[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.507 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Baseman77 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:06:
[...]

De speelstijl wordt niet aangepast omdat de reservekeeper een keer speelt. het houdt vooral in dat de opbouw minder makkelijk verloopt via de keeper en de kans op balverlies dan ook groter is.

De CL finale gezien?
Daarin gaf Neuer een masterclass weg op dit gebied (op alle gebieden eigenlijk), hierdoor kon Bayern zich meestal redelijk eenvoudig onder de druk van PSG uit voetballen. Dat hielp nogal.
Tja dan heb je het over de buitenklasse+++++. Ik mag toch hopen dat je een reserve keeper van RB daar niet onder schaart.
Mvogo wordt overigens gehuurd voor 2 jaar lees ik nu.

[...]

Ah, nu kunnen de PSV verdedigers ineens totaal niet meer voetballen.
Weten we dat ook weer.
Volgens je eigen supporters anders ook. of werd Baumgartl onterecht op de bank gezet vorig seizoen?
Linksback, ook al zo'n fantastisch bezette plek vorig seizoen. En Dumfries doet genoeg dingen prima, maar fatsoenlijk opbouwen hoort daar niet bij naar mijn mening.
Goed voor de tegenstander bedoel je?

Jurjus is niet goed genoeg gebleken en Zoet werd niet voor niets verhuurd aan Utrecht, de afgelopen 2 seizoenen maakte hij te veel fouten en was hij een drama bij afstandsschoten.

[...]

Wie zegt dat ze dit niet doen?
Of moeten spelers in een bepaalde volgorde gehaald worden?
Lijkt me handig als je een bepaald budget hebt ja.
Oh jee, verdediger wordt 2m duurder.... Tja, dat zit al in de huursom van de keeper...
Zou best vervelend zijn, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
@Baseman77

Ook al is 1 doelman uit de eigenjeugd en de ander gratis dan is het nog kapitaalsvernietiging.
Want die gratis speler zal omdat hij gratis was extra tekengeld gekregen hebben.

Zoet was jaren lang basis doelman en zal dus ook een leuk salaris gehad hebben. Des te langer je hem in dienst hebt met een reserve rol des te meer geld zit je dus weg te gooien.

Door deze speler te huren geef je aan dat beide niet goed genoeg zijn om als 1e doelman te fungeren.

Eerst vernietigde men zijn transfer waarde door hem terug te zetten naar de plek van reserve doelman. Door de basis plek te geven aan iemand die na 6 maanden al weer niet goed genoeg is om in de basis te staan.

En wat ga je volgend seizoen doen wanneer de gehuurde speler vertrekt?
Dan zit je weer in dezelfde positie, ja je kunt zeggen dat ze dan tenminste een jaar langer hebben kunnen scouten en dat huur gunstig was want ze hadden niet het geld om naast de andere gewenste spelers ook nog een doelman te kopen.
Maar wie zegt dat de financiele situatie over een jaar beter is? En dat Unnerstall en Zoet niet goed genoeg zijn was al langer duidelijk dus de TD heeft tijd genoeg gehad om een lijstje samen te stellen voor een vervanger.

En wat ga je doen wanneer deze nieuwe doelman aan het begin van het seizoen een flinke blessure pakt? Terug naar een doelman die totaal niet in het systeem van de trainer past. Iets wat zo belangrijk was waardoor je besloot om deze man te huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:06
Snap wel dat ze een nieuwe keeper zoeken, het zou raar zijn om Zoet nu weer op te nemen in de groep, die wilt zelf ook 1ste keeper zijn en niet 2de keeper (hij is niet voor niks verhuurd geweest).
Dan hou je alleen Unnerstall en Jurjus over, Jurjus heft blijkbaar niet overtuigd al die tijd en daarom ook verhuurd geweest, ik verwacht dat die niet 2de/3de keeper wilt zijn, maar gewoon 1ste keeper zoals bij een de Graafschap.

Dusja Unnerstall en nieuwe keeper is niet zo gek :) + 3de keeper uit de jeugd?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Oekol schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:22:
Guus til wellicht naar psv (er is interesse voor huur en ook uit DE en UK).
Snap alleen niet zo waarom psv interesse heeft. Ze willen de twee middenvelder voor de verdedigers versterken. Guus til is toch veel te aanvallend en meer een 10??
Bij de VI stond er ook op de site dat hij juist verhuurt wil worden omdat hij niet meer zo vaak CDM/CM wil spelen maar meer CAM en dat het bij Spartak niet kan, dan is het apart als hij voor PSV kiest als ze hem voor de CDM plek willen. Maar we gaan het zien, deze transferperiode is sowieso anders dan anders met hoe het met de wereld gaat en daardoor ook de financien van sommige clubs. Zal mij dus niks verbazen als we nog opvallende en verrassende transfers gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:42

Oekol

waka waka hey hey

Pompi schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:34:
[...]

Bij de VI stond er ook op de site dat hij juist verhuurt wil worden omdat hij niet meer zo vaak CDM/CM wil spelen maar meer CAM en dat het bij Spartak niet kan, dan is het apart als hij voor PSV kiest als ze hem voor de CDM plek willen. Maar we gaan het zien, deze transferperiode is sowieso anders dan anders met hoe het met de wereld gaat en daardoor ook de financien van sommige clubs. Zal mij dus niks verbazen als we nog opvallende en verrassende transfers gaan zien.
Precies dat is gek toch. En dan nu mvogo gehuurd voor twee jaar. Ben benieuwd.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
Ik hoop voor de AZ, PSV en Willem II(?) dat ze corona vrij blijven voor hun Europese kwalificatie wedstrijden, want er zijn nu al een 3-tal teams uitgeschakeld doordat ze corona gevallen in de selectie hadden en dus automatisch er een reglementaire overwinning naar hun tegenstander ging. Op zich begrijpelijk want lastig om voor kwalificatie een nieuwe datum in te plannen als je minimaal 10 dagen in quarantaine moet, maar kan wel heel vervelend zijn als dat de reden is dat je uitgeschakeld word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Suarez zou het te vroeg vinden om terug naar NL te gaan en dat aan Overmars aangegeven hebben. Dat kan ik me prima voorstellen als je ook naar PSG zou kunnen. Maar ik mag toch hopen dat Overmars wel als antwoord heeft gegeven dat het als speler nu of nooit is.
Pompi schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:19:
Ik hoop voor de AZ, PSV en Willem II(?) dat ze corona vrij blijven voor hun Europese kwalificatie wedstrijden, want er zijn nu al een 3-tal teams uitgeschakeld doordat ze corona gevallen in de selectie hadden en dus automatisch er een reglementaire overwinning naar hun tegenstander ging. Op zich begrijpelijk want lastig om voor kwalificatie een nieuwe datum in te plannen als je minimaal 10 dagen in quarantaine moet, maar kan wel heel vervelend zijn als dat de reden is dat je uitgeschakeld word.
Laat t maar gebeuren bij de tegenstander van AZ. Op naar 2 teams in de groepsfase ;)

[ Voor 57% gewijzigd door toolkist op 24-08-2020 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 16:15

Baseman77

We move

Ankona schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:20:
Ik denk dan ook eerder dat deze huurling als tweede keeper gehaald is achter een nog te halen meevoetballende eerste keeper. Anders snap ik echt niet waar ze mee bezig zijn.
Huh, het is juist heel duidelijk waar ze mee bezig zijn.
Schmidt wil een goed meevoetballende keeper met voldoende tactisch inzicht, Lars en Zoet zijn dat niet. Dus wordt er een dergelijke keeper gehaald, die als extra voordeel heeft al bekend te zijn met het systeem. Mvogo wordt ook niet voor niets voor 2 jaar gehuurd.

Zoet staat al 2 seizoenen op de nominatie te vertrekken en is sinds vorig seizoen gepasseerd door Lars, door het aantrekken van Mvogo is helemaal duidelijk geworden dat Zoet zijn zaakwaarnemer aan het werk mag zetten. Voor Lars is dit lullig, aangezien hij het prima deed als lijnkeeper en punten pakte voor PSV. Maar met de bal aan de voeten is hij echt matig en in de huidige voorbereiding blijkt hij op dat gebied eerder een gevaar te zijn dan een meerwaarde. Dus mag hij gaan banken.

Mvogo wordt de 1e keeper.
toolkist schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:22:
Tja dan heb je het over de buitenklasse+++++. Ik mag toch hopen dat je een reserve keeper van RB daar niet onder schaart.
Eerst goed lezen voordat je reageert kan helpen.
Ik zeg namelijk helemaal nergens dat Mvogo even goed is als Neuer. Ik heb het puur over de rol van de keeper in de speelstijl van Schmidt, waarbij Neuer een uitstekend voorbeeld was in de CL finale.

Bayern maakt onder Flick gebruik van gegenpressing en zijn tactiek lijkt op die van Schmidt, wat logisch is aangezien deze tactiek is bedacht in Duitsland (Schmidt hoorde bij de voorlopers, onder leiding van Ragnick) en verder is geperfectioneerd door Duitse trainers, die daar ook erg succesvol mee zijn. Ook PSG maakt gebruik van deze tactiek, niet geheel toevallig hebben ze een Duitse trainer.

Hierdoor werd Bayern met momenten op eigen helft onder druk gezet, maar was dit weinig succesvol mede omdat Neuer voetballend dermate goed is dat het team zich onder die druk uit kon voetballen. Bij bijv. City zie je dit ook met Ederson.
Dit levert dubbel voordeel op: Ten eerste blijf je in balbezit, ten tweede creëer je er een overtalsituatie mee als het tempo hoog genoeg is.

Nu gaan we naar PSV en de voorbereiding, met Zoet en Lars in het doel.
Lars is heel matig met de bal aan de voet, dat liet hij vorig seizoen al zien. Zoet is hierin beter. Maar beide keepers missen het tactisch inzicht om onder druk de voetballende oplossing te zien en uit te voeren.
Het gevolg is een lange bal naar voren, waarbij het risico groot is dat er balverlies wordt geleden. Mocht de bal toevallig wel in bezit blijven, dan staat de aanvaller geïsoleerd tegenover een overmacht van verdedigers en zal de bal bijna altijd terug worden gespeeld. Hierdoor krijgt de tegenstander de tijd om de posities weer in te nemen.

Dit was met de speelwijze vorig seizoen geen probleem, maar het is wel een probleem met de speelwijze van Schmidt. Dus daarom is er een nieuwe keeper aangetrokken en daarom noemde ik Neuer als voorbeeld.
Volgens je eigen supporters anders ook. of werd Baumgartl onterecht op de bank gezet vorig seizoen?
Ik was het inderdaad niet eens met het passeren van Baumgartl. Onder Van Bommel begon hij uitstekend, totdat hij ineens op de bank werd gezet omdat Van Bommel speeltijd wilde geven aan Schwaab. De eerstvolgende wedstrijd mocht Baumgartl weer beginnen, maar werd hij als LCV gebruikt i.p.v. RCV. Dit ging die wedstrijd niet geweldig, waarna hij meteen weer op de bank terecht kwam en geen kans meer kreeg.
Hij was dan ook een van de (vele) spelers die dolblij was met het ontslag van Van Bommel, hij voelde zich oneerlijk behandeld en hij had een punt.
Hierna koos Faber puur voor ervaring en bleef Schwaab in de basis staan, wat ik onterecht vond omdat Schwaab niet goed genoeg presteerde. Maar Faber vond de ervaring belangrijker dan de potentie en gezien de resultaten had Faber in dit geval een punt. Baumgartl presteerde in de trainingen blijkbaar ook niet goed genoeg om Faber zijn ongelijk aan te tonen.

Jouw punt betrof echter het "totaal niet kunnen voetballen", wat niets te maken had met het banken van Baumgartl. Voetballend is hij namelijk zeker goed genoeg, zijn banken ging over zijn verdedigende kwaliteiten. Zoals Viergever ook beter is in voetballen dan in het pure verdedigen.

Wie zijn trouwens mijn eigen supporters en hoe weet je dat zij van mening zijn dat Baumgartl totaal niet kan voetballen?
Linksback, ook al zo'n fantastisch bezette plek vorig seizoen.
RR was inderdaad een fantastische back.
En Dumfries doet genoeg dingen prima, maar fatsoenlijk opbouwen hoort daar niet bij naar mijn mening.
Zijn rol ligt dan ook niet bij het opbouwen, maar in het doorschuiven richting het middenveld om te zorgen voor breedte en diepte en om bij te sluiten en voorin gevaar te stichten.
Oh jee, verdediger wordt 2m duurder.... Tja, dat zit al in de huursom van de keeper...
Zou best vervelend zijn, toch?
Dat zou inderdaad best vervelend zijn ja.
Maar waarom zou hiervan sprake zijn bij PSV? En dit is iets waar ze zelf niet over nagedacht hebben?
Deadsy schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:27:
Zoet was jaren lang basis doelman en zal dus ook een leuk salaris gehad hebben. Des te langer je hem in dienst hebt met een reserve rol des te meer geld zit je dus weg te gooien.
Klopt, maar Zoet was al gepasseerd door Lars dus hij was al in dienst met een reserverol.
Daarbij mag Zoet al 2 seizoenen vertrekken, maar vond hij het prima om te blijven. Dat zal nu wel gedaan zijn en bij een vertrek komt er meer ruimte in het salarishuis.

Lars wordt nu ook minder waard, maar omdat hij transfervrij werd gehaald is dat minder belangrijk.
PSV kiest hier bewust voor en ik begrijp dat. Als Mvogo zorgt voor beter spel en een grotere kans op punten, dan is dat meer waard.
En wat ga je volgend seizoen doen wanneer de gehuurde speler vertrekt?
Mvogo is voor 2 jaar gehuurd, dat maakt het ook meteen een stuk logischer.
En wat ga je doen wanneer deze nieuwe doelman aan het begin van het seizoen een flinke blessure pakt?
Dan komt Lars erin en zal de opbouw van achteruit onder druk heel anders gaan verlopen.
Dat is niet ideaal, maar dat geldt voor wel meer spelers als ze een flinke blessure zouden oplopen. Kijk alleen maar naar PSV vorig seizoen toen Malen lang wegviel. De toppers moeten fit blijven, dat geldt voor (bijna) elke club.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Baseman77 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:11:
[...]

Huh, het is juist heel duidelijk waar ze mee bezig zijn.
Schmidt wil een goed meevoetballende keeper met voldoende tactisch inzicht, Lars en Zoet zijn dat niet. Dus wordt er een dergelijke keeper gehaald, die als extra voordeel heeft al bekend te zijn met het systeem. Mvogo wordt ook niet voor niets voor 2 jaar gehuurd.

Zoet staat al 2 seizoenen op de nominatie te vertrekken en is sinds vorig seizoen gepasseerd door Lars, door het aantrekken van Mvogo is helemaal duidelijk geworden dat Zoet zijn zaakwaarnemer aan het werk mag zetten. Voor Lars is dit lullig, aangezien hij het prima deed als lijnkeeper en punten pakte voor PSV. Maar met de bal aan de voeten is hij echt matig en in de huidige voorbereiding blijkt hij op dat gebied eerder een gevaar te zijn dan een meerwaarde. Dus mag hij gaan banken.

Mvogo wordt de 1e keeper.
Je gebruikt altijd een hoop woorden, maar de essentie van wat anderen aangeven ontgaat je.

Leuk dat die huurling eerste keeper wordt, maar daarmee degradeer je je eigen contract spelers (die zullen dus wel voor een appel en een ei vertrekken) en je hebt er geen tweede keeper achter die in het systeem past.
Maar goed, ze doen maar. Ik vind het onbegrijpelijk maar gelukkig is het mijn clubje niet.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Ankona schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:31:
Je gebruikt altijd een hoop woorden, maar de essentie van wat anderen aangeven ontgaat je.
Ik leg het uit maar je wil het niet begrijpen bedoel je?
En heel gelukkig inderdaad, niveautje hoor :O

[ Voor 3% gewijzigd door Baseman77 op 25-08-2020 09:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Ankona schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:31:
[...]

Leuk dat die huurling eerste keeper wordt, maar daarmee degradeer je je eigen contract spelers (die zullen dus wel voor een appel en een ei vertrekken) en je hebt er geen tweede keeper achter die in het systeem past.
Maar goed, ze doen maar. Ik vind het onbegrijpelijk maar gelukkig is het mijn clubje niet.
Volgens mij is al meerdere keren uitgelegd nu dat Zoet de deur uit gaat, Jurjus idem.
Dan heb je alleen nog Unnerstall over, dus een keeper erbij is sowieso geen overbodige luxe, dan is het toch een heel goede keus om een keeper te kiezen die in je tactisch spel past?

Daarnaast heeft haast geen enkele club 2-3 identieke keepers op de bank zitten, Onana of een Stekelenburg is ook wereld van verschil bijvoorbeeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 20:19

Typhone

Who Dares Wins

ph4ge schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:01:
Volgens mij moet PSV zich op andere posities richten.
Daar is op dit moment helemaal geen geld in Eindhoven.
De parels kunnen niet shinen op het hoogste niveau maar geven op dit moment ook helemaal niet thuis.
In geval van Malen wel begrijpelijk na een lange periode van afwezigheid. Maar verder is het allesbehalve stabiel bij PSV qua elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Typhone schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:48:
Daar is op dit moment helemaal geen geld in Eindhoven.
Sinds wanneer niet?

PSV wilde Mvogo kopen, maar Leizig wilde hem alleen verhuren.
Daarnaast is PSV bezig met een linksback, een CV en een middenvelder. Die gaan misschien niet allemaal gekocht worden, maar ze gaan zeker niet allemaal gehuurd worden.

PSV heeft niet de middelen van Ajax, maar hoe komen sommigen hier toch bij hun conclusies?

[ Voor 10% gewijzigd door Baseman77 op 25-08-2020 12:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Baseman77 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:58:
[...]

Sinds wanneer niet?

Daarnaast is PSV bezig met een linksback, een CV en een middenvelder.

PSV heeft niet de middelen van Ajax, maar hoe komen sommigen hier toch bij hun conclusies?
Simpel, vriendin nemen met connecties binnen PSV. Daar krijg je zeer regelmatig alles mee via de businessclub en de golfbaan (Welschap). Zelfs de parkeervergoedingen van de busbegeleiding (à 10 euro per keer) zijn stopgezet vanwege bezuinigingen. Daar praten we effectief over.

Je vergeet dat PSV ook bezig is met een spits. Maar los daarvan komen de spelers niet op het CL podium terwijl er een relatief goede jeugdlichting is en daar gaat veel geld mee 'verloren'.
Of je dat geld ziet als fiat geld of een wassen neus moet je zelf weten maar ik snap het wel. En er is geleerd van het verleden dus risico's worden wat meer uitgesloten. Wat weer plausibel is.

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 25-08-2020 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Typhone schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:07:
Zelfs de parkeervergoedingen van de busbegeleiding (à 10 euro per keer) zijn stopgezet vanwege bezuinigingen. Daar praten we effectief over.
Dat heeft te maken met de bezuinigingen betreffende corona, niet met het potje voor transfers.
Of heeft Ajax ineens ook geen geld meer nu ze hebben bezuinigd?

De mensen in de businessclub kennen het verschil niet?
Je vergeet dat PSV ook bezig is met een spits.
Sinds wanneer is PSV daarmee bezig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Baseman77 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:11:

Als Mvogo zorgt voor beter spel en een grotere kans op punten, dan is dat meer waard.
Dat is het leukste eraan.
Als
En als blijkt dat hij absurd slecht is dan heb je een huur contract afgesloten voor 2 jaar voor een doelman die niet beter is de opties die er al waren.
En dat is bovenop dat je de transfer waarde van je andere 2 opties verminderd hebt.

Mocht het zo zijn dat hij wel top is dan vertrekt hij over 2 jaar, want er is geen transfer clausule in de huurovereenkomst afgesloten, zover bekend.

Bij Ajax dacht men bij alle gehuurde spelers ook dat deze iets zouden toevoegen.
Was vaak ook niet zo.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 25-08-2020 13:34 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
Baseman77 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:58:
[...]

Sinds wanneer niet?

Daarnaast is PSV bezig met een linksback, een CV en een middenvelder. Die gaan misschien niet allemaal gekocht worden, maar ze gaan zeker niet allemaal gehuurd worden.

Ik ben het zelden met @Typhone eens, maar laten we wel zijn, de voorbereiding is al 6 maanden bezig, de competitie begint over ruim 3 weken (met daar voor interlands), als er een flink potje geld beschikbaar was geweest zou er nu toch wel wat uitgegeven zijn? Het is toch overduidelijk dat PSV een slecht seizoen achter de rug heeft en een paar gapende gaten in de selectie heeft?

Ik ken heel die keeper niet die ze gehaald hebben, maar ik denk dat ik niet de enige ben die als hij naar de huidige selectie van PSV kijkt niet verwacht dat de eerste nieuwe speler een keeper is. Er zijn andere prioriteiten. Spelers huren doe je meestal alleen als je geen geld hebt om te kopen, of als je op deze manier buitencategorie kan binnenhalen (een toptalent of iemand die net buiten de boot valt bij een grotere club).

Misschien heb je gelijk en gaat er nog van alles gebeuren bij PSV, ik hoop het voor je. Van de top 4 van vorig seizoen denk ik dat ze er het minst goed voor staan op dit moment, en FC Utrecht is ook ambitieus bezig.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
@Martinusz
Dat Zoet weg gaat word al vrij lang gezegd en toch zit hij er nog steeds. Competitie begint over niet al te lange tijd, dus de clubs die hem willen wachten blijkbaar nogal lang.
Zal dus nergens bovenaan het lijstje staan.

@ph4ge
Denk dat andere clubs naar Utrecht kijken en denken: ow, was die speler haalbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
ph4ge schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:36:
[...]

Ik ben het zelden met @Typhone eens, maar laten we wel zijn, de voorbereiding is al 6 maanden bezig, de competitie begint over ruim 3 weken (met daar voor interlands), als er een flink potje geld beschikbaar was geweest zou er nu toch wel wat uitgegeven zijn? Het is toch overduidelijk dat PSV een slecht seizoen achter de rug heeft en een paar gapende gaten in de selectie heeft?
Zeker wanneer Schmidt op zijn kenmerkende manier wil spelen; hoog op het veld met veel pressie. Met de huidige selectie gaat dat voor tegendoelpunten zorgen. Saai is het vast niet :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ephymerous schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:38:
[...]

Zeker wanneer Schmidt op zijn kenmerkende manier wil spelen; hoog op het veld met veel pressie. Met de huidige selectie gaat dat voor tegendoelpunten zorgen. Saai is het vast niet :)
Die kenmerkende manier heb ik nog niet gezien in de wedstrijden die ik gezien heb (tegen Vitesse, Willem II en Eintracht Frankfurt). Maar ik kan me ook wel goed voorstellen dat veel clubs een afwachtende houding hebben.

Ik begrijp er in het geval van Ajax niet zoveel van waar de echte spits blijft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Typhone schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:45:
[...]

Die kenmerkende manier heb ik nog niet gezien in de wedstrijden die ik gezien heb (tegen Vitesse, Willem II en Eintracht Frankfurt). Maar ik kan me ook wel goed voorstellen dat veel clubs een afwachtende houding hebben.

Ik begrijp er in het geval van Ajax niet zoveel van waar de echte spits blijft.
Ik kijk amper wedstrijden van Ajax in de voorbereiding, laat staan van PSV, ik geloof je :)

Een spits? Genoeg opties mijn inziens in de voorhoede. Ik heb liever een goede verdedigende middenvelder of iemand centraal. In de voorbereiding speelt ETH veel met Alvarez op het middenveld... hij heeft net een seizoen kunnen zien dat hij haar de handelingssnelheid by far niet voor heeft. Gemiste kansen om wat anders te proberen :X

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Deadsy schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:33:
En als blijkt dat hij absurd slecht is dan heb je een huur contract afgesloten voor 2 jaar voor een doelman die niet beter is de opties die er al waren.
Je vergeet misschien (of wist niet) dat Schmidt's assistent Kornetka heeft gewerkt met Mvogo.
Los dat Mvogo sowieso geen onbekende keeper is, toen hij nog bij Young Boys keepte had PSV al interesse (evenals andere clubs). Hij koos toen echter voor Leipzig.

Maar goed, hij kan inderdaad tegenvallen. Dat geldt echter voor iedere aangetrokken speler, ook als deze gekocht is. Dus waarom zou dit ineens zo'n speciaal risicogeval zijn?
ph4ge schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:36:
Ik ben het zelden met @Typhone eens, maar laten we wel zijn, de voorbereiding is al 6 maanden bezig, de competitie begint over ruim 3 weken (met daar voor interlands), als er een flink potje geld beschikbaar was geweest zou er nu toch wel wat uitgegeven zijn?
De CL finale is pas 2 dagen geleden gespeeld, maar de voorbereiding is al 6 maanden bezig?
En niemand heeft het over een flink potje geld gehad. Ik heb alleen aangegeven dat er wel degelijk een potje is, n.a.v. iemand die aangaf dat er niets is.

PSV mikt hoog en heeft een beperkt budget, wat inhoudt dat geduld, overredingsvermogen en inventiviteit nodig zijn. Het betreft spelers die niet meteen toezeggen te komen, die eerst eventuele andere opties bekijken/afwachten aangezien ze geen haast hebben en PSV ze niet kan bieden wat ze nu hebben.

Zo was PSV niet de 1e keuze voor Mvogo, hij wilde liever in de Bundesliga of een andere grote competitie actief zijn. Maar enkele geïnteresseerde clubs twijfelden of vielen af, terwijl PSV wel actief bleef en dat maakte een belangrijk verschil.

Deze processen worden of afgekocht of hebben tijd nodig. PSV heeft niet voldoende geld voor optie 1, dus wordt het optie 2 en is het afwachten of het lukt.
Dat is niet ideaal natuurlijk, maar de meeste topcompetities zijn pas recent afgelopen en de transfermarkt is sowieso apart dit seizoen. Hopelijk is er binnenkort meer nieuws over nieuwe aankopen.
maar ik denk dat ik niet de enige ben die als hij naar de huidige selectie van PSV kijkt niet verwacht dat de eerste nieuwe speler een keeper is. Er zijn andere prioriteiten.
Dan maak je dezelfde denkfout als de anderen die dit denken.
Alsof voetbalclubs een lijstje met aankopen op volgorde van prioriteit afwerken. Het is geen FM ;)

Men schaakt op meerdere borden tegelijk en zodra er een opening is probeert men toe te slaan, waarbij de prioriteit ondergeschikt is aan de haalbaarheid op dat moment. Iedereen weet dat er bij PSV een linksback moet komen, maar dat is natuurlijk geen reden om de gewenste keeper te laten wachten totdat die linksback geregeld is. Zo werkt het niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Baseman77 op 25-08-2020 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Typhone schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:45:
Die kenmerkende manier heb ik nog niet gezien in de wedstrijden die ik gezien heb (tegen Vitesse, Willem II en Eintracht Frankfurt).
Dan heb je die momenten gemist, aangezien ze er wel degelijk waren.
Met name in de 1e helften was dit goed te zien, evenals de progressie die PSV hierin maakt. Iedere wedstrijd zijn er weer stappen gemaakt.

Maar het moge ook duidelijk zijn dat PSV nog (lang) niet op het gewenste niveau zit.
Qua selectie en qua spel. Dus de kans is groot dat dit punten gaat kosten in het begin van de competitie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Baseman77 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:59:
[...]

Dus de kans is groot dat dit punten gaat kosten in het begin van de competitie.
Ben benieuwd of ze dan rustig blijven of halsoverkop paniekaankopen gaan doen.
Grote voordeel is dat de achterban zich (in welk stadion dan ook) dit jaar niet zo hard zal roeren als anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Typhone schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:01:
Ben benieuwd of ze dan rustig blijven of halsoverkop paniekaankopen gaan doen.
Voor paniekaankopen is geen geld.
Daarbij is dit een bewuste keuze, het is immers een gevolg van de volledig nieuwe staf en de volledig nieuwe speelwijze. Zoals Ajax onder Bosz extra tijd nodig had, heeft PSV onder Schmidt ook extra tijd nodig.
Dat accepteert men bij PSV.

Niet elke supporter zal dit ook accepteren, maar dat is dan maar zo.
En inderdaad kan het helpen dat de stadions grotendeels leeg zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Baseman77 op 25-08-2020 16:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
Baseman77 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:48:
Dan maak je dezelfde denkfout als de anderen die dit denken.
Alsof voetbalclubs een lijstje met aankopen op volgorde van prioriteit afwerken. Het is geen FM ;)

Men schaakt op meerdere borden tegelijk en zodra er een opening is probeert men toe te slaan, waarbij de prioriteit ondergeschikt is aan de haalbaarheid op dat moment. Iedereen weet dat er bij PSV een linksback moet komen, maar dat is natuurlijk geen reden om de gewenste keeper te laten wachten totdat die linksback geregeld is. Zo werkt het niet.
Je kan je geld maar 1 keer uitgeven. Geld dat nu is uitgegeven aan een keeper had je misschien op een ander moment kunnen gebruiken om een linksback over de streep te trekken. Dus natuurlijk kijken mensen gek op dat er een keeper gehaald wordt. Ik vind op recht dat PSV al 3 prima keepers heeft, dus ik snap dat niet. Natuurlijk ben je altijd afhankelijk van anderen, maar als we kijken waar PSV nu staat, is er nog veel werk aan de winkel. Dat je selectie vandaag nog niet helemaal rond is niet gek, maar het to-do lijstje is nog erg groot. Dat doet denken aan Feyenoord vorig seizoen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Baseman77 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:48:
[...]
De CL finale is pas 2 dagen geleden gespeeld, maar de voorbereiding is al 6 maanden bezig?
En niemand heeft het over een flink potje geld gehad. Ik heb alleen aangegeven dat er wel degelijk een potje is, n.a.v. iemand die aangaf dat er niets is.
De voorbereiding voor het volgende seizoen begint met dat het seizoen begonnen is. Dat is was Ajax de laatste tijd goed doet anticiperen om vertrek van bepaalde spelers. In de winterstop al een Antony aantrekken. Wachten totdat het transfer seizoen echt begint is laat. Dus in die zin in de voorbereiding allang bezig. Met of zonder corona.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:24
Dadelijk om 19.00 oefent Ajax tegen Hertha BSC en Neres zit weer eens bij de selectie sinds lange tijd!

Opstelling Ajax: Stekelenburg; Dest, Schuurs, Blind, Tagliafico; Álvarez, Van de Beek, Kudus; Antony, Tadic, Labyad

Wissels Ajax: Scherpen, Rensch, Kasanwirjo, Neres, Huntelaar, Taylor, Hansen

Vanmiddag heeft het B-elftal al met 5-2 gewonnen van een Duitse tweede klasser. Promes en Gravenberch ontbreken om nog onbekende reden, maar wellicht hebben ze last van lichte blessures.

Rondom Onana is het al een tijd stil, maar heeft nog geen oefenwedstrijd gespeeld. Misschien nog steeds last van zijn enkel of toch bezig met een transfer?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:40

gws24

Thinking is hard!

Gynnad schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:06:
Dadelijk om 19.00 oefent Ajax tegen Hertha BSC en Neres zit weer eens bij de selectie sinds lange tijd!
Zeker alleen te zien op Ziggo Sport?
[...]

Rondom Onana is het al een tijd stil, maar heeft nog geen oefenwedstrijd gespeeld. Misschien nog steeds last van zijn enkel of toch bezig met een transfer?
Dat viel mij ook al op. Is natuurlijk bekend dat hij weg wil (en mag voor de goede prijs) maar ik heb ook nog niks gelezen over een blessure dus dan zou ik hem gewoon opstellen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
gws24 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:28:
[...]
Zeker alleen te zien op Ziggo Sport?

[...]
Dat viel mij ook al op. Is natuurlijk bekend dat hij weg wil (en mag voor de goede prijs) maar ik heb ook nog niks gelezen over een blessure dus dan zou ik hem gewoon opstellen.
YouTube kanaal van Ajax sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Oioi anti voetbal Alvarez weer op het middenveld.
Martinusz schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:37:
[...]

YouTube kanaal van Ajax sowieso
Volgens mij alleen op Ziggo :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Zal Barca nog aankloppen voor Labyad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:32
Ajax opstaan. Over het geluid, met een paar duizend man in stadion>> ronduit prettig, beetje buitenbaan Roland Garros tenniswedstrijd -achtig. Nogmaals ronduit verrassend prettig, niet geschikt voor een Wkfinale, maar verder top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
ephymerous schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:20:
Oioi anti voetbal Alvarez weer op het middenveld.
Vind Alvarez niet slecht spelen. Zijn handelingssnelheid is wel omhoog gegaan lijkt het en zorgt er tevens voor dat we ballen veroveren en weer kunnen gaan aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Blind wel wat traag.
Tadic onnuttig.
Schuurs goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De Steek maakt wel duidelijk dat ie geen vervanger voor Onana gaat zijn, alweer een enorme fout die niet afgestraft wordt.
Kudus weer (voor mij) verrassend, die is druk bezig met een basis plek te veroveren. Antony valt vooral op door alles af te leggen ipv zelf voor een actie te gaan.
Tadic op links werkt niet, Labyad centraal ook niet (goh wat een verrassing)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gynnad
Kleine update van Overmars zojuist:
- Johnson verkocht (voor bijna niets)
- Marin zo goed als zeker weg, wanneer het papier werk in orde komt. Wordt geen vervanger voor gehaald, aangezien er voldoende spelers/jeugd aankomt
- Voor 1 andere speler is concrete interesse (wellicht Tagliafico)
- Barcelona heeft zich niet bij Overmars gemeldt voor van de Beek
- Overmars acht kans klein dat Suarez naar Ajax komt
- Ajax lijkt op de transfermarkt zo goed als klaar, behalve als er basisspelers zullen vertrekken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:56
Vind Schuurs goed spelen, Kudus wel goed maar slordig, maar ach net nieuw en jong.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:49:
De Steek maakt wel duidelijk dat ie geen vervanger voor Onana gaat zijn, alweer een enorme fout die niet afgestraft wordt.
Kudus weer (voor mij) verrassend, die is druk bezig met een basis plek te veroveren. Antony valt vooral op door alles af te leggen ipv zelf voor een actie te gaan.
Tadic op links werkt niet, Labyad centraal ook niet (goh wat een verrassing)
mee eens. Tadic heeft sowieso altijd veel moeite met een back als Zeefuik,die echt veels te vaak zijn handjes gebruikt (ook al bij Gro-Aja en Aja-Gro) Ik snap nooit zo goed waarom de scheidsrechter dat zo erg toe laat, maar Tadic moet toch leren daar mee om te gaan, want blijkbaar mag het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Labyad mist een kans voor open doel... Zucht..
Kan je wel lachen Labyad maar eigenlijk is dat diep triest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
P.O. Box schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:04:
[...]

mee eens. Tadic heeft sowieso altijd veel moeite met een back als Zeefuik,die echt veels te vaak zijn handjes gebruikt (ook al bij Gro-Aja en Aja-Gro) Ik snap nooit zo goed waarom de scheidsrechter dat zo erg toe laat, maar Tadic moet toch leren daar mee om te gaan, want blijkbaar mag het.
Die scheids. Als je iemand naar je toe roept en tot 5x toe komt ie niet of negeert ie je expres, dan moet je er niet zelf heen lopen maar een kaart geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Oei daar gaat Blind weer neer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Shit dat is niet goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Uit het niets, je bent gelijk bang voor van alles weer he :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
hmmm... dat apparaatje werkt toch niet helemaal lekker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
Hopelijk valt het mee. Leek alsof hij een steek voelde ofzo, hij schrok ineens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou die niet meer opstellen. Snel een vervanger halen.
Gezondheid gaat voor alles

[ Voor 19% gewijzigd door Exocet op 25-08-2020 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
P.O. Box schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:39:
[...]

hmmm... dat apparaatje werkt toch niet helemaal lekker?
Volgens mij heeft hij alleen apparaatje dat data meet, niet 1 die een schok kan geven, tenminste zo begreep ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Maar het leek dat hij naar zijn rechterborst greep?

Of voel je een schok als het apparaat zijn werk doet? Het zag er namelijk uit alsof hij een schok kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Starbucks schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:40:
Hopelijk valt het mee. Leek alsof hij een steek voelde ofzo, hij schrok ineens
Dat apparaatje bij z'n hart misschien een schok ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
Terranova schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:43:
[...]

Dat apparaatje bij z'n hart misschien een schok ofzo?
Er bestaat zoiets als een inwendige defibrillator, maar lijkt me niet dat hij dat heeft. Dat komt alleen maar voor bij mensen met levensbedreigende hartritmestoornissen.

Edit: Schuurs vond ik een erg goede wedstrijd spelen en de beste man op het veld vandaag.

[ Voor 11% gewijzigd door Starbucks op 25-08-2020 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Juist hij heeft alleen meetapparaat in de arm zo ver ik weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Starbucks schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:48:
[...]

Er bestaat zoiets als een inwendige defibrillator, maar lijkt me niet dat hij dat heeft. Dat komt alleen maar voor bij mensen met levensbedreigende hartritmestoornissen.

Edit: Schuurs vond ik een erg goede wedstrijd spelen en de beste man op het veld vandaag.
google:
Er is bij Daley preventief een subcutane ICD geplaatst. Dit apparaat bewaakt onderhuids doorlopend zijn hart om direct behandeling te kunnen bieden bij plotselinge hartstilstand

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Starbucks schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:48:
Schuurs vond ik een erg goede wedstrijd spelen en de beste man op het veld vandaag.
Naast Schuurs vond ik die Kudus ook prima spelen wetende dat hij nieuw in het elftal is en pas 20 jaar is. Hopelijk zet hij die lijn door :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
P.O. Box schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:53:
[...]

google:
Er is bij Daley preventief een subcutane ICD geplaatst. Dit apparaat bewaakt onderhuids doorlopend zijn hart om direct behandeling te kunnen bieden bij plotselinge hartstilstand
Als dit klopt, dan voelde hij dus inderdaad een schok. Vraag me dan af of hij wel kan blijven voetballen. Echt kloten als hij er last van blijft houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik verwacht ik dat het de ICD was, maar ik wacht de berichtgeving af. Zou het zonde vinden als zijn carrière voorbij is. Maar goed, gezondheid voor alles.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Ten Hag: ICD ging af, hij voelt zich prima. Verder onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dan mag ik toch hopen dat Blind slim is en aan z'n kleine denkt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:00
Ja, kon je op wachten met die icd. Mag hopen dat ie de schoenen aan de wilgen gaat hangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Denk dat dit wel eens het einde kan betekenen, ik kan er niet over oordelen dat zullen de medische specialisten moeten doen, maar of het verstandig is om door te gaan is de vraag..

Zonde dat Jan net bij Benfica heeft getekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Laten we afwachten, zo’n ICD schijnt ook nogal eens onterecht af te gaan. Dat zal verder onderzoek moeten bepalen denk ik.

Hoe heet die donkere jongen ook alweer die bij Ajax en RkC speelde, daar is die ook aantal keer afgegaan.

Voor Daley hoop ik het beste, zou flinke aderlating zijn achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:44:
Denk dat dit wel eens het einde kan betekenen, ik kan er niet over oordelen dat zullen de medische specialisten moeten doen, maar of het verstandig is om door te gaan is de vraag..

Zonde dat Jan net bij Benfica heeft getekend...
Vertonghen? Nee man. Vergeleken met hem is Blind nog een TGV.
Martinez terug naar LCV, zit je alleen met een uitdaging op linksback.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Martinusz schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:50:
Laten we afwachten, zo’n ICD schijnt ook nogal eens onterecht af te gaan. Dat zal verder onderzoek moeten bepalen denk ik.

Hoe heet die donkere jongen ook alweer die bij Ajax en RkC speelde, daar is die ook aantal keer afgegaan.

Ajax had er twee: Ebecillio en Sno :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
3, Kanu.

[edit]naja personen met hartproblemen dan.. Kanu had natuurlijk geen ICD.

[ Voor 84% gewijzigd door toolkist op 25-08-2020 22:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:00
Martinusz schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:50:

Evander Sno.

In ander nieuws. Denk dat de KNVB Koeman spoedig terugheeft _O-
https://nos.nl/artikel/23...kelijker-voor-koeman.html

(Goh, waarom zou het toch weer zo los gaan in Spanje met Covid......)

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 26-08-2020 00:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:57:
[...]

Naast Schuurs vond ik die Kudus ook prima spelen wetende dat hij nieuw in het elftal is en pas 20 jaar is. Hopelijk zet hij die lijn door :)
Schuurs speelde absoluut beestig. Die heeft begrepen dat er stappen nodig waren en lijkt ze nu gezet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
[nm]

[ Voor 98% gewijzigd door Sjah op 26-08-2020 08:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gedurfde uitspraak
"AZ heeft het niet goed aangepakt door stiekem bij de UEFA aan te kloppen, maar dat is iedereen allang weer vergeten. De club heeft nog steeds de gunfactor. Het heeft er echt niet voor gezorgd dat de verhoudingen tussen AZ en bijvoorbeeld Ajax nu op scherp staan", zegt Barry van Galen, die tussen 1997 en 2006 bij AZ speelde.
https://www.nu.nl/voetbal...-steeds-de-gunfactor.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 07:09:
[...]

Schuurs speelde absoluut beestig. Die heeft begrepen dat er stappen nodig waren en lijkt ze nu gezet te hebben.
Maar even afwachten of dit structureel is of een incident ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Weet zo'n niets zeggend interview met een oud speller, alsof Barry van Galen de contacten onderhoud met Ajax 8)7 Denk dat de verhoudingen helemaal niet best zijn (maakt ook niet uit verder) gezien dit, maar ook door recente uitspraken als "wij verkopen niks meer aan Ajax" bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 08:36:
[...]

Maar even afwachten of dit structureel is of een incident ;)
Ik heb goede hoop want de laatste wedstrijden viel hij niet negatief op zoals vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Zou er nog een package deal in zitten, Suarez + Messi voor mooi prijsje _O- _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
Martinusz schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:43:
Zou er nog een package deal in zitten, Suarez + Messi voor mooi prijsje _O- _O- _O-
Naar Groningen, met Robben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Voor wie AZ wil zien de wedstrijd begint om 16.30 al en is te zien op Fox Sport 1, dus open net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik zit nog op het werk.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Pompi schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:19:
Voor wie AZ wil zien de wedstrijd begint om 16.30 al en is te zien op Fox Sport 1, dus open net.
Ook te zien op de gewone Fox zender

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Wees blij, niet echt goede wedstrijd van AZ. Beetje alsof ze denken dat ze wel zullen winnen, Pilzen zet al paar keer de CV's van AZ vast en dan blijven de middenvelders en aanvallers gewoon stil staan in plaats van zich aan te bieden.
Ik moet dit weekend werken, had liever vandaag gewerkt en dit niet gezien dan dit weekend werken en de F1/Community Shield etc te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
gws24 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:46:
[...]

Ook te zien op de gewone Fox zender
Ah wist ik niet, maar goeie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Wat is er met Stengs aan de hand?
Maakt fout op fout

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Harribo schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 17:06:
Wat is er met Stengs aan de hand?
Maakt fout op fout
Nul ritme door blessure?

Snap ook wel dat AZ directe CL plaatsing wilde, met dit spel kom je niet in de groepsfase. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 26-08-2020 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Vos schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 17:18:
[...]

Snap ook wel dat AZ directe CL plaatsing wilde, met dit spel kom je niet in de groepsfase. ;)
Nee die hebben zo echt niks te zoeken in de CL.

Maar ik zie ze ook nog niet ver komen. Pilzen zou kunnen misschien maar er komen vast nog grotere jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Harribo schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 17:31:
[...]

Nee die hebben zo echt niks te zoeken in de CL.

Maar ik zie ze ook nog niet ver komen. Pilzen zou kunnen misschien maar er komen vast nog grotere jongens
Je moet hopen dat ze deze doorkomen en zich dan realiseren dat het stukken beter moet als ze verder willen komen. Ze zijn de 2de helft beter begonnen maar als nog heb ik bij sommige AZ spelers dat ze denken dat ze heel wat zijn door afgelopen jaar maar die laten nu totaal niks zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Haal Stengs er maar uit, zwakste schakel nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Stengs zou eerst ook niet spelen meen ik. Fout gegokt lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Omg... 0-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Tja niet onverwacht. AZ speelt veel te langzaam en allemaal veel te lang met de bal aan hun voet. Ben wel benieuwd waar de flow van vorig jaar naartoe is gegaan, want Ajax en Feyenoord gaan wel gewoon verder waarmee ze geëindigd zijn. Heeft AZ dan vorig jaar boven hun stand geleefd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starbucks
Echt geen denderende tegenstander dit, dus gewoon eigen schuld als ze nu al uitgeschakeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Az gewoon slecht spelend, slappe instelling
Lijkt wel een oefen partijtje

Bizot erg slecht natuurlijk

Edit: zie die afvallende bal, 2 van Pilzen er naar toe, niemand van Az, dat zegt veel over deze avond
Edit2 : zelfs cadeaus worden niet uitgepakt

Nee, heel zwak Az
Dat Pilzen stelt niks voor maar ja

[ Voor 52% gewijzigd door Harribo op 26-08-2020 18:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:17
T zit ook niet echt mee, ze zijn eigenlijk wel gewoon wat beter, maja daar koop je weinig voor.
Geen beste wedstrijd iig, da's wel duidelijk. Hopen dat ze het in de return recht kunnen zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Snowdog schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:11:
T zit ook niet echt mee, ze zijn eigenlijk wel gewoon wat beter, maja daar koop je weinig voor.
Geen beste wedstrijd iig, da's wel duidelijk. Hopen dat ze het in de return recht kunnen zetten.
Behalve dat de wedstrijd maar over 1 wedstrijd gaat i.v.m. corona, dus verliezen is uitschakeling voor de CL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Snowdog schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:11:
te veel spelers die gewoon slecht spelen en absoluut niet scherp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:17
Gynnad schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:11:
[...]

Behalve dat de wedstrijd maar over 1 wedstrijd gaat i.v.m. corona, dus verliezen is uitschakeling voor de CL.
Ah, serieus? Geen returns? Dat is wel heel brak. Nou da's een lekker begin dan als ze niet meer weten te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
Snowdog schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:12:
[...]

Ah, serieus? Geen returns? Dat is wel heel brak. Nou da's een lekker begin dan als ze niet meer weten te scoren.
Enige geluk is, is dat uitdoelpunten niet dubbel tellen bij een gelijke stand. Dus 1 doelpunt is genoeg voor een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Scheidsrechter hebben ze ook al niet mee

Maar ja Az heeft dit echt aan zichzelf te wijten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Op Idrissi na durft niemand op goal te schieten/koppen, tja dan ga je nooit scoren...
En AZ beter? Van wat ik gezien heb (1e 30min van 1e helft gemist) alleen begin 2e helft. Verder vooral hele vreemde passes gezien.
Harribo schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:16:
Scheidsrechter hebben ze ook al niet mee

Maar ja Az heeft dit echt aan zichzelf te wijten
?

Scheids doet helemaal niks verkeerd toch?

[ Voor 37% gewijzigd door toolkist op 26-08-2020 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Penalty AZ, komen ze dan weer goed weg (vorig jaar tegen Antwerpen ook)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Gynnad schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:19:
Laten ze hem eerst maar maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Gynnad schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:19:
Eerst zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Goed weg? Dom van de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
Keihard overgeschoten...

Gelukkig niet. Mooi, come on!!!

[ Voor 42% gewijzigd door Starbucks op 26-08-2020 18:20 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021