Wat een afgunst, het zou me niet verbazen als Vitesse nog wel verder uitloopt.Vos schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:59:
Bazoer terecht rood, helaas al 2-0.
Afgunst? Leg eens uit.CCJJVV schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:00:
[...]
Wat een afgunst, het zou me niet verbazen als Vitesse nog wel verder uitloopt.
Ik zie Vitesse dit alsnog niet verliezen, zeker niet als Emmen niet scoort voor rust.
Was niet gemeen nee, wilde wel voor de bal gaan.ParaDroid2 schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:02:
Hier een Vitesse supporter, het was wel terecht rood, maar eerder onbesuisd dan echt gemeen naar mijn idee.
Ik zie Vitesse dit alsnog niet verliezen, zeker niet als Emmen niet scoort voor rust.
Emmen is weinig dit seizoen, dus weinig gevaar Vitesse.
Was goed gezien door hem en inderdaad, eindelijk weer eens bestraft.LZ86 schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:06:
Eindelijk eens een scheids die een schwalbe bestraft
Nou.. toch nog een mooie goal..
[ Voor 17% gewijzigd door Grudgie op 08-11-2020 15:10 ]
De basis van zo'n beetje elk kampioenschap is weinig goals tegen krijgen.Erapaz schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:27:
[...]
Als je er eentje meer maakt dan je tegenstander win je de wedstrijd.
Eerste fatsoenlijke aanval, meteen een goal
[ Voor 85% gewijzigd door LZ86 op 08-11-2020 15:11 ]
Hij staat ook wel heel erg dicht tegen de keeper aan.
Lekker handig wel van Linssen, keeper zou em nooit gehad hebben
Keeper kon hier sowieso nooit bij. Er was ook helemaal geen protest.
[ Voor 37% gewijzigd door ph4ge op 08-11-2020 15:16 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat vermoeden heb ik ook, maar bewijs dat maar eens....Het is geen gelukkig huwelijk dit seizoen, Feyenoord en de arbitrage.ph4ge schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:14:
Krijg het gevoel dat er heel erg gezocht is door de VAR, het duurde ook erg lang en er werd naar allerlei momenten gekeken.
Keeper kon hier sowieso nooit bij.
Maar denk oprecht dat Linssen een van de slechtste aankopen van de afgelopen jaren is van Feyenoord. Diemers niet ver daarachter
Danilo 8
Giorgos Giakoumakis 7
Henk Veerman 7
Rai Vloet 7
..
..
..
Bryan Linssen -1
-3P.O. Box schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:20:
Topscorers lijst NL:
Danilo 8
Giorgos Giakoumakis 7
Henk Veerman 7
Rai Vloet 7
..
..
..
Bryan Linssen -1
Er werd vanuit meerdere hoeken naar hetzelfde moment gekeken, waarschijnlijk juist om te zien of de keeper er last van had.ph4ge schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:14:
Krijg het gevoel dat er heel erg gezocht is door de VAR, het duurde ook erg lang en er werd naar allerlei momenten gekeken.
Je hebt je 3-1 nuDeadsy schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:05:
Ik heb 3-1 voor Vitesse. Dus er moet nog wat gebeuren
Auw wat een misser op de 3-2.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 08-11-2020 15:58 ]
Dacht ik ook. Maar was een 100% kans. Maar geel was goed geweest.LZ86 schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:13:
Rood? Pingel is toch wel zat?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dan nog, ik dacht dat driedubbel straffen was afgeschaftOMX2000 schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:14:
[...]
Dacht ik ook. Maar was een 100% kans. Maar geel was goed geweest.
Ligt aan intentie wat voor kaart er gegeven wordt. Bijv. vasthouden is dan rood, wil je bal spelen maar mis je de bal net dan geel. Geen idee wat dit voor overtreding was?LZ86 schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:15:
[...]
Dan nog, ik dacht dat driedubbel straffen was afgeschaft
De 2e. Die rode kaart zal wel geseponeerd worden hoop ik.Vos schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:19:
[...]
Ligt aan intentie wat voor kaart er gegeven wordt. Bijv. vasthouden is dan rood, wil je bal spelen maar mis je de bal net dan geel. Geen idee wat dit voor overtreding was?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
Terecht afgekerud, Linssen liep gewoon tegen de keeper aan die anders die bal zo had kunnen oprapen.ph4ge schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:14:
alles kan off-topic
sportief gezien wel, maar zo zijn de regels.LZ86 schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:13:
Rood? Pingel is toch wel zat?
alles kan off-topic
Wel een verdiende voorsprong.
Tweede helft wordt het nog wel 2-2, waarschijnlijk ook nog een rode kaart voor AZ. Zo doen ze dat meestal.DoeEensGek schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:32:
Az staat op 2-0, kunnen we tot minuut 85 weer even wat anders kijken.
alles kan off-topic
Diemers niet ver achter Diemers?LZ86 schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:17:
Wou ook net klagen over Diemers. Maar toen maakte ie die goal. Maar die speelt ook verder waardeloos zeg.
Maar denk oprecht dat Diemers een van de slechtste aankopen van de afgelopen jaren is van Feyenoord. Diemers niet ver daarachter
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Precies!Ankona schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:34:
[...]
Tweede helft wordt het nog wel 2-2, waarschijnlijk ook nog een rode kaart voor AZ. Zo doen ze dat meestal.
Wat een onzin die handsbal... Manmanman
Offtopic wat een reclame bij fs1... Sinds iedereen kan kijken is het een stuk erger.
Ben benieuwd hoe het spel eruit ziet vandaag!
Eerste helft krijg je grote kansen die moeten erin.
Maar de rotte plek in ons team, Dankerlui en Dammers, weten het weer weg te geven.
Nog iemand die die spelers wil hebben?
Je ziet ze elke week schutteren.
Onnodig dit verlies. Feyenoord blij
hoop zelf op een 3-1ElPaco schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:11:
Het ziet er al een stuk beter uit bij PSV nu Dumfries en Gakpo terug zijn. Hopelijk wordt het de 5-0 of 6-0 die de analisten voorspelden.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik teken wel voor 14-0, de 10 thuis aantikken kunnen we al.OPSLAGHOND schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:23:
Willem II geeft genoeg weg voor een monsterscore.
Hopelijk blijft de selectie vanaf nu vrij van corona.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het is dat Willem II niet wil/kan maar achterin bij PSV gaat erg veel mis.ElPaco schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:29:
Die had moeten zitten Malen! Heerlijk hoe PSV staat te spelen, als het zo elke pot is dan wordt het nog leuk!
Erg veel mis valt toch wel mee? Zeker 1e half uur had Willem 2 niks te zeggen. Daarna nam PSV wat gas terug maar echt gevaarlijk werd het niet toch?OPSLAGHOND schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:35:
[...]
Het is dat Willem II niet wil/kan maar achterin bij PSV gaat erg veel mis.
Willem II speelt alles terug, slechts 1 schot die meters over het doel ging.ElPaco schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:45:
[...]Erg veel mis valt toch wel mee? Zeker 1e half uur had Willem 2 niks te zeggen. Daarna nam PSV wat gas terug maar echt gevaarlijk werd het niet toch?
Met zo'n keeper zou ik wat vaker van afstand schieten.
Ja en dat dwong PSV af door zo te jagen. Dan staat het toch juist prima? Het hele team deed mee waardoor je zag dat Willem 2 de bal amper over de middenlijn kreeg.OPSLAGHOND schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:51:
[...]
Willem II speelt alles terug, slechts 1 schot die meters over het doel ging.
Met zo'n keeper zou ik wat vaker van afstand schieten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 41% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-11-2020 21:18 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Voor Gakpo, viel te verwachten. Maar Malen staat echt weer kansen te verprutsen vandaag.Zingo schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:17:
Gelukkig stond Mvogo goed te keepen. Hoop dat Malen er zo uitgaat voor Madueke, want hij speelt echt heel zwak weer.
Dat moet een paar wedstrijden zijn.ElPaco schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:18:
So he, daar heb je geen VAR voor nodig. Smerig zeg.
Lijkt me ook einde wedstrijd qua kansen voor Willem II.
Hier had PSV aan het doelsaldo kunnen werken.
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 08-11-2020 21:53 ]
alles kan off-topic
Ja goed, maar wel zonder wereldkampioen in de selectie, daar gaat het misAnkona schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:34:
We kijken hier wel naar Willem II, een NL topclub die ons land in de Europa League mocht vertegenwoordigen!
Als je zijn shirt mocht bedrukken voor de wedstrijd dan zou je de M toch in een F veranderen?ElPaco schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:34:
De naam Malen wordt nu al voor de 12e keer genoemd met een gefaald actie die dan volgt. Echt zo zonde.
Weet je meteen waar dat nummer er onder voor staatOPSLAGHOND schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:36:
[...]
Als je zijn shirt mocht bedrukken voor de wedstrijd dan zou je de M toch in een F veranderen?
Misschien is Babel een optie?carpebios schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:29:
Als die dan als Labyad vertrekt niets mis mee. Kunnen ze een echte goaltjesmaker halen, ipv iemand die steeds recht op de keeper speelt.
[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 08-11-2020 21:54 . Reden: Quote aangepast ]
...
Als Malen als zijn 80%+ kansen had afgerond vandaag was het 6-0 geweest, geen vuiltje aan de lucht. Mja, dat deed hij niet.Zingo schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:49:
3-0 in de pocket. Jammer dat ze na de eerste 15 minuten niet veel meer lieten zien. We zien dit seizoen vaker dat PSV na een goede opening het laat lopen. Misschien dat ze dat nu doen omdat het 2-0 was, maar volgens mij kan je toch beter eerst 3-0 voorstaan voor je rustiger aan gaat doen. Als het 2-1 wordt kan het zomaar gaan spoken.
Haha, Labyad is niet echt welkom in Eindhoventoolkist schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:44:
Ok we moeten dus Malen en Ihattaren ruilen voor Labyad en Promes plus wat centen? Waar moet ik tekenen?
Ok dan Mazraoui, jij je zin. Ekkelenkamp mag er ook wel bijElPaco schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:46:
[...]
Haha, Labyad is niet echt welkom in Eindhoven
Pas maar op, straks is jullie selectie te dun als de pleuris (=corona) uitbreekttoolkist schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:17:
[...]
Ok dan Mazraoui, jij je zin. Ekkelenkamp mag er ook wel bij
Maar spelers die al hun 80%+ kansen afronden spelen niet in de eredivisie.ElPaco schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:51:
[...]
Als Malen als zijn 80%+ kansen had afgerond vandaag was het 6-0 geweest, geen vuiltje aan de lucht. Mja, dat deed hij niet.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, wel de samenvatting. Hij lijkt me gewoon hopeloos uit vorm. Ik mag hopen dat het dat is in elk geval; niet dat hij nooit meer zijn niveau gaat halen na zijn blessure (Strootman-scenario). Talent heeft Malen namelijk in overschot. Hoop (toch zeker voor Oranje) dat hij zijn vorm weer vindt. Het liefst zo ergens vlak voor het EK pas though, dan heeft PSV er weinig profijt van in de kampioensrace.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021