"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik weet niet meer wat ik bij de wedstrijd ingevuld heb maar ik geloof niet dat ik in de buurt zit.OPSLAGHOND schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:51:
Maar goed dat Brood er zit bij ADO ... dat maakt echt een flink verschil zeg!
Het is tijd voor de 2-2!DoeEensGek schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:55:
Wel een vermakelijke wedstrijd Fortuna Feyenoord!
Nou ik kan me wel in de mening het feit van @remco112 vinden.DoeEensGek schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:30:
[Streamable: 2020-11-22 15-04-13]https://streamable.com/8nqjyl
Die 1-1 van Senesi is wel de moeite waard.
6-0 ondertussen......OPSLAGHOND schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:51:
Maar goed dat Brood er zit bij ADO ... dat maakt echt een flink verschil zeg!
Overigens krijg je ze ook niet duidelijker natuurlijk. Wat een verdediger.
Als je die laatste geen strafschop vond, heb je echt een hele gekke bril.Starbucks schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:21:
Ik dacht dat schwalbes er door de VAR uitgehaald kunnen worden? 2 wel erg makkelijk gegeven strafschoppen gegeven.
ik heb de eerste niet gezien maar over die tweede heb ik geen twijfel hoor. een 100%-tje.Starbucks schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:21:
Ik dacht dat schwalbes er door de VAR uitgehaald kunnen worden? 2 wel erg makkelijk gegeven strafschoppen gegeven.
De verkiezingen zijn voorbij, avatar changePWM schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:23:
Oeh, 8-7 in penalty's Feyenoord-Ajax. Straks staan er overal bovenaan
Dit meen je? hahahahaStarbucks schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:21:
Als je de eerste terecht vindt.... Dan ben je van de Feyenoord Fanclub
Leg me eens uit waarom de eerste geen terechte penalty was.krissie100 schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:24:
[...]
Als je de eerste terecht vindt.... Dan ben je van de Feyenoord Fanclub
Dat ga ik niet eens uitleggen... Wat moet ik uitleggen dan? Lijkt mij duidelijk.remco112 schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:25:
[...]
Leg me eens uit waarom de eerste geen terechte penalty was.
Been vond het onterechtremco112 schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:25:
[...]
Leg me eens uit waarom de eerste geen terechte penalty was.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 22-11-2020 16:26 ]
Het feit dat de scheidsrechter én de VAR het dus wel een penalty vonden zegt mij genoegkrissie100 schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:26:
[...]
Dat ga ik niet eens uitleggen... Wat moet ik uitleggen dan? Lijkt mij duidelijk.
@OPSLAGHOND normaal zit er toch meer in brood ?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Scheids ziet het verkeerd en de Var denkt waarschijnlijk voor 90% geen penalty en dus geen 100% fout, vandaarremco112 schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:27:
[...]
Het feit dat de scheidsrechter én de VAR het dus wel een penalty vonden zegt mij genoeg
Lijkt me duidelijk als zowel de scheids en de VAR het een pingel vonden inderdaad.krissie100 schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:26:
[...]
Dat ga ik niet eens uitleggen... Wat moet ik uitleggen dan? Lijkt mij duidelijk.
Was er gewoon een.
In bruin Brood zit veel zaad en het was wel een zaadpot wat ze lieten zien.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:27:
Dit fortuna kan zich beter richten op de 3de / 4de klasse amateurs, wat een ideenloos gepruts zegsamen met ado degradatie kandidaat #1 en #2.
@OPSLAGHOND normaal zit er toch meer in brood ?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Vorig jaar 9, nu al 8. AZ had vorig jaar de meeste penals mee, 10 stuks. Ajax en Feyenoord krijgen verreweg de meeste penals mee dit seizoen. Veel penals dus dit seizoenPWM schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:23:
Oeh, 8-7 in penalty's Feyenoord-Ajax. Straks staan er overal bovenaan
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 22-11-2020 16:30 ]
[ Voor 70% gewijzigd door remco112 op 22-11-2020 16:31 ]
alles kan off-topic
Oke dit wordt nummer 3, valt nog mee
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Waren geen schwalbes. Eerste is wel erg makkelijk gegeven door Higler, tweede erg dom van die verdediger om in zo'n kansloze situatie nog een overtreding te maken.Starbucks schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:21:
alles kan off-topic
Drie van de negen vind ik best veel.vuurtjih schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:35:
Voor mijn gevoel speelt AZ bijna alle zondag 20.00 wedstrijden![]()
Oke dit wordt nummer 3, valt nog mee
Onzin kaart, naar mijn mening zou zelfs geel onterecht zijn. Puur naar het gevolg gekeken ipv naar de overtreding. (waarbij je zelfs af kunt vragen of het wel een overtreding was)Quad schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:48:
[...]
Helaas wel. Wel een lastige situatie om te beoordelen. Opzet is het niet, maar iets minder lomp had wel gekund. Ik denk dat de rode kaart meer het gevolg is van de mogelijke blessure van de Fortuna speler.
Ik denk dat de kaart wel geseponeerd gaat worden.
Kokcu liep gewoon op snelheid voor een bal en er komt iemand met een sliding invliegen. Wat had Kokcu anders kunnen doen?
Duidelijk weer zo'n faal waarbij de pijn factor de kaart bepaalt.
alles kan off-topic
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Oei dit is een redenering die later dit jaar nog wel eens tegen je gebruikt zou kunnen wordenremco112 schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:27:
[...]
Het feit dat de scheidsrechter én de VAR het dus wel een penalty vonden zegt mij genoeg
Heb de 1e penalty verder niet gezien ofzo dus geen mening over, bij die 2e begreep ik niet dat ze zo lang keken, dat was er zonder twijfel 1.
Je hebt niet toevallig ook de beelden van de rode kaart van Kokcu?DoeEensGek schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:30:
[Streamable: 2020-11-22 15-04-13]https://streamable.com/8nqjyl
Die 1-1 van Senesi is wel de moeite waard.
Die mannen mogen even naar de kkd voor een tijdje.
Gelukkig mis.
[ Voor 55% gewijzigd door Vos op 22-11-2020 17:32 ]
Volgens mij mocht de VAR nog ingrijpen wegens voet achter de lijn en niet eropZingo schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:32:
Gelukkig ook belachelijk slecht ingeschoten. Als je hem dan wil maken maak hem dan ook...
Wie dan? Heb ik gemist. Blinde gok: Bax?Zingo schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:33:
Met deze VAR is alles mogelijk. Maar we weten wie de VAR is dus verbaasd mogen we niet zijn.
Er staat ook nog iemand met een fluit op het veld. Die kan tegen de var zeggen dat hij niet moet zeuren.Zingo schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:33:
Met deze VAR is alles mogelijk. Maar we weten wie de VAR is dus verbaasd mogen we niet zijn.
alles kan off-topic
Drommel: HELD
Twente komt eraan!
Niet een hele goede is wel het understatement van het jaar. Deze prutser vindt zichzelf altijd belangrijker dan het spel. Van Boekel zou dat toch ook moeten weten.Zingo schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:35:
[...]
Serdar Gözübüyük, nooit een hele goede gevonden.
@Ankona helemaal met je eens, ongelofelijk dit.
alles kan off-topic
De scheids gaat er gewoon in mee, ze falen dus met zijn allen.JoteW schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:39:
weer een blamage van Serdar, wat een kwal. Ongekend dat ze hier de VAR weer voor in zetten en hem ook nog schaamteloos op de stip liggen.. lekker naar de KKD met die beroerde scheidsrechters
Helemaal met je eens. Benieuwd of Van Boekel straks voor de camera verschijnt en wat de mening van Wiedemeijer is vanavondVos schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:40:
[...]
De scheids gaat er gewoon in mee, ze falen dus met zijn allen.
Twente komt eraan!
Iedereen weet dat je die niet achter een scherm moet zetten, voelt ie zich te goed voor...Zingo schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:35:
[...]
Serdar Gözübüyük, nooit een hele goede gevonden.
@Ankona helemaal met je eens, ongelofelijk dit.
Wiedemeijer zal wel weer vertellen dat de VAR er naast zit en hier niet had moeten ingrijpen of dat van Boekel had moeten besluiten dat het geen strafschop is. Rol van Wiedemeijer blijft zo twijfelachtig, zeker in de wekelijks opstapelende fouten waar er niet veel lijkt te veranderen.JoteW schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:43:
[...]
Helemaal met je eens. Benieuwd of Van Boekel straks voor de camera verschijnt en wat de mening van Wiedemeijer is vanavond
Het is goed dat hij in ieder geval gaat kijken maar in dit geval had hij inderdaad bij zijn beslissing moeten blijven. Ben wel benieuwd wat de overweging was om te besluiten dat het een strafschop is.Vos schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:40:
[...]
De scheids gaat er gewoon in mee, ze falen dus met zijn allen.
KKD ?JoteW schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:39:
weer een blamage van Serdar, wat een kwal. Ongekend dat ze hier de VAR weer voor in zetten en hem ook nog schaamteloos op de stip liggen.. lekker naar de KKD met die beroerde scheidsrechters
Dit ziet een bijziende scheidsrechter in de 5e klasse amateurs nog
Gewoon die PRUTSER 3 jaar bij de laagste klasse amateurs laten fluiten of vlaggen
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Twente komt eraan!
PSV heeft al meerdere wedstrijden een redelijk tot goede eerste helft gespeeld. Zichzelf te kort gedaan door niet afdoende te scoren en vervolgens in de tweede helft weg te zakken. Exact het beeld wat je nu nogmaals krijgt. Een constant niveau gedurende de wedstrijd mag toch wel te verwachten zijn.Zingo schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:12:
Pffft en dan zo er een tegenkrijgen.
Lijkt wel op Feyenoord van de afgelopen seizoenenNapo schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:14:
[...]
PSV heeft al meerdere wedstrijden een redelijk tot goede eerste helft gespeeld. Zichzelf te kort gedaan door niet afdoende te scoren en vervolgens in de tweede helft weg te zakken. Exact het beeld wat je nu nogmaals krijgt. Een constant niveau gedurende de wedstrijd mag toch wel te verwachten zijn.
toolkist schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:30:
[...]
Je hebt niet toevallig ook de beelden van de rode kaart van Kokcu?
Slecht plan. Geef die prutser een abonnement op fox en laat hem lekker thuis naar de wedstrijden kijken.964C2 schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:55:
[...]
KKD ?
Dit ziet een bijziende scheidsrechter in de 5e klasse amateurs nog![]()
Gewoon die PRUTSER 3 jaar bij de laagste klasse amateurs laten fluiten of vlaggen
alles kan off-topic
Twente komt eraan!
Maar die gaan het nog moeilijk krijgen. Veel geld besteden aan aanvallers en een bizar slecht centrum niet versterken, bizar.
Ik 1-1Deadsy schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:46:
Ik had 2-2 voor PSV. Jammer.
Maar die gaan het nog moeilijk krijgen. Veel geld besteden aan aanvallers en een bizar slecht centrum niet versterken, bizar.
Hopen dat de blessures van Klaassen en Mazraoui meevallen. Als dat zo is dan is het inderdaad wederom een lekker weekend. PSV en Vitesse die punten morsen en zelf weer met ruime cijfers winnen zonder tegengoals. Zou mooi zijn wanneer Ajax deze drukke periode zo door gaat en de voorsprong weet vast te houden richting januari 2021. Dat wordt een cruciale maand voor de competitie. Straks wellicht weer een fit elftal met Kudus en Antony er bij
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het zou ook helpen als ze zo'n overwicht een keertje in goals weten uit te drukken, met 1-0 weet je gewoon dat het altijd nog lastig kan worden, zoals ook nu weer het geval was. In principe was dit weer gewoon een gelijkspel dat nergens voor nodig was. Maja, op naar de volgende wedstrijd I guess.Zingo schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:42:
Pffft, misschien moet PSV eens wat minder energie verspillen in de eerste helft en dan gewoon over de hele wedstrijd wat energie hebben. Die tweede helft leek weer nergens op. Typisch voor dit jaar weer.
Klopt helemaal. En ik zie ook wel dat iedere week de tijd dat ze vol kunnen gaan langer wordt. Maar dat neemt niet weg dat je na 25 minuten gewoon met 3-0 voor het moeten staan, dan kan je de rest ook gewoon lekker uittikken. Achja, volgende keer beter he.Snowdog schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:09:
[...]
Het zou ook helpen als ze zo'n overwicht een keertje in goals weten uit te drukken, met 1-0 weet je gewoon dat het altijd nog lastig kan worden, zoals ook nu weer het geval was. In principe was dit weer gewoon een gelijkspel dat nergens voor nodig was. Maja, op naar de volgende wedstrijd I guess.
Wat denk je ervan als hij lekker zelf betaald en wij hem niks geven.Ankona schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:17:
[...]
Slecht plan. Geef die prutser een abonnement op fox en laat hem lekker thuis naar de wedstrijden kijken.
Float like a butterfly, sting like a bee.
https://www.nu.nl/voetbal...psv-foute-beslissing.html
Wordt nog gezellig als die weer eens samen moeten werken.
alles kan off-topic
Ach, de prijs van één abonnementje voor een eerlijkere VAR. Ik teken ervoor.DoeEensGek schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:27:
[...]
Wat denk je ervan als hij lekker zelf betaald en wij hem niks geven.![]()
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik begrijp je punt. Maar als dit de prijs is om hem ver van de wedstrijden te houden heb ik het er graag voor over.DoeEensGek schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:27:
[...]
Wat denk je ervan als hij lekker zelf betaald en wij hem niks geven.![]()
alles kan off-topic
Is weer een topronde voor het knvb keurkorps.
[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 22-11-2020 21:25 ]
Interpretatie scheidsrechter of het bewust was of niet.
Je kunt niet meer duelleren want zodra je voet onbewust ergens verkeerd komt, is het rood. Zelfde met penalty's, toevallig op de hand, penalty. Het is allemaal zo lullig.
Weg met de huidige regels, je kunt niet alles vastleggen in regels, deel blijft interpretatie en dan vind ik de afweging bewust onbewust doorslaggevend.
Trouwens over deze wedstrijd van Emmen, Cavlan schopt bewust Stengs van achteren daarna, dat zou ik dan eerder rood vinden.
Cavlan raakte eerst de bal toch?Harribo schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:25:
Ik vind dat er veel te veel rood word getrokken na de var. Ik heb heel vaak het idee dat er niets bewust word gedaan. Is het wel bewust, rood. Is het niet bewust, geel.
Interpretatie scheidsrechter of het bewust was of niet.
Je kunt niet meer duelleren want zodra je voet onbewust ergens verkeerd komt, is het rood. Zelfde met penalty's, toevallig op de hand, penalty. Het is allemaal zo lullig.
Weg met de huidige regels, je kunt niet alles vastleggen in regels, deel blijft interpretatie en dan vind ik de afweging bewust onbewust doorslaggevend.
Trouwens over deze wedstrijd van Emmen, Cavlan schopt bewust Stengs van achteren daarna, dat zou ik dan eerder rood vinden.
Misschien heb ik dat dan niet goed gezien. Maar in het algemeen vind ik, doet zo iemand zoiets duidelijk bewust, rood. Anders geel.
Maar ja niet dat ik het idee heb dat de knvb mijn ideeën leest
Er was eens dat een sliding van achteren standaard rood was, ingevoerd vlak voor een WK meen ik. Hield heel kort standHarribo schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:27:
[...]
Misschien heb ik dat dan niet goed gezien. Maar in het algemeen vind ik, doet zo item zoiets duidelijk bewust, rood.
Maar ja niet dat ik het idee heb dat de knvb mijn ideeën leest
Mogen volgende week een paar wedstrijden overgespeeld worden. M.i. de enige consequentie van onjuist optreden van de var.
alles kan off-topic
Ik hoop het ook. Woensdag is best wel een belangrijke pot. Vooral Klaassen wil je er dan bij hebben.Han schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:06:
[...]
Hopen dat de blessures van Klaassen en Mazraoui meevallen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Je gunt het Emmen gewoon. Zeker nadat ze door de var een rode kaart aangenaaid hebben gekregen.Vos schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:49:
AZ knijpt hem, kom op met die 1-1!
(en ze spelen er ook serieus voor!)
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021