[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.701 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:45

Typhone

Who Dares Wins

Labyad gaat vaker spelen begreep ik uit slecht nieuws verhalen op de interwebz. Gelukkig komt de winterstop al snel. Gaat de transfermarkt überhaupt open eigenlijk?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Malen is even uit vorm , maar is wel een zeer complete spits in wording.
Die gaat er wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-10 23:39
Typhone schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:27:
Labyad gaat vaker spelen begreep ik uit slecht nieuws verhalen op de interwebz. Gelukkig komt de winterstop al snel. Gaat de transfermarkt überhaupt open eigenlijk?
Mag dan hopen omdat ze anticiperen op pijntjes en blessures. Labyad is prima als 17e of 18e selectiespeler, maar bij lange na niet goed genoeg voor een basisplek imho.

Las dat ze bij Liverpool na de CL ontmoeting met Ajax onder de indruk waren van Schuurs, met wat mazzel pikken ze die op in de winterstop :+ . Marc Netto sleept er vast een leuk bedrag uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
BoB_HenK schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:56:
[...]Las dat ze bij Liverpool na de CL ontmoeting met Ajax onder de indruk waren van Schuurs, met wat mazzel pikken ze die op in de winterstop :+ . Marc Netto sleept er vast een leuk bedrag uit.
20 miljoen + 3 CL punten, ze zijn dan hopelijk toch veilig.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:02:
[...]

20 miljoen + 3 CL punten, ze zijn dan hopelijk toch veilig.
Aangezien de transferwindow pas na einde CL groep opengaat en clubs meestal dan pas beginnen te bieden.... :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

BoB_HenK schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:56:
[...]

Mag dan hopen omdat ze anticiperen op pijntjes en blessures. Labyad is prima als 17e of 18e selectiespeler, maar bij lange na niet goed genoeg voor een basisplek imho.

Las dat ze bij Liverpool na de CL ontmoeting met Ajax onder de indruk waren van Schuurs, met wat mazzel pikken ze die op in de winterstop :+ . Marc Netto sleept er vast een leuk bedrag uit.
Bevrijden wij Eriksen even bij Inter en we zijn 10 februari kampioen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:45:
[...]Aangezien de transferwindow pas na einde CL groep opengaat en clubs meestal dan pas beginnen te bieden.... :p
Het zal al eerder aangeboden kunnen worden, als ze het op papier zetten dan gaat dat terecht een hoop gezeik geven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:54
Tjonge ado... Wat krijgt die Brood nu op zijn brood....
Toch gewoon een armoedig team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Waar krijgt Brood de schuld van dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Typhone schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:27:
Labyad is toch gewoon een prima voetballer? Als hij, zoals afgelopen zondag, in het dienst van het elftal speelt, vind ik het best wel een waarde hebben voor grofweg alle eredivisiewedstrijden. Op CL niveau tegen Liverpool/Atalanta is hij niet opgewassen, maar dat geldt voor nog wel meer van zijn ploeggenoten.

Labyad had vergelijkbare, misschien zelfs betere statistieken bij Utrecht als bijvoorbeeld Tannane van Vitesse die door media Nederland wordt opgehemeld. Laten we niet doen alsof Labyad niet kan voetballen. Is voor elke club in de eredivisie buiten Ajax en PSV een van de sterkhouders. Labyad op 10 of Dani de Wit/Diemers/Toornstra? Ik had het wel geweten...

[ Voor 3% gewijzigd door VDS91 op 10-11-2020 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
VDS91 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:32:
Labyad had vergelijkbare, misschien zelfs betere statistieken bij Utrecht als bijvoorbeeld Tannane van Vitesse die door media Nederland wordt opgehemeld.
Tja, de voetbalmedia... Die hebben niks zinnigers te doen.
Laten we niet doen alsof Labyad niet kan voetballen. Is voor elke club in de eredivisie buiten Ajax en PSV een van de sterkhouders. Labyad op 10 of Dani de Wit/Diemers/Toornstra? Ik had het wel geweten...
Als ik daaruit moet kiezen weet ik het ook wel, dan maar geen nr 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-10 11:54

snmght

imho dan he

Typhone schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:47:
[...]

Bevrijden wij Eriksen even bij Inter en we zijn 10 februari kampioen :+
Kom maar door, plus een goede CV. Wober mag van mij terugkomen al kun je ook eens een balletje opgooien bij Pique of die niet al wil afbouwen. Barcelona heeft toch knaken nodig. ;)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-10 13:41
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:59:
Waar krijgt Brood de schuld van dan?
De prestaties van de komende maanden. :+

Labyad is geen topper en als hij erin komt ga je er altijd op achteruit. Maar het is wel handig om hem erbij te hebben.
Dit gaat een vrij zwaar seizoen worden, dus als je veel spelers hebt om mee te kunnen afwisselen dan is dat gewoon handig.
Je kunt niet het hele seizoen met dezelfde 11 spelen.

Veel spelers moeten gewoon 2x in de week aan de bak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hofland de volgende die ontslagen is.

Haha de trainers vallen met bosjes nu. Fortuna gaat mijn nog punten kosten in mijn poule want die hadden redelijk wat ingekocht (niet heel slecht) maar vallen de laatste tijd wel akelig door de mand.

[ Voor 34% gewijzigd door Typhone op 11-11-2020 12:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Fortuna had zich ten doel gesteld aansluiting te vinden bij de middenmoot in de eredivisie
Ambitie hebben is goed maar mag hopen dat dit geen reden voor het ontslag is. Je bent als Fortuna Sittard voor het 3de seizoen op rij aanwezig in de eredivisie. De twee voorgaande seizoenen hebben ze tegen degradatie gevochten en dan verwacht je nu in de middenmoot te belanden in een seizoen waar thuisvoordeel vrijwel compleet is weggevallen. Hetzelfde geldt trouwens voor het ontslag bij ADO den Haag. Zeker in ogenschouw nemende bij Fortuna dat ze tegen zowel Ajax, PSV, AZ (gelijk spel is boven verwachting) en FC Twente (onverwacht goed begin) hebben gespeeld. Dan kan je eigenlijk concluderen dat ze hadden moeten moeten winnen van FC Emmen en PEC Zwolle en gelijk spelen tegen FC Groningen en SC Heerenveen.

Zijn ze niet in staat om een geschikte kandidaat te vinden of zijn de ambities onrealistisch voor de clubs. In de 8 wedstrijden is het niet verrassend dat Fortuna Sittard 3 van die wedstrijden verliest eigenlijk altijd verliest (Ajax, PSV, AZ), gelijkspel aannemelijk (SC Heerenveen, FC Groningen) en winst mogelijk (FC Emmen, PEC Zwolle). Waarbij FC Twente het nu beter dan verwacht doet en derhalve wat lastiger in te schatten is geweest.

Doen ze het dan zo slecht op basis van een verwachting?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:21:
[...]

Kom maar door, plus een goede CV. Wober mag van mij terugkomen al kun je ook eens een balletje opgooien bij Pique of die niet al wil afbouwen. Barcelona heeft toch knaken nodig. ;)
Alsjeblieft niet.
Laten we het wel Ajax houden en niet Fc Rollator Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:54
Napo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:57:
[...]

[...]

Ambitie hebben is goed maar mag hopen dat dit geen reden voor het ontslag is. Je bent als Fortuna Sittard voor het 3de seizoen op rij aanwezig in de eredivisie. De twee voorgaande seizoenen hebben ze tegen degradatie gevochten en dan verwacht je nu in de middenmoot te belanden in een seizoen waar thuisvoordeel vrijwel compleet is weggevallen. Hetzelfde geldt trouwens voor het ontslag bij ADO den Haag. Zeker in ogenschouw nemende bij Fortuna dat ze tegen zowel Ajax, PSV, AZ (gelijk spel is boven verwachting) en FC Twente (onverwacht goed begin) hebben gespeeld. Dan kan je eigenlijk concluderen dat ze hadden moeten moeten winnen van FC Emmen en PEC Zwolle en gelijk spelen tegen FC Groningen en SC Heerenveen.

Zijn ze niet in staat om een geschikte kandidaat te vinden of zijn de ambities onrealistisch voor de clubs. In de 8 wedstrijden is het niet verrassend dat Fortuna Sittard 3 van die wedstrijden verliest eigenlijk altijd verliest (Ajax, PSV, AZ), gelijkspel aannemelijk (SC Heerenveen, FC Groningen) en winst mogelijk (FC Emmen, PEC Zwolle). Waarbij FC Twente het nu beter dan verwacht doet en derhalve wat lastiger in te schatten is geweest.

Doen ze het dan zo slecht op basis van een verwachting?
En het kost ook gewoon geld het ontslaan van trainers, ook niet echt heel handig in deze tijden...zeker niet voor kleine clubs.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Voor de mensen die nog even willen lachen.
Volgens vi zou de jong bij as Roma in beeld zijn als technisch directeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 09:18
Bijlow is de rest van het jaar uitgeschakeld met een voetblessure. Voor Kokcu lijkt hetzelfde te gelden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:19:
Bijlow is de rest van het jaar uitgeschakeld met een voetblessure. Voor Kokcu lijkt hetzelfde te gelden.
Het blessureleed lijkt dit seizoen zijn einde niet te kennen bij Feyenoord :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:32:
[...]

Het blessureleed lijkt dit seizoen zijn einde niet te kennen bij Feyenoord :|
Lijkt redelijk op begin vorig seizoen toch? Toen kwam er ook pas vanaf eind november/december verbetering i het aantal blessures als ik het me goed herinner. En die Verheijen maar stil zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:24

Quad

Doof

https://nos.nl/artikel/23...rnooi-vanwege-corona.html

Geen amateurs in de KNVB beker dit seizoen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:37
Dan mag ik hopen dat de KNVB de clubs iig de startbonus uitbetaald. De amateurclubs hebben het al zwaar genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Terranova schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:20:
Dan mag ik hopen dat de KNVB de clubs iig de startbonus uitbetaald. De amateurclubs hebben het al zwaar genoeg
Denk je dat ze daar slim genoeg zijn om daar aan gedacht te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:49
Deadsy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:54:
[...]

Denk je dat ze daar slim genoeg zijn om daar aan gedacht te hebben?
Slim genoeg om aan gedacht te hebben ja, gaan ze nooit doen :+

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
ElPaco schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:06:
[...]

Slim genoeg om aan gedacht te hebben ja, gaan ze nooit doen :+
Financiële tegemoetkoming

Het bestuur betaald voetbal komt de amateurclubs die nog in het toernooi om de TOTO KNVB Beker zaten tegemoet door de wedstrijdvergoedingen van de wedstrijden in de eerste ronde toch uit te keren, ook al worden deze wedstrijden niet gespeeld en zijn deze wedstrijdvergoedingen niet verschuldigd.

Daarnaast stond op voorhand vast dat wanneer amateurverenigingen toch het bekertoernooi hadden kunnen vervolgen, negen amateurverenigingen zich zouden hebben geplaatst voor de tweede ronde. Een vergoeding die gelijk staat aan de hoogte van deze wedstrijdvergoedingen wordt op een gelijkmatige manier verdeeld over de 26 nog deelnemende amateurverenigingen. De betaaldvoetbalclubs die door de gewijzigde opzet één of twee vrijstellingen krijgen in de eerste en/of tweede ronde, worden op eenzelfde wijze gecompenseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:49
Netjes, had ik echt niet verwacht. Is wel een flinke opsteker voor deze clubs!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
En toegelaten tot de beker volgend seizoen. Daar hoeven ze zich niet voor de kwalificeren.

...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zo afgelopen met de interlands. Terug naar de Eredivisie!
@Hackus :D, wat staat er op het programma?

[ Voor 18% gewijzigd door Typhone op 19-11-2020 09:52 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 9
Zaterdag
18:45
Willem II - VVV-Venlo
20:00u
FC Groningen - Vitesse
21:00u
PEC Zwolle - FC Utrecht

Zondag
12:15u
Ajax - Heracles
14:30u
Fortuna Sittard - Feyenoord
Sparta - ADO Den Haag
16:45u
RKC - scHeerenveen
FC Twente - PSV
AZ - FC Emmen

beetje vroeg, maar lekker weer Eredivisie

[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 19-11-2020 10:23 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10 21:20
ElPaco schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:11:
Netjes, had ik echt niet verwacht. Is wel een flinke opsteker voor deze clubs!
Die 10 duizend euro dat de clubs ontvangen is vanwege kwalificatie. De knvb keert die alleen maar uit als de wedstrijd daadwerkelijk gespeeld wordt is een goede regeling.
Omdat de clubs moeten voldoen aan bepaalde eisen in de 1ste "offciele ronde".

Maar nu verbiedt de KNVB/Regering de clubs dat ze mogen spelen.
Als ze die 10 duizend niet hadden uitgekeerd was het echt van de zotte geweest.

• ph4ge
Ook Haps is tot na de winterstop geblesseerd. Die sluit dus aan bij Sinisterra, Van Beek, Bozenik, Jorgenson, Fer, Conteh, Kokcu en Bijlow. Nog net geen compleet elftal.

[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 19-11-2020 13:19 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:16
ph4ge schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:19:
Ook Haps is tot na de winterstop geblesseerd. Die sluit dus aan bij Sinisterra, Van Beek, Bozenik, Jorgenson, Fer, Conteh, Kokcu en Bijlow. Nog net geen compleet elftal.
Zijn er nog genoeg reserves over of moet Advocaat zijn opmerking over het verdienen van jeugdspelers gaan aanpassen?

• ph4ge
Pompi schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:20:
[...]

Zijn er nog genoeg reserves over of moet Advocaat zijn opmerking over het verdienen van jeugdspelers gaan aanpassen?
Ik denk Malacia linksback, Linssen linksbuiten en Bannis in de spits. Je hebt zo maar kans dat Vente straks ineens weer op de bank zit. :+

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:16
ph4ge schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:23:
[...]

Ik denk Malacia linksback, Linssen linksbuiten en Bannis in de spits. Je hebt zo maar kans dat Vente straks ineens weer op de bank zit. :+
De basis valt dus nog wel mee, alleen wordt je bank (als ik het zo hoor) dus echt één die bij een rechter rijtje club niet misstaat

• ph4ge
Pompi schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:25:
[...]

De basis valt dus nog wel mee, alleen wordt je bank (als ik het zo hoor) dus echt één die bij een rechter rijtje club niet misstaat
Azarkan is ook wel een talent die wellicht een kans verdient op linksbuiten (maarja, door Corona heeft hij al maanden geen wedstrijd gespeeld), maar verder wordt de spoeling zo wel heel dun, ja.

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
Er staat dan een elftal dat prima in de ED mee moet kunnen draaien. Voor een top klassering is het onvoldoende en voor de EL is het ook erg mager. Hoop dat van de nood een deugd gemaakt wordt en de jeugd goed stage kan lopen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-10 11:54

snmght

imho dan he

Als ik dit artikel lees en dan vooral de rijtjes check, dan zou ik zonder diepgaande clubkennis denken dat Feyenoord er niet zo florissant voor staat. Is de financiële situatie werkelijk zo slecht?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
snmght schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:07:
Als ik dit artikel lees en dan vooral de rijtjes check, dan zou ik zonder diepgaande clubkennis denken dat Feyenoord er niet zo florissant voor staat. Is de financiële situatie werkelijk zo slecht?
Je moet niet naar het laatste nummertje kijken om te concluderen of het er goed of slecht voor staat. Transfers blijven altijd invloed houden. Voor iets meer context
Feyenoord heeft het boekjaar 2019-2020 ondanks het coronavirus weten af te sluiten met een positief bedrijfsresultaat van 0,5 miljoen euro op een omzet van ruim 73 miljoen euro. Vooral doordat het resultaat op transfers bijna 9 miljoen negatief was, noteerde de club over het boekjaar een netto resultaat van 6,7 miljoen euro negatief. Het eigen vermogen bedroeg per 30 juni 2020 18,6 miljoen euro. Volgens het KNVB financieel ratingsysteem (FRS) behoort Feyenoord tot de financieel gezonde clubs.
In dit geval heeft het zeker te maken hebben met transfers. Hoewel er eigenlijk geen volledig betrouwbare bronnen zijn geeft het volgende wellicht een prima overzicht;

transfermarkt

2019/20
Uitgaven: €5,4m
Inkomsten: €0

Je gaat dan al vrij snel een verlies krijgen terwijl het deels interen is op het eigen vermogen dankzij transfers van het seizoen daarvoor (zegge €11,1m positief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:54
Artikel over winsten en verliezen eredivisie clubs
https://www.nu.nl/voetbal...ronatijd-hoe-kan-dat.html

Niet best wat betreft Feyenoord

Edit : al meegenomen hier zie ik, excuses

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 20-11-2020 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ph4ge schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:19:
We kunnen waarschijnlijk Malacia ook toevoegen aan dit lijstje. Hij kampt met nog onbekende knieklachten en is er waarschijnlijk zondag niet bij. Dat zijn meestal ook geen blessures die met een paar dagen rust weer over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Ankona schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:37:
Er staat dan een elftal dat prima in de ED mee moet kunnen draaien. Voor een top klassering is het onvoldoende en voor de EL is het ook erg mager.
Tien wedstrijden in 32 dagen vanaf aanstaande zondag.
Zondag Fortuna Sittard uit
Donderdag CSKA Moskou uit
Zondag Fc Utrecht thuis
Donderdag Dinamo Zagreb thuis
Zondag Heracles Almelo thuis
Donderdag Wolfsberger uit
Zondag VVV Venlo uit
Woensdag 2e ronde KNVB beker
Zondag Vitesse uit
Woensdag Heerenveen thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:21
Ajax - Utrecht in de 2e ronde van de knvb beker

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
strafschop schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:31:
[...]

Tien wedstrijden in 32 dagen vanaf aanstaande zondag.

[...]
9 dus, na deze loting;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8jdaLcvQ5xOx0w5ACyZCDEd9xgc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PRa2n4CZbu621qEGwfYocSz4.png?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door P.O. Box op 21-11-2020 23:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:32

Vos

AFCA

Vrijgeloot? Wat is dat voor onzin dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Vos schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:44:
Vrijgeloot? Wat is dat voor onzin dan?
Amateurclubs zijn er tussen uit :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-10 22:01
Martinusz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:49:
[...]

Amateurclubs zijn er tussen uit :)
Dat rijtje zijn toch de amateurclubs? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ze hadden natuurlijk helemaal niet moeten loten wie de bye kreeg, maar die aan Feyenoord en Utrecht moeten geven als (minieme) compensatie voor hoe de beker vorig jaar afgelopen is.

[edit]ook zou ik alle teams die in Europa spelen een bye gegeven hebben, maar van de andere kant is dat natuurlijk niet vastgelegd in welke regels dan ook dus kan ik me voorstellen dat ze dat niet aangedurfd hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door toolkist op 22-11-2020 01:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:49
De Graafschap-PSV, gelukkig heeft PSV geweldige herinneringen aan het spelen tegen een KKD club in de beker... *Kuch* :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat wordt natuurlijk gewoon jong Ajax en jong PSV die gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 22 november 2020 @ 01:03:
Ze hadden natuurlijk helemaal niet moeten loten wie de bye kreeg..
Eventuele vrijstellingen moet je vooraf regelen. De elf winnaars uit de 1e ronde wilden er waarschijnlijk ook allemaal eentje. En ook als je de Europees spelende clubs nog een bye had gegeven, dan moest er nog steeds geloot worden voor de overigen. Anders kom je niet van 23 naar 16.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 9 deel 2
Zondag
12:15u
Ajax - Heracles
14:30u
Fortuna Sittard - Feyenoord
Sparta - ADO Den Haag
16:45u
RKC - scHeerenveen
FC Twente - PSV
AZ - FC Emmen

reeds gespeeld
Zaterdag
18:45
Willem II - VVV-Venlo 2-1
FC Groningen - Vitesse 1-1
21:00u
PEC Zwolle - FC Utrecht 1-1

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
strafschop schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:53:
[...]

Eventuele vrijstellingen moet je vooraf regelen. De elf winnaars uit de 1e ronde wilden er waarschijnlijk ook allemaal eentje. En ook als je de Europees spelende clubs nog een bye had gegeven, dan moest er nog steeds geloot worden voor de overigen. Anders kom je niet van 23 naar 16.
Ik denk dat verreweg het grootse deel van de andere deelnemers begrip gehad zou hebben als ze Feyenoord en Utrecht een bye hadden gegeven met de motivatie 'dit is het minste wat we kunnen doen gezien de afgelaste bekerfinale vorig jaar'.
De Europees spelende teams een bye geven zou wellicht op meer verzet rekenen ivm 'er wordt al zoveel rekening met ze gehouden'.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDvINxKy-k5pVyPKQNusg_a7rns=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HK3mI2DQmqAYczdpTit0yE7Z.jpg?f=user_large

Brrrrr... Labyad op het middenveld en Blind als centrale verdediger. Dat gaat gaten opleveren. Ik houd mijn hart vast. Sowieso onbegrijpelijk dat Blind start, had Alvarez centraal neergezet. Woensdag is de CL, dat gaat Blind nooit trekken deze belasting.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:49
Helemaal met je eens, doe verd*mme eens voorzichtig met Blind.
Ik weet dat hij wordt gemonitord enzo en dat hij een pacemaker heeft, maar volgens mij is hij nog niet volledig hersteld als je naar zijn spel kijkt.

FC Twente-PSV, zie PSV daar zeker nog niet 1-2-3 drie punten pakken hoor.

Edit: Wel grappig dat RKC nu "gewoon" 15e staat. Ja het seizoen is nog vroeg, maar vorig seizoen stonden ze het hele seizoen stijf onderaan. Lach mij kapot als ze zich dit jaar handhaven.

[ Voor 39% gewijzigd door Maarten_E op 22-11-2020 11:56 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Han schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:38:
[Afbeelding]

Brrrrr... Labyad op het middenveld en Blind als centrale verdediger. Dat gaat gaten opleveren. Ik houd mijn hart vast. Sowieso onbegrijpelijk dat Blind start, had Alvarez centraal neergezet. Woensdag is de CL, dat gaat Blind nooit trekken deze belasting.
Je bedoelt waarschijnlijk Martinez ipv Alvarez ;)
Daarnaast ik zie geen reden om rust te geven :? Als hij niet genoeg fit zou zijn zou die niet in het veld staan, alles wordt gemonitord bij trainingen en wedstrijden en ik denk bij Daley nog wel wat extra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:53:
Helemaal met je eens, doe verd*mme eens voorzichtig met Blind.
Dit seizoen 4x gewisseld in 8 competitiewedstrijden. In 2018/19 en 2019/20 5x in 54 wedstrijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Martinusz schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:57:
Je bedoelt waarschijnlijk Martinez ipv Alvarez ;)
Nee hoor, ik bedoel echt Alvarez. Centraal tegen Heracles zal dat prima gaan.
Daarnaast ik zie geen reden om rust te geven :? Als hij niet genoeg fit zou zijn zou die niet in het veld staan, alles wordt gemonitord bij trainingen en wedstrijden en ik denk bij Daley nog wel wat extra.
Ik wel... na het momentje in de voorbereiding is hij nog geen schijntje van zijn eerdere niveau en moet je hem in mijn ogen sparen. Blind is alles behalve topfit, kan het vaak niet meer belopen. Dan moet je doseren, waarbij dit een wedstrijd is die je rustig kan overslaan of op de bank kan beginnen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-10 09:34
Ten Hag zegt juist dat Blind juist veel wedstrijden moet spelen. Ik wil niet zeggen dat ik het bij dit specifiek geval eens ben met Eric, maar hij heeft zeker op een manier wel gelijk. Wij gaan er snel vanuit dat als spelers niet topfit zijn, rust de oplossing is, terwijl bij sommige spelers meer speeltijd juist de oplossing kan zijn. Als Blind echt rust nodig gehad zou hebben, zou hij het wel aangegeven hebben.

Dus kortom, niet geheel eens met de stelling dat Blind rust nodig heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:08
Han schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:38:
[Afbeelding]

Überhaupt Labyad bij Ajax... brrrr

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lekker Traoré! Snel gehandeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Sodeju die kreeg je snel onder controle en maakte ie even mooi af!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Lekker begin :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Labyad met een poging Ziyechiaans voor te geven. Eigenlijk mislukt, maar Traore ramt hem er toch in. olé

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

P.O. Box schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:24:
Labyad met een poging Ziyechiaans voor te geven. Eigenlijk mislukt, maar Traore ramt hem er toch in. olé
Haha ja zo’n typische bal die normaal nooit iets is vliegt er nu keihard in.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ehm, dat was Neres :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Hij verlegt het spel van de linkerkant naar de rechterkant, zou niet mijn eerste keuze zijn aangezien hij hem mee had kunnen geven aan Tagliafico(?). De verplaatsing was ook niet bijzonder goed te noemen maar hij kwam aan, derhalve ook niet mislukt.

De voorzet van Neres schiet met wat toeval door en wordt goed afgerond door Traore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
echt? oei 8)

Fox Sports Go vervormt het beeld wel heel erg :+

[ Voor 14% gewijzigd door P.O. Box op 22-11-2020 12:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Echt Labyad, hoe kan je nou zo die bal geven, dat is vragen om een onderschepping

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Mooi dat Ajax snel op voorsprong is gekomen. Ff doorzetten en voor rust beslissen aub.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Fijn dat achtergrond geluid waar ze qua opnames niet verder kwamen dan wohooool hohoohoo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, hopelijk komt Ekkelenkamp niet. Labyad en Ekkelenkamp op't veld voor Ajax trek ik echt niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Terranova schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:35:
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, hopelijk komt Ekkelenkamp niet. Labyad en Ekkelenkamp op't veld voor Ajax trek ik echt niet
Shit is about to happen :/

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Ik ga het niet doen, maar eigenlijk moet ik de TV uitzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Zonde dat ze eiting hebben laten gaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ach heerlijk even wat MacBooks op de achtergrond klaarmaken voor verkoop! Met Ajax met een schuin oog erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
vind ik een beetje overdreven. Ekkelenkamp valt over het algemeen prima in.... die Labyad is een ander verhaal :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
groggy schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:36:
[...]

Brr juist niet. Dan werd het spel nog trager

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
groggy schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:36:
[...]

Dat sowieso maar het is vooral zonde dat na een succesvol jaar Martinez blijkbaar niet meer op het middenveld kan voetballen volgens Ten Hag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:37:
[...]

Brr juist niet. Dan werd het spel nog trager
liever eiting dan Ekkelenkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
P.O. Box schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:37:
[...]

vind ik een beetje overdreven. Ekkelenkamp valt over het algemeen prima in.... die Labyad is een ander verhaal :+
Ik denk dat je over zo'n 70 minuten+rust wel iets anders gaat zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:39:
[...]

Ik denk dat je over zo'n 70 minuten+rust wel iets anders gaat zeggen...
neuh, ik baseer me graag op meerdere wedstrijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:24

Quad

Doof

Jammer, mijn favoriete Ajax speler geblesseerd eraf. :/

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
P.O. Box schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:40:
[...]

neuh, ik baseer me graag op meerdere wedstrijden
Ja ik ook, vandaar mijn mening over Ekkelenkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:41:
[...]

Ja ik ook, vandaar mijn mening over Ekkelenkamp
:+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Voor de neutrale kijker wellicht een positieve ontwikkeling. Laat de wedstrijd maar een wedstrijd worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
groggy schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:39:
[...]
liever eiting dan Ekkelenkamp
Voor de plek van Eiting heb je voldoende alternatieven, voor op 10 momenteel niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Die dikke tadic is gewoon te traag hea. Als hij sneller was geweest kon hij doorlopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Yes! 2-0

Heerlijke poeier

[ Voor 88% gewijzigd door Vos op 22-11-2020 12:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

BOOM NERES!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Een terechte BAM! :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
zo dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
wow

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bam!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

RIP doelnet. Haha damn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Heeft Labyad al een goeie pass gegeven vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Nico is echt hopeloos uit vorm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-10 22:01
https://streamable.com/qmxhgh
Deze 2-0 van Neres is wel de moeite waard. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Terranova schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:48:
Heeft Labyad al een goeie pass gegeven vandaag dit seizoen?
Even voor je gefixed ;)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Pfff ... je vergeet de oefenwedstrijden en trainingen even voor het gemak? :+

10 - 10 - 10!! *O*

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-11-2020 12:52 ]

Pagina: 1 ... 83 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021