tup61 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:51:
Ben ik nou echt de enige hier die aan één GA en één airliner genoeg heeft...?

Als je zo veel vliegtuigen koopt dan krijg je ze toch nooit allemaal echt onder de knie? Lijkt me heel vervelend om bij elk ander vliegtuig weer te moeten nadenken hoe dit of dat ook alweer werkt. Maar goed, ieder z'n hobby...

Valt mee
als je de basis goed onder die knie heb ( cold dark starten) dan wijst een nieuw vliegtuig zich vanzelf ook wel hoe of wat ..
Ik lees niet eens de handleiding meer hoe of wat met een nieuwe plane ...
gewoon cold dark en even kijken waar de knoppen zitten , 9 van de 10 krijg je hem wel aan ...
Daar in tegen ook nog eens dat je niet elke elke GA of Airliner geschikt is om ergens te kunnen of mogen landen
Al zie ik in game vaak genoeg dat ze van SABA of St Barth willen vertrekken met een A320 of landen, zelf met een B747
Nee er zijn planes die heb je gewoon nodig voor bepaalde vliegvelden
En zo ook met GA , de een heeft De icing en die kan dan weer niet of hele korte banen vertrekken.
Maar ook de handeling van het vliegtuig is anders.
SABA landen vaak Otters .... in die omgeving word veel al gevlogen met Otters
dus dan wil je in game het ook zo real maken dus dan neem je een Otter met de goede livery
Maar ook zo met de afstanden
Londen - Hongkong zie ik je nog niet doen met een A320
maar ik zie me ook weer niet van London naar Leeds gaan met een B747
dus daarom dat mensen verschillende vliegtuigen hebben
ook een beetje afwisselen
de enige die vaak vaste toestellen blijven vliegen zijn die mensen die hele dure home cockpits hebben
die richten zich helemaal op 1 vliegtuig
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB