Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit jaar?Luxicon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:05:
PSV is echt slecht in Europa dit jaar.
Echt heel raar dat er geen var is in de EL
[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 26-11-2020 21:11 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Twente komt eraan!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hij heeft een extra zomerhuisje op 1 van de Griekse eilanden verdiend.Deadsy schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:10:
grensrechter heeft blijkbaar een extra zakcentje
⏩ PVOutput☀️
Hier is die voor ja. Dat je binnen een 1 sec kan zien dat het een fout is.LZ86 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:12:
En daarom is de VAR dus belangrijk
YOU JUST PROVED MY DAMN POINT PSV.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dan zul je ze wel vaker tegenkrijgen.
Twente komt eraan!
Gewoon weer een 100% doelpunt afvlaggen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Maar Teze tjongejonge wat matig
Misschien vroeg in de wedstrijd... Maar het is nu aardig over voor psv binnen een kwartier?
Ze moesten toch winnen?
[ Voor 51% gewijzigd door Harribo op 26-11-2020 21:16 ]
Hebben ze nog het geluk dat ze niet in het stadion zitten maar gewoon een andere zender op kunnen zettenJoteW schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:14:
En dan ook nog 0-2 achterkomen, medelijden met de PSV supporters
Als het nog 2 keer gebeurt mag je gelijk met ons zijnElPaco schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:12:
Hey Feyenoord, we weten hoe jullie je voelde. Groetjes uit Eindhoven.
M'n afstandsbediening is kwijtDeadsy schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:15:
[...]
Hebben ze nog het geluk dat ze niet in het stadion zitten maar gewoon een andere zender op kunnen zetten
Hoofdschakelaar omzetten en lekker vroeg naar bed.
Ogen dicht, vingers in je oren en heel hard het Efteling lied zingen
(De rest die dit nu leest en het liedje in het hoofd hoort: you are welcome
Maar onder leiding van deze Duitser heeft men geen cent in de verdediging geinvesteerd.
Ja een aanvallend goede linksback, maar verdedigen kan hij niet. En 2 doelmannen afschrijven om Mvogo te halen die echt niet beter is.
En dat alles mogen de Jong en Gerbrands zich aanrekenen.
Maar blijf er vertrouwen in houden, nog 80min en Malen heeft er denk ik wel zin in.
dr.lowtune schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:18:
[...]Ogen dicht, vingers in je oren en heel hard het Efteling lied zingen
(De rest die dit nu leest en het liedje in het hoofd hoort: you are welcome)
Wel wegstrepen met wat je mee kreeg daarna heLZ86 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:16:
[...]
Als het nog 2 keer gebeurt mag je gelijk met ons zijn
Vorig jaar ook zeker? Ik hou het niet precies bij. PSV is echt niet best bezig, maar de afgekeurde goal is wel heel erg sneu. Verder lijkt het nergens op bij PSV in een poule die niet echt grote namen heeft.
...
We hebben nog de hele wedstrijd zo ongeveer..LZ86 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:16:
[...]
Als het nog 2 keer gebeurt mag je gelijk met ons zijn
⏩ PVOutput☀️
3-2 incoming!ElPaco schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:19:
[...]We hebben nog de hele wedstrijd zo ongeveer..
Geloof dat ze er alles op gezet hebben om dit jaar minimaal 2e te worden.Maarten_E schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:14:
Het ergste is: PSV heeft dit jaar flink geïnvesteerd in staf en selectie om (structureel) aan te haken bij Ajax en in Europa. Tot nu toe komt het er niet echt uit icm Schmidt, en dat baart toch wel zorgen. Je merkt keer op keer dat de verdediging gewoon niet op orde is. Dan kan je een prima aanval hebben, maar als achterin de deuren openstaan met een (bij schoten) toch onzekere keeper, kan je verwachten dat je zowat iedere wedstrijd een goal tegenkrijgt. En soms kan je er zoveel full gass voetbal tegenaan gooien, maar als je dan niet scoort ben je de sjaak.
YOU JUST PROVED MY DAMN POINT PSV.
de aansluiter.
Ja, de spelers die in beeld komen hebben een unicornhoorn TIJDENS HET VIEREN VAN EEN DOELPUNT!!!!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
De verdediging van PSV en doelman zitten weer eens te slapen.snmght schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:21:
Whut ik zit niet te kijken maar hoe kan dit nou weer? PAOK beter?
ps.
Gakpo de volgende keer hopelijk eindelijk in Oranje
...
PAOK matig, PSV slecht en de scheidsrechter heel erg slecht.snmght schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:21:
Whut ik zit niet te kijken maar hoe kan dit nou weer? PAOK beter?
maar wel een hele lekkere bankrekening, in Zwitserland.OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:22:
[...]
PAOK matig, PSV slecht en de scheidsrechter heel erg slecht.
Qua scoren gaat het ook niet echt slecht, maar de scheidsrechter ...ElPaco schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:26:
Je ziet hier wel dat PAOK ook echt slecht is. 3x aanzetten en je hebt 4 kansen. Nu nog scoren.
Granada zou de enige concurrent van PSV moeten zijn.ElPaco schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:26:
Je ziet hier wel dat PAOK ook echt slecht is. 3x aanzetten en je hebt 4 kansen. Nu nog scoren.
...
Doet ie beter dan Linssen.....
[ Voor 30% gewijzigd door ST10©DE op 26-11-2020 21:28 ]
Op dit moment is PSV de grootste tegenstander van PSV.. Het is gewoon pijnlijk om te zien.Luxicon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:28:
[...]
Granada zou de enige concurrent van PSV moeten zijn.
FvD zoekt nog mensen?ElPaco schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:34:
Waar kunnen we Mvogo inleveren?
Laat dit soort discriminerende opmerkingen achterwege
[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 26-11-2020 21:52 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zitten nog anderhalf jaar eraan vast dacht ik. Of niet?ElPaco schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:34:
Waar kunnen we Mvogo inleveren?
Ja 2 jaar huur. Op dit soort momenten snap ik wel dat je die niet voor veel geld wilde kopen. Prima keeper zolang de bal niet in de buurt van zijn doel komt, maar goed, dat ben ik ookDeadsy schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:41:
[...]
Zitten nog anderhalf jaar eraan vast dacht ik. Of niet?
Juist danoontjes. Geen pindakaas.carpebios schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:42:
Die malen, eet die geen danoontje?
Nee, en ook geen Calvé pindakaascarpebios schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:42:
Die malen, eet die geen danoontje?
hadden ze niet al 2 doelmannen van die categorie?ElPaco schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:43:
[...]
Ja 2 jaar huur. Op dit soort momenten snap ik wel dat je die niet voor veel geld wilde kopen. Prima keeper zolang de bal niet in de buurt van zijn doel komt, maar goed, dat ben ik ook
Flinke knal van Zahavi trouwens.
⏩ PVOutput☀️
Hij is dan ook een Let en geen LED.Maarten_E schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:46:
Het is duidelijk dat deze Let geen licht is in de Lichtstad.
Sorry maar je hebt lijntjes getrokken, en dat is niet eerlijk
Blind zou ook niet buitenspel hebben gezegd. Zo zijn ze in oost souburg. Maar nu ik het zo zie had die let het bij het rechte eind!Capacitor schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:58:
Zijn jullie blind? Duidelijker dan dit ga je ze niet krijgen, hoeft geen var aan te pas te komen
[Afbeelding]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
:strip_exif()/f/image/uxm1nwqJZ4Gt1hGEB5QKnRPi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1EJSfdZdIbG8jc3OzHDsUCCr.jpg?f=fotoalbum_large)