"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ze kunnen het niet opbouwend tikken, Pilzen verdedigt te goed voorin, dus lange balPompi schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:21:
Wie heeft eigenlijk de tactiek van de lange ballen bij AZ bedacht, want al de hele wedstrijd werkt dat voor geen meter en ook niet gek met allemaal lange verdedigers tegen kleine aanvallers. Daar mogen ze in de nabespreking wel goed over gaan napraten.
Hoop dat Az nu wakker is
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 26-08-2020 18:23 ]
Tegenstander zet ze vast en daar kunnen ze zich niet doorheen spelen, dus maar lange bal.Pompi schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:21:
Wie heeft eigenlijk de tactiek van de lange ballen bij AZ bedacht, want al de hele wedstrijd werkt dat voor geen meter en ook niet gek met allemaal lange verdedigers tegen kleine aanvallers. Daar mogen ze in de nabespreking wel goed over gaan napraten.
Zouden ze de keeper gedreigd hebben met een rechtzaak?Vos schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:20:
Kadootje haha
Az moet toch echt een beetje vorm krijgen want dit slaat nergens op.
Ze laten zich ook vast zetten, geen enkele beweging zonder bal. Als ze dan de bal hebben gaan ze er alleen maar mee lopen in plaats van de bal snel rond te laten gaan.toolkist schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:22:
[...]
Tegenstander zet ze vast en daar kunnen ze zich niet doorheen spelen, dus maar lange bal.
Inderdaad, niemand durft de diepte in te gaan. Zodra ze op hun helft komen lijkt het ook wel alsof er geen plan meer is.Pompi schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:24:
[...]
Ze laten zich ook vast zetten, geen enkele beweging zonder bal. Als ze dan de bal hebben gaan ze er alleen maar mee lopen in plaats van de bal snel rond te laten gaan.
Het is toch al de hele voorbereiding matigheid wat de klok slaat bij AZ? Nou zeggen resultaten in de voorbereiding zeker niet altijd alles, maar wat ze vandaag laten zien is wel heel erg pover.DoeEensGek schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:22:
Iets met op de valreep...
Az moet toch echt een beetje vorm krijgen want dit slaat nergens op.
Nice 2-1
Doen ze alleen als ze buitenspel staan. Willen de kijkcijfers hoog houden I guess.Harribo schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:49:
Misschien wel handig als je gewoon 100% kansen afmaakt....
0.3 na delen door deelnemers, dus de 0.5 achterstand op Belgie is al verkleind naar 0.2. Maar het moet beter bij AZ, gelukkig wel sowieso UEL nuSnowdog schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:58:
Nice, dat zijn toch weer wat puntjes iig. Vrees dat er voor AZ ook niet veel meer inzit, hopen dat ze wat later in het seizoen beter in vorm zijn.
van de keeper.Vos schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:20:
Kadootje haha
die hoeft zich voorlopig niet in plzen te vertonen, wat een onnodige, oliedomme en dure overtreding.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Volgend jaar is Belgie 12900 punten kwijt op de ranking dus we moeten hopen op een goed seizoen.
Here's to you Nicola and Bart
Waar Nederland de afgelopen jaren voornamelijk in achtervolging van Turkije of Oekraine was, zijn die weg gezakt door het verliezen van een goed jaar. Nu staat Belgie op de positie boven Nederland, daar komt het door want iedereen wil natuurlijk de beste tickets. Maar ik zie ook liever een Belgisch team winnen dan een voormalig Oostblok lang hoor.Unrealiac schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 19:04:
Is dat vergelijken met België zo iets belangrijk ? Ik ben Belg maar juich voor zowel Nederland als België. Maar als ze rechtstreeks tegenover elkaar staan ben ik toch meer voor een Belgische ploeg..
Volgend jaar is Belgie 12900 punten kwijt op de ranking dus we moeten hopen op een goed seizoen.
Stijn Wuytens is weg maar inderdaad, wat hebben ze gedaan tijdens de break?loekf2 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 19:03:
Slot heeft nog een hoop te doen, beetje raar want er is nog niemand weg volgens mij. Wat hebben ze gedaan tijdens de Corona break ?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
En nog kans op CL, maar dan zullen ze echt beter moeten spelen
Ze waren bij AZ zo overtuigd dat ze het ticket van Ajax zouden krijgen dat nog niet klaar waren om nu te spelen.Harribo schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:43:
Wel heel fijn deze overwinning, nu mag Az de groepsfase van de EL sowieso in als ik het goed heb.
En nog kans op CL, maar dan zullen ze echt beter moeten spelen
Het is misschien maar beter ook als ze de CL niet halen. Ze hebben meer kans om punten te pakken in de groepsfase van de Europa League.
Ze moeten heel wat punten in de EL halen om simpelweg de bonuspunten voor het bereiken van de CL groepsfase plus de punten van gewonnen voorrondes te compenseren. Financieel moeten ze zo'n beetje de halve finale halen om het equivalent van de groepsfase CL op te halen.dutchgio schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:52:
[...]
Ze waren bij AZ zo overtuigd dat ze het ticket van Ajax zouden krijgen dat nog niet klaar waren om nu te spelen.![]()
Het is misschien maar beter ook als ze de CL niet halen. Ze hebben meer kans om punten te pakken in de groepsfase van de Europa League.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ado heeft geen geld he, dus alle dure spelers mogen oprotten. Bij Beugelsdijk was het zelfs zo dat ze hem wilden gaan banken zodra hij in de buurt van z'n flinke bonus kwam(aantal wedstrijden per seizoen).Martinusz schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:46:
Ado gaat ook lekker, na Tommie nu ook Lex die eruit gaat
en dan die fantastische logica waarom het voetbal wel even een uitzondering moet krijgen op de 10 dagen quarantaine...Mochten Bijlow en Geertruida weigeren, overweegt de KNVB het tweetal te schorsen voor Feyenoords competitiewedstrijd tegen PEC Zwolle. De bond gaat ervan uit dat er voor internationals een uitzonderingspositie wordt gecreëerd zodat ze niet tien dagen in quarantaine hoeven, maar dat is helemaal nog niet zeker. Daarover wordt momenteel vergaderd in Den Haag. 'Stel nou dat we spelen in Wit-Rusland', zegt Hoogma, 'dan komen we terug en staat er een paar dagen later weer een interland op het programma. Die zouden we dan net kunnen spelen als die uitzonderingspositie voor het voetbal er niet komt. Maar dan hebben we echt een probleem. Wat als Feyenoord voor de Europa League een club in Spanje loot? We hebben vijf clubs die Europees actief zijn. Op die manier kunnen we geen betaald voetbal bedrijven. Van de aangesloten landen bij de UEFA hebben 53 van de 55 een uitzonderingspositie. Alleen Nederland en Moldavië nog niet.'
Gelukkig hebben we nog helemaaaaal geen spelers met Covid gehad....Hoogma hoopt op begrip vanuit Den Haag. 'Nederland is niet zo van de uitzonderingsposities, maar voetballers leven toch een totaal ander leven dan ieder ander mens? Je ziet hoe er bij clubs wordt gewerkt, hoe de maatregelen in acht worden genomen, hoe er wordt geleefd volgens protocollen en in bubbels, gevlogen met charters, alleen om te zorgen dat spelers veilig hun werk kunnen doen.
Ik ben benieuwd of Feyenoord in oktober net zo principieel is als nu.toolkist schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 13:30:
Fijne gasten bij de KNVB... Het vreemd vinden dat een club geen spelers afstaat voor een wedstrijd in Wit Rusland, wat oranje reisadvies heeft.
KNVB heeft geen poot om op te staan in dit geval.De wereldvoetbalbond FIFA heeft na overleg met de Europese voetbalunie UEFA de regels voorlopig aangepast voor het afstaan van spelers door hun clubs aan nationale teams.
Indien een quarantaineperiode van minimaal vijf dagen vereist is voor de betreffende internationals op de locatie waar ze moeten voetballen, of bij terugkeer bij hun club, mogen de clubs hun internationals thuishouden. Ook als er reisbeperkingen zijn naar de speellocatie, of op de terugweg, hoeven de clubs hun spelers niet vrij te geven.
Alleen bij dispensatie van deze coronamaatregelen door de plaatselijke autoriteiten, moeten de clubs in principe meewerken aan de gebruikelijke uitstapjes van hun internationals.
Normaal gesproken, zijn de clubs verplicht om spelers vrij te geven voor verplichtingen met hun land. Door de coronacrisis zijn de FIFA-reglementen nu tijdelijk aangepast, in elk geval voor de komende interlandperiode in Europa voor mannen (31 augustus - 8 september) en vrouwen (14 - 22 september).
Nog niet. In het AD artikel staat een quote dat de uitzonderingpositie wel verwacht wordt.remco112 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:24:
[...]
KNVB heeft geen poot om op te staan in dit geval.
https://www.ad.nl/nederla...op-coronaregels~acbddc4d/strafschop schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:33:
[...]
Nog niet. In het AD artikel staat een quote dat de uitzonderingpositie wel verwacht wordt.
Alleen het grote Oranje dus.
De minister geeft eigenlijk geen antwoord op de vraag of dit wel of niet voor Jong Oranje geldt. Het verzoek van de KNVB was voor de interlands van het grote Oranje, het vrouwenteam en Jong Oranje.remco112 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:53:
[...]
https://www.ad.nl/nederla...op-coronaregels~acbddc4d/
Alleen het grote Oranje dus.
Het NOS artikel is net zo onduidelijk.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Het AD artikel is toch best duidelijk? Uitzondering voor 2 wedstrijden van Oranje, verder nog niks.strafschop schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:15:
[...]
De minister geeft eigenlijk geen antwoord op de vraag of dit wel of niet voor Jong Oranje geldt. Het verzoek van de KNVB was voor de interlands van het grote Oranje, het vrouwenteam en Jong Oranje.
Het NOS artikel is net zo onduidelijk.
Het AD artikel zoals het er nu staat is herschreven ten opzichte van eerder.toolkist schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:01:
[...]
Het AD artikel is toch best duidelijk? Uitzondering voor 2 wedstrijden van Oranje, verder nog niks.
Bijlow is inmiddels definitief opgeroepen.
De KNVB is zelf een stuk duidelijker.
De selectie van Jong Oranje komt maandag bijeen in Zeist en moet donderdag afreizen naar Wit-Rusland voor de EK-kwalificatiewedstrijd. De overheid beslist zo snel mogelijk maar in elk geval voor donderdag over een definitieve regeling voor internationale topsporters, zodat zij voor hun werk kunnen reizen en - vanwege al hun voorzorgsmaatregelen - niet in quarantaine hoeven. De huidige, tijdelijke oplossing voor dit probleem die de overheid vandaag voor (alleen) het Nederlands elftal (A-selectie) heeft getroffen, geldt nog niet voor Jong Oranje.
Toch United dat nog geen aankopen heeft gedaan wellicht, of zou het Barca worden?
Ik zou het allebei niet doen. United is al voorzien met Fernandes, Barca is voor nu een zinkend schip.
Die gaat naar Barca, let maar op. En gezien die cryptische tweets van Van der Sar en Menno Geelen zou het met niks verbazen als Suarez in die deal wordt betrokken.dutchgio schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 18:19:
Donny speelt niet in verband met transferperikelen.
Toch United dat nog geen aankopen heeft gedaan wellicht, of zou het Barca worden?
Ik zou het allebei niet doen. United is al voorzien met Fernandes, Barca is voor nu een zinkend schip.
En deze reacties tussen Van Der Sar en Geelen (commerciële directeur) over extra shirts als Suarez (of Messi) komt:
https://mobile.twitter.co...tatus/1299664152122793984
Er lijkt wel wat te gaan gebeuren inderdaad.
Waarom of, misschiens is het wel beide.dutchgio schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:00:
Ajax plaatste 'toevallig' vanochtend ook een flashback naar een hattrick van Suarez op 29 augustus 2010.
En deze reacties tussen Van Der Sar en Geelen (commerciële directeur) over extra shirts als Suarez (of Messi) komt:
https://mobile.twitter.co...tatus/1299664152122793984
Er lijkt wel wat te gaan gebeuren inderdaad.
Barcelona heeft geen geld, dus als ie gaat is het een ruildeal met extra geld via bonussen etc. ManU is niet realistisch, daar loopt al te veel op het middenveld.Exo81 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 18:50:
[...]
Die gaat naar Barca, let maar op. En gezien die cryptische tweets van Van der Sar en Menno Geelen zou het met niks verbazen als Suarez in die deal wordt betrokken.
City kan ook, die moeten iets, willen ze de CL een keer winnen.
[ Voor 14% gewijzigd door loekf2 op 29-08-2020 19:07 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Kan gewoon op afbetaling wanneer Barca een bank garantie heeft.loekf2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:06:
[...]
Barcelona heeft geen geld, dus als ie gaat is het een ruildeal met extra geld via bonussen etc.
Blijft alleen raar dat een bank een garantie geeft als je 500 miljoen schuld hebt, en de omzet komende seizoen veel lager ligt. Geloof dat ze daar 70% van de 900 miljoen aan salarissen betalen.Deadsy schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:07:
[...]
Kan gewoon op afbetaling wanneer Barca een bank garantie heeft.
De schuld maakt een bank niet zo veel uit. Aangezien ze een mega schuld hebbenloekf2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:12:
[...]
Blijft alleen raar dat een bank een garantie geeft als je 500 miljoen schuld hebt, en de omzet komende seizoen veel lager ligt. Geloof dat ze daar 70% van de 900 miljoen aan salarissen betalen.
Salaris uitgaven zullen waarschijnlijk ook omlaag gaan daar.
City is naar verluid met Messi bezig, dan zou Barca ook weer geld hebben.loekf2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:06:
[...]
Barcelona heeft geen geld, dus als ie gaat is het een ruildeal met extra geld via bonussen etc. ManU is niet realistisch, daar loopt al te veel op het middenveld.
City kan ook, die moeten iets, willen ze de CL een keer winnen.
Misschien ligt het aan mij, maar ik kan oprecht niet snappen wat clubs in van de Beek zien.dutchgio schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 18:19:
Donny speelt niet in verband met transferperikelen.
Ik wel. Echt een goede verbindingsspeler die zijn medespelers beter laat renderen en zelf ook makkelijk scoort, ondanks zijn positie op het veld. Zou echt balen wanneer hij Ajax verlaat, maar hij verdient het zeker.remco112 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:30:
[...]
Misschien ligt het aan mij, maar ik kan oprecht niet snappen wat clubs in van de Beek zien.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zie het filmpje nu ook. Dat is gewoon roodtoolkist schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:50:
Brrr Makkelie hoe kun je die overtreding van Nico niet zien? Donkergeel op z'n minst.
Gebeurt hem veel te vaak! Ben benieuwd of Hugo Borst ook meerdere columns aan hem gaat wijden.
Net als Klaasen?Starbucks schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:41:
[...]
Ik wel. Echt een goede verbindingsspeler die zijn medespelers beter laat renderen en zelf ook makkelijk scoort, ondanks zijn positie op het veld. Zou echt balen wanneer hij Ajax verlaat, maar hij verdient het zeker.
Het feit dat Koeman van de Beek op de bank hield bij het Nederlands elftal zegt ook wel iets natuurlijk.
Ja dat zegt veel over Koeman.
Na een slechte aanname van Anthony was dat wel een snelle reactie van hem om hem met een hakje direct af te spelen.
Maar de keren dat van de Beek speelde bij het Nederlands elftal, speelde hij als een krant.Deadsy schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:12:
@remco112
Ja dat zegt veel over Koeman.
Na een slechte aanname van Anthony was dat wel een snelle reactie van hem om hem met een hakje direct af te spelen.
Ik snap het oprecht niet! Te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet, zo kan ik van de Beek het beste omschrijven.
Scania... Watjes... Adolf..
Ajax vind het nu al weer welletjes lijkt het wel 2-1
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 29-08-2020 20:14 ]
Mocht ook meestal niet op zijn positie en rol spelen.remco112 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:14:
[...]
Maar de keren dat van de Beek speelde bij het Nederlands elftal, speelde hij als een krant.
Ik snap het oprecht niet! Te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet, zo kan ik van de Beek het beste omschrijven.
Koeman liet hem voor mijn gevoel spelen vanwege de kritiek.
Niet iedereen ziet kwaliteit, dus ik neem het je niet kwalijk. En wat het Nederlands elftal betreft, daar staat het middenveld best goed, dus snap wel dat hij daar niet altijd speelt. Zijn tijd zal snel komen bij het Nederlandse elftal, geen twijfel mogelijkremco112 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:14:
[...]
Maar de keren dat van de Beek speelde bij het Nederlands elftal, speelde hij als een krant.
Makkelie laat het teveel gebeuren
Vriendschappelijk...
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 29-08-2020 20:30 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ghehe, we zullen het zien. Van Klaasen werd ook veel verwacht volgens alle 'kenners'Starbucks schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:26:
[...]
Niet iedereen ziet kwaliteit, dus ik neem het je niet kwalijk. En wat het Nederlands elftal betreft, daar staat het middenveld best goed, dus snap wel dat hij daar niet altijd speelt. Zijn tijd zal snel komen bij het Nederlandse elftal, geen twijfel mogelijk
Het helpt niet wanneer je naar een club gaat en deze erna nog 2 spelers haalt voor jouw plek.remco112 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:30:
[...]
Ghehe, we zullen het zien. Van Klaasen werd ook veel verwacht volgens alle 'kenners'
En doet het trouwens gewoon goed in Duitsland.
Bij een club die minder aangeschreven dan Ajax ja.Deadsy schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:31:
[...]
Het helpt niet wanneer je naar een club gaat en deze erna nog 2 spelers haalt voor jouw plek.
En doet het trouwens gewoon goed in Duitsland.
Er zijn ook niet zo bizar veel clubs die hoger aangeschreven staan.remco112 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:35:
[...]
Bij een club die minder aangeschreven dan Ajax ja.
Niet alle spelers kunnen naar een Europese topclub.
Je bent serieus?Deadsy schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:42:
[...]
Er zijn ook niet zo bizar veel clubs die hoger aangeschreven staan.
Niet alle spelers kunnen naar een Europese topclub.
Ja, of vind jij clubs die niet of nauwelijks meedoen in de top van een competitie hoger aangeschreven?
Anthony goed maar blind, Kudus heel goed. Goede scouting.
Verdedigend kan het iets beter, Schuurs maakte wel wat foutjes
Ik ben enorm Donny fan, maar die is beter te vervangen dan dat je Onana verliest! Keepers is echt een dingetje...
Ja, ik vind clubs als bijvoorbeeld Arsenal, Tottenham en Atletico Madrid hoger aangeschreven.Deadsy schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:55:
[...]
Ja, of vind jij clubs die niet of nauwelijks meedoen in de top van een competitie hoger aangeschreven?
Blijft onbegrijpelijk dat hij opgenomen is in de definitieve selectie van Oranje, vind ik!Harribo schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:59:
Verdedigend kan het iets beter, Schuurs maakte wel wat foutjes
Gedurfde uitspraak hoorSleehond schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:01:
Dit Ajax gaat gewoon kampioen worden hoor.
Atletico schat ik ook hoger in, die andere 2 zeker niet. Die hebben veel meer geld uitgegeven, maar hebben niet echt een team wat staat.remco112 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 22:09:
[...]
Ja, ik vind clubs als bijvoorbeeld Arsenal, Tottenham en Atletico Madrid hoger aangeschreven.
Wie dan, van Beek meenemen?remco112 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 22:10:
[...]
Blijft onbegrijpelijk dat hij opgenomen is in de definitieve selectie van Oranje, vind ik!
Volgens mij zien ze Koopmeiners niet als verdediger, dus dan blijven er niet heel veel alternatieven over.
En hij gaat toch niet spelen plus het is maar Nations League, dus zie het maar als een snuffelstage.
Gek he, top 6 Engeland en top 4 Spanje. Dan heb je PSG, Bayern/Dortmund, Juve/Inter/wellicht Napoli in Italie. En verder?remco112 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 22:09:
[...]
Ja, ik vind clubs als bijvoorbeeld Arsenal, Tottenham en Atletico Madrid hoger aangeschreven.
yup dat is het zo'n beetje.toolkist schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 22:38:
[...]
Gek he, top 6 Engeland en top 4 Spanje. Dan heb je PSG, Bayern/Dortmund, Juve/Inter/wellicht Napoli in Italie. En verder?
En dat vind ik niet echt veel.
Voor de rest heb je dan clubs waar je meer krijgt bijgeschreven op je rekening elke maand en clubs die in betere competities spelen. Maar de clubs zelf zijn echt niet hoger aangeschreven dan Ajax.
Arsenal is 8e gewordentoolkist schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 22:38:
[...]
Wie dan, van Beek meenemen?Of Bruma?
Volgens mij zien ze Koopmeiers niet als verdediger, dus dan blijven er niet heel veel alternatieven over.
En hij gaat toch niet spelen plus het is maar Nations League, dus zie het maar als een snuffelstage.
Karim Rekik, Ron Vlaar, Koopmeiners had ook gekund ja. Maar iemand die 11(!!!) potjes heeft gespeeld in de Eredivisie en daar geen hele goede indruk heeft achter gelaten, vind ik op z'n zachts gezegd nogal vreemd. Had vanavond dus weer moeite, heb ik gelezen. Snuffelstages doen ze maar lekker bij Jong Oranje.
[...]
Gek he, top 6 Engeland en top 4 Spanje. Dan heb je PSG, Bayern/Dortmund, Juve/Inter/wellicht Napoli in Italie. En verder?
Dat zijn toch behoorlijk wat ploegen die je opnoemt, Deadsy had het niet over bizar veel clubs. Ik vind dit toch een redelijk aantal, als ik eerlijk ben.
Subjectiviteit viert hoogtij.Deadsy schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 22:54:
[...]
yup dat is het zo'n beetje.
En dat vind ik niet echt veel.
Voor de rest heb je dan clubs waar je meer krijgt bijgeschreven op je rekening elke maand en clubs die in betere competities spelen. Maar de clubs zelf zijn echt niet hoger aangeschreven dan Ajax.
Jij vindt het veel, ik vind van niet, en daar komen we toch nooit uit dus laten we het daar maar bij houdenremco112 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 22:54:
[...]
Arsenal is 8e geworden
Dat zijn toch behoorlijk wat ploegen die je opnoemt, Deadsy had het niet over bizar veel clubs. Ik vind dit toch een redelijk aantal, als ik eerlijk ben.
Een Tagliafico gaat wellicht naar Leicester nu Chelsea Chillwell heeft gekocht. Ze zijn een keer kampioen geworden en hebben budgetten doordat ze in Engeland spelen. Maar dat is geen hoger geplaatste club als Ajax.
Dat je je boven een club kunt plaatsen is alleen niet doorslaggevend voor spelers om te tekenen.
Veel geld helpt maar een slechte competitie zal altijd een nadeel blijven.
Gewoon knap wat ze laten zien en als die scheidsrechter geen 2x rood had gegeven en de regels had gevolgd, dan was Ajax afgelopen seizoen ook veel verder gekomen. Pech gehad, maar wel laten zien dat ze een erg hoog niveau kunnen aantikken.
Wel goed om ook de zwakke punten bloot te leggen, daar leer je meer van dan die goednieuws oefenwedstrijden die er tot nu toe geweest zijn denk ik zo
inderdaad.... als Ajacied hoef je je dit weekend niet te vervelen. Maar ik ga toch voor de F1... de A1 tegen Roda geloof ik welTerranova schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:05:
Mooie Ajax dag, zo ook nog Jong Ajax in de KKD, direct hierna
De verdediging is echt heel erg matigP.O. Box schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:51:
Ajax met 1-0 de rust in tegen Union Berlin. De backup verdediging en het backup middenveld moeten nog wel veel leren. Geven erg veel kansen (met name vrije trappen rond de 16) weg en verliezen in eigen 16 erg veel kopduels. Heel af en toe leuke combinaties, waarvan eentje zowaar tot de 1-0 leidde.
Wel goed om ook de zwakke punten bloot te leggen, daar leer je meer van dan die goednieuws oefenwedstrijden die er tot nu toe geweest zijn denk ik zo
why not both, doe ik ook haha. F1 is toch alleen direct spannend bij de start, daarna is het prima te volgen op een kleiner schermpje. Vervolgens na beiden gelijk doorschakelen naar de tour. Mooi sportzondagP.O. Box schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:12:
[...]
inderdaad.... als Ajacied hoef je je dit weekend niet te vervelen. Maar ik ga toch voor de F1... de A1 tegen Roda geloof ik wel
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wel als alle andere sportevenementen afgelopen zijnMaarten_E schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:31:
Alsof de tour 200km lang interessant is..;)
Nou, Arsenal heeft gisteren wel het Community Shield gewonnen - van Liverpool dusStarbucks schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 22:27:
die andere 2 zeker niet. Die hebben veel meer geld uitgegeven, maar hebben niet echt een team wat staat.
Hoezo een team wat niet echt staat

Als je altijd uitgaat van 1 wedstrijd, dan kan ik hier ook nog wel een leuke draai aan geven. Uiteraard kijk ik verder dan dat en dan kun je die conclusie ook goed trekken. Arsenal heeft al jaren last van wisselvalligheid en dat zie je ook terug in de eindstanden. De laatste 4 jaar niet in de top 4 geëindigd en het laatste jaar zelfs op plek 8! Wat een topteamJAN-B schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:51:
[...]
Nou, Arsenal heeft gisteren wel het Community Shield gewonnen - van Liverpool dus
Hoezo een team wat niet echt staat
[ Voor 4% gewijzigd door Starbucks op 30-08-2020 17:57 ]
(https://nos.nl/artikel/23...ter-united-te-worden.html)
Maar hopen dat hij veel speeltijd krijgt, vraag mij alleen af of de speelstijl van ManU niet te anders is tov dat van Ajax. Wel leuk om te zien dat de PL toch redelijk vol loopt met Nederlanders.Van de Beek heeft gekozen: nieuwe club lijkt Manchester United te worden
Donny van de Beek vervolgt zijn loopbaan hoogstwaarschijnlijk bij Manchester United, dat op dit moment de beste papieren heeft om de 23-jarige middenvelder van Ajax over te nemen.
De keuze van Van de Beek is vooralsnog op de Red Devils gevallen. Hij moet persoonlijk nog wel tot een akkoord komen en beide clubs moeten het ook nog eens worden over een transfersom. De verwachting is dat de transfer snel wordt afgerond.
Over belangstelling had Van de Beek niet te klagen. Veel clubs werden de laatste maanden met hem in verband gebracht. Real Madrid leek lang de nieuwe werkgever van de Ajacied te worden en onlangs werd hij ook gekoppeld aan FC Barcelona. Van de Beek doorliep de jeugdopleiding van Ajax en maakte in 2015 zijn officiële debuut in het eerste.
Vanwege de aanstaande transfer werd Van de Beek zaterdag buiten de selectie gehouden voor de oefenwedstrijd van Ajax tegen Eintracht Frankfurt. De onderhandelingen over de transfer naar United gaan zondagavond verder. Hij meldt zich maandag gewoon bij de selectie van Oranje.
[ Voor 7% gewijzigd door Maarten_E op 30-08-2020 19:24 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Er staat helemaal niks in dat artikel, wat is überhaupt de bron?Maarten_E schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 19:23:
Nou, ze moeten er nog uitkomen, maar het lijkt een kwestie van tijd.
(https://nos.nl/artikel/23...ter-united-te-worden.html)
[...]
Maar hopen dat hij veel speeltijd krijgt, vraag mij alleen af of de speelstijl van ManU niet te anders is tov dat van Ajax. Wel leuk om te zien dat de PL toch redelijk vol loopt met Nederlanders.
Oeps, niet opgemerkt dat er geen bron in zat.Exocet schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 19:36:
[...]
Er staat helemaal niks in dat artikel, wat is überhaupt de bron?
Daar moest ik ook even naar zoeken, een ander NOS artikel meldt dit:
Bronnen zijn Ten Hag en de Daily Mirror.
https://nos.nl/artikel/23...transfer-van-de-beek.html
Ajax klopt Eintracht, maar het gaat vooral over mogelijke transfer Van de Beek
Trekt Donny van de Beek binnenkort de deur achter zich dicht bij Ajax? De middenvelder dacht zaterdagavond op de tribune van de Johan Cruijff Arena, waar Ajax een oefenduel met Eintracht Frankfurt met 2-1 won, nog eens goed na over een op handen zijnde transfer.
"Er zijn inderdaad ontwikkelingen, waardoor we hem uit de selectie houden. We kijken hoe dat gaat aflopen", bevestigde trainer Erik ten Hag tegen Ziggo Sport.
'United beste papieren'
Manchester United, Real Madrid en Barcelona zijn naar verluidt de belangrijkste kandidaten om de 23-jarige Van de Beek in te lijven. Het is vooralsnog onduidelijk welke club de beste papieren heeft, al weet de Britse krant Daily Mirror te melden dat United op poleposition ligt.
De Engelse club van trainer Ole Gunnar Solskjaer zou bereid zijn zo'n 45 miljoen euro neer te tellen voor Van de Beek, die United aan de landstitel moet helpen. Solskjaer zou in de komende 48 uur de deal willen rondmaken. Alleen een lastminute bod van Madrid of Barcelona kan nog roet in het eten gooien, aldus de Daily Mirror.
Tja, Ten Hag heeft niks gezegd over welke club het gaat en de daily mirror ga ik het niet eens over hebbenMaarten_E schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 19:38:
[...]
Oeps, niet opgemerkt dat er geen bron in zat.
Daar moest ik ook even naar zoeken, een ander NOS artikel meldt dit:
Bronnen zijn Ten Hag en de Daily Mirror.
https://nos.nl/artikel/23...transfer-van-de-beek.html
[...]
edit: lol, paar minuten na mijn post wordt het bevestigd, zie hieronder
[ Voor 6% gewijzigd door gws24 op 30-08-2020 20:38 ]
BREAKING: @Donny_beek6 mondeling akkoord met Manchester United over contract voor vijf jaar. #Ajax en Mancunians eens over transfersom van (met bonussen) maximaal 45 miljoen euro.https://t.co/dBqNiZBZ8M
— Mike Verweij (@MikeVerweij) 30 augustus 2020
45 mil, niet onaardig
Donny van de Beek naar Manchester United. Contract voor vijf jaar. Ajax ontvangt ongeveer 40 miljoen euro, mogelijk nog oplopend met bonussen. Meer details zo op https://t.co/6JwB8mSaSP #Ajax
— Freek Jansen (@Freek_JansenVI) 30 augustus 2020
[ Voor 9% gewijzigd door Exocet op 30-08-2020 20:35 ]
Nee, zelfde bedrag. Bij verweij stond max 45 mil. Bonussen zijn dus 5 mil
Ihattaran ophalen voor 25 miljoen en Ajax wordt niet zwakkerTerranova schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:33:
Donny is done dus
[Twitter]
45 mil, niet onaardig
XXXVI
Nee, met Kudus/Promes/Tadic/Labyad heb je al genoeg opties voor aanvallend.ephymerous schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:54:
[...]
Ihattaran ophalen voor 25 miljoen en Ajax wordt niet zwakker
Eerder een verdedigendere middenvelder nodig
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021