I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik denk dat niemand het een probleem vindt dat de VAR er is. Maar men heeft wel een probleem dat ze nog steeds inconsistent zijn.gws24 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:03:
Toch mooi hoe na dit weekend de VAR verguisd werd en nu gemist wordt
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De VAR is er om overduidelijke fouten weg te halen. Niet om op z’n dooie gemak allerlei overtredingen te gaan opsporen die er wel/niet zijn maar totaal niet relevant waren voor een wedstrijd. Zowel Feyenoord als PSV krijgen te maken met de onkunde van geen scheidsrechters (grensrechters) door de afwezigheid van de VAR.gws24 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:03:
Toch mooi hoe na dit weekend de VAR verguisd werd en nu gemist wordt
Penalty PSV, Ohnee Gakpo liet 10 sec ervoor een scheet naast de verdediger. Rode kaart + indirecte vrije trap voor PAOK...
[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 26-11-2020 22:08 ]
⏩ PVOutput☀️
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
⏩ PVOutput☀️
Nu wel!carpebios schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:08:
Lekker. 3-2! O nee wacht.
⏩ PVOutput☀️
Geweldig aankoopbeleid en technische staf!!!!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
gws24 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:10:
@Typhone en @Quad Ben het met jullie eens hoor, daarom ook de smiley.
⏩ PVOutput☀️
Check gelijk je cake evencarpebios schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:11:
Malen scoort? Wat heeft mijn vrouw in mijn thee gedaan?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Lol
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Vliegend!ST10©DE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:15:
Hoe gaat die naast dan?
Ga nu niet jinxen.
⏩ PVOutput☀️
Dat mag toch niet meer?
Sorry Pluisje!
p.s. Geef God even een hand namens mij.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Je User Icon icm je User name verwart mij.....
Weet iemand hoe AZ staat te ballen? En dan bedoel ik niet de stand maar de verhoudingen op het veld.snmght schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:17:
Heerlijk dit. Als AZ en PSV dit inderdaad over de streep trekken hebben we een fantastische ronde gehad.
[ Voor 11% gewijzigd door ST10©DE op 26-11-2020 22:20 ]
Ik schakel er net heen en hoor commentator zeggen. AZ verdient eigenlijk een doelpunt.
Omdat ze meer lef en inzet tonen en wel wat kansen krijgen.
Koopmeiners net snoeihard tegen de lat.
Op zich maakt het niet veel uit, zolang we het maar beter doen dan de Belgen en Oostenrijkers. Deze ronde is het tov de Belgen zeker het geval als huidige standen eindstanden worden.snmght schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:17:
Heerlijk dit. Als AZ en PSV dit inderdaad over de streep trekken hebben we een fantastische ronde gehad.
⏩ PVOutput☀️
Az soms onder druk. Maar echt knap ze creëerden de beste kansen zo net. Sociedad kwam zonet 2x goed weg. Az speelt topST10©DE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:19:
[...]
Weet iemand hoe AZ staat te ballen? En dan bedoel ik niet de stand maar de verhoudingen op het veld.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 26-11-2020 22:22 ]
[ Voor 3% gewijzigd door ST10©DE op 26-11-2020 22:29 ]
Ik zou een cheque onder de deur door schuiven maar zo kan het ook.ST10©DE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:28:
Ik zat zo te denken. Is het toegestaan voor een club om beeldschermen in de kleedkamer van de scheids te bouwen, om vervolgens tijdens de rust daarop een clip in loop af te spelen met foute beslissingen van de scheids tegen de thuisclub? Lijkt me de ultieme beïnvloeding.
⏩ PVOutput☀️
Ze spelen eigenlijk best wel aardig tegen sociad. 3 Punten zitten er nog steeds in.
[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-11-2020 22:37 ]
Vertel!
Pasveer?OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:39:
De rest is toch geblesseerd.
Jeroen Verhoeven.
⏩ PVOutput☀️
Wil je nu elke niet geblesseerde keeper noemen, of ook keepers die op dit moment in vorm zijn op een bepaald niveau?
De vraag is alleen of het de gewenste vorm is!OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:43:
Je kunt veel zeggen, maar Verhoeven is altijd in vorm!
Dat past niet. Vorm past wel een paar keer in VerhoevenOPSLAGHOND schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:43:
Je kunt veel zeggen, maar Verhoeven is altijd in vorm!
Prima! Maar volgens mij is deze vriend al 5 jaar gestopt.ST10©DE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:43:
[...]
Wil je nu elke niet geblesseerde keeper noemen, of ook keepers die op dit moment in vorm zijn op een bepaald niveau?
⏩ PVOutput☀️
Float like a butterfly, sting like a bee.
Begon al te denken, was niet goed in biologie maar zelfs dat wist ik nog.Martinusz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:45:
Hamstring in het bovenbeen...natuurlijk meneer de commentator.
Nee zijn broekje zit gewoon te hooggroggy schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:46:
Is die bieseswar niet 10 kg te zwaar?
Die competitie is ook voetbaltechnisch failliet lijkt het.
Is daar al afgefloten?OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:48:
Hoe kan de nummer 1 van Spanje niet winnen van AZ?
Had beter gekunt, maar ook zeker slechter.
...
Ajax wint van huidig nr 1 van Denemarken. PSV van de nummer 3 uit Griekenland, AZ en Feyenoord spelen gelijk tegen de nummers 1 van respectievelijk Spanje en Rusland.OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:48:
Niet verkeerd eigenlijk.
⏩ PVOutput☀️
Omdat Az een topdag had.OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:48:
Sterker nog, paar grote kansen de tweede helft.
Maar wees niet bang dat Sociedad kan echt wel goed voetballen hoor
Ongelooflijk goed van Az. Continu met het mes tussen de tanden.
NL‘s elftal gelijk tegen Spanje wat vervolgens Duitsland afdroogt......Quad schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:53:
[...]
Ajax wint van huidig nr 1 van Denemarken. PSV van de nummer 3 uit Griekenland, AZ en Feyenoord spelen gelijk tegen de nummers 1 van respectievelijk Spanje en Rusland.
Niet verkeerd eigenlijk.
Dat zeggen we toch al langer.Grindtegel schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:54:
gakpo, dumphries, mandueke, max en malen mogen blijven, de rest graag vervangen en snel
Maar het centrum versterken had geen prioriteit.
Ik zag na 20 minuten al dat het 3-2 zou worden, je had veel langer kunnen ontspannen.
Jezus wat slecht uitgespeeld weer, maar iig de punten voor de verandering een keer binnen...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wie wint de CL?OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:56:
[...]
Ik zag na 20 minuten al dat het 3-2 zou worden, je had veel langer kunnen ontspannen.
Ajax!
Ik heb max 30 minuten speeltijd nodig om dat te voorspellen.
BookmarkedOPSLAGHOND schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:01:
[...]
Bayern München niet Bayern Amsterdam.
Je hebt helemaal gelijk!Gwoon Joep schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:14:
OMG.... totaal niet willen winnen
Hey, dat kan ik ook!
Je hebt helemaal gelijk!Harribo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:15:
Misschien vroeg in de wedstrijd... Maar het is nu aardig over voor psv binnen een kwartier?
Ze moesten toch winnen?
het is een goed weekje voor de coëfficienten. verder uitgelopen op belgië!Quad schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:53:
[...]
Ajax wint van huidig nr 1 van Denemarken. PSV van de nummer 3 uit Griekenland, AZ en Feyenoord spelen gelijk tegen de nummers 1 van respectievelijk Spanje en Rusland.
Niet verkeerd eigenlijk.
Bij een gelijkspel tegen Napoli niet sowieso. Bij winst van Real Sociedad op Rijeka en een gelijkspel tussen Napoli en Real Sociedad in de laatste wedstrijd staan er drie op elf punten.Gynnad schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:56:
AZ heeft goede zaken gedaan, als ze de volgende thuis wedstrijd tegen Napoli niet verliezen en de laatste wedstrijd winnen zijn ze sowieso door.
Onderling is dat vijf punten voor ieder. Nu is het onderlinge doelsaldo voor ieder 1-1.
[ Voor 4% gewijzigd door strafschop op 27-11-2020 10:42 ]
Verwijderd
Liefst Ajax natuurlijk in de CL, en anders heb je er 4 in de EL.. lekker man.
Dat zou heel mooi zijn en dat kan.Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:43:
Laten we hopen dat deze 4 NL'se ploegen overwinteren. Zou echt heel mooi zijn.
Liefst Ajax natuurlijk in de CL, en anders heb je er 4 in de EL.. lekker man.
Maar het kan ook zo zijn dat het niet zo gaat.
Ik bedoel alle 4 de ploegen hebben nog zware wedstrijden te overleven.
Waarbij ik het idee heb dat Psv er nu het beste voor staat. Als Granada gewoon zijn plicht doet
Maar Az mag eigenlijk niet verliezen van Napoli. Ajax moet nog Atalanta onder zich zien te houden.
Feyenoord moet eigenlijk een resultaat halen tegen Zagreb want de laatste wedstrijd is uit bij die Wolfsberger uit Oostenrijk, daar zie ik ze niet makkelijk winnen.
Als het namelijk allemaal in 1 wedstrijd moet gebeuren, heb ik niet veel vertrouwen in een Nederlandse club. Mentaal probleem. Misschien hebben ze geleerd
Maar tot nu toe staan ze er allemaal niet slecht voor, dat is de laatste jaren ook wel eens anders geweest. Het zou natuurlijk heel mooi zijn
PSV moet winnen bij Granada tenzij PAOK punten verspeeld in Cyprus.Harribo schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:50:
[...]
Waarbij ik het idee heb dat Psv er nu het beste voor staat.
AZ - Napoli 1-1 en Napoli - Sociedad 1-1 in de laatste wedstrijd en AZ is uitgeschakeld.Maar Az mag eigenlijk niet verliezen van Napoli.
Maar ja koffiedik...
Dat van Az klopt. Onderling resultaat met Sociedad is negatief voor Az.
Zeker als napoli en Sociedad het op een akkoord gooien.
Mooiste zou zijn dat ze winnen van napoli maar ja dat zie ik ze geen tweede keer doen.
Hoewel Az gisteren echt als een topploeg speelde, zo goed.
[ Voor 53% gewijzigd door Harribo op 27-11-2020 11:25 ]
Ja als dan...strafschop schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:22:
PAOK mag thuis tegen Granada dat zich volgende week kwalificeert voor de knock-out fase als het niet verliest van PSV.
Ze moeten allemaal in ieder geval nog flink aan de bak.
Het was gisteren hosanna en goed /redelijk maar er is er nu absoluut nog geen Nederlands team door. Dat wilde ik zeggen.
alles kan off-topic
Misschien handig om te beginnen met de spelersnamen correct te typen?Grindtegel schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:54:
gakpo, dumphries, mandueke, max en malen mogen blijven, de rest graag vervangen en snel
Je vergeet trouwens Sangaré. Rosario ook (die heeft nog wat ups en downs, maar wordt niet voor niets altijd opgesteld).
Wat betreft het centrale duo van PSV, die waren na de 0-1 en helemaal na de 0-2 uitstekend op dreef:
https://twitter.com/Plattekar/status/1332252064961933313
https://twitter.com/OptaJohan/status/1332086730695041025
[ Voor 7% gewijzigd door Baseman77 op 27-11-2020 11:45 ]
Ajax is doorHarribo schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:24:
[...]
Ja als dan...
Ze moeten allemaal in ieder geval nog flink aan de bak.
Het was gisteren hosanna en goed /redelijk maar er is er nu absoluut nog geen Nederlands team door. Dat wilde ik zeggen.
Ja, want Ajax wint wel 'ff' van Atalanta. (of speelt gelijk tegen Atalanta en wint van Liverpool)
Zo klopt het toch? er vanuitgaande dat zowel Atalanta als Liverpool nog van Midtjylland winnen
edit: Ah, je bedoeld natuurlijk dat ze sowieso naar de EL gaan
[ Voor 9% gewijzigd door LoeWn op 27-11-2020 12:15 ]
Als ik mij niet vergis telt onderling resultaat dan en dat is van AZ beter tegen Napoli?strafschop schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:33:
[...]
Bij een gelijkspel tegen Napoli niet sowieso. Bij winst van Real Sociedad op Rijeka en een gelijkspel tussen Napoli en Real Sociedad in de laatste wedstrijd staan er drie op elf punten.
Onderling is dat vijf punten voor ieder. Nu is het onderlinge doelsaldo voor ieder 1-1.
Edit: Aah dat van Napoli is dan weer beter dan dat van Real Sociedad en dan wordt het heel ingewikkeld inderdaad.. Dat had ik even gemist..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De helft van de talenten loopt blijkbaar bij Ajax rond, Komende jaren dus geen excuus om niet met speels gemak kampioen te worden
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021