Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Adriaaanvdb
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15-02-2024
ravw schreef op maandag 26 juli 2021 @ 18:21:
[...]

dat kan je aanpassen bij je baan waar je op wil landen ...... en dit kan je ook doen bij vertrek
als je hem wel op low of high heb staan

dus niet op direct of gps dacht ik

Niet alle velden hebben de keuze maar veel wel ..
ik kijk daar ook altijd naar of ik goed aankomt en vaak kijk ik of er een 180 bij zit _/-\o_
LOL hoe heb je hem in het nederlands gezet?

daling ingezet
[Afbeelding]
Het werkt beide niet. maar hoe ik hem op het Nederlands heb staan geen idee. Was altijd al zo en ik ben te lui om het te veranderen 🤣
Tip voor de mensen die morgen gaan updaten: zorg dat je de community map hebt leeggemaakt (verplaatst naar een andere plek) want er zijn best wat mods die niet meer goed werken waardoor de game crasht.

@ravw taal kan je wijzigen in Options > General Options > Misc

[ Voor 4% gewijzigd door cracking cloud op 26-07-2021 19:00 ]

cracking cloud schreef op maandag 26 juli 2021 @ 19:00:
Tip voor de mensen die morgen gaan updaten: zorg dat je de community map hebt leeggemaakt (verplaatst naar een andere plek) want er zijn best wat mods die niet meer goed werken waardoor de game crasht.

@ravw taal kan je wijzigen in Options > General Options > Misc
ja weet het maak altijd een Community.old aan dan zoek die het zelf uit en dan als ik hem opgestart heb en daarna zet weer zit ik ze pas weer terug

hebben alleen maar LIV en MAP en Pushback erin staan

oke want in het begin was er toch geen NL taal
ik laat hem nu wel staan maar vroeg me alleen af ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Ze hebben Nederlands toegevoegd bij de Benelux world update

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

:)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

ravw schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:01:
[...]

ja weet het maar vind het altijd wel leuk om mensen er mee te plagen ... maar is Java verplicht of niet :D
of kan je het ook gewoon met Silverlight spelen _O-
Onderschat het cloud gamen niet. Kunt gewoon je browser op full screen zetten en niemand ziet dat het via de cloud loopt. Vind het ideaal om even snel iets te bekijken op de game pass zonder dat je eerst 40 Gb moet downloaden om er achter te komen dat het spel niets is.

Systeem: AMD Ryzen 7 7800X3D, Asus TUF Gaming X670E-Plus, 32gb RAM, Asus RTX 4070 TI

djbarney schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:00:
[...]

Jorg neumann heeft dit eerder ook in een stream gezegd. Hij had het toen over of Flight Simulator ook naar de vorige generatie XBOX One zou komen, en gaf aan dat dat qua performance niet native zou gaan gebeuren, maar mogelijk wel via de cloud.
Had het toen inderdaad gehoord, maar had niet verwacht dat het op zo'n kort termijn al via de cloud te spelen zou zijn. Dacht dat het meer iets voor volgend jaar zou zijn.

Systeem: AMD Ryzen 7 7800X3D, Asus TUF Gaming X670E-Plus, 32gb RAM, Asus RTX 4070 TI

• Rivanov
  • Nu online
Hmm.. begin nu toch te twijfelen of ik toch het offline pack moet installeren.

Can I pre-install Microsoft Flight Simulator?

Yes, it is now available to pre-install. The base game files are roughly 42.4 GB, and the "World - Offline Mode" is an extra 59.7 GB. It is not necessary to download the "World - Offline Mode" for base gameplay, however, downloading this will vastly improve the following:
  • Interruption to streaming due to issues like low bandwidth
  • The world (scenery)
  • Air Traffic
  • Weather Data
  • Offline mode - A user will be barred from using this functionality without the Offline Scenery downloaded.
https://flightsimulator.z...Flight-Simulator-Xbox-FAQ

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Rivanov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:08:
Hmm.. begin nu toch te twijfelen of ik toch het offline pack moet installeren.

Can I pre-install Microsoft Flight Simulator?

Yes, it is now available to pre-install. The base game files are roughly 42.4 GB, and the "World - Offline Mode" is an extra 59.7 GB. It is not necessary to download the "World - Offline Mode" for base gameplay, however, downloading this will vastly improve the following:
  • Interruption to streaming due to issues like low bandwidth
  • The world (scenery)
  • Air Traffic
  • Weather Data
  • Offline mode - A user will be barred from using this functionality without the Offline Scenery downloaded.
https://flightsimulator.z...Flight-Simulator-Xbox-FAQ
Wordt bij de pc versie deze optie ook toegevoegd? En is er momenteel altijd alles gedownload?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

456 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:54:
[...]

Wordt bij de pc versie deze optie ook toegevoegd? En is er momenteel altijd alles gedownload?
je kan OFF line modes al gebruiken maar verwacht dan geen mooie landschappen maar denk terug aan FSX met ene beetje extra's
maar verder zul je niets zien dan kale dingen

Heb het zelf eens geprobeerd en het is echt een verschil ... Spelen in OFFline modes en dan in ONline modus afspelen ( replay) je vliegt op sommige punten gewoon door het landschap heen waar je inde offline modus geen last van had

dus die Online modus zet gewoon een soort van schil over de "fsx" wereldbol heen maar dan wel veel mooier

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

even een voorbeeld: let niet op mijn paint kunsten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8bjpl4rxbNuESvWI3lbsrUgSn9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GjtivGikFWNVMJ70oyEOMrRK.jpg?f=fotoalbum_large

maar dit is wat ze doen

Daarom is het overzetten van FS X en P3D spul zo makkelijk als ze de hoogte weten van de ONline wereld
En daarom gaat het wel eens mis met update als ze die hele zooi iets verschuiven

alleen dan word het geen bol maar een keukendeur model , of map hoe je het wil noemen

dus eigenlijk word dit gedaan

World map ( offline modus )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EvaWnw8t0lEaDmjXw5lZj7wo1a4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GEu2RXofeeWzbAI90CIVgMml.jpg?f=fotoalbum_large

MSFS Online modus ( deze laatste word er als een soort filter er over heen gelegd
in gedeeltes zoals de eerste map
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uBUzu1t1oMPtuGVe85HarG_BKoY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dJEwxfx1p1eBACesBEA3oWK2.jpg?f=fotoalbum_large

ja het lijkt makkelijk als je het zo beschrijf maar dit is even snel een uitleg er van
Want er moet nog hoogtes aangebracht worden bewegend water ...
straks nog live zandstormen , vulkaan uitbarstingen , wormholes en overstromingen ...... o en niet te vergeten real life mens en dieren ... dus gewoon een levende wereld bol met echte terraforming
maar dan zullen we allemaal wel grijze haren hebben tegen de tijd dat dat er in zit

[ Voor 54% gewijzigd door ravw op 26-07-2021 23:41 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Svennie schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:20:
[...]

17:00 NL is toch een prima tijd, of je moet er speciaal een dag voor vrij genomen hebben natuurlijk
Dat niet, vakantie, maar ik slinger dat ding aan hopende te kunnen spelen.... niet dus :P

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

hoop dat dat laadtjden ook wat sneller wat zullen worden

maar we zullen straks wel zien

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-11 15:40
Gunner schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:27:
[...]

Dat niet, vakantie, maar ik slinger dat ding aan hopende te kunnen spelen.... niet dus :P
daar had ik niet bij stil gestaan, dat is balen inderdaad, aan de andere kant je kan doorspelen tot morgenvroeg _/-\o_

PSN ID: Svennie-NL

• 456
  • Niet online

456

Gunner schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:27:
[...]

Ik ben eigenlijk voor het eerst in een jr (want zolang is ie alweer uit) echt enthousiast over de update van vanmiddag. Zit echt de klok naar voren te kijken (hopelijk dat de verwachtingen worden waargemaakt).
Overigens, waar in het begin er nogal eens wat mis ging na een update, zijn ze redelijk stabiel de laatste paar keer. Heeft wel geholpen dat ze naar 1x per maand aan updates zijn gegaan.

Overigens zou er voor de pc nog een goede perf.update kunnen komen, met de dx12 in de toekomst (dacht altijd dat dat samen mt de xbox versie zou komen, maar dat is dus nog niet).

Overigs _/-\o_ voor je icoontje ;)

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 20:11
ravw schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:17:
even een voorbeeld: let niet op mijn paint kunsten

[Afbeelding]

maar dit is wat ze doen

Daarom is het overzetten van FS X en P3D spul zo makkelijk als ze de hoogte weten van de ONline wereld
En daarom gaat het wel eens mis met update als ze die hele zooi iets verschuiven

alleen dan word het geen bol maar een keukendeur model , of map hoe je het wil noemen

dus eigenlijk word dit gedaan

World map ( offline modus )

[Afbeelding]

MSFS Online modus ( deze laatste word er als een soort filter er over heen gelegd
in gedeeltes zoals de eerste map
[Afbeelding]

ja het lijkt makkelijk als je het zo beschrijf maar dit is even snel een uitleg er van
Want er moet nog hoogtes aangebracht worden bewegend water ...
straks nog live zandstormen , vulkaan uitbarstingen , wormholes en overstromingen ...... o en niet te vergeten real life mens en dieren ... dus gewoon een levende wereld bol met echte terraforming
maar dan zullen we allemaal wel grijze haren hebben tegen de tijd dat dat er in zit
Hier kan je het goed zien. Behoorlijk verschil dus!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-11 17:17
Ach, als straks de servers ontploffen ben ik maar al te blij met de offline-optie d:)b

• 456
  • Niet online

456

Thom2289 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:14:
Ach, als straks de servers ontploffen ben ik maar al te blij met de offline-optie d:)b
Ik hoop dat ik er METEEN bij ben dadelijk ;)
Zal idd wel een behoorlijke druk op de servers komen denk ik idd

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-11 17:56
Okay, waar spreken we af om 17:15 ?

• lifeguard
zetje01 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:18:
Okay, waar spreken we af om 17:15 ?
Schiphol :)

Ik speel trouwens op een xbox. Is dit samen te spelen met pc gamers?
lifeguard schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:22:
[...]

Schiphol :)

Ik speel trouwens op een xbox. Is dit samen te spelen met pc gamers?
ja iedereen zit in dezelfde wereld

• lifeguard
ravw schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:23:
[...]

ja iedereen zit in dezelfde wereld
Poah! gaaf man!
Lang geleden dat ik zo heb uitgekeken naar een spel. Laatste keer was GTA V volgens mij.

• maffiabaas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10:07
456 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:45:
[...]

Ik ben eigenlijk voor het eerst in een jr (want zolang is ie alweer uit) echt enthousiast over de update van vanmiddag. Zit echt de klok naar voren te kijken (hopelijk dat de verwachtingen worden waargemaakt).
Overigens, waar in het begin er nogal eens wat mis ging na een update, zijn ze redelijk stabiel de laatste paar keer. Heeft wel geholpen dat ze naar 1x per maand aan updates zijn gegaan.

Overigens zou er voor de pc nog een goede perf.update kunnen komen, met de dx12 in de toekomst (dacht altijd dat dat samen mt de xbox versie zou komen, maar dat is dus nog niet).

Overigs _/-\o_ voor je icoontje ;)
Dx12 nog, en vergeet DLSS niet welke recent opensource is gegaan dus nu vrij makkelijk te implementeren is door Microsoft. Als dat allemaal ingevoerd is kunnen we eindelijk eens echt gaan genieten van al dat moois wat onze hardware kan bieden mits er optimaal gebruik van wordt gemaakt. Ben erg benieuwd naar de update van vanmiddag of dat mijn 32core processor nu eindelijk eens goed aan het werk wordt gezet ipv een core 100 procent en de rest een beetje. Wat zou het toch mooi zijn om te kunnen vliegen zonder telkens naar de FPS te moeten kijken omdat het schokt. 💪
100% CPU ???
hier komt hij niet boven de 15% uit ..
maar goed mijn GPU daarin tegen heb al diverse keren een tropenrooster aangevraagd

• maffiabaas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10:07
ravw schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:33:
100% CPU ???
hier komt hij niet boven de 15% uit ..
maar goed mijn GPU daarin tegen heb al diverse keren een tropenrooster aangevraagd
Ja 1 core draait op 100, alle andere zijn aan het relaxen....
maffiabaas schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:35:
[...]

Ja 1 core draait op 100, alle andere zijn aan het relaxen....
eigenlijk wel vreemd ... dat je dan nog gewoon nog FS goed kan spelen terwijl van de 12 cores maar 1 gebruikt word
ben benieuwd hoe dat straks gaat , hoop dat de laadtijden verholpen gaan worden

ravw schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:41:
[...]
eigenlijk wel vreemd ... dat je dan nog gewoon nog FS goed kan spelen terwijl van de 12 cores maar 1 gebruikt word
ben benieuwd hoe dat straks gaat , hoop dat de laadtijden verholpen gaan worden
Dit is wat ik nu zie in SU5 op KJFK in de default a320. GPU is RTX2060S en CPU is R5 3600

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g_eGOGOV5EIfAtfEZgQQbAcnUkQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bO7GdLbZkbbuu3JvezTN6CAN.jpg?f=fotoalbum_large

• Rivanov
  • Nu online
Premium Deluxe versie in de pocket. Ik ben er klaar voor.

cracking cloud schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:44:
[...]

Dit is wat ik nu zie in SU5 op KJFK in de default a320. GPU is RTX2060S en CPU is R5 3600

[Afbeelding]
zal het nu ook eens kijken op het zelfde airport , kan ik hem vanavond nog eens kijken wat het verschil is

:9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EtTrLZyVl6PVpRaCmWIxeSHmBZQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CgDdDqTBLvqGs7GqIssnl5lu.png?f=user_large

nog zonder de update van vanavond

[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 27-07-2021 11:00 ]

• Dirtyrockers
  • Laatst online: 00:56
ravw schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:59:
:9

[Afbeelding]

nog zonder de update van vanavond
Je kan beter individual cores checken.

Ze gaan namelijk de glass refresh rates op aan andere core uit laten voeren.
Dirtyrockers schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:09:
[...]

Je kan beter individual cores checken.

Ze gaan namelijk de glass refresh rates op aan andere core uit laten voeren.
hoe ging dat ook al weer haha dat is lang geleden

• Rivanov
  • Nu online
Vergeet vanavond overigens niet de World Updates nog afzonderlijk te downloaden via de Marketplace.
Deze zitten niet standaard inbegrepen in de initiële download.

Rivanov schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:14:
Vergeet vanavond overigens niet de World Updates nog afzonderlijk te downloaden via de Marketplace.
die komen vandaag nog niet pas de 26 augustus
maar voor de mensen die de Xbox hebben moeten zeker even in mp kijken in een content manager :+

rol de glasvezels maar alvast uit :9

• Dirtyrockers
Rivanov schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:14:
Er is geen world update.

Of bedoel je de oude voor Xbox gebruikers

• Rivanov
  • Nu online
Dirtyrockers schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:17:
[...]

Er is geen world update.

Of bedoel je de oude voor Xbox gebruikers
Ik bedoel voor de Xbox gebruikers inderdaad. Excuses.
In de PC versie moet je deze namelijk ook nog afzonderlijk downloaden.. dus ik neem aan in de Xbox versie ook.

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 27-07-2021 11:20 ]

• Dirtyrockers
Rivanov schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:19:
[...]

Ik bedoel voor de Xbox gebruikers inderdaad. Excuses.
In de PC versie moet je deze namelijk ook nog afzonderlijk downloaden.. dus ik neem aan in de Xbox versie ook.
Dat klopt idd.

Ben benieuwd of pc ook die nieuwe world map krijgt en de discovery flights.

• Rivanov
  • Nu online
Dirtyrockers schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:24:
[...]

Dat klopt idd.

Ben benieuwd of pc ook die nieuwe world map krijgt en de discovery flights.
Discovery Flights zit volgens mij ook in de update van vanavond. Dan worden de Xbox en PC versie gelijkgetrokken.

• Dirtyrockers
Als je trouwens msfs via de store hebt. Heb je ook de Xbox versie. En alle addons die gekocht zijn.

Voor steam versie geldt dat niet. Dan zijn je addons ook niet beschikbaar.

• 456
  • Niet online

456

ravw schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:12:
[...]

hoe ging dat ook al weer haha dat is lang geleden
Op het veld waar je de grafiek zit, rechter muisknop :)
(en dan Grafiek wijzigen in)

[ Voor 6% gewijzigd door 456 op 27-07-2021 12:17 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48

TheVMaster

Moderator WOS
ravw schreef op Tuesday 27 July 2021 @ 11:16:
[...]

die komen vandaag nog niet pas de 26 augustus
maar voor de mensen die de Xbox hebben moeten zeker even in mp kijken in een content manager :+

rol de glasvezels maar alvast uit :9
Moet je die nog apart downloaden dan? Ben heel benieuwd. Hoop wel dat de downloadsnelheden niet gaan inkakken vanavond :9

• Dirtyrockers
TheVMaster schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:37:
[...]

Moet je die nog apart downloaden dan? Ben heel benieuwd. Hoop wel dat de downloadsnelheden niet gaan inkakken vanavond :9
Klopt. Gewoon in de marketplace.
En dan kopje free.
ja updaten is een beetje omslachtig:

1) eerst de store,
2) dan de game zelf (check ook extra goed de map waarin hij de updates wil installeren als je nu een custom locatie gebruikt, met een beetje pech staat die terug op standaard en word je hele sim opnieuw gedownload. Beetje jammer van de tijd)
3) dan de content manager updates

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 12:52
Weet iemand hoe laat ik de steam update zou mogen verwachten?

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48

TheVMaster

Moderator WOS
cracking cloud schreef op Tuesday 27 July 2021 @ 12:46:
ja updaten is een beetje omslachtig:

1) eerst de store,
2) dan de game zelf (check ook extra goed de map waarin hij de updates wil installeren als je nu een custom locatie gebruikt, met een beetje pech staat die terug op standaard en word je hele sim opnieuw gedownload. Beetje jammer van de tijd)
3) dan de content manager updates
:+ De Xbox regelt dat volgens mij zelf, waar hij alles download. Ik heb in ieder geval (naast de 97GB voor de game) meer dan genoeg ruimte vrij, voor elke World Update die hij nog wil downloaden.

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20-11 09:40
Ik moet tot 17.00 uur werken. Ik heb de Xbox-series X en 65" Oled TV al gereserveerd vanaf 17.00 uur. MSFS al geinstalleerd...Ben echt benieuwd hoe deze launch zal verlopen

• Adriaaanvdb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/raNgA3IXR59UyPVWQwkyqelEWfo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y5y0QG8WaY12tyhlxElQiKTQ.png?f=fotoalbum_large Een vlucht van Stuttgart naar Nice

• zetje01
codegro schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:00:
Ik moet tot 17.00 uur werken. Ik heb de Xbox-series X en 65" Oled TV al gereserveerd vanaf 17.00 uur. MSFS al geinstalleerd...Ben echt benieuwd hoe deze launch zal verlopen
Okay, 17:15 op Schiphol, voor een retourtje London. Ik trakteer!

[ Voor 31% gewijzigd door zetje01 op 27-07-2021 13:04 ]

• Rivanov
  • Nu online
Voor de Xbox gamers onder ons heb ik de PC versie van MSFS 2020 even op m'n iMac geïnstalleerd. Voor testdoeleinden en om de tijd te doden. :+

Hierbij de World Update filesizes, die je dus straks om 17:00 nog moet downloaden. ;)

France/Belgium/Benelux - Point of Interest: 6.65GB
UK - Point of Interest: 4.95GB
Nordics - Points of Interest: 3.75GB
USA - Points of Interest: 3.25GB

• Dirtyrockers
Rivanov schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:16:
Voor de Xbox gamers onder ons heb ik de PC versie van MSFS 2020 even op m'n iMac geïnstalleerd. Voor testdoeleinden en om de tijd te doden. :+

Hierbij de World Update filesizes, die je dus straks om 17:00 nog moet downloaden. ;)

Volgens mij vergeet je Japan.

Plus alle vliegvelden en vliegtuigen die je bij je editie moet downloaden.

[ Voor 6% gewijzigd door Dirtyrockers op 27-07-2021 13:18 ]

• Rivanov
  • Nu online
Dirtyrockers schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:17:
[...]

Volgens mij vergeet je Japan.
Nee, maar die is niet zo groot. Die is verdeeld over wat kleinere bestanden.
Deze staan bovenaan m'n Content Manager.

• codegro

Zijn dit In-Game downloads?

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
codegro schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:00:
Klinkt als een hele fijne relatie :+ :P

• Rivanov
  • Nu online
codegro schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:20:
[...]

Zijn dit In-Game downloads?
Ja, die moet je vanuit de in-game Marketplace downloaden.

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 16:47
In het processorgebruik ben ik niet als eerste in geinteresseerd, wel in het aantal fps.
Net een test in VR gedaan met meeste op HIGH of ULTRA, met de C172 G1000 eerst zonder al mijn mods : van LaGuardia naar Manhattan naar Vrijheidsbeeld: vrijwel continu 30-33 fps (behoorlijk vloeiend beeld).

Met al mijn mods: continu 19-22 fps (wat stotterend beeld).

De mods maken dus ook nogal wat verschil, maar goed. Heb nu iets om mee te vergelijken na de update, ben benieuwd!

[ Voor 5% gewijzigd door flopdoc op 27-07-2021 13:31 ]

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

• Rivanov
  • Nu online
Ben ook benieuwd hoe het vanavond na de update draait op m'n 27" iMac 5K Late 2015. :+
Is nu onspeelbaar.. dus benieuwd wat de update van vanavond gaat brengen.

Intel Core i5 3.3Ghz
24GB RAM
AMD Radeon R9 M395 4GB VRAM

Uiteraard ga ik 'm op de Series X spelen, maar leuke test-case. :)

• lifeguard

O jee, ik ben bang dat die servers gaan roken bij MS straks :D

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
lifeguard schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:36:
[...]

O jee, ik ben bang dat die servers gaan roken bij MS straks :D
Dat was voor mij ook wel een reden om de offline data er toch weer op te zetten nadat ik die een paar dagen geleden verwijdert had. Ik wil iig vliegen, ongeacht of de servers de beste versie kunnen streamen :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Dirtyrockers
flopdoc schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:30:
In het processorgebruik ben ik niet als eerste in geinteresseerd, wel in het aantal fps.
Net een test in VR gedaan met meeste op HIGH of ULTRA, met de C172 G1000 eerst zonder al mijn mods : van LaGuardia naar Manhattan naar Vrijheidsbeeld: vrijwel continu 30-33 fps (behoorlijk vloeiend beeld).

Met al mijn mods: continu 19-22 fps (wat stotterend beeld).

De mods maken dus ook nogal wat verschil, maar goed. Heb nu iets om mee te vergelijken na de update, ben benieuwd!
Ook met processor gebruik krijg je meer fps.

Check deze video maar eens.

YouTube: Microsoft Flight Simulator - Huge Performance Gains for Airliners

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-11 13:06
En ik ben benieuwd naar je testresultaten :) Heb een XBOX series S en een imac M1
leuk mensen met de Xbox net 100GB vrij gemaakt omdat ze 97 GB nodig hebben ... komen er nu achter dat je dus nog even voor 30GB aan spullen moet dl

>:)

Ja wees blij dat het je verteld word en dat je straks niet schrik dat je voor 120 Euro gekocht heb en je je mist veel dingen als airports en vliegtuigen

maar deluxe en premium moeten dus ook nog gedownload worden
97GB is basic .. erg basic :X

gemiddeld vliegveld wat je koop gaat je ook nog 1 a 2 GB kosten aan opslag

dus als je net zo als ik meer dan 150 airpoortjes heb gekocht dan kan je wel uitrekenen wat voor HDD of SSD ruimte je nodig heb

Mijn ruimte needed voor FS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VNgrqqQuxrq-na9PzvZpx_Q8X0g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cCI4ZNFOSnVLCMfTvi3IOSDv.jpg?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 27-07-2021 14:10 ]

• flopdoc
Ja weet ik, ik bedoelde meer te zeggen dat ik vooralsnog meer in het eindresultaat, dus fps, ben geinteresseerd. Dat daartoe CPU en GPU optimaal gebruikt worden mag ik dan hopen inderdaad.

Overigens ben ik naast fps voor de scenery ook vooral benieuwd of de cockpit nu eindelijk niet meer wazig is als ik mijn hoofd in VR beweeg (zelfs al ik een standpunt inneem laag bij de vloer, dus helemaal geen zicht op de buiten scenery), hetzelfde voor scenery (hoe dichterbij hoe waziger bij hoekverschuivingen)(en in andere games heb ik dat niet). Ik ben al bijna gewend om mijn ogen vanzelf even dicht te doen als ik mijn hoofd draai, of dan mijn ogen "uit focus" te doen, tot mijn hoofd weer stil is en ik kan richten op een instrument of een setting.

[ Voor 15% gewijzigd door flopdoc op 27-07-2021 14:14 ]

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

• codegro
ravw schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:07:
leuk mensen met de Xbox net 100GB vrij gemaakt omdat ze 97 GB nodig hebben ... komen er nu achter dat je dus nog even voor 30GB aan spullen moet dl

Ja wees blij dat het je verteld word en dat je straks niet schrik dat je voor 120 Euro gekocht heb en je je mist veel dingen als airports en vliegtuigen

maar deluxe en premium moeten dus ook nog gedownload worden
97GB is basic .. erg basic :X

gemiddeld vliegveld wat je koop gaat je ook nog 1 a 2 GB kosten aan opslag

dus als je net zo als ik meer dan 150 airpoortjes heb gekocht dan kan je wel uitrekenen wat voor HDD of SSD ruimte je nodig heb

Mijn ruimte needed voor FS

[Afbeelding]
Ik speel eerst Basic via Gamepass, hoef dus nog niets te betalen. Als het bevalt, en ik verwacht van wel, dan ga ik zeker deluxe of premium aanschaffen.

• Dirtyrockers
flopdoc schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:11:
[...]

Ja weet ik, ik bedoelde meer te zeggen dat ik vooralsnog meer in het eindresultaat, dus fps, ben geinteresseerd. Dat daartoe CPU en GPU optimaal gebruikt worden mag ik dan hopen inderdaad.

Overigens ben ik naast fps voor de scenery ook vooral benieuwd of de cockpit nu eindelijk niet meer wazig is als ik mijn hoofd in VR beweeg (zelfs al ik een standpunt inneem laag bij de vloer, dus helemaal geen zicht op de buiten scenery), hetzelfde voor scenery (hoe dichterbij hoe waziger bij hoekverschuivingen)(en in andere games heb ik dat niet). Ik ben al bijna gewend om mijn ogen vanzelf even dicht te doen als ik mijn hoofd draai, of dan mijn ogen "uit focus" te doen, tot mijn hoofd weer stil is en ik kan richten op een instrument of een setting.
Zou toch wel? Als ik je setup zie. Kan je niet meer beter in de range en mag je wel wat verwachten.

Ik gebruik zelf ook vr. Merk dat multiplayer off al heel wat scheelt.
Maar ook ik ben benieuwd of het wat fijner draait en of ik misschien de settings wat hoger kan zetten.

• Dirtyrockers
codegro schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:19:
[...]

Ik speel eerst Basic via Gamepass, hoef dus nog niets te betalen. Als het bevalt, en ik verwacht van wel, dan ga ik zeker deluxe of premium aanschaffen.
De basic download is maar 2 vliegtuigen.

Bij content manager moet je ook de andere vliegtuigen en AirPorts nog binnen halen.

Ow en vergeet je rolling cache niet.

• Dirtyrockers
Zijn er beelden hoe het draait op een series s eigenlijk?
456 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:06:
[...]

Op het veld waar je de grafiek zit, rechter muisknop :)
(en dan Grafiek wijzigen in)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88UPMBRLL9aqHu7zVvuvftjF5gI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jxfQit8JPnCqltNWaXiTK1Nr.jpg?f=fotoalbum_large

zonder de update
wel alles op ultra settings

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 27-07-2021 14:29 ]

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-11 16:18

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Dirtyrockers schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:27:
Zijn er beelden hoe het draait op een series s eigenlijk?

Xbox Live: Miesjh NL

• Dirtyrockers
Heej die van Nvidia kon ik nog niet. Die ziet er netjes uit.

Btw series s gevonden

YouTube: Microsoft Flight Simulator - Xbox Series X vs Xbox Series S Graphics...
Dirtyrockers schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:30:
[...]

Heej die van Nvidia kon ik nog niet. Die ziet er netjes uit.
Zit gewoon in GFE

• Dirtyrockers
Alvast voor alle nieuwe a320 piloten.

Welke via de mp de fbw a320 downloaden.

Hierbij een beginners guide.

https://docs.flybywiresim.com/beginner-guide/overview/
Dirtyrockers schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:35:

doe nou niet , dit schrikt af ;)
hahaha ze denken gelijk WTF waar praten ze allemaal over ...
en niet schrikken van de blaffende hond >:)

YouTube: MYSTERIOUS BARKING SOUND on AIRBUS? All about the PTU explained by "...

:+

ik kan beginnende mensen aan te raden de C 150 lessen te volgen en die een paar keer herhalen en dan gewoon klein beginnen , zelf wat landen en stijgen , en leer hem dan op te starten en wat alles voor is ..
en doe het rustig aan ..
geef het de tijd

nu zal je er niets van bakken maar over een paar dagen zul je zien dat je al stappen voor uit gaat

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 27-07-2021 14:43 ]

• Dirtyrockers
ravw schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:41:
[...]

doe nou niet , dit schrikt af ;)
hahaha ze denken gelijk WTF waar praten ze allemaal over ...
en niet schrikken van de blaffende hond >:)

ik kan beginnende mensen aan te raden de C 150 lessen te volgen en die een paar keer herhalen en dan gewoon klein beginnen , zelf wat landen en stijgen , en leer hem dan op te starten en wat alles voor is ..
en doe het rustig aan ..
geef het de tijd

nu zal je er niets van bakken maar over een paar dagen zul je zien dat je al stappen voor uit gaat
Lol ja of meteen de aerosoft crj vliegen. :p

• Adriaaanvdb
Hoe is de crj eigenlijk?

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 14:35
Ben benieuwd hoe de PC Game Pass versie zijn update binnen krijgt. Heb nog 1.5 jaar Game Passaar als dit goed werkt, ook in VR, dan haal ik het spel straks.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

• Svennie
ik heb de CRJ 550/700 dit weekend gekocht en hij bevalt me goed, eerste keer opstarten en opstijgen duurde letterlijk uren, ik volgde de serie van "The Dude", aanrader trouwens maar hij is erg minitieus (mooi woord voor lang van stof :) )

In die serie zet hij eerst de kist terug voordat de motoren gestart worden, ik dat ook gedaan, staat er een andere speler netjes te wachten, die heeft er wel 10 minuten gestaan voor ik het doorhad, toen maar snel gaan taxieen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Svennie op 27-07-2021 14:50 ]

@Kloever gamepass update is hetzelfde als via de store.

• Tomahawk_nr1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-11 21:13
Ik vraag me af wanneer de update komt voor de Steam versie. Sta klaar om te vertrekken vanaf Reykjavik om IJsland te verkennen. Alleen wil graag wachten tot de performance optimalisatie update voordat ik opstijg.
Tomahawk_nr1 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:52:
Ik vraag me af wanneer de update komt voor de Steam versie. Sta klaar om te vertrekken vanaf Reykjavik om IJsland te verkennen. Alleen wil graag wachten tot de performance optimalisatie update voordat ik opstijg.
Steam komt wel snel de laatste keren , dus verwacht hem wel dezelfde tijd

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ga weer vanuit m’n oude vertrouwde vliegveldje Bergen Flesland opstijgen straks. Hopelijk heeft m’n pc een beetje baat bij de update. Maak me met name zorgen over de airliners, juist die hebben altijd flink te lijden onder de performance.

Tesla M3LR '21

• Dirtyrockers
London schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:57:
Ik ga weer vanuit m’n oude vertrouwde vliegveldje Bergen Flesland opstijgen straks. Hopelijk heeft m’n pc een beetje baat bij de update. Maak me met name zorgen over de airliners, juist die hebben altijd flink te lijden onder de performance.
Die schijnen nog beter te performen.

Zie mijn YouTube filmpje paar Posts eerder.

• zetje01

Huh? Wat is een a320? ;)

• Dirtyrockers
1 van de beste airliners in de game.

Zeker met die fbw addon.

Vlieg er nog steeds met veel plezier mee.

• zetje01
@ravw @Dirtyrockers Cool, guys!

Okay, begrijp ik dit nou goed:

Ik en velen (veeeeelen) hebben een paar dagen geleden MSFS gedownload, en we wachten op 17:00 om te gaan vliegen.
Las ik nou net ergens dat we om 17:00 slechts 2 vliegtuigen tot ons beschikking hebben?
En dat we extra vliegtuigen (en weet ik veel wat voor andere dingen) kunnen downloaden via een in-game content-manager?

[ Voor 3% gewijzigd door zetje01 op 27-07-2021 15:11 ]

• Dirtyrockers
zetje01 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:09:
@ravw @Dirtyrockers Cool, guys!

Okay, begrijp ik dit nou goed:

Ik en velen (veeeeelen) hebben een paar dagen geleden MSFS gedownload, en we wachten op 17:00 om te gaan vliegen.
Las ik nou net ergens dat we om 17:00 slechts 2 vliegtuigen tot ons beschikking hebben?
En dat we extra vliegtuigen (en weet ik veel wat voor andere dingen) kunnen downloaden via een in-game content-manager?
Zo werkt het op de pc iig wel. Misschien aangepast voor de Xbox.

• zetje01
Dirtyrockers schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:13:
[...]

Zo werkt het op de pc iig wel. Misschien aangepast voor de Xbox.
HHmm.. oke.
Stel nou dat het zo werkt, en om te voorkomen dat we allemaal zelf het wiel moeten uitvinden:

Zijn er dingen in de content-manager die ... die haast onmisbaar zijn? Die iedereen dus geïnstalleerd heeft?

[ Voor 33% gewijzigd door zetje01 op 27-07-2021 15:18 ]

Ik weet niet of het op de Xbox ook zo gaat maar op de PC moet je nadat je een addon of iets heb geinstaleerd altijd herstarten van de game

• Thom2289
  • Laatst online: 20-11 17:17

De FBW staat (nog) niet in de store.
Vandaag wel een heleboel scenery toegevoegd, behalve die van ORBX.
YouTube: Flight Simulator Xbox Marketplace Update New Items!
Thom2289 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:28:
[...]

De FBW staat (nog) niet in de store.
Vandaag wel een heleboel scenery toegevoegd, behalve die van ORBX.
YouTube: Flight Simulator Xbox Marketplace Update New Items!
auw wat ziet die map er daar nog leeg er uit ......
bijna geen gele sterren
hier moet ik soms dingen uitzetten, zoals POI en of City's
wil ik wat anders dan geel zien :X

• 456
  • Niet online

456

Zo zo... Topic gaat snel vandaag!
Even een vluchtje LIRF naar LOWS gedaan, en het topic is een pagina verder ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yReECXLBuCi2XdeExhUwHZ2HcQs=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/M9uW61enTNZVVhcTMFltURic.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Gc17a2Li36k9o_K_RgCzE_m1gk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/xg828tmZS2uOp7h6VhwM7Kx6.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bzjTz-C8ejgeMpGGty5SFgjBC0c=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/cfQwq4wyTl6YfX0vRsqsnRyJ.png?f=fotoalbum_medium

[ Voor 8% gewijzigd door 456 op 27-07-2021 15:42 ]

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:55

djbarney

XBL: DeejayBarney

Van de week voor het eerst eens de 787-10 Dreamliner geprobeerd, met de Heavy Division mod. Erg gaaf om te zien dat dat toestel daarmee ook bruikbaar begint te worden. Werkende VNav zelfs. Helaas was mijn vlucht van EHAM - EGPH (Schiphol naar Edinburgh) niet meteen een perfect succes.. Tot aan de descent ging eigenlijk alles precies zoals ik verwacht had, en niet heel anders dan bij de Airbus A320 FBW, her en der wat verschillen in hoe de managed modes en autothrust werken en waar de knoppen voor engine start en dergelijken zitten, maar verder goed te doen.

Probleem begon bij mij toen ATC aangaf dat ik cleared was via een VIA point. Die had ik verwacht, en was ook al in de computer ingegeven, tot dusver dus heel goed. Gezien ATC zei dat ik direct naar dat VIA point mocht, en de heavy division mod dat mogelijk maakt voor de 787, dit dus gedaan. Meteen elende, want de autopilot volgde direct de navigatie niet meer, hield zijn hoogte niet, vergat dat er vnav was en begon op 6000 ft een serie 360 graden cirkels te vliegen (dus geen hold). Niet helemaal ideaal wanneer je verwacht met enkele minuten touchdown te doen.

Enige manier waarop ik hem daar weer uit kreeg was de autopilot, autothrust en alle andere computer assists uit te zetten en hem dan maar met het handje binnen te vliegen. Gelukkig zonder schade netjes op de grond gezet, maar toch nog wel een puntje van extra studie nodig om uit te zoeken of dit nou een ongelukkige glitch was, een issue met de vnav/lnav, fout van mijn kant (niet onwaarschijnlijk :D) of iets anders. Wel een super tof ding om mee aan de slag te gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4d5_r-5j8Dzjo62U8hCMKy-x9gE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qT18VddTobTOr5QjMsBhexZu.jpg?f=fotoalbum_large

die 787 heeft een hoop performance bij takeoff, lijkt net als de CJ4 wel een raket. Zelfs met 10% downrated takeoff performance was ie bijzonder vlot op hoogte

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiBr1I7SFGHISa-ygDzM5IhsmwQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q2JpAtsseLSmgeuoMd12CPbN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o2CKJLGY29hW9sL-LQ37lx9E6Xc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rvvyR0M6xNj44dml3DpGmmaG.jpg?f=fotoalbum_large

veel glaswerk in deze kist, en de controls daarvan lijken niet altijd even logisch te zijn, maar je kan de meeste paginas in splits over de meeste schermen heen zetten, dus je kan m behoorlijk naar je eigen smaak indelen.
In de nav zie je dat de star eindigt bij TARTN, en dan via TLA ga je de approach in. Bij HAVEN krijg ik de instructie om direct naar TLA te gaan, en daar was de navigatie het kennelijk absoluut niet mee eens :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V8b_5yWOeoeJgLQjbZBGAuFZk5U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1c9tLDobIP5SHyvhr3PsREd8.jpg?f=fotoalbum_large

Uiteindelijk aangekomen in Schotland zonder schade, dus geslaagde vlucht!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik ben echt nieuwsgierig hoe dit gaat werken op controllers. Ziet er uit als een heerlijke relax game voor op de bank :) Vanavond maar even laten downloaden!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

corset schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 16:00:
Ik ben echt nieuwsgierig hoe dit gaat werken op controllers. Ziet er uit als een heerlijke relax game voor op de bank :) Vanavond maar even laten downloaden!
waar je ook op zit, hangt of ligt..... het is gwoon altijd een relaxed ga.. Sim >:)
over een uur mogen de Xboxers los

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 27-07-2021 16:04 ]

• codegro
Over een uur staat hier op tweakers dat de servers van Microsoft zijn gecrashed

• lifeguard
codegro schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 16:11:
Denk het ook, al heb ik er vertrouwen in dat MS dit wel heeft ingecalculeerd.
Al die mensen die straks hun airports nog moeten downloaden en vliegtuigen :)

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Ik dacht ik test nog even de performance voor/na... maar heb nog een 60GB update staan 😒 wat was er zo groot aan de vorige update? Die world updates zijn toch los die de marketplace?

[ Voor 47% gewijzigd door DoubleYouPee op 27-07-2021 16:19 ]

• flopdoc
codegro schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 16:11:
nahhh. maar vast wel iets als download speed 364 kb/s, dat dan wel, 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door flopdoc op 27-07-2021 16:35 ]

• Svennie
djbarney schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:56:

In de nav zie je dat de star eindigt bij TARTN, en dan via TLA ga je de approach in. Bij HAVEN krijg ik de instructie om direct naar TLA te gaan, en daar was de navigatie het kennelijk absoluut niet mee eens :P
als je STAR begint bij TARTN dan heb je niet de meest logische route erheen, was er geen betere STAR? Een die begint bij HAVEN bv? Dan nog moet de kist er mee om kunnen gaan natuurlijk. Het zou zo maar een fout aan jouw kant kunnen zijn, het is een complex geheel

Pagina: 1 ... 188 ... 342 Laatste

Let op:
Cockpit build topic: Flightsimulator: Home cockpit Vragen en Show

Zero Tolerance: Screenshot dumps (definitie: foto's voor het showen zelf, dus zonder discussiewaarde) moeten in het specifieke topic hiervoor: [Flightsim] Screenshots collage

Voor discussie over real-life luchtvaart: Vliegen, Techniek en achtergrond

Hier graag focussen op FS2020! Algemeen Flight Simulator Topic: Flight Simulator - Deel 85

Wil je leren vliegen of navigeren? Kom naar (Flight Sim) Vraag & Uitleg over vlieg & navigatie principes voor al je vragen!

FS2020 Tweakers Aviation Discord: https://discord.gg/vVzp3nc