hoppa... lekker promes, doe er wat mee in je hoofd
Na die pingel van afgelopen weekend, is promes helemaal herboren.P.O. Box schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:01:
hoppa... lekker promes, doe er wat mee in je hoofd
Nog 12 te gaan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Japie switched naar SBS6 om 21:02..... -_-
Tjiea-empiejons liek
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 03-11-2020 21:06 ]
Jammer dat ziggo sport geen stadion geluiden onder de wedstrijd zet, anders kon je nog voor Sierd de Vos gaan.Leon Zwiers schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:03:
Oh god, het is die commentator die Champions league zo debiel uitspreekt
Ik weet niet wie die commentator is maar dat is ook zo'n saaie Piet
En hij is nog dom ook. Zit ie in het begin uitgebreid uit te leggen hoe je Midjylland uitspreekt, doet ie het zelf vervolgens constant verkeerdHarribo schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:05:
Ik weet niet wie die commentator is maar dat is ook zo'n saaie Piet

[Streamable: https://streamable.com/zdd4cg] https://streamable.com/zdd4cgjaapstobbe schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:03:
Japie switched naar SBS6 om 21:02..... -_-
Schuurs laat zich weer eens makkelijk voorbij rennen.
1-0 en Ajax lijkt nu al te verslappen
1-0 en Ajax lijkt nu al te verslappen
Schuurs is m weer kwijt. Langzamerhand begin ik te twijfelen of het niet tijd wordt voor Martinez/Blind.
XXXVI
Ze hebben nu wel stadion geluiden.DoeEensGek schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:05:
[...]
Jammer dat ziggo sport geen stadion geluiden onder de wedstrijd zet, anders kon je nog voor Sierd de Vos gaan.
Dacht ik ook. Tis ook niet de eerste keer. Tegen Atalanta liepen ze hem ook makkelijk voorbij.ephymerous schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:10:
Schuurs is m weer kwijt. Langzamerhand begin ik te twijfelen of het niet tijd wordt voor Martinez/Blind.
Zorgwekkend
"Een Scania met aanhanger is sneller weg dan Schuurs"
...
Dat vind ik een belediging voor ScaniaLuxicon schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:11:
"Een Scania met aanhanger is sneller weg dan Schuurs"
Edit ; mooi erin, top
Ik zou zeggen nog 1
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 03-11-2020 21:12 ]
Indirecte vrije trap in de 16, zie je niet vaak meer.
Een terugspeelbal ook niet.
Een terugspeelbal ook niet.
Tegen Liverpool ook. Zijn ook niet de minste tegenstanders die hij krijgt, maar dan moet hij zijn positionering verbeteren.Harribo schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:11:
[...]
Dacht ik ook. Tis ook niet de eerste keer. Tegen Atalanta liepen ze hem ook makkelijk voorbij.
Zorgwekkend
En dat is twee !
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
BAM BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Sta je met 11 man in de goal, kan ie er nog in...
Hopsakee.
Nog 11 te gaan.
Nog 11 te gaan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ook heel slim balletje! Normaal schieten ze gewoon heel hard en laag. De lucht in vergeten de vaak. Maar kans best groot dat ze er voor weg duiken dan. Zoals nu
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Goed begin. Qua stand. Voor de zekerheid liever nog even snel 1 of 2 erbij
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
0-20 🥳
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Gemiste kans als je het mij vraagt maar waarom is dat stadion niet gemaakt van LEGO?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik zet in op 13-13 aangezien Ajax in Europese wedstrijden een voorsprong niet kan verdedigen.
Wie zegt dat dat niet zo is? ik kan het vanaf hier niet zienOPSLAGHOND schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:14:
Gemiste kans als je het mij vraagt maar waarom is dat stadion niet gemaakt van LEGO?
Nu deze stand nog even vasthouden. Fijn om te zien dat Tadic telkens rond kan lopen, die verdedigers hebben geen grip op hem. Promes doet het tot dusverre ook prima, fijn voor 'm.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Jammer van de counter van zonet.
Helft van midget-land staat gewoon op de andere helft, zou dat toch proberen te counteren
Helft van midget-land staat gewoon op de andere helft, zou dat toch proberen te counteren
0-3 maken en tweede helft spelers sparen lijkt me?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zo lekker verdedigd
Die gozer mag vrij schieten
Die gozer mag vrij schieten
[ Voor 69% gewijzigd door Harribo op 03-11-2020 21:18 ]
Ja, Blind weer
Damn goed uitgespeeld wel.
Pffft...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jezus Gravenberch staat lekker op het middenveld. Leren die spelers nou niets?
Straks weer een lekker verhaal over de restverdediging van Pep ten Hag.
Straks weer een lekker verhaal over de restverdediging van Pep ten Hag.
[ Voor 32% gewijzigd door ephymerous op 03-11-2020 21:19 ]
XXXVI
Blind en GravenbergHackus schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:17:
Ja, Blind weer
Lekker verdedigd weer. Alsof ze ook met 11 man in de goal willen staan.
Druk zetten, niet naar achter lopen.
Druk zetten, niet naar achter lopen.
Die lui kregen me ook een ruimte zeg
Ze komen rechts ook continu met 2 man vrij. Dat is wel een dingetje.
Hopelijk blijft het hierbij
Hopelijk blijft het hierbij
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Oi....
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Promes of Gravenberch mogen ook best meelopen, er komt constant iemand aan de linkerkant vrij.
Bijna alweer 2-2 op exact dezelfde manier.
Bijna alweer 2-2 op exact dezelfde manier.
Maakt de wedstrijd wel weer spannend
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Jezus, wat verdedigt Ajax slecht zeg. Kansloos dit.
Tegen Liverpool stonden ze stukken beter.
Tegen Liverpool stonden ze stukken beter.
[ Voor 29% gewijzigd door Erapaz op 03-11-2020 21:22 ]
Kolere, wat slecht verdedigd weer
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Sjonge. Vind Midtjylland niet bijzonder. Eigenlijk oogt het als een middenmoot eredivisie team. Ajax kan alleen zich zelf in de weg zitten vandaag, waar het nu vooral op lijkt. Slappe hap na de 0-2.
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 03-11-2020 21:24 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die kant kan het wel op zo.Leon Zwiers schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:22:
Van mij mag het wel 5-6 worden. Zolang Ajax deze europese pot maar wint.
Liverpool op voorsprong tegen Atalanta.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Doelsaldo kan wel eens de doorslag geven met Atalanta voor plek 2, zou het niet te spannend maken.
Ajax speelt redelijk, maar Mid is minder. Hopen dat we kunnen winnen daarHupske schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:22:
Sjonge. Vind midtjylland helemaal niet bijzonder. Eigenlijk oogt het als een middenmoot eredivisie team. Ajax kan alleen zich zelf in de weg zitten vandaag, waar het nu vooral op lijkt. Slappe hap na de 0-2.
[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 03-11-2020 21:25 . Reden: Quote aangepast ]
Niet als Ajax de 2e pot tegen Atalanta weet te winnen toch? Onderlinge resultaat voor doelsaldo?dutchgio schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:23:
Doelsaldo kan wel eens de doorslag geven met Atalanta voor plek 2, zou het niet te spannend maken.
Klopt.Leon Zwiers schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:24:
[...]
Niet als Ajax de 2e pot tegen Atalanta weet te winnen toch? Onderlinge resultaat voor doelsaldo?
En geel voor Schuurs, lekker wakker ook weer.
Klein beetje te laat maar.Maarten_E schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:24:
En geel voor Schuurs, lekker wakker ook weer.
Blind is echt rampzalig slecht, mag Schuurs geel pakken voor zijn fout.
Dan wel, maar als Ajax en Atalanta beiden verliezen van Liverpool, winnen van Midgetland en de wedstrijd in Amsterdam ook gelijk spelen...
Geen heel raar scenario lijkt me.
Inderdaad, de gemiddelde Intercity was al voorbijgeraasd.
Lekker weer, 2-0 voor komen en het niveau keldert weer.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
PirløP.O. Box schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:23:
Wat krijgt die Deense Pirlo veel ruimte steeds zeg
Wat is het verdedigend een drama zeg. De hele ploeg speelt er onzeker van.
...
Tis heel simpel, deze moet gewonnen wordendutchgio schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:25:
Dan wel, maar als Ajax en Atalanta beiden verliezen van Liverpool, winnen van Midgetland en de wedstrijd in Amsterdam ook gelijk spelen...
Yep.. toch een kunst om met een 2-0 voorsprong na 15 minuten je tegenstander terug te laten komen in de wedstrijd. Martinez is echt een zwakke schakel, net als BlindExocet schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:24:
Als je zo door blijft spelen, ga je dit nog verliezen ook
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Potverdorie Schuurs weer verder over de middellijn en vervolgens een kut pass. Is dan niemand in staat die gast dat te verbieden?
XXXVI
inderdaad. kost je niet eens een wissel. omruilen met Martinez.toolkist schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:25:
Zet Blind gewoon eens terug op z'n plek...
Schokband om de nekephymerous schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:26:
Potverdorie Schuurs weer verder over de middellijn en vervolgens een kut pass. Is dan niemand in staat die gast dat te verbieden?
Dus, van plek wisselen die 2. Het kan zo makkelijk zijnHan schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:26:
[...]
Yep.. toch een kunst om met een 2-0 voorsprong na 15 minuten je tegenstander terug te laten komen in de wedstrijd. Martinez is echt een zwakke schakel, net als Blind
Moet je het wel willen en kunnen zien als stuurman.toolkist schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:28:
[...]
Dus, van plek wisselen die 2. Het kan zo makkelijk zijn
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021