iets boven je werd het al gemeld
Gameaddict in "[PC/XBox] Microsoft Flight Simulator (2020)"
Ik vind dit juist geen goede zaak , want ik hoop nog steeds dat dat hele XBOX gedoe los gekoppeld gaat worden
en dat de PC hardweer weer eens goed benut gaat worden
Ipv 12 GB ram gebruiken omdat die ^%@!%@*$#! xbox dat ook maar heb
Koop je daarom een highend pc toen .. om dan met de eigenschappen van een console te gaan zitten
kom op zeg ...
straks is het ja Mobile telefoons kunnen FS ook spelen en dan heb je maar 4 gig nodig ...
Laat het gewoon bij het platform houden waarop het uitgebracht is en ga aub niet lopen mengen ..
Ik betaal daar geen 6000 a 8000 euro voor om een console game te kunnen spelen ..
En ik ben er nog niet
Oja dit is hard en software kosten
en dit zijn heel veel mensen die hier een hoop geld in stoppen die tegen dit soort dingen aanlopen
de eisen voor FS waren toen belachelijk hoog , en als je nu ziet dat een pc van 5 a 6 jaar oud het gewoon full kan draaien , terwijl mensen wel een high ended pc hier voor gekocht hebben .. en dan vlak daarna even te lezen dat je maar MAX 12 GIG kan gebruiken .. lekker koop je daarvoor 32/64 GB ram ?
het is als of je en Ferrari koop maar je mag alleen in een woonerf rijden , je kan veel harder en beter maar je word begrenst door de snelheid die je maar mag rijden ...
PS al denken ze hier inde buurt dat je overall 160 km per uur mag ...
[
Voor 21% gewijzigd door
ravw op 01-03-2022 16:17
]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB