Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Incompetentie van de verdediging, gewoon niet kunnen teruggaan bij balverlies.snmght schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:16:
Hoe staan de PSV fans er in, ligt het aan Schmidt, aan blessure of is dit gewoon een offday?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Regeren is vooruitschuiven
Vooral durvenGrindtegel schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:17:
Het ligt aan niet durven, niet kunnen en niet willen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ga je dat uitzenden toevallig?Maarten_E schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:19:
Ik zet de tv uit, ga koken. Kans op een beter resultaat.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
...
Waarom staat Maura rechtsachter? Die gast is een aanvaller. Dat werkt al 3 wedstrijden niet en toch gewoon blijven proberen.
Ik zei het van het weekend al, PSV heeft geen verdedigers meer nu er 5 verdedigers ziek afwezig zijn. Degene die er nog zijn kunnen nu ook geen rust pakken. Zo jammer dit
Livestream op Twitch waar ik een kip ontleed met dezelfde tactische precisie als waarmee PSV verdedigt.
Als ie maar lekker mee kan voetballen...Luxicon schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:21:
De keeper mag er ook wel een keer 1 tegenhouden.
KNVB bedankt voor de punten dus..ElPaco schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:21:
Ik ben ook even 20 mins weg voor boodschappen zeg. Pff.
Waarom staat Maura rechtsachter? Die gast is een aanvaller. Dat werkt al 3 wedstrijden niet en toch gewoon blijven proberen.
Ik zei het van het weekend al, PSV heeft geen verdedigers meer nu er 5 verdedigers ziek afwezig zijn. Degene die er nog zijn kunnen nu ook geen rust pakken. Zo jammer dit
Gewoon door de vleesmolen dus terwijl je op afstand toekijkt?Maarten_E schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:21:
[...]
Livestream op Twitch waar ik een kip ontleed met dezelfde tactische precisie als waarmee PSV verdedigt.
Gebruik je een hamer of een breekijzer?Maarten_E schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:21:
[...]
...
Nou het helpt niet. Maar dit is geen cruciale wedstrijd hé, dus tja, gewoon spelen afgelopen weekend. Lekker doorbuffelen met de overgebleven 13 spelers zodat die over 4 weken gegarandeerd stuk zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 05-11-2020 20:28 ]
Valt me nog mee dat ze 3e in de eredivisie staan
Geef mij sowieso maar az, die kunnen veel meer vechten met minder materiaal
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 05-11-2020 20:30 ]
Dit heeft weinig met Europees spelen te maken. Als ze afgelopen zondag tegen een beetje tegenstander hadden gemoeten was hetzelfde gebeurd. Die 13 man die nog niet ziek zijn bij PSV zijn gewoon op maar moeten 2x per week blijven spelen.Aghanim schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:28:
Man man. Net nog 0-1, even weg en nu 4 tegengoals. PSV is Europees toch wel vergane glorie aan het worden zeg....
Tegen een ADO kom je er nog mee weg door een aanvaller rechtsachter te zetten en je linksachter rust te geven.
Dat de ziekenboeg gevuld is helpt zeker niet mee, maar daar was de voorgaande jaren geen sprake van.
[ Voor 25% gewijzigd door Aghanim op 05-11-2020 20:34 ]
Geen idee.Exocet schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:36:
Hoeveel wereldkampioenen spelen er bij PAOK?
Heb je meegekregen dat PSV er eentje heeft?
Blijkbaar ook geen garantie voor overwinningenExocet schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:36:
Hoeveel wereldkampioenen spelen er bij PAOK?
Elect a clown, expect a circus.
De 5-1 bedoel je?ElPaco schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:40:
PSV lijkt iig nog wel de 4-2 te willen maken. Die uitdoelpunten kunnen belangrijk zijn.
Ohnee buitenspel
AZ staat ook achterHarribo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:29:
Zit zo dit psv te kijken... Het spel is gewoon niet best...
Valt me nog mee dat ze 3e in de eredivisie staan
Geef mij sowieso maar az, die kunnen veel meer vechten met minder materiaal
Geloof je het zelfOPSLAGHOND schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:49:
Dan moet Feyenoord het maar voor ons doen vanavond!
Hopen dat Feyenoord het beter gaat doen ja.
Wie ben jij ?
Heb jij je nickname gewijzigd?
LZ86 ... Leon Zwiers? Uit 1986?
[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 05-11-2020 20:53 ]
LZ Leon Zwiers, zou dus kunnenOPSLAGHOND schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:52:
[...]
Wie ben jij ?
Ik had gehoopt dat PSV kon winnen of hooguit een gelijkspel had gepakt, nu een afgang dus.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jazeker, incognito en wel. Denk, je herkent me wel aan het plaatjeOPSLAGHOND schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:52:
[...]
Wie ben jij ?
LZ86 ... Leon Zwiers? Uit 1986?
[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 05-11-2020 20:54 ]
Dat het centrum lucht stond te dekken en max zijn man niet opving
En Zlatansnmght schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:55:
PSV moet in de winterstop proberen Maximilian Wober binnen te hengelen.
Is Barca al failliet? Anders is Messi misschien een optie? Oh nee, die heeft geen wereldbeker.
PSV moet niet gaan voor middelmaat zonder wereldtitel.ElPaco schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:56:
Messi moet anders wel lukken. Hij wil toch wel bij een (ex-)wereldkampioen in het team spelen?
Wij gaan .... Alleen met hoeveel is de vraag
Schijnt Leo Driessen verantwoordelijk voor te zijn, regel jij de rest?DoeEensGek schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:59:
Wat is die hymne toch kut van de europa league, wie dat verzonnen heeft mogen ze ook opsluiten en de sleutel kwijtraken.
Ajax doet het nog redelijk en AZ zal best zijn best doen, maar de rest is een complete aanfluiting.
Zeker PSV moet zich kapotschamen. Trap die Duitse enclave uit Eindhoven en smeek Van Bommel om terug te keren. Maar dat zal wel een brug te ver zijn voor de Eindhovenaren.
Feyenoord had de eerste wedstrijd gewoon kunnen winnen en vorige week, tsja. Dus om het nou een aanfluiting te noemen.....mavaros schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:03:
Je gaat je toch echt afvragen wat Nederlandse clubs in Europa te zoeken hebben.
Ajax doet het nog redelijk en AZ zal best zijn best doen, maar de rest is een complete aanfluiting.
Zeker PSV moet zich kapotschamen. Trap die Duitse enclave uit Eindhoven en smeek Van Bommel om terug te keren. Maar dat zal wel een brug te ver zijn voor de Eindhovenaren.
Dus alleen PSV?remco112 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:04:
[...]
Feyenoord had de eerste wedstrijd gewoon kunnen winnen en vorige week, tsja. Dus om het nou een aanfluiting te noemen.....
En Willem II dan?Deadsy schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:06:
[...]Dus alleen PSV?
https://www.dumpert.nl/item/8010873_014d45de
[ Voor 40% gewijzigd door DoeEensGek op 05-11-2020 21:13 ]
WasDoeEensGek schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:12:
Het is onrustig buiten het stadion.
https://www.dumpert.nl/item/8010873_014d45de
Ruim twee uur geleden in het centrum
Echt niet, je kunt ze nog horen en er zit niemand!remco112 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:17:
[...]
Was
Net was er weer vuurwerk vandaarremco112 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:17:
[...]
Was
Of Dest terug halen.OPSLAGHOND schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:57:
[...]
Is Barca al failliet? Anders is Messi misschien een optie? Oh nee, die heeft geen wereldbeker.
...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De laatste pass is net niet goed, maar ze moeten misschien ook eens wat eerder schieten.LZ86 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:30:
Feyenoord weert zich tot nu toe prima.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat dacht ik ook al. Is een chronisch probleem bij Nederlandse clubs af en toe.ph4ge schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:32:
[...]
De laatste pass is net niet goed, maar ze moeten misschien ook eens wat eerder schieten.
Doe mij dan maar liever een spelertje er tussen die voor eigen succes gaat en een poging waagt ipv dat eindeloze breien.
Haps is ook dreigend. Je mist voorin natuurlijk ook wel wat.Starbucks schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:42:
Het is allemaal zo voorspelbaar bij Feyenoord. Alle ballen op Berghuis en maar hopen dat er één goed valt. De rest voorin zijn allemaal van die houten Klazen.
Ik denk persoonlijk dat Linssen zich nog even 15 minuten leeg mag rennen en dat dat Bannis komt. Dat is tenminste een echte spits.
Laten we het hopen, Linssen krijgt eigenlijk ook alleen maar ballen waar hij niets mee kan natuurlijk.ph4ge schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:44:
[...]
Ik denk persoonlijk dat Linssen zich nog even 15 minuten leeg mag rennen en dat dat Bannis komt. Dat is tenminste een echte spits.
Die mag wat mij betreft een boete krijgen of eruit gegooid worden.
En dan mogen supporters er niet in?
Geertruida en Kokcu absolute dissonanten.
Ik vind wel dat Berghuis laat zien waarom hij niet bij een Europese (sub) topclub speelt. In de eredivisie ziet het er mooi uit, maar op een avondje als deze verzuimt hij het verschil te maken. Er had een in gemoeten.
Maar ja dodelijke afmakers zijn schaars in Nederland
Eigenlijk heb je wel gelijk, ook dit moet je gewoon niet doen nu. Thuis op de bank kijken. Ook voor Van Persie.OPSLAGHOND schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:48:
Wie zat daar recht achter Van Persie?
Die mag wat mij betreft een boete krijgen of eruit gegooid worden.
En dan mogen supporters er niet in?
Hij is natuurlijk licht geblesseerd en niet in topvorm. Nogal makkelijk om - de beste man op het veld - zo af te rekenen.DeKever schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:49:
Feijenoord weert zich kranig tegen een beetje luie tegenstander.
Ik vind wel dat Berghuis laat zien waarom hij niet bij een Europese (sub) topclub speelt. In de eredivisie ziet het er mooi uit, maar op een avondje als deze verzuimt hij het verschil te maken. Er had een in gemoeten.
De beste man op het veld is voor mij toch echt Malacia!ph4ge schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:53:
[...]
Hij is natuurlijk licht geblesseerd en niet in topvorm. Nogal makkelijk om - de beste man op het veld - zo af te rekenen.
0 penalty's tegen en/of voor Feyenoord in De Kuip!!
Vlak boven de blauwe stoeltjes zitten er nog meer met max 1 stoeltje ertussen ...DoeEensGek schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:52:
[...]Eigenlijk heb je wel gelijk, ook dit moet je gewoon niet doen nu. Thuis op de bank kijken. Ook voor Van Persie.
Licht geblesseerd, ok, dat wist ik niet. Niet in topvorm is geen excuus. Een vormcrisis misschien.ph4ge schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:53:
[...]
Hij is natuurlijk licht geblesseerd en niet in topvorm. Nogal makkelijk om - de beste man op het veld - zo af te rekenen.
Goede assist trouwens
Gelukkig geen VAR!
Ook dit keer gelukkig geen VAR aanwezig.
Geloof jij het nu ook?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021