Natuurlijk is dat wel relevant, zie ook de rode kaart voor het "natrappen" van vorige week.toolkist schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:47:
[...]
Boeiend dat ie met z'n arm zwaait? Hij raakt em niet.
En al zou ie em raken dan ga je echt niet zo neer, zeker als je ziet hoe ie vlak ervoor het duel bij Klaassen aangaat en dan nergens last van heeft.
Natuurlijk is dat wel relevant als je tegen Ajax bent.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nee hoor, als Tadic continu met z'n armen molenwiekend rond gaat rennen is er geen scheids die er wat van zegt totdat ie iemand raakt.Napo schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:49:
[...]
Natuurlijk is dat wel relevant, zie ook de rode kaart voor het "natrappen" van vorige week.
Waarbij het wel uitmaakt of er een speler in de buurt is met derhalve potentieel gevaarlijk onbesuisd of onvoorzichtigtoolkist schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:50:
[...]
Nee hoor, als Tadic continu met z'n armen molenwiekend rond gaat rennen is er geen scheids die er wat van zegt totdat ie iemand raakt.
Een directe vrije schop wordt toegekend, indien een speler één van de hieronder volgende overtredingen begaat ten opzichte van een tegenstander op een wijze die door de scheidsrechter wordt beoordeeld als onvoorzichtig, onbesuisd of als gepaard gaande met buitensporige inzet:
•aanvalt;
•springt naar;
•trapt of probeert te trappen;
•duwt;
•slaat of probeert te slaan (inclusief een kopstoot);
•ten val brengt of een duel aangaat;•laat struikelen of probeert te laten struikelen
[ Voor 47% gewijzigd door Napo op 08-11-2020 12:59 ]
Gevaarlijk spel met je handen? Die is nieuw.
Goed verzonnen.
Goed verzonnen.
Hoe kan het in godsnaam zo zijn dat erop Fox vrouwenvoetbal wordt uitgezonden in plaats van Ajax?
Spelen ze een keer op een uniek tijdstip, hebben ze nog een excuus om het op het betaalkanaal te houden.
Spelen ze een keer op een uniek tijdstip, hebben ze nog een excuus om het op het betaalkanaal te houden.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Er is maar 1 reden en dat is geld.
Fox 1 is gratis, dus ja maar zelden zal je een topploeg krijgen daar, kost alleen maar geld, dus het is nu een "promo" kanaal gewordenMalfunctions schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:55:
Hoe kan het in godsnaam zo zijn dat erop Fox vrouwenvoetbal wordt uitgezonden in plaats van Ajax?![]()
PSV speelt vandaag op Fox 1.Terranova schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:56:
[...]Fox 1 is gratis, dus ja maar zelden zal je een topploeg krijgen daar, kost alleen maar geld, dus het is nu een "promo" kanaal geworden
Twee topclubs op 1 dag doen ze niet snel.
uniek tijdstip?Malfunctions schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:55:
Hoe kan het in godsnaam zo zijn dat erop Fox vrouwenvoetbal wordt uitgezonden in plaats van Ajax?![]()
Nou het maken van tosti's was leuker dan deze wedstrijd
De afspraak is dat één van de vier topclubs per weekend op het eerste kanaal te zien is.Terranova schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:56:
[...]
Fox 1 is gratis, dus ja maar zelden zal je een topploeg krijgen daar, kost alleen maar geld, dus het is nu een "promo" kanaal geworden
12:15 gebruiken ze pas sinds 2018/19. Dit is de 9e wedstrijd voor Ajax op dit tijdstip, de eerst acht werden allemaal gewonnen. Alleen de laatste uit bij Groningen niet.jaapstobbe schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:44:
Volgens mij gaan statistisch gezien de vroege 12:15 uitwedstrijden voor Ajax altijd verkeerd.
Krijgen we een review?Terranova schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:59:
Ik heb maar een broodje filet americain gemaaktTerranova schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:59:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hij was lekker, maar ik heb wel mijn mond verbrand. Dank je Ten Hag
Blijf reëel aub. Clubvoorkeur heeft er niks mee te maken, ik verwacht ook een disciplinaire straf met die actie.OPSLAGHOND schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:50:
Natuurlijk is dat wel relevant als je tegen Ajax bent.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Een tijdstip waarop er niet een andere eredivisie wedstrijd is. Ik dacht dat ze dan geen excuus hadden om niet Ajax uit te zenden op Fox 1.
Normaal krijg altijd Emmen-Fortuna ofzo als die tegelijkertijd zijn met Ajax, Feyenoord of PSV. Maar nu hebben ze dus vrouwenvoetbal.
Alsof daar überhaupt iemand op zit te wachten..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Voor die Utrecht speler ja. Dat was vasthoudenOuterspace schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:04:
[...]
Blijf reëel aub. Clubvoorkeur heeft er niks mee te maken, ik verwacht ook een disciplinaire straf met die actie.
Maar wat lomp van Tadic inderdaad, maar dat was om zich los te rukken. Is wel de meest effectieve manier, maar ook veel te risicovol, als je daadwerkelijk de tegenstander in z'n bakkes raakt dan ben je zwaar de lul
Vooropgesteld moet het vasthouden sowieso niet plaatsvinden en daar mag ook zeker wat meer op geacteerd worden (net zoals het voor de bal staan en geen afstand nemen bij een vrije trap (zoals vele keren in een wedstrijd) maar zeker bij het actief blijven blokkeren zoals vandaag door Antony).Terranova schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:08:
[...]
Voor die Utrecht speler ja. Dat was vasthouden![]()
Maar wat lomp van Tadic inderdaad, maar dat was om zich los te rukken. Is wel de meest effectieve manier, maar ook veel te risicovol,
En daarom zie ik het dus ook liever niet. Het acteren van de ontvangende partij is eveneens zo ergerlijk trouwens.als je daadwerkelijk de tegenstander in z'n bakkes raakt dan ben je zwaar de lul
[ Voor 0% gewijzigd door Napo op 08-11-2020 13:15 . Reden: Anthony -> Antony ]
Vond hem ook erg matig spelen. Vertraagde het spel enorm.PolarBear schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:08:
Hmm Antony geblesseerd kennelijk l.
De semi-automatische sproeiers in de rust waren wel leuk om te zien, moesten ze de sproeiers met de hand bedienen of draaien?
Ten Hag wordt eens fucking boos op die mannen op het veld. Wat een slordig gedoe bij tijd en wijlen. Niet om aan te gluren.
Zou jij em serieus nemen als hij boos wordt?Typhone schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:22:
Ten Hag wordt eens fucking boos op die mannen op het veld. Wat een slordig gedoe bij tijd en wijlen. Niet om aan te gluren.
Ja, dit is geen geweldige wedstrijd. Utrecht heeft geen enkele intentie om te winnen vandaag. Ajax speelt niet met volle overtuiging. Of zijn vermoeid of geloven er wel in dat hij een keer goed valt voor ze. Voor de kijker is het niks aan zo.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Keurig gedaan?
Zet die microfoon uit.
Hoeveel slechte minuten heeft Labyad al gemaakt dit seizoen?
Zet die microfoon uit.
Hoeveel slechte minuten heeft Labyad al gemaakt dit seizoen?
[ Voor 45% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-11-2020 13:27 ]
Te hard, meter ter ver ernaast, te zacht... kan er ook nog een bal wel goed ingespeeld worden in de buurt van de 16? sta je gelijk voor.
Mazraoui verrekt het weer eens om terug te lopen, lijkt wel alsof ie zich alleen nog wil inzetten in CL wedstrijden... Wat mij betreft mag ie zich dan tot aan de winterstop op de bank inzetten, liever een iets mindere speler met volle inzet (Klaiber) dan dit prima donna gedoe
Nee, vind Traore geen top spits. Hoe bedenk je het om bij die bal uit te zakken in plaats van rechtdoor te lopen richting t doel. Labyad had never nooit die bal terug kunnen leggen.
Mwah, zolang ie door de week goed speelt is het prima toch. Beter dan een Klaiber in de CL op te moeten stellen, met z’n balletje breed, balletje terug.toolkist schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:30:
Mazraoui verrekt het weer eens om terug te lopen, lijkt wel alsof ie zich alleen nog wil inzetten in CL wedstrijden... Wat mij betreft mag ie zich dan tot aan de winterstop op de bank inzetten, liever een iets mindere speler met volle inzet (Klaiber) dan dit prima donna gedoe
En na 10 ballen inspelen op Labyad die ze alle 10 meteen kwijt is geeft ie bal 11 en 12 ook gewoon weer. Mafketeltoolkist schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:30:
Klaassen!!!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Goede actie van Labyad met die verlenging
Sow. Die maakt Klaassen nog wel erg goed af ook.
Garantie voor nog meer basisplaatsen!Krukar schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:34:
Goede actie van Labyad met die verlenging
Daar is dan ook niet veel voor nodigtoolkist schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:35:
Labyad, mag gezegd worden, prima actie. Speelt sowieso beter dan ik gewend ben vandaag.
Haha, dat wel Helaas ja. Hij heeft nu weer z'n ene momentje gehad, dus genoeg reden voor Ten Hag om 'm weer in de basis te zetten
Gravenberg op de grond, die denkt ik moet 1,90 omhoog hijzen, rustig aan maar.... gevolg, schotje Kerk
Utrecht gaat ook voetballen, eindelijk.
Boeiend die terugspeelballen, liever dat dan een kut pass en bal kwijt. Genoeg anderen die wel kunnen opbouwen, een paar spelers die simpel hun taak uitvoeren en niet denken dat precies zij de cruciale bal moeten geven kan echt geen kwaad.Erapaz schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:33:
[...]
Mwah, zolang ie door de week goed speelt is het prima toch. Beter dan een Klaiber in de CL op te moeten stellen, met z’n balletje breed, balletje terug.
Plan B, van 9 verdedigers en 1 spits naar 8 verdedigers en 2 spitsen.OPSLAGHOND schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:37:
Top spits die Traore.
[ Voor 11% gewijzigd door PolarBear op 08-11-2020 13:44 ]
Raakt hij hem nou in de knieholte of zo? Lijkt erg licht voor een strafschop maar aan de andere kant kan het op de verkeerde plek echt goed pijn doen.
edit: en 2-0
edit: en 2-0
[ Voor 6% gewijzigd door gws24 op 08-11-2020 13:43 ]
Op het middenveld fluit een scheidsrechter hopelijk ook gewoon voor zo een soort overtreding. Strafschop is derhalve meer dan terecht.gws24 schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:42:
Raakt hij hem nou in de knieholte of zo? Lijkt erg licht voor een strafschop maar aan de andere kant kan het op de verkeerde plek echt goed pijn doen.
Labyad ligt op de grond, gelijk laten douchen als het kan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij versiert ze wel heb ik het ideePolarBear schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:42:
Top spits due Troare
Dat was van korte duur...OPSLAGHOND schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:37:
In de CL heb je daar niks aan. Dan wordt er gewoon 0 opgebouwd over rechts met Klaiber. Dan liever iemand die dat wel doet en af te toe wel die ene briljante pass geeft.toolkist schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:38:
[...]
Boeiend die terugspeelballen, liever dat dan een kut pass en bal kwijt. Genoeg anderen die wel kunnen opbouwen, een paar spelers die simpel hun taak uitvoeren en niet denken dat precies zij de cruciale bal moeten geven kan echt geen kwaad.
Geweldig, ik looo weg om de droger aan te zetten en mis de 0-2. Shitzooi!!!
't is niet dat het een wereldgoal was ofzo.Typhone schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:44:
⏩ PVOutput☀️
Loop zo nog maar een keer naar de droger dan.Typhone schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:44:
Maar even de fox app openen. Kan je het rustig terug kijken
Alvarez voor Labyad... dat is de lamme voor de blinde? Van de wal in de sloot?
XXXVI
Tussen pingel krijgen en nemen zat behoorlijk wat tijd. hoe groot woon jij in godsnaam?Typhone schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:44:
Kan, ik zag het in ieder geval niet goed, vooral omdat ik ook met wat anders bezig benNapo schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:43:
[...]
Op het middenveld fluit een scheidsrechter hopelijk ook gewoon voor zo een soort overtreding. Strafschop is derhalve meer dan terecht.
Klaiber krabt nog even aan z'n zak langs de zijlijn, mooie shot
Moest 1 minuut wachten voor de wasmachine klaar was (beddengoed). Dat heeft me genekt!P.O. Box schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:46:
[...]
Tussen pingel krijgen en nemen zat behoorlijk wat tijd. hoe groot woon jij in godsnaam?
Ik heb het te doen met Promes. Zo hopeloos uit vorm, hoe kom je daar nou uit?
Om in de lijn van bovenstaande te blijven: die komt nog geen wasmand voorbij
Om in de lijn van bovenstaande te blijven: die komt nog geen wasmand voorbij
[ Voor 35% gewijzigd door ephymerous op 08-11-2020 13:51 ]
XXXVI
Hebben jullie ook dat je bij iedere actie van Promes hoopt dat hij zijn vertrouwen opvijzelt? alleen is het hopen tegen beter weten in, want hij speelt alleen goed met Ziyech of 10 russen om zich heenLuxicon schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:46:
Daar is hij dan, Promes.
edit:
ja dusephymerous schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:49:
[ Voor 23% gewijzigd door P.O. Box op 08-11-2020 13:52 ]
Aan Chelsea verkopen, Ziyech heeft daar weer twee assists gegeven.ephymerous schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:49:
Hij heeft wel wilde plannen vandaag. Als hij die bal erin zou schieten, zou zijn vertrouwen vast iets omhoog zijn gegaan.P.O. Box schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:50:
[...]
Hebben jullie ook dat je bij iedere actie van Promes hoopt dat jij zijn vertrouwen opvijzelt? alleen is het hopen tegen beter weten in, want hij speelt alleen goed met Ziyech of 10 russen om zich heen
...
Utrecht 70 minuten bus parkeren, dan 0-2 achter en nu gaan ze met drie verdedigers spelen, wat een in en in trieste vertoning zeg
Met de voetbalschoenen waar ik vroeger mee speelde merkte ik niets als iemand op mijn teen ging staan... die gevoelige schoentjes ook tegenwoordigPolarBear schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:55:
Tadic komediant die je ook af en toe bent.
Stalen neuzen?P.O. Box schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:56:
[...]
Met de voetbalschoenen waar ik vroeger mee speelde merkte ik niets als iemand op mijn teen ging staan... die gevoelige schoentjes ook tegenwoordig
Gravenberch heeft werkelijk geen idee wat ie soms moet doen met de bal. Stuitend hoeveel gevaarlijk balverlies die onnodig lijdt.
Vreemde prioriteiten heb jij. Liever een verdediger die wat naar voren passt dan 1 die verdedigt?Erapaz schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:43:
[...]
In de CL heb je daar niks aan. Dan wordt er gewoon 0 opgebouwd over rechts met Klaiber. Dan liever iemand die dat wel doet en af te toe wel die ene briljante pass geeft.
Daar had Utrecht wel een vrije trap verdiend.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De Hollandse ziekte wordt dat ook wel genoemdtoolkist schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:59:
[...]
Vreemde prioriteiten heb jij. Liever een verdediger die wat naar voren passt dan 1 die verdedigt?
XXXVI
Haha mooi!
Goede assist ook.
Goede assist ook.
[ Voor 48% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-11-2020 14:03 ]
lol, wat was dat nou weer. Dat kwam bijna uit het niets maar wel lekker voor Promes.
Promes... topspeler, altijd al gezegd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mwah een panna op de keeper is misschien wel dat zelfvertrouwen waar net over werd gesproken
Het kan slechter Utrecht - Ajax 0:3
Geflatteerde verliespartij voor Utrecht.
Al met al dus gewoon een makkelijke middag voor Ajax. Geen moment in de problemen gekomen.
En het lijkt erop dat er ook geen onnodige krachten zijn verspeeld.
Geen idee wat de intentie van Utrecht was vandaag. Leek er vanaf minuut 1 al op dat die hadden verloren.
Geen idee wat de intentie van Utrecht was vandaag. Leek er vanaf minuut 1 al op dat die hadden verloren.
Nou... Utrecht uit, drie keer gescoord, geen doelpunten tegen en de volle drie punten. Prima
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb ook extra op Álvarez gelet, was niets mis mee als verdedigende middenvelder.P.O. Box schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:04:
Alvarez bevalt me als invaller een stuk beter. Tegen Midtjylland viel hij ook goed in.
Goede goal voor Promes. Hopelijk levert dat wat vertrouwen.
⏩ PVOutput☀️
Mooi die 3 punten. 2e helft was goed, eerste helft was matig en kon het soms beide kanten op. 2e helft geen Utrecht meer gezien.
en klaassen gaat dan verder naar voren voetballen en vind hem dat beter doen dan Labyad. Komt meer dreiging vandaanPolarBear schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:06:
[...]
Ik heb ook extra op Álvarez gelet, was niets mis mee als verdedigende middenvelder.
Als je er eentje meer maakt dan je tegenstander win je de wedstrijd.toolkist schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:59:
[...]
Vreemde prioriteiten heb jij. Liever een verdediger die wat naar voren passt dan 1 die verdedigt?
Goed zakelijk een (op papier) lastige uitwedstrijd afgewerkt. Blok 2 als eerste afgesloten en 2de in de CL poule. Verder nog genoeg verbetering mogelijk in het veld.Hupske schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:04:
Al met al dus gewoon een makkelijke middag voor Ajax. Geen moment in de problemen gekomen.
God, ik schakel wat later in, staat die clown van een Marsman ineens op doel. Als dat maar goed gaat.
Ik las dat als RiedewaldVos schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:39:
Idiote Wiedwald, wat een domme overtreding.
0-2 voor Groningen was niet raar geweest. Dus gaat Feyenoord dit winnen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021