Instellingen van 1 van de control panels was weer weg, net alles weer opnieuw ingsteld.
De 337 krijg je nou ook niet meer handmatig gestart, of in ieder geval 1 motor niet (zelfs niet toggle start)
ravw schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:38:
[...]
Doet me wel een beetje denken aan vroeger oud fs
Toen hadden we de hardware nog niet en de mensen waren erg goed om alles goed te laten lopen
het was heel knap hoe alles zo zo mooi op je beeld werd weergegeven ...
Nu 20 jaar later
Smartphones / High End pc
Internet met een t1 lijn ... o sorry bedoel 1000mbits lijnen
Maar waar zijn de hersens gebleven van de mensen die de software maken ... ?
Wat is er door de laatste 2 gen nou echt aan vernieuwingen uitgebracht?
Alles komt nog voort uit de jaren 70/80/90

Eerlijk gezegd, ik snap zoveel niet meer als het om flightsim developers gaat.
1) Ik gebruik Virpil spul, laten we rustig zeggen dat dat nou toch niet bepaald een onbekend merk is.
Om de update kan ik hier WEER alles opnieuw instellen.
(assen die niet kloppen/omdraait zijn, toggle switches die niet worden herkend etc ze works
2) Wereld wijd word er nou toch best al een tijd gebruik gemaakt van multicore CPU's, redelijk veel RAM geheugen en best wel sterke GPU's
Nee, we lopen nog steeds single-core te k#tt€n, RAM word alles behalve optimaal gebruikt en je GPU word regelmatig, terwijl het totaal niet nodig, helemaal over de jank geholpen.
"Ja, de multi-core ondersteuning komt eraan"
Dat verhaal horen we nou ook al een tijd en er is nog steeds noppes gebeurd.
Je kan niet ineens DirectX12 gebruiken zonder dat MSFS crashed.
3) vervolg op punt 2 : misschien wat betere integratie van hardware zodat niet alles langs mekaar heen werkt ?
We zijn namelijk toch echt al in 2022, je zou er van uit mogen gaan dat dat in de huidige tijd mogelijk moet zijn.
4) Na iedere update zijn vliegtuigen weer "stuk" , of werken de normale shortcuts niet omdat ze verdraaid zijn.
Je zou er toch van uitgaan dat er iemand een keer een helder moment heeft en zegt van "joh, is het niet makkelijker om een keer een standaard te maken waar ieder developer zich aan moet houden ?"
Sinds ik jong en verstandig was hou ik me al met flight sims bezig, de laatste 3 á 4 jaar weer redelijk veel.
X-Plane 11 was, en is, ook altijd een ramp na een update.
Nu doet MSFS het wel beter maar niet veel.
Moet er wel eerlijk bijzeggen, het is niet alleen een MSFS probleem, DCS en X-Plane doen hier ook dapper en met volle moed aan mee.
Wat creabea knutselen om een sims aan de praat te krijgen : okay, best hoort erbij...
...alleen IEDERE keer weer begint redelijk irritant worden
EDIT
Voor degene die met de 337 bezig zijn en deze niet gestart kunnen krijgen (voorste motor in ieder geval)
Het probleem is de fuel selector van de voorste motor :
Als je deze op level flight hebt staan start de motor niet.
Zet je de selector op level flight terwijl de motor draait valt de motor uit.
Fuel selector voorste motor op take-off/landing (groen) zetten en laten staan.
Achterste motor is precies omgedraaid :
Als je daar de fuel selector op take-off/landing zet krijg je die motor niet aan de praat/valt hij uit.
Deze selector op level flight (geel) laten staan.
EINDE EDIT
[
Voor 9% gewijzigd door
dierkx36 op 24-03-2022 15:38
]
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.