de kandidaten. Maar dat is nu eenmaal het resultaat van het systeem dat je hebt in de VS. Er zijn maar 2 partijen die kans maken, dus slechts 2 kandidaten. Dan heb je ofwel een neutraal figuur nodig zoals Biden (en Harris ook), die gewoon niet snel populair zullen zijn vanwege alle compromissen die ze moeten maken om zoveel mogelijk groepen te plezieren of je krijgt een compromisloos figuur die overal overheen walst zoals Trump.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• benchMarc
Hydra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:29:
[...]

Een van de eerste dingen die ik las: "Nu generaliseer je alle trumpfans over 1 kam. "

Ik hou het bij GoT denk ik.
Fokforum is altijd al een behoorlijk afvoerputje geweest als je dat vergeleek met GoT. Al sinds de eerste dagen dat het werd opgericht. Moet wel zeggen dat ik de moderatie hier ook lang niet zo consequent vind en dat het wel duidelijk is dat er met een linkse-swung gemodereerd wordt. Niet door alle mods, dat moet gezegd worden, maar de tendens is er absoluut.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:56
_Bailey_ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:36:
[...]

even bijgehouden ( no joke) in een half uur 41x ''Civil War!'' voorbij zien komen
Civil War, Buy Ammo, Get on the streets now zijn wat dingen die ik meerdere malen voorbij heb zien komen, erg triest allemaal.

Zucht...

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:30
_Bailey_ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:36:
[...]

Mhm, dat lijken me gewoon een zwerm bots? Ook de reacties onder Trump's Tweets zijn nogal bijzonder.

• benchMarc
user109731 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:37:
Misschien heeft ie het advies gekregen om zich even te bezinnen ipv meteen weer in de twitterpen te klimmen :+

• Hydra
benchMarc schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:38:
Fokforum is altijd al een behoorlijk afvoerputje geweest als je dat vergeleek met GoT. Al sinds de eerste dagen dat het werd opgericht. Moet wel zeggen dat ik de moderatie hier ook lang niet zo consequent vind en dat het wel duidelijk is dat er met een linkse-swung gemodereerd wordt. Niet door alle mods, dat moet gezegd worden, maar de tendens is er absoluut.
Reality has a well known liberal bias.

• Sjurm
eric.1 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:39:
[...]

Mhm, dat lijken me gewoon een zwerm bots? Ook de reacties onder Trump's Tweets zijn nogal bijzonder.
Ik heb ook veel mensen dit op straat zien roepen helaas

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Dit kan nog allemaal mis gaan. Trump heeft angstaanjagend genoeg gelijk wanneer hij zegt dat Biden nog niet officieel gekozen is. Daarvoor is uiteindelijk het huis van afgevaardigden voor nodig. En die stemmen in dit geval per delegatie, wat betekent dat de republikeinen er een meerderheid hebben. Zij kiezen wie er wint; niet het volk.

Daarnaast zijn er nog tig ernstige manieren voor trump om zijn macht te misbruiken. Leger oproepen, Biden de gevangenis ingooien, etc. Genoeg rare sprongen voor een kat in het nauw.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• __fred__
wildhagen schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:38:
[...]

Nee hoor, dat was bloedserieus. Hij is inderdaad aan het golfen, dat doet hij bijna elk weekend.
299 dagen van de 4 jaar.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Blokker_1999 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:38:
[...]

Binnen 4 jaar zal enorm veel afhangen van wat Trump gaat doen. Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat hij over 4 jaar weer meedoet aangezien hij zichzelf het beste vind dat de VS is kunnen overkomen.

En niemand is enthousiast over de kandidaten. Maar dat is nu eenmaal het resultaat van het systeem dat je hebt in de VS. Er zijn maar 2 partijen die kans maken, dus slechts 2 kandidaten. Dan heb je ofwel een neutraal figuur nodig zoals Biden (en Harris ook), die gewoon niet snel populair zullen zijn vanwege alle compromissen die ze moeten maken om zoveel mogelijk groepen te plezieren of je krijgt een compromisloos figuur die overal overheen walst zoals Trump.
GOP en trump gaan breken.
Hopelijk runt ie dan als independent dus splijt hij de gop stemmers

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:55

MazeWing

The plot thickens...

Ik acht de kans zeer groot dat binnen nu en enkele dagen de druk vanuit de GOP zo enorm groot wordt dat hij gedwongen wordt te conceden...

Iedereen gaat het schip (genaamd Trump) nu heel snel verlaten en zich richten op de jaren na Trump. Voor een aantal zal dat, gezien hun ziekelijke en absurde loyaliteit naar hem toe nooit meer lukken, maar het gros zal gewoon nog een (glansrijke) politieke carrière ik het verschiet hebben.

Ik zou zeer verbaast zijn als volgende week rond deze tijd er nog echt support is vanuit noemenswaardige personen binnen de GOP. Waarschijnlijk is het de familie Trump vs the World + een aantal mensen die sinds 4 november ook flink aan het zweten zijn.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• P-Rock
benchMarc schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:38:
[...]

Nu valt er ook weinig positiefs te zeggen over zo'n mafklapper als Trump.

Als de president wat gematigder was in plaats van een dolle stier in een porceleinkast, dan was het heel ander verhaal geweest.

• TIGER1125
poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:33:
[...]

Dat ligt helemaal hoe het zich ontvouwt deze 4 jaar :)

Zou niet de eerste keer zijn dat een VP zich mateloos poulair maakt..

Maar ik zie Biden dit niet snel 8 jaar doen ;X
Het nadeel is dat ze naast de "Witte man" staat daarmee ontstaat het beeld dat ze alleen running mate is om de stemmen van bepaalde doelgroepen binnen te halen, die de "witte man" niet of heel moeilijk bereikt.

Het is in die zin dan ook heel goed dat ze nu de kans krijgt/heeft om de ervaring in deze arena op te doen, en kan laten zien dat ze daar niet alleen zit om die stemmen op te halen, maar ook gewoon de kennis en kunde heeft. Dat zou vervolgens over 4 jr. mogelijk het kandidaatschap kunnen opleveren.

Maar dat is sterk afhankelijk van wat jij ook al zegt, hoe ontvouwen die komende 4 jaar zich?

• voske
link0007 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:40:
Dit kan nog allemaal mis gaan. Trump heeft angstaanjagend genoeg gelijk wanneer hij zegt dat Biden nog niet officieel gekozen is. Daarvoor is uiteindelijk het huis van afgevaardigden voor nodig. En die stemmen in dit geval per delegatie, wat betekent dat de republikeinen er een meerderheid hebben. Zij kiezen wie er wint; niet het volk.
Onzin, het Huis kiest alleen als er geen president wordt gekozen door de kiesmannen.

• benchMarc
Hydra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:40:
[...]

Reality has a well known liberal bias.
Onzin, er is geen objectiviteit in politiek. Beide zijden hebben hun sterke en zwakke kanten al naar gelang de omstandigheden van de tijd waarin men leeft.

• WhatsappHack
  • Niet online
Sjurm schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:37:
[...]

Ook van de reacties hierop, maar dan om een andere reden ;(
De meeste zijn toch juist heel erg positief en steunen hem? :) Er zit een enkeling tussen die hem een hypocriet noemen vanwege eerdere uitspraken van Jones, maar dat is denk ik niet perse bedoeld om het statement zelf af te kraken.

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:33
Player1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:40:
[...]

Komende uren dagen en weken worden erg interessant. Ben erg benieuwd wie de eerste rep wordt die hem gaat feliciteren.

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-11 11:33

Jebus4life

BE User

poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:29:
[...]

Daarom vroeg ik gister of Biden na 4 jaar het stokje mag overgeven..

Biden heeft toch al aangegeven maar voor 1 termijn te gaan?

Als hij na 2 of 3 jaar het stokje doorgeeft aan Harris en die "unchallenged" runt gaan ze vrees ik afgemaakt worden in 2024
*Dat wordt een moeilijke trouwens, de sitting president wordt eigenlijk nooit (serieus) gechallenged, maar dit is wel een speciale situatie dan.

*Iemand zicht hoe dat met Truman en LBJ ging, kregen die oppositie uit de eigen partij? Geen zin om dat via gsm uit te zoeken

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

WhatsappHack schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:36:
[...]

Ik herinner me Frank Underwood nog heel goed. :Y)
De Britse voorganger is zo veel beter 8)

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

MazeWing schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:41:
Ik acht de kans zeer groot dat binnen nu en enkele dagen de druk vanuit de GOP zo enorm groot wordt dat hij gedwongen wordt te conceden...

Iedereen gaat het schip (genaamd Trump) nu heel snel verlaten en zich richten op de jaren na Trump. Voor een aantal zal dat, gezien hun ziekelijke en absurde loyaliteit naar hem toe nooit meer lukken, maar het gros zal gewoon nog een (glansrijke) politieke carrière ik het verschiet hebben.

Ik zou zeer verbaast zijn als volgende week rond deze tijd er nog echt support is vanuit noemenswaardige personen binnen de GOP. Waarschijnlijk is het de familie Trump vs the World + een aantal mensen die sinds 4 november ook flink aan het zweten zijn.
Dit dus

Of vrijwillig aftreden of ze trekken nog snel een 25th tevoorschijn

• WhatsappHack
  • Niet online
Player1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:40:
[...]

Dat is voor het laatst in 1850 gebeurd geloof ik? Hoop doet leven hoor, maar zou er niet teveel op inzetten. :P
Het gekke is dat als iemand het zou kunnen lukken, dat dat toch Trump zou kunnen zijn... Die retoriek werkt.

• benchMarc
P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:41:
[...]

Nu valt er ook weinig positiefs te zeggen over zo'n mafklapper als Trump.

Als de president wat gematigder was in plaats van een dolle stier in een porceleinkast, dan was het heel ander verhaal geweest.
Het is absoluut een narcist en uiterst raar mannetje en hij heeft ook wel bepaalde dingen goed gedaan, maar over de gehele linie is t allemaal weinig positiefs geweest.

• Hydra
benchMarc schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:41:
Onzin, er is geen objectiviteit in politiek.
Je hebt gelijk. Er zitten net zoveel holocaust- klimaat- racisme- en coronaontkenners aan de linker als aan de rechterkant.

Oh wacht.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

WhatsappHack schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:43:
[...]

Dat is voor het laatst in 1850 gebeurd geloof ik? Hoop doet leven hoor, maar zou er niet teveel op inzetten. :P
Het gekke is dat als iemand het zou kunnen lukken, dat dat toch Trump zou kunnen zijn... Die retoriek werkt.
Nee hoor in 2020 deed ook Jo jorgensen mee

• Sjurm
WhatsappHack schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:41:
[...]

De meeste zijn toch juist heel erg positief en steunen hem? :) Er zit een enkeling tussen die hem een hypocriet noemen vanwege eerdere uitspraken van Jones, maar dat is denk ik niet perse bedoeld om het statement zelf af te kraken.
Gelukkig zijn de meeste positief en worden deze nu het meeste geretweet. Er zaten vrij sneue reacties tussen

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:13
[...]

1850?
In 2020 runde er nog een republiekein als onafhankelijke kandidaat. (Kanye)

TheS4ndm4n#1919

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
wel écht een historische dag dit hoor....man man

America's first female, first Black and first South Asian vice president-elect

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MK_uWFc82L2CIKVoMviMJ5TnqHo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3rhvES07cKywkw14KFNU18hX.jpg?f=user_large

• WhatsappHack
  • Niet online
Player1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:44:
[...]

Nee hoor in 2020 deed ook Jo jorgensen mee
Ohh ik dacht dat je met "splijten" bedoelde dat het ook werkelijk iets uitmaakte (Jorgensen en Kanye hebben nauwelijks stemmen gekregen, dus niet heel boeiend) en hij werkelijk een independent president zou worden, dan heb ik verkeerd begrepen wat je bedoelde. :)

[ Voor 11% gewijzigd door WhatsappHack op 07-11-2020 18:46 ]

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:33
[...]

Money talks. De hertellingen buiten de marge moeten uit eigen zak betaald worden. De GOP moet daarvoor en de rechtszaken opdraaien. Dat wordt denk ik het spanningsveld, hoeveel kunnen zij Trump zijn zin geven. Als de geldstroom opdroogt staat hij alleen. Dan moet hij inbinden of breken.

• Hydra
_Bailey_ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:45:
wel écht een historische dag dit hoor....man man

America's first female, first Black and first South Asian vice president-elect
Yup! Hoop dat er een trend mee ingezet wordt.

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

voske schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:33:
Toespraak van Biden volgt om 2.00 uur Nederlandse tijd, inclusief vuurwerk- en lichtshow.
Hopelijk zonder autocue, oftewel een speech uit het hart. Ben ook wel benieuwd naar de speech van Harris.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-11 11:33

Jebus4life

BE User

[...]

Teddy Roosevelt in 1912 heeft de bull moose party gestart en was de nummer 2 achter Woodrow Wilson in de verkiezingen (voor sitting Republikeinse president Taft).

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
benchMarc schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:44:
[...]

Het is absoluut een narcist en uiterst raar mannetje en hij heeft ook wel bepaalde dingen goed gedaan, maar over de gehele linie is t allemaal weinig positiefs geweest.
Ongewtwijfeld hoor, maar ik ben echt aan het zoeken naar dingen die écht voor het volk waren, vanuit zn 'hart' en niet vanuit een eigen gewin, een populistisch standpunt of om tweedeling te creeeren etc etc. :?

• benchMarc
Hydra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:44:
[...]

Je hebt gelijk. Er zitten net zoveel holocaust- klimaat- racisme- en coronaontkenners aan de linker als aan de rechterkant.

Oh wacht.
Extremen zitten er aan beide kanten en waarschijnlijk nog evenveel ook, maar dan op andere onderwerpen.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

WhatsappHack schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:46:
[...]
Ohh ik dacht dat je met "splijten" bedoelde dat het ook werkelijk iets uitmaakte (Jorgensen en Kanye hebben nauwelijks stemmen gekregen, dus niet heel boeiend) en hij werkelijk een independent president zou worden, dan heb ik verkeerd begrepen wat je bedoelde. :)
Bernie heeft als independent ook wel een tijd stemmen afgesnoept.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-11 20:38
RocketKoen schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:45:
[...]
1850?
In 2020 runde er nog een republiekein als onafhankelijke kandidaat. (Kanye)
Nou ja.. Kanye kan niet echt onafhankelijk runnen. Klinkt heel rot, maar mentaal is hij nog instabieler dan Trump, dus die gaat veel hulp nodig hebben.

• benchMarc
poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:46:
[...]

Ongewtwijfeld hoor, maar ik ben echt aan het zoeken naar dingen die écht voor het volk waren, vanuit zn 'hart' en niet vanuit een eigen gewin, een populistisch standpunt of om tweedeling te creeeren etc etc. :?
Daar durf ik ook niet met zekerheid te zeggen maar hij heeft de schijn tegen in elk geval.

• Hydra
benchMarc schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:47:
[...]

Extremen zitten er aan beide kanten en waarschijnlijk nog evenveel ook, maar dan op andere onderwerpen.
Waar heb ik dat eerder gehoord? Iets als "There are bad people on both sides" ofzo? Moet terugdenken aan een auto die door wat demonstranten ploegt, gek genoeg.

Dat "both sides" argument geldt niet als het aan een van beide kanten mainstream is.

• TIGER1125
MazeWing schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:41:

Hij heeft aangekondigd, volgende week met bewijzen te komen van grootschalige kiezers fraude, ik denk dat ze dat zullen afwachten. Als er een kans is dat ze toch nog winnen zullen ze hem echt niet ineens voor de bus gooien. Tot nu toe is het voor zover ik mee heb gekregen eigenlijk alleen gegaan over procedurele dingen zoals de data van binnenkomst van de mail ballots.

Maar op het moment dat ze volgende week bij de rechtbank er bewijzen komen waaruit die fraude blijkt (onwaarschijnlijk) zullen ze hem waarschijnlijk niet meteen afvallen. Zijn de "bewijzen" flinterdun, dan zal er heel veel druk komen om alsnog zijn verlies toe te geven en te vertrekken zoals het hoort. Ik denk overigens dat hij nog wel vatbaar is voor het argument van "zo hoort het" en het risico op verdere imago schade.

Hij is nu nog steeds the former president, ongeacht het beleid en zijn gedrag, dat weegt ook iets in de VS. Dan wordt hij ineens de kleuter die niet tegen z'n verlies kon.

[ Voor 10% gewijzigd door TIGER1125 op 07-11-2020 18:51 ]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Jebus4life schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:42:
[...]

Biden heeft toch al aangegeven maar voor 1 termijn te gaan?
Oh echt? Dat had ik nog niet meegekregen..

• benchMarc
Deze discussie stopt hier.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 18:53 ]

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

TIGER1125 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:49:
[...]

Hij heeft aangekondigd, volgende week met bewijzen te komen van grootschalige kiezers fraude, ik denk dat ze dat zullen afwachten. Als er een kans is dat ze toch nog winnen zullen ze hem echt niet ineens voor de bus gooien. Tot nu toe is het voor zover ik mee heb gekregen eigenlijk alleen gegaan over procedurele dingen zoals de data van binnenkomst van de mail ballots.

Maar op het moment dat ze volgende week bij de rechtbank er bewijzen komen waaruit die fraude blijkt (onwaarschijnlijk) zullen ze hem waarschijnlijk niet meteen afvallen. Zijn de "bewijzen" flinterdun, dan zal er heel veel druk komen om alsnog zijn verlies toe te geven en te vertrekken zoals het hoort. Ik denk overigens dat hij nog wel vatbaar is voor het argument van "zo hoort het" en het risico op verdere imago schade.

Hij is nu nog steeds the former president, ongeacht het beleid en zijn gedrag, dat weegt ook iets in de VS. Dan wordt hij ineens de kleuter die niet tegen z'n verlies kon.
Als het net zoals z’n alternatief is voor Obamacare dan zijn is het waarschijnlijk een boekwerk met 2000 pagina’s aan niet relevante zaken...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• jaapstobbe
  • Laatst online: 22:47
Pence zal ook wel balen. De eerste VP en behoorlijk conservatief Christen, die van een vrouw verliest. Zou die nog thuis mogen komen?

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

WhatsappHack schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:46:
[...]

1,7 miljoen zijn toch nog aardig wat stemmen. Kanye met z'n 60k is inderdaad niet noemenswaardig, maar die deed dan ook maar in 12 staten mee.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

jaapstobbe schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:53:
Pence zal ook wel balen. De eerste VP en behoorlijk conservatief Christen, die van een vrouw verliest. Zou die nog thuis mogen komen?
Die heeft z’n ziel en z’n vrouw al lang verkocht toen ie in 2016 Trump steunde!

• WhatsappHack
  • Niet online
Moet je dat zo zien? En zien mensen dat ook zo? (Oprechte vraag, ik zag het zelf nooit zo :P) Het is toch de President die wint/verliest? De running mate wordt er sort of mee ingezogen. Die kan uiteraard helpen bijdragen aan winst/verlies, maar puntje bij paaltje komt het toch echt neer op de president...?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

En de eagle zag dat het goed was:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JOU2KUXHsc949NMsIIZtvGu7yi8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/46IkoioBDaMaWJITObYfVd75.gif?f=user_large

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
YakuzA schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:47:
[...]

Bernie heeft als independent ook wel een tijd stemmen afgesnoept.
Dat was in de voorverkiezingen, maar dan is het niet echt afsnoepen te noemen. Je strijdt dan gewoon nog mee voor de winst.

Bovendien moet je, als je als independent wil runnen, wel meedoen met 1 van beiden partijen. Anders ben je namelijk iemand die wel afsnoept.

• TIGER1125
MazeWing schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:52:
[...]

Als het net zoals z’n alternatief is voor Obamacare dan zijn is het waarschijnlijk een boekwerk met 2000 pagina’s aan niet relevante zaken...
Past mooi in z'n Bibliotheek (The Real Donald J. Trump Presidential Library) dan :+

Ik kan me ook haast niet voorstellen dat er overtuigende bewijzen komen, anders hadden we die allang op de social media gezien.

Of er moeten nog ergens in de midwest 20 wagons met poststemmen voor Trump staan, what you sow is what you reap? De USPS kan natuurlijk niet garanderen dat die stemmen aankomen wanneer je alles probeert om ze ontmantelen. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door TIGER1125 op 07-11-2020 18:58 ]

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Ik verwacht dat die opgelucht is. Trump was een ticket voor zijn toekomst, maar ik denk niet dat die twee na Januarie elkaar nog veel gaan zien. Wel verwacht ik dat Pence binnen 4 jaar zelf een gooi zal doen naar het presidentschap, iets wat vaak eenvoudiger is als de uitgaande president van de andere partij is en zich niet verkiesbaar stelt.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:12

The Legend

*Plop*

Ik zit nu een tijdje Fox te kijken, omdat ik wel klaar was met de reclames van CNN, maar val ik nu toevallig in een heel redelijke presentator of zijn ze nu aan het draaien? Heel verhaal over dat ze na de verkiezingsdag al contact hadden gehad met de Trump-campagne en dat die al hadden erkend dat ze zagen dat de Trump- opkomst vermoedelijk te laag zou liggen voor de tsunami aan Biden-poststemmen. Wel typisch dat je dat nu hoort en niet terwijl de race nog gaande is :p Werd ook openlijk getwijfeld of door het demoniseren van poststemmen Trump zich misschien wel ernstig in de voet heeft geschoten.

Ik ben toch malle pietje niet!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 22:47
Blokker_1999 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:57:
[...]

Ik verwacht dat die opgelucht is. Trump was een ticket voor zijn toekomst, maar ik denk niet dat die twee na Januarie elkaar nog veel gaan zien. Wel verwacht ik dat Pence binnen 4 jaar zelf een gooi zal doen naar het presidentschap, iets wat vaak eenvoudiger is als de uitgaande president van de andere partij is en zich niet verkiesbaar stelt.
Hmm. Pence heeft nul uitstraling. Weet niet hoe die mensen enthousiast moet krijgen.

• psychodude
  • Laatst online: 21:51
TIGER1125 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:49:
[...]

Trump kennende zal de bewijsvoering weinig anders zijn dan wat Twitter filmpjes, eventueel aangesterkt met wat Facebook nonsense.

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Heeft Giuliani tijdens zijn persconferentie iets van bewijs laten zien? Of was het allemaal weer holle retoriek. Ik kon het niet volgen.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:34

Inmiddels ook de eerste felicitaties van Republikeinen.

[ Voor 29% gewijzigd door EDIT op 07-11-2020 19:00 ]

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:44
jaapstobbe schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:58:
[...]

Hmm. Pence heeft nul uitstraling. Weet niet hoe die mensen enthousiast moet krijgen.
Door heel erg te hameren op de "American values" en dat de man het werk doet en de vrouw achter het aanrecht staat, en iedere 5 minuten een gebedje doet.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• wildhagen
  • Niet online
Moby schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:58:
Heeft Giuliani tijdens zijn persconferentie iets van bewijs laten zien? Of was het allemaal weer holle retoriek. Ik kon het niet volgen.
Geen enkel bewijs, zoals te verwachten was uiteraard.

Virussen? Scan ze hier!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Mooi in beeld gebracht en geedit : _O-

• __fred__
Moby schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:58:
Wat zogenaamde getuigen. Wat daarvan overblijft in de rechtbank is afwachten.
Ow ja, en één dode vrouw die zogenaamd gestemd heeft. Maar dat was niet anekdotisch volgens Corey Lewandowski ;-)

[ Voor 15% gewijzigd door __fred__ op 07-11-2020 19:02 ]

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

The Legend schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:57:
Ik zit nu een tijdje Fox te kijken, omdat ik wel klaar was met de reclames van CNN, maar val ik nu toevallig in een heel redelijke presentator of zijn ze nu aan het draaien? Heel verhaal over dat ze na de verkiezingsdag al contact hadden gehad met de Trump-campagne en dat die al hadden erkend dat ze zagen dat de Trump- opkomst vermoedelijk te laag zou liggen voor de tsunami aan Biden-poststemmen. Wel typisch dat je dat nu hoort en niet terwijl de race nog gaande is :p Werd ook openlijk getwijfeld of door het demoniseren van poststemmen Trump zich misschien wel ernstig in de voet heeft geschoten.
De verwachting vandaag is dat als Trump het stemmen per post had ondersteund, dat hij kans had gemaakt om te winnen. Maar ik kan me inbeelden dat de polls die zijn eigen campagne deed eenzelfde beeld gaf als de polls van de media: Biden zou niet te verslaan zijn door Trump. Dus is men op zoek gegaan naar de beste manier om Biden stemmers dwarst te zitten. En dat was door het stemmen per post aan te vallen aangezien duidelijk was dat meer democraten per post zouden stemmen dan republikeinen.

Pagina: 1 ... 106 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

[font size=18]Zero Tolerance [/font]

Voor actuele uitslagen zie:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html

Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.

Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
  • Discriminerende reacties
  • Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
  • Rants
  • Whataboutisme
  • Linkdrops
  • Sealioning
  • Het reageren op overduidelijk slechte reacties
  • De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid