XXXVI
Vroeger zag je nog wel eens ooit hoe hard de bal de goal in vloog (km per uur), benieuw hoe snel deze was.DoeEensGek schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:50:
[Streamable: 2020-11-22 12-45-40]https://streamable.com/qmxhgh
Deze 2-0 van Neres is wel de moeite waard.
En 3-0, eerste corner van Ajax die er dit seizoen in gaat? Want als Ajax ergens niet goed is, zijn het (de varianten van) corners.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Geen pass, maar dit doet ie wel echt heel goed.Terranova schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:48:
Heeft Labyad al een goeie pass gegeven vandaag?
Was vast per ongelukTerranova schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:53:
Deze zit prima inderdaad
Dat is echt zijn grootste skill naast Ronaldo vasthouden. Missen vanaf 1 meter.groggy schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:54:
Lekker bezig Ekkelenkamp. Dit was echt knap
+0,5 maar ik rond naar boven af.toolkist schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:53:
[...]
Geen pass, maar dit doet ie wel echt heel goed.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik vrees het drukke programma komende tijd wel.
[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 22-11-2020 12:56 ]
Met die eerste skill regelt hij chickies in de kroeg: "deze hand raakte ronaldo aan op zijn armspieren".... de tweede skill voert hij daarna uitTerranova schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:55:
[...]
Dat is echt zijn grootste skill naast Ronaldo vasthouden. Missen vanaf 1 meter.
Hadden we Veltman nog maar, die had Vloet nog wel even gepakt.toolkist schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:56:
Kan iemand die Vloet ff een keer een flinke tik terug geven?
Iemand raken na dat de bal al weg is? Das altijd geel waard.toolkist schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:57:
[...]
Hm die 1e vond ik niet echt geel waardig.
Formerly known as Ragdoll
waarom is de reclame op Fox Sports Go wel retescherp, ook bij snelle bewegingen.... irritant
Daar zit de regisseur niet met zijn handjes aan.P.O. Box schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:07:
offtopic:
waarom is de reclame op Fox Sports Go wel retescherp, ook bij snelle bewegingen.... irritant
Nou je het zegt dat zie je nooit meer.Gynnad schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:53:
[...]
Vroeger zag je nog wel eens ooit hoe hard de bal de goal in vloog (km per uur), benieuw hoe snel deze was.
En 3-0, eerste corner van Ajax die er dit seizoen in gaat? Want als Ajax ergens niet goed is, zijn het (de varianten van) corners.
XXXVI
Ben blij dat het een makkelijke wedstrijd is. Zonder bovenmatig inspannen 3-0 voor. Eigenlijk niks weggegeven wat ook wel prettig is. Van mij mag het dus verder wel een saaie wedstrijd zijn. Het hoeft niet altijd frivool en met hoog tempo. Nergens voor nodig in al die drukke weken.
En met deze stand kan je rustig je zondag nog vullen met andere taken tijdens de wedstrijd
Jammer van de 2 blessures, hopelijk zijn ze op tijd weer hersteld.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
XXXVI
was ook niet zijn eerste keer deze wedstrijd... en voor zover ik me herinner ook geeneen keer aangekomenephymerous schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:30:
Das toch een hoogtepunt als het gaat over zelfoverschatting: Labyad met een hakje.
Hij scoort 1x mooi en faalt daarnaast zichzelf naar een assist. Dus Ten Hag zal wel weer redenen zien om hem te blijven opstellen. Ondanks dat hij geen bal kan aannemen of afspelenP.O. Box schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:35:
[...]
was ook niet zijn eerste keer deze wedstrijd... en voor zover ik me herinner ook geeneen keer aangekomen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Zelfde schuldige: Rai Vloet heeft beide uit de wedstrijd getrapt.snmght schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:40:
Schakel tweede helft pas in. Herhaling van Mazraoui wel gezien maar wat was er met Klaassen?
Ha dan snap ik wel de opmerking dat we Veltman missen vandaag.OPSLAGHOND schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:40:
[...]
Zelfde schuldige: Rai Vloet heeft beide uit de wedstrijd getrapt.
Basisplek in de CL!!
Die bankt tot de zomerstop niet meer nee. Of tenzij Ten Hag de laan uitgestuurd wordt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En voor Propper te hopen dat het geen kruisband is, maar gezien zijn reactie vrees ik van wel.
[ Voor 63% gewijzigd door Vos op 22-11-2020 13:59 ]
Daar doet Depay al hetzelfde, scoort in een oefenpotje en mag weer keer op keer blijven staan.toolkist schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:57:
[...]Oranje!
En, was het vandaag weer conform jouw verwachting of viel het toch best mee?Terranova schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:41:
[...]
Ja ik ook, vandaar mijn mening over Ekkelenkamp
Kan die naast de Vrij op de bank!
* DoeEensGek rent heel hard weg.
Hij doet het beter dan verwacht, maar het is nog steeds niet goed genoeg voor Ajax.P.O. Box schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:59:
[...]
En, was het vandaag weer conform jouw verwachting of viel het toch best mee?
Dan had ik liever dat Taylor een keer de kans kreeg.
nou ja, hij zit wel weer op de tribune. dat is raar als het echt zo ernstig is. ik hoop dat het dus vooral schrik was en dat het meevalt.Vos schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:58:
Mag toch hopen dat de blessures meevallen. Ook die van Labyad.
En voor Propper te hopen dat het geen kruisband is, maar gezien zijn reactie vrees ik van wel.
Op zich niet mee oneens, maar dus niet zo erg om de tv uit te zetten he? beetje lief zijn voor onze Ajacieden he (m.u.v. Zakaria)Terranova schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:59:
[...]
Hij doet het beter dan verwacht, maar het is nog steeds niet goed genoeg voor Ajax.
Dan had ik liever dat Taylor een keer de kans kreeg.
Nee hoor dat is niet raar. Als de kruisband knap zegt kan het op dat moment heel pijnlijk zijn, maar 10min later kan dit verdwenen zijn.P.O. Box schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:00:
[...]
nou ja, hij zit wel weer op de tribune. dat is raar als het echt zo ernstig is. ik hoop dat het dus vooral schrik was en dat het meevalt.
Eigen ervaring
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 22-11-2020 14:02 ]
ah ok, geen ervaring mee. Maar dan nog zou ik persoonlijk in de kleedkamer uit gaan huilenVos schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:01:
[...]
Nee hoor dat is niet raar. Als de kruisband knap zegt kan het op dat moment heel pijnlijk zijn, maar 10min later kan dit verdwenen zijn.
Kan je afdwingen hé.LZ86 schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:03:
Goed, al de 2e club die een complete offday heeft tegen Ajax. Ben je alvast snel af van de illusie dat het op doelsaldo spannend kan worden als de competitie op punten gelijk eindigt
Wel grappig dat normaal 12:15 een drama voor Ajax is.
DoeEensGek schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:09:
Wel grappig dat normaal 12:15 een drama voor Ajax is.
Ajax heeft nu 9 van de 10 wedstrijden om 12:15 gewonnen. Alleen die ene in Groningen niet.strafschop schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:00:
[...]
12:15 gebruiken ze pas sinds 2018/19. Dit is de 9e wedstrijd voor Ajax op dit tijdstip, de eerst zeven werden allemaal gewonnen. Alleen de laatste uit bij Groningen niet.
Feyenoord mist bijna de hele basis inmiddels. De koek is op.
We komen elke pot binnen 10 minuten achter de laatste maanden
Klopt maar er staat nog genoeg kwaliteit in het veld.LZ86 schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:33:
[...]
Behalve dan in het doel
Bijlow, Fer en Haps?LZ86 schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:33:
[...]
Bijlow J.
(Voetblessure)
Bozenik R.
(Enkelblessure)
Fer L.
(Spierblessure)
Haps R.
(Beenblessure)
Sinisterra L.
(Knieblessure)
van Beek S.
(knieblessure)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nee op doelsaldo wordt het niet snel meer spannend. Maar dat komt toch grotendeels door die pot tegen VVV natuurlijk. 5 keer scoren tegen Heracles is geen wonder.LZ86 schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:03:
Goed, al de 2e club die een complete offday heeft tegen Ajax. Ben je alvast snel af van de illusie dat het op doelsaldo spannend kan worden als de competitie op punten gelijk eindigt
Vorig jaar verloor Ajax van Heracles toch?snmght schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:42:
[...]
Nee op doelsaldo wordt het niet snel meer spannend. Maar dat komt toch grotendeels door die pot tegen VVV natuurlijk. 5 keer scoren tegen Heracles is geen wonder.
Ja, domme overtreding keihard op de enkels.Vos schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:45:
Rood Feyenoord?
Helaas wel. Wel een lastige situatie om te beoordelen. Opzet is het niet, maar iets minder lomp had wel gekund. Ik denk dat de rode kaart meer het gevolg is van de mogelijke blessure van de Fortuna speler.Vos schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:45:
Rood Feyenoord?
Ik denk dat de kaart wel geseponeerd gaat worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 22-11-2020 14:48 ]
⏩ PVOutput☀️
Had de VAR dat dan niet kunnen overrulen?Quad schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:48:
[...]
Ik denk dat de kaart wel geseponeerd gaat worden.
Had gemogen omdat het een directe rode kaart was.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk dat hij bij geel niet had ingegrepen maar bij rood ook niet. Je kan hem zeker geven.D-e-n schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:52:
Had de VAR dat dan niet kunnen overrulen?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar dan kan hij ook niet geseponeerd wordenph4ge schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:56:
[...]
Ik denk dat hij bij geel niet had ingegrepen maar bij rood ook niet. Je kan hem zeker geven.
Het zou me verbazen als hij geseponeerd wordt. 1 wedstrijd schorsing denk ikD-e-n schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:01:
[...]
Maar dan kan hij ook niet geseponeerd worden
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
UnderstatementVos schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:04:
Fijne goal Senesi!
Wat een werelddoelpunt!
Onderschat Joris van Benthem niet!D-e-n schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:01:
[...]
Maar dan kan hij ook niet geseponeerd worden
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 30% gewijzigd door Vos op 22-11-2020 15:15 ]
Nu affluiten.Deadsy schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:01:
Ik heb 2-1 voor Feyenoord.... Klote.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Absoluut wel. Contact is contact. Hoe ligt ookkrissie100 schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:17:
Absoluut geen penalty.
Ik vind het wel een feitGunner schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:17:
[...]
Volgens mij presenteert @remco112 het ook niet als feit. Hij zegt niet DIT IS EEN WERELDDOELPUNT.![]()
Maar ik vind het ook een erg fraaie goal.
En jij bent van de Feyenoord Fanclub?Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:18:
[...]
Absoluut wel. Contact is contact. Hoe ligt ook
In Engeland denken ze dat dit in Bananasplit zit...
Nooit meer Botteghin btw
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
...
Verwijderd
Moeten ze in Engeland weten.krissie100 schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:20:
[...]
En jij bent van de Feyenoord Fanclub?
In Engeland denken ze dat dit in Bananasplit zit...
Ik ook. Hopen dat het zo blijftDeadsy schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:01:
Ik heb 2-1 voor Feyenoord.... Klote.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021