[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.504 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
CryptoNL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:26:
Henk ten Cate zou ook nog kunnen. Uitstekende peoplesmanager, ouwe maffiabaas _/-\o_
Zou hem wel een goede optie vinden.
Vooral als het alternatief iemand zoals v Bommel, Cocu of de Boer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 00:37:
[...]

Gio, de Boer, v Bommel, Cocu, Stam: wat hebben ze nu echt laten zien? Cocu is dan misschien nog het beste van dat rijtje, die wint in het buitenland in elk geval nog wedstrijden.
Dit dus. Een keuze voor de Frank de Boer is niet de makkelijkste, maar misschien wel de moeilijkste keuze voor de KNVB vanwege de grote weerstand.

De Boer heeft bij Atalanta 60% van zijn wedstrijden gewonnen. Cocu won er in de Championship 17 van de 46.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
strafschop schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:20:
[...]

Dit dus. Een keuze voor de Frank de Boer is niet de makkelijkste, maar misschien wel de moeilijkste keuze voor de KNVB vanwege de grote weerstand.

De Boer heeft bij Atalanta 60% van zijn wedstrijden gewonnen. Cocu won er in de Championship 17 van de 46.
Misschien heb ik iets gemist maar waar komt de weerstand voor Frank de Boer gedaan?
Lijkt mij in ieder geval een prima keuze.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
strafschop schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:20:
[...]

Puur inhoudelijk komen ze dus waarschijnlijk allebei niet in aanmerking, Nationaliteit mag geen issue zijn wat mij betreft.
Bossie schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:30:
[...]

Misschien heb ik iets gemist maar waar komt de weerstand voor Frank de Boer gedaan?
Lijkt mij in ieder geval een prima keuze.
De is vier keer kampioen geworden met Ajax maar als je het puntentotaal bekijkt en het spel dan vraag je je af of die prestatie niet in een ander perspectief geplaatst moet worden. Hij heeft daarna drie keer op rij gefaald en telkens komt weet het beeld naar voren van die trainer die maar op een bepaalde manier wil spelen.

De Boer is qua visie gewoon Danny Blind 2.0. Het prototype van de in de beschermde Nederlandse/Amsterdamse omgeving opgevoede trainer die geen idee heeft hoe er in de rest van de wereld gevoetbald wordt. Het soort trainer dat met balbezit statistieken schermt na een 0-3 nederlaag. Het soort trainer dan liever een 17-jarige knul uit de jeugd van Ajax laat debuteren dan een degelijke PL-speler want die zou hoegenaamd niet zo goed "meevoetballen".

Rot op met die achterlijke "Hollandse school". Het pluspunt van trainers als Ten Hag en Koeman is juist dat ze daarmee gebroken hebben. Gewoon met een valse spits of drie verdedigers spelen als de situatie daar om vraagt. Tijdens een wedstrijd die tactiek aanpassen. Druk zetten en veel loopvermogen: dat is voetbal anno 2020

@Martinusz
Punt is juist dat er geen vaste speelwijze is. Binnen een bepaald stramien wordt er juist veel geschoven. Bij iemand als de Boer kun je 433 weer uittekenen.

[ Voor 57% gewijzigd door D-e-n op 18-08-2020 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:06
Zou het uberhaupt veel uitmaken?
Ik bedoel, ik denk dat *wie het ook wordt* gewoon op dezelfde voet verder die Koeman is ingeslagen.
Kan mij niet voorstellen dat er ineens heel andere spelers geselecteerd worden of dat speelwijze ineens heel anders gaat worden met deze groep :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
D-e-n schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:31:
[...]
Rot op met die achterlijke "Hollandse school". Het pluspunt van trainers als Ten Hag en Koeman is juist dat ze daarmee gebroken hebben. Gewoon met een valse spits of drie verdedigers spelen als de situatie daar om vraagt. Tijdens een wedstrijd die tactiek aanpassen. Druk zetten en veel loopvermogen: dat is voetbal anno 2020
Klinkt alsof de KNVB Truus lief moet vragen of Louis nog 1 keertje mag :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:23

FreakNL

Well do ya punk?

Martinusz schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:34:
Zou het uberhaupt veel uitmaken?
Ik bedoel, ik denk dat *wie het ook wordt* gewoon op dezelfde voet verder die Koeman is ingeslagen.
Kan mij niet voorstellen dat er ineens heel andere spelers geselecteerd worden of dat speelwijze ineens heel anders gaat worden met deze groep :)
Ik wel, als het F. de Boer wordt. :+
Deadsy schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 17:29:
[...]

De KNVB zal iemand met een bekende naam willen hebben en die ervaring heeft.
Noem eens een alternatief?

Kijk, ik zelf zou Schreuder vragen. Maar dat zal de KNVB nooit doen.
Pastoor is ook nog vrij :+

In alle ernst:
Henk ten Cate was in 2017 wel kandidaat, maar heeft in de tussentijd eigenlijks niks meer gedaan. Sowieso was zijn laatste serieuze klus Sparta in 2013, die dingen in het Midden-Oosten tel ik even niet mee..

Een buitenlandse coach zie ik ook niet gebeuren, dat is al meer dan 40 jaar geleden (Happel).

Ik wil nog 1 naam droppen, maar da's meer voor de verre toekomst, want die moet eerst nog even bij een topclub zichzelf bewijzen;
Henk Fraser
Kan met jonge en lastige jongens omgaan, speelt realistisch naar de mogelijkheden en zegt eigenlijk altijd de juiste dingen als er een camera op hem staat. Ik zie in hem wel een toekomstig bondscoach.. Nu is het nog een beetje te vroeg.

[ Voor 63% gewijzigd door FreakNL op 18-08-2020 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
FreakNL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:40:
[...]

Ik wel, als het F. de Boer wordt. :+

[...]

Pastoor is ook nog vrij :+

In alle ernst:
Henk ten Cate was in 2017 wel kandidaat, maar heeft in de tussentijd eigenlijks niks meer gedaan. Sowieso was zijn laatste serieuze klus Sparta in 2013, die dingen in het Midden-Oosten tel ik even niet mee..

Een buitenlandse coach zie ik ook niet gebeuren, dat is al meer dan 40 jaar geleden (Happel).

Ik wil nog 1 naam droppen, maar da's meer voor de verre toekomst, want die moet eerst nog even bij een topclub zichzelf bewijzen;
Henk Fraser
Kan met jonge en lastige jongens omgaan, speelt realistisch naar de mogelijkheden en zegt eigenlijk altijd de juiste dingen als er een camera op hem staat. Ik zie in hem wel een toekomstig bondscoach.. Nu is het nog een beetje te vroeg.
Aye, Fraser is inderdaad een coach met zeer veel potentie. Hoop dat het er ook uit komt.

Pastoor vind ik niet slechter dan een Cocu, van Bommel of de Boer.
Maar dat zegt denk ik al veel over het trio.

En ja, Ten Cate heeft al lang niets gedaan maar vind hem een betere optie dan het trio dat ik hier boven noem.

Toen de KNVB contact had met hem had hij bepaalde ideeen. Dingen die Koeman uiteindelijk ook heeft gedaan.

Zou de KNVB met hem aankomen zou ik dit een vrij goede keuze vinden.
Dus zal wel niet gebeuren.

Doet Jaap Stam nog iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:01
Jongens even serieus....

Een bondscoach moet iemand zijn met aanzien/allure en die ook in staat is prijzen te winnen. Cocu, De Boer en consorten vallen allemaal af. Trainers van het niveau Udi 19.

Blijven over:

Ten Cate
V Gaal
Wenger
Bielsa

Dat soort mannen moet je hebben.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 23:23

FreakNL

Well do ya punk?

Dat kan jij wel vinden maar de KNVB denkt anders...

Rijkaard, Van Basten, Blind.... In die lijn past Cocu of van Bronckhorst ook gewoon...

[ Voor 24% gewijzigd door FreakNL op 18-08-2020 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:35
CryptoNL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:32:
Jongens even serieus....

Een bondscoach moet iemand zijn met aanzien/allure en die ook in staat is prijzen te winnen. Cocu, De Boer en consorten vallen allemaal af. Trainers van het niveau Udi 19.

Blijven over:

Ten Cate
V Gaal
Wenger
Bielsa

Wat heeft Ten Cate voor bijzonders gepresteerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
@Sjurm Barca? NAC?

@FreakNL Ik denk dat ze met deze talentvolle lichting 2 x nadenken dit keer.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
FreakNL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:45:
Dat kan jij wel vinden maar de KNVB denkt anders...

Rijkaard, Van Basten, Blind.... In die lijn past Cocu of van Bronckhorst ook gewoon...
Met hun allemaal gaat Oranje niks behalen. Met Fraser, Jaap Stam en Pastoor ook niet natuurlijk. van Gaal heeft wel veel weten te bereiken, maar die heeft met Ajax de CL binnen gehaald, trainer van Barca / United geweest.. Je kan van alles vinden van van Gaal, maar de anderen hebben veels te weinig ervaring met topresultaten. Bosz en Erik ten Hag hebben wel onverwacht veel weten te bereiken. Toevallig allemaal van Ajax, maar die hebben blijkbaar het meest indruk gemaakt op Europees niveau.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
CryptoNL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:51:
@Sjurm Barca? NAC?

@FreakNL Ik denk dat ze met deze talentvolle lichting 2 x nadenken dit keer.
Mja, bij Barca als assistent en zowel Barca en NAC is alweer een tijd terug. Echt grote prijzen heeft hij niet gepakt.

Laatste jaren is hij bijna alleen maar bij verre buitenlandse clubs aan de slag geweest. Ik weet niet hoeveel aanzien/allure die man heeft.

Ik denk dat je prima voor iemand als Van Brockhorst kan gaan en daarbij de de assistent Dwight Lodeweges aanhoudt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
V Bronckhorst is totaal niet geschikt. Lekker verdedigend voetbal alsjeblieft.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Ze hebben allemaal te weinig ervaring op top niveau.. en ook niet veel bijzonders laten zien in de lagere regionen. Dus dan mist ook een stukje aanleg en talent lijkt mij.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
@Luxicon Daarom hebben we een grote naam nodig met deze zeer talentvolle lichting en geen lichtgewichten zoals V Bronckhorst, Cocu etc

Buitenlander lijkt mij ook een prima keuze.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Luxicon schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:56:
[...]
Bosz en Erik ten Hag hebben wel onverwacht veel weten te bereiken. Toevallig allemaal van Ajax, maar die hebben blijkbaar het meest indruk gemaakt op Europees niveau.
Het is daarbij geen toeval dat Bosz en Ten Hag geen Ajax-verleden hadden. Zij hebben elementen aan het Ajax-spel toegevoegd die ik mis in de visie van trainers als Blind en De Boer.
Sjurm schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:56:
[...]
Ik denk dat je prima voor iemand als Van Brockhorst kan gaan en daarbij de de assistent Dwight Lodeweges aanhoudt.
Geen Feyenoord-volger zeker? Gio heeft seizoenen lang geteerd op het concept dat Advocaat had bedacht maar toen er na het kampioenschap iets nieuws nodig was gaf hij niet thuis. Die komt tactisch gewoon tekort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Jongens even serieus....

Blijven over:

Ten Cate
V Gaal
Wenger
Bielsa

We zijn ook serieus.
We weten allemaal wel dat Oranje een goede trainer nodig heeft. Iemand die met ego's etc kan omgaan en slim genoeg is assistenten te nemen die hem aanvullen enzo.

Maar we hebben het hier over de KNVB, We zeggen toch al jaren lang dat de leiding van de KNVB vrij incompetent is en voetbal technisch gezien absoluut niet slim is.

Dus dan is de kans groot dat ze met iemand aankomen die een grote naam heeft maar ongeschikt is.
Zoals v Bommel, Cocu, de Boer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Dat denk ik ook, grote namen, maar als coach niet goed genoeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 18-08-2020 16:30 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:14
In hoeverre is het omgaan met ego's nodig net de huidige selectie? Ik heb het idee dat dat nu wel mee valt. Depay heeft een uitgesproken persoonlijkheid, maar die staat toch wel in de basis en zal onder iedere trainer wel belangrijk gemaakt worden.

Het zou me verbazen als het een buitenlandse trainer wordt. De laatste trainers die internationaal iets gepresteerd hebben zijn Ten Hag en Bosz, ik zet m'n geld in op één van die twee.

Als er gekozen wordt voor een kort traject (t/m het EK) zou Advocaat m.i. de beste optie zijn, wat erg jammer zou zijn voor Advocaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Depay zal je sowieso een vrije rol moeten geven anders rendeert hij niet. Het is dat, of hem passeren. Ik denk dat of je nu om kunt gaan met ego's of niet, je Depay echt niet op de tribune wilt zetten.

Bosz vind ik wel link. Want ondanks dat het semi grappen zijn heeft hij inderdaad niets gewonnen. Het spel wordt er leuk van, lekker aanvallend, wanneer het team er eindelijk aan gewend is. Het gaat dus even duren voordat het loopt en als het dan loopt zit er ook meteen een stevig risico aan die speelwijze. In een kwalificatie of groot toernooi kan je je dat periodieke slippertje niet veroorloven.

[ Voor 50% gewijzigd door Gonadan op 18-08-2020 17:02 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Jongens even serieus....

Blijven over:

Ten Cate
V Gaal
Wenger
Bielsa

Die komt nooit, veel te weinig Fransen in Oranje. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik zou Wenger, samen met Bergkamp, Van Bronckhorst en wellicht Van Persie wel wat vinden... niet dat ik er kapot van ben, maar wellicht de minst slechte optie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Gevoelsmatig zie ik de KNVB, mede aangevoerd door de media, aankomen met het verwachtte rijtje van de Boer, van Bommel, Cocu. Allen te licht vooralsnog.

Je hebt een tactisch persoon nodig, hetgeen Koeman juist was. Wie nu? Ik zou het niet weten. De grote namen liggen eigenlijk allemaal vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Wat ben ik blij dat de eredivisie het financieel gezien nog redelijk voor elkaar heeft. De tegenstander van Ajax heeft 30 verschillende sponsors op het tenue staan en dat is dan de nr 3 van Oostenrijk.

Ziet er niet uit 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Pfff Scherpen wat zijn dat voor kutballen. Dwars over het veld en vooral niet strak zodat de tegenstander alle tijd heeft om te onderscheppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
toolkist schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 18:34:
Pfff Scherpen wat zijn dat voor kutballen. Dwars over het veld en vooral niet strak zodat de tegenstander alle tijd heeft om te onderscheppen.
Nou als Scherpen het net zo slecht ziet als wij op tv dan is het te begrijpen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Waar kun je dit eigenlijk zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Ziggo sport open kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
Ziggo, hmm apart. Ik dacht dat zoiets op fox zou zijn. Dan Ziggo maar ff inschakelen.

Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Starbucks schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 18:47:
[...]

Ziggo, hmm apart. Ik dacht dat zoiets op fox zou zijn. Dan Ziggo maar ff inschakelen.

Bedankt!
Ziggo is hoofdsponsor Ajax natuurlijk, al vreemd dat de andere oefenwedstrijden op Fox zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
Haha, ja goed punt. Alleen zie ik dit meer als voorbereiding op de eredivisie en dat is altijd op Fox. Hoe dan ook, mooi dat we het alsnog live kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 18:47:
[...]

Ziggo is hoofdsponsor Ajax natuurlijk, al vreemd dat de andere oefenwedstrijden op Fox zijn
Fox is eredivisie en geeft waarschijnlijk wat grijpstuivers voor het uitzenden, er is geen andere club die een tv kanaal/kabelexploitant als sponsor heeft. Ajax/Ziggo is de enige die dat kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
PolarBear schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:14:
[...]

Fox is eredivisie en geeft waarschijnlijk wat grijpstuivers voor het uitzenden, er is geen andere club die een tv kanaal/kabelexploitant als sponsor heeft. Ajax/Ziggo is de enige die dat kan doen.
Ja ik doelde ook op Ajax hoor. Denk dat bij de tv gelden een x aantal oefenwedstrijden horen. Dus soms zijn er dus ook enkelen op Ziggo voor Ajax dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Terranova schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 18:47:
[...]

Was geloof ik een afspraak die de Eredivisie met Fox gemaakt heeft.
Dat er onderlinge oefen potjes zouden zijn en dat deze op Fox te zien zouden zijn.
Dit omdat het afgelopen seizoen minder wedstrijden waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Mmm ik kijk nu een half uurtje maar Traore maakt veel fouten.
Kudus wel fijne speler nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:38:
Mmm ik kijk nu een half uurtje maar Traore maakt veel fouten.
Kudus wel fijne speler nu
inderdaad. Die Kudus is een fijne speler. Taylor verbaast me ook wel enigszins trouwens.
Anthony, tsja, die gaat denk ik voorlopig nog geen basisplaats claimen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Starbucks
P.O. Box schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:45:
[...]

inderdaad. Die Kudus is een fijne speler. Taylor verbaast me ook wel enigszins trouwens.
Anthony, tsja, die gaat denk ik voorlopig nog geen basisplaats claimen.
Anthony is een gevaarlijke speler, maar nog niet gewend aan zijn teamgenoten. Denk ook dat hij wat maandjes nodig gaat hebben. Vergelijkbaar met Neres.

Die andere 2 spelen wel lekker ja. Weet alleen niet het niveau van de tegenstander, dus lastig inschatten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zullen we de Koeman/ Barcelona discussies in het juiste topic houden? Thanks. Mocht je een post hier missen, die staat nu in het buitenland topic ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:24
Ajax rechtstreeks geplaatst voor de poulefase van de Champions League, lekker hoor!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Nou Marc leef je uit met de centen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:02
Hopelijk kan Marc met dit geld de contracten van Onana en Donnie nog een jaartje oprekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:24
Schijnt dat Ajax een openingsbod van 15 miljoen (duh) euro bij Barca neer heeft gelegd voor Luis Suarez, het zijn natuurlijk allemaal geruchten, maar er zijn er wel veel momenteel. Nu het zeker is dat Ajax is geplaatst, is er natuurlijk ook wat extra geld te spenderen.

Hopelijk kunnen ze ook nog wat met de contracten van Nico, Andre en Donny, maar denk dat het al geweldig zo zijn als er 1 van de 3 blijft.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
Gynnad schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:09:
Schijnt dat Ajax een openingsbod van 15 euro bij Barca neer heeft gelegd voor Luis Suarez, het zijn natuurlijk allemaal geruchten, maar er zijn er wel veel momenteel. Nu het zeker is dat Ajax is geplaatst, is er natuurlijk ook wat extra geld te spenderen.

Hopelijk kunnen ze ook nog wat met de contracten van Nico, Andre en Donny, maar denk dat het al geweldig zo zijn als er 1 van de 3 blijft.
15 euro! In dat geval wil ik wel het dubbele bieden :)

Ik denk dat het uiteindelijk toch vooral aan Koeman ligt, en of Suarez genoeg perspectief ziet bij het nieuwe Barcelona.

Ik denk dat het geld wat er nu bijkomt niet al te veel doet voor spelers die er al zitten, maar perspectief op nog een seizoen CL is wel lekker natuurlijk :+

[ Voor 19% gewijzigd door KingKoning op 20-08-2020 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 16:15

Baseman77

We move

Suarez verdient 12 miljoen bruto per jaar, dat zou een 6 miljoen netto per jaar moeten zijn.
De toppers bij Ajax verdienen momenteel een 3 miljoen bruto. Hoezo is Suarez haalbaar?
Dan blaast Ajax het salarishuis helemaal op.

• BoB_HenK
Baseman77 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:02:
Suarez verdient 12 miljoen bruto per jaar, dat zou een 6 miljoen netto per jaar moeten zijn.
De toppers bij Ajax verdienen momenteel een 3 miljoen bruto. Hoezo is Suarez haalbaar?
Dan blaast Ajax het salarishuis helemaal op.
Tekenbonus, Barca een deel mee laten betalen (al dan niet als onderdeel van een ruildeal voor Donny van de Beek). Toen Blind naar Ajax ging gebeurde er iets vergelijkbaars en hebben Ajax en Utd de 5 miljoen die Blind in zijn laatste contractjaar had verdiend verdeeld en aan Blind betaald.

Vind het een grotere vraag hoe groot de wil van Suarez is. Als hij gebrand is op meer geld binnenharken maakt het niet uit wat Ajax biedt, zal nooit in de buurt komen. Is hij gebrand om eindelijk kampioen echt kampioen van NL te worden of niet, etc.

• Baseman77

Baseman77

We move

BoB_HenK schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:10:
Toen Blind naar Ajax ging gebeurde er iets vergelijkbaars en hebben Ajax en Utd de 5 miljoen die Blind in zijn laatste contractjaar had verdiend verdeeld en aan Blind betaald.
Dit is best mogelijk, maar heb je hiervoor een bron?

De 5 miljoen bruto die Blind verdiende bij ManU is overigens niet echt te vergelijken met de 12 miljoen bruto die Suarez verdient. Dat zou voor een gigantische tekenbonus zorgen ter compensatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 18:11
Baseman77 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:18:
[...]

Dit is best mogelijk, maar heb je hiervoor een bron?

De 5 miljoen bruto die Blind verdiende bij ManU is overigens niet echt te vergelijken met de 12 miljoen bruto die Suarez verdient. Dat zou voor een gigantische tekenbonus zorgen ter compensatie.
Wie zegt dat hij per se hetzelfde wil blijven verdienen? Als je iets graag wil kun je best wat water bij de wijn doen. Zou iet de eerste keer zijn dat een speler dat doet. Luis is al lang en breed binnen, die hoeft het echt niet meer voor het geld te doen.

• Martinusz
Suarez gaat niet komen, die gaat of naar de zandbak of Amerika als hij zijn zakken wilt vullen.
Als hij uberhaupt al vertrekt bij Barca :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
Martinusz schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:26:
Suarez gaat niet komen , die gaat of naar de zandbak of Amerika als hij zijn zakken wilt vullen.
Als hij uberhaupt al vertrekt bij Barca :)
FTFY ;)

De enige kans voor Ajax om Suarez te verleiden om terug te komen is omdat hij het graag wil. In alle andere gevallen ben je kansloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Jorizzz schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:26:
Wie zegt dat hij per se hetzelfde wil blijven verdienen? Als je iets graag wil kun je best wat water bij de wijn doen. Zou iet de eerste keer zijn dat een speler dat doet. Luis is al lang en breed binnen, die hoeft het echt niet meer voor het geld te doen.
Hoezo is hij al lang binnen?
Jij kent zijn inkomsten en uitgaven? Ook in de toekomst?

Onderzoek in Engeland heeft uitgewezen dat ruim 60% van de gestopte voetballers binnen 5 jaar failliet is.
Zoals dit ook geldt voor 60% van de NBA spelers en voor 78% van de NFL spelers.

En best wat water bij de wijn doen gaat niet op bij 3 miljoen bruto en 6 miljoen netto, dat is eerder een oceaan bij de wijn doen. Dit lijkt me daarom vooral een actie voor de bühne. Ajax zal Suarez best willen halen, maar dit is alleen realistisch als Suarez gigantisch inlevert en dat zie ik niet gebeuren.

• Martinusz
Plus hij is nogal goeie vriendjes met Messi, dus die blijft wel :)

• Sjurm
Martinusz schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 12:06:
Plus hij is nogal goeie vriendjes met Messi, dus die blijft wel :)
Se queda :+

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
Waarom zou Suarez het willen? In Spanje is hij nu gesettled, verdient hij een leuk salaris, is hij gewoon basisspeler, spreekt hij de taal (ok, hij spreekt ook wat Nederlands, maar spaans lijkt me voor hem toch relaxter)

Wat heeft Ajax dan te bieden wat Groningen niet heeft? Waarom zou hij voor een of twee jaar naar NL willen komen om daarna toch wel terug te gaan naar Uruguay? Omdat hij in een interview misschien een keer een beleefdheidsopmerking in die richting gemaakt heeft?

alles kan off-topic

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Ik zie 'm ook nog wel naar Italië gaan. 33 is daar 27, die kan nog makkelijk mee bij een AC Milan of Napoli als spits. Zeker bij die laatste kunnen ze wel een spits gebruiken als Milik gaat vertrekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:16
Suarez lijkt me niet het type die 75% van zijn salaris in gaat leveren om te spelen in de eredivisie. En ook nog in lege stadions. In deze onzekere tijd en met zijn leeftijd moet je gewoon kijken of je nog ergens een mooi contract kan tekenen wat financieel interessant is.

Daarnaast snap ik niet dat Ajax +/- 20 miljoen aan kosten zouden maken om deze speler te halen. Ik schat Overmars wel een heel stuk hoger in.

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29
Ankona schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 13:06:
Waarom zou Suarez het willen? In Spanje is hij nu gesettled, verdient hij een leuk salaris, is hij gewoon basisspeler, spreekt hij de taal (ok, hij spreekt ook wat Nederlands, maar spaans lijkt me voor hem toch relaxter)

Wat heeft Ajax dan te bieden wat Groningen niet heeft? Waarom zou hij voor een of twee jaar naar NL willen komen om daarna toch wel terug te gaan naar Uruguay? Omdat hij in een interview misschien een keer een beleefdheidsopmerking in die richting gemaakt heeft?
Een Groningen voorhoede met Suarez en Robben, ik zie het al helemaal voor me :+ .

• BoB_HenK
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 13:23:
Suarez lijkt me niet het type die voor 75% van zijn salaris in gaat leveren om te spelen in de eredivisie. En ook nog in lege stadions. In deze onzekere tijd en met zijn leeftijd moet je gewoon kijken of je nog ergens een mooi contract kan tekenen wat financieel interessant is.

Daarnaast snap ik niet dat Ajax +/- 20 miljoen aan kosten zouden maken om deze speler te halen. Ik schat Overmars wel een heel stuk hoger in.
Het is maar net hoe je het bekijkt. Indien je voor de prijs van 3 Sven Botmans een Suarez 2-3 jaar mee kan laten doen, heeft dit enorm veel waarde. Type aggresieve speler waar het aan ontbreekt bij Ajax, kan een wedstrijd over de streep trekken, kan jonge spitsen mentoren en wordt nog steeds met 2 vingers in zijn neus topscorer in de ED.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
Ankona schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 13:06:

Is dit serieus? Zo ja:

- Meedoen voor het kampioenschap en de beker
- Champions League voetbal
- Een salaris dat weliswaar veel lager ligt dan bij Barca, maar niet nog eens zo'n factor lager zoals hij bij Groningen kan krijgen.
- Wonen in Amsterdam
- En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
Jorizzz schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 14:17:
[...]

Is dit serieus? Zo ja:

- Meedoen voor het kampioenschap en de beker
- Champions League voetbal
- Een salaris dat weliswaar veel lager ligt dan bij Barca, maar niet nog eens zo'n factor lager zoals hij bij Groningen kan krijgen.
- Wonen in Amsterdam
- En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Daar moet je helemaal niet serieus op in gaan. Haters gonna hate.

XXXVI

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:00
Maar je moet niet vergeten dat Suarez nog nooit met The Man, The Myth, The Legend heeft gespeeld.

Bart van Hintum. ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:16
Waarschijnlijk hangt Overmars nu met Balotelli aan de telefoon :o

• Martinusz
Hij wacht een jaar zodat hij transfervrij is, dan kan hij lekker tekengeld opstrijken ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De spelers smaken beter in Nederland.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
OPSLAGHOND schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:39:
[...]

De spelers smaken beter in Nederland.
Vraag maar aan Bakkal!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:32:
[...]

Helaas niet de eerste keuze, prime target Diemers is helaas niet meer beschikbaar :+

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Jonge spitsen moeten vooral spelen. Als je zoals Ajax wilt blijven opleiden dan moet je altijd in de gaten houden waar je spelers van buiten haalt en waar je ruimte laat voor opgeleide spelers.

Ik moet dan altijd denken aan Ronaldo die naar PSV ging en niet naar Ajax, dat blijkbaar ook belangstelling had. Ajax schoof toen Kluivert en Kanu door.

• Martinusz
D-e-n schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:57:
[...]

Jonge spitsen moeten vooral spelen. Als je zoals Ajax wilt blijven opleiden dan moet je altijd in de gaten houden waar je spelers van buiten haalt en waar je ruimte laat voor opgeleide spelers.

Ik moet dan altijd denken aan Ronaldo die naar PSV ging en niet naar Ajax, dat blijkbaar ook belangstelling had. Ajax schoof toen Kluivert en Kanu door.
Inderdaad, je moet niet alle wegen blokken door routiniers binnen te halen, want dan kunnen we net zo goed stoppen met de opleiding.
Laat Traore maar eens minuten maken, over 1-2 jaar een Brobbey bijvoorbeeld. Bij aankopen uit buitenland heeft iedereen altijd geduld (ja hij moet nog wennen), maar jeugdspelers worden vaak al na 1-2 wedstrijden beoordeeld en vaak krijgen ze al een stempel 'niet goed genoeg'. Soms is het noodgedwongen (blessures) en warempel dan blijkt dat na x wedstrijden zo'n speler wel past, mede doordat die speler dan gewoon de tijd kreeg om het niveau op te pakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

En weer een oefenwedstrijd afgelast vanwege Corona geval. Nu bij Fortuna.

Ik zie de regering nog wel streep door de seizoensopening zetten

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
En dit AZ wilde de Champions League in?
Wat een voorbereiding...

AZ beleeft slechte Champions League-generale, PSV toont twee gezichten - https://nos.nl/l/2344961

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:18
Ik vrees wel een beetje voor AZ's zijn kansen volgende week. Want als je al moeite hebt met een club uit de Eerste Divisie hoe zou je dan Pilzen moeten kunnen verslaan? Ook al ben ik geen AZ supporter hoop ik wel dat ze tenminste deze ene wedstrijd winnen want dan zijn ze tenminste zeker van UEL voetbal wat weer goed is voor de coefficient van Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Exocet schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 21:14:
En dit AZ wilde de Champions League in?
Wat een voorbereiding...

AZ beleeft slechte Champions League-generale, PSV toont twee gezichten - https://nos.nl/l/2344961
Iemand zei het laatst dacht ik al, maar is Malen toch wat kilos aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
[...]

Waarschijnlijk hangt Overmars nog met Balotelli aan de telefoon :o
FTFY ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
Ajax net na een minuut op voorsprong tegen Salzburg. Die eerste minuut hadden ze al bijna 3 keer kunnen scoren haha. Ajax erg frivool

Edit: 1-1 uit een penalty. Domme fout Stekelenburg

2-1 Ajax. Anthony met een goede uithaal

[ Voor 26% gewijzigd door Starbucks op 22-08-2020 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Player1S schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:53:
En weer een oefenwedstrijd afgelast vanwege Corona geval. Nu bij Fortuna.

Ik zie de regering nog wel streep door de seizoensopening zetten
Dat denk ik niet, voetbal is toch volksvermaak. Wat ik nog wel zie gebeuren is dat verplichte danwel zeer dringend geadviseerde quarantaines gaan zorgen voor hele teams die 2 weekenden niet kunnen spelen. Als dat een paar keer gebeurd kun je stoppen met je competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:22
Starbucks schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 16:03:
Ajax net na een minuut op voorsprong tegen Salzburg. Die eerste minuut hadden ze al bijna 3 keer kunnen scoren haha. Ajax erg frivool

Edit: 1-1 uit een penalty. Domme fout Stekelenburg

2-1 Ajax. Anthony met een goede uithaal
Net 4-1 zie ik. Voor het geval je de wedstrijd aan het kijken bent, is dit Salzburg enigszins te vergelijken met het Salzburg die Ajax destijds een vreselijke afstraffing heeft gegeven? Of vallen ze tegen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Starbucks
Blauwschaap schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 17:44:
[...]

Net 4-1 zie ik. Voor het geval je de wedstrijd aan het kijken bent, is dit Salzburg enigszins te vergelijken met het Salzburg die Ajax destijds een vreselijke afstraffing heeft gegeven? Of vallen ze tegen?
Vallen behoorlijk tegen, maar hebben afgelopen seizoen wel de dubbel gepakt. Dus heel slecht zijn ze ook weer niet. Ajax speelt verder gewoon erg geconcentreerd en tikt er mooi op los. Ajax duidelijk een maatje te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Van d3 Beek met rugnummer 20 (zegt niks zonder naam erop natuurlijk maar je zal maar al het nieuwe shirt gekocht hebben :D ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
De herhaling van de UEFA-cup finale uit 2002 heeft (weer) een mooi resultaat opgeleverd voor de Rotterdammers. ;)
3-2 tegen Borussia Dortmund is een net resultaat, zo op het eerste gezicht. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 16:35:
[...]

Dat denk ik niet, voetbal is toch volksvermaak. Wat ik nog wel zie gebeuren is dat verplichte danwel zeer dringend geadviseerde quarantaines gaan zorgen voor hele teams die 2 weekenden niet kunnen spelen. Als dat een paar keer gebeurd kun je stoppen met je competitie.
Nu ook bericht dat gehele dames selectie van psv in quarantaine zit. Blijkbaar kunnen voetballers zich niet aan de regels houden.

Volksvermaak of niet. Als de cijfers zich zo doorzetten gaat er een streep doorheen. En de clubs en spelers zijn er verantwoordelijk voor.

Het lachwekkendste aan Fortuna is nog wel dat ze vorige week eerst niet uit de kleedkamer wouden komen tot ze garantie hadden dat de tegenstander (Twente) geen Corona gevallen had. En wie heeft er nu tenminste 1?........

[ Voor 14% gewijzigd door Player1S op 22-08-2020 18:27 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Maarten_E schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:21:
De herhaling van de UEFA-cup finale uit 2002 heeft (weer) een mooi resultaat opgeleverd voor de Rotterdammers. ;)
3-2 tegen Borussia Dortmund is een net resultaat, zo op het eerste gezicht. :)
3-1 zelfs! Bijlow pakte die pingel van Haaland in de extra tijd ;-)

En nu 1-0 voor tegen Duisburg, de eerste prijs van het seizoen is bijna binnen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Player1S schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:25:
[...]

Het lachwekkendste aan Fortuna is nog wel dat ze vorige week eerst niet uit de kleedkamer wouden komen tot ze garantie hadden dat de tegenstander (Twente) geen Corona gevallen had. En wie heeft er nu tenminste 1?........
Waarom is dit lachwekkend?
Mocht het zo geweest zijn dat Twente geen verklaring kon voorleggen van negatieve tests dan was het toch vrij logisch dat ze niet uit de kleedkamer wilden komen?

En dan is het gewoon prettig dat Fortuna voor de wedstrijd aangeeft dat ze een corona geval hebben.

ps.
Bij de wedstrijd van Feyenoord zijn buiten het stadion enkele dorpsidioten opgepikt door de politie.
Gaan die idioten extra op de zaterdag naar Duitsland om daar moeilijk te gaan doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Vooralsnog lijken jullie meer van het brandhout zonder restwaarde te zijn anders ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Baseman77 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:37:
[...]

Hoezo is hij al lang binnen?
Jij kent zijn inkomsten en uitgaven? Ook in de toekomst?

Onderzoek in Engeland heeft uitgewezen dat ruim 60% van de gestopte voetballers binnen 5 jaar failliet is.
Zoals dit ook geldt voor 60% van de NBA spelers en voor 78% van de NFL spelers.

En best wat water bij de wijn doen gaat niet op bij 3 miljoen bruto en 6 miljoen netto, dat is eerder een oceaan bij de wijn doen. Dit lijkt me daarom vooral een actie voor de bühne. Ajax zal Suarez best willen halen, maar dit is alleen realistisch als Suarez gigantisch inlevert en dat zie ik niet gebeuren.
Dat zijn echt niet 60% van de spelers die een aantal seizoenen 10m per jaar gevangen hebben, plus dat de cultuur in Engeland (gokken drinken etc) heel anders is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Deadsy schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:52:
[...]

Waarom is dit lachwekkend?
Mocht het zo geweest zijn dat Twente geen verklaring kon voorleggen van negatieve tests dan was het toch vrij logisch dat ze niet uit de kleedkamer wilden komen?

En dan is het gewoon prettig dat Fortuna voor de wedstrijd aangeeft dat ze een corona geval hebben.

ps.
Bij de wedstrijd van Feyenoord zijn buiten het stadion enkele dorpsidioten opgepikt door de politie.
Gaan die idioten extra op de zaterdag naar Duitsland om daar moeilijk te gaan doen?
Ze willen van hun tegenstander weten of ze 100% schoon zijn maar ondertussen hebben ze hun eigen spelers niet in bedwang.

Misschien is ironisch een betere woordkeuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Player1S schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:35:
[...]

Ze willen van hun tegenstander weten of ze 100% schoon zijn maar ondertussen hebben ze hun eigen spelers niet in bedwang.

Misschien is ironisch een betere woordkeuze.
Corona is niet iets wat je kunt zien, al volg je alle regels dan nog kun je het oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:42

Oekol

waka waka hey hey

Guus til wellicht naar psv (er is interesse voor huur en ook uit DE en UK).
Snap alleen niet zo waarom psv interesse heeft. Ze willen de twee middenvelder voor de verdedigers versterken. Guus til is toch veel te aanvallend en meer een 10??

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

toolkist schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:01:
Dat zijn echt niet 60% van de spelers die een aantal seizoenen 10m per jaar gevangen hebben
Hoezo niet?
Heb je het onderzoek wel gezien?
plus dat de cultuur in Engeland (gokken drinken etc) heel anders is
Je weet dat de jaren 90 voorbij zijn?

En negeer vooral een vergelijkbaar onderzoek in Amerika voor de NBA en NFL met ongeveer dezelfde resultaten (eigenlijk nog ergere resultaten), zal ook wel een gevolg zijn van gokken/drank/spelers die slechts 8 miljoen per jaar verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Waarom zou ik een onderzoek uit 2013, of in het geval van Amerika zelfs 2009, nog helemaal gaan lezen? Realiseer je je dat een onderzoek uit 2013 kijkt naar spelers die de jaren ervoor gestopt zijn en die dus wel degelijk in die beruchte jaren 90 gespeeld hebben? Er zullen ongetwijfeld nog steeds gevallen zijn maar 60%? Ik geloof er helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

toolkist schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 12:56:
Waarom zou ik een onderzoek uit 2013, of in het geval van Amerika zelfs 2009, nog helemaal gaan lezen?
Omdat het een onderzoek over ons onderwerp betreft?
En je dan de feiten bij de hand hebt in plaats je eigen gokwerk?
Realiseer je je dat een onderzoek uit 2013 kijkt naar spelers die de jaren ervoor gestopt zijn en die dus wel degelijk in die beruchte jaren 90 gespeeld hebben?
2013 - 5 = jaren 90?
Er zullen ongetwijfeld nog steeds gevallen zijn maar 60%? Ik geloof er helemaal niks van.
Vind je heel erg dat ik jouw geloof minder hoog aansla dan meerdere gedegen en onderbouwde onderzoeken die tot dezelfde conclusie komen?

Ik begrijp niet hoe sommigen een heel andere wereld denken te kunnen inschatten op basis van hun eigen ervaring, helemaal als ze ook nog weigeren in te zien dat hun denkwijze misschien wel eens niet zou kunnen kloppen. Maar goed, het zal wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Baseman77 op 24-08-2020 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Andere feiten: PSV heeft een nieuwe keeper!
Mvogo wordt gehuurd van RB Leipzig, Schmidt heeft daarmee zijn gewenste meevoetballende keeper.

Hopelijk houdt dit in dat Zoet vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Baseman77 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:54:
Andere feiten: PSV heeft een nieuwe keeper!
Mvogo wordt gehuurd van RB Leipzig, Schmidt heeft daarmee zijn gewenste meevoetballende keeper.

Hopelijk houdt dit in dat Zoet vertrekt.
Wanneer wordt het RB PSV? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Baseman77 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:51:
[...]

Omdat het een onderzoek over ons onderwerp betreft?
En je dan de feiten bij de hand hebt in plaats je eigen gokwerk?

[...]

2013 - 5 = jaren 90?

[...]

Vind je heel erg dat ik jouw geloof minder hoog aansla dan meerdere gedegen en onderbouwde onderzoeken die tot dezelfde conclusie komen?

Ik begrijp niet hoe sommigen een heel andere wereld denken te kunnen inschatten op basis van hun eigen ervaring, helemaal als ze ook nog weigeren in te zien dat hun denkwijze misschien wel eens niet zou kunnen kloppen. Maar goed, het zal wel.
Als jij denkt dat een carriere 5 jaar duurt...

Persoonlijk zou ik overigens helemaal niet blij zijn met een nieuwe, gehuurde keeper zonder enige kans van overname (het wacht op contractverlenging) waardoor je 3 keepers op de bank hebt die je zo met geen mogelijkheid voor een fatsoenlijk bedrag gaat verkopen. Daar vernietig je zo best wat kapitaal mee.
En dat kapitaal is volgens mij weer hard zat nodig om grotere gaten te vullen, centraal en links achterin bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Zodra de boel verkocht wordt aan RB ;)
toolkist schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:04:
Persoonlijk zou ik overigens helemaal niet blij zijn met een nieuwe, gehuurde keeper zonder enige kans van overname (het wacht op contractverlenging) waardoor je 3 keepers op de bank hebt die je zo met geen mogelijkheid voor een fatsoenlijk bedrag gaat verkopen. Daar vernietig je zo best wat kapitaal mee.
Ik ben vooral voor een sterker team.
Zoet is lang basisspeler geweest, maar hij heeft de afgelopen 2 seizoenen niet echt kapitaal opgebouwd zeg maar. Daarbij was Zoet een jeugdspeler en is Lars transfervrij gehaald, dus PSV heeft geen transfersom voor ze betaald.

Lars is een prima keeper, maar met de bal aan de voeten is hij helaas vrij dramatisch.
Het spel van Schmidt heeft enkele pijlers en een keeper die of de bal inlevert bij de tegenstander of blind ballen naar voren rost hoort daar niet bij. Een meevoetballende keeper is voor hem erg belangrijk en deze is er nu, waarbij Mvogo ook nog eens bekend is met het gewenste spel.

PS: Jurjus vertegenwoordigt al weinig waarde en is op weg naar de uitgang.
Blijft Zoet over, hij mag al 2 seizoenen weg en hopelijk gaat het nu ook echt gebeuren. Dat is voor iedereen de beste oplossing.

[ Voor 4% gewijzigd door Baseman77 op 24-08-2020 15:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
als je het zo extreem stelt met de meevoetballende kwaliteiten die vereist zijn en ontbreken bij de huidige keepers, dan houdt dat in dat er ook een nieuwe reserve keeper moet komen. Je wil niet dat mocht je een keer een beroep op je tweede keeper moeten doen, je gelijk ook je speelstijl aan moet passen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Lekker zinnig een meevoetballende keeper als daar 4 verdedigers voorstaan die totaal niet kunnen voetballen. Gaat ie kaatsen met Ihattaren? Met deze selectie moet PSV gewoon een keeper hebben die ballen tegenhoudt, in principe hebben ze al 2 goede keepers en een goede derde keeper.

Volgens mij moet PSV zich op andere posities richten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Ankona schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:36:
als je het zo extreem stelt met de meevoetballende kwaliteiten die vereist zijn en ontbreken bij de huidige keepers, dan houdt dat in dat er ook een nieuwe reserve keeper moet komen. Je wil niet dat mocht je een keer een beroep op je tweede keeper moeten doen, je gelijk ook je speelstijl aan moet passen.
De speelstijl wordt niet aangepast omdat de reservekeeper een keer speelt. het houdt vooral in dat de opbouw minder makkelijk verloopt via de keeper en de kans op balverlies dan ook groter is.

De CL finale gezien?
Daarin gaf Neuer een masterclass weg op dit gebied (op alle gebieden eigenlijk), hierdoor kon Bayern zich meestal redelijk eenvoudig onder de druk van PSG uit voetballen. Dat hielp nogal.

Mvogo wordt overigens gehuurd voor 2 jaar lees ik nu.
ph4ge schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:01:
Lekker zinnig een meevoetballende keeper als daar 4 verdedigers voorstaan die totaal niet kunnen voetballen.
Ah, nu kunnen de PSV verdedigers ineens totaal niet meer voetballen.
Weten we dat ook weer.
in principe hebben ze al 2 goede keepers en een goede derde keeper.
Goed voor de tegenstander bedoel je?
Jurjus is niet goed genoeg gebleken en Zoet werd niet voor niets verhuurd aan Utrecht, de afgelopen 2 seizoenen maakte hij te veel fouten en was hij een drama bij afstandsschoten.
Volgens mij moet PSV zich op andere posities richten.
Wie zegt dat ze dit niet doen?
Of moeten spelers in een bepaalde volgorde gehaald worden?

[ Voor 6% gewijzigd door Baseman77 op 24-08-2020 16:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Baseman77 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:06:
[...]

De speelstijl wordt niet aangepast omdat de reservekeeper een keer speelt. het houdt vooral in dat de opbouw minder makkelijk verloopt via de keeper en de kans op balverlies dan ook groter is.
Daarom moet je back-up in de bestaande speelstijl passen. Een reserve keeper op doel geeft per definitie al onzekerheid. Ik denk dan ook eerder dat deze huurling als tweede keeper gehaald is achter een nog te halen meevoetballende eerste keeper. Anders snap ik echt niet waar ze mee bezig zijn.

alles kan off-topic

Pagina: 1 ... 7 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021