[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.683 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:00
Typhone schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:46:
Over Klaassen moet ik ook een mea culpa doen trouwens. Was hij ook zo goed en evenwichtig toen die bij ons wegging? Echt een absoluut stabiele factor!
Speelde toen een hele andere rol, maar was toen wel de motor ook van Ajax hoor. En nu weer op deze positie, hij staat er gelijk vanaf de eerste oefenwedstrijd sinds hij weer terug is.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:04
Ik hoop toch dat de invloed van Klaassen gedurende het seizoen toch groter wordt op deze groep. Samen met Tadic toch wel goede volwassen voetballers. Die moeten toch wel bepalend zijn op het veld.

Promes is heel afhankelijk, vorig jaar maakte dat een perfecte tandem met Ziyech maar nu heeft hij nog geen nieuw maatje gevonden en dan laat hem door het ijs zakken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
DoeEensGek schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:37:
Ik hoop toch dat de invloed van Klaassen gedurende het seizoen toch groter wordt op deze groep. Samen met Tadic toch wel goede volwassen voetballers. Die moeten toch wel bepalend zijn op het veld.

Promes is heel afhankelijk, vorig jaar maakte dat een perfecte tandem met Ziyech maar nu heeft hij nog geen nieuw maatje gevonden en dan laat hem door het ijs zakken.
Inderdaad... ik zag Anthony hem wel proberen te zoeken af en toe. Een keer met een Ziyech achtige poging de bal achter de defensie leggen, maar helaas te hoog en niet strak genoeg. Mocht hij (Anthony) dat onder controle krijgen dan heb ik nog wel hoop voor Promes. Even weer wat vertrouwen en hij struikelt niet meer over de wortels als hij een boom probeert te passeren.

maar het is an sich treurig dat Promes zo afhankelijk is.

[ Voor 4% gewijzigd door P.O. Box op 04-11-2020 09:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
P.O. Box schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:40:
[...]

Inderdaad... ik zag Anthony hem wel proberen te zoeken af en toe. Een keer met een Ziyech achtige poging de bal achter de defensie leggen, maar helaas te hoog en niet strak genoeg. Mocht hij (Anthony) dat onder controle krijgen dan heb ik nog wel hoop voor Promes. Even weer wat vertrouwen en hij struikelt niet meer over de wortels als hij een boom probeert te passeren.

Sommige spelers zijn gewoon zo. Eigenlijk zijn best veel spelers zo, die zie je bij het ene elftal werelds zijn en zodra ze verkast zijn vallen ze door de mand. Of als de speler waar ze afhankelijk van zijn weg gaat brengen ze het "opeens" niet meer op.

Vaak zie je het in de voorste linie nog meer omdat hun echt meer beoordeeld worden op goals wat natuurlijk makkelijk te vergelijken is. Maar ook omdat je daar meer afhankelijk bent dan als verdediger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:48
Die verdediger van hun die de eerste helft ff zo vrij als een vogeltje naar het strafschopgebied van Ajax rent, dat kan toch niet?
Passief toekijk voetbal van Ajax.

Bijzonder dat er nu 2 wedstrijden zijn dat ze meteen 2-0 voorkomen en dan daarna schijnen ze bang te worden of zo?

Gelukkig laat Klaassen niet toe dat er 1 gaat rennen.

En dan Blind en Gravenberch die mee terug rennen... Dat ziet er niet uit.
Ok Blind is niet sneller maar gravenberch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:24
Niet dat Neres nu zo geweldig in vorm is, maar vond het wel gek dat Promes in zijn plaats startte. Wellicht iets meer ervaring omdat ze op het middenveld Klaassen miste?

Overigens werkte Promes wel hard, hij heeft het nu gewoon even niet.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:31

Vos

AFCA

Gynnad schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:54:
Niet dat Neres nu zo geweldig in vorm is, maar vond het wel gek dat Promes in zijn plaats startte. Wellicht iets meer ervaring omdat ze op het middenveld Klaassen miste?

Overigens werkte Promes wel hard, hij heeft het nu gewoon even niet.
Werkte hij hard? Ik zag hem ook vaak stilstaan, maar wel wijzen en roepen. Hij mist zijn maatje Ziyech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
P.O. Box schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:40:
[...]

Ben bang voor Promes dat hij achter Neres en Traore plaats mag gaan nemen op de bank.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
DoeEensGek schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:48:
[...]
Sommige spelers zijn gewoon zo. Eigenlijk zijn best veel spelers zo, die zie je bij het ene elftal werelds zijn en zodra ze verkast zijn vallen ze door de mand. Of als de speler waar ze afhankelijk van zijn weg gaat brengen ze het "opeens" niet meer op.
Ik weet niet of je "afhankelijkheid" per se als een minpunt moet zien voor een voetballer, voetbal is immers een teamsport. Als kijker focus je vaak op de bal. Maar een goede loopactie waar je medespeler wél de bal op de goede plek legt is in wezen natuurlijk niet anders dezelfde loopactie waar je medespeler een tikkie terug doet.
Een speler die ergens "door de mand valt" is misschien wel gewoon slecht gescout of wordt verkeerd ingezet. Van Persie bij oranje kwam er ook nooit zo uit als bij United. Omgekeerd kan trouwens ook. Zo'n De Roon vonden we bij Heerenveen nooit interessant maar kan als je hem goed inzet prima mee in de CL.

Overigens vind ik Promes nu ook uit vorm hoor. Daar niet van.

[ Voor 3% gewijzigd door T-MOB op 04-11-2020 10:04 ]

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 23:25:
Van verlies naar gelijkspel en nu winst.
Atalanta deed het andersom.
Ajax groeit in het toernooi!
Hup wij! *O*
Dit was echter met de hakken over de sloot, en de slechtste tegenstander van de poule.
1e goal was mooi en vroeg, 2e was geluk uit domme situatie. de volgende 75 minuten was het niet best.
Als Ajax goed speelde, hadden ze duidelijk de wedstrijd naar hun hand gezet, dat gebeurde echter niet.

Dus nu maar Utrecht in afdrogen, zondag in de Galgenwaard.

Vitesse speelt thuis tegen FC Emmen, en PSV thuis tegen Willem ll.....

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Verdedigend is het niet al te best.
Het zal uiteindelijk gaan tussen Atalanta en Ajax voor plek 2. Dat zal een mentale kwestie worden...
Midtylland moet makkelijk te winnen zijn thuis anders verdien je het gewoon niet.

Eigenlijk zou Ajax er verstandig aan doen om in de winter er een echt goede centrale verdediger erbij te kopen.
Type Sanchez of zo van destijds

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 16:38

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:46:
Verdedigend is het niet al te best.
Het zal uiteindelijk gaan tussen Atalanta en Ajax voor plek 2. Dat zal een mentale kwestie worden...
Midtylland moet makkelijk te winnen zijn thuis anders verdien je het gewoon niet.

Eigenlijk zou Ajax er verstandig aan doen om in de winter er een echt goede centrale verdediger erbij te kopen.
Ik denk niet dat er nog een verschil is tussen uit en thuis eerlijk gezegd.
Alsof het uitmaakt of je in leeg stadion A of B speelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:07
Stel je voor dat Klaassen en Tadic inderdaad niet mee hadden mogen doen. Dan had Ajax deze pot gewoon verloren. Gelukkig is het niet zo gelopen, maar de ploeg is erg kwetsbaar.

De verdediging van Ajax is erg matig tot nu toe dit seizoen. Tegen Utrecht kunnen ze het nog wel wat lastig krijgen. Al maakt het denk ik wel uit dat er geen publiek zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Overigens is Ajax Europees ongeslagen in uit wedstrijden sinds oktober 2018 :o best goede reeks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
ephymerous schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:38:
Na gisteravond toch een aantal stevige conclusies:
  • Schuurs is gewogen en te licht (of geen de Ligt) bevonden.
  • Ziyech was zooo goed dat hij van Promes een wereldvoetballer maakte; voorlopig wissel. Met Neres en Traore voldoende alternatieven
  • Ekkelenkamp kan internationaal en nationaal niet; waarom speelt hij niet bij Twente?
  • Ten Hag blijft onnavolgbaar in negatieve zin, maar stiekem wisten we dat al
  • Zonder Klaassen is Ajax internationaal hopeloos verloren
Afijn, drie punten en hopelijk gaat het snel beter.
Kudus komt ook nog terug. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Luxicon schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:42:
[...]

Kudus komt ook nog terug. :)
Ja volgend jaar ergens...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:44
Schuurs afschrijven vind ik te vroeg. Er waren ook mensen die de ligt niet goed genoeg vonden aan het begin vanwege zijn fouten.
Schuurs moet verder anticiperen en positioneren dan komt het goed.

Ajax heeft fases zeer goed gespeeld maar ook fases zeer slecht.
Hoop tegen beter weten in dat de drie wedstrijden donderdag ook winnend worden afgesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De combinatie Schuurs + Blind is erg zwak, beide kunnen beter maar moeten niet te dicht bij elkaar staan.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:42:
Overigens is Ajax Europees ongeslagen in uit wedstrijden sinds oktober 2018 :o best goede reeks!
Incorrect, sinds oktober 2017 en enkel op CL niveau ;).
Wel verloren tegen Getafe uit (2-0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Hackus schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:13:
[...]

Dit was echter met de hakken over de sloot, en de slechtste tegenstander van de poule.
1e goal was mooi en vroeg, 2e was geluk uit domme situatie. de volgende 75 minuten was het niet best.
Als Ajax goed speelde, hadden ze duidelijk de wedstrijd naar hun hand gezet, dat gebeurde echter niet.

Dus nu maar Utrecht in afdrogen, zondag in de Galgenwaard.

Vitesse speelt thuis tegen FC Emmen, en PSV thuis tegen Willem ll.....
Ajax begon gewoon goed, maar zakte totaal in na de 2-0. Om de een of andere manier speelt het mentale enorm mee de laatste seizoenen. Tegen een grote tegenstander spelen ze scherp, stijgen ze boven zichzelf uit. Als ze willen gaan we voor 0-13, maar als ze denken dat de buit wel binnen is gaan ze lopen modderen tegen Fortuna, of zoals gisteren en vorige week (bijna) een voorsprong weggeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:23:
De combinatie Schuurs + Blind is erg zwak, beide kunnen beter maar moeten niet te dicht bij elkaar staan.
Ik zou schuurs niet zo ver naar voren laten komen.
Hij is niet snel genoeg terug.

Hoogstens tot aan de middenlijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Typhone schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:25:
[...]

Incorrect, sinds oktober 2017 en enkel op CL niveau ;).
Wel verloren tegen Getafe uit (2-0).
-O- dan heb ik het plaatje niet goed gelezen :P het was wel 2018 overigens ;)

Naja ander feitje dan, Ajax is de 6de club die 700 goals of meer heeft gescoord in Europa :) *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 04-11-2020 12:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:37:
[...]

-O- dan heb ik het plaatje niet goed gelezen :P het was wel 2018 overigens ;)

Naja ander feitje dan, Ajax is de 6de club die 700 goals of meer heeft gescoord in Europa :) *O*
Die klopt wel! ;) :+
Best imposant om daar als 6e club tussen te staan maar Real en Barcelona zijn wel buitenaards in vergelijking. Had er meer Italianen bij verwacht.

[ Voor 18% gewijzigd door Typhone op 04-11-2020 12:40 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:23:
Ik heb juist het idee dat de problemen ontstaan zodra Blind niet naast hem staat en er dus niemand is om hem te coachen.
Typhone schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:40:
[...]

Die klopt wel! ;) :+
Best imposant om daar als 6e club tussen te staan maar Real en Barcelona zijn wel buitenaards in vergelijking. Had er meer Italianen bij verwacht.
Die stoppen zodra ze een voorsprong hebben.

[ Voor 33% gewijzigd door toolkist op 04-11-2020 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:26

snmght

imho dan he

toolkist schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:45:
[...]

Ik heb juist het idee dat de problemen ontstaan zodra Blind niet naast hem staat en er dus niemand is om hem te coachen.
Dat vroeg ik me ook af, heeft hij er niet ook gewoon last van dat Blind regelmatig op het middenveld staat, ook gisteren weer?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Harribo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:46:
Ik ben voor, maar die liggen niet voor het oprapen helaas. Je kan ook zomaar een Magalan scouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Zullen ze ook niet doen.
Magallan, Alvarez, Schuurs, Timber allemaal RCV .
Dan zullen ze eerst moeten verkopen (salaris ruimte) creëren.
Het is niet van we gaan die kopen want het loopt niet.
Ajax gaat dit jaar zonder nieuwe transfers een operationeel als algeheel resultaat verlies lijden dankzij corona.
En dat met de verkopen van Ziyech, Botman, Vd Beek in dit boekjaar .
Dest is daarna nog verkocht maar daarvoor hebben ze Klaassen en klaiber van gekocht.
Als je dan ziet in de jaarcijfers dat Ziyech voor 40 miljoen bruto is verkocht, en dat Ajax er 26 miljoen netto aan overhoud blijft er ook veel plakken.
Ook Ajax heeft dit jaar veel geld verloren dankzij corona.
Transferbalans 101 miljoen bruto verkocht, 40 miljoen bruto ingekocht zegt genoeg lijkt mij.
Gelukkig heeft Ajax een goede uitgangspositie voor overwinteren CL , van midsijland thuis winnen, Liverpool van Atalanta winnen heb je zelfs genoeg aan 0-0 of 1-1 vs Atalanta thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Mark31 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:07:
Zullen ze ook niet doen.
Magallan, Alvarez, Schuurs, Timber allemaal RCV .
Dan zullen ze eerst moeten verkopen (salaris ruimte) creëren.
Het is niet van we gaan die kopen want het loopt niet.
Ajax gaat dit jaar zonder nieuwe transfers een operationeel als algeheel resultaat verlies lijden dankzij corona.
En dat met de verkopen van Ziyech, Botman, Vd Beek in dit boekjaar .
Dest is daarna nog verkocht maar daarvoor hebben ze Klaassen en klaiber van gekocht.
Als je dan ziet in de jaarcijfers dat Ziyech voor 40 miljoen bruto is verkocht, en dat Ajax er 26 miljoen netto aan overhoud blijft er ook veel plakken.
Ook Ajax heeft dit jaar veel geld verloren dankzij corona.
Transferbalans 101 miljoen bruto verkocht, 40 miljoen bruto ingekocht zegt genoeg lijkt mij.
Gelukkig heeft Ajax een goede uitgangspositie voor overwinteren CL , van midsijland thuis winnen, Liverpool van Atalanta winnen heb je zelfs genoeg aan 0-0 of 1-1 vs Atalanta thuis.
moesten we dat ook niet tegen Valencia thuis -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Martinusz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:28:
[...]

moesten we dat ook niet tegen Valencia thuis -O-
Toen misten we diepte dankzij blessures van:
Neres en Promes.
Nu missen we helaas Kudus, wat ik persoonlijk zelfs de beste Ajax speler vind maar er is voorin elke wedstrijd wel dreiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:18
Mark31 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:57:
[...]

Toen misten we diepte dankzij blessures van:
Neres en Promes.
Nu missen we helaas Kudus, wat ik persoonlijk zelfs de beste Ajax speler vind maar er is voorin elke wedstrijd wel dreiging.
Overdrijf je nu niet een beetje? Kudus heeft een paar goede wedstrijden gespeeld en heeft zeker erg veel potentie, maar om hem op basis daarvan nu de beste speler van Ajax te noemen gaat me wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:20

On_E

Housemusic

John vd Brom per direct naar RC Genk. :o

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
On_E schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:35:
John vd Brom per direct naar RC Genk. :o
Waar staat dat? Want laatste nieuws is alleen dat hij er oren naar heeft en het Utrecht heeft laten weten?
Ook lekker trouwens om nu op te stappen :X staat ook lekker op je cv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Martinusz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:47:
[...]

Waar staat dat? Want laatste nieuws is alleen dat hij er oren naar heeft en het Utrecht heeft laten weten?
Clubs zijn er al uit volgens VI.nl
Dan volgt het persoonlijk akkoord snel.

Bij FCU zijn ze er niet rouwig om hoor, het was een kwestie van tijd voor ie zou worden ontslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
Henkie_NtA schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:41:
[...]

Overdrijf je nu niet een beetje? Kudus heeft een paar goede wedstrijden gespeeld en heeft zeker erg veel potentie, maar om hem op basis daarvan nu de beste speler van Ajax te noemen gaat me wat ver.
Ik overdrijf zeer zeker niet.
Hij voetbalde zo makkelijk in zijn wedstrijden, heeft overzicht een goede techniek, rust aan de bal en last but not least hij passeert zeer makkelijk waardoor hij een overtal situatie kan creëren.
Kijk de wedstrijd van eergisteren eens terug, wie aan de bal is zo rustig als Kudus?
Ik kan er 1 opnoemen en dat is Tadic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:18
Mark31 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:58:
[...]

Ik overdrijf zeer zeker niet.
Hij voetbalde zo makkelijk in zijn wedstrijden, heeft overzicht een goede techniek, rust aan de bal en last but not least hij passeert zeer makkelijk waardoor hij een overtal situatie kan creëren.
Kijk de wedstrijd van eergisteren eens terug, wie aan de bal is zo rustig als Kudus?
Ik kan er 1 opnoemen en dat is Tadic.
Laat ik het anders zeggen, ik vind het op basis van een zeer beperkt aantal wedstrijden wat voorbarig. Los daarvan hoop ik op zich dat je gelijk hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
On_E schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:53:
[...]

Clubs zijn er al uit volgens VI.nl
Dan volgt het persoonlijk akkoord snel.

Bij FCU zijn ze er niet rouwig om hoor, het was een kwestie van tijd voor ie zou worden ontslagen.
Aha wist niet dat hij een beetje op de wipstoel zat bij Utrecht :) maar kan mij voorstellen dat het wat tegen valt tot nu toe...ze wilde toch de nieuwe nummer 3 worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Martinusz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:47:
[...]

V/d Brom heeft al vaker zijn club in de steek gelaten. Als je iemand zoekt die je kan vertrouwen moet je niet bij Brom zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mark31
Henkie_NtA schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:18:
[...]

Laat ik het anders zeggen, ik vind het op basis van een zeer beperkt aantal wedstrijden wat voorbarig. Los daarvan hoop ik op zich dat je gelijk hebt. :)
https://mobile.twitter.co...tatus/1321675423365955584

Kijk dit filmpje maar eens en geniet.
Iedereen heeft het over Gotze dit en Gotze dat.. ik vind Kudus echt niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Mark31 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:07:

En dàt is nu net het grote probleem van Ajax, thuis gelijk moeten spelen, eerlijk gezegd heb ik daar heel weinig vertrouwen in.
Als ze moeten winnen, spelen ze beter. Dat is mentaal.
Mentaal acht ik Atalanta ook sterker. Zeker na eergisteren...
Ze moeten gewoon winnen anders zijn ze niet vooruit te branden en aangezien ze dat niet hoeven dan...

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 05-11-2020 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Harribo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:59:
[...]

En dàt is nu net het grote probleem van Ajax, thuis gelijk moeten spelen, eerlijk gezegd heb ik daar weinig vertrouwen in.
Als ze moeten winnen, spelen ze beter.
Klopt, op een gelijkspel kunnen ze niet spelen dus moeten ze altijd voor de winst spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-10 23:39
Leon Zwiers schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:41:
[...]

V/d Brom heeft al vaker zijn club in de steek gelaten. Als je iemand zoekt die je kan vertrouwen moet je niet bij Brom zijn.
Het zal nooit mijn favoriet worden, maar waarom zou vd Brom minder te vertrouwen zijn dan andere trainers?
  • AGOVV seizoen netjes afgerond
  • ADO seizoen afgerond. Vitesse sprak zonder medeweten van ADO met Brom, maar zo vreemd of schokkend is dat toch niet? Vitesse wilde vervolgens aan het einde van zijn dienstverband van hem af, waarna hij bij Anderlecht tekende.
  • Anderlecht heeft hem ontslagen
  • Bij AZ geeft hij al voor de winterstop netjes aan een volgende stap te willen maken
Komt bij dat de voetbalwereld zo opportunistisch is als het maar kan, vertrouwen alleen is weggelegd voor de incidentele clubman en clubs zelf met het grootste gemak trainers de wacht aan zetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mark31 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:55:
[...]

https://mobile.twitter.co...tatus/1321675423365955584

Kijk dit filmpje maar eens en geniet.
Iedereen heeft het over Gotze dit en Gotze dat.. ik vind Kudus echt niet minder.
Alleen heeft Gotze het al wat langer dan 2,5 wedstrijd laten zien ;)
Ja ik geniet van hoe Kudus begonnen is, hij lijkt een echte versterking, maar 'beste speler' en dat soort termen komen pas kijken na langere tijd top presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
toolkist schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:03:
[...]

Alleen heeft Gotze het al wat langer dan 2,5 wedstrijd laten zien ;)
Ja ik geniet van hoe Kudus begonnen is, hij lijkt een echte versterking, maar 'beste speler' en dat soort termen komen pas kijken na langere tijd top presteren.
Tuurlijk moet Kudus het op lange termijn ook laten zien, maar je ziet aan alles dat het een topspeler word.
Dat zag je ook meteen bij Frenkie, de klasbakken zie je meteen.
Kudus hoort daar ook bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Sorry hoor, maar wie mist nu van de Brom?

Toch niet een bijzondere trainer of zo.
Tis alleen vervelend dat Utrecht weer een andere trainer moet zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Harribo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:21:

In Utrecht vinden ze het wel prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 16:45

ST10©DE

Dus.............

Harribo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:21:

Inderdaad, wie wordt zijn opvolgers? Is Koeman binnenkort weer beschikbaar?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Schijnt dat Barca al bijna failliet is. Koeman kan dan weer naar het NL elftal om ons van de Boer af te helpen.
Mag de Boer naar utrecht.

Verder. Vanavond vervliegt de laatste europese hoop voor Feyenoord. Benieuwd of AZ en PSV er nog wat van weten te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:17
Op naar 9 punten voor NL vandaag! Hup PSV! Hup Feyenoord! Hup AZ!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:40
Komt die van PAOK heel goed weg, met een VAR had hij rood gehad daar. Dat had niets meer te maken met los willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Strafschop psv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Bam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Hoppa! Lekker begin!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
Ja, veel duidelijker krijg je ze niet. 1-0 en nu door.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Erg makkelijk gegeven, maar hij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:38

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

OPSLAGHOND schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:16:
Erg makkelijk gegeven, maar hij zit.
uit de herhaling leek het eerder een schwalbe.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:17:
[...]

uit de herhaling leek het eerder een schwalbe.
Hij werd wel geraakt, maar de val was erg overdreven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Het was al meer penalty dan die 2e die Feyenoord vorige week tegen kreeg.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
Ik weet alleen nog dat een tik zo recht op je voet krijgen echt wel goed pijn doet. Dit was geen zacht tikje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Ziet er goed uit, Napoli staat achter, net als Luik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Zingo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:20:
Ik weet alleen nog dat een tik zo recht op je voet krijgen echt wel goed pijn doet. Dit was geen zacht tikje.
Malen heeft er wel flink last van inderdaad.
Ik zie hem alleen nog maar wandelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:21
Deadsy schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:22:
Ziet er goed uit, Napoli staat achter, net als Luik
Luik? Voor de coefficient met België, die zitten toch niet in een Nederlandse ploeg in de poule?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Maarten_E schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:25:
[...]

Luik? Voor de coefficient met België, die zitten toch niet in een Nederlandse ploeg in de poule?
Ja willen we inlopen dan moeten wij het goed doen en de Belgen het slecht doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Club Brugge verloor gister ook al. Goed nieuws dus.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Die had wel mogen zitten!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Hoe gaat het eigenlijk met AZ, staat nog 0-0 dat is toch een nette prestatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Slecht afgemaakt op een goede pas, zonde psv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Gynnad schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:36:
Had ik vooraf niet verwacht. Als het bij AZ en Napoli zo blijft dan is het voor AZ top

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Deadsy schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:26:
[...]

Ja willen we inlopen dan moeten wij het goed doen en de Belgen het slecht doen
Sorry, was even niet zeker of je het bredere perspectief bedoelde van de coëfficient, of een hekel had aan Luik. ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
AZ stond even aan, maar daar zit Leo Driessen zijn onzin te verkondigen met zijn irritante stem dus dat zie of lees ik later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Gynnad schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:36:
Net was het iets van 12 schoten op doel van AZ door Sociedad en 0 schoten van AZ op het doel van Sociedad. Dus ja, echt goed kunnen we dit niet noemen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 18:08
Godswonder dat het nog 0-0 bij AZ staat, zeker 5 100% kansen voor Sociedad gezien, maar goed zegt niets over de tweede helft :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Maarten_E schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:39:
[...]

Sorry, was even niet zeker of je het bredere perspectief bedoelde van de coëfficient, of een hekel had aan Luik. ;)
ach zo specifiek is mijn haat niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Wat ik lees is az niet goed. Zit niet in de wedstijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
En 1-1 dat is wel erg snel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Starbucks schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:42:
[...]

Net was het iets van 12 schoten op doel van AZ door Sociedad en 0 schoten van AZ op het doel van Sociedad. Dus ja, echt goed kunnen we dit niet noemen haha.
Nee dat is niet best, maar ach als ze de 0-0 kunnen vasthouden dan doen ze het al goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Schwaab die zich revancheert voor zijn niet verlengde contract. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
Ah, zonde dit. Viel gewoon echt verkeerd. Doorgaan en doorpakken nu PSV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Ze geven het ineens compleet weg, 2-1 voor POAK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Bang dat dit een slechte dag gaat worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Och nee, doodzonde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Eerste helft geef je niks weg, nu is het open huis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Godsamme.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Hing in de lucht. Wel heel erg jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Laat je gewoon 2 spelers van PAOK vrij staan bij je 16

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zingo
Godsamme Thomas dat is al de teeede keer dat je het verprutst. Dit wordt een helse klus zo, maar ze doen het zichzelf aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
en weer lekker zitten verdedigen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
En daar is de 3-1, nog geen 13 minuten onderweg in de 2e helft, 3 goals tegen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Zingo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:08:
Godsamme Thomas dat is al de teeede keer dat je het verprutst. Dit wordt een helse klus zo, maar ze doen het zichzelf aan.
Thomas is overduidelijk gewogen en te licht bevonden.
Gelukkig nu Madueke erin.

@#€_&--+ 3-1.

For f*cks sake.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Schiettent.
Pak 'm dan ook aan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:31

Vos

AFCA

Lekker effectief wel... En maar achteruit lopen. Zie je zo vaak.

[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 05-11-2020 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Gaat lekker met PSV............ (en AZ......)

[ Voor 18% gewijzigd door Luxicon op 05-11-2020 20:11 ]

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
En ook AZ op 1-0 achterstand

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zingo
Kansloze zoutzakken. Gewoon nul druk zetten terwijl je meer dan genoeg man hebt staan. Lijkt wel weer op fc van bommel. Schandalig alecht dit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschien even een keer ingrijpen! Zone verdeding de opdracht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:16

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

50 meter achteruit lopen met z'n allen. Pff

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Tjonge jonge jonge je mag op zich best proberen punten te pakken. Die jongens zijn veel te lief en willen geen duel aan gaan. Schuurs is er een brute slager bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Maarten_E schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:10:
[...]

Thomas is overduidelijk gewogen en te licht bevonden.
Gelukkig nu Madueke erin.

@#€_&--+ 3-1.

For f*cks sake.
wisten we vorig seizoen toch ook al.

Loopt er in de jeugd dan echt niets rond dat een beetje goed zijn man kan dekken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
En dan te bedenken dat het stadion leeg is en PAOK typisch zo'n club is met luide fans. Stel dat nu het stadion ook nog was gaan kolken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Ik keek Az, zag een tegen doelpunt, dacht ga ik psv kijken. Wist dat het 0-1 was.
Maar kijk nu en wat?! 3-1?
Wat een aanfluiting tegen een ploeg als paok

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
Nu staan AZ en PSV er ineens een stuk minder goed voor. Maar ik neem nog steeds aan dat PSV overwinterd.

...

Pagina: 1 ... 78 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021