[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 208 Laatste
Acties:
  • 290.500 views

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Quad schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:29:
[...]

Bron.

Sorry Labyad, maar er is ook niemand, behalve EtH, die ook maar positief is/kan zijn over jouw spel.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er mensen die tonnen per jaar verdienen niet kunnen zien dat mensen als Labyad gewoon niks toevoegen aan Ajax. Elke keer weer draait het team beter zodra Labyad uit het veld is, worden kansen beter benut en is de druk groter op de tegenstander.

Ik hoop echt dat hij met de winterstop vertrokken is. Al is dat vermoedelijk valse hoop.
Wat een dooddoeners. Je roept maar wat. Bij deze nog iemand die de waarde van Labyad wel inziet.

Labyad speelde prima. Had een aantal prima voortzettingen en bewaard altijd goed het overzicht. Jammer dat hij niet weet af te werken bij zijn grote kans, die had er gewoon in moeten zitten. Voor op de bank is Labyad een geweldige 12e man, idealiter zit hij op de bank ter faveure van Kudus.

Verder scoorde Ajax 11 goals met Labyad op het veld de afgelopen 3 wedstrijden met een prima spelende Labyad op 10, tegen Utrecht met een belangrijke assist bij de 1-0 en tegen Heracles de beste man van het veld. Je conclusie slaat dus echt helemaal nergens op. Dit komt voor mij over als een soort haat tegen Labyad.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:15
VDS91 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:44:
[...]

Wat een dooddoeners. Je roept maar wat. Bij deze nog iemand die de waarde van Labyad wel inziet.

Labyad speelde prima. Had een aantal prima voortzettingen en bewaard altijd goed het overzicht. Jammer dat hij niet weet af te werken bij zijn grote kans, die had er gewoon in moeten zitten. Voor op de bank is Labyad een geweldige 12e man, idealiter zit hij op de bank ter faveure van Kudus.

Verder scoorde Ajax 11 goals met Labyad op het veld de afgelopen 3 wedstrijden met een prima spelende Labyad op 10, tegen Utrecht met een belangrijke assist bij de 1-0 en tegen Heracles de beste man van het veld. Je conclusie slaat dus echt helemaal nergens op. Dit komt voor mij over als een soort haat tegen Labyad.
Ach begin er niet aan, al speelt hij de sterren van de hemel dan nog wordt hij afgezeken :) bij die redenaties zou Messi ook een prutser zijn want die verspeeld ook weleens de bal of die mist ook weleens een kans.

Edit: Ohja en ETH snapt er natuurlijk ook allemaal niks van :O (toch knap dan die resultaten met die 'slechte' voetballers erin)

[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 26-11-2020 08:51 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-12 08:53

snmght

imho dan he

[...]

Plus 1. Nee het is eigenlijk geen basismateriaal voor een club als Ajax, zeker geen eerste keuze. Maar met het volle programma en blessure heb je nou eenmaal meer dan 11 spelers nodig in je selectie. Ik vind hem op zich nuttig.

Ik vind het kwalijker dat er (kennelijk?) niet iemand met gelijkwaardige kwaliteiten uit de eigen jeugd die rol op zich kan nemen. Maargoed, zou je iemand uit de jeugd nu al het aantal minuten van Labyad geven, ook op het hoogste podium dan zou dat een enorm talent zijn denk ik - er van uit gaande dat die het dan ook naar behoren invult.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-12 14:57

Baseman77

We move

Typhone schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:12:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik hier een vreemde medestander ga vinden, namelijk @Baseman77 maar is de journalistiek tegenwoordig van een absoluut nulpunt niveau?
Ja.
Alles voor de clickbaits, want op clicks worden ze afgerekend. En als je daarin niet meegaat, dan heb je een probleem.

Al hebben we daar zelf ook een aandeel in natuurlijk, doordat veel mensen er in trappen en clickbaits dus wel werken. Helaas.
Eenzelfde mechaniek zie je ook bij 'gewoon' nieuws, zoveel mogelijk schreeuwende koppen.
JanW schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:46:
VI heeft ook zo'n vrije val gemaakt. Daar is ook alles gericht op de clicks en niet meer op kwaliteit.
Klopt.
Al is VI Pro heel anders, dat is wel kwaliteit. Daar betaal je dan ook voor, maar het is zeker de moeite.
Ook hier, na die transfer van Zahavi naar PSV bijvoorbeeld. Kwam ineens een bericht dat Ajax ook interesse zou hebben gehad. Nooit bewezen, maar wel goed voor de kliks van de verschillende nieuwssites.
Dit ben ik niet dan weer niet met je eens.

Na de transfer van Zahavi naar PSV kwam het bericht naar buiten dat Ajax interesse had getoond. Daar is op zich niets vreemds aan, het was algemeen bekend dat Ajax aan het rondkijken was naar een spits en beide clubs tonen zo vaak interesse in dezelfde spelers. Maar Ten Hag maakte de fout het bericht keihard te ontkennen i.p.v. er een beetje omheen te praten (of het gewoon toe te geven). Daardoor kreeg Zahavi er vragen over tijdens zijn presentatie en werd hij gedwongen te antwoorden, en dat antwoord was volledig tegenovergesteld. Die tegenstelling werd vervolgens zo groot mogelijk gemaakt, want dat levert clicks op.
Maar daar heeft Ajax zelf een belangrijk aandeel in gehad.

Dat nooit bewezen klopt trouwens, maar iedereen met een beetje info weet dat Ten Hag niet de waarheid sprak. Nogal onhandig van hem dus.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:20

Typhone

Who Dares Wins

Haha interessant die discussie hierboven. Ik ben zeker niet pro Labyad maar ik zal ook niet anti Labyad zijn. Om de doodeenvoudige reden dat Kudus op dit moment geblesseerd is en ik hem sterk vond spelen voor zijn blessure maar Labyad zijn aanwezigheid op dit moment 'naar behoren richting de + kant' invult.

Ga je wikken en wegen dan zeg ik dat Labyad op dit moment meer dan verdienstelijk speelt en wellicht nog de absolute vorm te pakken moet krijgen. Het is geheel aan Labyad zelf of hij die kans aangrijpt of niet. Ten Hag kennende gaat die niet zo snel lopen te schudden met een elftal. Precies die eigenschap zorgt er ook voor dat er op sommige momenten vaak zoveel kritiek op hem is (onder meer vanuit mij). Dan zet hij poppen op een niet juiste plek neer om daar vervolgens halsstarrig een duel of 5-6 aan vast te houden. Tegelijk is het zo dat dat vaak in het begin van het seizoen gebeurt of wanneer er 1-2 belangrijke spelers uitvallen. Dan wordt er soms teveel geschoven met de verkeerde poppen wat de hele balans verstoort. Het is heel makkelijk om de kritiek op Ten Hag te laten verstommen met goede resultaten maar feit is wel dat er geregeld poppen op hele vreemde plekken zijn gezet waarbij iedereen kon zien dat het niet werkte.

Wat betreft Labyad: die vind ik qua snelheid en handelingssnelheid absoluut aan de trage kant. Aan de andere kant bewijst hij op dit moment dat hij wel rendement heeft en ook andere spelers tot hun recht laat komen. Voorlopig opteer ik dus voor laten staan.

Toch ga ik heel even hard zijn voor de Labyad adepten (maar ook anderen): het verschil tussen Midtjylland en Real Madrid is groot. Toch kreeg Ajax het twee jaar geleden voor mekaar om Real Madrid met 1-4 te pakken. Met name die eerste twee goals van Ajax waren heel bepalend voor dat seizoen: de eerste de beste kans was ook direct een goal. Helemaal toen de 100% Donny* begon te vallen was Ajax extreem scherp. Gisteren kreeg Ajax drie 100%-kansen die er niet invlogen. Dat is op CL niveau absoluut not done en dat is wel het podium waar Ajax zich wil laten gelden. Ik heb het nu niet over een vergelijking van de selectie van toen met nu maar puur over het kansen afmaken verhaal. Als je naar de expected goals gaat kijken tussen de eerste helft toen en nu dan zie je een gigantisch verschil wat puur met het afmaken te maken had.

Voor de niet kenners even de uitleg: 100% Donny slaat op Donny van de Beek. In het seizoen 18/19 en 19/20 is hij groot geworden met de 100% Donny. Dit is een kans die levensgroot is en vaak ook zijn eerste kans échte kans was die vrijwel altijd gemist werd. Vandaar de sarcastische term 'de 100% Donny'. Toen Donny van de Beek deze kansen opeens begon te maken steeg Ajax ook tot grote hoogten. Zie de vergelijkbare goals van Donny van de Beek tegen zowel Juventus als tegen Tottenham Hotspur. Dit waren typische kansen die door Donny van de Beek vaak de eerste keer gemist werden maar die hier meteen kantelpunten in deze wedstrijden werden.

[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 26-11-2020 10:21 ]

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-12 21:13
[...]

Labyad is inderdaad een prima speler, heel nuttig tegen clubs als Heracles en Utrecht. In de CL zie ik hem liever niet. Maar ik denk dat EtH hem goed genoeg vindt tegen FC Midjytland, wat misschien ook wel zo is. Denk niet dat hij volgende week in de basis staat tegen Liverpool.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Erapaz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:33:
[...]

Denk niet dat hij volgende week in de basis staat tegen Liverpool.
Maar de grote vraag is: wie dan wel? Tadic rendeert daar niet zo goed.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:55
Martinusz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:12:
[...]

Dat kan zeker, zou tweede jaar op rij zijn om niet door te gaan met 10 punten 8)7
Tja, een zwakke broeder in de poule heeft als voordeel dat je een grote kans hebt om te overwinteren in de EL en flink punten en centen kan verdienen met 2 overwinningen, maar als nadeel dat je met relatief veel punten toch derde kan worden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Erapaz
  • Laatst online: 05-12 21:13
Typhone schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:52:
[...]

Maar de grote vraag is: wie dan wel? Tadic rendeert daar niet zo goed.
Klaassen waarschijnlijk, maar Labyad is inderdaad een beetje een keuze uit armoede. Ik had nu nog liever Eiting daar gezien (vanwege zijn Ziyechiaanse passjes over de laatste linie), maar Ajax had daar natuurlijk met Kudus een veel betere optie.
Toch Promes misschien? Tegen Liverpool thuis werkte dat wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Erapaz op 26-11-2020 11:08 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Erapaz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:07:
[...]

Klaassen waarschijnlijk, maar Labyad is inderdaad een beetje een keuze uit armoede. Ik had nu nog liever Eiting daar gezien (vanwege zijn Ziyechiaanse passjes over de laatste linie), maar Ajax had daar natuurlijk met Kudus een veel betere optie.
Nee Klaassen zal hij niet weghalen van de 6 positie verwacht ik. Dan krijg je daar weer Blind of Alvarez en dat komt het spel nog minder ten goede.

• snmght

snmght

imho dan he

Ik vond Alvarez overigens wel prima invallen gisteren. Die lijkt wel progressie te maken.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:46
Gynnad schreef op donderdag 26 november 2020 @ 07:33:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat Ajax 3e gaat worden met 10 punten? Volgende week winnen op Anfield maar het dan niet over de streep kunnen trekken tegen Atalanta..
Met zo'n centrale verdediging als Ajax wel.
Atalanta zie ik ze niet van winnen, ze hebben ook elke keer weer teveel kansen nodig.

Verwijderd

Ik vrees dat Ajax het niet gaat redden, maar dat is ook geen schande. Alleen maar mooi als het ze wel lukt.
PSV zal de laatste 3 potjes moeten winnen om zeker te zijn van plaatsing. Vanavond moet dus gewonnen worden.
Feyenoord mag vanavond vooral niet verliezen, dan houden ze het in eigen hand voor de laatste 2 potten.
Hetzelfde geldt voor AZ... spannende poule is dat !

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:05:
Feyenoord mag vanavond vooral niet verliezen, dan houden ze het in eigen hand voor de laatste 2 potten.
Als Feyenoord vanavond verliest, maar de volgende twee wedstrijden wel wint dan is het nog steeds door. Ongeacht de resultaten in de andere groepswedstrijden.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-12 13:05

Qu3st

Typhone schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:17:
Haha interessant die discussie hierboven. Ik ben zeker niet pro Labyad maar ik zal ook niet anti Labyad zijn. Om de doodeenvoudige reden dat Kudus op dit moment geblesseerd is en ik hem sterk vond spelen voor zijn blessure maar Labyad zijn aanwezigheid op dit moment 'naar behoren richting de + kant' invult.

Ga je wikken en wegen dan zeg ik dat Labyad op dit moment meer dan verdienstelijk speelt en wellicht nog de absolute vorm te pakken moet krijgen. Het is geheel aan Labyad zelf of hij die kans aangrijpt of niet. Ten Hag kennende gaat die niet zo snel lopen te schudden met een elftal. Precies die eigenschap zorgt er ook voor dat er op sommige momenten vaak zoveel kritiek op hem is (onder meer vanuit mij). Dan zet hij poppen op een niet juiste plek neer om daar vervolgens halsstarrig een duel of 5-6 aan vast te houden. Tegelijk is het zo dat dat vaak in het begin van het seizoen gebeurt of wanneer er 1-2 belangrijke spelers uitvallen. Dan wordt er soms teveel geschoven met de verkeerde poppen wat de hele balans verstoort. Het is heel makkelijk om de kritiek op Ten Hag te laten verstommen met goede resultaten maar feit is wel dat er geregeld poppen op hele vreemde plekken zijn gezet waarbij iedereen kon zien dat het niet werkte.

Wat betreft Labyad: die vind ik qua snelheid en handelingssnelheid absoluut aan de trage kant. Aan de andere kant bewijst hij op dit moment dat hij wel rendement heeft en ook andere spelers tot hun recht laat komen. Voorlopig opteer ik dus voor laten staan.

Toch ga ik heel even hard zijn voor de Labyad adepten (maar ook anderen): het verschil tussen Midtjylland en Real Madrid is groot. Toch kreeg Ajax het twee jaar geleden voor mekaar om Real Madrid met 1-4 te pakken. Met name die eerste twee goals van Ajax waren heel bepalend voor dat seizoen: de eerste de beste kans was ook direct een goal. Helemaal toen de 100% Donny* begon te vallen was Ajax extreem scherp. Gisteren kreeg Ajax drie 100%-kansen die er niet invlogen. Dat is op CL niveau absoluut not done en dat is wel het podium waar Ajax zich wil laten gelden. Ik heb het nu niet over een vergelijking van de selectie van toen met nu maar puur over het kansen afmaken verhaal. Als je naar de expected goals gaat kijken tussen de eerste helft toen en nu dan zie je een gigantisch verschil wat puur met het afmaken te maken had.

Voor de niet kenners even de uitleg: 100% Donny slaat op Donny van de Beek. In het seizoen 18/19 en 19/20 is hij groot geworden met de 100% Donny. Dit is een kans die levensgroot is en vaak ook zijn eerste kans échte kans was die vrijwel altijd gemist werd. Vandaar de sarcastische term 'de 100% Donny'. Toen Donny van de Beek deze kansen opeens begon te maken steeg Ajax ook tot grote hoogten. Zie de vergelijkbare goals van Donny van de Beek tegen zowel Juventus als tegen Tottenham Hotspur. Dit waren typische kansen die door Donny van de Beek vaak de eerste keer gemist werden maar die hier meteen kantelpunten in deze wedstrijden werden.
Voor nu is er op het moment niet veel beters op de '10' positie, maar zodra Kudus terug komt is Labyad wel de eerste die 'geslachtofferd' wordt. En wees eerlijk een middenveld met Gravenberch, Klaassen en Kudus wordt elke voetballiefhebber blijer van dan Labyad, gisteren deed ie niet heel veel fout, behalve dan de kansen 'verpesten'. En ik ben hem ook liever kwijt dan dat ie er blijft, maar ja 11 spelers opstellen hoort nu bij het spelletje, en op dit moment is er niet echt iemand die het beter gaat invullen.

Maar 1 goede/redelijke wedstrijd moeten we niet gelijk bij Labyad de veren in de reet steken, zijn voorbereiding was echt goed, maar meneer kreeg toen al snel diva maniertjes en denkt alles te kunnen doen. En dan valt ie al snel weer terug in zijn slechte spel. Dus leuk zo'n goede wedstrijd tegen Midtylland, maar laat hem nu die vorm maar eerst vast zien te houden en hopelijk gaat ie niet naast zijn schoenen lopen.
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:05:
Ik vrees dat Ajax het niet gaat redden, maar dat is ook geen schande. Alleen maar mooi als het ze wel lukt.
PSV zal de laatste 3 potjes moeten winnen om zeker te zijn van plaatsing. Vanavond moet dus gewonnen worden.
Hetzelfde geldt voor AZ... spannende poule is dat !
Thuis moet je elke wedstrijd als Ajax zijnde winnen, helaas is nu het thuisvoordeel er natuurlijk niet, maar dan nog Atalanta is ook niet in beste doen. De volgende wedstrijd tegen Liverpool kunnen we ook wel op papier afdoen, want die doet er niet meer toe (behalve om de eerste plek).

Ik hoop echt voor Nederlands voetbal dat PSV, Feyenoord en AZ een resultaat halen.

[ Voor 8% gewijzigd door Qu3st op 26-11-2020 17:42 ]

• Harribo
Ik hoop dat we niet zo'n sof donderdag krijgen zoals vaker.
Dan ben je vaak blij als je Ajax woensdag ziet en verdrietig de volgende donderdag avond als je de andere Nederlandse clubs ziet in de EL.

Maar wie weet, word het een top avond!
Leuke wedstrijden tenminste (y)

• Harribo
Als Linssen aan de bal komt, zie je dat hij weinig vertrouwen heeft. Durft ook niet te passeren en zo.
Toch jammer, aardige goede voetballer.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:18:
Als Linssen aan de bal komt, zie je dat hij weinig vertrouwen heeft. Durft ook niet te passeren en zo.
Toch jammer, aardige goede voetballer.
Goede voetballer voor de subtop, totaal geen voetballer voor de groei die Feyenoord nodig heeft.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:15

Vos

AFCA

Kreeg Toornstra geen geel voor dat vasthouden?

• Harribo
Senesi en Spajic heel sterk.

• Vos

Vos

AFCA

Leeft wel he dat EL voetbal :+

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Een doelpunt en de boel gaat leven. O-)

• ph4ge
Na een twijfelachtig begin vind ik het niet onaardig. Er wordt weinig weggeven en genoeg kansjes gecreëerd.

Als je zo door gaat moet een punt zeker kunnen en dan doe je best goede zaken, want het onderling resultaat is dan in het voordeel van Feyenoord. Volgens mij ben je er dan waarschijnlijk als je nog wint tegen Zagreb of Wolfsberger.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het is dan ook weinig vermakelijk.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Harribo
Ik vind het een spannende wedstrijd tussen twee teams die aan elkaar gewaagd zijn

• Vos

Vos

AFCA

Han schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:52:
[...]

Het is dan ook weinig vermakelijk.
Klopt. Het niveau qua voetbal valt me redelijk tegen.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:01

Agent47

I always close my contracts.

Kokcu en diemers echt slecht. De rest speelt prima.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-12 18:14
Geen Ihattaren in de basis vanavond.

• Harribo
Ik wou net zeggen dat ik jorgensen slecht vond. Nou die is weg

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-12 17:41
Deadsy schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:59:
Geen Ihattaren in de basis vanavond.
Sodeknetter, dacht even dat je dit zei in relatie tot CSKA-Feyenoord.
Snapte er al geen snars van :D

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Vos

Vos

AFCA

Die 2e is terecht. De 1e kaart heb ik niet gezien.

• ph4ge
Niet te filmen. Weer een vroege rode kaart na 2 heel makkelijk gegeven gele kaarten.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:20
En weer wordt Feyenoord Europees genaaid.

• snmght

snmght

imho dan he

Lijkt me zwaar gestraft!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:00:
De eerste was te makkelijk gegeven.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Poetin heeft de roebels weer overgemaakt hoor. Vanaf nu zullen er wel meer dwalingen komen.

• Harribo
Vos schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:00:
Eerste ook wel, hij zwaait met zijn arm. Maar ja om dan 2x geel te geven....
Scheids weet het flink te verknallen... Hoef nu niet meer te kijken eigenlijk

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:14

Quad

Doof

Potdikke, dat is wel balen voor Feyenoord nu ze met 10 spelers verder moeten..

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Deadsy
dr.lowtune schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:01:
Poetin heeft de roebels weer overgemaakt hoor. Vanaf nu zullen er wel meer dwalingen komen.
Alleen een domme scheids zou roebels accepteren.
Alleen Euro of Dollar

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het is zwaar bestraft maar niet geheel onterecht. Hoe dom kun je zijn als speler? Je weet dat de scheidsrechter makkelijk geel geeft voor dat gezwaai met de arm... en dan gewoon blijven doen met al geel op zak. Je moet er gewoon voor zorgen dat je de scheids geen kans geeft voor een tweede, hoe makkelijk het ook gegeven is.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Deadsy schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:03:
[...]

Alleen een domme scheids zou roebels accepteren.
Alleen Euro of Dollar
Ik vind ‘m nou niet bijzonder helder overkomen :p

• snmght

snmght

imho dan he

Harribo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:02:
[...]

Eerste ook wel, hij zwaait met zijn arm. Maar ja om dan 2x geel te geven....
Scheids weet het flink te verknallen... Hoef nu niet meer te kijken eigenlijk
Dus je vindt beide terecht. Dan verknalt hij het toch zelf?

• Harribo
Jorgensen kan anders geen kop duel winnen.
Ik had hem gewisseld in de rust. Maar ja te laat nu
Echt te zwaar gestraft dit

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Niet genoeg geld voor een penalty overgemaakt?

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Dat was een heel makkelijk gegeven rode kaart. Als gele kaart al, laat staan rood.

...

• ph4ge
OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:05:
Komt nog wel, joh. Als het over 20 minuten nog 0-0 staat.

• Harribo
snmght schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:04:
[...]
Dus je vindt beide terecht. Dan verknalt hij het toch zelf?
Ja maar er is ook zoiets als de wedstrijd een beetje aanvoelen en niet meteen strak naar de letteren van de regels handelen.

• Quad

Quad

Doof

ph4ge schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:06:
[...]

Komt nog wel, joh. Als het over 20 minuten nog 0-0 staat.
Ik denk niet dat over 20 minuten de stand nog 0-0 is. CSKA komt wel heel rap dichtbij.

nggyu nglyd

• Harribo
OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:05:
Nou die van cska gaan wel steeds makkelijk liggen.

• snmght

snmght

imho dan he

@Harribo hoe dan ook draait het de wedstrijd wel de nek om zo. Dat is sowieso zonde.

Hoe kan het eigenlijk dat er toeschouwers zijn, mag het in Rusland wel? Lijkt me toch competitievervalsing.

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Luxicon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:06:
Dat was een heel makkelijk gegeven rode kaart. Als gele kaart al, laat staan rood.
Was twee keer geel he ;)

• ph4ge
snmght schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:08:
@Harribo hoe dan ook draait het de wedstrijd wel de nek om zo. Dat is sowieso zonde.

Hoe kan het eigenlijk dat er toeschouwers zijn, mag het in Rusland wel? Lijkt me toch competitievervalsing.
Dat mocht in Kroatië ook, dus hoezo competitievervalsing?

Voorlopig blijft Feyenoord makkelijk overeind. Maar de wedstrijd duurt nog lang.

• snmght

snmght

imho dan he

ph4ge schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:10:
[...]

Dat mocht in Kroatië ook, dus hoezo competitievervalsing?

Voorlopig blijft Feyenoord makkelijk overeind. Maar de wedstrijd duurt nog lang.
En in Rotterdam?

• Harribo
Geertruida is geen Haps, levert in balbezit vaak in

[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 26-11-2020 20:11 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
snmght schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:08:Hoe kan het eigenlijk dat er toeschouwers zijn, mag het in Rusland wel? Lijkt me toch competitievervalsing.
Poetin glimlacht

• ph4ge
Harribo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:11:
Geertruida is geen Haps, levert in balbezit vaak in
Hij staat natuurlijk noodgedwongen op een compleet verkeerde positie. Met dat in gedachte doet hij het redelijk. Hij kan nu de bal natuurlijk ook haast niet meer kwijt.

CSKA overtuigt aanvallend nog niet, maarja nog een half uur.

• Harribo
Nee cska breit een hoop.
Hier waren echt kansen geweest voor Feyenoord maar ja rood

• Quad

Quad

Doof

Mazzeltje dat 't buitenspel was.

nggyu nglyd

• Deadsy
Geen corona in Rusland...

Denk dat de scheids nog zit te wachten op bevestiging van het geld dat overgemaakt zou worden

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Oei, komt pipo goed weg door buitenspel....

• snmght

snmght

imho dan he

Harribo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:16:
Nee cska breit een hoop.
Absoluut zonde. Ik vrees dat ze geen stand zullen houden.

• ph4ge
Harribo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:16:
Nee cska breit een hoop.
Dit scheelde niets. Inderdaad zo zonde want met 11 man was er meer mogelijk net als tegen die Kroaten.

Senesi ook weer heel goedkoop geel. Volgens mij gewoon een duel.

• snmght

snmght

imho dan he

Toch komen die ellebogen van Jorgensen onnodig hoog. Je kan hem geven.

• Vos

Vos

AFCA

Die CSKA speler kreeg voor minder elleboog ook geel. Wel aardig consequent dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 26-11-2020 20:24 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:20
Wat me opvalt is dat scheidsrechters tegenwoordig elke arm als "elleboog" aanmerken. Ik zie hem nu in de herhaling het elleboog gebaar maken maar het is twee keer toch echt een arm en geen gebogen arm.

Ik bedoeld: er zitten lichtjaren tussen dit soort overtredingen en wat Wouters ooit tegen Engeland flikte.

[ Voor 21% gewijzigd door D-e-n op 26-11-2020 20:25 ]

• Luxicon
Echt zonde van de rode kaart.

...

• Luxicon
Snap ik, maar door de tweede geel te geven, is het rood. En vind het al geen gele kaart waard, laat staan een tweede gele.

...

• Harribo
Scheids heeft gewoon de wedstrijd verziekt

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Zolang de Russen zo verschrikkelijk slecht schieten komt een punt in Rusland niet in gevaar.

[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-11-2020 20:32 ]

• ph4ge
snmght schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:22:
Toch komen die ellebogen van Jorgensen onnodig hoog. Je kan hem geven.
Met de kennis van de eerste elleboog is de tweede niet handig. Toen wist je dat de scheidsrechter hier gevoelig voor was, dat wist de tegenstander die zich enorm aanstelde ook. Ook al is het op zichzelf geen geel, en zeker geen tweede als je net een hele lichte eerste hebt gegeven.

Voorlopig vechten ze voor elke meter en blijven ze geconcentreerd. Daar kan ik alleen maar trots op zijn.

• Deadsy
Wolfsberger verliest dus dat heb je tenminste nog

• remco112
Ejuke heeft serieus 12 miljoen euro gekost?! :')

• Maarten_E
remco112 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:33:
Ejuke heeft serieus 12 miljoen euro gekost?! :')
Leuk voor Heerenveen ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• ph4ge
Dit is wel een erg verdedigende wissel. Daar houd ik niet van. Nu kom je helemaal niet meer onder de druk uit.

• Luxicon
Het is Linssen tegen de rest voorin.

...

• Agent47

Agent47

Ik hou het niet meer kom op !!!

• Deadsy
Nog even tegenhouden

• ph4ge
Haha, geel voor tijdrekken. Het zal mijn bril wel zijn, maar als je normaal gesproken achter staat tegen een Oost Europese ploeg dan duurt een ingooi rustig 3 minuten.

4 minuten extra speeltijd is ook nergens op gebaseerd.

• ST10©DE
  • Laatst online: 00:13

ST10©DE

Dus.............

Van tijdrekken heeft Linssen geen kaas gegeten.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• ph4ge
Jaja fluiten maar

• Harribo
Knap van Feyenoord!

• Agent47

Agent47

Deze is goud waard

• ST10©DE
  • Laatst online: 00:13

ST10©DE

Dus.............

Prima resultaat!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• remco112
Nieuwkoop MOTM!!

• Maarten_E
Goed gedaan, zeer fraai!
Mogen ze Fortuna wel voor bedanken. ;)

• snmght

snmght

imho dan he

Prima gedaan en een score waar je op voorhand voor tekent.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:21

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat was Linssen weer slecht. Die kan echt geen bal bij zich houden.

• ph4ge
Dat wordt wel puzzelen, want naast alle blessures hebben we nu weer 2 schorsingen erbij (hij en Jorgenson).

Ik zal Dickie eens een berichtje sturen. Ik geef betere voorzetten als die Russen.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 26-11-2020 20:48 ]

• Deadsy
ph4ge schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:48:
[...]

Dat wordt wel puzzelen, want naast alle blessures hebben we nu weer 2 schorsingen erbij (hij en Jorgenson).
ja maar ga je Jorgenson echt missen?

• Harribo
Deadsy schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:48:
[...]

ja maar ga je Jorgenson echt missen?
Nee absoluut niet. Hij zou een aanspeelpunt moeten zijn maar kan dat helemaal niet. En wint voor een target man ook geen kopduels.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ihattaren oververmoeid?
Ik vind hem erg veel potentie hebben, maar heb niet gezien dat hij zich flink heeft ingespannen of lijkt dat maar zo?

• RegularJohn
  • Niet online
Klaarblijkelijk zien ze het bij PSV niet meer in Ihattaren zitten. Misschien moet Ajax zijn kans maar grijpen in januari?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
RegularJohn schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:59:
Klaarblijkelijk zien ze het bij PSV niet meer in Ihattaren zitten. Misschien moet Ajax zijn kans maar grijpen in januari?
Dan moet het echt een koopje zijn en dat zie ik niet gebeuren.

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:56:
Ihattaren oververmoeid?
Ik vind hem erg veel potentie hebben, maar heb niet gezien dat hij zich flink heeft ingespannen of lijkt dat maar zo?
Ziek geweest, volgens PSV geen corona, maar ja ook een ander griepvirus kan iemand lichamelijk redelijk slopen.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-12 13:05

Qu3st

OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:56:
Ihattaren oververmoeid?
Hij is 10 dagen ziek geweest.

• Deadsy
lekkah

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Och jee

• Maarten_E
Well, I'll be damned.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:45
Sterk begin alweer

• Luxicon
PSV is echt slecht in Europa dit jaar.

...

Pagina: 1 ... 90 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021