Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 180 Laatste
Acties:
  • 705.197 views

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:44
__fred__ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:58:
[...]

Runoff of niet verschilt per staat. Regels zijn niet uniform.
Ahh oké. Dat had ik gemist, klinkt ook niet bijster logisch, maar daar is het Amerika voor. ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zolang hij zijn broek aan houdt, vind ik alles al best.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Maarten_E schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:57:
[...]

Excuses als ik wat heb gemist, maar waarom alleen in Georgia? Zit alleen die staat in de marge van 0,5%?
In Georgia is de regel dat je meer dan 50% moet halen, zo niet, dan een run-off.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
[embed] de url van de tweet [/embed]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:58:
[...]

Te hilarisch _O-

Giulliani probeert nog iets
Inderdaad wel grappig, hij zegt dat alles naar de klote is, maar vergeet even dat ze de afgelopen 4 jaar er niks aan gedaan hebben.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[embed] tag gebruiken

Guliani staat te huilen on stage :o

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 07-11-2020 18:01 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:30
fsfikke schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:55:
[...]

Je hebt slecht en slechter en minder slecht. Het argument dat Trump in die laatste categorie valt heeft nog niemand overtuigend kunnen brengen.
Biden gaat natuurlijk ook gewoon ervaren ministers aanstellen die je bijvoorbeeld voor wat betreft buitenlands beleid om een boodschap kunt sturen. Hij komt niet altijd sterk over en ik had liever een meer uitgesproken tegenkandidaat gehad maar juist op het gebied van het buitenlandse beleid verwacht ik geen problemen. Niet dat hij altijd gaat doen wat wij in Europa zouden willen maar dat is een ander verhaal.

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:47

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:04

ultimateharry

Team Slayer:-)

__fred__ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:58:
[...]

Runoff of niet verschilt per staat. Regels zijn niet uniform.
Runoff’s in GA zijn Senaat, heeft niets met Presedential te maken.

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-11 19:41
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/VLGhrSnz/Screenshot-17.png

Toch bijzonder van een conservatieve website.

[ Voor 27% gewijzigd door voske op 07-11-2020 18:01 ]

Be yourself, no matter what they say ...

poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:58:
[...]

Te hilarisch _O-

Giulliani probeert nog iets
Hij doet niet veel anders dan wat OneAmerica of Fox doet. Laying the foundations through repetition of a narrative. Zie Weimar Republiek, dolkstoot legende, Versailles. Centraal thema is eigenlijk hetzelfde als wat een adviesbureau van het Cato Institute in Call of Duty heeft laten zetten, you cannot trust anything.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Bensimpel

Positieve meneer

PWM schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:59:
Zolang hij zijn broek aan houdt, vind ik alles al best.
Nee nee, hij was zijn blouse even goed aan het doen natuurlijk :+

😆 - Denk ook eens om ;)

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:12

The Legend

*Plop*

Crazy Rudy gaat ff los op de burgemeester van Pennsylvania, weinig relevantie met de verkiezingen overigens 8)7

Ik ben toch malle pietje niet!

• P-Rock
Trump zal alles in zijn macht stellen om het ongedaan te maken. Hij heeft tenslotte nog tot 20 januari.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Laat dit achterwege.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 18:07 ]

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:34

Blokker_1999

Full steam ahead

Laat dit achterwege.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 18:07 ]

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:59
Ongelofelijk dat Guiliani ooit als US Attorney van SDNY de hele mafia heeft opgerold en nu gewoon advocaat is van de grootste mafiabaas van de US. En ook niet vies is om aan de verkeerde kant van de wet te opereren.

Bensimpel

Positieve meneer

Wanneer kwam voor het laatst voor dat een president maar 1 termijn had? Toch wel even geleden volgens mij?

😆 - Denk ook eens om ;)

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Bensimpel schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:03:
Wanneer kwam voor het laatst voor dat een president maar 1 termijn had? Toch wel even geleden volgens mij?
Bush senior

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:31

Spotmatic

Ken sent me

Bedankt allemaal voor de leuke dagen! Ik heb hier alleen maar gelurkt, meer niet, maar deed dat wel intensief. Dat Biden won zag ik ook het eerst in dit topic. Kudos aan iedereen die hier heeft gepost, ik heb veel geleerd over het vreemde Amerikaanse kiessysteem en weet nu pas echt hoe het werkt. d:)b

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bensimpel schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:03:
George Bush Sr.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:34
Voor de mensen die de statement van Trump willen lezen: https://pbs.twimg.com/med...zmC?format=jpg&name=large

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Groot feest in NYC zie ik op RTL nieuws.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:02

Player1S

Probably out in the dark

en die aanvaarde het met grace.

Benieuwd wat de GOP gaat doen. Laten ze hem door spartelen en zodoende hun mee trekken of gaan ze hun verlies nemen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

door embed tussen haakjes [] te zetten, en te sluiten met [/embed] of de standaard [/]

People as things, that’s where it starts.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-11 16:58
Mn vriendin (half Amerikaans) heeft net even wat amerikaanse familie in NYC gebeld, die staan inderdaad lekker allemaal buiten te feesten :o :o

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:47
Hoe zou de verhouding Trump - Fox News nu zijn?

• benchMarc
  • Laatst online: 23:35
Dan maak je een TR :/

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 18:06 ]

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

"I couldn't see a thing but I could see that some of them appeared to have been written with the same pen and some even having the same handwriting".

Ja, zeer geloofwaardig.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
The Legend schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:01:
[...]

Crazy Rudy gaat ff los op de burgemeester van Pennsylvania, weinig relevantie met de verkiezingen overigens 8)7
Die hele persco zeg :|

Een verzameling sneue poll watchers die klagen dat ze geen foto's mochten maken en te ver weg moesten staan onder regie van Rudi.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:17
Reddit klapt er spontaan uit. Jammer, wilde even weten wat er aan de hand is met Trump's laatste tweet. Daar komen allemaal reacties op met vage tekens en cursed images. Iemand enig idee wat dat is?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik zie het niet, of heb ik het net gemist?

Rudy is nu terug.

• Matis
  • Laatst online: 20:59

Matis

Rubber Rocket

Die comments onder de video zijn ook niet voor de poes...

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:14
*weg*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 18:10 ]

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Het is zo duidelijk dat Guilliani gewoon terplekke dingen aan het verzinnen is.

https://niels.nu

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-11 21:47

pro_6or

amateur_60r

Player1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:50:
[...]

Dat verwacht ik eigenlijk al 2-3 dagen.

Obese. Naar eigen verraden al een hersenbloeding gehad. Die stress zal hem lichamelijk geen goed hebben gedaan.
En hij heeft Corona gehad. Sindsdien ziet hij er niet meer hetzelfde uit. Wat je bij meer ex patiënten ziet.

een treffende spreuk

• P-Rock
LOL, naar het schijnt staat Trump nu op de golfbaan. :D

De enige manier om zijn zenuwen onder controle te krijgen.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:09:
[...]

Ik zie het niet, of heb ik het net gemist?

Rudy is nu terug.
Ja er werd heel hard ergens GnR Sweet child of Mine opgezet en tetterde door de persco heen

• RoD
  • Niet online

RoD

Hydra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:10:
Het is zo duidelijk dat Guilliani gewoon terplekke dingen aan het verzinnen is.
Dat. Maar ook is het bekende verhaaltje, zonder enig bewijs. En we hebben in de rechtszaken al gezien dat de rechters hier niet in mee gaan. Dus dit lijkt als een nachtkaars uit te gaan.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Reddit kan de traffic niet meer aan momenteel. Hele site is plat.

Een van de topics over de winst van Joe Biden zal wel de meest geupvote en gilde post worden voor een tijdje ....

[ Voor 47% gewijzigd door Kain_niaK op 07-11-2020 18:12 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Basekid schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:05:
Mn vriendin (half Amerikaans) heeft net even wat amerikaanse familie in NYC gebeld, die staan inderdaad lekker allemaal buiten te feesten :o :o
Hopelijk wel met maskertje op en 1.5M afstand, anders is het eerste waar Biden mee mag dealen en nóg grotere COVID-pandemie. ;)

Imagine the horror als na hertellingen en wat rechtszaken her en der Trump toch nog wint...
Kain_niaK schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:12:
And nothing of value was lost. :P
Maar het zou me niets verbazen als sociale media nu direct onder DDoS-aanvallen komen te liggen... Er zullen een aantal mensen flink de pest in deze verkiezingsuitslag hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door WhatsappHack op 07-11-2020 18:13 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Wallace zegt anders hele zinnige en genuanceerde dingen hoor.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ben wel bang dat deze speech van Rudi G. relletjes gaan aanwakkeren. Vooral de harde (foute) kern van Trump

• Hydra
P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:11:

Kan 'ie wel valsspelen en winnen.

• P-Rock
pro_6or schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:11:
[...]

En hij heeft Corona gehad. Sindsdien ziet hij er niet meer hetzelfde uit. Wat je bij meer ex patiënten ziet.
Om heel eerlijk te zijn heb ik daar nog steeds sterk mijn twijfels bij. Na drie dagen stond ie alweer te blaten dat het een lieve lust was. Dat is bij de meeste coronapatienten toch anders.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:49
Tsja, weer meer dan 70M mensen teleurgesteld waar de komende 4 jaar niet naar geluisterd gaat worden. Wat een krom faalsysteem hebben ze toch in Amerika.

Sowieso al triest natuurlijk dat je moet kiezen tussen Biden, Trump of Kanye West. Is dat nou echt het beste wat er te vinden is tussen die 330M mensen daar?

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:11:

Goede plek om even privé met z'n handler te bellen.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• Hydra
_Bailey_ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:12:
ben wel bang dat deze speech van Rudi G. relletjes gaan aanwakkeren. Vooral de harde (foute) kern van Trump
Ja. Walgelijk. Bullshit over dat het "mathematically impossible" is dat Biden terug kon komen.

• RoD
  • Niet online

RoD

_Bailey_ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:12:
Ik vraag het me een beetje af. De comments onder die speech zijn zorgwekkend, waaronder mensen die letterlijk oproepen om de wapens ter hand te nemen. Maar aan de andere kant verzandt Rudy behoorlijk in gewauwel over ditjes en datjes, het klinkt niet "spannend" genoeg.

Maar we zullen zien...

• P.O. Box
  • Niet online
pffff die republikein bij CNN stelt doodleuk dat het het beste is voor het land als Georgia Senate maar max 1 democraat oplevert,OMDAT Biden dan gedwongen wordt samen te werken.... heeft die vent stront in zijn ogen gehad de afgelopen 12 jaar ofzo? Het gebrek aan samenwerking in de Senaat heeft niet aan de Democraten gelegen.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
TheBrut3 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:13:
Tsja, weer meer dan 70M mensen teleurgesteld waar de komende 4 jaar niet naar geluisterd gaat worden. Wat een krom faalsysteem hebben ze toch in Amerika.

Sowieso al triest natuurlijk dat je moet kiezen tussen Biden, Trump of Kanye West. Is dat nou echt het beste wat er te vinden is tussen die 330M mensen daar?
Dit blijft altijd wel een ding ja :/

Maar het is neit zo dat 'de andere kant' helemaal geen positieve dingen of voordelen of hun zin of wat dan ook krijgen.. hoogstens op enkele zaken..

[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 07-11-2020 18:16 ]

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

zoek trouwens het verschil tussen de feest vierende Biden supporters en de raam meppende Trump supporters. ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• voske
P.O. Box schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:14:
pffff die republikein bij CNN stelt doodleuk dat het het beste is voor het land als Georgia Senate maar max 1 democraat oplevert,OMDAT Biden dan gedwongen wordt samen te werken.... heeft die vent stront in zijn ogen gehad de afgelopen 12 jaar ofzo? Het gebrek aan samenwerking in de Senaat heeft niet aan de Democraten gelegen.
Rick Santorum is een interessante keus voor het CNN-panel, laat ik het zo zeggen.

Overigens is dit ook wel weer mooi, van de NYT:
Joe Biden secures his election to the White House exactly 48 years to the day after he was first elected to the Senate.

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:50

Don Quijote

El Magnifico

Laten we hopen dat de comments onder die YouTube stream van Rudy zijn van “internet helden” want anders staat er dadelijk ergens een militia met geladen wapens op straat.

• RoD
  • Niet online

RoD

Rudy zegt ook dat ie eigenlijk niet weet of er fraude is, het lijkt alleen een beetje vreemd. Tsja, als je dan toch verhaal wil maken, dan moet je ook je ziel en zaligheid er in leggen :P

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-11 16:58

Inderdaad zuur dat er maar twee echte partijen zijn (zoals UK, NZ, AUS etc).

Denk/verwacht echter wel dat Biden meer gaat luisteren naar de 330M dan Trump...

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Waarom ga je er van uit dat er naar die 70 miljoien mensen niet geluisterd gaat worden?

Ik vind dat soort uitspraken altijd zeer spijtig. We hebben net 4 jaar lang een president gehad die vooral aan zichzelf denkt. Die zich alleen maar met mensen omringt die het met hem eens zijn, die niet naar anderen hun advies luistert.

Biden op zich is al een coincensus figuuir van de Democratische Partij en weet dus hoe hij bruggen moet bouwen.

• P-Rock
Player1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:14:
zoek trouwens het verschil tussen de feest vierende Biden supporters en de raam meppende Trump supporters. ;)
Laten we hopen dat het daar bij blijft. Een hoop fans zijn van die geweerzwaaiende gekken.

• Hydra
Kain_niaK schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:12:
Doet 't hier hoor?

Jedi_Pimp schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:12:
[...]

Wallace, debatleider van Biden - Trump, is een anchor host die ze houden voor de senioren. Exception to the rule. Helaas.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:47
Basekid schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:15:
[...]

Inderdaad zuur dat er maar twee echte partijen zijn (zoals UK, NZ, AUS etc).

Denk/verwacht echter wel dat Biden meer gaat luisteren naar de 330M dan Trump...
Guiliani werkt morgen niet meer voor Trump. Trump moet vanaf nu bezuinigen.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:15:
[...]

Laten we hopen dat het daar bij blijft. Een hoop fans zijn van die geweerzwaaiende gekken.
Dat is niet waar ik op doelde ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

Corey Lewandowski komt met een "niet anekdotisch maar concreet voorbeeld". Goh, dat je jezelf in slechts 5 woorden kan tegenspreken.

Hoe dan ook, dit lijkt me een weinig effectieve poging om nog iets van verandering aan te brengen. Sowieso zijn de stellingen wel ingenomen.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

NYT heeft ook Nevada aan Biden gecalled nu.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Hydra
Kom je daar nu bij? Als de democraten slim zijn, gaan ze juist de komende 4 jaar aan dieprode staten laten zien dat de democraten juist, itt de republikeinen, het beste met de 'armere' bevolking voor hebben.

Vind dat nogal een rare statement.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-11 20:38
Rudy klinkt vooral heel zenuwachtig. Trillende stem op sommige momenten. :P
jaapstobbe schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:16:
[...]

Guiliani werkt morgen niet meer voor Trump. Trump moet vanaf nu bezuinigen.
Kuch ... Trump heeft nog geen enkele rekening betaald ...

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Die Trump persco gaat tot nu toe vooral over een berg controleurs die verklaren dat ze niet dichtbij genoeg mochten komen om daadwerkelijk te controleren en dus actief tegengewerkt zijn ondanks dat ze de van tevoren aangewezen gop controleurs waren.

Ook worden er letterlijk voorbeelden genoemd van dode mensen die gestemd hebben.

Dit feit ansich is het onderzoeken waard. Het zal de uitslag niet beinvloeden, maar ook Biden wil deze smet uitgezocht willen zien lijkt me.

Sys Specs

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Don Quijote schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:15:
Laten we hopen dat de comments onder die YouTube stream van Rudy zijn van “internet helden” want anders staat er dadelijk ergens een militia met geladen wapens op straat.
Waar willen ze heen gaan dan? Er is niet echt één duidelijke plek voor ze om met wapens naartoe te trekken. Te diffuus.

Ik maak me meer zorgen over wat de Republikeinen nu nog kunnen doen voor fuckery... Er zijn nog wat vreemde kronkels mogelijk om toch de macht te houden, al worden die steeds minder waarschijnlijk gelukkig.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:33
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:12:
[...]

Wallace is het probleem ook niet. Die had zelfs Trump kritisch geïnterviewd waarop Trump hem uitmaakte voor fake media. Ze hebben daarnaast een hele batterij idioten.

• Hydra
Luca schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:17:
Rudy klinkt vooral heel zenuwachtig. Trillende stem op sommige momenten. :P
Hij klinkt vooral alsof 'ie een niet ingestudeerd verhaal ter plekke aan het verzinnen is.

• P-Rock
Ook een tip om het rechtspopulistische FOK!forum en Geenstijl nu te volgen. Al die schuimende rechtse bekken maakt de overwinning van Biden dubbel en dwars waard. ;)

• voske
Interessant punt van de liveblog van 538:
To Nate’s point about Democrats and demographics on the ticket, I thought a lot about this during the primary. Since 2000, Dems have had someone from a historically underrepresented group on the ticket — Obama, Clinton, Harris. Joe Lieberman, the 2000 VP nominee, was the first Jewish American to appear on a major party presidential ticket. They won the popular vote each time. The one time they lost the popular vote, in 2004, was when they had two white, Christian men. It’s still not very many observations, but it does suggest that Americans are generally willing to vote for a presidential ticket that doesn’t look or worship like all the ones in the past.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Social Distancing is wel even een dingetje nu daar op straat :X

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:00

Pierre

Van nature lui!

Mooi nieuws voor de USA the Don mag ophoepelen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik ben blij dat niet Trump gewonnen heeft. Maar ik kan moeilijk plezier hebben van schuimbekkende rechtse mensen. Over vier jaar mogen die weer stemmen en moet dit niet weer herhalen. We moeten uit doe neerwaartse polariserende spiraal...

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Danfoss schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:18:
Die Trump persco gaat tot nu toe vooral over een berg controleurs die verklaren dat ze niet dichtbij genoeg mochten komen om daadwerkelijk te controleren en dus actief tegengewerkt zijn ondanks dat ze de van tevoren aangewezen gop controleurs waren.

Ook worden er letterlijk voorbeelden genoemd van dode mensen die gestemd hebben.

Dit feit ansich is het onderzoeken waard. Het zal de uitslag niet beinvloeden, maar ook Biden wil deze smet uitgezocht willen zien lijkt me.
En nergens uit blijkt dat Biden dat soort dingen wel goedkeurt.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:24
Volgens mij lopen er nu meer mensen op straat te feesten dan toeschouwers tijdens de inauguratie van Trump :+

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-11 21:47

pro_6or

amateur_60r

Ik heb dumpert eraf gedonderd. Ik wordt juist misselijk van al die galbakken. Ze kweken elkaar op.

een treffende spreuk

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-11 12:02
poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:20:
Zo lang Trump aan de macht is, is er geen Corona :+

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Het zijn niet alleen de 70M die voor Trump hebben gestemd die teleurgesteld en gedesillusioneerd zullen raken. Ook onder het Democratisch electoraat zitten een heleboel kiezers die liever iemand anders hadden gezien dan Biden.

Het systeem zorgt ervoor dat dit het resultaat is en eigenlijk is daardoor een flinke meerderheid van de bevolking teleurgesteld. Echter heeft niemand binnen de huidige partijstructuur baat bij het veranderen van dit systeem.

We gaan het zien. Maar de komende vier jaar gaan ontzettend ingewikkeld worden. En zelfs daarna. Het is nog lang niet gedaan met de polarisatie en gekkigheid in de samenleving in de VS. Dit is geen oplossing, maar slechts een begin.

• P.O. Box
  • Niet online
Hydra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:17:
[...]

Kom je daar nu bij? Als de democraten slim zijn, gaan ze juist de komende 4 jaar aan dieprode staten laten zien dat de democraten juist, itt de republikeinen, het beste met de 'armere' bevolking voor hebben.

Vind dat nogal een rare statement.
Volgens mij is een deel van The Green New Deal daar ook op gericht (toegegeven, ik heb alleen de grote lijnen meegekregen), maarja, daar komt het woord green in voor het het komt van AOC (shared crush), dus wordt het als evil evil evil gezien.
Ik denk zelfs dat als je in de rustbeltstates morgen tientallen fabrieken voor groene zaken up and running hebt voor 1000-en nieuwe banen, ze nog tegen zullen zijn.

• P-Rock
Gelukkig draagt 99% van de Biden-aanhangers een mondkap.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

maar wel mondkapjes. Massaal.
Tenminste meer dan de trump cult doet.

Ik hoop voornamelijk eigenlijk dat de jeugd in de VS nu echt in ziet dat hun stem er toe kan doen en zodoende ook straks massaal gaan stemmen voor de senaat en ook actief zich gaan roeren in de primaries

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:17:
Corey Lewandowski komt met een "niet anekdotisch maar concreet voorbeeld". Goh, dat je jezelf in slechts 5 woorden kan tegenspreken.

Hoe dan ook, dit lijkt me een weinig effectieve poging om nog iets van verandering aan te brengen. Sowieso zijn de stellingen wel ingenomen.
Yup, dat viel mij ook op. "Dit is niet anekdotisch, ...., hier een anekdotisch voorbeeld" :/

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Giulliani heeft nog altijd niet door dat Trump heeft opgeroepen om niet per post te gaan stemmen terwijl Biden opriep om dat wel te doen en dat daarom alle stemmen die sinds woensdag zijn geteld sterk in het voordeel zijn van Biden.

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dat is het grootste probleem. Dat zijn veelal kakkerlakken... Als je er één vindt: dan zijn er nog honderden meer. Maar het hoeft niet te betekenen dat elke stem van overleden mensen ook op Biden is geweest natuurlijk, dus onder de streep hoeft het niets uit te maken. Maar onderzocht worden moet het sowieso, absoluut.

Er zal denk ik ook nog wat gelazer komen over ballots die verstuurd zijn naar mensen in staten die daar allang niet meer wonen, en dus ook in eigen staat een ballot hebben gekregen. Die kunnen twee keer stemmen.

Of het uiteindelijk allemaal iets uitmaakt: dat zullen we nog moeten zien, maar Biden's marge is smal maar ik denk net groot genoeg... De senaat is waar het nu echt om gaat draaien denk ik.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• EDIT
  • Laatst online: 23:34
Nevada heeft weer een update geplaatst en is nu ook gecalled voor Biden door AP, NYT, etc. (niet dat het heel erg interessant meer is nu de media Biden al als president-elect genoemd heeft :P).

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Zeker waar, maar even advocaat van de duivel spelende. Er bestaat uiteraard ook kans dat republikeinen bewust hebben gefraudeerd om het later "toevallig te vinden" en hiermee de uitslag te ondermijnen.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:22:
[...]

Gelukkig draagt 99% van de Biden-aanhangers een mondkap.
Tuurlijk, maar net zoals hier, het is geen vrijbrief om elkaar weer om de nek te hangen.. die minimale afstand blijft net zo belangrijk :X

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:00

Pierre

Van nature lui!

En gewoon lekker volhouden hoor die Trump aanhang, zijn ze nu zo dom of hebben ze boter op het hoofd. Echt te bizar voor woorden.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-11 20:38
Pierre schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:23:
En gewoon lekker volhouden hoor die Trump aanhang, zijn ze nu zo dom of hebben ze boter op het hoofd. Echt te bizar voor woorden.
Beide hè. ;)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Blokker_1999 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:22:
Giulliani heeft nog altijd niet door dat Trump heeft opgeroepen om niet per post te gaan stemmen terwijl Biden opriep om dat wel te doen en dat daarom alle stemmen die sinds woensdag zijn geteld sterk in het voordeel zijn van Biden.
Per staat is dat idd anders.
Ohio telt bijv. post stemmen al voor de verkiezingsdag en vanaf kiesdag tellen ze fysieke stemmen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• P.O. Box
  • Niet online
TIGER1125 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:21:
[...]

Zo lang Trump aan de macht is, is er geen Corona :+
Trump had wel gelijk, vanaf november 4 praat niemand meer over Covid :+

• benchMarc
  • Laatst online: 23:35
P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:18:
Ook een tip om het rechtspopulistische FOK!forum en Geenstijl nu te volgen. Al die schuimende rechtse bekken maakt de overwinning van Biden dubbel en dwars waard. ;)
En 4 jaar geleden was het andersom. En zo blijft de polarisatie doorgaan en komen we nergens.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

EDIT schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:23:
Nevada heeft weer een update geplaatst en is nu ook gecalled voor Biden door AP, NYT, etc. (niet dat het heel erg interessant meer is nu de media Biden al als president-elect genoemd heeft :P).
CNN is er al niet eens meer mee bezig. Denk dat die kaarten-kerel in elkaar gestort is van geluk. Had vanaf dinsdag ook maar iets van 6.5 uur geslapen :+

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hmmm Fox is langzaam een klein 180'je aan t maken en vinden het toch wel 'noemenswaardig' en 'respect' en 'een prestatie' :X

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

YakuzA schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:24:
[...]

Per staat is dat idd anders.
Ohio telt bijv. post stemmen al voor de verkiezingsdag en vanaf kiesdag tellen ze fysieke stemmen.
Op dit moment staat hij in PA wat stand up comedy te doen ;)

• P-Rock
Statement van Trump:

Pagina: 1 ... 105 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

[font size=18]Zero Tolerance [/font]

Voor actuele uitslagen zie:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html

Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.

Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
  • Discriminerende reacties
  • Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
  • Rants
  • Whataboutisme
  • Linkdrops
  • Sealioning
  • Het reageren op overduidelijk slechte reacties
  • De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid