Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
In Georgia is de regel dat je meer dan 50% moet halen, zo niet, dan een run-off.Maarten_E schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:57:
[...]
Excuses als ik wat heb gemist, maar waarom alleen in Georgia? Zit alleen die staat in de marge van 0,5%?
P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:59:
Hoe doe ik een tweet embedden?
[embed] de url van de tweet [/embed]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Inderdaad wel grappig, hij zegt dat alles naar de klote is, maar vergeet even dat ze de afgelopen 4 jaar er niks aan gedaan hebben.poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:58:
[...]
Te hilarisch
Giulliani probeert nog iets
[embed] tag gebruikenP-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:59:
Guliani staat te huilen on stage
[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 07-11-2020 18:01 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Biden gaat natuurlijk ook gewoon ervaren ministers aanstellen die je bijvoorbeeld voor wat betreft buitenlands beleid om een boodschap kunt sturen. Hij komt niet altijd sterk over en ik had liever een meer uitgesproken tegenkandidaat gehad maar juist op het gebied van het buitenlandse beleid verwacht ik geen problemen. Niet dat hij altijd gaat doen wat wij in Europa zouden willen maar dat is een ander verhaal.fsfikke schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:55:
[...]
Je hebt slecht en slechter en minder slecht. Het argument dat Trump in die laatste categorie valt heeft nog niemand overtuigend kunnen brengen.
Trump puts out statement saying he doesn’t accept Biden has won. (Not attaching statement here)
— Jim Acosta (@Acosta) 7 november 2020
Runoff’s in GA zijn Senaat, heeft niets met Presedential te maken.__fred__ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:58:
[...]
Runoff of niet verschilt per staat. Regels zijn niet uniform.
Hij doet niet veel anders dan wat OneAmerica of Fox doet. Laying the foundations through repetition of a narrative. Zie Weimar Republiek, dolkstoot legende, Versailles. Centraal thema is eigenlijk hetzelfde als wat een adviesbureau van het Cato Institute in Call of Duty heeft laten zetten, you cannot trust anything.poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:58:
[...]
Te hilarisch
Giulliani probeert nog iets
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Bensimpel
Positieve meneer
Nee nee, hij was zijn blouse even goed aan het doen natuurlijkPWM schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:59:
Zolang hij zijn broek aan houdt, vind ik alles al best.
😆 - Denk ook eens om ;)
Crazy Rudy gaat ff los op de burgemeester van Pennsylvania, weinig relevantie met de verkiezingen overigensDanfoss schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:56:
perso van trump advocaten nu bezig btw..
live te zien hier:
YouTube: 🔴 LIVE: Trump Campaign Holds Press Conference in Philadelphia, PA
Ik ben toch malle pietje niet!
[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 18:07 ]
[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 18:07 ]
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Bush seniorBensimpel schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:03:
Wanneer kwam voor het laatst voor dat een president maar 1 termijn had? Toch wel even geleden volgens mij?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
George Bush Sr.Bensimpel schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:03:
Wanneer kwam voor het laatst voor dat een president maar 1 termijn had? Toch wel even geleden volgens mij?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
en die aanvaarde het met grace.
Benieuwd wat de GOP gaat doen. Laten ze hem door spartelen en zodoende hun mee trekken of gaan ze hun verlies nemen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
door embed tussen haakjes [] te zetten, en te sluiten met [/embed] of de standaard [/]P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:59:
People as things, that’s where it starts.
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 18:06 ]
Ja, zeer geloofwaardig.
Die hele persco zegThe Legend schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:01:
[...]
Crazy Rudy gaat ff los op de burgemeester van Pennsylvania, weinig relevantie met de verkiezingen overigens
Een verzameling sneue poll watchers die klagen dat ze geen foto's mochten maken en te ver weg moesten staan onder regie van Rudi.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Iemand is (was) de persco aan t verstoren
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik zie het niet, of heb ik het net gemist?poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:07:
[...]
Iemand is de persco aan t verstoren
Rudy is nu terug.
Die comments onder de video zijn ook niet voor de poes...poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:07:
Iemand is de persco aan t verstoren
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 18:10 ]
https://niels.nu
En hij heeft Corona gehad. Sindsdien ziet hij er niet meer hetzelfde uit. Wat je bij meer ex patiënten ziet.Player1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:50:
[...]
Dat verwacht ik eigenlijk al 2-3 dagen.
Obese. Naar eigen verraden al een hersenbloeding gehad. Die stress zal hem lichamelijk geen goed hebben gedaan.
een treffende spreuk
De enige manier om zijn zenuwen onder controle te krijgen.
Ja er werd heel hard ergens GnR Sweet child of Mine opgezet en tetterde door de persco heenRoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:09:
[...]
Ik zie het niet, of heb ik het net gemist?
Rudy is nu terug.
Dat. Maar ook is het bekende verhaaltje, zonder enig bewijs. En we hebben in de rechtszaken al gezien dat de rechters hier niet in mee gaan. Dus dit lijkt als een nachtkaars uit te gaan.Hydra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:10:
Het is zo duidelijk dat Guilliani gewoon terplekke dingen aan het verzinnen is.
Een van de topics over de winst van Joe Biden zal wel de meest geupvote en gilde post worden voor een tijdje ....
[ Voor 47% gewijzigd door Kain_niaK op 07-11-2020 18:12 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Hopelijk wel met maskertje op en 1.5M afstand, anders is het eerste waar Biden mee mag dealen en nóg grotere COVID-pandemie.Basekid schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:05:
Mn vriendin (half Amerikaans) heeft net even wat amerikaanse familie in NYC gebeld, die staan inderdaad lekker allemaal buiten te feesten![]()
Imagine the horror als na hertellingen en wat rechtszaken her en der Trump toch nog wint...
And nothing of value was lost.Kain_niaK schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:12:
Reddit kan de traffic niet meer aan momenteel. Hele site is plat.
Maar het zou me niets verbazen als sociale media nu direct onder DDoS-aanvallen komen te liggen... Er zullen een aantal mensen flink de pest in deze verkiezingsuitslag hebben.
[ Voor 29% gewijzigd door WhatsappHack op 07-11-2020 18:13 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Wallace zegt anders hele zinnige en genuanceerde dingen hoor.Virtuozzo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:39:
[...]
https://www.foxnews.com/politics/election-2020-live-coverage
Kijk met mate, het programmeert mensen ...
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Kan 'ie wel valsspelen en winnen.P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:11:
LOL, naar het schijnt staat Trump nu op de golfbaan.
Om heel eerlijk te zijn heb ik daar nog steeds sterk mijn twijfels bij. Na drie dagen stond ie alweer te blaten dat het een lieve lust was. Dat is bij de meeste coronapatienten toch anders.pro_6or schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:11:
[...]
En hij heeft Corona gehad. Sindsdien ziet hij er niet meer hetzelfde uit. Wat je bij meer ex patiënten ziet.
Sowieso al triest natuurlijk dat je moet kiezen tussen Biden, Trump of Kanye West. Is dat nou echt het beste wat er te vinden is tussen die 330M mensen daar?
Goede plek om even privé met z'n handler te bellen.P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:11:
LOL, naar het schijnt staat Trump nu op de golfbaan.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Ja. Walgelijk. Bullshit over dat het "mathematically impossible" is dat Biden terug kon komen._Bailey_ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:12:
ben wel bang dat deze speech van Rudi G. relletjes gaan aanwakkeren. Vooral de harde (foute) kern van Trump
Ik vraag het me een beetje af. De comments onder die speech zijn zorgwekkend, waaronder mensen die letterlijk oproepen om de wapens ter hand te nemen. Maar aan de andere kant verzandt Rudy behoorlijk in gewauwel over ditjes en datjes, het klinkt niet "spannend" genoeg._Bailey_ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:12:
ben wel bang dat deze speech van Rudi G. relletjes gaan aanwakkeren. Vooral de harde (foute) kern van Trump
Maar we zullen zien...
Dit blijft altijd wel een ding jaTheBrut3 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:13:
Tsja, weer meer dan 70M mensen teleurgesteld waar de komende 4 jaar niet naar geluisterd gaat worden. Wat een krom faalsysteem hebben ze toch in Amerika.
Sowieso al triest natuurlijk dat je moet kiezen tussen Biden, Trump of Kanye West. Is dat nou echt het beste wat er te vinden is tussen die 330M mensen daar?
Maar het is neit zo dat 'de andere kant' helemaal geen positieve dingen of voordelen of hun zin of wat dan ook krijgen.. hoogstens op enkele zaken..
[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 07-11-2020 18:16 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Rick Santorum is een interessante keus voor het CNN-panel, laat ik het zo zeggen.P.O. Box schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:14:
pffff die republikein bij CNN stelt doodleuk dat het het beste is voor het land als Georgia Senate maar max 1 democraat oplevert,OMDAT Biden dan gedwongen wordt samen te werken.... heeft die vent stront in zijn ogen gehad de afgelopen 12 jaar ofzo? Het gebrek aan samenwerking in de Senaat heeft niet aan de Democraten gelegen.
Overigens is dit ook wel weer mooi, van de NYT:
Joe Biden secures his election to the White House exactly 48 years to the day after he was first elected to the Senate.
Be yourself, no matter what they say ...
Inderdaad zuur dat er maar twee echte partijen zijn (zoals UK, NZ, AUS etc).TheBrut3 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:13:
Tsja, weer meer dan 70M mensen teleurgesteld waar de komende 4 jaar niet naar geluisterd gaat worden. Wat een krom faalsysteem hebben ze toch in Amerika.
Denk/verwacht echter wel dat Biden meer gaat luisteren naar de 330M dan Trump...
Waarom ga je er van uit dat er naar die 70 miljoien mensen niet geluisterd gaat worden?TheBrut3 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:13:
Ik vind dat soort uitspraken altijd zeer spijtig. We hebben net 4 jaar lang een president gehad die vooral aan zichzelf denkt. Die zich alleen maar met mensen omringt die het met hem eens zijn, die niet naar anderen hun advies luistert.
Biden op zich is al een coincensus figuuir van de Democratische Partij en weet dus hoe hij bruggen moet bouwen.
Laten we hopen dat het daar bij blijft. Een hoop fans zijn van die geweerzwaaiende gekken.Player1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:14:
zoek trouwens het verschil tussen de feest vierende Biden supporters en de raam meppende Trump supporters.
Doet 't hier hoor?Kain_niaK schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:12:
Reddit kan de traffic niet meer aan momenteel. Hele site is plat.
Wallace, debatleider van Biden - Trump, is een anchor host die ze houden voor de senioren. Exception to the rule. Helaas.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:12:
[...]
Wallace zegt anders hele zinnige en genuanceerde dingen hoor.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Guiliani werkt morgen niet meer voor Trump. Trump moet vanaf nu bezuinigen.Basekid schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:15:
[...]
Inderdaad zuur dat er maar twee echte partijen zijn (zoals UK, NZ, AUS etc).
Denk/verwacht echter wel dat Biden meer gaat luisteren naar de 330M dan Trump...
Dat is niet waar ik op doeldeP-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:15:
[...]
Laten we hopen dat het daar bij blijft. Een hoop fans zijn van die geweerzwaaiende gekken.
Hoe dan ook, dit lijkt me een weinig effectieve poging om nog iets van verandering aan te brengen. Sowieso zijn de stellingen wel ingenomen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Kom je daar nu bij? Als de democraten slim zijn, gaan ze juist de komende 4 jaar aan dieprode staten laten zien dat de democraten juist, itt de republikeinen, het beste met de 'armere' bevolking voor hebben.TheBrut3 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:13:
Vind dat nogal een rare statement.
Kuch ... Trump heeft nog geen enkele rekening betaald ...jaapstobbe schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:16:
[...]
Guiliani werkt morgen niet meer voor Trump. Trump moet vanaf nu bezuinigen.
Ook worden er letterlijk voorbeelden genoemd van dode mensen die gestemd hebben.
Dit feit ansich is het onderzoeken waard. Het zal de uitslag niet beinvloeden, maar ook Biden wil deze smet uitgezocht willen zien lijkt me.
Waar willen ze heen gaan dan? Er is niet echt één duidelijke plek voor ze om met wapens naartoe te trekken. Te diffuus.Don Quijote schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:15:
Laten we hopen dat de comments onder die YouTube stream van Rudy zijn van “internet helden” want anders staat er dadelijk ergens een militia met geladen wapens op straat.
Ik maak me meer zorgen over wat de Republikeinen nu nog kunnen doen voor fuckery... Er zijn nog wat vreemde kronkels mogelijk om toch de macht te houden, al worden die steeds minder waarschijnlijk gelukkig.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Wallace is het probleem ook niet. Die had zelfs Trump kritisch geïnterviewd waarop Trump hem uitmaakte voor fake media. Ze hebben daarnaast een hele batterij idioten.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:12:
[...]
Wallace zegt anders hele zinnige en genuanceerde dingen hoor.
Hij klinkt vooral alsof 'ie een niet ingestudeerd verhaal ter plekke aan het verzinnen is.Luca schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:17:
Rudy klinkt vooral heel zenuwachtig. Trillende stem op sommige momenten.
To Nate’s point about Democrats and demographics on the ticket, I thought a lot about this during the primary. Since 2000, Dems have had someone from a historically underrepresented group on the ticket — Obama, Clinton, Harris. Joe Lieberman, the 2000 VP nominee, was the first Jewish American to appear on a major party presidential ticket. They won the popular vote each time. The one time they lost the popular vote, in 2004, was when they had two white, Christian men. It’s still not very many observations, but it does suggest that Americans are generally willing to vote for a presidential ticket that doesn’t look or worship like all the ones in the past.
Be yourself, no matter what they say ...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
En nergens uit blijkt dat Biden dat soort dingen wel goedkeurt.Danfoss schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:18:
Die Trump persco gaat tot nu toe vooral over een berg controleurs die verklaren dat ze niet dichtbij genoeg mochten komen om daadwerkelijk te controleren en dus actief tegengewerkt zijn ondanks dat ze de van tevoren aangewezen gop controleurs waren.
Ook worden er letterlijk voorbeelden genoemd van dode mensen die gestemd hebben.
Dit feit ansich is het onderzoeken waard. Het zal de uitslag niet beinvloeden, maar ook Biden wil deze smet uitgezocht willen zien lijkt me.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
een treffende spreuk
Zo lang Trump aan de macht is, is er geen Coronapoor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:20:
Social Distancing is wel even een dingetje nu daar op straat
Het zijn niet alleen de 70M die voor Trump hebben gestemd die teleurgesteld en gedesillusioneerd zullen raken. Ook onder het Democratisch electoraat zitten een heleboel kiezers die liever iemand anders hadden gezien dan Biden.TheBrut3 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:13:
Het systeem zorgt ervoor dat dit het resultaat is en eigenlijk is daardoor een flinke meerderheid van de bevolking teleurgesteld. Echter heeft niemand binnen de huidige partijstructuur baat bij het veranderen van dit systeem.
We gaan het zien. Maar de komende vier jaar gaan ontzettend ingewikkeld worden. En zelfs daarna. Het is nog lang niet gedaan met de polarisatie en gekkigheid in de samenleving in de VS. Dit is geen oplossing, maar slechts een begin.
Volgens mij is een deel van The Green New Deal daar ook op gericht (toegegeven, ik heb alleen de grote lijnen meegekregen), maarja, daar komt het woord green in voor het het komt van AOC (shared crush), dus wordt het als evil evil evil gezien.Hydra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:17:
[...]
Kom je daar nu bij? Als de democraten slim zijn, gaan ze juist de komende 4 jaar aan dieprode staten laten zien dat de democraten juist, itt de republikeinen, het beste met de 'armere' bevolking voor hebben.
Vind dat nogal een rare statement.
Ik denk zelfs dat als je in de rustbeltstates morgen tientallen fabrieken voor groene zaken up and running hebt voor 1000-en nieuwe banen, ze nog tegen zullen zijn.
Gelukkig draagt 99% van de Biden-aanhangers een mondkap.poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:20:
maar wel mondkapjes. Massaal.poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:20:
Tenminste meer dan de trump cult doet.
Ik hoop voornamelijk eigenlijk dat de jeugd in de VS nu echt in ziet dat hun stem er toe kan doen en zodoende ook straks massaal gaan stemmen voor de senaat en ook actief zich gaan roeren in de primaries
Yup, dat viel mij ook op. "Dit is niet anekdotisch, ...., hier een anekdotisch voorbeeld"RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:17:
Corey Lewandowski komt met een "niet anekdotisch maar concreet voorbeeld". Goh, dat je jezelf in slechts 5 woorden kan tegenspreken.
Hoe dan ook, dit lijkt me een weinig effectieve poging om nog iets van verandering aan te brengen. Sowieso zijn de stellingen wel ingenomen.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Dat is het grootste probleem. Dat zijn veelal kakkerlakken... Als je er één vindt: dan zijn er nog honderden meer. Maar het hoeft niet te betekenen dat elke stem van overleden mensen ook op Biden is geweest natuurlijk, dus onder de streep hoeft het niets uit te maken. Maar onderzocht worden moet het sowieso, absoluut.Danfoss schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:18:
Er zal denk ik ook nog wat gelazer komen over ballots die verstuurd zijn naar mensen in staten die daar allang niet meer wonen, en dus ook in eigen staat een ballot hebben gekregen. Die kunnen twee keer stemmen.
Of het uiteindelijk allemaal iets uitmaakt: dat zullen we nog moeten zien, maar Biden's marge is smal maar ik denk net groot genoeg... De senaat is waar het nu echt om gaat draaien denk ik.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Zeker waar, maar even advocaat van de duivel spelende. Er bestaat uiteraard ook kans dat republikeinen bewust hebben gefraudeerd om het later "toevallig te vinden" en hiermee de uitslag te ondermijnen.Danfoss schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:18:
Die Trump persco gaat tot nu toe vooral over een berg controleurs die verklaren dat ze niet dichtbij genoeg mochten komen om daadwerkelijk te controleren en dus actief tegengewerkt zijn ondanks dat ze de van tevoren aangewezen gop controleurs waren.
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Tuurlijk, maar net zoals hier, het is geen vrijbrief om elkaar weer om de nek te hangen.. die minimale afstand blijft net zo belangrijkP-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:22:
[...]
Gelukkig draagt 99% van de Biden-aanhangers een mondkap.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Beide hè.Pierre schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:23:
En gewoon lekker volhouden hoor die Trump aanhang, zijn ze nu zo dom of hebben ze boter op het hoofd. Echt te bizar voor woorden.
Per staat is dat idd anders.Blokker_1999 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:22:
Giulliani heeft nog altijd niet door dat Trump heeft opgeroepen om niet per post te gaan stemmen terwijl Biden opriep om dat wel te doen en dat daarom alle stemmen die sinds woensdag zijn geteld sterk in het voordeel zijn van Biden.
Ohio telt bijv. post stemmen al voor de verkiezingsdag en vanaf kiesdag tellen ze fysieke stemmen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Trump had wel gelijk, vanaf november 4 praat niemand meer over CovidTIGER1125 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:21:
[...]
Zo lang Trump aan de macht is, is er geen Corona
En 4 jaar geleden was het andersom. En zo blijft de polarisatie doorgaan en komen we nergens.P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:18:
Ook een tip om het rechtspopulistische FOK!forum en Geenstijl nu te volgen. Al die schuimende rechtse bekken maakt de overwinning van Biden dubbel en dwars waard.
CNN is er al niet eens meer mee bezig. Denk dat die kaarten-kerel in elkaar gestort is van geluk. Had vanaf dinsdag ook maar iets van 6.5 uur geslapenEDIT schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:23:
Nevada heeft weer een update geplaatst en is nu ook gecalled voor Biden door AP, NYT, etc. (niet dat het heel erg interessant meer is nu de media Biden al als president-elect genoemd heeft).
Op dit moment staat hij in PA wat stand up comedy te doenYakuzA schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:24:
[...]
Per staat is dat idd anders.
Ohio telt bijv. post stemmen al voor de verkiezingsdag en vanaf kiesdag tellen ze fysieke stemmen.
Full statement from Donald Trump, not accepting defeat. pic.twitter.com/SGy2dHoLtF
— James Stratton (@JamesStrattonTV) 7 november 2020
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=18]Zero Tolerance [/font]
Voor actuele uitslagen zie:https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
- Discriminerende reacties
- Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
- Rants
- Whataboutisme
- Linkdrops
- Sealioning
- Het reageren op overduidelijk slechte reacties
- De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.