Zou hem wel een goede optie vinden.CryptoNL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:26:
Henk ten Cate zou ook nog kunnen. Uitstekende peoplesmanager, ouwe maffiabaas
Vooral als het alternatief iemand zoals v Bommel, Cocu of de Boer is.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zou hem wel een goede optie vinden.CryptoNL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:26:
Henk ten Cate zou ook nog kunnen. Uitstekende peoplesmanager, ouwe maffiabaas
Dit dus. Een keuze voor de Frank de Boer is niet de makkelijkste, maar misschien wel de moeilijkste keuze voor de KNVB vanwege de grote weerstand.D-e-n schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 00:37:
[...]
Gio, de Boer, v Bommel, Cocu, Stam: wat hebben ze nu echt laten zien? Cocu is dan misschien nog het beste van dat rijtje, die wint in het buitenland in elk geval nog wedstrijden.
Misschien heb ik iets gemist maar waar komt de weerstand voor Frank de Boer gedaan?strafschop schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:20:
[...]
Dit dus. Een keuze voor de Frank de Boer is niet de makkelijkste, maar misschien wel de moeilijkste keuze voor de KNVB vanwege de grote weerstand.
De Boer heeft bij Atalanta 60% van zijn wedstrijden gewonnen. Cocu won er in de Championship 17 van de 46.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Puur inhoudelijk komen ze dus waarschijnlijk allebei niet in aanmerking, Nationaliteit mag geen issue zijn wat mij betreft.strafschop schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:20:
[...]
Dit dus. Een keuze voor de Frank de Boer is niet de makkelijkste, maar misschien wel de moeilijkste keuze voor de KNVB vanwege de grote weerstand.
De Boer heeft bij Atalanta 60% van zijn wedstrijden gewonnen. Cocu won er in de Championship 17 van de 46.
De is vier keer kampioen geworden met Ajax maar als je het puntentotaal bekijkt en het spel dan vraag je je af of die prestatie niet in een ander perspectief geplaatst moet worden. Hij heeft daarna drie keer op rij gefaald en telkens komt weet het beeld naar voren van die trainer die maar op een bepaalde manier wil spelen.Bossie schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:30:
[...]
Misschien heb ik iets gemist maar waar komt de weerstand voor Frank de Boer gedaan?
Lijkt mij in ieder geval een prima keuze.
[ Voor 57% gewijzigd door D-e-n op 18-08-2020 14:39 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Klinkt alsof de KNVB Truus lief moet vragen of Louis nog 1 keertje magD-e-n schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:31:
[...]
Rot op met die achterlijke "Hollandse school". Het pluspunt van trainers als Ten Hag en Koeman is juist dat ze daarmee gebroken hebben. Gewoon met een valse spits of drie verdedigers spelen als de situatie daar om vraagt. Tijdens een wedstrijd die tactiek aanpassen. Druk zetten en veel loopvermogen: dat is voetbal anno 2020
Ik wel, als het F. de Boer wordt.Martinusz schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:34:
Zou het uberhaupt veel uitmaken?
Ik bedoel, ik denk dat *wie het ook wordt* gewoon op dezelfde voet verder die Koeman is ingeslagen.
Kan mij niet voorstellen dat er ineens heel andere spelers geselecteerd worden of dat speelwijze ineens heel anders gaat worden met deze groep
Pastoor is ook nog vrijDeadsy schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 17:29:
[...]
De KNVB zal iemand met een bekende naam willen hebben en die ervaring heeft.
Noem eens een alternatief?
Kijk, ik zelf zou Schreuder vragen. Maar dat zal de KNVB nooit doen.
[ Voor 63% gewijzigd door FreakNL op 18-08-2020 14:54 ]
Aye, Fraser is inderdaad een coach met zeer veel potentie. Hoop dat het er ook uit komt.FreakNL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:40:
[...]
Ik wel, als het F. de Boer wordt.
[...]
Pastoor is ook nog vrij
In alle ernst:
Henk ten Cate was in 2017 wel kandidaat, maar heeft in de tussentijd eigenlijks niks meer gedaan. Sowieso was zijn laatste serieuze klus Sparta in 2013, die dingen in het Midden-Oosten tel ik even niet mee..
Een buitenlandse coach zie ik ook niet gebeuren, dat is al meer dan 40 jaar geleden (Happel).
Ik wil nog 1 naam droppen, maar da's meer voor de verre toekomst, want die moet eerst nog even bij een topclub zichzelf bewijzen;
Henk Fraser
Kan met jonge en lastige jongens omgaan, speelt realistisch naar de mogelijkheden en zegt eigenlijk altijd de juiste dingen als er een camera op hem staat. Ik zie in hem wel een toekomstig bondscoach.. Nu is het nog een beetje te vroeg.
[ Voor 24% gewijzigd door FreakNL op 18-08-2020 15:46 ]
Wat heeft Ten Cate voor bijzonders gepresteerd dan?CryptoNL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:32:
Jongens even serieus....
Een bondscoach moet iemand zijn met aanzien/allure en die ook in staat is prijzen te winnen. Cocu, De Boer en consorten vallen allemaal af. Trainers van het niveau Udi 19.
Blijven over:
Ten Cate
V Gaal
Wenger
Bielsa
Dat soort mannen moet je hebben.
Met hun allemaal gaat Oranje niks behalen. Met Fraser, Jaap Stam en Pastoor ook niet natuurlijk. van Gaal heeft wel veel weten te bereiken, maar die heeft met Ajax de CL binnen gehaald, trainer van Barca / United geweest.. Je kan van alles vinden van van Gaal, maar de anderen hebben veels te weinig ervaring met topresultaten. Bosz en Erik ten Hag hebben wel onverwacht veel weten te bereiken. Toevallig allemaal van Ajax, maar die hebben blijkbaar het meest indruk gemaakt op Europees niveau.FreakNL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:45:
Dat kan jij wel vinden maar de KNVB denkt anders...
Rijkaard, Van Basten, Blind.... In die lijn past Cocu of van Bronckhorst ook gewoon...
...
Mja, bij Barca als assistent en zowel Barca en NAC is alweer een tijd terug. Echt grote prijzen heeft hij niet gepakt.CryptoNL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:51:
@Sjurm Barca? NAC?
@FreakNL Ik denk dat ze met deze talentvolle lichting 2 x nadenken dit keer.
...
Het is daarbij geen toeval dat Bosz en Ten Hag geen Ajax-verleden hadden. Zij hebben elementen aan het Ajax-spel toegevoegd die ik mis in de visie van trainers als Blind en De Boer.Luxicon schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:56:
[...]
Bosz en Erik ten Hag hebben wel onverwacht veel weten te bereiken. Toevallig allemaal van Ajax, maar die hebben blijkbaar het meest indruk gemaakt op Europees niveau.
Geen Feyenoord-volger zeker? Gio heeft seizoenen lang geteerd op het concept dat Advocaat had bedacht maar toen er na het kampioenschap iets nieuws nodig was gaf hij niet thuis. Die komt tactisch gewoon tekort.Sjurm schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:56:
[...]
Ik denk dat je prima voor iemand als Van Brockhorst kan gaan en daarbij de de assistent Dwight Lodeweges aanhoudt.
We zijn ook serieus.CryptoNL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:32:
Jongens even serieus....
Een bondscoach moet iemand zijn met aanzien/allure en die ook in staat is prijzen te winnen. Cocu, De Boer en consorten vallen allemaal af. Trainers van het niveau Udi 19.
Blijven over:
Ten Cate
V Gaal
Wenger
Bielsa
[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 18-08-2020 16:30 ]
...
[ Voor 50% gewijzigd door Gonadan op 18-08-2020 17:02 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die komt nooit, veel te weinig Fransen in Oranje.CryptoNL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:32:
Jongens even serieus....
Blijven over:
Ten Cate
V Gaal
Wenger
Bielsa
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou als Scherpen het net zo slecht ziet als wij op tv dan is het te begrijpentoolkist schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 18:34:
Pfff Scherpen wat zijn dat voor kutballen. Dwars over het veld en vooral niet strak zodat de tegenstander alle tijd heeft om te onderscheppen.
Ziggo sport open kanaalStarbucks schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 18:43:
Waar kun je dit eigenlijk zien?
Ziggo, hmm apart. Ik dacht dat zoiets op fox zou zijn. Dan Ziggo maar ff inschakelen.
Ziggo is hoofdsponsor Ajax natuurlijk, al vreemd dat de andere oefenwedstrijden op Fox zijnStarbucks schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 18:47:
[...]
Ziggo, hmm apart. Ik dacht dat zoiets op fox zou zijn. Dan Ziggo maar ff inschakelen.
Bedankt!
Fox is eredivisie en geeft waarschijnlijk wat grijpstuivers voor het uitzenden, er is geen andere club die een tv kanaal/kabelexploitant als sponsor heeft. Ajax/Ziggo is de enige die dat kan doen.Terranova schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 18:47:
[...]
Ziggo is hoofdsponsor Ajax natuurlijk, al vreemd dat de andere oefenwedstrijden op Fox zijn
Ja ik doelde ook op Ajax hoor. Denk dat bij de tv gelden een x aantal oefenwedstrijden horen. Dus soms zijn er dus ook enkelen op Ziggo voor Ajax danPolarBear schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:14:
[...]
Fox is eredivisie en geeft waarschijnlijk wat grijpstuivers voor het uitzenden, er is geen andere club die een tv kanaal/kabelexploitant als sponsor heeft. Ajax/Ziggo is de enige die dat kan doen.
Was geloof ik een afspraak die de Eredivisie met Fox gemaakt heeft.Terranova schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 18:47:
[...]
Ziggo is hoofdsponsor Ajax natuurlijk, al vreemd dat de andere oefenwedstrijden op Fox zijn
inderdaad. Die Kudus is een fijne speler. Taylor verbaast me ook wel enigszins trouwens.Harribo schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:38:
Mmm ik kijk nu een half uurtje maar Traore maakt veel fouten.
Kudus wel fijne speler nu
Anthony is een gevaarlijke speler, maar nog niet gewend aan zijn teamgenoten. Denk ook dat hij wat maandjes nodig gaat hebben. Vergelijkbaar met Neres.P.O. Box schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:45:
[...]
inderdaad. Die Kudus is een fijne speler. Taylor verbaast me ook wel enigszins trouwens.
Anthony, tsja, die gaat denk ik voorlopig nog geen basisplaats claimen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
15 euro! In dat geval wil ik wel het dubbele biedenGynnad schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:09:
Schijnt dat Ajax een openingsbod van 15 euro bij Barca neer heeft gelegd voor Luis Suarez, het zijn natuurlijk allemaal geruchten, maar er zijn er wel veel momenteel. Nu het zeker is dat Ajax is geplaatst, is er natuurlijk ook wat extra geld te spenderen.
Hopelijk kunnen ze ook nog wat met de contracten van Nico, Andre en Donny, maar denk dat het al geweldig zo zijn als er 1 van de 3 blijft.
[ Voor 19% gewijzigd door KingKoning op 20-08-2020 10:58 ]
Tekenbonus, Barca een deel mee laten betalen (al dan niet als onderdeel van een ruildeal voor Donny van de Beek). Toen Blind naar Ajax ging gebeurde er iets vergelijkbaars en hebben Ajax en Utd de 5 miljoen die Blind in zijn laatste contractjaar had verdiend verdeeld en aan Blind betaald.Baseman77 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:02:
Suarez verdient 12 miljoen bruto per jaar, dat zou een 6 miljoen netto per jaar moeten zijn.
De toppers bij Ajax verdienen momenteel een 3 miljoen bruto. Hoezo is Suarez haalbaar?
Dan blaast Ajax het salarishuis helemaal op.
Dit is best mogelijk, maar heb je hiervoor een bron?BoB_HenK schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:10:
Toen Blind naar Ajax ging gebeurde er iets vergelijkbaars en hebben Ajax en Utd de 5 miljoen die Blind in zijn laatste contractjaar had verdiend verdeeld en aan Blind betaald.
Wie zegt dat hij per se hetzelfde wil blijven verdienen? Als je iets graag wil kun je best wat water bij de wijn doen. Zou iet de eerste keer zijn dat een speler dat doet. Luis is al lang en breed binnen, die hoeft het echt niet meer voor het geld te doen.Baseman77 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:18:
[...]
Dit is best mogelijk, maar heb je hiervoor een bron?
De 5 miljoen bruto die Blind verdiende bij ManU is overigens niet echt te vergelijken met de 12 miljoen bruto die Suarez verdient. Dat zou voor een gigantische tekenbonus zorgen ter compensatie.
FTFYMartinusz schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:26:
Suarez gaat niet komen , die gaat of naar de zandbak of Amerika als hij zijn zakken wilt vullen.
Als hij uberhaupt al vertrekt bij Barca
Hoezo is hij al lang binnen?Jorizzz schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:26:
Wie zegt dat hij per se hetzelfde wil blijven verdienen? Als je iets graag wil kun je best wat water bij de wijn doen. Zou iet de eerste keer zijn dat een speler dat doet. Luis is al lang en breed binnen, die hoeft het echt niet meer voor het geld te doen.
Se quedaMartinusz schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 12:06:
Plus hij is nogal goeie vriendjes met Messi, dus die blijft wel
alles kan off-topic
Een Groningen voorhoede met Suarez en Robben, ik zie het al helemaal voor meAnkona schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 13:06:
Waarom zou Suarez het willen? In Spanje is hij nu gesettled, verdient hij een leuk salaris, is hij gewoon basisspeler, spreekt hij de taal (ok, hij spreekt ook wat Nederlands, maar spaans lijkt me voor hem toch relaxter)
Wat heeft Ajax dan te bieden wat Groningen niet heeft? Waarom zou hij voor een of twee jaar naar NL willen komen om daarna toch wel terug te gaan naar Uruguay? Omdat hij in een interview misschien een keer een beleefdheidsopmerking in die richting gemaakt heeft?
Het is maar net hoe je het bekijkt. Indien je voor de prijs van 3 Sven Botmans een Suarez 2-3 jaar mee kan laten doen, heeft dit enorm veel waarde. Type aggresieve speler waar het aan ontbreekt bij Ajax, kan een wedstrijd over de streep trekken, kan jonge spitsen mentoren en wordt nog steeds met 2 vingers in zijn neus topscorer in de ED.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 13:23:
Suarez lijkt me niet het type die voor 75% van zijn salaris in gaat leveren om te spelen in de eredivisie. En ook nog in lege stadions. In deze onzekere tijd en met zijn leeftijd moet je gewoon kijken of je nog ergens een mooi contract kan tekenen wat financieel interessant is.
Daarnaast snap ik niet dat Ajax +/- 20 miljoen aan kosten zouden maken om deze speler te halen. Ik schat Overmars wel een heel stuk hoger in.
Is dit serieus? Zo ja:Ankona schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 13:06:
Waarom zou Suarez het willen? In Spanje is hij nu gesettled, verdient hij een leuk salaris, is hij gewoon basisspeler, spreekt hij de taal (ok, hij spreekt ook wat Nederlands, maar spaans lijkt me voor hem toch relaxter)
Wat heeft Ajax dan te bieden wat Groningen niet heeft? Waarom zou hij voor een of twee jaar naar NL willen komen om daarna toch wel terug te gaan naar Uruguay? Omdat hij in een interview misschien een keer een beleefdheidsopmerking in die richting gemaakt heeft?
Daar moet je helemaal niet serieus op in gaan. Haters gonna hate.Jorizzz schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 14:17:
[...]
Is dit serieus? Zo ja:
- Meedoen voor het kampioenschap en de beker
- Champions League voetbal
- Een salaris dat weliswaar veel lager ligt dan bij Barca, maar niet nog eens zo'n factor lager zoals hij bij Groningen kan krijgen.
- Wonen in Amsterdam
- En zo kan ik nog wel even doorgaan.
XXXVI
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Waarschijnlijk hangt Overmars nu met Balotelli aan de telefoon
De spelers smaken beter in Nederland.Ankona schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 13:06:
Waarom zou Suarez het willen?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Vraag maar aan Bakkal!OPSLAGHOND schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:39:
[...]
De spelers smaken beter in Nederland.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Helaas niet de eerste keuze, prime target Diemers is helaas niet meer beschikbaarLekkerboeie86 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:32:
[...]
XXXVI
Jonge spitsen moeten vooral spelen. Als je zoals Ajax wilt blijven opleiden dan moet je altijd in de gaten houden waar je spelers van buiten haalt en waar je ruimte laat voor opgeleide spelers.
Inderdaad, je moet niet alle wegen blokken door routiniers binnen te halen, want dan kunnen we net zo goed stoppen met de opleiding.D-e-n schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:57:
[...]
Jonge spitsen moeten vooral spelen. Als je zoals Ajax wilt blijven opleiden dan moet je altijd in de gaten houden waar je spelers van buiten haalt en waar je ruimte laat voor opgeleide spelers.
Ik moet dan altijd denken aan Ronaldo die naar PSV ging en niet naar Ajax, dat blijkbaar ook belangstelling had. Ajax schoof toen Kluivert en Kanu door.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Iemand zei het laatst dacht ik al, maar is Malen toch wat kilos aangekomen.Exocet schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 21:14:
En dit AZ wilde de Champions League in?
Wat een voorbereiding...
AZ beleeft slechte Champions League-generale, PSV toont twee gezichten - https://nos.nl/l/2344961
FTFYLekkerboeie86 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:32:
[...]
Waarschijnlijk hangt Overmars nog met Balotelli aan de telefoon
[ Voor 26% gewijzigd door Starbucks op 22-08-2020 16:17 ]
Verwijderd
Dat denk ik niet, voetbal is toch volksvermaak. Wat ik nog wel zie gebeuren is dat verplichte danwel zeer dringend geadviseerde quarantaines gaan zorgen voor hele teams die 2 weekenden niet kunnen spelen. Als dat een paar keer gebeurd kun je stoppen met je competitie.Player1S schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:53:
En weer een oefenwedstrijd afgelast vanwege Corona geval. Nu bij Fortuna.
Ik zie de regering nog wel streep door de seizoensopening zetten
Net 4-1 zie ik. Voor het geval je de wedstrijd aan het kijken bent, is dit Salzburg enigszins te vergelijken met het Salzburg die Ajax destijds een vreselijke afstraffing heeft gegeven? Of vallen ze tegen?Starbucks schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 16:03:
Ajax net na een minuut op voorsprong tegen Salzburg. Die eerste minuut hadden ze al bijna 3 keer kunnen scoren haha. Ajax erg frivool
Edit: 1-1 uit een penalty. Domme fout Stekelenburg
2-1 Ajax. Anthony met een goede uithaal
Vallen behoorlijk tegen, maar hebben afgelopen seizoen wel de dubbel gepakt. Dus heel slecht zijn ze ook weer niet. Ajax speelt verder gewoon erg geconcentreerd en tikt er mooi op los. Ajax duidelijk een maatje te groot.Blauwschaap schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 17:44:
[...]
Net 4-1 zie ik. Voor het geval je de wedstrijd aan het kijken bent, is dit Salzburg enigszins te vergelijken met het Salzburg die Ajax destijds een vreselijke afstraffing heeft gegeven? Of vallen ze tegen?
Nu ook bericht dat gehele dames selectie van psv in quarantaine zit. Blijkbaar kunnen voetballers zich niet aan de regels houden.Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 16:35:
[...]
Dat denk ik niet, voetbal is toch volksvermaak. Wat ik nog wel zie gebeuren is dat verplichte danwel zeer dringend geadviseerde quarantaines gaan zorgen voor hele teams die 2 weekenden niet kunnen spelen. Als dat een paar keer gebeurd kun je stoppen met je competitie.
[ Voor 14% gewijzigd door Player1S op 22-08-2020 18:27 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
3-1 zelfs! Bijlow pakte die pingel van Haaland in de extra tijd ;-)Maarten_E schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:21:
De herhaling van de UEFA-cup finale uit 2002 heeft (weer) een mooi resultaat opgeleverd voor de Rotterdammers.
3-2 tegen Borussia Dortmund is een net resultaat, zo op het eerste gezicht.
Waarom is dit lachwekkend?Player1S schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:25:
[...]
Het lachwekkendste aan Fortuna is nog wel dat ze vorige week eerst niet uit de kleedkamer wouden komen tot ze garantie hadden dat de tegenstander (Twente) geen Corona gevallen had. En wie heeft er nu tenminste 1?........
Vooralsnog lijken jullie meer van het brandhout zonder restwaarde te zijn andersLekkerboeie86 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:32:
[...]
Dat zijn echt niet 60% van de spelers die een aantal seizoenen 10m per jaar gevangen hebben, plus dat de cultuur in Engeland (gokken drinken etc) heel anders isBaseman77 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:37:
[...]
Hoezo is hij al lang binnen?
Jij kent zijn inkomsten en uitgaven? Ook in de toekomst?
Onderzoek in Engeland heeft uitgewezen dat ruim 60% van de gestopte voetballers binnen 5 jaar failliet is.
Zoals dit ook geldt voor 60% van de NBA spelers en voor 78% van de NFL spelers.
En best wat water bij de wijn doen gaat niet op bij 3 miljoen bruto en 6 miljoen netto, dat is eerder een oceaan bij de wijn doen. Dit lijkt me daarom vooral een actie voor de bühne. Ajax zal Suarez best willen halen, maar dit is alleen realistisch als Suarez gigantisch inlevert en dat zie ik niet gebeuren.
Ze willen van hun tegenstander weten of ze 100% schoon zijn maar ondertussen hebben ze hun eigen spelers niet in bedwang.Deadsy schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:52:
[...]
Waarom is dit lachwekkend?
Mocht het zo geweest zijn dat Twente geen verklaring kon voorleggen van negatieve tests dan was het toch vrij logisch dat ze niet uit de kleedkamer wilden komen?
En dan is het gewoon prettig dat Fortuna voor de wedstrijd aangeeft dat ze een corona geval hebben.
ps.
Bij de wedstrijd van Feyenoord zijn buiten het stadion enkele dorpsidioten opgepikt door de politie.
Gaan die idioten extra op de zaterdag naar Duitsland om daar moeilijk te gaan doen?
Corona is niet iets wat je kunt zien, al volg je alle regels dan nog kun je het oplopen.Player1S schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:35:
[...]
Ze willen van hun tegenstander weten of ze 100% schoon zijn maar ondertussen hebben ze hun eigen spelers niet in bedwang.
Misschien is ironisch een betere woordkeuze.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hoezo niet?toolkist schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:01:
Dat zijn echt niet 60% van de spelers die een aantal seizoenen 10m per jaar gevangen hebben
Je weet dat de jaren 90 voorbij zijn?plus dat de cultuur in Engeland (gokken drinken etc) heel anders is
Omdat het een onderzoek over ons onderwerp betreft?toolkist schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 12:56:
Waarom zou ik een onderzoek uit 2013, of in het geval van Amerika zelfs 2009, nog helemaal gaan lezen?
2013 - 5 = jaren 90?Realiseer je je dat een onderzoek uit 2013 kijkt naar spelers die de jaren ervoor gestopt zijn en die dus wel degelijk in die beruchte jaren 90 gespeeld hebben?
Vind je heel erg dat ik jouw geloof minder hoog aansla dan meerdere gedegen en onderbouwde onderzoeken die tot dezelfde conclusie komen?Er zullen ongetwijfeld nog steeds gevallen zijn maar 60%? Ik geloof er helemaal niks van.
[ Voor 3% gewijzigd door Baseman77 op 24-08-2020 14:51 ]
Wanneer wordt het RB PSV?Baseman77 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:54:
Andere feiten: PSV heeft een nieuwe keeper!
Mvogo wordt gehuurd van RB Leipzig, Schmidt heeft daarmee zijn gewenste meevoetballende keeper.
Hopelijk houdt dit in dat Zoet vertrekt.
Als jij denkt dat een carriere 5 jaar duurt...Baseman77 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:51:
[...]
Omdat het een onderzoek over ons onderwerp betreft?
En je dan de feiten bij de hand hebt in plaats je eigen gokwerk?
[...]
2013 - 5 = jaren 90?
[...]
Vind je heel erg dat ik jouw geloof minder hoog aansla dan meerdere gedegen en onderbouwde onderzoeken die tot dezelfde conclusie komen?
Ik begrijp niet hoe sommigen een heel andere wereld denken te kunnen inschatten op basis van hun eigen ervaring, helemaal als ze ook nog weigeren in te zien dat hun denkwijze misschien wel eens niet zou kunnen kloppen. Maar goed, het zal wel.
Zodra de boel verkocht wordt aan RB
Ik ben vooral voor een sterker team.toolkist schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:04:
Persoonlijk zou ik overigens helemaal niet blij zijn met een nieuwe, gehuurde keeper zonder enige kans van overname (het wacht op contractverlenging) waardoor je 3 keepers op de bank hebt die je zo met geen mogelijkheid voor een fatsoenlijk bedrag gaat verkopen. Daar vernietig je zo best wat kapitaal mee.
[ Voor 4% gewijzigd door Baseman77 op 24-08-2020 15:24 ]
alles kan off-topic
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De speelstijl wordt niet aangepast omdat de reservekeeper een keer speelt. het houdt vooral in dat de opbouw minder makkelijk verloopt via de keeper en de kans op balverlies dan ook groter is.Ankona schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:36:
als je het zo extreem stelt met de meevoetballende kwaliteiten die vereist zijn en ontbreken bij de huidige keepers, dan houdt dat in dat er ook een nieuwe reserve keeper moet komen. Je wil niet dat mocht je een keer een beroep op je tweede keeper moeten doen, je gelijk ook je speelstijl aan moet passen.
Ah, nu kunnen de PSV verdedigers ineens totaal niet meer voetballen.ph4ge schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:01:
Lekker zinnig een meevoetballende keeper als daar 4 verdedigers voorstaan die totaal niet kunnen voetballen.
Goed voor de tegenstander bedoel je?in principe hebben ze al 2 goede keepers en een goede derde keeper.
Wie zegt dat ze dit niet doen?Volgens mij moet PSV zich op andere posities richten.
[ Voor 6% gewijzigd door Baseman77 op 24-08-2020 16:11 ]
Daarom moet je back-up in de bestaande speelstijl passen. Een reserve keeper op doel geeft per definitie al onzekerheid. Ik denk dan ook eerder dat deze huurling als tweede keeper gehaald is achter een nog te halen meevoetballende eerste keeper. Anders snap ik echt niet waar ze mee bezig zijn.Baseman77 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:06:
[...]
De speelstijl wordt niet aangepast omdat de reservekeeper een keer speelt. het houdt vooral in dat de opbouw minder makkelijk verloopt via de keeper en de kans op balverlies dan ook groter is.
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq