[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 25-11-2020 22:20 ]
Bedankt KNVB met die kansloze Oranje wedstrijdenVos schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:20:
Heuj Hamstring Blind. Toch teveel potjes?
XXXVI
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Formerly known as Ragdoll
Moet je eerder de UEFA de schuld van geven.ephymerous schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:20:
[...]
Bedankt KNVB met die kansloze Oranje wedstrijden
De KNVB moet spelen.
Klonk als Danny Blind?InFamous schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:21:
Iemand heeft serieus ook nog de moeite genomen om het bandje Daley Blind is een echte ajacied te starten
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:13
Dat dacht ik ook, maar ik twijfel.
Het wordt dus weer zo een CL waar je belachelijk veel punten moet halen om door te gaanLuxicon schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:21:
0-2 zelfs voor Atalanta.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
- tweakduke
30 maal is scheepsrechtDeadsy schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:22:
wat eem schot
Die b ploeg moest er tegen Ajax staan.... Niet tegen Atalanta!dutchgio schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:22:
En Atalanta op 0-2, de B ploeg van Liverpool heeft het weg
Zo, deze is gespeeld in elk geval.
Ja dat dacht ik ook maar ik vrees dat dan de a ploeg er weer staatTyphone schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:23:
Boeien dan Liverpool ook maar pakken. Lafaards.
Volgens mij verandert niet zoveel. Thuis moet je winnen van Atalanta.
[ Voor 31% gewijzigd door ephymerous op 25-11-2020 22:27 ]
XXXVI
Nou dat! Zal niet mooi zijn.Harribo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:24:
[...]
Ja dat dacht ik ook maar ik vrees dat dan de a ploeg er weer staat
Daarom dacht ik, Liverpool gaat nog ff vlammen tegen Atalanta en dan heeft Ajax een kans tegen de b ploeg van Liverpool.
Maar die €#%? Klopp zette dus nu al zijn b ploeg erin... Grrrrr... Echt zwaar bagger
Verliest van Liverpool, blijft dus op 10.
Atalanta wint van Midtjylland. Ook 10 punten.
Gaat het om doelsaldo of onderling resultaat?
Onderling resultaat.Hupske schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:30:
Maar Ajax wint van Atalanta. 10 punten.
...
Je bedoelt Ajax wint nu van Midtjylland en komt op 7 punten.Hupske schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:30:
Maar Ajax wint van Atalanta. 10 punten.
Ajax zal nu moeten winnen van Atalanta thuis.
Een combi van beide is het besteMartinusz schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:33:
Overigens goed het voetballend vermogen verschil te zien tussen Blind en Martinez
Of een slager naast een voetballer
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 25-11-2020 22:34 ]
Het zijn twee totaal verschillende spelers. Een Argentijnse slager vs een begaafde voetballer met net te weinig loopvermogen.Martinusz schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:33:
Overigens goed het voetballend vermogen verschil te zien tussen Blind en Martinez
Liever nu dan bij 0-0Vos schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:35:
Goedkope penalty.
- tweakduke
Die kans is niet heel groot? Als onderling resultaat telt. Kan natuurlijk wel als je zelfde resultaat behaald.jaapstobbe schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:36:
wat zonde weer zeg, kom je straks weer een doelpunt te kort.
Al moet Ajax winnen waarschijnlijk van Atalanta, dus dan maakt het niets uit.
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 25-11-2020 22:38 ]
XXXVI
Onderling resultaat gelukkigjaapstobbe schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:36:
Dat kan al niet dusjaapstobbe schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:36:
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hij dook te ver de hoek inMalfunctions schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:37:
Die was houdbaar..
Gaat ook nergens over.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Allebei eigenlijk net zo weinig rendement. Geluk met een onterechte penalty.Harribo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:39:
Die Sisto kon wel het broertje zijn van de Portugees Bruma die bij Psv liep vorig seizoen
...
Dan doet de pot tegen Liverpool er niet toe tenzij onze Deense vrienden weten te stunten tegen een van de twee. Onwaarschijnlijk dat dat gebeurd.
XXXVI
Huh...die begrijp ik niet?Luxicon schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:39:
Die Engelse ploegen zitten niet mee. Liverpool laat het lopen.. Chelsea, Tottenham, United.
Heb je onder een steen geleefd? Liverpool is niet veilig, maar laat het lopen vandaag. Chelsea was dubieus, Tottenham ook zeer laat in de blessuretijd.. United was een offday voor Ajax.
...
Als Liverpool van deze Denen wint zijn ze sowieso door. Ajax en Atalanta kunnen niet beiden op 12 punten komenLuxicon schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:42:
[...]
Heb je onder een steen geleefd? Liverpool is niet veilig, maar laat het lopen vandaag. Chelsea was dubieus, Tottenham ook zeer laat in de blessuretijd.. United was een offday voor Ajax.
Wel erg vervelend voor Ajax dat ze nu met een B team spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 25-11-2020 22:45 ]
Het gaat om onderling resultaat. Aangezien Ajax moet winnen van Atalanta is dat sowieso beter als het nodig mocht zijn.Pompi schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:17:
[...]
Ik denk dat Raiola het grotere probleem is dan de media, die ziet ook wel dat hij een briljantje in handen heeft.
Ajax moet nu wel echt aan doelsaldo gaan werken. Atalanta won uit 4-0 tegen de Denen, Ajax maar 2-1 dus je liep al 3 achter.
En nu staat Atalanta ook nog op 0-1
Vriendelijk
Aha wij moeten raden wat je bedoeldLiverpool is niet veilig, maar laat het lopen vandaag. Chelsea was dubieus, Tottenham ook zeer laat in de blessuretijd.. United was een offday voor Ajax.
Had ook kunnen gaan over hoe de Engelse ploegen in de CL zitten momenteel.
Dat wel, maar hun tactische keuze geeft voordeel aan Atalanta ten opzichte van Ajax.Terranova schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:44:
[...]
Als Liverpool van deze Denen wint zijn ze sowieso door. Ajax en Atalanta kunnen niet beiden op 12 punten komen
Wel erg vervelend voor Ajax dat ze nu met een B team spelen
...
Bij winst uit tegen Liverpool is een klein gelijkspel ook voldoende, als we ervan uitgaan dat Atalanta van Midtjylland wint.Erapaz schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:45:
[...]
Het gaat om onderling resultaat. Aangezien Ajax moet winnen van Atalanta is dat sowieso beter als het nodig mocht zijn.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
ja dat is vervelend inderdaadLuxicon schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:46:
[...]
Dat wel, maar hun tactische keuze geeft voordeel aan Atalanta ten opzichte van Ajax.
Dat zei ik niet terecht dan. Sommige namen link ik aan clubs, met het idee dat sommigen bewust stoken.Martinusz schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:46:
[...]
Vriendelijk![]()
[...]
Aha wij moeten raden wat je bedoeld
Had ook kunnen gaan over hoe de Engelse ploegen in de CL zitten momenteel.
...
Ajax en op een gelijkspel gokken, doe maar nietCanaria schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:47:
[...]
Bij winst uit tegen Liverpool is een klein gelijkspel ook voldoende, als we ervan uitgaan dat Atalanta van Midtjylland wint.
XXXVI
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
😁Hackus schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:34:
We gaan gewoon winnen met 3-1. Kom aaaan
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
...
Yupsnmght schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:50:
Kop op: we hebben het nog steeds zelf in eigen hand en plaatsen ons vanavond sowieso voor Europees voetbal na de winter.
Toch moet Ajax zorgen dat ze beter in hun centrale verdedigers komen...
Blind weet je, die is fysiek soms niet stabiel.
En Schuurs is er nog niet
Daar heb je Martinez en Alvarez achter, genoeg backup dus. De 10 is veel minder goed bezet.Harribo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:52:
[...]
Yup
Toch moet Ajax zorgen dat ze beter in hun centrale verdedigers komen...
Blind weet je, die is fysiek soms niet stabiel.
En Schuurs is er nog niet
Ze hebben goed geluisterd!Hackus schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:34:
We gaan gewoon winnen met 3-1. Kom aaaan
[Afbeelding]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee inderdaad.ephymerous schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:49:
[...]
Ajax en op een gelijkspel gokken, doe maar niet
Maar het is een extra escape, dus de wedstrijd tegen Liverpool doet er nog toe.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
10 - Only Kylian Mbappé gave more #UCL assists than Dusan Tadic since the @AFCAjax captain made his debut in the competition in 2018-19; Tadic provided the assists for Ajax’s 1-0 and 2-0 v FC Midtjylland. Padrone. pic.twitter.com/YemXKpvs1r
— OptaJohan (@OptaJohan) 25 november 2020
Heb het ff op moeten zoeken, maar het klopt aardig.Typhone schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:41:
[...]
die verdediger met nummer 14 lijkt op Arjan Swinkels
⏩ PVOutput☀️
Sowieso zijn de cijfers van Tadic vrij monsterlijk bij Ajax. Volgens mij minstens 1 doelpunt of assist per wedstrijd over ruim 100 wedstrijden.
Er zitten ook wel enorm veel penalty's bij, maar dan nog ja..snmght schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:13:
[...]
Sowieso zijn de cijfers van Tadic vrij monsterlijk bij Ajax. Volgens mij minstens 1 doelpunt of assist per wedstrijd over ruim 100 wedstrijden.
111 wedstrijden voor Ajaxtoolkist schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:22:
[...]
Er zitten ook wel enorm veel penalty's bij, maar dan nog ja..
63 doelpunten (24 strafschoppen)
49 assists
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Want als Atalanta en Liverpool hun wedstrijden tegen Midtjylland winnen dan moet Ajax
- winnen bij Liverpool en gelijkspelen thuis tegen Atalanta
of
- winnen thuis tegen Atalanta
Dat kan zeker, zou tweede jaar op rij zijn om niet door te gaan met 10 puntenGynnad schreef op donderdag 26 november 2020 @ 07:33:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat Ajax 3e gaat worden met 10 punten? Volgende week winnen op Anfield maar het dan niet over de streep kunnen trekken tegen Atalanta..
Gewoon een reëel scenario, Atalanta uit hadden ze moeten winnen, nu lijken ze een stuk sterkerGynnad schreef op donderdag 26 november 2020 @ 07:33:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat Ajax 3e gaat worden met 10 punten? Volgende week winnen op Anfield maar het dan niet over de streep kunnen trekken tegen Atalanta..
⏩ PVOutput☀️
Bron."Mensen hebben altijd kritiek. Of je nou goed speelt of niet", zegt Labyad tegen Veronica.
"Ik lees weinig nieuws, kritiek hoort bij het leven van een profvoetballer. Ik probeer er het beste uit te halen, maar voor de rest maakt het me niet uit wat andere mensen zeggen." Labyad vindt wel dat hij had moeten scoren.
Sorry Labyad, maar er is ook niemand, behalve EtH, die ook maar positief is/kan zijn over jouw spel.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er mensen die tonnen per jaar verdienen niet kunnen zien dat mensen als Labyad gewoon niks toevoegen aan Ajax. Elke keer weer draait het team beter zodra Labyad uit het veld is, worden kansen beter benut en is de druk groter op de tegenstander.
Ik hoop echt dat hij met de winterstop vertrokken is. Al is dat vermoedelijk valse hoop.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021