Float like a butterfly, sting like a bee.
Geloof je het nu dan wel?LZ86 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:30:
Bammmmmmmmmmmmmmm
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
remco112 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:49:
Geertruida en Kokcu absolute dissonanten.
Nog steeds 1 tegoedVos schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:31:
Uefa is aardig nu haha. Mooie uitslag zo.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar het is ook niet alsof er wereldkampioenen in dat team spelen hé 😬ph4ge schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:33:
Voor de duidelijkheid, dit is gewoon de nr1 van Rusland. Meer dan 60 miljoen euro uitgegeven deze zomer. Prima prestatie, dik verdiend.
Dit gaan we echt heel het jaar lezen he! hahahaExocet schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:35:
[...]
Maar het is ook niet alsof er wereldkampioenen in dat team spelen hé 😬
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat is best knap.
edit 3-1.
Daar is ie
Welnee, twee penalty’s want DUBBEL buitenspel!OPSLAGHOND schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:40:
Dubbel buitenspel, de scheidsrechter van vorige week had een penalty gegeven!
Voor CSKA wel te verstaan, want Feyenoord maakte de fout.dr.lowtune schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:41:
[...]
Welnee, twee penalty’s want DUBBEL buitenspel!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Linssen moet zo snel mogelijk banken tbhOMX2000 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:46:
Berghuis en Linssen zijn steeds ongelukkig. Linssen lijkt amper een spits
Als spits hadden ze hem beter in Emmen kunnen laten afgelopen weekend. Wil hem nog wel zien spelen op zijn favoriete positie, maar moet zeggen dat Haps daar prima speelt.OMX2000 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:46:
Diemers speelt gewoon prima vandaag!Martinusz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:49:
Die Diemerd hé....is daar geld voor betaald?
Ik vond hem eerder niet veel bijzonders, maar deze wedstrijd bovengemiddeld.remco112 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:49:
[...]Diemers speelt gewoon prima vandaag!
Punten zijn binnen! Lekker gedaan hoor!!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Goed gestreden als team
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 05-11-2020 22:54 ]
Feyenoord gewoon top, denk niet dat er veel mensen waren die dachten dat ze zo dik en verdient zouden winnen.
AZ is gewoon pech gehad, is niet voor niets de nr1 uit Spanje.
PSV, tja denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn.
Maakt blijkbaar niet uit wie daar trainer is, verdedigen blijft een probleem.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
As zondag zullen wij Groningers ze weer met de beide benen op de grond zetten
Het is typisch Feyenoord om het weer te verkloten jaHarribo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:12:
Leuk voor Feyenoord, geniet maar ff
As zondag zullen wij Groningers ze weer met de beide benen op de grond zetten![]()
Ook heel bijzonder: PSV is nu zonder zege in 20 van zijn laatste 23 wedstrijden in een Europees hoofdtoernooi.
Bizar trouwens ook hoe hard Schotland is gestegen.
OFFICIEEL: Nederland keert terug in de top acht van de coëfficiëntenlijst. Heel knap als je beseft waar we vandaan komen.
— Michel Abbink (@sportzeloot) 5 november 2020
We zijn vanavond België gepasseerd! 🎉🎉 #tweepersoonspolonaise pic.twitter.com/JrmuLYHO6m
België incasseert een megaklap deze week met nul punten. De minister van Coëfficiëntenzaken staat daar al stevig onder druk. Nederland kan nu gaan kijken naar Rusland. Dag België 👋
Dankzij deze clubs staat Nederland weer in de top acht:
Ajax = 80 punten
PSV = 27,5
AZ = 27
Feyenoord = 22
Vitesse = 5,5
FC Utrecht = 5
Willem II = 2
Heracles Almelo = 1
[ Voor 39% gewijzigd door Gynnad op 05-11-2020 23:48 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gezien de groepen verwacht ik toch wel punten van alle ploegen eerlijk gezegd
De vraag zal worden of we ook met ploegen doorgaan na de poulefase en hoeveel Belgische ploegen dat gaat lukken, want daar krijg je sowieso al bonuspunten voor.
Top 8 betekent trouwens 2 clubs direct in CL?
[ Voor 6% gewijzigd door Martinusz op 06-11-2020 08:40 ]
Echt absoluut stuitend wetende dat Schmidt een soort zelfmoord voetbal voor ogen heeft met extreem hoge pressing en op dit moment nog geen spelers die dat aankunnen.
Er is ook weinig zelfkritiek bij Schmidt.Typhone schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:14:
Gisteren nog met vriendin over gehad maar ik zou me flink zorgen gaan maken als PSV supporter. De onstabiliteit is wel zo enorm dat ze zich niet kunnen veroorloven ook potjes tegen PAOK Saloniki weg te gaan geven. Zijn behoorlijk wat salarissen die betaald moeten worden en ruim boven het oude salarisplafond liggen wat opgevuld dient te worden met toekomstige CL gelden. Maar dat gaat er niet komen als het zo doorgaat.
Echt absoluut stuitend wetende dat Schmidt een soort zelfmoord voetbal voor ogen heeft met extreem hoge pressing en op dit moment nog geen spelers die dat aankunnen.
"Ja het lag aan het feit dat we zo vaak moeten spelen."
Natuurlijk heeft corona invloed, maar kom op man. Daar heeft de rest ook last van. In plaats van aanpakken en de vinger op de zere plek leggen is het de laatste tijd alleen maar klagen over externe factoren waar je geen invloed op hebt. Waar bij die schandalige verliespartij van Feyenoord vorige week de scheidsrechter de hoofdrol daarin had, heeft PSV heeft het gisteren zelf weggegeven.
Ik vind het spel ook niet om aan te zien. Gisteren ook vooral AZ gekeken, volstrekt kansloos maar spelen veel leuker. (en op de een of andere manier bleef het ook nog spannend) PSV heeft een paar echt leuke voetballers maar ze doen maar wat. Er zit geen samenhang in. (En die keeper is natuurlijk een lachertje. Ik wil niet zeggen dat hij alle vier de tegendoelpunten had moeten voorkomen maar een aantal wel en er in elk geval beter bij moeten zitten. )Typhone schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:14:
Gisteren nog met vriendin over gehad maar ik zou me flink zorgen gaan maken als PSV supporter. De onstabiliteit is wel zo enorm dat ze zich niet kunnen veroorloven ook potjes tegen PAOK Saloniki weg te gaan geven. Zijn behoorlijk wat salarissen die betaald moeten worden en ruim boven het oude salarisplafond liggen wat opgevuld dient te worden met toekomstige CL gelden. Maar dat gaat er niet komen als het zo doorgaat.
alles kan off-topic
Ik maak me al zorgen sinds de halve selectie ziek is (2 of 3 weken). De eerste 11 zijn op zich prima, de 2 of 3 daarna ook nog wel, maar alles daarna is met een hele goede reden Jong PSV, die kunnen dit nog niet aan.Typhone schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:14:
Dan helpt het niet dat je de hele voorbereiding oefent op een manier van spelen (met veel pressie, ook al zag je dat de eerste paar wedstrijden ook niet echt) en je dan alles om zou moeten gooien omdat je het materiaal niet hebt.
Ik snap ook niet dat er in 2 elftallen (PSV 1 en Jong PSV) in totaal maar 3 linksbacks zijn en maar 3 rechtsbacks. Dat is een van de dingen die je nu opbreekt nu de eerste keus wegvalt.
Dan helpt het ook nog eens niet dat je supposed to be sterspelers niet thuis geven (hoi Malen en Ihattaren). Extra zuur dat degene wel in vorm voorin (Gakpo) er dan zo lang uit ligt.
Bottom line, als PSV supporter maak ik me al weken zorgen en soms zit er per ongeluk een succesje tussen wat het een en ander verbloemd (bedankt ADO!).
Linssen is ook geen spits. Hij werkt hard om er het beste van te maken en doet daarin best veel nuttig werk. Immers, ook een verdediging onder druk houden en bezig houden is nuttig, dat geeft de andere spelers meer ruimte om aan te vallen.OMX2000 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:46:
Berghuis was het een beetje kwijt. Werkte hard, vooral als middenvelder in een toch al vol middenveld. Helaas viel hij aan het einde wel weer terug op zijn oude stijl door een totaal onnodige frustratie kaart te pakken.
alles kan off-topic
Het vervelende is dat dit bij een club als PSV totaal niet realistisch is. Daar heb je minimaal een Bundesliga begroting voor nodig. De kwaliteit van PSV zit in een handvol spelers, de rest trekt die tactiek niet, die hebben die kwaliteit niet waardoor het systeem niet werkt. In de eredivisie kom je er wellicht mee weg, maar Europees val je door de mand. Wanneer de spelers met wel die kwaliteit wegvallen door blessures of een of-day dan wordt er toch vastgehouden aan dat systeem, met alle gevolgen van dien.Typhone schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:14:
Nagenoeg het zelfde als bij Ajax, enkel de focus op een systeem, te aanvallend. Ajax komt ook voor maar in plaats van om te schakelen naar het consolideren van de voorsprong blijft men (te) aanvallend voetbal spelen. Waarom zou een centrale verdediger de middenlijn over moeten en zich in de 16 van de tegenstander bevinden bij een reguliere aanval? Waarom? Helemaal met een Blind voor of in de verdediging, dan ben je gigantisch kwetsbaar bij een counter. Ja, de wedstrijd van dinsdag werd over de streep getrokken waar dat eerder vaak mis ging, maar met de nodige kunst en vliegwerk. De tweede helft stond het beter vanwege vd Beek die weer marathons liep, maar ik vind het moeilijk te verkroppen dat een club als Ajax niet het gogme heeft om vanuit de controle te voetballen in plaats van continue aan te vallen. Net als bij PSV is het gewoon zelfmoord om vast te houden aan één tactiek. Omstandigheden vragen om gepaste aanpassingen, of het nu een voorsprong is van 2 doelpunten of de afwezigheid van de kwalitatieve as van het elftal.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
FTFYHan schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:44:
[...]
De tweede helft stond het beter vanwege vd Beek Klaassen die weer marathons liep, maar ik vind het moeilijk te verkroppen dat een club als Ajax niet het gogme heeft om vanuit de controle te voetballen in plaats van continue aan te vallen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hier ben ik het niet mee eens, de tweede helft is er nauwelijks een kans tegen geweest. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat het alsnog mis zou gaan, eerder dat de 1-3 zou vallen.Han schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:44:
[...]
Ja, de wedstrijd van dinsdag werd over de streep getrokken waar dat eerder vaak mis ging, maar met de nodige kunst en vliegwerk. De tweede helft stond het beter vanwege vd Beek die weer marathons liep, maar ik vind het moeilijk te verkroppen dat een club als Ajax niet het gogme heeft om vanuit de controle te voetballen in plaats van continue aan te vallen. Net als bij PSV is het gewoon zelfmoord om vast te houden aan één tactiek. Omstandigheden vragen om gepaste aanpassingen, of het nu een voorsprong is van 2 doelpunten of de afwezigheid van de kwalitatieve as van het elftal.
Vond juist dat ze eindelijk eens de boel onder controle hielden, even wat langer de bal in de ploeg, even rondspelen, niet gehaast, soms een counter proberen.
En eerlijk gezegd tegen zo'n ploeg moet je ook niet helemaal inkakken, want dan ga je ze juist laten voetballen en krijgen ze wellicht wel geloof erin.
Je merkt wel dat de jonkies het niet goed kunnen inschatten nog, Schuurs, Gravenberch die maken nog weleens de verkeerde keuze hierin. Hopelijk leren ze daarvan, dat is nu ook eenmaal het risico van jonge spelers, waar grootmachten een gemiddelde leeftijd van 26+ hebben met alleen maar ervaren spelers. En zelfs die grootmachten zie je weleens kinderlijk eenvoudig fouten maken, moet je Manchester United even terugkijken van eergisteren bijvoorbeeld
[YouTube: EEN VERRASSENDE UITSLAG! 😲 | Başakşehir vs Man United | Champions League 2020/21 | Samenvatting]
Daar staat dan een verdediger van 80 miljoen
Die snap ik ook nog steeds niet, dat riepen we met z'n allen al ruim voordat de transferperiode gesloten was. Geen backup voor Dumfries, geen backup op niveau voor Max .ElPaco schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:32:
Ik snap ook niet dat er in 2 elftallen (PSV 1 en Jong PSV) in totaal maar 3 linksbacks zijn en maar 3 rechtsbacks. Dat is een van de dingen die je nu opbreekt nu de eerste keus wegvalt.
Maarreh, in de winterstop Mazraoui hebben? Hem en 30m voor Ihattaren, of 25m zonder Mazraoui
De hoeveelheid 100% kansen die Linssen dit seizoen al om zeep heeft geholpen pleit niet echt voor een basisplaats voor m. Het is dat je even niets beters hebt, maar anders had ie nooit basis mogen staan.Ankona schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:33:
[...]
Linssen is ook geen spits. Hij werkt hard om er het beste van te maken en doet daarin best veel nuttig werk. Immers, ook een verdediging onder druk houden en bezig houden is nuttig, dat geeft de andere spelers meer ruimte om aan te vallen.
Berghuis was het een beetje kwijt. Werkte hard, vooral als middenvelder in een toch al vol middenveld. Helaas viel hij aan het einde wel weer terug op zijn oude stijl door een totaal onnodige frustratie kaart te pakken.
Klinkt niet als een (ex-)wereldkampioen, dan hoeven we hem niettoolkist schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:00:
[...]
Die snap ik ook nog steeds niet, dat riepen we met z'n allen al ruim voordat de transferperiode gesloten was. Geen backup voor Dumfries, geen backup op niveau voor Max .
Maarreh, in de winterstop Mazraoui hebben? Hem en 30m voor Ihattaren, of 25m zonder Mazraoui
[ Voor 0% gewijzigd door ElPaco op 06-11-2020 11:02 . Reden: typo ]
Has is ook relatief goedkoop opgepikt voor de breedte, als backup voor Sinisterra.LZ86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:01:
[...]
De hoeveelheid 100% kansen die Linssen dit seizoen al om zeep heeft geholpen pleit niet echt voor een basisplaats voor m. Het is dat je even niets beters hebt, maar anders had ie nooit basis mogen staan.
alles kan off-topic
Ja, zonde dat Sinisterra geblesseerd is. Zou best een verbetering van het doelsaldo kunnen opleveren. Dan maak je het jezelf wat makkelijker.Ankona schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:02:
[...]
Has is ook relatief goedkoop opgepikt voor de breedte, als backup voor Sinisterra.
alles kan off-topic
Er is natuurlijk een groot verschil tussen inkakken of je CV die als een blind paard naar voren rent en maar hoopt dat z'n plek overgenomen wordt terwijl je voorstaat.Martinusz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:22:
[...]
Hier ben ik het niet mee eens, de tweede helft is er nauwelijks een kans tegen geweest. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat het alsnog mis zou gaan, eerder dat de 1-3 zou vallen.
Vond juist dat ze eindelijk eens de boel onder controle hielden, even wat langer de bal in de ploeg, even rondspelen, niet gehaast, soms een counter proberen.
En eerlijk gezegd tegen zo'n ploeg moet je ook niet helemaal inkakken, want dan ga je ze juist laten voetballen en krijgen ze wellicht wel geloof erin.
Daarom zeg ik ook:toolkist schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:50:
[...]
Er is natuurlijk een groot verschil tussen inkakken of je CV die als een blind paard naar voren rent en maar hoopt dat z'n plek overgenomen wordt terwijl je voorstaat.
Martinusz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:22:
[...]
Je merkt wel dat de jonkies het niet goed kunnen inschatten nog, Schuurs, Gravenberch die maken nog weleens de verkeerde keuze hierin. Hopelijk leren ze daarvan, dat is nu ook eenmaal het risico van jonge spelers, waar grootmachten een gemiddelde leeftijd van 26+ hebben met alleen maar ervaren spelers.
Is dat niet precies hetzelfde als Linssen? Mist veel, maar brengt wel continu diepte en dreiging en misschien gaat het lopen als hij er een paar maakt? Narsingh is sneller maar daar heb je dus niets aan in de wedstrijden waarin Feyenoord het spel moet maken.Ankona schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:24:
En tot die tijd zou ik graag zien dat Narsingh wat meer de kans krijgt. Mist een hoop ballen in de afronding, maar geeft wel een hoop diepte. Eigenlijk doet hij gewoon alles goed behalve tussen de palen mikken. Zou dat laatste met een beetje meer vertrouwen kunnen verbeteren?
Aan de andere kant, zoek eens op/rond de blunders van Matthijs de Ligt in de krantenartikelen en bijv. VI. Dat scheelt echt niet zoveel als met Schuurs want die werd compleet afgebrand.
Klopt, die maakte in het begin ook fouten, ook in Oranje.Typhone schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:23:
[...]
Aan de andere kant, zoek eens op/rond de blunders van Matthijs de Ligt in de krantenartikelen en bijv. VI. Dat scheelt echt niet zoveel als met Schuurs want die werd compleet afgebrand.
Dat is gewoon het risico dat je hebt met onervaren jonkies, het zal er dus vanaf hangen of Schuurs bijvoorbeeld wel door blijft ontwikkelen zoals een de Ligt dat deed. (en daar heb je meer dan 5 wedstrijden voor nodig)
Dit werd in de Cocu tijd ietwat verbloemd door Guardado die op het middenveld vaak de angel uit een aanval kon halen voordat de verdediging in stelling werd gebracht, maar toen die weg was was de stabiliteit al gauw ver te zoeken. Met alle respect, dat Viergever voor ons een belangrijke schakel was in het elftal ondanks de reputatie die hij bij Ajax had opgebouwd, zegt wel wat. Zeg niet dat hij een slechte speler is, maar het feit dat een speler die bij Ajax toch te ligt (
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wel een pijnlijke situatie om met Hake-Kruys tegen een club die bekend staat als Joden te spelen
Misschien toch niet zo goed als we denken?
Blijft toch wel knappe overwinning van Feyenoord.
Dat doen ze ongetwijfeld bewustTerranova schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:22:
Blijkbaar is het duo Hake-Kruys aan het roer bij de wedstrijd van Utrecht tegen Ajax
Wel een pijnlijke situatie om met Hake-Kruys tegen een club die bekend staat als Joden te spelen![]()
![]()
Vond hem niet de allerbeste verdediger, maar ik zal nooit vergeten hoe hij uit bij Schalke in de 111e minuut nog de adem had om in de 16 van Schalke op te duiken en een goal te maken. Voor dat soort spelers heb ik altijd bewondering, waar ze ook spelen.
Hattrick: Thorgal Eagles
Aderlating voor Groningen
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 06-11-2020 17:01 ]
Zolang er geen Adolf op doel staat moet het wel kunnenTerranova schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:22:
Blijkbaar is het duo Hake-Kruys aan het roer bij de wedstrijd van Utrecht tegen Ajax
Wel een pijnlijke situatie om met Hake-Kruys tegen een club die bekend staat als Joden te spelen![]()
![]()
In ander nieuws:
https://www.ad.nl/nederla...ot-2023-in-genk~a17ac225/
Hij vond zichzelf te licht voor ajax.bregweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:37:
Bij mijn weten is Viergever zelf opgestapt en niet te licht bevonden in Amsterdam.
Die voorhoede is wel lekker bezig daar!Deadsy schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:12:
Lekker, eigen goal Twente. Puur om mij te naaien.
Ja, ik ben blij dat ze Labyad niet deze kant op hebben gestuurd
Als Danilo zich blijft ontwikkelen dit seizoen is het wel een prima deal voor zowel Twente, Ajax als Danilo zelf. Dit is toch wat anders dan je minuten maken in jong Ajax. En voor de marktwaarde van een speler zijn dubbele cijfers (ik neem vast een voorschot) op het hoogste niveau ook niet verkeerd.
Regeren is vooruitschuiven
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 08-11-2020 13:01 ]
XXXVI
Neres heeft al flink wat minuten (380) gemaakt en ook nog niet overtuigd. Niet zo gek dat hij naast Promes op de bank zit.ephymerous schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:36:
Oi oi wat zou Neres misdaan hebben? Lager in de pikorde dan uit een uit vorm zijnde Promes en een nietsnut als Labyad. Dan moet <ten Hag> wel een hekel aan je hebben
[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 08-11-2020 13:01 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik heb goede hoop voor Danilo maar resultaten bij Twente zijn, helaas, geen 1 op 1 garantie dat je het bij Ajax ook goed gaat doen. Zeker als spits. 9/10 eredivisie clubs geeft 110% als Ajax langskomt en parkeert als het ff kan de bus. Dat is toch lastiger als spits. Maar zoals gezegd heb gode hoop. Met Brobbey en Danilo kon Ajax over een/twee jaar goede spelers hebben in de spits, een echte fysieke spits en een meer technische spits (hoewel Brobbey prima kan voetballen).T-MOB schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:21:
Als Danilo zich blijft ontwikkelen dit seizoen is het wel een prima deal voor zowel Twente, Ajax als Danilo zelf. Dit is toch wat anders dan je minuten maken in jong Ajax. En voor de marktwaarde van een speler zijn dubbele cijfers (ik neem vast een voorschot) op het hoogste niveau ook niet verkeerd.
Moeten ze (Ajax) wel zijn contract verlengen want na dit jaar Twente heeft hij nog maar één jaar contract.T-MOB schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:21:
[...]
Ja, ik ben blij dat ze Labyad niet deze kant op hebben gestuurd![]()
Ten Hag en 2 redelijke opstellingen op rij, geen goede combinatie...gws24 schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:09:
Labyad op 10![]()
. Voor de rest een vrij logische opstelling.
Terranova schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:13:
[...]
Ten Hag en 2 redelijke opstellingen op rij, geen goede combinatie...
Heeft bijna alle posities gehad, maar hij had 1 redelijke wedstrijd en dat was een oefenpotje tegen Utrecht.gws24 schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:09:
Labyad op 10![]()
. Voor de rest een vrij logische opstelling.
Dus logisch dat hij in de basis staat ...
Toen ik gisteren de samenvatting van Twente - ADO zag was ik verbaasd hoeveel ruimte de voorhoede van Twente kreeg, heb het idee dat teams tegen Ajax veel minder ruimte weggeven omdat ze de bus parkeren (en hebben gezien dat het kan werken). Het is dus inderdaad afwachten of Danilo het bij Ajax ook waar kan maken maar vooral ook omdat het systeem anders is omdat Ajax vaak met een valse spits speelt. Zag/zie je ook bij Dolberg die de laatste seizoenen niet goed was maar bij Nice(?) het wel redelijk/goed doet puur vanwege het andere systeem.PolarBear schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:11:
[...]
Ik heb goede hoop voor Danilo maar resultaten bij Twente zijn, helaas, geen 1 op 1 garantie dat je het bij Ajax ook goed gaat doen. Zeker als spits. 9/10 eredivisie clubs geeft 110% als Ajax langskomt en parkeert als het ff kan de bus. Dat is toch lastiger als spits. Maar zoals gezegd heb gode hoop. Met Brobbey en Danilo kon Ajax over een/twee jaar goede spelers hebben in de spits, een echte fysieke spits en een meer technische spits (hoewel Brobbey prima kan voetballen).
Tegen Utrecht had hij een goede wedstrijd net voor zijn blessure maar dat was dacht ik op rechtsbuiten?OPSLAGHOND schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:16:
[...]
Heeft bijna alle posities gehad, maar hij had 1 redelijke wedstrijd en dat was een oefenpotje tegen Utrecht.
Dus logisch dat hij in de basis staat ...
Neres heeft tenminste goede wedstrijden laten zien en we weten dat het erin zit. Labyad wisten we voor zijn Ajax tijd al dat hij niet het gewenste niveau heeft.PolarBear schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:05:
[...]
Neres heeft al flink wat minuten (380) gemaakt en ook nog niet overtuigd. Niet zo gek dat hij naast Promes op de bank zit.
XXXVI
Speel je de bal mag het ook niet...toolkist schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:31:
Ben benieuwd waar Kuipers daar de bal gespeeld zag worden...
damn, dat ging ik net doen. Was bijna weer in slaap gevallenVos schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:43:
Is er nog iemand een tosti aan het maken misschien? Is spannender dan deze pot.
Ga je dat ergens uitzenden?Vos schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:43:
Is er nog iemand een tosti aan het maken misschien? Is spannender dan deze pot.
Top! Ik smeer ook even een broodje.Terranova schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:44:
[...]
damn, dat ging ik net doen. Was bijna weer in slaap gevallen
Sowieso echter kan je ook afvragen waarom er zo met de armen gezwaaid wordt.toolkist schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:44:
Mooi toneelspel...
Die ziet echt weinig goed.
Om los te rukken van het vasthoudenNapo schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:45:
[...]
Sowieso echter kan je ook afvragen waarom er zo met de armen gezwaaid wordt.
Boeiend dat ie met z'n arm zwaait? Hij raakt em niet.Napo schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:45:
[...]
Sowieso echter kan je ook afvragen waarom er zo met de armen gezwaaid wordt.
En al zou ie em raken dan ga je echt niet zo neer, zeker als je ziet hoe ie vlak ervoor het duel bij Klaassen aangaat en dan nergens last van heeft.
[edit]of nu nadat ie Traore omver loopt, had ie zeker meer pijn van moeten hebben dan net...
[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 08-11-2020 12:49 ]
Verschrikkelijke wedstrijd om te kijken. Erg veel irritante kleine overtredingen. Geen tempo daardoor.
Beide ploegen ook slordig in de passing. Nee het is niet wat
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021