Wat een dooddoeners. Je roept maar wat. Bij deze nog iemand die de waarde van Labyad wel inziet.Quad schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:29:
[...]
Bron.
Sorry Labyad, maar er is ook niemand, behalve EtH, die ook maar positief is/kan zijn over jouw spel.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er mensen die tonnen per jaar verdienen niet kunnen zien dat mensen als Labyad gewoon niks toevoegen aan Ajax. Elke keer weer draait het team beter zodra Labyad uit het veld is, worden kansen beter benut en is de druk groter op de tegenstander.
Ik hoop echt dat hij met de winterstop vertrokken is. Al is dat vermoedelijk valse hoop.
Labyad speelde prima. Had een aantal prima voortzettingen en bewaard altijd goed het overzicht. Jammer dat hij niet weet af te werken bij zijn grote kans, die had er gewoon in moeten zitten. Voor op de bank is Labyad een geweldige 12e man, idealiter zit hij op de bank ter faveure van Kudus.
Verder scoorde Ajax 11 goals met Labyad op het veld de afgelopen 3 wedstrijden met een prima spelende Labyad op 10, tegen Utrecht met een belangrijke assist bij de 1-0 en tegen Heracles de beste man van het veld. Je conclusie slaat dus echt helemaal nergens op. Dit komt voor mij over als een soort haat tegen Labyad.